میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لیزر اسکلپیون چیست
لیزر اسکلپیون چیست

لیست موضوعات

لیزر اسکلپیون چیست

در این مقاله ی علمی پزشکی، به دنبال بررسی این موضوع هستیم که بدانیم لیزر اسکلپیون چیست و قرار است، مهم ترین مواردی که به لیزر اسکلپیون مربوط می شوند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما درخواست می شود تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

لیزر اسکلپیون چیست
لیزر اسکلپیون چیست

برای کسب اطلاعات لازم در مورد لیزر اسکلپیون می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

امروزه افراد زیادی به دنبال زیباتر نمودن پوست و همچنین ظاهر چهره ی خویش می باشند. این افراد برای دستیابی به این مورد، شیوه ها و روش های مختلفی را مورد انتخاب قرار می دهند.

یکی از بهترین شیوه ها برای رسیدن به این ظاهر خوب، پوست زیبا و رفع مشکلات مختلف پوستی، استفاده از متدهای مختلف درمان با لیزر می باشند.

در خصوص شیوه های زیباسازی و جوان نمودن پوست با کمک لیزر نیز روش های مختلفی وجود دارد و در هر یک از این متدها از دستگاه ها و تجهیزات مختلفی استفاده می شود. هر یک از دستگاه ها و تجهیزات دارای امکانات، خصوصیت ها و مزایای مختلفی می باشند.

یکی از شیوه های مرسوم برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات مختلف پوستی

یکی از شیوه های مرسوم برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات مختلف پوستی، کمک گرفتن از روشی است که با دستگاه لیزر اسکلپیون صورت می گیرد.

ما نیز در مقاله ی علمی پزشکی لیزر اسکلپیون چیست که بیشتر در حوزه ی جوانسازی با لیزر می باشد، در مورد ویژگی های مختلف لیزر اسکلپیون برای شما عزیزان صحبت هایی را خواهیم داشت.

یکی از شیوه های مرسوم برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات مختلف پوستی
یکی از شیوه های مرسوم برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات مختلف پوستی

در ادامه و برای این که موضوع لیزر اسکلپیون را به بهترین شکل ممکن مورد بسط و تفهیم قرار دهیم تا بهتر متوجه شوید که لیزر اسکلپیون چیست برخی از مهم ترین مسائل مرتبط با لیزر اسکلپیون را در قابل چند تیتر و سوال مهم مطرح می نماییم و در هر یک از بخش های مقاله و به منظور دریافت بهترین پاسخ در این زمینه که لیزر اسکلپیون چیست آن ها را مورد توضیح قرار خواهیم داد.

از شما عزیزان خواهشمند است تا انتهای این نوشتار کاربردی با ما همراه باشید.

مهم ترین تیترها در مورد این که لیزر اسکلپیون چیست به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه ی تاریخچه و نحوه ی عملکرد لیزر اطلاعاتی دارید؟

تعریف لیزر

آیا در زمینه ی دستگاه لیزر دایود  Asclepion اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی چگونگی عملکرد دستگاه لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های مرتبط با به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

دیگر مزیت ها و فواید به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون

مقایسه سرعت بین دستگاه لیزر اسکلپیون و دستگاه کندلا

مهم ترین ویژگی های منفی برای دستگاه های لیزری که دارای مقطع خروج دایره ای می باشند

آیا در زمینه ی انتخاب دستگاه های مربوط به لیزر نمودن موهای زائد اطلاعاتی دارید؟

آشنایی با امکانات لیزر اسکلپیون نمونه مدیو استار

آیا می دانید که چرا دستگاه های لیزر اسکلپیون به عنوان بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد شناخته شده اند؟

آیا در زمینه ی تعداد جلسه های لازم برای انجام لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

کلام آخر

 

آیا در زمینه ی تاریخچه و نحوه ی عملکرد لیزر اطلاعاتی دارید؟

در بخش آغازین از مقاله ی خود و برای رسیدن به یک درک مناسب از این موضوع که لیزر اسکلپیون چیست قصد داریم تا در مورد تاریخچه ی لیزر توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم. از همه ی شما همراهان عزیز دعوت می نماییم تا در ادامه ی این نوشتار با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی تاریخچه و نحوه ی عملکرد لیزر اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی تاریخچه و نحوه ی عملکرد لیزر اطلاعاتی دارید؟

در دهه هفتم از قرن 20 میلادی و توسط یکی از فیزیک دان های آمریکایی، موضوع لیزر مطرح شد. ایشان تئودور مائیمن بود. در حال حاضر، یکی از مهم ترین بخش ها در دنیای علم و فناوری موضوع لیزر می باشد و در دنیای امروز دارای کاربردهای بسیار زیادی در همه ی حوزه های مختلف علمی می باشد.

در حال حاضر که در حدود 60 سال از پیدایش لیزر می گذرد، یکی از ابزارهای مهم در کاربردهای مختلف به ویژه در موارد درمانی و پزشکی لیزر می باشد.

اولین بار و در سال 1964 میلادی بود که از لیزر برای موارد درمانی بر روی پوست استفاده هایی شد.

در آن زمان مهم ترین کاربردهای لیزر که در حوزه ی درمان مشکلات پوستی بودند، شامل موارد ذیل بودند:

حذف تاتو از روی بدن فرد

از بین بردن مو

از بین بردن ضایعات گوشتی و ضایعات عروقی

در آن زمان مهم ترین کاربردهای لیزر که در حوزه ی درمان مشکلات پوستی بودند، شامل موارد ذیل بودند:
در آن زمان مهم ترین کاربردهای لیزر که در حوزه ی درمان مشکلات پوستی بودند، شامل موارد ذیل بودند:

تعریف لیزر

تعریف کلی لیزر به این صورت می باشد که منبعی از نور است که در یک پرتو که دارای انرژی بالایی می باشد، متراکم شده و دارای شدت زیادی است. نکته ی مهم علمی در زمینه ی لیزر این است که پرتو مربوط به آن از یک طول موج مشخص به وجود آمده است.

تعریف لیزر
تعریف لیزر

بعد از این که پرتو مورد نظر منتشر می شود، به شکل یک رنگ یا تک رنگ می باشد و می تواند اشعه های ماوراء بنفش تا مادون قرمز را ایجاد نماید که این موضوع و ایجاد هر کدام از این اشعه ها به موضوع نوع لیزر مورد نظر وابسته می باشند.

اگر یک مقایسه بین نورهای حاصل از لیزر با نور خورشید انجام دهیم، به این مسئله دست پیدا می کنیم که لیزر می تواند انواع مختلفی از طیف های رنگی را تحت پوشش خود قرار دهد.

مهم ترین تاثیرات لیزر در بحث های درمانی و زیباسازی پوست افراد

مهم ترین تاثیرات لیزر در بحث های درمانی و زیباسازی پوست افراد به این صورت می باشد که لیزر می تواند به راحتی در ناحیه ی مشخصی از پوست افراد متمرکز شود و دریافت و جذب های نور آن فقط به واسطه ی مواردی هم چون: لک، خال، مو و دیگر موارد صورت می گیرد.

یکی از مواردی که میزان تاثیر شیوه های درمانی با لیزر را مشخص می نماید، بحث میزان عمقی است که لیزر در پوست افراد نفوذ می نماید. در این صورت میزان جذب نیز در پوست های مورد هدف متفاوت خواهد بود.

از همه ی شما عزیزان دعوت می نماییم که در بخش های بعدی این مقاله با عنوان لیزر اسکلپیون چیست ما را همراهی نمایید.

مهم ترین تاثیرات لیزر در بحث های درمانی و زیباسازی پوست افراد
مهم ترین تاثیرات لیزر در بحث های درمانی و زیباسازی پوست افراد

آیا در زمینه ی دستگاه لیزر دایود Asclepion اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید؛ در قسمت قبلی از مقاله ی علمی پزشکی خود، تا حدودی تاریخچه مربوط به پیدایش لیزر و موارد کاربردی آن در ناحیه ی پوست را مورد توضیح قرار دادیم.

اینک و در بخش دیگری از مقاله خود، با عنایت به این که به دنبال دریافت پاسخ مناسبی برای این پرسش هستیم که لیزر اسکلپیون چیست قصد داریم تا در مورد دستگاه مربوط به لیزر دایود اسکلپیون مواردی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

آیا در زمینه ی دستگاه لیزر دایود Asclepion اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی دستگاه لیزر دایود Asclepion اطلاعاتی دارید؟

خواهشمند است، در ادامه ی این مقاله نیز با ما همراه باشید.

انجام لیزر به صورت ساده و بدون درد

در حقیقت این دستگاه یکی از دستگاه های مناسبی است که به کمک آن می توانیم کارهای لیزر پوست خود را به صورت ساده و بدون درد انجام دهیم. همچنین این دستگاه دارای سرعتی بسیار مناسب و باور نکردنی در انجام لیزر پوست های مختلف می باشد.

از طرفی باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که دستگاه مورد نظر در گروه جدیدترین نسل مربوط به لیزرهای دایود می باشد. این نسل از دستگاه های لیزر از سه نوع تکنولوژی بهره مند هستند.

این سه مورد فناوری باعث می شوند که دستگاه های ذکر شده، بتوانند طیف بسیار گسترده ای از خدمات لیزر پوستی را ارائه نمایند.

این لیزرها می توانند در هر پالس خود ناحیه ی بیشتری از پوست فرد را تحت پوشش و درمان خود قرار دهند. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها بحث سرعت بالا در آن ها می باشد. در بخش های بعدی در مورد دیگر خصوصیت ها و ویژگی های این دستگاه ها برای شما صحبت خواهیم نمود.

از شما سروران گرامی درخواست می شود، بخش های بعدی مقاله ی لیزر اسکلپیون چیست را از دست ندهید و ما را همراهی نمایید.

انجام لیزر به صورت ساده و بدون درد
انجام لیزر به صورت ساده و بدون درد

آیا در زمینه ی چگونگی عملکرد دستگاه لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دفت فرمودید؛ در قسمت پیشین از مقاله ی خود، اطلاعاتی کلی از دستگاه لیزر اسکلپیون را برای شما عزیزان معرفی نمودیم. در این بخش و برای رسیدن به پاسخی مناسب به سوال لیزر اسکلپیون چیست بنا داریم که عملکرد این دستگاه را مورد تشریح قرار دهیم.

از شما درخواست داریم تا انتهای این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

دستگاه لیزر اسکلپیون دارای یک تکنولوژی منحصر به فرد می باشد. بر همین اساس این دستگاه قادر است، دو طول موج 810 و 940 نانومتر را تولید و از خود خارج نماید. این طول موج ها دارای اثرات تخریبی مناسبی بر روی فولیکول های موی افراد و همچنین اثراتی برای انعقاد بهتر عروقی که فولیکول ها را تغذیه می نمایند، می شوند.

این اتفاق ها به شکل توأم و همزمان رخ می دهند و به همین علت نیز دارای نتیجه های بسیار خوبی می باشند و مهم ترین اثرات باقیمانده از به کار گیری این دستگاه کاربردی، از بین رفتن موهای زائد بدن می باشد.

لیزر مربوط به دستگاه اسکلپیون از نوع نیمه هادی یا همان دیودها می باشد. این لیزر در محدوده ی مربوط به اشعه ی مادون قرمز واقع شده است.

مهم ترین مواد فعالی که در این دستگاه مورد کاربرد قرار گرفته است، می توانیم کریستال های کوچک نیمه هادی را نام ببریم که دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشند.

مهم ترین موادی که در ساخت این تجهیزات مورد کاربرد قرار می گیرند، به شرح ذیل می باشند:

گالیم

آرسنیک

آلومینیوم

و ایندیم

این مواد به شکل کریستال های ریزی مورد رشد قرار می گیرند و اصطلاحا می گوییم که این موارد رشد داده شده اند.

با کمک گرفتن از دستگاه لیزر اسکلپیون، امکان تولید طول موج های مختلفی از لیزر وجود دارد. این امواج با توجه به طول موج هایی که دارند، می توانند هدف های خاصی را دنبال نمایند و دارای کاربرد های متنوعی باشند.

زمانی که دستگاه لیزر اسکلپیون با موها مواجه می شود، می تواند انرژی قدرتمندی را تولید نماید. برای این منظور لازم است که نور لیزر تا چند میلی متر در پوست فرد تحت درمان نفوذ داشته باشد. در ادامه، لیزر مربوط به دستگاه لیزر اسکلپیون به ریشه ی مو می رسد.

ملانینی که در ریشه ی موها موجود می باشد و بر اثر حرارتی که در لیزر وجود دارد، این موها به تدریج ضعیف شده و از بین می روند.

آن دسته از موهایی که دارای تیرگی بیشتری بوده و یا این که ضخامت بالاتری دارند

البته آن دسته از موهایی که دارای تیرگی بیشتری بوده و یا این که ضخامت بالاتری دارند، می توانند گرمی بیشتری را در هنگام جذب لیزر تولید نمایند. همین گرما سبب می شود که سلول های مربوط به رشد موهای آن قسمت ضعیف شده و از بین بروند. در این صورت است که رشد موها بعد از مدتی متوقف می شود.

شما در حال مطالعه ی مقاله ای علمی پزشکی برای رسیدن به پاسخ این سوال هستید که لیزر اسکلپیون چیست . لطفا بخش های بعدی از این نوشتار کاربردی را از دست ندهید و ما را همراهی نمایید. در ادامه قصد داریم تا موضوعات مهم دیگری که در رابطه با لیزر اسکلپیون می باشند را برای شما توضیح دهیم دهیم.

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های مرتبط با به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مشاهده کردید، در قسمت قبلی از نوشتار علمی پزشکی خود در مورد چگونگی کارکرد دستگاه لیزر اسکلپیون مواردی را برای شما عزیزان بیان نمودیم و خدمت شما گفتیم که در نهایت نتیجه های بسیار مناسبی از به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون به دست می آید که مهم ترین آن ها، توقف رشد موهای زاید در همان ناحیه از پوست می باشد.

اکنون و در بخش دیگری از مقاله ی کاربردی خود تصمیم داریم تا اصلی ترین مزیت های مربوط به استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون را برای شما توضیح دهیم.

خواهشمند است، در این قسمت از مقاله نیز با ما همراه باشید.

ما به دنبال کشف این مسئله هستیم که لیزر اسکلپیون چیست .

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های مرتبط با به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های مرتبط با به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

مهم ترین مزیت های مربوط به استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون به شرح ذیل می باشند:

سیستم خنک کننده ای که در دستگاه لیزر اسکلپیون تعبیه می شود، می تواند در هر پالسی که ارسال می نماید، پوست آن ناحیه که تحت درمان می باشد را خنک نماید. در این صورت فرد تحت درمان، آرامش و راحتی بیشتری را تجربه خواهد نمود.

خنک کننده ی موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون به صورت 360 درجه ای عمل می نماید و در ابتدای امر می تواند بخش اپیدرم پوست فرد را خنک نماید. در این صورت پوست آن ناحیه آمادگی بهتر و بیشتری را برای دریافت پرتوهای بعدی لیزر خواهد داشت. بر همین اساس احتمال ایجاد سوختگی در آن ناحیه خیلی کم تر می باشد.

همچنین این امکان وجود دارد که بتوانیم درجه حرارت مربوط به سیستم خننک کننده ی دستگاه لیزر اسکلپیون را مورد تنظیم قرار دهیم.

در نهایت، فرد بیمار و شخص تحت درمان احساس آرامش و راحتی بیشتری را تجربه خواهد نمود.

عملکرد لیزر در دستگاه لیزر اسکلپیون

عملکرد لیزر در دستگاه لیزر اسکلپیون به گونه ای می باشد که حداکثر جذب پرتوها توسط بخش ملانین رخ می دهد و این موضوع باعث می شود که آب میان بافتی تحت تاثیر خاصی واقع نشود. بر همین اساس این دستگاه و شیوه ی اثربخشی آن برای همه ی انواع پوست ها مناسب بوده و امکانی برای ایجاد انواع لک ها بر روی پوست افراد وجود ندارد.

پرتوهای صادر شده از دستگاه لیزر اسکلپیون به شکل مربع شکل هستند و دستگاه لیزر اسکلپیون این پرتوها را به صورتی یکنواخت و متوازن ارسال می نماید. این مسئله باعث می شود که هیچ نقطه ای از پوست جا نماند و درجه حرارت در همه ی نقطه های پوست آن ناحیه به صورت یکسان باشد.

عملکرد لیزر در دستگاه لیزر اسکلپیون
عملکرد لیزر در دستگاه لیزر اسکلپیون

دستگاه لیزر اسکلپیون علاوه بر این که قادر است، موهای زاید بدن را از بین ببرد، دارای امکانات بسیار خوبی نظیر موارد ذیل نیز می باشد:

درمان آکنه

برطرف کردن انواع لک های پوستی

از بین بردن ضایعات عروقی (رگ‏ های عنکبوتی)

و جوانسازی پوست

همچنین این دستگاه برای آن دسته از افرادی که دچار حساسیت های پوستی می باشند، نیز مناسب است. برای این که این اشخاص نیز بتوانند از امکانات بسیار خوب دستگاه لیزر اسکلپیون استفاده نمایند، باید دستگاه مورد نظر بر روی حالت SmoothPulse مورد تنظیم قرار گیرد.

در این صورت در طول دوره و تایم مربوط به درمان آن فرد حساس، ایشان متوجه چیزی نمی شود و با هیچ مشکلی کار درمانی ادامه پیدا می کند.

دیگر مزیت ها و فواید به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون

یکی از مهم ترین مزیت های این دستگاه این است که انواع پوست ها که دارای شرایط متنوع و رنگ های گوناگونی می باشند، می توانند این دستگاه را مورد کاربرد خود قرار دهند. این در حالی می باشد که سایر تجهیزات و دستگاه های لیزر تنها برای رفع موهای اضافی در برخی از انواع پوست ها مورد کاربرد قرار می گیرند.

این دستگاه دارای سری های مختلفی می باشد. به همین خاطر است که افراد می توانند به منظور از بین بردن موهای زائد در بخش های مختلف بدن خویش به پزشک مربوطه مراجعه نمایند.

این دستگاه محدوده ی مربوط به طول موج های 810 الی 940 نانومتر را مورد پشتیبانی خود قرار می دهد و از طرفی دارای سرعت بالایی برای از میان برداشتن موهای زائد بدن می باشد.

دستگاه لیزر اسکلپیون دارای مجوز از fda آمریکا می باشد و در از بین بردن موهای زائد و کم شدن همیشگی آن ها بسیار مفید و موثر می باشد.

دیگر مزیت ها و فواید به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون
دیگر مزیت ها و فواید به کار گیری دستگاه لیزر اسکلپیون

این ها مهم ترین مزیت ها و فواید دستگاه لیزر اسکلپیون بود که خدمت شما عزیزان ارائه دادیم.

مقایسه سرعت بین دستگاه لیزر اسکلپیون و دستگاه کندلا

همان گونه که مطالعه فرمودید، در بخش قبلی از مقاله ی خود اصلی ترین مزیت های مرتبط با به کارگیری دستگاه لیزر اسکلپیون را برای شما عزیزان تشریح نمودیم. در ادامه و برای بسط بهتر این موضوع که لیزر اسکلپیون چیست بنا داریم مقایسه ای را بین دستگاه لیزر اسکلپیون و کندلا انجام دهیم.

از شما عزیزان دعوت می نماییم که نتایج حاصل شده از این مقایسه را ملاحظه فرمایید و تا پایان این قسمت نیز با ما همراه باشید.

آن چه در ادامه بیان می شود، حاصل استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون و لیزر الکساندرایت 2017 کندلا بر روی افراد تحت درمان می باشد، که البته این مقایسه در دو سطح قدرتی کاملا مختلف صورت گرفته است:

برای دستگاه لیزر اسکلپیون از توان 21 ژول بر هر cm مربع و برای دستگاه کندلا از قدرت 12 ژول استفاده شده است.

زمانی که سطح توانایی و قدرت این دو دستگاه متفاوت در نظر گرفته شود

طبیعتا زمانی که سطح توانایی و قدرت این دو دستگاه متفاوت در نظر گرفته شود، بر روی موضوع از بین بردن و رفع موهای زائد در ناحیه ی مورد هدف، تاثیرگذاری متفاوتی را نیز خواهند داشت. البته در این شرایط باید وضعیت و میزان تحمل فرد تحت درمان را نیز در نظر داشته باشیم.

البته نکته ی مهم در خصوص دستگاه لیزر اسکلپیون این می باشد که این دستگاه یک سیستم خنک کننده ی قوی دارد و برش ها و شات های ارسالی از دستگاه لیزر اسکلپیون به شکل رولی می باشند. همه ی این ها باعث می شوند، فرد تحت درمان هیچ ناراحتی و یا دردی را در ناحیه ی مورد نظر حس نکند و از طرفی و با توجه به قدرت بیان شده، نتیجه های بسیار مناسبی از این دستگاه حاصل می شود.

اگر چه گواهی نامه ها و استانداردهایی که در تایید انواع تجهیزات و دستگاه های لیزر مورد کاربرد در مرکزهای درمانی در بحث اعتبار و کیفیت کار تاثیر گذار می باشند، اما در برخی از موارد، گزینه هایی ریز و جزئی پیش می آیند و همین موردهای ریز نیز می توانند تفاوت های موجود در کیفیت کار را به خوبی نمایش دهند.

زمانی که سطح توانایی و قدرت این دو دستگاه متفاوت در نظر گرفته شود
زمانی که سطح توانایی و قدرت این دو دستگاه متفاوت در نظر گرفته شود

از این نکات مهم و ریز می توانیم مقطع خارج شدن لیزر را اشاره نماییم که از اهمیت بسیار ویژه ای در کارهای درمانی با لیزر برخوردار می باشد.

مهم ترین ویژگی های منفی برای دستگاه های لیزری که دارای مقطع خروج دایره ای می باشند:

در این نوع از دستگاه ها امکان شات رولی وجود ندارد.

مهم ترین ویژگی های منفی برای دستگاه های لیزری که دارای مقطع خروج دایره ای می باشند:
مهم ترین ویژگی های منفی برای دستگاه های لیزری که دارای مقطع خروج دایره ای می باشند:

ممکن است، دایره ها بر روی هم حالت هم پوشانی داشته باشند و یک منطقه دچار دو مرحله شات زدن شود و ممکن است، پوست آن ناحیه دچار سوختگی شود.

البته برای رفع این مساله می توانند قدرت و میزان انرژی هر یک از شات ها را پایین تر بیاورند، البته این موضوع نیز دارای عیب هایی در این دستگاه ها می باشد. مثلا هر جلسه دارای تاثیرات کمی بوده و به همین خاطر لازم است که تعداد جلسه های درمانی افزایش پیدا کنند.

در این دستگاه ها باید سعی شود که هر یک از تابش ها یا شات ها با موقعیت تابش قبلی کاملا مماس باشد. این کار عملا امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل، در این نوع دستگاه ها باز نقاطی از پوست وجود دارند که از تابش لیزر در امان می مانند و از کار درمانی جا می مانند. علت اصلی این مورد نیز همان دایره ای بودن مقطع تابش و خروجی می باشد. پس در آن ناحیه و نقطه، رویش موها متوقف نشده و ادامه خواهد داشت.

این نمونه دستگاه ها از سرعت بسیار پایین تری برخوردار می باشند و همچنین نمی توان از آن ها به صورت رولی استفاده نمود.

سرعت پایین کار با تجهیزات

با توجه به سرعت پایین کار با این تجهیزات، قطعا میزان زمانی که قرار است که اپراتور با دستگاه کار نماید، افزایش پیدا می کند و این افزایش زمان می تواند سبب بروز خطاهای انسانی شود.

پس بهتر است، موارد ذکر شده ی فوق و دیگر گزینه های ظریف و البته مهم را به خوبی مورد توجه و مقایسه خود قرار دهید و در آن صورت برای رفع موهای زائد خود اقدام نمایید.

بر اساس مواردی که به عنوان معایب دستگاه های لیزر با مقطع دایره بیان شد؛ می توانید به قدرت، سرعت و دیگر مزیت های دستگاه لیزر اسکلپیون پی ببرید و با خیالی راحت کارهای درمانی و جوانسازی پوست و موی خود را به این دستگاه ها و متخصصینی که با کارکرد آن ها آشنا می باشند، بسپارید.

شما خواننده ی گرامی در حال مطالعه ی مقاله ای کاربردی با عنوان لیزر اسکلپیون چیست می باشید. از شما درخواست داریم که قسمت های آتی از این نوشتار را از دست ندهید. در ادامه بنا داریم تا موارد جالب دیگری را با شما به اشتراک بگذاریم که در برنامه های لیزر درمانی شما به ویژه با دستگاه لیزر اسکلپیون برای شما مفید و کاربردی می باشند.

آیا در زمینه ی انتخاب دستگاه های مربوط به لیزر نمودن موهای زائد اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که دقت فرمودید؛ در بخش قبلی از نوشتار علمی پزشکی خود، بین دستگاه لیزر اسکلپیون و دستگاه های موسوم به کندلا مقایسه هایی را انجام دادیم و موارد برتری و قدرت دستگاه لیزر اسکلپیون را خدمت شما عزیزان بیان کردیم.

در ادامه و برای تفهیم بهتر این مسئله که لیزر اسکلپیون چیست قرار است تا مهم ترین نکته ها برای انتخاب بهتر دستگاه های لیزر مو را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما سروران گرامی درخواست می شود، برای دریافت این نکات تا انتهای این بخش نیز ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی انتخاب دستگاه های مربوط به لیزر نمودن موهای زائد اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی انتخاب دستگاه های مربوط به لیزر نمودن موهای زائد اطلاعاتی دارید؟

مهم ترین مواردی که زمان انتخاب دستگاه های لیزر مورد توجه واقع می شوند، به شرح ذیل می باشند:

اول این که دستگاه مربوطه دارای چه مارکی می باشد و تولید شده کدام کشور است؟

مورد دوم این که آن دستگاه لیزر توانایی ارسال کدام طول موج ها را بر حسب نانومتر دارد؟

در این باره باید خدمت شما عرض نماییم که لیزر اسکلپیون و مارک هایی که زیر شاخه این دستگاه می باشند، جزء بهترین دستگاه های لیزری می باشند که در حال حاضر در کشورمان ایران مورد کاربرد قرار می گیرند. همان گونه که در بخش های دیگر نیز خدمت شما عزیزان عرض شد، یکی از بهترین فاکتورها در این دستگاه ها، دامنه ی طول موج ارسالی می باشد که در خصوص آن توضیحاتی را ارائه دادیم.

هر یک از زیر شاخه های لیزر اسکلپیون دارای محبوبیت های فراوانی در مراکز درمانی و زیبایی می باشند.

مهم ترین مواردی که زمان انتخاب دستگاه های لیزر مورد توجه واقع می شوند، به شرح ذیل می باشند:
مهم ترین مواردی که زمان انتخاب دستگاه های لیزر مورد توجه واقع می شوند، به شرح ذیل می باشند:

معمولا انواع لیزر اسکلپیون توسط شرکت های مختلف آلمانی و آمریکایی تولید می شوند.

البته باید در بحث از بین بردن موهای زائد بدن، موضوع استاندارد اف دی ای را مد نظر داشته باشید که آن دسته از دستگاه هایی که دارای این استاندارد می باشند، می توانند در کاهش رشد موها و کم شدن قابل توجه آن ها مورد کاربرد قرار بگیرند.

همه ی این موارد به جز لیزر اسکلپیون، در حد کم شدن و کاهش میزان موها و آن هم به صورت موقتی می باشند

نکته ی مهم تر این که همه ی این موارد به جز لیزر اسکلپیون، در حد کم شدن و کاهش میزان موها و آن هم به صورت موقتی می باشند و در خصوص لیزر اسکلپیون باید خدمت شما عرض نماییم که نتیجه ی حاصل از این دستگاه به صورت دائمی می باشد و در حقیقت لیزر اسکلپیون تنها نوعی از دستگاه های لیزر می باشد که هم دارای تاییدیه اف دی ای بوده و هم رفع موهای زائد بدن را به صورت دائمی به انجام می رساند.

لطفا در ادامه ی این مقاله در خصوص لیزر اسکلپیون چیست با ما همراه باشید.

آشنایی با امکانات لیزر اسکلپیون نمونه مدیو استار

این نمونه یکی از سری های مربوط به لیزر اسکلپیون می باشد. این نمونه دارای هند پیش بزرگی بوده و ناحیه ی بیشتری را می تواند تحت پوشش خود قرار دهد.

از دیگر امکانات این سری این است که دو طول موج را به صورت دو طرفه و همزمان ارسال می نماید که همه ی این موارد می توانند بر اثربخشی بهتر کار تاثیر گذار باشند و نتایج بهتری را حاصل نمایند.

آشنایی با امکانات لیزر اسکلپیون نمونه مدیو استار
آشنایی با امکانات لیزر اسکلپیون نمونه مدیو استار

بر روی هند پیش این نمونه نیز یک سیستم کولینگ یا خنک کننده ی 360 درجه ای وجود دارد که احساس درد و سوزش را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. این نمونه نسبت به سری های کندلا و سایناشور از سرعت کار بسیار بیشتری برخوردار می باشد. همه ی این موارد باعث شده اند که لیزر اسکلپیون نمونه ی مدیو استار از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

این دستگاه برای موهای نازک از یک منوی اختصاصی برخوردار می باشد

همچنین این دستگاه برای موهای نازک از یک منوی اختصاصی برخوردار می باشد. این امکان با استفاده از طول موج 940 نانومتر صورت می پذیرد

همچنین این نمونه برای افراد کم تحمل نیز گزینه ها و منوهایی را دارد که سبب می شود، کار رفع موهای زائد این افراد بدون کوچک ترین درد و ناراحتی انجام شود.

یکی دیگر از خصوصیت های این نمونه از لیزر اسکلپیون، سازگار بودن آن با رنگ های مختلف و انواع پوست ها می باشد.

خواهشمند است، بخش های بعدی نوشتار لیزر اسکلپیون چیست را از دست ندهید و ما را همراهی نمایید.

آیا می دانید که چرا دستگاه های لیزر اسکلپیون به عنوان بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد شناخته شده اند؟

در خصوص رفع موهای زائد بدن، دستگاه های لیزر مختلفی وجود دارند که از طول موج های مختلفی برای این کار استفاده می نمایند. هر یک از این نمونه ها دارای معایبی می باشند که برخی از آن ها را در بخش هایی از همین مقاله مورد اشاره قرار دادیم.

آیا می دانید که چرا دستگاه های لیزر اسکلپیون به عنوان بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد شناخته شده اند؟
آیا می دانید که چرا دستگاه های لیزر اسکلپیون به عنوان بهترین دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد شناخته شده اند؟

در اینجا باید خدمت شما عزیزان عرض نماییم که لیزر اسکلپیون دارای بهترین عملکرد در بین انواع دستگاه های لیزر می باشد. کاری که توسط این دستگاه لیزر صورت می گیرد، دارای هیچ گونه عوارضی نمی باشد و میزان ماندگاری نتیجه های حاصل شده از این دستگاه بسیار بالا می باشد.

تعداد زیادی از دستگاه های لیزر اسکلپیون از محبوبیت زیادی در بین استفاده کنندگان خود برخوردار می باشند و امروزه بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

هر یک از نمونه های مربوط به دستگاه های لیزر تنها دارای برخی از امکانات از جمله سیستم کولینگ و خنک کننده می باشند، اما لیزر اسکلپیون امکانات و ویژگی های زیادی را به صورت همزمان و توأم دارا می باشد.

مهم ترین ویژگی دستگاه لیزر اسکلپیون این است که به هیچ عنوان باعث سوختگی پوست آن ناحیه نمی شود.

آیا در زمینه ی تعداد جلسه های لازم برای انجام لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید، در قسمت پیشین از نوشتار علمی پزشکی خود با برخی از امکانات موجود در دستگاه های لیزر اسکلپیون آشنا شدیم و مهم ترین ویژگی ها که سبب شاخص شدن این دستگاه ها شده اند را برای شما برشمردیم.

در ادامه ی این مقاله و برای رسیدن به پاسخ مناسبی به این سوال که لیزر اسکلپیون چیست قصد داریم تا تعداد جلسه های لازم برای این کار درمانی در حوزه ی زیبایی و جوانسازی پوست را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما همراهان گرامی دعوت می نماییم تا در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی تعداد جلسه های لازم برای انجام لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی تعداد جلسه های لازم برای انجام لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

در ابتدا باید حضور شما عرض نماییم که همه ی موهای بدن، در هر بخشی که باشند، در زمان های مختلفی با دو چرخه یا سیکل ربرو می باشند. این موها یا در دوره ی استراحت به سر می برند و یا این که در چرخه ی رشد قرار دارند.

دستگاه های لیزری که در مرکزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند

در این بین اکثر دستگاه های لیزری که در مرکزهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، تنها قادر هستند تا آن دسته از موهایی را از بین ببرند که در دوره ی رشد خود واقع شده اند. در حقیقت این دستگاه ها نمی توانند بر روی موهایی که در چرخه ی استراحت قرار دارند، تاثیری داشته باشند.

برای همین است که باید تعداد جلسه های لازم برای سپری نمودن کامل دوره ی لیزر اسکلپیون توسط پزشک مربوطه مشخص شوند. ایشان همه ی جوانب و شرایط کار را مورد بررسی دقیق خود قرار می دهد و در نهایت می تواند تعداد جلسه های مورد نیاز را تخمین زده و به فرد مربوطه اعلام نماید.

هر یک از جلسه های مورد نیاز باید در تایم مناسبی برگزار شوند. علت این موضوع نیز در این می باشد که لازم است، موهای فاز استراحت وارد فاز رشد شوند.

یک دلیل برای این که تعداد جلسه های لیزر اسکلپیون برای موهای مختلف، متفاوت می باشد، همین بحث چرخه های رشد و استراحت می باشد. البته معمولا برای تعداد کلی جلسات یک محدوده ی نرمال وجود دارد و معمولا افراد مختلف با توجه به شرایط مختلفی که دارند، به تعداد 4 الی 8 جلسه انجام لیزر اسکلپیون نیازمند می باشند.

از شما مخاطبین گرامی دعوت می کنیم، در بخش های بعدی از نوشتار لیزر اسکلپیون چیست ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از متن علمی پزشکی خود که حول محور لیزر اسکلپیون می چرخد، موضوع تعداد جلسه های مورد نیاز در این شیوه از لیزر درمانی را مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه و قسمت دیگری از مقاله ی خود قرار است، موارد مرتبط با مخارج و هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون را مورد تشریح قرار دهیم.

ما به دنبال کشف این مسئله هستیم که لیزر اسکلپیون چیست لطفا در ادامه ما را همراهی نمایید.

انجام محاسبات حدودی و تقریبی در مورد هزینه های مربوط به ژیلت، تیغ و دیگر وسائل و موارد موبر 

بهتر است، قبل از ورود به بحث های جزئی در رابطه با هزینه ها و مخارج مربوط به لیزر اسکلپیون، محاسباتی حدودی و تقریبی در مورد هزینه های مربوط به ژیلت، تیغ و دیگر وسائل و موارد موبر داشته باشید.

در صورتی که این موارد را به خوبی مورد برآورد و محاسبه قرار دهید، به این نتیجه خواهید رسید که مجموع و سرجمع این هزینه های به ظاهر کم و ناچیز، بیشتر از هزینه های مربوط به جلسه های انواع شیوه های لیزر درمانی و به ویژه لیزر اسکلپیون می باشند.

پس به این مسئله دست پیدا می کنیم که به کار گیری لیزر اسکلپیون از هر لحاظ برای افراد مختلف به صرفه تر از مصرف انواع لوازم و مواد موبرها می باشد.

البته باید به این موضوع ظریف نیز توجه داشته باشید که هر یک از دستگاه ها و شیوه های لیزر درمانی دارای شرایط هزینه ای متفاوتی می باشند و ممکن است، برخی از آن ها به صرفه تر بوده و یا برخی دیگر دارای صرفه ی کم تری باشند.

انجام محاسبات حدودی و تقریبی در مورد هزینه های مربوط به ژیلت، تیغ و دیگر وسائل و موارد موبر 
انجام محاسبات حدودی و تقریبی در مورد هزینه های مربوط به ژیلت، تیغ و دیگر وسائل و موارد موبر

اما قطعا هر یک از شیوه های درمانی با کمک لیزر از روش های قدیمی و سنتی به صرفه تر می باشند.

هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون

در خصوص هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون نمی توانیم عدد دقیقی را حضور شما عزیزان بیان نماییم. هزینه ها و مخارج، روز به روز و شاید لحظه به لحظه در حال تغییر و یا اصلاحاتی می باشند.

از طرفی عوامل زیادی می توانند در مجموع مخارج لیزر اسکلپیون موثر باشند. یکی از مهم ترین موارد موثر در هزینه های لیزر اسکلپیون، بحث تعداد جلسه های مورد نیاز برای انجام این شیوه ی لیزر درمانی می باشد.

همچنین حجم موهای زائد، ضخامت آن ها و دیگر موارد نیز می توانند بر مجموع هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون اثر گذار باشند.

رنگ پوست نیز می تواند تا حدودی بر مقدار مخارج مربوط به لیزر اسکلپیون تاثیر بگذارد.

در خصوص هزینه های مربوط به لیزر اسکلپیون باید حضور شما عرض نماییم که هزینه های این شیوه تا حدودی بالاتر از دیگر روش ها می باشد، اما با توجه به مزیت های فراونی که در بخش های دیگر همین مقاله به آن ها اشاره داشتیم، باز هم افراد بسیار زیادی به دنبال انجام لیزر درمانی خود با کمک این روش و این دستگاه می باشند و امروزه استقبال زیادی از این شیوه می شود.

کلام آخر

در این قسمت به انتهای نوشتار کاربردی خود با عنوان لیزر اسکلپیون چیست، رسیدیم. امید است، مواردی که در بخش های مختلف این مقاله بیان کردیم، برای اقدام های لیزر درمانی شما عزیزان با کمک لیزر اسکلپیون مفید و مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی متوجه شده باشید که لیزر اسکلپیون چیست.

در پایان از همه ی شما عزیزان درخواست داریم تا مطالب این مقاله کاربردی را با دقت ملاحظه نمایید و در برنامه های آتی خود در زمینه ی لیزر درمانی با کمک لیزر اسکلپیون از آن ها بهره مند شوید و برای اقدام های درمانی خود که در ارتباط با لیزر اسکلپیون می باشند، به پزشک های با تجربه و باسابقه و یا مراکز معتبر لیزر درمانی مراجعه نمایید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید