میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

فواید تزریق ژل زیر چشم
فواید تزریق ژل زیر چشم

لیست موضوعات

فواید تزریق ژل زیر چشم

در این مقاله به بررسی فواید تزریق ژل زیر چشم می پردازیم.

همان طور که می دانیم ژل ها از پر طرفدار ترین عمل های امروزی هستند.

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ می دهیم:

ژل چیست؟

کاربرد های ژل های تزریقی چیست؟

فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟

انواع ژل ها کدامند؟

عوارض تزریق ژل زیر چشم چیست؟

تاثیرات دکتر در کم شدن عوارض تزریق ژل؟

فواید تزریق ژل زیر چشم
فواید تزریق ژل زیر چشم

ژل چیست؟

ژل ها ساخته شده از ماده ای به اسم اسید هیالورونیک بوده که ترکیباتی متناسب با ترکیبات ساختار بدن دارند. تزریق ژل ها از کاربردی ترین عمل های زیبایی هستند که کاربرد آن ها مختص به یک چیز نبوده و کاربرد فراوانی دارند. ژل ها هر نقطه ای از بدن را که دچار فرورفتگی یا چین و چروک باشد را درمان کرده و زیبایی بیش تری به آن محل می دهد.

با گذشت سن از 30 سالگی، البته لازم به ذکر است نوع تغذیه و ورزش ثابت می کند در این که چه سنی دچار چین و چروک صورت شویم تاثیر مستقیم داشته باشد، اما در حالت کلی در سن 30 سالگی کم کم چین و چروک ها روی صورت ما پدیدار شده و چربی صورت از بین رفته و فرو رفتگی هایی در صورت مثلا در زیر چشم ها به وجود می آید.

ژل ها می توانند هم چین و چروک ها را برطرف سازند و هم فرورفتگی های در اثر نبود چربی زیر پوست را جبران کنند.

کاربرد های ژل؟

همان طور که همه می دانیم کاربرد ژل ها به اعضای صورت ختم نشده و برای اعضای بدن هم کاربردی می باشد. تزریق ژل گونه، ژل لب، ژل زیر چشم، ژل پیشانی، ژل خط خنده، خط ابرو، سینه ها، بینی، فک،  و….

ژل چیست؟
ژل چیست؟

فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با داشتن تیرگی و سیاهی زیر چشمتان اعتماد به نفس کافی را نداشته و آزرده خاطرخواهید شد.

علاوه بر این تیرگی ها فرورفتگی هایی که در زیر چشم بعضی ها وجود دارد هم اذیت کننده بوده و اعتماد به نفس آن فرد را از بین می برد. راه حل درمانی و از بین بردن این مشکلات تزریق ژل به زیر چشم می باشد. با تزریق ژل در زیر چشم خود هم تیرگی و کبودی را از بین می برید و هم چربی از بین رفته در زیر پوست چشمتان که باعث ایجاد فرو رفتگی در زیر چشمان شده است را جبران می کنید.

فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟
فواید تزریق ژل زیر چشم چیست؟

انواع ژل ها

ژل ها در مدل های مختلف و مارک های متفاوتی در بازار وجود دارند که هر یک برای کاربرد خاصی بهترین عمل کرد خود را خواهند داشت. مثلا یک مدل ژل برای پیشانی بسیار خوب عمل می کند اما برای استفاده در لب ها مناسب نبوده و توصیه می شود که ژل را برای استفاده در جای مناسب خود به کار ببرید.

اما ژل ها جدا از نوع مارک آن ها و نوع کاربرد آن ها در حالت کلی به دو دسته ی ژل های موقت و ژل های دائم تقسیم می شوند.

ژل های موقت زمانی بین 6 الی 12 ماه ماندگار بوده و بعد از اتمام مدت ماندگاری آن ها جذب پوست فرد شده و تاثیرات آن از بین خواهد رفت. به این شکل که در ماه های آخر تاثیرات ژل کم کم کاسته خواهد شد و بعد از اتمام مدت ماندگاری به طور کامل تاثیراتش از بین می رود.

این ژل ها عوارض بسیار کمی داشته و با تزریق درست عوارضش بیش از پیش کم خواهد شد، اما ژل های دائم برای مدت 1 الی 3 سال ماندگاری داشته و تاثیراتی طولانی تر از ژل های موقت دارند. درباره ژل های دائم باید بگویم بعد از اتمام مدت ماندگاری آن ها جذب پوست نشده و باید از زیر پوست خارج شوند. قبل از خارج شدن به صورت گلوله گلوله در زیر پوست جابه جا شده و تقارن صورت را از بین می برند.

تا به حال هیچکس از این ژل ها استفاده نکرده است و پشیمان نشده باشد چون که حتی بعد از آن که توسط دکتر متخصص با مهارت، از زیر پوست خارج شود هم باز مقداری از آن در زیر پوست باقی مانده و از بین نرفته و خارج هم نمی شود.

انواع ژل ها
انواع ژل ها

عوارض تزریق ژل زیر چشم

همان طور که می دانیم هر عملی عوارضی داشته اما بعضی ها عوارض خطرناک و جبران ناپذیری خواهند داشت. تزریق ژل زیر چشم عوارضی مانند کبودی و تورم یا قرمزی پوست زیر چشم ها و ایجاد برآمدگی در زیر چشم ها را داشته و تا چند روز اول عادی است.

اما اگر موقت بوده این عوارض به همین جا ختم می شود و عوارض دیگری مانند جابه جایی ژل در زیر پوست را نخواهد داشت. این در صورتی است که اگر از ژل دائم استفاده کنید عوارضی خطرناک و جبران ناپذیر برای شما پیش می آورد.

بعضی عوارض از عوارض نادر، در تزریق ژل در زیر چشم هستند مانند کم شدن قدرت بینایی.

عوارض تزریق ژل زیر چشم
عوارض تزریق ژل زیر چشم

تاثیرات دکتر در کم شدن عوارض تزریق ژل؟

در عوارض ژل ها فقط نوع ژل نیست که تایین کننده است بلکه چگونگی تزریق ژل بسیار بسیار اهمیت داشته و در صورت تزریق نادرست و در جای اشتباه، عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت. دکتر متخصص با مهارت کافی و با تجربه ژل را در جای مناسب خود تزریق کرده و می دانید مثلا برای حجم دهی به گونه ها باید ژل را در کجا و به چه اندازه تزریق کند.

اما اگر دکتری تجربه و مهارت کافی را نداشته باشد با تزریق کردن ژل حتی اگر بهترین ژل هم که باشد باز هم نتیجه ی دلخواه پیش نیامده و ممکن است عوارض خطرناکی برای شما داشته باشد. پس در انتخاب دکتر خود دقت کنید. پیشنهاد ما برای تزریق زیر چشم، کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این کلینیک به انتهای مقاله مراجعه کنید

در نهایت تمامی مطالب بالا را می توان به این شکل بیان کرد که با تزریق ژل زیر چشم خود تیرگی و فرورفتگی چشمتان از بین می رود. اما در انتخاب دکتر و نوع ژل ها بسیار دقت کرده و به شما توصیه می کنیم از ژل های دائم استفاده نکنید. ژل های موقت با نداشتن عوارض خیال شما را راحت خواهند کرد.

ممنون که این مطلب را مطالعه کردید امیدوارم برای شما مفید و کاربردی باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید