میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل لب رووفیل پلاس
قیمت ژل لب رووفیل پلاس

لیست موضوعات

قیمت ژل لب رووفیل پلاس

در این مقاله می خواهیم به موضوع قیمت ژل لب رووفیل پلاس بپردازیم.

همان طور که می دانید تزریق ژل امروزه از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی بوده که کاربرد های فراوانی هم دارد.

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

  • ماهیت ژل رووفیل چیست؟
  • ژل ها نیز متنوع هستند؟
  • کاربرد های ژل رووفیل چیست؟
  • عوارض ژل رووفیل چیست؟
  • قیمت ژل لب رووفیل پلاس چگونه است؟
  • ماهیت ژل چیست؟

قیمت ژل لب رووفیل پلاس
قیمت ژل لب رووفیل پلاس

ماهیت ژل رووفیل چیست؟

ژل ها یا همان فیلر ها از ماده ای به نام اسید هیالورونیک ساخته شده اند که این اسید هیالورونیک، دارای ترکیباتی مشابه ترکیب های بدن انسان دارد و به همین علت هیچگونه حساسیت و آلرژی برای افراد نخواهد داشت.

ماهیت ژل رووفیل چیست؟
ماهیت ژل رووفیل چیست؟

ژل ها نیز متنوع هستند؟

ژل ها با توجه به مارک های مختلفی که دارند تقسیم بندی می شوند همچنین نوع کاربرد آن ها یک دیگر را از هم جدا می کند، برای مثال یک ژل اگر برای حجم دهی به لب یا گونه استفاه شود بسیار خوب بوده و بهترین عملکرد را خواهد داشت.

اما اگر همان ژل برای زیر چشم استفاده شود، نتیجه ی مطلوب را نداشته و رضایت بخش نیست با همین دلیل هر کدام از ژل ها کارایی خاص خود را دارند. اما در حالت کلی ژل ها با توجه به مدت ماندگاری خود تقسیم بندی می شوند. گروه اول به نوعی از ژل ها گفته می شود که دارای مدت ماندگاری کم تر از یک سال یعنی چیزی حدود 6 ماه تا 12 ماه دارند، به این ژل ها ژل موقت گفته می شود.

از ویژگی های این ژل می توان به این اشاره کرد که بعد از اتمام مدت ماندگاری خود، جذب پوست شده و به طور کامل از بین خواهد رفت.

اثرات این ژل هم در اخرای مدت ماندگاری کم شده و بعد از مدت ماندگاری به طور کامل از بین می رود.

اما گروه دوم از ژل ها دارای مدت ماندگاری طولانی تری هستند، این مدت ماندگاری چیزی حدود 1 سال تا 3 سال می باشد، به همین علت اسم این ژل ها به ژل های دائم مشهور است.

از ویژگی های این ژل ها به این می توان اشاره کرد که بعد از اتمام مدت ماندگاری باید از زیر پوست خارج شده و همانند ژل های موقت جذب پوست نخواند شد.

لازم به ذکر است که این ژل ها در مدت ماندگاری خود ممکن است در زیر پوست حرکت کرده و جا به جا شوند، که موجب از بین رفتن تقارن صورت خواهد شد.

کاربرد های ژل رووفیل چیست؟

ژل ها امروزه کاربرد های فراوانی دارند و فقط مختص به صورت نبوده و برای بدن هم کاربرد خواهند داشت. از این کاربرد ها می توان به این موارد اشاره کرد: حجم دهی لب ها، حجم دهی گونه ها، اصلاحات بینی و پیشانی، زاویه دار کردن فک، از بین بردن خط اخم، از بین بردن خط خنده، از بین بردن چین و چروک ها، شقیقه، ابرو، حجم دهی به سینه ها و…

کاربرد های ژل رووفیل چیست؟
کاربرد های ژل رووفیل چیست؟

عوارض ژل رووفیل چیست؟

همان طور که همه می دانیم هر عملی عوارض خاص خود را دارد که با مراقبت های قبل و بعد از عمل این عوارض خیلی کم می شوند. تزریق ژل هم همین طور بوده و می تواند با مراقبت های قبل و بعد از عمل، عوارض را به حداقل برسانیم.

اما در چندین روز اول عوارضی مانند درد و خونریزی، تورم و کبودی عادی بوده و داشتن همچین عوارضی جای نگرانی ندارد. اما لازم از بدانید در صورتی که این عوارض به مدت ی بیش از دو هفته ماندگاری داشته باشد، خطر ناک بوده و باید حتما به پزشک خود مراجعه کرده و تمامی علائم خود را برای او باز گو کنید.

نکته ی مهم این است که اگر ژل های دائم را استفاده می کنید باید بدانید این ژل ها برعکس ژل های موقت، بسیار پر عوارض بوده و خطرناک است. ژل های دائم بعد از مدت ماندگاری در زیر پوست گلوله گلوله شده و بسیار آزار دهنده هستند پس در صورت استفاده از این ژل ها بدانید که عوارضی جبران نا پذیر دارند.

عوارض ژل رووفیل چیست؟
عوارض ژل رووفیل چیست؟

قیمت ژل لب رووفیل پلاس چگونه است؟

ژل لب رووفیل پلاس، ساخت کشور کره بوده و کاربرد خیلی خوبی در رفع چین و چروک ها دارد. حتی این ژل عمیق ترین چین و چروک ها را هم از بین برده و در صورت استفاده از آن نگران هیچ چین و چروکی نباشد زیرا بهترین نتیجه ی دلخواه را رقم خواهد زد.

اما این که قیمت تزریق ژل روفیل پلاس چقدر خواهد شد باشد چند عامل را مشخص کنید. در حالت کلی ابتدایی ترین و اصلی ترین عامل تعیین قیمت مقدار ژل است، باید از دکتر خود بپرسید که برای شما چه مقدار ژل لازم می باشد و باید بگویم که برای هر کسی با توجه به بدن فرد و نتیجه ی دلخواهی که مد نظر دارد، مقدار تزریقی ژل متفاوت است.

بعد از مشخص شدن این که چند سی سی لازم دارید قیمت ژل بسته به محل تزریق فرق خواهد داشت، مثلا نحوه تزریق ژل به گونه ها با نحوه تزریق ژل به فک متفاوت بوده و هر یک قیمت خاص خود را دارند، پس برای تعیین

قیمت این که کجای صورت و بدن را برای تزریق ژل مد نظر دارید بسیار مهم است.

از طرفی باید بدانید که قیمت هر ژل متفاوت بوده و همه ی ژل ها یک قیمت ندارند. در حالت کلی می توان گفت ابتدا ژل های آمریکایی و اروپایی دارای قیمت بالایی هستند و بعد از آن ها ژل های کره ای و چینی قیمت کم تری را دارند.

ماهیت ژل چیست؟

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می توان بیان کرد که ژل ها می توانند چین و چروک ها و هر نوع اشکالی که در صورت افراد هست بر طرف کند و کم ترین عوارض را هم خواهد داشت. البته باید دقت کنید از ژل های موقت استفاده کنید چون هیچ نوع عوارضی ندارد اما ژل های دائم عوارض زیادی داشته و خطرناک اند.

برای تعیین قیمت تزریق ژل ها هم باید بدانید که به مقداری که برای استفاده لازم دارید بستگی دارد همچنین این که ژل را در کجا استفاده کنید هم در تعیین قیمت نقش خیلی مهمی دارد.

در نهایت از این که این مطلب را مطالعه کردید بسیار ممنون هستم و امیدوارم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید