میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر کل بدن شامل چیست
لیزر کل بدن شامل چیست

لیست موضوعات

لیزر کل بدن شامل چیست

اگر شما قصد انجام لیزر را دارید و نمی دانید لیزر کل بدن شامل چیست ؟! تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جهت دریافت مشاوره همین الان با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

قبل از مطالعه مقاله می توانید با مشاهده ویدیوی زیر متوجه شوید که لیزر کل بدن شامل چیست؟

 

تمام قسمت های مختلفی را که تقاضا برای لیزر کردنشان زیاد است را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات کلی را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لیزر کل بدن شامل چیست
لیزر کل بدن شامل چیست

اگر از لیزر اطلاعاتی ندارید یا دانش شما در این زمینه اندک می باشد این مطلب را از دست ندهید. پیشاپیش از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما هستید بسیار سپاس گذاریم.

اگر از جمله افراد مشتاق برای لیزر کردن کل بدن خود هستید، توصیه می کنیم تا این مقاله را از دست ندهید، زیرا در این مقاله سعی شده است تا به صورت دقیق و مو شکافانه به این مسئله یعنی لیزر کل بدن پرداخته شود.

لیزر کل بدن شامل چیست
لیزر کل بدن شامل چیست

موی بدن به دو بخش زائد و غیر زائد تقسیم می شود

موی بدن به دو بخش زائد و غیر زائد تقسیم می شود، موهای سر، ریش برای آقایان و… از موارد زیبایی محسوب می شوند، اما این مورد برای خانم ها صدق نمی کند،

زیرا مو در بدن خانم ها نشانه آراسته نبودن آن ها است و بسیاری از خانم ها به دنبال راهی دقیق و موثر برای از بین بردن آن هستند، البته برای برخی از آقایان این مسئله نیز صدق می کند که ممکن است، آن ها از ریش و سبیل خوششان نیاید از این رو ممکن است، آن ها نیز به غیر از اقدام برای لیزر موهای زائد در دیگر قسمت به لیزر کردن ریش و سبیل خود نیز روی بیاورند که این مسئله امروزه به طور شگفت انگیزی رو به افزایش است و می توان آن را به وفور در سطح جامعه دید، مردانی که ریش و سبیل های خود را لیزر کرده اند و از این کار راضی هستند.

موی بدن به دو بخش زائد و غیر زائد تقسیم می شود
موی بدن به دو بخش زائد و غیر زائد تقسیم می شود

برای لیزر کل بدن می توانید به کلینیک دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره با شماره تلفن کلینیک که در انتهای مطلب درج شده است تماس حاصل فرمایید .

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

لیزر کل بدن شامل چیست؟

نکاتی که باید قبل و بعد از لیزر انجام دهیم چه می باشد؟

آیا مردان هم لیزر می کنند؟

سابقه ی بیماری در انجام لیزر چقدر موثر می باشد؟

هزینه ی لیزر کل بدن چقدر می باشد؟

آیا لیزر کل بدن درد دارد؟

عوارض احتمالی ناشی از لیزر کل بدن چه می باشد؟

آیا لیزر کردن کل بدن تاثیر گذار است؟

چه دستگاه هایی برای لیزر کل بدن موثر می باشد؟

آیا بیماری های هورمونی بر درمان لیزر تاثیر می گذارد؟

چه بیمارانی نمی توانند از لیزر استفاده کنند؟

تعداد جلساتی که برای لیزر کل بدن لازم است چند جلسه می باشد؟

دستگاه های لیزر خانگی بر روی لیزر کل بدن تاثیر دارند؟

اما در این بین سوالی وجود دارد که باید به آن پاسخ داده شود. چرا افراد باید کل بدن خود را لیزر کنند؟

منظور از هر شات لیزر چیست؟

چه عواملی بر روی قیمت نهایی خدمات دریافتی موثر هستند؟

اگر فردی بخواهد کل بدن خود را لیزر کند، آیا قیمت نهایی برای او کم تر از لیزر هر قسمت از بدن به صورت جداگانه است؟

آیا لیزر کردن تمامی قسمت های بدن از قیمت یکسانی برخوردار هستند؟

اگر بخواهیم لیزر را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کنیم، آیا این امر برای ما کم هزینه تر نسبت به سایر روش ها خواهد بود؟

آیا خدمات لیزر برای آقایان و خانم ها از قیمت متفاوت تری برخوردار است؟

زمانی که ما باید برای لیزر موهای زائد بدن خود صرف کنیم، چه قدر است؟

مزایای لیزر کل بدن شامل چه مواردی هستند؟

بعد از انجام لیزر و حذف موهای زائد خود باید شاهد چه نتایجی باشیم؟

در هنگام لیزر موهای زائد بدن از چه موادی استفاده می شود؟

لیزر دستگاهی می باشد که با ساطع کردن یک نور با طول موج بسیار پایین باعث از بین رفتن موهای زائد شما می شود.

این طول موج به قدری کوتاه است که فقط ریشه ی موهای شما یا همان پیاز مو را مورد هدف قرار داده و آسیبی به دیگر اعضای بدن شما نمی رساند. برای ادامه این مطلب و اطلاعات کلی در این زمینه تا انتهای این مطلب همراه ما شوید.

لیزر کل بدن شامل چیست؟

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که لیزر کل بدن شمال چه قسمت هایی می باشد. از این رو تمامی نواحی که شما می توانید لیزر کنید را گرد آوری کرده ایم. این نواحی به شرح زیر است:

لیزر کل بدن شامل چیست؟
لیزر کل بدن شامل چیست؟

صورت:

صورتی یکی از پر طرفدار ترین نواحی است که با لیزر کردن آن ، به شدت احساس راحتی می کنید. راه های دیگر زدودن موهای صورت مانند بند ، استفاده از تیغ های ژیلت ، استفاده از موم های مخصوص صورت عوارض جانبی بسیار زیادی دارند و اغلب بعد از انجام آنها صورت دچار آکنه و زبری می شود.

هم چنین بعد از مدتی مو ها دباره رشد می کنند. لیزر کردن این ناحیه نه تنها باعث نرمی و صافی پوست شما می شود بلکه شما را از شر جوش های بعد از اصلاح نیز راحت می کند.

هم چنین دیگر مانند گذشته صورت شما زخم و مو های زیر پوستی نخواهد داشت. به همین دلیل یکی از نواحی پر طرفدار برای لیزر ، لیزر موهای زائد صورت می باشد.

پشت لب و زیر چانه:

بسیاری از افراد صوتشان موهای نازک و بی رنگی دارد و لیزر برای کل صورت آن ها جواب نمی دهد. از این رو فقط برای لیزر قسمت پشت لب و زیر چانه ی خود مراجعه می کنند.

این کار هم باعث می شود که در هزینه های آن ها صرفه جویی شود هم مشکلات برای رفع موهای زائد این ناحیه را نداشته باشند.

البته دقت فرمایید بسیاری از افراد که در زیر چانه ی خود موهای زائد ضخیم دارند ، دچار اختلالات هورمونی نیز می باشند. قبل از انجام لیزر از هورمونی بودن یا نبودن موهای زائد خود اطمینان حاصل کنید.

گردن:

گردن از جمله مناطقی است که برخی مایلند آن را لیزر کنند. اگر شما از لباس های باز استفاده می کنید یا در مراسم ها و جشن ها ، قصد پوشین لباس بازی را دارید، لیزر کردن گردن کمک شایانی به جلوه دهی بدن شما خواهد داد.

هم از شر موهای زائد بدن خود خلاص می شوید هم اینکه مانند بقیه ی راه ها دیگر عوارض جانبی را تجربه نخواهید کرد.

فقط حواستان باشد اگر موهای گردن شما سیاه و کمی ضخیم است لیزر را امتحان کنید. در غیر اینصورت آن گونه که می خواهید جوابی نخواهید گرفت.

دست ها:

دست ها از جمله پر تقاضا ترین نواحی برای لیزر بدن به شمار می رود. چه بانوان و چه آقایان تمایل بسیار زیادی به زدودن موهای زائد دست خود نشان می دهند.

دست ها به دلیل اینکه امروزه استفاده از لباس های آستین کوتاه رایج شده به شدت تقاضا برای لیزر کردن آن ها بالاتر رفته است. این عمل نه تنها بسیار جواب می دهد بلکه تا مدت زمان زیادی پوست دستت شما را صاف نمایش می دهد.

زیر بغل:

بسیاری از افراد به دلیل اینکه در زیر بغل تعداد زیادی از غدد لنفاوی در قرار دارد، از لیزر کردن این ناحیه خودداری می کنند. در صورتی که طول موج لیزر ها آنقدر پایین است که هیچ آسیبی به غدد لنفاوی وارد نمی شود.

هم چنین لیزر بغل از جمله نواحی حساس می باشد که با زدودن موهای زائد آن توسط ژیلت و تیغ ، باعث خارش بسیار زیادی می شود. لذا لیزر این ناحیه به شدت امری مفید است و توصیه می شود.

شکم و دور سینه:

این نواحی از جلمه نواحی پر طرفدار به خصوص برای آقایان می باشد. بانوان اکثرا در این قسمت های بدن خود موهای زبر و تیره ندارند یا اگر داشته باشند ترجیحا به دلیل اختلالات هورمونی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک می باشد که زمانی که درمان شوند خود به خود این مشکل آن ها نیز رفع می شود.

برای همین منظور بیشتر اقایان متمایلند که این نواحی خود را لیزر کرده تا در هنگام استخر رفتن یا باشگاه یا خیلی موارد دیگر احساس راحتی و آسودگی کنند.

نواحی تناسلی و کشاله ران:

یکی از نواحی بسیار پرطرفدار برای لیزر کردن ناحیه ی تنالی و کشاله ی ران می باشد. از آنجا که نواحی یاد شده دارای موهای ضخیم می باشند معمولا با روش های دیگر اصلاح کردن این ناحیه ها شدیداً دچار خارش بعد از اصلاح می شوند.

از جمله روش های دیگر اصلاح این نواحی می توانیم استفاده از تیغ یا همان ژیلت و هم چنین اپیلاسیون این نواحی و استفاده از پودر های بهداشتی و هم چنین کرم های اصلاح مخصوص ناحیه ی تناسلی را نام ببریم.

که هر کدام معایب خاص خود را داراست. مثلا استفاده از ژیلت باعث خارش بعد از اصلاح و تیره شدن ناحیه ی تناسلی شده و علاوه بر آن ها باعث بیشتر و سیاه تر شدن موهای زائد این نواحی می شود.

با اپیلاسیون این نواحی نیز شما بیشتر متحمل رنج و سختی و درد خواهید شد تا راحتی! به این دلیل که علاوه بر دردی که در این روش متحمل خواهید شد، مدتی پس از اصلاح موهای شما به صورت زیرپوستی ظاهر خواهند شد و باعث ایجاد جوش های ریز و درشت ازار دهنده ای در این نواحی نیز  می شود.

ولی برخلاف همه ی این ها لیزر باعث کم شدن و البته نرم تر شدن موهای زائد این نواحی و هم چنین باعث بهبود روابط جنسی خواهند شد. هم چنین با لیزر این نواحی از شر جوش های ریز و درشت خود راحت شده و از نظر اقتصادی نیز این روش به صرفه تر است.

ران پا و ساق ها:

یکی دیگر از نواحی پرطرفدار برای لیزر کردن نواحی پاها و ران می باشند، این نواحی نیز به علت وقت گیر بودن استفاده از ژیلت و هم چنین سخت و طاقت فرسا بودن استفاده از روش های مثل اپیلاسیون و یا شمع آماده بهتر است از لیزر استفاده شود

در طی چندین مرتبه لیزر باعث کم و نازک تر شدن موهای این ناحیه می شود. هم چنین چون ژیلت باعث ایجاد مووی زائد ضخیم تری در این ناحیه می شود استفاده از آن توصیه نمی شود.

این روش هم چنین برای افرادی که دارای موهای نازکی می باشند که با اپیلاسیون نمی توان آن ها را از بین برد هم می تواند بسیار سودمند باشد.در واقع وقتی با چندین مرتبه لیزر می توان موهای این نواحی را به کلی از بین برد چرا از روش های وقت گیر دیگر استفاده کنید.

 

نواحی پشت کمر و پشت گردن:

این نواحی در بعضی افراد ممکن دارای موهای ریز و نازک و یا بلند و ضخیم (در آقایان) باشد از آن جا که ما دوست داریم روزانه با پوشیدن لباس های زیبا و درخشان مرتب باشیم و بدنمان هیچ گونه عیب و ایرادی را نشان ندهد پس دوست داریم این قسمت های بدنمان نیز  همانند سایر قسمت ها دارای هیچ گونه موی زائد نرم و یا ضخیمی نباشد.

برای خلاص شدن از شر موهای این نواحی از آن جا که ممکن است دسترسی به آن نواحی برای هر شخص توسط خودش میسر نباشد بهتر با مراجعه به مراکز لیزر از این امکان استفاده کنیم. این ناحیه مانند نواحی دیگر تقاضای زیادی ندارد.

این نواحی که در بالا ذکر شده برای کسانی است که می خواهند کل بدن خود را لیزر کنند. ولی خب همه ی افراد تمام این قسمت ها را نمی خواهند. از این رو در مراکز پکیج هایی را معرفی می کنند که نواحی مورد تقاضا را شامل می شود و آن را با نام لیزر کل بدن به همگان معرفی می کنند. این پکیچ شامل دست ها و پاها، صورت، بیکینی و زیر بغل می باشد.

نکاتی که باید قبل و بعد از لیزر انجام دهیم چه می باشد؟

برای لیزر کردن شما احتیاج دارید تا نکاتی را قبل از انجام آن و بعد از انجام لیزر رعایت کنید. اگر مراحل اولیه ی درمان شما شما می باشد شما لازم است یک روز قبل از لیزر ، موهای خود را با تیغ یا ژلیت شیو کنید.

نکاتی که باید قبل و بعد از لیزر انجام دهیم چه می باشد؟
نکاتی که باید قبل و بعد از لیزر انجام دهیم چه می باشد؟

( از زدودن موهای خود با موم و کرم ها و پودر های رایج در بازار خودداری کنید.) اگر شما به درد حساس هستید حتما از پماد های بی حس کننده نظیر لیدوکائین استفاده کنید.

قبل از انجام لیزر پوست خود را به دقت بشویید تا عاری از هر گونه مواد آرایشی و درمانی شود. برای بعد از لیزر هم از پماد های سوختگی مانند زینک اکساید استفاده کنید.

یکبار بلافاصله بعد از اتمام لیزر پماد زده و در فاصله ی زمانی هر دوساعت یک بار آن را تمدید کنید. از شستن پوست ناحیه ی لیزر شده ی خود در 24 ساعت اول خودداری کنید.

و هم چنین تا 2 ساعت پس از لیزر به ناحیه ی لیزر شده ی خوب آب نزنید. اگر شما در مناظقی ک لیزر کردید آکنه یا جوش مشاهده کردید از کندن آن ها خودداری کرده و با پزشک خود حتما در میان بگذارید. ممکن است در جلسه های اول لیزر موهای شما به صورت سکه ای بریزد.

این یک قانون است و از کندن باقی موها با ابزار های دیگر خودداری کنید. هم چنین شما یک هفته بعد از انجام لیزر می توانید موهای خود را با آسودگی توسط ژیلت شیو کنید.

آیا مردان هم لیزر می کنند؟

در جواب این سوال باید گفت بله. بسیاری از افراد بر اساس تفکرات و باور های قدیمی که غیرت هر مرد را از روی موهای روی سینه شان می سنجیدند ، هنوز هم فکر می کنند که لیزر موهای زائد فقط مختص بانوان است و اقایان این کار را نمی کنند.

آیا مردان هم لیزر می کنند؟
آیا مردان هم لیزر می کنند؟

با کم رنگ شدن آن باور ها شاهد استقبال بی نظیری از جانب مردان شده ایم. چرا که هنگام ورزش کردن ، شنا کردن ، باشگاه رفتن و یا خیلی جاهای و مواقع دیگر وجود موهای زائد باعث آزار و اذیت آن ها می شود.

لیزر برای مردان

لذا استفاده از لیزر به شدت برای مردان کاربرد دارد. بسیاری از آقایان برای اینکه از شر ریش های خود و یا موهای گشت گردن ، روی بینی ، گوش های خود و سایر نواحی دیگر خلاص شوند به مراکز و کلینیک های تخصصی لیزر مو های زائد مراجعه کرده و به انجام این عمل می پردازند.

فقط نکته ای که باید از آن مطمئن شوند انجام لیزر آقایان در برخی کلینیک هاست. چرا که بسیاری از این مراکز ، تکنسین مخصوص مرد ها را ندارد

یا اصلا این کار را برای مردان انجام نمی دهند و این عمل را به صورت تخصصی فقط برای بانوان انجام می دهد. پس حتما قبل از ورود به چنین مراکزی از انجام این عمل توسط کلینیک مورد نظر خود اطمینان حاصل فرمایید.

لیزر برای مردان
لیزر برای مردان

سابقه ی بیماری در انجام لیزر چقدر موثر می باشد؟

مبتلا بودن به بیماری یا سابقه ی برخی بیماری ها ممکن است در روند درمانی لیزر شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر بدن شما مشکل اختلالات هورمونی داشته باشد، ممکن است نه تنها درمان لیزر جواب ندهد بلکه رویش موهای زائد شما را نیز دو برابر کنید.

سابقه ی بیماری در انجام لیزر چقدر موثر می باشد؟
سابقه ی بیماری در انجام لیزر چقدر موثر می باشد؟

اختلالات هورمونی

اختلالات هورمونی یک پدیده ی بسیار شایع در بین خانم ها می باشد که با نامنظمی های قاعدگی، موهای زائد در اطراف ناف و سینه ها و موهای زائد در زیر چانه خود را نشان می دهد. هم چنین بسیاری از افراد ریزش بسیار شدید مو و جوش بر روی باسن و سینه ی خود را از این اختلال ، تجربه می کنند.

یا سابقه ی برخی از بیماری های عفونی، تبخال، کلوئید در درمان لیزر بسیار موثر می باشند. لیزر کردن در مواردی که فرد دچار بیماری های ویروسی می باشد، باعث انتشار ویروس به نواحی دیگر بدن می شود و اگر فرد مبتلا به یک بیماری خود ایمنی نظیر پسوریازیس یا لوپوس باشد ، تشدید این بیماری را منجر می شود.

مشورت با پزشک

لذا به طور کلی اگر شما مبتلا به هر نوع خاص بیماری می باشید یا مبتلا به بیماری های خود ایمنی پوستی هستید ، قبل از انجام لیزر حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید.

چرا که ممکن است در صورت عدم رعایت برخی نکته ها، درمان شما طولانی شود و آن گونه که باید ، جواب نگیرید . هم چنین در هزینه و وقت شما هم صرفه جویی شود.

مشورت با پزشک
مشورت با پزشک

هزینه ی لیزر کل بدن چقدر می باشد؟

هزینه ی لیزر در گذشته بر حسب شات محاسبه می شد. به این گونه که فرد به پزشک مراجعه می کرد و برای هر ناحیه تعداد شات را مشخص می کردند. در انتها بر اساس تعداد کل شات ها هزینه ی نهایی را حساب می کردند.

ولی امروزه با گسترش دنیای متنوع دستگاه های لیزر ، هزینه ی لیزر را بر حسب ناحیه ی مورد تقاضا حساب می کنند. دستگاه های گوناگونی در بازار وجود دارد که بر حسب پایه عملکردی ( نوری – دایود ) بدن شما را لیزر می کنند.

هزینه ی لیزر کل بدن چقدر می باشد؟
هزینه ی لیزر کل بدن چقدر می باشد؟

تعداد زیادی مدل های چینی بازار را فرا گرفته و در تلاش است تا جایگزین همتایانشان که ساخت کشور های اروپایی و آمریکا است، بشوند. قیمت این دستگاه ها  از 20 میلیون شروع شده و گاها تا بالای یک میلیارد نیز می رسد. از این رو هزینه ی لیزر در مراکز مختلف به شدت متغیر است.

گران ترین دستگاه ها

یکی از گران ترین دستگاه های که در حال حاضر در مراکز و کلینیک های درمانی وجود دارد ، دستگاه الکساندرایت کندلا می باشد .

این دستگاه در حال حاضر بیشترین جواب دهی را بر روی پوست افراد مختلف (اعم از تیره و روشن ) گذاشته است و به شدت پر طرفدار می باشد.

گران ترین دستگاه ها
گران ترین دستگاه ها

هم چنین پکیج لیزر کل بدن نسبت به لیزر کردن تک تک نواحی به صورت جداگانه بسیار به صرفه تر است. مراکز و کلینیک های ارائه دهنده ی خدمات نیز خود یک عامل موثر در تعیین هزینه های کلی لیزر می باشند.

برای مثال خدماتی که ارائه می دهند بر هزینه ی نهایی لیزر شما اضافه می کنند. هم چنین وزن افراد نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که قیمت لیزر ناحیه را مشخص می کند.

به عنوان مثال تا یک وزن مشخص یک قیمت واحد را اخذ کرده و اگر از آن وزن بیشتر باشید ، به ازای هر کیلو اضافه وزن ، یک مقدار هزینه اضافه بر واحد از شما دریافت خواهند کرد.

لیزر کل بدن از مبلغ350 هزار تومن شروع می شود و تا 1 ملیون تومان نیز در برخی مراکز دریافت می کنند. چیزی که مهم است کیفیت خدمات و عملکرد دستگاه می باشد که باعث اثرات سو بر روی بدن شما نشود

آیا لیزر کل بدن درد دارد؟

بسیاری از افراد لیزر کردن را امری پر درد تصور می کنند. در صورتی ک درد لیزر در مقابل درد کارهایی همچون موم بسیار اندک است .

ولی اگر شما بسیار حساس هستید در امر لیزر کردن حتما از پماد های بی حس کننده مانند لیدوکائین استفاده کنید. از فردی که قرار است بدن شما را لیزر کند بخواهید که از یخ برای نواحی که قصد لیزر آن را دارید، استفاده کند. (به خصوص برای نواحی تناسلی) .

آیا لیزر کل بدن درد دارد؟
آیا لیزر کل بدن درد دارد؟

دستگاهی را برای لیزر انتخاب کنید که سیستم کولینگ یا خنک کننده ی قوی داشته باشد. چرا که زمانی که شما قصد لیزر کل بدن خود را دارید، به دلیل کار کردن بیش از حد ، دستگاه داغ می کند. و این باعث می شود که پوست شما گرم شده و بسوزد.

از این وجود یک سیستم کولینگ یا خنک کننده ی قوی کمک بسیار زیادی به کمک کردن درد های ناشی از سوختن پوستتان می شود. هم چنین اگر شما مو های بدن خود را به طور کامل شیو کرده باشید درد کمتری را احساس می کنید.

موهای بلند بدن

اگر موهای بدنتان بلند تر باشد انرژی لیزر را جذب کرده و داغ می شود . زمانی که مو به پوست شما برخورد کند این درد را بیشتر احساس می کنید. پس به طور خلاصه درد لیزر در مقابل سایر روش های زدودن موهای زائد بسیار ناچیز است .

ولی اگر خیلی نسبت به درد حساس هستید : 1- موهای ناحیه را به طور کامل شیو کنید. 2- از پماد های بی حس کننده استفاده کنید. 3- دستگاهی را برای لیزر کردن انتخاب کنید که سیستم کولینگ آن ، قوی باشد.

عوارض احتمالی ناشی از لیزر کل بدن چه می باشد؟

زمانی که شما برای زدودن موهای زائد خود روش های رایجی چون تیغ و یا ژیلت ، یا موم ها را استفاده می کنید، بعد از گذشت مدت زمانی شاهد رشد موهای زیر پوستی، لک های زیاد و جوش و آکنه می باشید.

تمامی این مشکلات به وسیله ی لیزر کاملا از بین رفته و شما این چنین مشکلاتی را تجربه نخواهید کرد. البته اگر زیر نظر پزشک صورت گیرد و طول موج مناسب برای بدن شما لحاظ گردد.

عوارض احتمالی ناشی از لیزر کل بدن چه می باشد؟
عوارض احتمالی ناشی از لیزر کل بدن چه می باشد؟

مشکلات رایج

در غیر این صورت مشکلات رایجی که ممکن است رخ دهد : 1- تیره شدن پوست شما 2- سوختگی های پوست شما ناشی از اعمال طول موج زیاد از حد 3- آکنه های پوستی و بروز لک بر روی پوست شما.

بنابراین حتما در این زمینه با پزشک مربوطه مشورت کرده و طول موج مخصوص پوست خود را برای لیزر امتحان کنید. در صورتی که باز هم عوارض جانبی بر روی پوست شما پدیدار شد حتما از دکتر خود دارو مخصوص برای این مشکل را جویا شوید.

آیا لیزر کردن کل بدن تاثیر گذار است؟

با توجه به تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته لیزر بر روی بدن 97 درصد افراد جواب داده است. به صورتی که همه ی استفاده کنندگان از این تکنولوژی، آن را به عنوان بهترین راه موجود برای از بین بردن موهای زائد قبول کرده اند.

اما لیزر کل بدن تا چه حد تاثیر گذار است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که لیزر کل بدن برای همه موثر نیست و برخی افراد که در بعضی نواحی بدن خود موهای کم رنگ یا بیرنگ دارند از لیزر جواب نمی گیرند.

آیا لیزر کردن کل بدن تاثیر گذار است؟
آیا لیزر کردن کل بدن تاثیر گذار است؟

و حتی ممکن است لیزر کردن این موها باعث شود که موهای ضخیم و تیره جایگزین شود. لذا ترجیحا لیزر را برای نواحی از بدن خود انتخاب کنید که هم موهای آن ضخیم باشد و هم قبلا آن ها را با روش های گوناگون ، از بین برده بودید.

پس در نتیجه لیزر کل بدن امری بسیار تاثیر گذار است که شما را از شر موهای زائد رهانیده و بدنی صاف و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد.

چه دستگاه هایی برای لیزر کل بدن موثر می باشد؟

اگر به تازگی شما قصد انجام لیزر را دارید و در انتخاب دستگاه لیزر مردد مانده اید ، دستگاهی را انتخاب کنید که بر پایه عملکردی دایود یا الکساندرایت باشد.

امروزه در بازار داغ لیزر هزاران هزار دستگاه مختلف وجود دارد که ممکن است شما را برای مدتی راضی نگه دارد ولی اثر دائمی نداشته باشد.

اگر شما قصد از بین بردن موهای زائد خود را به صورت دائمی دارید حتما در گام اول به سراغ دستگاه هایی روید که طول موج الکساندرایت دارند . در گام بعد سراغ دستگاه های دایود و در مرحله ی آخر دستگاه هایی که بر پایه نور عمل می کنند، بروید.

بهترین دستگاه رایج در بازار دستگاه الکساندرایت کندلا می باشد که ساخته ی کشور آمریکا است. این دستگاه سیستم خنک کننده ی بسیار قوی دارد و طول موجی در حدود 3 تا 4 میلیمتر بر بدن شما ساطع می کند.

هزینه ی تعمیر و نگه داری

هزینه ی تعمیر و نگه داری این دستگاه در یک سال چیزی حدود 20 تا 100 ملیون می باشد. تقریبا برابر قیمت یک دستگاه کامل چینی! و جواب دهی فوق العاده بالایی دارد و دستگاه های دایود در سکوی دوم این رقابت ها جلوه نمایی می کند و در پله ی سوم دستگاه های نوری.

دستگاه های نوری درد بسیار کمی دارند و در ابتدا باعث ریزش سریع موها می شوند. ولی با گذشت زمان مو ها به طور کامل رشد خود را از سر گرفته تغییری در کاهش و ضخامت مو پدیدار نمی شود.

از این رو در انتخاب خود دقت کافی به عمل آورید. ممکن است دستگاه هایی نوری با قیمت بسیار پایین تر به شما خدمات ارائه دهند، ولی در دراز مدت بازگشت داشته و هزینه و وقت شما هدر رفته است.

آیا بیماری های هورمونی بر درمان لیزر تاثیر می گذارد؟

وجود موهای زائد زیاد که ناشی از اختلالات هورمونی است ( به دلیل افزایش هورمون مردانه یا همان تستسترون ) ، از جمله شرایط عذاب آور برای همه ی کسانی است که با این نوع از اختلال دست و پنجه نرم می کنند.

این اختلالات هورمونی که غالبا برای بانوان بیشتر اتفاق می افتد تا آقایان ، با نامنظمی های سیکل قاعدگی خود را نشان داده و با علائم و نشانه هایی چون پر مویی، زیرش مو های سر و جوش ها بر روی گردن ، باسن ، قفسه ی سینه به تخشیص آن کمک می کنند.

مردان به دلیل اینکه نسبتا پر مو تر از خانم ها می باشند تشخیص این نوع اختلالات سخت تر می باشد ولی غیر ممکن نیست . نگران نباشید! در هر دو مورد با انجام یک آزمایش هورمونی وجود یا عدم وجود این اختلالات در بدن شما مشخص خواهد شد .

ثابت شدن اختلالات در بدن

اگر وجود این اختلال در بدن شما ثابت شد حتما آن را با پزشک مربوطه ی خود در میان بگذارید. این علائم و نشانه ها باید تماماً از جانب پزشک لیزر بررسی شود و بعد درمان مخصوص شما صورت گیرد.

اگر این نشانه ها جدی گرفته نشود هم درمان شما طولانی تر شده و هم آن گونه که باید از این لیزر جواب نخواهید گرفت.

در طی تحقیقاتی که به تازگی بر روی چنین افرادی صورت گرفته است ثابت شده در برخی موارد این لیزر نتیجه ی معکوس می دهد و موهای بدن شما را دو چندان خواهد کرد. از این رو اگر یکی از این مشکلات را دارید :

(نا منظمی های سیکل قاعدگی ، ریزش مو های سر و افزایش موهای زائد ، جوشهای مکرر بر روی صورت و گردن و هم چنین سابقه نازایی و سقط جنین) به پزشک خود اطلاع دهید تا بهترین نتیجه را از انجام لیزر دریافت کنید و پول و وقت شما از بین نرود.

 

چه بیمارانی نمی توانند از لیزر استفاده کنند؟

  1. بیمارانی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی پوستی نظیر پسوریازیس ، لوپوس و … هستند
  2. بیمارانی که در حال مصرف قرص هایی هستند که در ترکیبات آن ها از طلا استفاده شده است.
  3. زنان باردار و شیر ده نیز مجاز به استفاده از لیزر نمی باشند.
  4. کسانی که سابقه ی کلوئید داشته باشند زیرا باعث بروز گوشت اضافه می شود.
  5. اگر برای کم مویی دکتر برای شما قرص ماینوکسیدل تجویز کرده است و شما در حال مصرف قرص ماکنوکسیدل هستید.
  6. اگر پوست بدنتان بسیار حساس و نازک است و ممکن است که باعث سوختگی شود.
  7. بیمارانی که مبتلا به بیماری هایی هستند که با نور شدت آن ها افزایش می یابد، نیز نباید لیزر کنند.
  8. هم چنین اگر شما به تازگی بدن خود را برنزه کرده اید نباید لیزر کنید.

به طور کلی هر مشکل یا ناراحتی که در بدن خود احساس می کنید را با پزشک خود در میان بگذارید. شاید در روند درمان شما مشکل ایجاد کند و یا باعث شود لیزر بر روی بدن شما جواب ندهد و بیماری شما تشدید یابد.

تعداد جلساتی که برای لیزر کل بدن لازم است چند جلسه می باشد؟

به طور کلی و چیزی که برای همه در ابتدا تجویز می شود : 6 تا 8 جلسه برای بانوان و 8 تا 10 جلسه برای آقایون می باشد. حتما این جلسات را به طور مداوم انجام دهید تا نتیجه ی داخواه را دریافت کنید .

ممکن است در ابتدا شما خوب جواب بگیرید و همین باعث شود که دوره ی درمان خود را نیمه کاره رها کنید. ولی فراموش نکنید برای جواب گرفتن دائمی از این عمل ، حتما باید دوره ی درمان لیزر موهای زائد شما به اتمام رسد.

بعد از اتمام آن ممکن است در بازه های 3 تا 6 ماهه برای تمدید لیزر به شما نوبت دهند. که اگر نیاز نداشته باشید می توانید نوبت خود را به زمانی دورتر موکول کنید.

دستگاه های لیزر خانگی بر روی لیزر کل بدن تاثیر دارند؟

با گسترش تقاضا در بازار لیزر ، دستگاه های لیزر خانگی نیز جایگاه خود را در بین علاقه مندان به این عمل پیدا کرده است. این دستگاه ها مشکلات رفتن به مراکز و زمان رفت و آمد را ندارد و شما هر زمان که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید.

از لحاظ بهداشتی کاملا مطمین هستید که این دستگاه مخصوص خودتان است و خیالتان از این بابت نیز راحت می باشد. هم چنین با یک هزینه ی کلی از شر تمام ی هزینه های جلسات نیز خلاص خواهید شد.

تنها ایرادی که می توان از آن گرفت جواب دهی کمتر نسبت به دستگاه های مراکز و کلینیک های لیزر می باشد. طول موج این دستگاه ها به مراتب پایین تر است و دفعات بیشتری لازم است تا از آن جواب دلخواه بگیریم.

چیزی حدود 12 تا 14 مرتبه. هم چنین این دستگاه ها محدودیت شات دارند و به طور نامحدود نمی توان از آن ها استفاده کرد. برخی از مارک های معروف این دستگاه ها که جایگاه خود را در بازار ثابت کرده است : فیلیپس ، تریا ، سیلک پرو ، براون و … می باشد. اگر شما مشکل کمبود وقت دارید یا نسبت به بهداشت دستگاه های بیرون دو دل می باشید ، این دستگاه ها یک انتخاب به شدت کاربردی برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

لیزر بهترین روش زدودن موهای زائد در جهان شناخته می شود و جایگاه بسیار پر رنگ و حیاتی در زندگی افراد پیدا کرده است.

اگر شما هم قصد شروع دوره ی لیزر را دارید حتما به مرکز یا کلینیکی مراجعه کنید که لیزر را زیر نظر پزشک انجام می دهد. اگر دچار بیماری های خاص هستید حتما با پزشک مربوطه مشورت کنید .

طول موج مناسب پوست

هم چنین اگر چند جلسه لیزر انجام داده اید و به دلایل مختلف قصد تغییر مرکز لیزر خود را دارید حتما به دکتر خود اطلاع دهید تا طول موج مناسب پوستتان را برای شما اعمال کند.

اگر با یک دستگاه جواب گرفته اید تا انتهای دوره ی درمان همان دستگاه را ادامه دهید و از تعویض دستگاه خودداری کنید.

هم چنین حتما نکات بهداشتی قبل و بعد از لیزر را که در بالا به آن ها اشاره کردیم را به کار گیرید. یادتان نرود کیفیت را فدای کمیت نکنید! امیدواریم این مطلب رضایت شما را جلب کرده باشد.

اما در این بین سوالی وجود دارد که باید به آن پاسخ داده شود. چرا افراد باید کل بدن خود را لیزر کنند؟

شاید شما گذشته را به یاد داشته باشید. منظور من از گذشته زمانی است که لیزر ظهور نکرده بود و خدمات آن را نمی توانستیم دریافت کنیم.

شاید هم فرد جوانی باشید که آن دوران را به یاد ندارید، اما باید بگویم دوران سختی بود، زیرا در آن دوران افراد برای از بین بردن موهای زائد بدن خود مجبور می شدند از روش هایی دیگری استفاده کنند.

این روش ها مضراتی داشتند.

ممکن بود شما نتوانید کل بدن خود را از موهای زائد پاک کنید.

وقت بسیار زیادی را از شما می گرفت. در واقع شما برای انجام این کار یعنی حذف موهای زائد از بدن خود مجبور بودید زمان زیادی را صرف کنید که این مسئله با توجه به اهمیت زمان و وقت برای افراد مناسب نبود و زجر آور می شد.

این روش ها دائمی نبودند و شما مجبور بودید هر مدت یک بار از آن ها استفاده کنید و این چرخه مرتبا تکرار می شد. بعد از مدتی ممکن بود فرد احساس کند که خسته شده است و دیگر از این کار روی برگرداند. این عمل برای آن فرد ممکن بود شامل عواقبی شود، برای مثال: رعایت نکردن بهداشت فردی، مشکلات در روابط زناشویی و…

هزینه زیاد

یکی دیگر از مضرات و معایبی که روش های سنتی برای شما به ارمغان می آورد این بود که شما باید هزینه زیادی را می پرداختید. لیزر در چند جلسه این مشکل را به صورت دائم برای شما حل می کند، اما روش های سنتی این مشکل را برای زمان محدودی حل می کنند و شما برای دریافت دوباره خدمات مجبور می شدید هر مدت یک بار به آن ها مراجعه کنید، از این رو هزینه های شما بسیار افزایش میافت.

ضمنا خدمات سنتی حذف موهای زائد برای افراد بسیار گران قیمت بودند و در برخی موارد استفاده از خدمات درجه یک برای همه افراد میسر نبود و از این رو اکثرا آن را راهی مناسب برای حذف موهای زائد در بدن نمی دانند.

هزینه زیاد
هزینه زیاد

منظور از هر شات لیزر چیست؟

شما وقتی برای دریافت خدمات به مراکز لیزر مراجعه می کنید تا از آن ها خدمات دریافت کنید، دستگاه های آن ها بر روی شما انرژی تخلیه می کنند. در واقع این ساطع شدن لیزر بر روی بدن شما و پخش انرژی روی سطح پوست مانع از رشد مجدد مو می شود.

اما شات چیست؟ هر باری که دستگاه های لیزر بر روی بدن شما انرژی تخلیه می کنند، به صورت بسیار ساده می گویند که یک شات لیزر برای شما استفاده شده است.

در واقع شات لیزر همان واحد محاسبه مقدار انرژی ساطع شده بر روی بدن و پوست شما است که می تواند در محاسبه قیمت و سایر عوامل دخیل و تاثیر گذار باشد.

منظور از هر شات لیزر چیست؟
منظور از هر شات لیزر چیست؟

چه عواملی بر روی قیمت نهایی خدمات دریافتی موثر هستند؟

این سوال بسیار پیچیده است و به عوامل زیاد و گسترده ای ربط دارد، در واقع این سوال، جواب یکسانی ندارد، اما می شود، با بررسی عوامل تاثیر گذار به جواب مناسبی رسید.

قیمت نهایی خدمت دریافتی برای شما به شدت بستگی به نوع دستگاهی دارد که از آن برای کار شما استفاده می شود.

برخی دستگاه ها بسیار گران قیمت هستند و ممکن است، شما برای دریافت خدمت از آن ها متحمل هزینه های سنگینی بشوید.

برخی دستگاه ها ارزان هستند و شما اگر بخواهید از خدمات آن ها بهره مند بشوید، می توانید این خدمات را با کم ترین هزینه به دست آورید.

اما عامل مهم دیگر در قیمت نهایی برای شما این است که شما در چه مکانی و در چه کلینیکی خدمات لیزر را دریافت می کنید.

کیفیت امکانات

به طبع تمامی امکانی که این خدمت را به مشتریان ارائه می دهند، از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند. ممکن است، برخی از آن ها از متخصصی زبر دستی استفاده کنند که مبلغ دریافتی آن ها برای ارائه خدمات را به شدت بالا می برد، زیرا این کلینیک ها برای استخدام این افراد یعنی متخصصین زبر دست پول های زیادی را خرج کرده اند و باید حقوق سنگینی را به آن ها پرداخت کنند، از این رو شما با مراجعه به همچین مکانی باید پول بیشتری بپردازید.

روی دیگر مسئله این است که شما می توانید به مراکزی مراجعه کنید که خدمات ارزان تری ارائه می دهند، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این مراکز ممکن است، از متخصصینی کم تجربه تر و با تبحر پایین تر نسبت به دیگر مراکز استفاده کنند که این امر برای شما معایب و سود هایی دارد.

یکی دیگر از مسائلی که در تعیین قیمت نهایی برای شما موثر است، منطقه ای است که شما در آن خدمات دریافت می کنید.

اگر در به اصطلاح مناطق بالا شهر خدمات دریافت می کنید، قاعدتا خود به خود باید پول بیشتری بپردازید، زیرا قیمت ملک در این مکان بسیار بیشتر است.

اگر در مناطق به اصطلاح پایین شهر خدمات را دریافت می کنید، شما می توانید با هزینه کم تر این خدمات را دریافت کنید.

کیفیت امکانات
کیفیت امکانات

اگر فردی بخواهد کل بدن خود را لیزر کند، آیا قیمت نهایی برای او کم تر از لیزر هر قسمت از بدن به صورت جداگانه است؟

جواب این سوال این است که بله. اگر فردی بخواهد کل بدن خود را لیزر کند قیمت نهایی برای او کم تر خواهد بود، اما اگر بخواهد هر قسمت از بدن خود را به صورت جداگانه لیزر کند قیمت نهایی برای او بیشتر می شود، اما دلیل این تغییر قیمت ها چیست؟

اکثر مراکزی که خدمات لیزر را انجام می دهند، معمولا پکیج هایی را برای مشتری های خود در نظر می گیرند. این پکیج ها به این صورت است که اگر شما بخواهید کل بدن خود را لیزر کنید، قیمت کم تری را نسبت به تیکه تیکه لیزر کردن کل بدن خواهید پرداخت.

این کار نوعی ترغیب مشتری برای لیزر کردن کل بدن است، در واقع این کار نوعی تبلیغ است که برای هر دو فرد هم فرد لیزر کننده و هم فرد لیزر شونده سود دارد.

فردی که کار لیزر را انجام می دهد، مشتری های بیشتری را برای خود جمع آوری می کند که این امر برای وی در آمد خوبی را به دنبال خواهد داشت و فردی که خدمات لیزر را دریافت می کند، قیمت کم تری را نسبت به خدمات واقعی لیزر خواهد پرداخت که این امر نیز برای وی سود محسوب می شود و می تواند کل بدن خود را لیزر شده یا قیمت مناسبی تحویل بگیرد.

اگر فردی بخواهد کل بدن خود را لیزر کند، آیا قیمت نهایی برای او کم تر از لیزر هر قسمت از بدن به صورت جداگانه است؟
اگر فردی بخواهد کل بدن خود را لیزر کند، آیا قیمت نهایی برای او کم تر از لیزر هر قسمت از بدن به صورت جداگانه است؟

آیا لیزر کردن تمامی قسمت های بدن از قیمت یکسانی برخوردار هستند؟

جواب این سوال خیر است. از آن جایی که قیمت خدمات لیزر بر اساس نواحی لیزر شده و وسعت آن ها تعیین می شود، پس نباید انتظار داشت که لیزر هر قسمت از بدن با جای دیگر بدن یکسان باشد.

برای مثال اگر بخواهید در ناحیه تناسلی خود لیزر را انجام دهید، دریافت این خدمت بسیار گران تر نسبت به موهای گردن خواهد بود، زیرا هم حجم و هم وسعت کار بسیار بالاتر است، هم حجم لیزر ساطع شده بر روی پوست بسیار زیاد است و جلسات بیشتری را می طلبد که خود این امر در تعیین قیمت بسیار مهم و حیاتی است.

آیا لیزر کردن تمامی قسمت های بدن از قیمت یکسانی برخوردار هستند؟
آیا لیزر کردن تمامی قسمت های بدن از قیمت یکسانی برخوردار هستند؟

اگر بخواهیم لیزر را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کنیم، آیا این امر برای ما کم هزینه تر نسبت به سایر روش ها خواهد بود؟

جواب این سوال بسیار ساده و واضح است. بله اگر شما لیزر را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کنید، بسیار برای شما کم هزینه تر و ارزان تر نسبت به دیگر روش ها خواهد بود.

با توجه به مطالبی که در اوایل مقاله ارائه شد لیزر برای حذف موهای زائد کم ترین هزینه را برای شما نسبت به دیگر روش ها خواهد داشت.

آیا خدمات لیزر برای آقایان و خانم ها از قیمت متفاوت تری برخوردار است؟

با توجه به نواحی موهای زائد هر جنس در بدن جواب این سوال بله است. شما اگر مرد باشید، قیمت لیزر کل بدن شما نسبت به یک خانم متفاوت تر خواهد بود، زیرا شما نواحی در بدن خود دارید که موهای زائد دارند که خانم ها ندارند و این امر برای خانم ها هم بر عکس است.

آیا خدمات لیزر برای آقایان و خانم ها از قیمت متفاوت تری برخوردار است؟
آیا خدمات لیزر برای آقایان و خانم ها از قیمت متفاوت تری برخوردار است؟

زمانی که ما باید برای لیزر موهای زائد بدن خود صرف کنیم، چه قدر است؟

این زمان کاملا بستگی به میزان جلساتی دارد که شما برای خود انتخاب می کنید.

اگر میزان زیادی جلسات را برای خود انتخاب می کنید قاعدتا باید زمان بیشتری را صرف کنید، اما اگر این جلسات کم باشند، شما با صرف زمان کم تری می توانید از این خدمات بهره لازم را ببرید.

یکی دیگر از نکاتی که در اینجا حائز اهمیت است، این است که شما چه منطقه ای از بدن خود را می خواهید لیزر کنید.

اگر این منطقه بسیار کم باشد، زمان شما کم تر خواهد بود، اما اگر این منطقه وسیع باشد، شما مجبور هستید تا زمان بیشتری را صرف لیزر کردن بکنید. به طور کل و معمول هر جلسه لیزر برای افراد به طور متوسط زمانی حدود دو ساعت است که گاهی می تواند تا سه ساعت نیز افزایش پیدا کند.

زمانی که ما باید برای لیزر موهای زائد بدن خود صرف کنیم، چه قدر است؟
زمانی که ما باید برای لیزر موهای زائد بدن خود صرف کنیم، چه قدر است؟

مزایای لیزر کل بدن شامل چه مواردی هستند؟

اول: شما برای لیزر کل بدن خود تعداد جلسات کم تری را نیاز خواهید داشت. اگر بخواهید کم کم، کل بدن خود را لیزر کنید، جلسات شما افزایش پیدا خواهد کرد و این امر برای شما وقت گیر خواهد بود و مجبور می شوید تا وقت بیشتری برای این کار صرف کنید.

دوم: شما برای لیزر کل بدن خود تعداد جلسات کم تری را نیاز خواهید داشت. اگر بخواهید کم کم، کل بدن خود را لیزر کنید، جلسات شما افزایش پیدا خواهد کرد و این امر در افزایش هزینه های شما موثر خواهد بود. هر چه جلسات دریافتی شما بیشتر باشد، قیمت نهایی برای شما بیشتر است و این امر هزینه های سنگینی را می تواند در پی داشته باشد.

سوم: اگر شما کل بدن خود را لیزر کنید، این کار برای شما نیز بهتر است، زیرا ظاهری تمیز تر و زیبا تر خواهید داشت که نیازی به تعریف ندارد.

لیزر کل بدن و حذف موهای زائد مشکلی از لحاظ ایمنی برای ما به همراه دارد؟

جواب این سوال خیر است. این کار کاملا با دستگاه های ایمن و استاندارد انجام می شود. این کار نیاز به متخصصین خاص خود دارد که هر کدام باید تجربه این کار را داشته باشند. شما اگر این کار را در مرکزی معتبر و زیر نظر متخصصی حرفه ای و کار بلد انجام دهید، این کار یعنی حذف موهای زائد با لیزر برای شما خطری در پی نخواهد داشت.

اما اگر این کار توسط افرادی غیر حرفه ای و در مرکزی غیر معتبر انجام شود، ممکن است، برای ایمنی شما خطرناک باشد، زیرا این مراکز برای ارائه خدمات ممکن است، از دستگاه های غیر استاندارد استفاده کنند و این امر برای شما مخاطراتی دارد که بهتر است، در این مراکز خدماتی را دریافت نکنید.

بعد از انجام لیزر و حذف موهای زائد خود باید شاهد چه نتایجی باشیم؟

اول:

برای خانم ها این امر بسیار ضروری است که موهای زائدی در بدن خود نداشته باشند. با انجام لیزر این امر برای شما میسر می شود که برای همیشه از شر این مزاحم ها خلاص شوید.

دوم:

این کار یعنی لیزر کردن از سرعت بالایی برخوردار است. پس شما می توانید در کم ترین و کوتاه ترین زمان از شر موهای زائد خود راحت شوید.

سوم:

تنها مزایای لیزر این نیست که موهای زائد بدن شما را حذف می کند. شما با لیزر کردن پوست خود حتی می توانید قسمت های ضرب دیده را بهبود ببخشید و از شر آن ها راحت شوید.

چهارم:

شما بر خلاف روش های سنتی که بعد از آن ها دچار جوش و… می شوید، در هنگام لیزر کردن دچار هیچ عارضه ای نخواهید شد. این امر بسیار خوب است که با سرعت خوب می شوید و نیازی ندارید تا از پوست خود مراقبت کنید.

پنجم:

زمانی که از لیزر استفاده می کنید، می توانید به سرعت روش های قدیمی را کنار بگذارید. دیگر نیازی نیست، وقت و هزینه خود را صرف تلاش های بیهوده بکنید.

ششم:

شما با دریافت خدمات لیزر از شر تیرگی و سیاهی پوست خود راحت می شوید. این امر برای به خصوص خانم ها بسیار حائز اهمیت است.

هفتم:

دیگر لازم نیست، هر روز شیو کنید. یکی از مزایای لیزر کردن این است که از شر این کار خسته کننده راحت می شوید. شما دیگر لازم نیست، وقت خود را صرف این کار بکنید.

هشتم:

لیزر موهای زائد عارضه خاصی ندارد و به راحتی انجام می شود.

نهم:

برای انجام لیزر و حذف موهای زائد شما درد خاصی را متحمل نمی شوید. در واقع ممکن است که دردی را حس کنید، اما این درد آن قدر کم است که اصلا به حساب نمی آید.

دهم:

در هنگام لیزر کردن جایی از بدن شما زخمی نمی شود و می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

در هنگام لیزر موهای زائد بدن از چه موادی استفاده می شود؟

بیشتر لیزر ها از پرتو هایی استفاده می کنند که به زیر پوست نفوذ می کنند. این پرتو ها پیاز مو را از بین می برند و با از بین بردن آن باعث می شوند، مو در آن منطقه تضعیف شود.

بعد از تضعیف مو در آن قسمت دیگر مو رشد نمی کند و باعث تمیزی و صافی در آن قسمت می شود.

نتیجه گیری:

لیزر کردن موهای زائد بدن یکی از سریع ترین و ایمن ترین روش ها برای حذف کردن موهای زائد است.

این امر می تواند با سرعت و دقت فراوانی انجام شود و نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

اگر از موهای زائد خود رنج می برید می توانید لیزر را برای این کار انتخاب کنید و از نتایج مثبت آن لذت ببرید.

در هنگام لیزر موهای زائد بدن از چه موادی استفاده می شود؟
در هنگام لیزر موهای زائد بدن از چه موادی استفاده می شود؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید