میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ماندگاری لیفت ابرو با مواد
ماندگاری لیفت ابرو با مواد

لیست موضوعات

ماندگاری لیفت ابرو با مواد

در این مطلب قصد داریم درباره ماندگاری لیفت ابرو با مواد برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم.

جهت دریافت قیمت روز و مشاوره اولیه همین الان با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با ماندگاری لیفت ابرو با مواد کسب کنید می توانید به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید که در انتهای همین مطلب آدرس و شماره تماس کلینیک قید شده است

ماندگاری لیفت ابرو با مواد
ماندگاری لیفت ابرو با مواد

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که لیفت ابرو با مواد یعنی چه ؟ در لیفت ابرو از چه موادی استفاده میکنند ؟ و این مواد چقدر ماندگاری خواهند داشت ؟ آیا مواد لیفت ابرو عوارضی هم دارد ؟ و آیا این مواد در طولانی مدت اثر خود را از دست میدهند ؟  در اینجا توضیحاتی را درباره ماندگاری لیفت ابرو با مواد ، روش های طبیعی لیفت صورت و جوانسازی بدن با استفاده از طب سنتی و روش های خانگی و همچنین توضیحاتی کلی درباره مواد قابل استفاده پزشکان ، ماندگاری مواد ها ، را ارائه میدهیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • لیفت ابرو با مواد یعنی چه ؟
  • ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟
  • چگونه به صورتی طبیعی صورت را لیفت کنیم؟

 

لیفت ابرو با مواد یعنی چه ؟

زیبایی برای خانم ها بسیار مهم است و همیشه به دنبال زیباتر شدن و جوان ماندن خود مخصوصا در صورت هستند ، روش های زیادی برای حفظ زیبایی مطرح است. بالا کشیده شدن ابرو ها و یک پیشانی صاف فاکتور مهمی در جوان ماندن و زیبایی صورت است. بانوان نیز به دنبال روش هایی خانگی و کم دردسر با ماندگاری بالا برای صورت خود هستند ، ما امروز بهترین روش های لیفت را با ماندگاری بالا برای شما گردآوری کرده ایم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

شاید شما هم قصد داشته باشید ابروهای خود را لیفت کنید و حتما حسابی درباره روش های لیفت تحقیقات کرده اید و دکتر مد نظرتان هم برای تعریف و شیوه کارش کم نذاشته است ، ما در این مطلب قصد داریم ماندگاری لیفت ابرو با مواد را توضیح دهیم. در ادامه این مطلب حتما با ما همراه باشید.

در واقع لیفت به معنای بالا کشیدن ابروها و جوانی صورت است ، در شیوه های لیفت ابرو بعضی ماده ای را وارد صورت میکنند و بعضی دیگر صورت را با اشعه زیبا میکنند ، در ادامه تمامی شیوه هایی که مواد را تزریق صورت میکنند معرفی می کنیم.

لیفت ابرو با مواد یعنی چه ؟
لیفت ابرو با مواد یعنی چه ؟

بوتاکس :

یکی از موادی که باعث بالا رفتن ابروها میشود ، لیفت صورت با بوتاکس است ، در این روش دکتر بوتاکس را به  مناطقمد نظر خود تزریق میکند.

نخ کلاژن :

در این روش دکتر با مشخص کردن نقاطی بر روی صورت ، نخ کلاژن را برای تقویت کلاژن صورت وارد کرده ، جالب است بدانید این نخ ها کم کم به صورت جذب خواهند شد و با بدن انسان کاملا سازگاری خواهند داشت. استفاده از این نخ خا هیچگونه عوارضی برای بدن نخواهد داشت.

مواد لیفت ابرو :

این مواد ها از جنس کراتین و همانطور که بالا ذکر کردیم کاملا با بدن انسان هماهنگی دارند ، جالب است بدانید این مواد نه تنها برای ریزش ابرو مضر نیست بلکه خود عاملی است برای تقویت و رشد ابروهای مجدد و ریخته شده.

مواد لیفت ابرو همان مواد کاشت مژه است و تفاوتی با هم ندارند مگر در نحوه اجرا و کاراییشان در سطحی که وارد میشوند.

ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟

ماندگاری این روش ها بستگی به نوع کار و پوست و مراقبت های شما بعد از عمل دارد. ممکن است کسی در دوره 6 تا 9 ماه اثر تقویت ابرو های خود را ببینید و کسی دیگر در مدت زمانی طولانی تر نتیجه بگیرد و یا دائمی لیفت ماندگار باشد.

این بستگی به نوع کار دکتر متخصص و مراقبت ها شما بعد از عمل است.

تخمینی که برای ماندگاری لیفت ابرو با مواد هست از 3 ماه تا حدودا یک ساله میباشد و تحت نظر دکتر باید تجدید شود. استفاده از این مواد باعث تقویت کلاژن سازی و تقویت عضلات بالا رفتن ابروها میشود ، اگر شما در کنار این روش تحت نظر پزشک از صورت خود مراقبت کنید ، با ورزش های صورت یا آب رسانی به پوست بدن امکان طولانی تر شدن ماندگاری شیوه ها خواهد بود.

سعی کنید تمامی نکاتی که دکتر متخصص بیان میکند را انجام دهید و همواره از پوست صورت خود مخصوصا ابروها بیشتر مراقبت کنید ، استفاده از این مواد ممکن است باعث محدودیت های دارویی یا فعالیتی در روزهای اول برای شما داشته باشد ، برای نتیجه ای بهتر سعی کنید با صبوری دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و به زیبایی خود کمک کنید.

ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟
ماندگاری لیفت ابرو با مواد چقدر است؟

چگونه به صورتی طبیعی صورت را لیفت کنیم؟

همانطور که گفتیم روش های زیادی برای لیفت ابرو ها موجود میباشد. روش های طبیعی نیز در اینجا باز به کمک شما می آیند.

ماندگاری لیفت ابرو با روش های طبیعی ممکن است اوایل زیاد خود را نشان ندهد ، اما با گذشت زمان شما شاهد تغییرات در صورت و ابروهای خود خواهید بود.

تغذیه نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهری شما دارد ، استفاده از خوراکی و میوه هایی که پوست شما را جوان و شاداب میکند بسیار نقش مهمی در تقویت عضلات صورت خواهند داشت.

 

آب دوست حقیقی شما در حفظ زیبایی است ، نوشیدن آب شما را جوان نشان میدهد.

تلاش کنید ماسک های طبیعی برای صورت خود بسازید و حداقل هفته ای دو بار ماسک استفاده کنید.

سعی کنید همیشه کم خطرترین و بهترین روش برای صورت خود انتخاب کنید ، صورت شما نقش اصلی را در شناخت دیگران از شما خواهد داشت ، سعی کنید بهترین دکتر و بهترین روش درمانی را برای خود انتخاب کنید.

 

جمع بندی مطلب

موادی که در لیفت ابرو استفاده میشود نه تنها مضر نیستند باعث تقویت ابروها و عضلات  صورت نیز می شوند.

این مواد که به صورت کراتین هستند باعث کلاژن سازی پوست خواهند شد ، ماندگاری این روش ها بستگی به نوع مواد به کار رفته و مراقبت های شما از پوست صورتتان دارد.

از میوه ها و مواد طبیعی برای حفظ زیبایی و شادابی خود استفاده کنید ، با ماسک های طب سنتی آشنا شوید ، از بهترین راه های برای بهتر شدن و زیبایی خود بهره ببرید.

سعی کنید تحت نظر پزشک با توجه به نوع پوستی که دارید ، همیشه از پوست بدن و صورتتان مراقبت کنید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید