لیفت تایتنینگ چیست

امروز با موضوع لیفت تایتنینگ چیست در خدمت شما هستیم.

لیفت تایتنینگ واژن یک روش درمانی غیر جراحی است که با استفاده از لیزر CO2 به آرامی بافت واژن را گرم می کند. این باعث ایجاد میکرو پارگی بدون درد می شود که بدن را تحریک می کند تا فیبرهای کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند.

لیفت تایتنینگ چیست

برای کسب اطلاعات لازم در مورد لیفت تایتنینگ می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

این امر رشد کلاژن و الاستین را بهبود می بخشد و استحکام و کشش دیواره های واژن را بازیابی می کند. همچنین به بهبود عروق در مخاط واژن کمک می کند. در این راستا به منظور آشنایی بیشتر با این روش، می خواهیم بدانیم لیفت تایتنینگ واژن چیست و چه مزایایی دارد؟

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

نکات موثر در رابطه با لیفت تایتنینگ واژن چیست؟

مزایای لیفت تایتنیگ واژن چیست؟

هزینه لیفت تایتنینگ واژن چیست؟

نکات موثر در رابطه با لیفت تایتنینگ واژن

در طی لیفت تایتنینگ واژن، که حدود 10 دقیقه طول می کشد، پزشک شما به آرامی یک پروب بهداشتی یکبار مصرف را به واژن شما وارد می کند و پروب را به آرامی 360 درجه می چرخاند تا اطمینان حاصل شود که مناطق اصلی دیواره واژن شما درمان می شوند. از این روش همچنین برای اعمال سفت شدن ناحیه واژن خارجی، لبهای بزرگ، با اپلیکاتور استفاده می شود.

از آنجا که در این فرایند، از لیزر غیرتهاجمی استفاده می شود، لذا این یک روش بدون درد است که بسیار راحت تر از آزمایش پاپ اسمیر معمول توصیف شده است. به احتمال زیاد احساس گرما یا کمی فشار می کنید، اما در طول عمل نباید درد داشته باشید. برای اطمینان از راحتی بیشتر شما، پزشک از پروب اندازه مناسب برای واژن شما استفاده می کند.

برخی از خانم ها پس از انجام این عمل، گرفتگی عضله را تجربه می کنند، اما این باید بسیار خفیف باشد و فقط برای یک یا دو روز ادامه یابد.

نکات موثر در رابطه با لیفت تایتنینگ واژن

برای دستیابی به نتایج مطلوب، شما باید سه درمان اولیه با فاصله چهار تا شش هفته داشته باشید و برای حفظ نتایج هر یک و نیم تا دو سال به دنبال روش های اضافی باشید. پزشک شما به شما توصیه می کند برای رسیدن به نتایج مطلوب، به طور منظم تمرینات و ورزش های مرتبط با کف لگن را انجام دهید.

مزایای لیفت تایتنیگ واژن

لیفت تایتنیگ واژن می تواند اعتماد به نفس و انگیزه جنسی زنان را تقویت کند و همچنین به تسکین مشکلات سلامتی مانند بی اختیاری ادرار در حین استرس و رابطه جنسی دردناک کمک کند. از مزایای اصلی استفاده از این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علائم بهبود یافته آتروفی واژن

کاهش خشکی واژن

درمان بی اختیاری ادرار در حین استرس

کاهش عفونت های مکرر مانند واژینوز باکتریایی

شما در حال خواندن پست لیفت تایتنینگ چیست هستید.

مزایای لیفت تایتنینگ واژن بعد از زایمان

برخی از زنان پس از زایمان دچار سستی واژن می شوند که می تواند بر اعتماد به نفس و لذت جنسی آنها در حین رابطه تأثیر بگذارد. لیفت تایتنینگ واژن یک روش سفت شدن واژن است که به این معنی است که درمان با این روش، می تواند مسائل پس از زایمان مانند سستی واژن، ضعف کف لگن و بی اختیاری استرس را برطرف کند. توصیه می شود قبل از انجام آن حداقل سه ماه پس از زایمان صبر کنید تا اطمینان حاصل شود که هر گونه پارگی به درستی بهبود یافته است.

مزایای لیفت تایتنینگ واژن بعد از زایمان

مزایای لیفت تایتنینگ واژن برای زنان یائسه

بسیاری از زنان متوجه می شوند که سلامت زنانگی آنها تحت تأثیر یائسگی است. حدود  58٪ از زنانی که یائسه شده اند، خشکی واژن را تجربه کرده اند. کاهش عملکرد واژن، می تواند به معنای دردناک تر بودن مقاربت باشد که می تواند بر اعتماد به نفس و میل جنسی شما تأثیر بگذارد. این فرایند، سطح کلاژن و الاستین را افزایش می دهد، بنابراین راحتی و لذت در هنگام رابطه جنسی را بهبود می بخشد.

مزایای لیفت تایتنینگ واژن برای زنان یائسه

مزایای لیفت تایتنینگ واژن برای خشکی واژن مرتبط با سرطان پستان

یکی دیگر از مزایای لیفت تایتنینگ واژن این است که این یک درمان موثر برای  خشکی واژن و ناراحتی مرتبط با درمان سرطان پستان است. درمان جایگزینی هورمون (HRT) معمولاً برای زنانی که مبتلا به سرطان پستان تشخیص داده شده اند، توصیه نمی شود. لذا این روش می تواند علائم خشکی واژن را بدون نیاز به داروی هورمونی تسکین دهد. این روش درمانی حداقل تهاجمی، سریع و بی خطر است.

هزینه لیفت تایتنینگ واژن

هزینه درمان لیفت تایتنینگ واژن بسته به نوع کلینیکی که از آن بازدید می کنید، متفاوت است. بسیاری از کلینیک ها بسته به نوع مهارت و میزان تجربه پزشک، هزینه را کمی بالاتر می برند، لذا قبل از استفاده از این روش، سعی کنید از هزینه های مرتبط با این روش آگاهی پیدا کنید و سپس اقدام نمایید.

لیزر مورد استفاده در روش لیفت تایتنینگ واژن

لیفت تایتنینگ واژن یک سیستم لیزر Pixel CO2 است که از لیزر CO2 برای درمان علائم سستی و خشکی واژن استفاده می کند. این بدان معنی است که انرژی حرارتی به دیواره های واژن منتقل می شود تا تمام بافت ها تحت درمان قرار نگیرند، که این امر به بهبود سریع بدن کمک می کند.

تعدادی از روش های درمانی سفت شدن واژن در دسترس است که از لیزر برای سفت شدن واژن و بهبود سلامت کلی واژن استفاده می کنند.

لیزر مورد استفاده در روش لیفت تایتنینگ واژن

دو روش اصلی درمانی لیزرهای CO2 و فناوری فرکانس رادیویی هستند

دو روش اصلی درمانی لیزرهای CO2 و فناوری فرکانس رادیویی هستند، هر دو روش تولید کلاژن را تحریک می کنند تا عملکرد واژن را افزایش داده و علائم سستی واژن را تسکین دهند.

درمان لیفت تایتنینگ واژن در مطب با استفاده از یک فناوری جدید و کم تهاجمی انجام می شود که نیازی به توقف پس از درمان ندارد. بیماران بازگشت تقریباً فوری به فعالیت خود، از جمله مقاربت جنسی را گزارش می دهند.

روش کم تهاجمی، تقریباً بدون درد

درمان آرام برای ایمنی و دقت کنترل شده

حداکثر دقت با لیزر CO2 آلما با طول موج مناسب

رضایت عالی بیمار و موفقیت طولانی مدت

ایمن، دقیق و بسیار موثر

هندپیس در لیفت تایتنینگ واژن ابزاری دقیق است و در عین حال برای سهولت استفاده طراحی شده است. این پروب دارای چرخش 360 درجه است که کنترل کامل درمان را در دست شما قرار می دهد. این روش فقط حدود 30 دقیقه طول می کشد.

نتیجه گیری

گرم شدن حرارتی لایه های داخلی بافت واژن با استفاده از لیفت تایتنینگ واژن همان چیزی است که در نهایت منجر به بازسازی الاستین و پروتئین ها در ناحیه تحت درمان می شود.

این فرآیند طبیعی بهبود زخم در سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند. نتیجه نهایی یک بازتوانی کامل و طولانی مدت از بافت واژن به دلیل ایجاد فیبرهای کلاژن جدید، محکم و رشته ای است که ضمن افزایش تون عضلانی، ناحیه واژن را سفت می کند.

از آنجا که این روش یک عمل بدون درد است، دیگر نیازی به هیچ نوع آرام بخشی نیست. این عمل توسط متخصصان زنان و زایمان انجام می شود.

از اینکه تا پایان مقاله لیفت تایتنینگ چیست با ما همراه بودید متشکریم.

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا