میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت امبدینگ صورت
قیمت امبدینگ صورت

لیست موضوعات

قیمت امبدینگ صورت

با ما همراه شوید تا بیشتر با موضوع قیمت امبدینگ صورت آشنا شوید.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت امبدینگ صورت می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

هیچ خانمی در دنیا وجود ندارد که از شنیدن جمله ی چقدر شکسته به نظر می آیی و یا چرا پوستت چروک شده؟ و سایر مواردی از این دست ناراحت نشود و در خود فرو نرود.

قیمت امبدینگ صورت
قیمت امبدینگ صورت

البته این موضوع در مورد برخی مردان نیز صدق کرده و آن ها نیز به دنبال راه و روش هایی هستند تا یا از پیری پوست خود جلوگیری کنند و یا در صورت بروز علامت های پیر شدن پوست و چروک شدن آن، به کمک روش های گوناگون از آن جلوگیری کرده و یا آن را رفع کنند.

با توجه به حساسیت های فراوان در زمینه ی این موضوع به خصوص برای خانم ها، پیدا کردن روش هایی برای حل این مشکل قطعا می تواند علاوه بر این که کمک کننده باشد، بسیار درآمدزا نیز باشد.

لذا راه های مختلفی برای از بین بردن این چروک ها و جوانسازی پوست و رفع چربی های آن ابداع شدند که افراد می توانند به وسیله ی آن ها این تغییرات را بر روی پوست صورت خود اعمال کرده و از نتیجه ی حاصله کمال رضایت را داشته باشند.

یکی از این روش ها امبدینگ صورت است که قصد داریم تا در این مطلب به طور مفصل آن را شرح دهیم و سپس در مورد قیمت امبدینگ صورت نیز توضیحاتی ارائه دهیم و عامل های موثر بر آن را بشماریم. با ما همراه باشید.

آن چه در نوشتار قیمت امبدینگ صورت  مورد بررسی قرارمی گیرد:

عبارت امبدینگ صورت به چه مفهوم است و به انجام چه کاری اطلاق می شود؟

امبدینگ صورت برای جوانسازی پوست صورت و لیفت آن به چه صورت انجام می شود؟

لیفت و جوان کردن پوست به وسیله ی روش امبدینگ چگونه انجام می شود؟

چگونه امبدینگ سبب بالا کشیده شدن و نیز سفت شدن پوست فرد مراجعه کننده می شود؟

چگونه کاشت نخ سبب تحریک پوست صورت فرد مراجعه کننده برای تولید میزان کلاژن بیشتری خواهد شد؟

چگونه قادر هستیم تا به کمک کاشت نخ یا امبدینگ، پوست صورت را لیفت نموده و نسبت به جوانسازی آن اقدام کرد؟

آیا استفاده از امبدینگ یا کاشت نخ برای لیفت کردن پوست صورت و جوانسازی آن مزیت هایی هم در بر دارد؟

سایر مزیت هایی که برای روش کاشت نخ برای لیفت صورت و جوانسازی آن وجود دارد، کدام هستند؟

از چه نوع نخ هایی برای لیفت صورت به وسیله ی کاشت نخ بهره گرفته می شود و انواع آن ها کدام هستند؟

نخ پی دی او (PDO) چیست؟

نخ پی دی او – سی او جی (PDO- Cog) چیست و چه کارایی هایی برای امبدینگ صورت دارد؟

نخ پی جی ای (PGA) چیست و این نخ چه عملکردی را برای امبدینگ صورت انجام می دهد؟

نخ هاریکین (Hurricane) چیست و کارکرد آن برای انجام امبدینگ به چه شکل است؟

آیا استفاده از شیوه ی امبدینگ یا کاشت نخ برای لیفت کردن پوست صورت و جوان کردن آن عوارضی هم در بدن فرد به وجود می آورند؟

چه کارهایی می بایست پیش از انجام جوانسازی و لیفت پوست صورت به وسیله ی روش امبدینگ انجام شوند؟

پس از انجام جوانسازی صورت با کاشت نخ و لیفت آن چه اقدام های مراقبتی می بایست انجام شوند؟

جوانسازی پوست به کمک روش کاشت نخ و لیفت آن تا چه اندازه ماندگاری دارد؟

آیا در محدوده ی سنی خاصی ممکن است اثربخشی این پروسه بهتر از سایر سنین باشند و بازدهی بهتری از خود به نمایش بگذارد یا خیر؟

هزینه و قیمت امبدینگ صورت به چه شکل بوده و به چه عامل هایی بستگی دارد؟

چه عامل هایی بر تعیین قیمت امبدینگ صورت تاثیر می گذارند؟

انواع مختلف لیفت کردن پوست صورت به وسیله ی نخ کدام هستند؟

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع جذبی هستند و به وسیله ی بدن جذب می شوند.

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که به وسیله ی بدن جذب نخواهند شد و غیر قابل جذب هستند.

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع ترکیبی هستند.

نتیجه گیری

 

عبارت امبدینگ صورت به چه مفهوم است و به انجام چه کاری اطلاق می شود؟

پیش از این که به موارد استفاده، چگونگی کارکرد و نیز قیمت امبدینگ صورت و عامل های موثر بر آن بپردازیم، بهتر است اول ببینیم اصولا این عبارت به چه معنا است؟ به طور کلی همیشه افراد در پی راه هایی برای جوان کردن پوست خود به ویژه پوست صورت بوده اند و در حال حاضر هم با توجه به این که تقاضاها برای این موارد و موضوع ها بسیار زیاد است، روش های گوناگون و متنوعی برای انجام آن به وجود آمده اند.

عبارت امبدینگ صورت به چه مفهوم است و به انجام چه کاری اطلاق می شود؟
عبارت امبدینگ صورت به چه مفهوم است و به انجام چه کاری اطلاق می شود؟

افراد می توانند با توجه به مشکلی که دارند و در عین حال بودجه ای که در اختیار دارند و از همه مهم تر صلاحدید پزشک معالج خود یکی از این روش ها را برگزیده و برای انجام آن اقدام کنند و از مزیت های آن بهره  کافی و وافی را ببرند. یکی از بهترین روش هایی که برای لیفت پوست صورت و نیز جوانسازی آن وجود دارد، امبدینگ صورت است.

این روش را می توان در زمره ی یکی از کم ریسک ترین روش های جوانسازی پوست به شمار آورد که در عین حال تا حدودی طبیعی نیز هست و به صورت ترکیبی با طب سوزنی مورد استفاده ی زیباجویان قرار می گیرد. اما پروسه ی انجام این کار یعنی امبدینگ صورت به چه شکل است؟ در ادامه مختصری راجع به آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

عبارت امبدینگ صورت به چه مفهوم است و به انجام چه کاری اطلاق می شود؟
عبارت امبدینگ صورت به چه مفهوم است و به انجام چه کاری اطلاق می شود؟

امبدینگ صورت برای جوانسازی پوست صورت و لیفت آن به چه صورت انجام می شود؟

در قسمت قبلی گفتیم که به وسیله ی شیوه ای به نام امبدینگ، قادر هستیم تا نسبت به جوان کردن پوست صورت خود و نیز لیفت آن اقدام کنیم. همچنین گفتیم که این روش در مقایسه با سایر شیوه های لیفت و جوانسازی، هم کم خطرتر است و در عین حال هم طبیعی تر.

اما این پرسش به وجود می آید که این کار یعنی امبدینگ صورت به چه شکل صورت می پذیرد؟ برای این کار نخست این موضوع را مد نظر داشته باشید که باید حتما آن را به وسیله ی پزشک معالج و معتبری که در این زمینه دوره دیده و اطلاعات لازم را در این مورد دارد، به انجام برسانید.

نکته دیگری که باید بدانید بدانید این است که برای انجام این کار وسیله ی مورد نیاز چیزی نیست جز نخ. البته نه نخ معمولی، بلکه نخ بخیه. اما این پروسه چگونه انجام می شود؟

در این روش از جوانسازی پوست صورت یعنی امبدینگ صورت، نخ های بخیه را در قسمت هایی از پوست صورت که حساس هستند، اصطلاحا می کارند و در نتیجه به کمک همین نخ ها پوست صورت شخص متقاضی به سمت بالا کشیده می شود که به آن لیفت گفته می شود. همین عمل سبب رفع و از بین رفتن چین و چروک ها شده و در نتیجه فرد متقاضی انجام امبدینگ، دارای پوستی جوان خواهد شد.

نخ هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع نخ های بخیه ای هستند

نخ هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع نخ های بخیه ای هستند که به صورت خود به خود به خود، جذب پوست می شوند و در نتیجه سبب لیفت آن می گردند.

البته کیفیت نخ ها در هزینه و قیمت امبدینگ صورت موثر است. برای انجام امبدینگ صورت فاکتورهای مهمی وجود دارند که کلیه ی آن ها می بایست به وسیله ی پزشک معالج که در این زمینه تخصص دارد مشخص شده و صورت گیرند.

از جمله ی این عامل ها می توان به محل و نقطه هایی که می بایست نخ مورد استفاده در آن ها کاشته شود،اندازه ی نخ مورد استفاده و ابعاد آن، این که چه تعداد نخ برای انجام این کار لازم است و سایر مواردی از این قبیل اشاره داشت.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی به کمک طب سوزنی هم می توان نسبت به لیفت پوست صورت و جوانسازی آن اقدام کرد. پس همواره روش های ترکیبی احتمال جوابدهی بالاتری داشته و بهتر است طبق نظر پزشک از آن ها بهره گرفته شود.

نخ هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع نخ های بخیه ای هستند
نخ هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع نخ های بخیه ای هستند

لیفت و جوان کردن پوست به وسیله ی روش امبدینگ چگونه انجام می شود؟

در زمان هایی نه چندان دور، برای جوان کردن پوست و رفع افتادگی های آن تنها شیوه ای که موجود بود، جراحی برای بالا کشیدن پوست صورت یا لیفت آن بود. این عمل جراحی دارای سختی های خاص خود بوده و در عین حال هم از ریسک بالایی برخوردار است.

علاوه بر این، جراحی صورت برای لیفت دارای دوران نقاهتی با طول دوره ی طولانی بوده و در نتیجه همان طور که می بینید، این عمل جراحی دارای عارضه های زیادی است.

علاوه بر این هم این روش دارای مخارج بالایی بوده و یکی از عمل های سنگین است. اما در سال های اخیر یک شیوه ی بسیار خوب و با هزینه ای به نسبت جراحی مناسب ابداع شده است که چیزی نیست جز لیفت صورت با کاشت نخ Thread Lift))  که به نام امبدینگ هم شناخته می شود. اما این سوال پیش می آید که اصولا کاشت نخ چیست؟ این روش یکی از شیوه های غیر تهاجمی برای جوان کردن پوست بوده که به کمک نخ انجام می گیرد.

نخ هایی که برای این روش از آن ها بهره گرفته می شوند، عموما از نوع نخ های مورد استفاده در عمل های جراحی و برای بخیه زدن هستند که به وسیله ی بدن جذب می گردند.

این نخ ها به کمک سوزن های مخصوص انجام طب سوزنی وارد می شود

این نخ ها به کمک سوزن های مخصوص انجام طب سوزنی به قسمت هایی از صورت که به آن ها نیاز است وارد می شود و سپس سوزن مورد نظر بیرون کشیده شده و نخ داخل پوست باقی می ماند و سبب لیفت شدن پوست صورت و رفع پیری آن می شود.

به این روش، بخیه ی موقت هم گفته می شود که این بخیه ها در قسمت زیرین پوست زده می شوند. به طور کلی این روش دارای دو اثر بسیار خوب بر پوست صورت فرد مراجعه کننده است که این دو تاثیر به شرح زیر هستند:

  1. سبب بالا کشیده شدن و نیز سفت شدن پوست فرد مراجعه کننده می شود.
  2. سبب تحریک پوست صورت فرد مراجعه کننده برای تولید میزان کلاژن بیشتری خواهد شد.
این نخ ها به کمک سوزن های مخصوص انجام طب سوزنی وارد می شود
این نخ ها به کمک سوزن های مخصوص انجام طب سوزنی وارد می شود

در ادامه به هر یک از این دو تاثیر می پردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه امبدینگ سبب بالا کشیده شدن و نیز سفت شدن پوست فرد مراجعه کننده می شود؟

یکی از تاثیراتی که می توان با استفاده از کاشت نخ متوجه آن شد، لیفت شدن پوست صورت است. اما این کار چگونه صورت می گیرد؟ به طور کلی برای انجام شیوه ی امبدینگ صورت به هیچ عنوان لازم نیست تا پزشک معالج از تیغ های جراحی بهره ببرد.

در نتیجه در این روش پوست برش داده نمی شود یا قسمتی از آن برداشته نمی شود. به جای این کارها، پزشک معالج فرد مراجعه کننده عملیاتی در ناحیه ی زیرین پوست فرد انجام می دهد که سبب می شود پوست صورت فرد متقاضی به سمت بالا کشیده شده و در نتیجه افتادگی های آن رفع شده و سفت گردد.

به بیان دیگر به جای کاری که در جراحی لیفت صورت انجام می شود یعنی برش دادن و جدا کردن قسمت اضافه و آویزان شدن پوست، پزشک سعی می کند به کمک نخ های مخصوص پوست را جمع نموده و آن را لیفت کند.

در نتیجه ی این عمل کلیه ی افتادگی های موجود در سطح پوست از بین رفته و دیگر نمی توان آن ها را به چشم دید و پوست سفت شده و لیفت می گردد. در نتیجه بدون این که با عارضه ها و مشکلات دوران جراحی لیفت پوست مواجه شوید، قادر خواهید بود تا پوستی سفت و جوان داشته باشید.

چگونه کاشت نخ سبب تحریک پوست صورت فرد مراجعه کننده برای تولید میزان کلاژن بیشتری خواهد شد؟

یکی از پروتئین هایی که نقش بسیار مهمی در سفت نگه داشتن پوست و جوانی آن دارند، چیزی نیست جز کلاژن که حتما نام آن را به وفور شنیده اید. تولید کلاژن در پوست با بالا رفتن سن کاهش پیدا می کند و همین امر سبب می شود تا پوست روند پیر شدن را آغاز کند و دچار افتادگی شود.

حال به کمک روش امبدینگ قادر هستیم تا علاوه بر بالا کشیدن پوست، آن را سفت تر کرده و حالت جوانی و شادابی را به آن هدیه دهیم. چرا که یکی از قابلیت های نخ هایی که برای امبدینگ استفاده می شوند، همین امر می باشد. این نخ ها هنگامی که در زیر پوست قرار می گیرند، پروسه ی پیری را به نوعی تحت کنترل خود درآورده و از سرعت آن می کاهند.

پروسه ی ترمیم کردن پوست را به نوعی تحریک می کند

کاری که این نخ ها انجام می دهند این است که پروسه ی ترمیم کردن پوست را به نوعی تحریک کرده و کمک می کنند تا بدن فردی که تحت پروسه ی کاشت نخ قرار گرفته است، در نقطه هایی که این نخ ها به آن وارد شده اند تحریک شده و در نتیجه تولید کلاژن را افزایش دهد.

این اثر از کاشت نخ بسیار مهم بوده چرا که کلاژن ها را می توان از عامل های اصلی به شمار آورد که سبب جوان شدن پوست شده و آن را زیباتر می کنند. به طور کلی کلاژن ها در اعماق پوست قرار داشته و کارایی های زیادی در بدن انسان دارند.

کلاژن که به صورت یک رشته از پروتئین ها است، برای ترمیم کردن و بازسازی زخم های موجود در بدن مورد استفاده قرار می گیرد و کمک می کنند تا پوست، چه در ناحیه ی بدن و چه در ناحیه ی صورت شاداب شده و قوی و با حجم مناسب و در عین حال جوان و دارای طراوت به چشم بیاید.

با افزایش سن، تولید کلاژن ها در بدن کم و کمتر شده تا هنگامی که در سن تقریبا 70 سالگی، حجم پوست ما و ضخامت آن به 20 درصد ضخامت اولیه می رسد.

پروسه ی ترمیم کردن پوست را به نوعی تحریک می کند
پروسه ی ترمیم کردن پوست را به نوعی تحریک می کند

چگونه قادر هستیم تا به کمک کاشت نخ یا امبدینگ، پوست صورت را لیفت نموده و نسبت به جوانسازی آن اقدام کرد؟

یکی از سوال هایی که در مورد این روش به وجود می آید این است که قیمت امبدینگ صورت به چه شکل محاسبه می گردد؟ اجازه دهید پیش از این که به مبحث هزینه ها و عامل های تاثیر گذار بر آن بپردازیم، نخست ببینیم امبدینگ یا همان کاشت نخ چگونه می تواند سبب جوان شدن پوست صورت شود؟

همان طور که می دانید، هر چقدر سن افزایش پیدا می کند، از حجم پوست و نیز میزان کلاژن موجود در آن کاسته می شود. همین امر سبب می شود تا مقاومتی که پوست هر انسان در مقابل جاذبه ی زمین دارد و نیز بقیه ی عامل هایی که باعث می شوند تا پوست صورت افتاده شده و دچار پیری گردد، کاهش زیادی پیدا کرده و در نتیجه همین امر منجر به پیر شدن پوست و به وجود آمدن چین و چروک هایی روی سطح پوست شده و پوست را نیازمند به این پروسه های جوانسازی می کند.

کلاژن نوعی پروتئین است

کلاژن نوعی پروتئین است که در بدن هر انسان موجود بوده و به حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان ماندن آن کمک شایانی می کند. پس برای این که پوست را جوان کنیم، لازم است تا کلاژن ها را تحریک کنیم و این کاری است که به وسیله ی کاشت نخ صورت می پذیرد.

اما این نخ ها چگونه موفق به انجام این کار می شوند؟ هنگامی که نخ مورد نظر در قسمت هایی از صورت که دارای حساسیت بیشتری بوده و راحت تر تحریک می شوند، کاشته می شود.

سلول های موجود در پوست از نظر ساز و کار و فعالیت در مقایسه با قبل فعال تر شده و در نتیجه کمی باعث ملتهب شدن پوست در قسمت مورد نظر خواهند شد. این ملتهب شدن به پوست کمک می کند تا میزان کلاژن و تولید آن در پوست صورت فرد افزایش پیدا کند و در نتیجه ی این امر پوست صورت جوانسازی شده و چین و چروک ها و افتادگی های آن از بین می روند.

کلاژن نوعی پروتئین است
کلاژن نوعی پروتئین است

آیا استفاده از امبدینگ یا کاشت نخ برای لیفت کردن پوست صورت و جوانسازی آن مزیت هایی هم در بر دارد؟

در ادامه ی مبحث قیمت امبدینگ صورت، می خواهیم ببینیم آیا انجام این روش دارای مزیت هایی برای پوست هست یا خیر؟ و اگر پاسخ به این سوال مثبت است، این محاسن و مزیت ها برای انجام کاشت نخ برای جوانسازی پوست صورت چیست؟ در ابتدا باید بگوییم بله؛ پاسخ به این سوال مثبت است.

همان طور که گفتیم، روش امبدینگ روشی کم ریسک و در عین حال طبیعی است که دارای مزیت های منحصر به فرد خود است. نخستین مزیتی که این روش دارد این است که به کمک آن دیگر لازم نیست خود را به دست جراح سپرده و زیر تیغ جراحی برویم. همان طور که می دانید، انجام عمل های جراحی هر چند کوچک، می تواند برای بدن خطرهای خاص خود را داشته باشد.

اما به کمک روش کاشت نخ، دیگر مشکلی از بابت عارضه های جانبی جراحی و یا جراحی هایی که می توانند به بدن شما آسیب بزنند نبوده و دیگر احتیاجی به کارهایی که در زمره ی روش های تهاجمی قرار دارند نخواهد بود.

امبدینگ علاوه بر این که شیوه ای کاملا طبیعی و کم ریسک است، به هیچ عنوان تهاجمی نیست و به همین علت هم طول دوره ی نقاهت آن به هیچ عنوان طولانی نبوده و فرد خیلی زود می تواند نسبت به انجام کارهای خود اقدام کند. این طول دوره ی نقاهت به یک هفته هم نرسیده و از 5 روز تجاوز نخواهد کرد و پس از طی شدن این پنج روز، فرد به راحتی می تواند به روال زندگی سابق خود بازگردد.

سایر مزیت هایی که برای روش کاشت نخ برای لیفت صورت و جوانسازی آن وجود دارد، کدام هستند؟

در قسمت قبل از مطلب قیمت امبدینگ صورت، راجع به این که جوانسازی پوست صورت به وسیله ی کاشت نخ دارای چه مزیت هایی است به صحبت پرداختیم. در این قسمت به ادامه ی این مزیت ها خواهیم پرداخت. مزیت بعدی این روش این است که نخ هایی که برای روش امبدینگ مورد استفاده قرار می گیرند، از ماده ای به نام پلی دی اگزانون درست می شوند.

این ماده کاملا بی خطر بوده و مدت های طولانی است که در جراحی های مختلف و به عنوان نخ جراحی و بخیه از آن استفاده می کنند بدون این که هیچ مشکلی برای بیمار مورد نظر به وجود بیاید.

تنها عده ای خاص از افراد که درصد پایینی را تشکیل می دهند، در مقایسه با نخ هایی از این جنس از خود واکنش های آلرژیک بروز می دهند و دچار مشکل می شوند و عده ی کثیری از انسان ها بدون این که مشکلی به وسیله ی این نخ ها برای بدنشان به وجود بیایند، از آن ها بهره می برند.

اگر شما در دسته ی آن افراد معدودی هستید که بدنتان در برابر این نخ ها از خود واکنش های حساسیتی نشان می دهد

این را نیز در نظر داشته باشید که اگر شما در دسته ی آن افراد معدودی هستید که بدنتان در برابر این نخ ها از خود واکنش های حساسیتی نشان می دهد، می توانید این را به پزشک معالج خود بگویید. در غیر این صورت هم پزشک در صورت مشاهده ی این واکنش ها قادر است تا با تجویز  داروهای ضد حساسیت، آن ها را از بین برده و برطرف نماید.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که این روش دارد و برای افراد نیز بسیار حائز اهمیت است، قیمت مناسب آن به شمار می آید. عموما افراد وقتی به دنبال روش های جوانسازی پوست هستند، با توجه به قیمت های بالایی که روش های تهاجمی و جراحی های مربوطه دارند، به دنبال روشی هستند که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و قادر به تحمل این هزینه ها و نیز پرداخت آن ها باشند.

معمولا روش های ترکیبی نتیجه بهتری دارد. اما به طور کلی روش امبدینگ صورت راهی کم هزینه و دارای صرفه ی اقتصادی است که جوانی و زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر شما در دسته ی آن افراد معدودی هستید که بدنتان در برابر این نخ ها از خود واکنش های حساسیتی نشان می دهد
اگر شما در دسته ی آن افراد معدودی هستید که بدنتان در برابر این نخ ها از خود واکنش های حساسیتی نشان می دهد

از چه نوع نخ هایی برای لیفت صورت به وسیله ی کاشت نخ بهره گرفته می شود و انواع آن ها کدام هستند؟

در ادامه ی بحث قیمت امبدینگ صورت، می خواهیم کمی تخصصی تر به این روش از شیوه های جوانسازی پوست و لیفت صورت بپردازیم و ببینیم که برای انجام این کار از چه نخ هایی با چه ویژگی هایی استفاده می شود تا بهترین نتیجه ی ممکنه حاصل شود. به طور کلی نخ هایی که از آن ها برای روش کاشت نخ بهره گرفته می شوند، بسیار متنوع بوده و تنها محدود به چند نمونه نمی شوند.

این نخ های مخصوص کاشت در صورت، از نظر شکل ظاهری و خاصیت هایی که دارند می توانند برای امبدینگ صورت مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه های متفاوت و اثرهای مختلفی را روی پوست هر فرد به وجود بیاورند.

در صورتی که نخ مورد استفاده در سطح وسیع تری با پوست صورت فرد مورد نظر در تماس باشد و در عین حال آن را (مقصود پوست است) بیشتر درگیر کند، سبب می شود کار ساخت کلاژن در پوست صورت فرد با سرعت بهتری صورت گرفته و میزان آن نیز در پوست افزایش پیدا کند. همچنین در انجام این پروسه یعنی ساخت کلاژن هم در این صورت بهبود دیده می شود.

کلیه ی این موارد کمک می کند تا پوست صورت فرد مورد نظر لیفت شده و در نهایت نیز منجر به جوان یا جوان تر شدن پوست صورت فرد خواهد شد.

البته همواره این را در نظر داشته باشید که  همان طور که گفتیم نخ هایی که برای پروسه ی امبدینگ مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متنوع هستند.

در زیر چند نمونه از این نخ ها که برای کاشت در صورت بهره گرفته می شوند، آورده شده اند. این نخ ها عبارت هستند از:

  1. نخ پی دی او PDO))
  2. نخ پی دی او – سی او جی PDO- Cog))
  3. نخ پی جی ای PGA))
  4. نخ هاریکین Hurricane))

در ادامه به شرح مختصری راجع به هر یک از این نخ ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

در زیر چند نمونه از این نخ ها که برای کاشت در صورت بهره گرفته می شوند، آورده شده اند. این نخ ها عبارت هستند از:
در زیر چند نمونه از این نخ ها که برای کاشت در صورت بهره گرفته می شوند، آورده شده اند. این نخ ها عبارت هستند از:

نخ پی دی او PDO)) چیست؟

نخ های پی دی او PDO)) یکی از انواع نخ های مورد استفاده در عمل های جراحی مانند جراحی های قلب  هستند که برای روش جوانسازی و لیفت صورت موسوم به امبدینگ هم کاربرد دارند. این دسته از نخ ها به صورت جذبی بوده و بعد از این که داخل پوست جایگذاری شدند، به مرور زمان جذب بدن می شوند.

نخ های پی دی او نوعی نخ هستند که به صورت یک تار یا تک رشته بوده و به علت همین ویژگی ساختاری که دارند برای انجام کارهای لیفت تاثیر مشخص و زیادی از خود به نمایش نمی گذارند.

نخ پی دی او سی او جی PDO- Cog)) چیست و چه کارایی هایی برای امبدینگ صورت دارد؟

یکی از عامل هایی که به طور کلی بر قیمت امبدینگ صورت تاثیرگذار است را می توان نوع نخ مورد استفاده برای این کار به شمار آورد. یکی از انواع نخ هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، نخ های پی دی او – سی او جی PDO- Cog))   هستند که آن ها را با نام کاگ هم می شناسند.

این نخ ها مانند نخ های پی دی او معمولی از نوع تک رشته هستند و در ساختار آن ها زائده های کوچکی به چشم می خورد که به آن ها خار گفته می شود.

به علت وجود این خارها است که این نوع از نخ هایی که برای امبدینگ مورد استفاده قرار می گیرد، پوست صورت را بیشتر با خود درگیر می کنند و همان طور که پیشتر هم گفتیم، این درگیر کردن پوست با نخ می تواند به تحریک کلاژن ها و افزایش میان آن ها کمک شایانی کند. پس به کمک این نوع از نخ ها قادر هستیم تا متابولیسم پوست را افزایش داده و در عین حال هم ساخت و تولید کلاژن را بهبود ببخشیم.

اگر بخواهیم یک مقایسه ی کلی بین نخ های کاگ و بقیه ی نخ هایی که برای روش امبدینگ از آن ها بهره گرفته می شود انجام دهیم، می بینیم که این نوع از نخ ها تاثیر قابل ملاحظه ای روی پوست صورت می گذارند و چیزی در حدود ده درصد بیشتر از بقیه ی انواع نخ های امبدینگ موثر هستند.

نخ پی دی او – سی او جی PDO- Cog)) چیست و چه کارایی هایی برای امبدینگ صورت دارد؟
نخ پی دی او – سی او جی PDO- Cog)) چیست و چه کارایی هایی برای امبدینگ صورت دارد؟

نخ پی جی ای PGA چیست و این نخ چه عملکردی را برای امبدینگ صورت انجام می دهد؟

یکی دیگر از انواع نخ هایی که برای جوانسازی و لیفت صورت به کمک کاشت نخ از آن ها بهره گرفته می شوند، نخ های پی چی ای PGA)) هستند. برخلاف دو نوع نخ ذکر شده در بالا، این نخ های پی جی ای از نوع چند رشته ای هستند.  همین امر سبب انجام کارهایی برای پوست می شود که در نهایت منجر به جوان شدن پوست صورت خواهد شد.

یکی از مهم ترین کارهایی که این نوع از نخ ها برای پوست انجام می دهند این است که سبب افزایش پیدا کردن میزان متابولیسم در پوست خواهند شد.

نکته ی دیگری که در مورد این دسته از نخ ها یعنی نخ های پی جی ای وجود دارد این است که یکی از ماده هایی که در ساختار این نوع از نخ ها از آن استفاده شده است، گلیکولیک اسید نام دارد.

وجود این ترکیبات در پوست کمک می کند تا میزان کلاژن بیشتری در پوست ساخته شده و مورد استفاده قرار بگیرد. کلیه ی این عامل هایی که ذکر کردیم، در نهایت منجر به این می شوند که پوست صورت فرد مراجعه کننده با سطح کیفی بالاتری جوانسازی شده و لیفت گردد.

نخ هاریکین Hurricane چیست و کارکرد آن برای انجام امبدینگ به چه شکل است؟

نخ های هاریکین برخلاف نخ هایی که در قسمت های بالاتر راجع به آن ها صحبت کردیم، به صورت مارپیچی موجود هستند. برای همین هم هست که میزان زیادتری از آن ها در شیوه ی امبدینگ برای جوانسازی پوست صورت و لیفت آن مورد استفاده قرار می گیرد.

این استفاده ی بیشتر کمک می کند تا میزان تماسی که نخ مورد نظر با پوست فرد متقاضی پیدا می کند، افزایش پیدا کرده و در نتیجه ساز و کار بدن فرد در قسمتی که نخ مورد استفاده قرار گرفته است، یعنی همان صورت، بیشتر شده و در نهایت هم ساخت و تولید کلاژن در پوست شخص بهبود چشمگیری داشته و میزان آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

عموما نخ های هاریکین را بیشتر در کنار نخ های پی دی او – سی او جی PDO- Cog)) مورد استفاده قرار می دهند تا نتیجه ی نهایی مطلوب تر باشد. به طور کلی به یاد داشته باشید، برای انجام لیفت و جوانسازی پوست صورت، بهره گیری از روش های ترکیبی بسیار بهتر بوده و نتیجه ی نهایی را دلپذیرتر خواهد کرد.

نخ هاریکین Hurricane چیست و کارکرد آن برای انجام امبدینگ به چه شکل است؟
نخ هاریکین Hurricane چیست و کارکرد آن برای انجام امبدینگ به چه شکل است؟

آیا استفاده از شیوه ی امبدینگ یا کاشت نخ برای لیفت کردن پوست صورت و جوان کردن آن، عوارضی هم در بدن فرد به وجود می آورند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر؛ البته این پاسخ منفی به صورت تضمینی و صد در صدی نیست، بلکه گاها ممکن است برخی عارضه های سطحی به وجود بیایند. اما در حالت کلی با توجه به این که این شیوه ی مورد استفاده در لیفت و جوانسازی به صورت طبیعی است، در نتیجه عارضه های آن تقریبا به صفر میل می کنند.

البته گاها ممکن است عفونت هایی برای فرد مراجعه کننده به وجود بیایند که این امر ارتباطی با خود پروسه ی امبدینگ نداشته و می تواند ناشی از سهل انگاری پزشک و یا حتی خود بیمار باشد.

همچنین برخی واکنش هایی که بر اثر انجام این کار رخ می دهند، به هیچ عنوان امری مهم تلقی نشده و تنها ناشی از ملتهب شدن پوست برای ساخت و تولید کلاژن در آن هستند. از جمله ی این واکنش ها می توان به کبود شدن پوست، بروز خارش در آن، ورم کردن و ملتهب شدن آن و سایر مواردی از این دست اشاره کرد.

کلیه ی این موارد گفته شده بدون انجام هیچ کاری و تنها با گذشت چند روز از بین خواهند رفت و البته در صورتی که فرد مراجعه کننده دارای پوست حساسی باشد، پزشک معالج وی می تواند با تجویز داروهایی این وضعیت و شرایط را رفع کند. یکی از دلایل تاکید بر روش های ترکیبی، همین عامل است.

چه کارهایی می بایست پیش از انجام جوانسازی و لیفت پوست صورت به وسیله ی روش امبدینگ انجام شوند؟

یکی از سوال های پرتکراری که علاوه بر قیمت امبدینگ صورت، برای مراجعه کننده های این روش پیش می آید این است که قبل از این که بخواهیم نسبت به کاشت نخ در صورت به منظور جوانسازی اقدام کنیم، چه کارهایی می بایست به انجام برسند؟ در زیر تعدادی از مهم ترین کارهایی که می بایست انجام شوند، آورده شده است. این کارها عبارت هستند از:

نخستین گام این است که فردی را به عنوان پزشک معالج خود در این زمینه انتخاب کنید که از توانایی ها و مهارت وی اطمینان کامل داشته باشید. دقت کنید این پزشک می بایست علاوه بر این که بر انجام پروسه ی امبدینگ کاملا تسلط داشته باشد، به طب سوزنی نیز به حد کافی مسلط باشد.

چرا که نخ ها به کمک سوزن های طب سوزنی به درون پوست فرستاده می شوند و در نتیجه، تسلط پزشک در این امر از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید تا پوست شما بهتر بتواند برای انجام این پروسه آماده شود، استفاده کردن از موادی است که دارای ویتامین سی C)) هستند یا استفاده از مکمل های آن به صورت مستقیم است. این امر کمک می کند تا پوست شما خیلی راحت تر بهبود پیدا کند.

استفاده از برخی از داروها پیش از انجام پروسه ی امبدینگ یا کاشت نخ بهتر است متوقف شوند

استفاده از برخی از داروها پیش از انجام پروسه ی امبدینگ یا کاشت نخ بهتر است متوقف شوند. چرا که ممکن است سبب بروز کبودی بعد از انجام پروسه ی مورد نظر گردند. از جمله ی این داروها می توان به انواع داروهایی که در مواد سازنده ی خود دارای ایبوپروفن و آسپرین هستند، اشاره کرد.

در صورتی که از سیگار یا سایر مواردی که دارای نیکوتین هستند استفاده می کنید، بهتر است پیش از انجام کاشت نخ برای لیفت و جوانسازی، مصرف آن را قطع کنید. چرا که استفاده از مواد حاوی نیکوتین سبب می شود تا مرحله های بهبود پیدا کردن صورت شما با تاخیر انجام شوند و بیش از حد معمول به طول بیانجامد.

استفاده از برخی از داروها پیش از انجام پروسه ی امبدینگ یا کاشت نخ بهتر است متوقف شوند
استفاده از برخی از داروها پیش از انجام پروسه ی امبدینگ یا کاشت نخ بهتر است متوقف شوند

پس از انجام جوانسازی صورت با کاشت نخ و لیفت آن، چه اقدام های مراقبتی می بایست انجام شوند؟

پیش از این که به این موضوع بپردازیم که قیمت امبدینگ صورت به چه صورت است، لازم است تا بدانیم بعد از انجام امبدینگ صورت یا همان کاشت نخ چه اقدام های مراقبتی می بایست انجام شوند تا در نهایت نتیجه ی مطلوبی از پروسه ی مورد نظر گرفته شود. برخی از این اقدام ها به شرح زیر هستند:

بعد از این که عمل امبدینگ یا همان کاشت نخ به منظور جوانسازی و لیفت صورت به وسیله ی پزشک معالج انجام گرفت، بعد از گذشت یک روز یا بیست و چهار ساعت بعد از انجام این عمل و انجام کارهای مراقبتی، شما می توانید خیلی راحت به روال عادی زندگی خود برگردید و انجام کارهای خود را از سر بگیرید.

یکی از کارهایی که به تسریع روند بهبودی شما پس از انجام امبدینگ کمک می کند

یکی از کارهایی که به تسریع روند بهبودی شما پس از انجام امبدینگ کمک می کند، بهره گیری از کمپرس های سرد و گرم است. اما در انجام این کار بهتر است به نکته هایی نیز توجه داشته باشید.

برای مثال این که کمپرس را هیچ وقت به صورت مستقیم و بدون هیچ محافظی روی پوست صورت خود قرار ندهید. قرار دادن کمپرس به صورت مستقیم سبب می شود تا بافتی که روی پوست شما ایجاد شده است، از بین رفته و دچار مشکل شوید. بنابراین، از یک محافظ که می تواند یک دستمال نازک باشد، برای دور کمپرس خود استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

بهتر است تا مدت زمان معینی انجام تمرین های بدنی و فعالیت فیزیکی و ورزشی را متوقف کنید

پس از انجام امبدینگ بهتر است تا مدت زمان معینی انجام تمرین های بدنی و فعالیت فیزیکی و ورزشی را متوقف کنید. به گفته ی پزشکان، چیزی در حدود سه هفته تا یک ماه پس از انجام این کار فرد قادر است تا انجام این فعالیت ها را از سر بگیرد. همچنین از انجام هر کار و فعالیت دیگری که می تواند باعث بالا رفتن میزان فشار خون فرد شود می بایست خودداری شود.

همان طور که پیش از انجام کاشت نخ برای لیفت صورت نباید از موادی بهره گرفته شود که حاوی نیکوتین هستند، پس از انجام این عمل نیز بهتر است از استفاده از مواد دارای نیکوتین مانند سیگار اجتناب کنید. چرا که نیکوتین سبب می شود تا پروسه ی رسیدن خون به قسمت ها و بافتی از پوست که دستخوش تغییر شده است، دچار اختلال شده و نیز کاهش پیدا کند.

بهتر است تا مدت زمان معینی انجام تمرین های بدنی و فعالیت فیزیکی و ورزشی را متوقف کنید
بهتر است تا مدت زمان معینی انجام تمرین های بدنی و فعالیت فیزیکی و ورزشی را متوقف کنید

جوانسازی پوست به کمک روش کاشت نخ  و لیفت آن تا چه اندازه ماندگاری دارد؟

یکی از سوال های پرتکرار به غیر از این که قیمت امبدینگ صورت چقدر است؛ این است که میزان ماندگاری این روش تا چه اندازه است و تا چه مدت زمانی اثرات انجام این کار روی پوست باقی می مانند.

همان طور که گفته شد، با انجام امبدینگ صورت، پوست برای ساخت و تولید کلاژن آماده شده و بعد از این که این کار انجام شد و کلاژن های جدید در پوست به وجود آمدند، این پروتئین ها به وسیله ی پوست فرد جذب خواهند شد. همین امر در نهایت منجر به این می شود که پوست صورت فرد مراجعه کننده کاملا جوان شده و لیفت گردد.

این نخ ها که به داخل پوست فرستاده می شوند

این نخ ها که به داخل پوست فرستاده می شوند، چیزی بین چهار ماه تا یک سال و نیم به طول می انجامد. به طور کلی اگر بخواهیم راجع به تاثیر کاشت نخ صحبت کنیم، تقریبا چیزی در حدود سی درصد از اثری که انجام این کار می تواند بر روی پوست صورت داشته باشد، در همان نخستین زمان انجام امبدینگ قابل مشاهده است و نیازی به صبر کردن طولانی ندارد. اما ادامه ی تاثیرات انجام این  پروسه می توانند حتی خود را پس از یک سال نشان دهد.

به طور کلی هم می توان گفت که این روش می تواند بین یک الی پنج سال دوام داشته باشد و ماندگاری این اثرات بسته به نوع پوست فرد می تواند متفاوت باشد.

این نخ ها که به داخل پوست فرستاده می شوند
این نخ ها که به داخل پوست فرستاده می شوند

علاوه بر این عامل، یعنی نوع پوست فرد مراجعه کننده، نوع نخی هم که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می توانند در ماندگاری این عمل تاثیر خود را داشته باشند.

آیا در محدوده ی سنی خاصی ممکن است اثربخشی این پروسه بهتر از سایر سنین باشند و بازدهی بهتری از خود به نمایش بگذارد یا خیر؟

در ادامه ی این بحث یعنی قیمت امبدینگ صورت می خواهیم ببینیم، آیا محدوده ی سنی خاص و معینی وجود دارد که انجام این پروسه بازدهی بیشتری از خود نشان دهد و تاثیرات آن بهتر باشد یا خیر؟

همان گونه که در مطالب پیشین هم گفته شد، یکی از طبیعی ترین شیوه هایی که می توان به کمک آن نسبت به جوانسازی پوست اقدام کرد، استفاده از روش امبدینگ صورت است.

برای همین هم هست که به وسیله ی انجام این روش عملیات تهاجمی خاصی روی شخص مراجعه کننده به وقوع نمی پیوندد. اما در عمل های جراحی که به منظور لیفت و جوانسازی پوست انجام می گیرند، چیزی که تغییر می کند عضله های پوست صورت و نیز زیرساخت های مربوط به آن است.

افرادی که سن آن ها بین پنجاه تا شصت سال و یا بالاتر از آن باشد

به همین علت است که این روش می تواند برای افرادی که سن آن ها بین پنجاه تا شصت سال و یا بالاتر از آن باشد، بازدهی مناسب تری داشته باشد.

اما با توجه به این که امبدینگ صورت شیوه ای تهاجمی محسوب نمی شود، برای افرادی که سن پوستی جوان تری دارند هم مناسب است و کلیه ی افرادی که بین بیست تا پنجاه سال دارند، می توانند نسبت به انجام این روش اقدام کرده و از مزیت های آن بهره مند گردند.

چرا که به طور کلی ماندگاری این روش برای افرادی که در این محدوده ی سنی قرار دارند، از بقیه افراد بالاتر است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای انجام این روش از روش های جوانسازی پوست می بایست حتما به پزشک متخصص مراجعه کرده و این کار را در کلینیک هایی به انجام برسانند که از نظر پزشکی استاندارد بوده و دارای اعتبار باشند.

همچنین این را هم در نظر داشته باشید که بهره گیری از روش های ترکیبی برای جوانسازی می تواند نتیجه ی مطلوب تری برای شما در برداشته باشد.

افرادی که سن آن ها بین پنجاه تا شصت سال و یا بالاتر از آن باشد
افرادی که سن آن ها بین پنجاه تا شصت سال و یا بالاتر از آن باشد

هزینه و قیمت امبدینگ صورت به چه شکل بوده و به چه عامل هایی بستگی دارد؟

یکی از رایج ترین سوال ها در زمینه ی جوانسازی و پوست صورت به وسیله ی کاشت نخ این است که قیمت امبدینگ صورت چقدر بوده و این امر به چه عامل هایی بستگی دارد.

نخستین موضوعی که در این زمینه باید بدانید، این است که این روش به صورت جلسه ای انجام می گیرد. در نتیجه هزینه ای که وجود دارد، برای هر جلسه در نظر گرفته می شود. یکی از عامل هایی که به شدت بر هزینه ی هر جلسه از انجام امبدینگ تاثیر می گذارد، نخی است که برای این روش مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه و قیمت امبدینگ صورت به چه شکل بوده و به چه عامل هایی بستگی دارد؟
هزینه و قیمت امبدینگ صورت به چه شکل بوده و به چه عامل هایی بستگی دارد؟

برای نخ نیز فاکتورهای مختلفی از آن وجود دارد

برای نخ نیز فاکتورهای مختلفی از آن وجود دارد که بر قیمت موثر است که از جمله ی آن ها می توان به نوع نخی که برای این پروسه مورد استفاده قرار می گیرد، میزان نخی که برای انجام این پروسه استفاده می شود، موضع و نقطه هایی از پوست صورت که کاشت نخ قرار است در آن ها انجام شود و سایر مواردی از این دست اشاره کرد.

هر یک از این عامل ها می توانند در قیمت امبدینگ صورت تاثیر گذاشته و آن را کم و یا زیاد کنند. علاوه بر این، تعداد جلسه هایی که برای نتیجه گرفتن از این روش لازم است تا انجام شود نیز بر هزینه ها تاثیر می گذارد. هر قدر این تعداد جلسه ها افزایش پیدا کند، قطعا هزینه ی نهایی انجام امبدینگ نیز بیشتر خواهد شد.

این تعداد جلسه ها را پزشک معالج فرد تعیین می کند و با توجه به نیازی که فرد دارد، پزشک تصمیم می گیرد که چند جلسه برای درمان فرد مراجعه کننده نیاز است. علاوه بر این، راضی بودن فرد مراجعه کننده نیز از این تعداد جلسه ها و قبول کردن آن هم در این امر دخیل است.

در صورتی که انجام امبدینگ برای رفع چاقی باشد، با توجه به چربی ها  ی که منجر به بروز چاقی در فرد شده است، هزینه ی امبدینگ می تواند دستخوش تغییر شود.

برای نمونه چاقی ممکن است به علت هایی نظیر تیروئید، پرخوری آن هم از نوع عصبی، ارث و سایر مواردی از این دست به وجود بیاید و در نتیجه درمان هم به کمک امبدینگ می تواند هزینه های مختلفی را در بر داشته باشد.

چه عامل هایی بر تعیین قیمت امبدینگ صورت تاثیر می گذارند؟

یکی از مواردی که برای افراد همواره در اولویت بوده و دارای اهمیت است، این است که هزینه ی کاری که مایل به انجام آن هستند به چه صورت است. این امر برای کاشت نخ نیز وجود داشته و افراد همواره مایل هستند در قدم های اول بدانند که قیمت امبدینگ صورت به چه شکل بوده و چه عامل هایی بر آن تاثیر می گذارند.

در ادامه به این عامل ها می پردازیم و متوجه خواهید شد که برای انجام این کار می بایست به چه چیزهایی توجه داشته باشید. این عامل ها به شرح زیر هستند:

چه عامل هایی بر تعیین قیمت امبدینگ صورت تاثیر می گذارند؟
چه عامل هایی بر تعیین قیمت امبدینگ صورت تاثیر می گذارند؟

عامل نخست فردی است که به عنوان پزشک معالج خود انتخاب می کنید. هر چقدر پزشک مورد نظرتان ماهرتر و تواناتر بوده و در عین حال دارای شهرت و آوازه ی بیشتری باشد و نیز از تجربه ی بالایی برخوردار باشد، در نتیجه هزینه ی انجام این کار بالاتر می رود. اما از طرفی هم می توانید از نتیجه ی به دست آمده تا حد زیادی اطمینان خاطر داشته باشید.

عامل دومی که بر هزینه های امبدینگ صورت می تواند تاثیر زیادی داشته باشد

عامل دومی که بر هزینه های امبدینگ صورت می تواند تاثیر زیادی داشته باشد، محلی است که قرار است این پروسه در آن صورت پذیرد. به طور کلی عموما این پروسه در کلینیک های حرفه ای صورت می پذیرد و همین امر سبب می شود تا بسته به کلینیک، هزینه ها نیز متفاوت باشند.

به طور کلی محلی که کلینیک در آن واقع شده است، مخارج و هزینه هایی که این کلینیک دارد، از جمله حق الزحمه های پرسنل آن، تجهیزاتی که در این کلینیک وجود دارند و از آن ها استفاده می شود و سایر عامل هایی از این دست می توانند بر قیمتی که برای امبدینگ از فرد مراجعه کننده دریافت می شود، تاثیر بگذارند.

همان طور که در قسمت قبلی هم گفتیم، نخی که از آن برای امبدینگ استفاده می شود، در هزینه های امبدینگ تاثیر مستقیم می گذارد.

برای انجام این کار می توان از انواع مختلفی از نخ ها بهره گرفت که از جمله ی آن ها می توان به نخ های کت گات، نخ های پی دی او، نخ های کرومیک و نیز منوکریل اشاره کرد. انواع مختلف نخ می توانند اثرهای مختلفی بر روی صورت فرد داشته باشند و در نتیجه؛ هزینه های آن ها هم با هم متفاوت است.

عامل دومی که بر هزینه های امبدینگ صورت می تواند تاثیر زیادی داشته باشد
عامل دومی که بر هزینه های امبدینگ صورت می تواند تاثیر زیادی داشته باشد

انواع مختلف لیفت کردن پوست صورت به وسیله ی نخ کدام هستند؟

در این قسمت از مبحث قیمت امبدینگ صورت قصد داریم تا ببینیم انواع مختلف لیفت پوست صورت به کمک نخ کدام هستند.  به طور کلی در این روش به کمک نخ هایی که عموما از جنس نخ های بخیه هستند، به نوعی برای پوست یک داربست به وجود می آوریم تا بتواند خود را به وسیله ی آن حفظ کرده و از افتادگی آن جلوگیری شود.

خوب است بدانید نخ هایی که برای این کار از آن ها استفاده می شود بسیار بسیار نازک بوده و گاها به ضخامت یکی از تارهای موی شما هستند.

انواع مختلف لیفت کردن پوست صورت به وسیله ی نخ کدام هستند؟
انواع مختلف لیفت کردن پوست صورت به وسیله ی نخ کدام هستند؟

گاها این نخ ها را از فلزهای گرانبهایی مانند طلا یا پلاتینیوم و سایر مواردی از این دست می سازند. در برخی اوقات هم از فیبرهای مصنوعی برای ساخت این نخ ها بهره گرفته می شود که از جمله ی آن ها می توان به پلی استر یا کارپرون اشاره کرد.

گاها نیز این نخ ها از ترکیب پلیمرهای مصنوعی با بقیه ی مواد ساخته می شوند.

به طور کلی پروسه ی لیفت صورت به کمک نخ به وسیله ی سه نوع از نخ ها صورت می پذیرد. این انواع نخ ها عبارت هستند از:

  1. نخ هایی که از نوع جذبی هستند و به وسیله ی بدن جذب می شوند.
  2. نخ هایی که به وسیله ی بدن جذب نخواهند شد و غیر قابل جذب هستند.
  3. نخ هایی که از نوع ترکیبی هستند.

در ادامه به شرح مختصر هر یک از این نخ ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع جذبی هستند و به وسیله ی بدن جذب می شوند

نخستین نوع نخ هایی که برای لیفت پوست صورت از آن ها استفاده می شود، نخ هایی هستند که از نوع جذبی بوده و بعد از گذشت مدت زمانی از وارد کردن آن ها به پوست صورت، به وسیله ی بدن فرد جذب خواهند شد.

مواد تشکیل دهنده  این نوع از نخ ها از انواع زیست سازگار می باشند. اما زیست سازگار به چه مفهوم است؟ زیست سازگار یعنی موادی که به بافت های بدن انسان آسیبی نرسانده و با آن ها در تناقض نیستند.

همچنین بافت هایی که در بدن انسان هستند با ورود این نوع از مواد به بدن از خود عکس العملی بروز نمی دهند. سلول هایی که در پوست فرد موجود هستند، در ناحیه هایی که این نخ ها به پوست فرد وارد می شوند، قرار می گیرند و خود را تکثیر می کنند.

همین امر است که باعث می شود بعد از این که نخ ها به وسیله ی بدن جذب شد و چیزی از آن ها باقی نماند هم باز، تاثیر آن ها از بین نرفته و پوست را لیفت شده نگه دارند.

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع جذبی هستند و به وسیله ی بدن جذب می شوند
لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع جذبی هستند و به وسیله ی بدن جذب می شوند

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که به وسیله ی بدن جذب نخواهند شد و غیر قابل جذب هستند

اگر نخ های مورد استفاده برای کاشت نخ از فیبرهای مصنوعی که به نام فیبرهای سنتتیک هم شناخته می شوند ساخته شوند یا از جنس طلا باشند، غیر قابل جذب شده و دیگر به وسیله ی بدن جذب نخواهند شد.

این نوع از نخ ها با قابلیت جذب نشدن به وسیله ی بدن تا انتهای عمر فرد در قسمت زیرین پوست وی باقی می مانند. به طور کلی، استفاده ی عمده از این نخ ها برای مشکل های پوستی بوده که بسیار حاد هستند و سبب بروز آسیب های جدی به فرد می شوند. برای نمونه از این نوع از نخ ها برای لیفت کردن پوست گردن مورد استفاده قرار می گیرند.

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع ترکیبی هستند

این نوع نخ ها دارای دو قسمت هستند که بخشی از آن ها جذب پوست شده و قسمتی نیز در پوست باقی می مانند.

لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع ترکیبی هستند
لیفت پوست صورت به کمک نخ هایی که از نوع ترکیبی هستند

نتیجه گیری

یکی از معضل هایی که همواره برای انسان ها و به خصوص خانم ها وجود داشته است، این است که با بالا رفتن سن، پوست آن ها به ویژه پوست صورت دچار پیری شده و شل و آویزان می شود.

برای این که این دغدغه رفع گردد، شیوه های بسیاری به وجود آمده اند که برخی از آن ها از نوع تهاجمی بوده و می توانند عارضه هایی را برای فرد انجام دهنده ی آن در بر داشته باشند.

اما یکی از روش های جوانسازی برای پوست که به هیچ عنوان تهاجمی نیست، شیوه ی امبدینگ یا کاشت نخ است که یکی از طبیعی ترین روش ها برای جوان کردن پوست صورت به شمار می آید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

نخ های مخصوص امبدینگ در قسمت های مختلفی از صورت فرد مراجعه کننده از جمله زیر چشم ها، خطوط خنده، خط اخم و خط های روی پیشانی و سایر محل هایی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین موارد در این زمینه قیمت امبدینگ صورت است که به عوامل مختلفی وابسته می باشد و در این مطلب به طور مفصل به آن پرداختیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید