میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال
لاغری موضعی با لیزر فرکشنال

لیست موضوعات

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال

در این مقاله تاثیرات و نحوه انجام لاغری موضعی با لیزر فرکشنال را بررسی خواهیم کرد. لیزر فرکشنال در صنعت زیبایی کاربردهای فراوان دارد که در ادامه آن را شرح خواهیم دارد

یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی در دنیای امروز خصوصا خانم ها چاقی و چگونگی درمان آن است. درست است که بهره مندی از اندامی زیبا و خوشتیپ و خوش استایل بودن از اهمیت بالایی برخوردار است و همه ی افراد دوست دارند که دارای اندامی ایده آل باشند، اما یکی از جنبه های مهم لاغری و از دست دادن چربی های اضافه ی بدن سالم، ماندن بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری های زمینه ای هم هست.

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال
لاغری موضعی با لیزر فرکشنال

بهترین و در عین حال سالم و کم خطرترین روش برای لاغر شدن و کم کردن وزن بدون هیچ گونه عارضه ی جانبی، صد البته ورزش کردن و نیز بهره مندی از رژیم غذایی سالم و درست و به اندازه خوردن است. اما گاها این روش روی برخی از افراد جواب نمی دهد و آن ها مجبور هستند تا از روش های تهاجمی تر برای این کار استفاده کنند.

پیشرفت تکنولوژی و توسعه ی علم

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه ی علم، روش های جدیدی برای لاغری و حذف چربی های زائد از بدن ابداع شده اند که به افراد کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن به اندام ایده آل خود برسند.

از جمله روش های لاغری می توان به جراحی اسلیو معده، استفاده از رینگ معده، استفاده از روش های لاغری موضعی مانند لاغری موضعی با لیزر فرکشنال و غیره را نام برد. در این مطلب قصد داریم تا در مورد لاغری موضعی با لیزر فرکشنال صحبت کنیم.

اگر شما هم تصمیم به استفاده از این روش دارید، با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و سپس تصمیم قطعی تان را برای انجام دادن یا ندادن این کار بگیرید.

اگر به دنبال کلینیک تخصصی لاغری موضعی با لیزر فرکشنال هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های فعالیت و سابقه کاری این کلینیک هستید، به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و با مرکز تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چگونه است؟

نحوه عملکرد لیزر فرشکنال چگونه است؟

فایده و مزیت استفاده از لیزر فرکشنال را شرح دهید؟

لاغری موضعی چیست؟

تغذیه چه تاثیراتی بر روی لاغری دارد؟

لیزر فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال چه کاربردهایی دارد؟

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چطور انجام می شود؟

آیا در حین استفاده از لیزر فرکشنال متوجه درد می شویم؟

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال نیاز به چند جلسه درمان دارد؟

میزان چربی که در این روش می توان از دست داد چقدر است؟

روند بهبودی در فردی که لاغری موضعی با لیزر فرکشنال انجام داده است، چگونه است؟

بعد از انجام لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چه کارهایی می بایست انجام شوند؟

هزینه های لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چگونه است؟

چه افرادی برای انجام لیزر فرکشنال برای لاغری مناسب هستند؟

نتیجه گیری

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال
لاغری موضعی با لیزر فرکشنال

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چگونه است؟

در حال حاضر در زیبایی و تناسب اندام یکی از موضوعاتی است که ذهن افراد بسیار به خصوص خانم ها را به خود مشغول کرده است. استفاده از لیزر فرکشنال به دلیل مزیت های فوق العاده آن یکی از محبوب ترین روش ها برای لاغری است.

یکی از مزیت های لیزر فرکشنال این است که نتیجه را می توانید در مدت زمان کوتاهی ببینید. علاوه بر این که تاثیرات در زمان بسیار کمی نمود پیدا می کند، ایمنی فرد به خطر نمی افتد و عوارض جانبی متوجه شخص نخواهد شد.

لیزر فرکشنال علاوه بر مزیت هایی که برای آن ذکر شد و سبب لاغری می شود می تواند باعث فرم دهی به بدن هم شود و استفاده کننده را به اندامی زیبا نزدیک خواهد کرد. از این لیزر برای قسمت های مختلف بدن مانند ران، بازو، باسن و غبغب می توان استفاده کرد و نتیجه ای قابل قبول از آن کسب کرد

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چگونه است؟
لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چگونه است؟

نحوه عملکرد لیزر فرشکنال چگونه است؟

دستگاه لیزر فرکشنال از امواج رادیوفرکونسی بهره می گیرد تا بتواند چربی های موجود در پوست را از بین ببرد. زمانی که سلول های چربی پوست از بین برود پوست در آن قسمت کاملا سفت می شود. پوست در این ناحیه ها شل و افتاده است و با از بین بردن چربی ها می توان از افتادگی و شل شدن پوست در این ناحیه هم جلوگیری کرد.

نحوه عملکرد لیزر فرشکنال چگونه است؟
نحوه عملکرد لیزر فرشکنال چگونه است؟

فایده و مزیت استفاده از لیزر فرکشنال را شرح دهید؟

با لیزر فرکشنال علاوه بر این که می توانید لاغری موضعی را تجربه کنید سلولیت خود را نیز می توانید به بهترین شکل ممکن درمان کنید. استفاده از این لیزر به شما کمک می کند که بدون نیاز به تیغ جراحی و بی هوشی لاغر شوید. در هنگامی که از لیزر فرکشنال استفاده میکنید هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

این لیزر به شما کمک می کند که در کنار لاغری ناحیه مورد نظر، آن قسمت را سفت کنید یا به اصطلاح سبب لیفت و بالا بردن آن هم می شود. علاوه بر مزیت هایی که برای لیزر فرکشنال نام بردیم این لیزر می تواند به جوان سازی و همین طور از برطرف کردن چین و چروک های پوست هم کمک فراوانی کند.

فایده و مزیت استفاده از لیزر فرکشنال را شرح دهید؟
فایده و مزیت استفاده از لیزر فرکشنال را شرح دهید؟

لاغری موضعی چیست؟

در مطالب بالا همواره بر این موضوع اشاره کردیم که لیزر فرکشنال برای لاغری موضعی به کار می رود. حال می خواهیم لاغری موضعی را بررسی کنیم و این که اصولا به چه نوع لاغری، لاغری موضعی می گویند و چه فایده ای می تواند داشته باشد.

بسیاری از افراد این تجربه را داشته اند که می خواهند لاغر شوند اما همه ی قسمت ها بدن آن ها لاغر نشود. به عنوان مثال می خواهند فقط شکم آن ها لاغر شود یا سایز بازو را کوچک کنند به لاغری هایی که به این صورت انجام می گیرد، لاغری موضعی می گویند.

برای آن که بتوان از لاغری موضعی نتیجه گرفت باید علت به وجود آمدن آن را به درستی تشخیص داد و برای رفع و برطرف کردن آن تلاش کرد. برای این کار باید از رژیم غذایی مناسب استفاده کرد و مصرف مواد غذایی چرب و شیرین را به حداقل رساند.

البته لازم به ذکر است که برای لاغری موضعی باید از وسیله هایی استفاده کرد که برای این کار بهینه شده اند. یکی از این وسیله ها لیزر فرکشنال است که در مطالب فوق به طور کامل آن را بررسی کردیم و نحوه عملکرد آن را هم توضیح دادیم.

نکته ای که اشاره به آن را مهم می دانیم این است که طبق جدیدترین نتایج علمی به دست آمده ورزش می تواند سبب لاغری و کاهش وزن شود اما با ورزش نمی توان به لاغری موضعی دست پیدا کرد

لاغری موضعی چیست؟
لاغری موضعی چیست؟

تغذیه چه تاثیراتی بر روی لاغری دارد؟

همه ی ما می دانیم که مصرف بی رویه غذاهای نامناسب می تواند باعث چاقی شود. غذاهای نامناسب را می توان به این صورت شرح داد که کالری بیش از نیاز بدن را به بدن وارد می کند و عدم تحرک سبب می شود تا متابولیسم بدن کاهش یابد. در نتیجه کالری اضافه در قسمت هایی مانند شکم به صورت چربی انباشته می شود و افزایش وزن را به دنبال خواهد داشت.

برای آن که بتوان وزن کم کرد و لاغر شد باید رژیم غذایی درستی را دنبال کرد. رژیم غذایی مناسب به این معنا نیست که وعده ی غذا را حذف کرد یا چربی و شیرینی را به طور کامل از برنامه غذایی کنار بگذاریم. زیرا بدن به همه ی مواد از جمله چربی و شیرینی هم احتیاج دارد.

تغذیه چه تاثیراتی بر روی لاغری دارد؟
تغذیه چه تاثیراتی بر روی لاغری دارد؟

سلامت غذایی

برای آن که سلامت غذایی را حفظ کنیم باید از همه ی مواد غذایی استفاده کنیم اما نحوه استفاده و میزان آن مهم ترین موضوع را به خود اختصاص می دهد. منظور از نحوه استفاده این است که؛ به عنوان مثال روزانه باید مقدار قابل توجهی چربی را مصرف کرد. برای این کار می توان از چربی هایی مانند روغن زیتون بهره برد روغن زیتون علاوه بر فایده هایی که دارد، ضررری هم برای بدن نخواهد داشت. البته به این موضوع توجه کنید که در مصرف آن زیاده روی نکنید.

نکته ی دیگر در خصوص تغذیه این است که زمان مشخصی برای خوردن مواد غذایی در نظر بگیرید. به عنوان مثال از مصرف برنج و نان در وعده شما صرف نظر کنید زیرا سبب تجمع چربی در ناحیه شکم خواهد شد.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده می توان نتیجه گرفت که راه رسیدن به نتیجه مطلوب در لاغری موضعی، لیزر فرکشنال است یکی از بهترین روش ها می باشد که در زمانی کوتاه بهترین نتیجه برای شما حاصل خواهد شد.

لیزر فرکشنال چیست؟

در دنیای امروز یکی از فاکتورهایی که فرد را در دسته ی افراد زیبا قرار می دهد، بهره مندی از اندامی متناسب و حتی لاغر است. با توجه به لایف استایلی که امروزه اکثر افراد از آن بهره می برند و نوع خورد و خوراکی که دارند، در برابر تحرک کم و عدم انجام منظم یک ورزش خاص و غیره بهره مندی از این تناسب اندام کمی سخت شده است.

چیزی که تمامی افراد دوست دارند، این است که در عین حالی که متحمل سختی زیادی نشوند، اما بهترین نتیجه را دریافت کنند. البته گاها برخی از موارد حتی به وسیله ی رژیم های اصولی و ورزش هم قابل رفع نیستند.

از جمله ی این موارد می توان به چاقی های موضعی و نیز سلولیت اشاره کرد. یکی از تاثیرگذارترین روش ها برای از بین بردن چاقی های موضعی استفاده از لاغری موضعی با لیزر فرکشنال است. این دستگاه از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای استفاده می کند تا چربی های موضعی را از بدن حذف کند.

تعداد دفعه هایی که فرد می بایست برای لاغر شدن تحت  لیزر فرکشنال قرار بگیرد، محدود بوده و نتیجه به وضوح بعد از چند جلسه استفاده از لیزر قابل مشاهده است.

همچنین لاغری موضعی با لیزر فرکشنال در مقایسه با سایر روش هایی که برای لاغری به کار گرفته می شود، دارای عارضه های جانبی کمتری هست.

لیزر فرکشنال چیست؟
لیزر فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال چه کاربردهایی دارد؟

به شکل کلی متخصصان علاوه بر کاربرد این لیزر در لاغری موضعی با لیزر فرکشنال کاربردهای دیگری هم برای آن متصور هستند.

البته متخصصان در این حوزه اعلام می کنند که برای لاغر شدن به وسیله ی لیزر فرکشنال بهتر است که در ابتدا فرد به کمک روش های سالم و بدون خطر و عارضه مانند رژیم های درست و اصولی و نیز ورزش های مناسب وزن خود را کم کند و خود را به وزن ایده آلی که پزشکان برای وی در نظر می گیرند و متناسب با قد او است، برساند. سپس چربی های باقیمانده که به وسیله ی ورزش و رژیم از بین نرفته اند را به کمک این روش لاغری از بین ببرد.

از جمله ی سایر کاربردهای لیزر فرکشنال علاوه بر لاغری موضعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از لیزر فرکشنال در ترمیم کردن بافت های پوستی که دچار آسیب شده اند و همچنین بهبود وضعیت عمومی آن ها

بهره گیری از مزیت های لیزر فرکشنال برای از بین بردن فرورفتگی ها و چاله های روی پوست و نیز بهتر کردن محل جوش ها

استفاده از لیزر فرکشنال برای صاف و یکدست کردن پوست و از بین بردن لکه های موجود روی آن

استفاده از لیزر فرکشنال برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های پوستی

بهره گیری از لیزر فرکشنال برای بستن منافذ باز پوست

استفاده از این لیزر برای بهبود اسکارها و آثار به جا مانده از جراحی و جای زخم ها و غیره

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چطور انجام می شود؟

برای لاغری موضعی با لیزر فرکشنال این لیزر از یک سری موج هایی که اصطلاحا به نام رادیو فرکانسی شناخته می شوند، استفاده می کند.

کاری که این موج های رادیو فرکانسی انجام می دهند این است که بخش های کمی از پوست را انتخاب می کنند و سپس با تاباندن پرتوهای لیزر به آن ها سعی در ترمیم این بافت ها یا تحریک آن ها برای تولید دوباره ی کلاژن می کند. لیزرها به طور کلی انواع مختلفی دارند که هر کدام طول موج خاصی داشته و قسمتی از پوست را هدف قرار می دهد.

برخی از انواع لیزرها تنها لایه های رویی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند

به بیان دیگر برخی از انواع لیزرها تنها لایه های رویی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند و نمی توانند خیلی به درون آن نفوذ داشته باشند. اما برخی دیگر از انواع لیزرها می توانند تا عمق بیشتری در پوست نفوذ کرده و حتی لایه های میانی آن را هدف قرار دهند. خوبی لیزر فرکشنال این است که هر دوی این کاربرد را دارد.

یعنی هم قادر است که به صورت سطحی و تنها لایه های رویی پوست را هدف قرار دهد و هم لایه های میانی پوست را به صورت عمقی تر می تواند دستخوش تغییر کند.

در روش لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال، کلیه ی سطح پوست در معرض لیزر قرار نمی گیرد، بلکه تنها بخش هایی از آن که لازم است را در مقابل پرتوهای لیزر قرار می دهند

و به همین دلیل است که فرد متقاضی، هم درد زیادی را متحمل نمی شود و هم از نظر عارضه هایی که پس از انجام لیزر امکان وقوع آن می رود، بهتر در امان می ماند.

به همین علت است که مهم ترین کاربرد این نوع از لیزر برای انجام کارهای در ارتباط با جوانسازی پوست، از بین رفتن افتادگی  و شل شدگی پوست و نیز لاغری و از بین بردن چربی های موضعی است.

برخی از انواع لیزرها تنها لایه های رویی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند
برخی از انواع لیزرها تنها لایه های رویی پوست را تحت تاثیر قرار می دهند

آیا در حین استفاده از لیزر فرکشنال متوجه درد می شویم؟

یکی از رایج ترین سوال هایی که در مورد هر روشی همیشه به وسیله ی متقاضیان پرسیده می شود، این است که میزان دردی که در این روش متحمل می شوند، تا چه میزان است؟

آیا درد آن قابل تحمل است یا دردی فرای تحمل دارد. لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال هم از این قاعده مستثنی نیست و عموما این سوال برای افرادی که می خواهند به کمک این روش اقدام به از بین بردن چربی های زائد و موضعی بدن خود کنند هم پیش می آید و حتما در این مورد سوال می کنند.

با توجه به این که در عصر تکنولوژی قرار داریم و دستگاه هایی که در اختیار داریم، همگی از آخرین تکنولوژی ها بهره مند هستند؛ میزان دردی که این دستگاه ها به بیمار منتقل می کنند، بسیار کم است. اما با این حال نمی توانیم بگوییم که این روش کاملا بدون درد بوده و شما هیچ چیزی را احساس نمی کنید.

البته که گاها برای پایین آوردن میزان دردی که فرد ممکن است تا وقتی در ارتباط با دستگاه قرار می گیرد، آن را حس کند، از بی حس کننده های موضعی هم کمک می گیرند و درد آن را تا حدی که امکان دارد، خفیف می کنند.

البته به شکل کلی می توانیم بگوییم که میزان دردی که هر فرد حس می کند، با ساختار بدنی وی و میزان دردی که قادر است تحمل کند ارتباط مستقیمی دارد.

حتی برخی افراد هنگام انجام لاغری موضعی با لیزر فرکشنال کمتر دردی را حس می کنند که برای آن ها حتی لازم نیست از بی حسی موضعی استفاده شود. اما برای کسانی که تحمل درد بالایی ندارند، حتما از بی حسی موضعی استفاده می کنند تا فرد کمتر احساس درد کند.

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال نیاز به چند جلسه درمان دارد؟

همان طور که در بالاتر گفتیم، لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال یکی از روش های خوب و کم عارضه برای از دست دادن چربی های موضعی موجود در بدن و رسیدن به تناسب اندام است.

معمولا لاغر شدن به کمک لیزر فرکشنال یکی از روش های لاغری است که در مدت زمان نسبتا کوتاهی اثرگذاری خود را نشان می دهد و فرد می تواند نتیجه های حاصل از آن را مشاهده کند.

تعداد جلسه هایی که برای جوابدهی این روش لازم است، کاملا وابسته به نظر پزشک معالج و در عین حال واکنش بدن فرد تحت درمان قرار گرفته است. به طور کلی عامل های مختلفی بر جواب گرفتن از لاغر شدن به صورت موضعی به کمک لیزر فرکشنال تاثیرگذار هستند که از جمله ی آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

وزن فرد تحت درمان قرار گرفته، توده ی بدنی وی، اندازه ها و سایز بدن، سن فرد، متعادل بودن یا نبودن هورمون ها، داروهایی که فرد از آن ها استفاده می کند و در نهایت اندامی که تصمیم به لاغری آن دارد و یا همان اندام هدف. به صورت متوسط پزشک ها پیش از شروع دوره ی درمان لاغری موضعی با لیزر فرکشنال به فرد اعلام می کنند

که حداقل تعداد جلسه های لازم برای این که اثر این روش را مشاهده کنند، تقریبا 5 جلسه بوده و کمتر و یا بیشتر شدن تعداد جلسه ها کاملا وابسته به بدن فرد و واکنشی که به درمان نشان می دهد است.

اما متوسط تعداد جلسه ها برای جوابدهی لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال بین شش الی دوازده جلسه است. همچنین پزشک ها از فرد می خواهند تا برای این که اثرات این روش باقی بماند و ماندگار شود، سالی دو مرتبه درمان را تجدید کنند.

میزان چربی که در این روش می توان از دست داد چقدر است؟

یکی از سوال هایی که همواره برای کسانی که برای لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال داوطلب می شوند و مایل هستند این کار را انجام دهند پیش می آید،  این است که میزان چربی ای که می شود به کمک لاغر شدن با لیزر فرکشنال از دست داد چقدر است؟ آیا این میزان قابل توجه است یا خیر و سوالاتی از این دست.

میزان چربی که در این روش می توان از دست داد چقدر است؟
میزان چربی که در این روش می توان از دست داد چقدر است؟

طبق تحقیقاتی که روی لاغری با این روش یعنی لیزر فرکشنال انجام شده است، به این نتیجه رسیده اند که در جلسه ی اول از این روش بین دو و نیم تا سه سانتی متر از چربی های بدن در موضع مورد نظر می توانند  از بین بروند. با ادامه ی کار و مداومت بر انجام جلسه های لیزر فرکشنال، پس از طی شدن یک سیکل 8 جلسه ای تقریبا حدود یازده سانتی متر از چربی های بدن فرد از بین می روند.

میزان چربی که در این روش می توان از دست داد چقدر است؟
میزان چربی که در این روش می توان از دست داد چقدر است؟

روند بهبودی در فردی که لاغری موضعی با لیزر فرکشنال انجام داده است چگونه است؟

افرادی که سعی بر لاغر شدن موضعی با کمک لیزر فرکشنال  دارند، با توجه به سیستم بدنی که دارند، می توانند تا مدت زمان های متفاوتی برای بهبودی و رفع اثرات استفاده از لیزر مشاهده کنند. عموما در اکثر افراد پس از درمان لاغری موضعی با لیزر فرکشنال، پوست در موضع مورد نظر دچار قرمزی و کمی التهاب می شوند.

اما رفع این مشکل طول زیادی نکشیده و به سرعت و البته با توجه به شرایط بدنی هر فردی رفع می شوند. در روش لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال، فرد می تواند بعد از این که جلسه ی درمان به اتمام رسیده، به راحتی به کارهای روزمره ی خود ادامه دهد و هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشد.

عموما پزشک ها برای فرد تحت درمان قرار گرفته یک لوسیون یا کرم تجویز می کنند که کار آن خنک کنندگی و کم کردن التهاب های ناشی از انجام لیزر و در عین حال مسکن و آرام بخشی است.

چرا که لیزر کردن، فرآیندی گرمازا بوده و در محلی که لیزر انجام گرفته است، گرمای بسیاری آزاد می شود و آن ناحیه به شدت داغ می شود.

نکته ی مهمی که در این دوران می بایست حتما به آن توجه کنید این است که باید از انجام کارهایی که سبب ضرر رسیدن به پوست می شوند و یا آن را تحریک کرده و کارهایی از این دست، کاملا خودداری شود. از جمله ی این کارها می توان به آفتاب گرفتن اشاره کرد که ممکن است که پوست را دچار آسیب هایی کند.

بعد از انجام لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چه کارهایی می بایست انجام شوند؟

پس از این که فرد نسبت به لاغری موضعی به کمک لیزر فرکشنال اقدام کرد، می بایست برای بهتر جواب گرفتن، کارهایی انجام دهد. یکی از این کارها انجام ورزش های سبک است.

پزشک ها توصیه می کنند که پس از انجام لاغری موضعی به وسیله ی لیزر فرکشنال انجام ورزشی سبک را پیش بگیرید. برای مثال می توانید برای مدت زمان کوتاهی مانند بیست دقیقه تا نیم ساعت به پیاده روی بپردازید. یکی از فایده هایی که این کار دارد، این است که قادر است تا غده های لنفاوی در فرد را تحریک کرده و سبب بهبود وضعیت دستگاه و مجاری ادراری فرد شود.

اگر این کار انجام نشود، چربی هایی که از بین رفته اند، می توانند دوباره به محل مورد نظر بازگردند و در عمل هیچ تاثیری مشاهده نخواهید کرد.

کار دیگری که متخصصان به انجام آن تاکید دارند، نوشیدن آب کافی پس از انجام این روش لاغری  است. فرد بهتر است تا پس از انجام لیزر فرکشنال، برای لاغری به صورت روزانه دست کم 2 تا 3 لیتر آب بنوشد.

همچنین از نظر رژیم غذایی هم می بایست رژیمی سالم همراه با کمترین میزان قند و چربی و در عین حال میزان متوسط رو به بالا پروتئین را در پیش بگیرند. یکی از کارهایی که در رابطه با پوست می بایست انجام شود، این است که حتما پوست را آبرسانی کرده و سطح آن را مرطوب کنند.

بعد از انجام لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چه کارهایی می بایست انجام شوند؟
بعد از انجام لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چه کارهایی می بایست انجام شوند؟

هزینه های لاغری موضعی با لیزر فرکشنال چگونه است؟

گفتیم که یکی از روش های موثر و در عین حال با کمترین میزان عارضه های جانبی برای لاغر شدن، بهره گیری از لیزر فرکشنال برای لاغر کردن مواضع خاصی از بدن است. از جمله ی این قسمت های بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شکم، پهلو، بازوها، ران ها، چانه و نیز قسمت هایی که دارای سلولیت هستند. استفاده از این روش برای زنان باردار منع دارد و به هیچ عنوان نباید تحت پرتوهای لیزر قرار بگیرند، چرا که می تواند اثرهای سوئی بر جنین بگذارد.

یکی از مهم ترین سوال هایی که همیشه پیش از انجام هر کاری متقاضی های آن از پزشک می  پرسند، پرسش در مورد هزینه ها است. همواره برای هر فردی، اطلاع از این که هزینه های کاری که می خواهد انجام دهد چقدر می شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در مورد این روش از لاغری هم همواره این سوال ها وجود داشته اند. خوب است بدانید که هزینه های انجام لاغری به کمک لیزر فرکشنال به عامل های مختلفی بستگی دارد.

برای اطلاع از هزینه ی دقیق می بایست به کلینیکی که قرار است این کار در آنجا انجام شود و یا پزشکی که قرار است تا این کار را انجام دهد، مراجعه کرد.

از جمله عامل هایی که در هزینه ی لاغری به کمک لیزر موثر هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد و مساحت موضعی از بدن که قرار است تا تحت لیزر قرار بگیرد.
  • تعداد جلسه هایی که برای انجام درمان مورد نیاز است.
  • پزشکی که قرار است که این کار را انجام دهد.
  • کلینیکی که قرار است تا لیزر کردن در آن انجام شود.
  • دستگاه لیزری که مورد استفاده قرار می گیرد.
  • و غیره ….
از جمله عامل هایی که در هزینه ی لاغری به کمک لیزر موثر هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از جمله عامل هایی که در هزینه ی لاغری به کمک لیزر موثر هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چه افرادی برای انجام لیزر فرکشنال برای لاغری مناسب هستند؟

نکته ی خیلی مهمی که می بایست برای لاغر شدن به کمک لیزر فرکشنال در نظر داشت، این است که این روش برای هر فردی مناسب نیست. یکی از شرایطی که برای انجام این روش اهمیت دارد، این است که فرد کاندید شده برای انجام این روش حتما ثبات وزن داشته باشد و در عین حال از سلامت کافی برخوردار باشد.

علاوه بر این اگر شخصی از نظر میزان چربی موجود در بدنش در شرایط خوب و کنترل شده ای قرار داشته باشد، می تواند انتظار نتیجه ی بهتری را داشته باشد. این روش برای چاقی موضعی به کار می رود. پس مهم است که چاقی موضعی در فرد داوطلب بین کم تا متوسط باشد.

برای چاقی های بسیار زیاد این روش به خوبی جوابگو نیست و می بایست از روش هایی مانند لیپوساکشن بهره گرفت. همچنین اراده و عزم فرد هم در این راه نقش مهم را بازی می کند.

چه افرادی برای انجام لیزر فرکشنال برای لاغری مناسب هستند؟
چه افرادی برای انجام لیزر فرکشنال برای لاغری مناسب هستند؟

نتیجه گیری

دستیابی به اندام متناسب و ایده آل همیشه یکی از آرزوهای هر فردی اعم از مرد و زن بوده است. بشر همواره برای تناسب اندام کوشیده است و تلاش کرده تا با راه هایی که کمی راحت تر هستند، به این مهم دست پیدا کند. یکی از این روش ها استفاده از لیزر فرکشنال برای لاغری موضعی است.

در این روش درمان چاقی و از بین بردن چربی های موضعی، قسمت هایی از بدن که تجمع چربی در آن ها زیاد است مانند بازو، شکم، پهلو، ران، چانه و غیره را در نظر گرفته و با استفاده از پرتوهای لیزر، اقدام به از بین بردن چربی ها می کنند. این روش نیاز به 5 تا 12 جلسه برای جوابدهی دارد که این زمان کاملا وابسته به بدن فرد متقاضی است.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید