میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

عکس های عمل لابیاپلاستی
عکس های عمل لابیاپلاستی

لیست موضوعات

عکس های عمل لابیاپلاستی

در این مقاله قصد داریم موضوع عکس های عمل لابیاپلاستی را مورد بررسی قرار دهیم.

ما اکیدا توصیه میکنیم جهت آشنایی هر چه بیشتر با این عمل و مشاهده انواع اینفوگرافیک در این حوزه از طریق لینک بالا صفحه اختصاصی عمل لابیاپلاستی را مشاهده نمایید.

شما می توانید جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر در این  زمینه با کلینیک دکتر زرگنج تماس بگیرید.

02122930161

عکس عمل لابیاپلاستی
عکس عمل لابیاپلاستی
عکس عمل لابیاپلاستی 2
عکس عمل لابیاپلاستی 2

 

عکس جدید عمل لابیاپلاستی

در زیر می توانید یک تصویر کامل از نحوه عمل لابیاپلاستی را مشاهده کنید.

عکس جدید عمل لابیاپلاستی
عکس جدید عمل لابیاپلاستی

ویدیوی عمل لابیاپلاستی

همچنین توصیه میکنیم ویدیوی عمل لابیاپلاستی را مشاهده نمایید.

 

 

لازم به ذکر است که عمل های جراحی زیبایی زنان در سال های اخیر طرفداران بسیاری داشته است و عمل جراحی لابیا پلاستی به علت مزیت هایی که دارد، یکی از پر طرفدارترین عمل های جراحی زیبایی زنان به حساب می آید.

عکس های عمل لابیاپلاستی
عکس های عمل لابیاپلاستی

 

 

به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مقاله عمل جراحی لابیا پلاستی را به طور کامل توضیح دهیم و سوالات مربوط به آن را پاسخ دهیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

عکس عمل لابیاپلاستی با لیزر

نمونه عکس عمل لابیاپلاستی با لیزر بسیار متفاوتی در آرشیو زرکلینیک موجود است که امکان نمایش آنها در این مقاله موجود نیست.

اما جهت دریافت مشاوره کاملا و اطلاع از نتیجه نهایی عمل لابیاپلاستی خود لطفا با ما تماس بگیرید تا به صورت کامل در جزییات کار قرار گیرید.

02122930161

عکس عمل لابیاپلاستی واقعی

همان طور که گفتیم تصاویر بسیاری از این مورد در آرشییو بیماران زرکلینیک موجود است.

لطفا جهت مشاهده عکس عمل لابیاپلاستی واقعی با ما در تماس باشید.

 

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

علت های اصلی عمل جراحی زیبایی زنان چه مواردی است؟

با کاربرد درمانی عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟

بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی رعایت چه نکاتی ضروری است؟

عکس های عمل جراحی لابیا پلاستی چه اطلاعاتی به بیمار منتقل می کنند؟

آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی به چند دسته تقسیم می شود؟

با روش ها و تکنیک های انجام عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه مزیت هایی دارد؟

آیا می دانید دوره نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی چند روز است؟

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی تاثیری بر روی میل جنسی شخص دارد؟

آیا در هنگام بارداری می توان عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام داد؟

هزینه انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود؟

آیا بیمه هزینه های عمل جراحی لابیا پلاستی را تقبل می کند؟

آیا می دانید پزشکی برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مرکز انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید چگونه باشد؟

 

علت های اصلی عمل جراحی زیبایی زنان چه مواردی است؟

در مقدمه به این موضوع مهم اشاره کردیم که تعداد علاقه مندان به عمل های جراحی زیبایی زنانه در حال افزایش است، حال قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که چرا تمایل خانم ها به انجام عمل های زیبایی روز به روز در حال افزایش است، اگر در رابطه با این موضوع کنجکاو شده اید، تا انتها با ما همراه باشید.

همانطور که می دانیم برقراری رابطه جنسی یک از مهم ترین اجزاء یکی رابطه پایدار و زندگی زناشویی آرامش بخش می باشد

علت های اصلی عمل جراحی زیبایی زنان چه مواردی است؟
علت های اصلی عمل جراحی زیبایی زنان چه مواردی است؟

اما متاسفانه در مواردی شاهد این هستیم که خانم ها به هر دلیلی از رابطه جنسی خود راضی نیستند و علت این عدم رضایت از رابطه به عدم رضایت از اندام جنسی خود بر می گردد، یعنی خانم از فرم و حالت اندام جنسی اش ناراضی است.

یکی از مهم ترین عواملی که افراد را به سمت عمل های جراحی زیبایی می کشاند، همین موضوع بسیار مهم است و سبب مزیت های فراوانی برای عمل های جرای زیبایی زنان می شود که در ادامه آن ها را به طور کامل شرح خواهیم داد.

نکته مهمی که در رابطه با این موضوع باید به آن توجه داشته باشید این است که عمل جراحی لابیاپلاستی زیر مجموعه عمل های جراحی زیبایی به حساب می آید

اما این عمل کاربردهایی غیر از زیبایی هم دارد که در ادامه به طور کامل آن را شرح خواهیم داد.

نکته مهمی که در رابطه با افزایش تعداد عمل های جراحی زیبایی زنان باید به آن اشاره کنیم این است که در گذشته برای بدن زن و اندام جنسی منتسب به زنان، تابوهای بسیاری در جامعه وجود داشت که البته بسیاری از آن هنوز هم وجود دارد. در چنین موقعیتی یک زن نمی تواند برای اندام جنسی خود تصمیم بگیرد.

اما خوشبختانه در سال های اخیر با این موضوع روبرو هستیم که خانم های زیادی برای آن که لذت بیشتری را در رابطه با همسر خود تجربه کنند، اعتماد به نفس بالاتری در حین رابطه داشته باشند و در مواردی درد کمتری را متحمل شوند، به آسانی اقدام به عمل های جراحی زیبایی زنان می کنند.

عمل های جراحی زیبایی زنان متعدد هستند و هر یک از آن ها بر روی قسمتی خاص متمرکز می شود. در این مقاله مجال کافی برای توضیح در رابطه با انواع عمل های جراحی زیبایی نیست و تنها به توضیح در مورد عمل جراحی لابیا پلاستی بسنده خواهیم کرد. توجه داشته باشید که عمل جراحی لابیا پلاستی در گروه جراحی های پلاستیک قرار می گیرد، اگر چه کاربرد درمانی هم می تواند داشته باشد.

آیا با کاربرد درمانی عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که گاهی عمل جراحی لابیا پلاستی برای کاربردهای درمانی هم استفاده می شود.

در این قسمت قصد داریم به طور کامل این موضوع را بررسی کنیم و بگوییم که در چه زمانی عمل جراحی لابیا پلاستی کاربرد درمانی می تواند داشته باشد، پیشنهاد می کنم این مطلب مهم و کاربردی را از دست ندهید.

آیا با کاربرد درمانی عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟
آیا با کاربرد درمانی عمل جراحی لابیا پلاستی آشنایی دارید؟

در ابتدا باید به این موضوع بسیار مهم اشاره داشته باشیم که عمل لابیا پلاستی دقیقا چه نوع عملی است و چگونه انجام می شود تا در ادامه بتوانیم کاربرد درمانی و زیبایی این عمل پر طرفدار را به طور تفکیک شده بیان کنیم. لابیا قسمتی از اندام جنسی منتسب به زنان است که در قسمت بیرونی واژن قرار دارد.

در عمل جراحی لابیا پلاستی، عمل بر روی لابیاها انجام می شود. در بعضی از خانم ها به هر دلیلی لابیا نسبت به حالت عادی و معمول افتاده تر است

علت این افتادگی می تواند عواملی مانند زایمان یا عوامل ژنتیکی دیگری باشد. لابیای افتاده اگر چه ظاهر زیبایی ندارد، اما در بعضی از موارد برای شخص هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد.

اما در بعضی از موارد شاهد این هستیم که خانمی با لابیای افتاده درد عذاب آوری را تحمل می کند و این درد در هنگام پوشیدن شلوار چندین برابر می شود

خانم هایی که لابیای افتاده دارند و از آن رنج می برند، باید در اسرع وقت برای رفع این مشکل اقدام کنند. در چنین مواردی می گوییم که عمل جراحی لابیا پلاستی اگر چه جراحی پلاستیک و زیبایی به حساب می آید، اما کاربرد درمانی هم دارد.

نکته مهمی که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که عمل جراحی لابیا پلاستی برای کاربرد درمانی انجام شود یا صرفا برای زیبایی صورت گیرد

باز هم تاثیرات مثبتی بر روی زیبایی اندام جنسی دارد و اندازه لابیا را کاملا متناسب و عادی می کند، پس می توان گفت که کاربرد درمانی و زیبایی آن همزمان با هم هستند.

قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟

نکته مهمی که در رابطه با مراقبت های قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک ماه قبل از انجام عمل جراحی شروع می شوند و تا روز عمل جراحی هم ادامه دارند.

توجه داشته باشید که این مراقبت ها برای کاهش هر چه بیشتر عوارض عمل جراحی صورت می گیرند. به طور یقین می توان گفت اگر پزشک معالج خود را با دقت انتخاب کرده باشید

و همچنین مراقبت های قبل از عمل و بعد از عمل را هم با حوصله و دقت پشت سر گذاشته باشید، عمل جراحی لابیا پلاستی هیچ عوارضی ندارد.

قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟
قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی چه مراقبت هایی را باید انجام داد؟

یک ماه قبل از نوبت عمل جراحی لابیا پلاستی خود باید تست پاپ اسمیر را انجام دهید. تست پاپ اسمیر به منظور اطمینان به عدم عفونت های واژینال انجام می شود.

لازم به ذکر است که اگر شخص دچار عفونت های واژینال باشد، انجام عمل جراحی لابیا پلاستی غیر ممکن است، زیرا عوارض بسیاری در انتظار شخص خواهد بود. پس اگر بعد از تست پاپ اسمیر به این نتیجه رسیدید که واژن شما عفونت دارد، برای درمان آن اقدام کنید.

تست تبخال تناسلی، یکی از همان اقداماتی است که قبل از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید انجام شود. توجه داشته باشید که اگر با این عارضه دچار هستید

هرگز عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام ندهید و قبل از عمل حتما پزشک معالج خود را در جریان این امر قرار دهید تا وی برای درمان، راه کارهایی به شما ارائه دهد.

زگیل تناسلی هم یکی دیگر از عارضه هایی است که با وجود آن نمی توان عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام داد. به شما توصیه می کنیم که در اولین مراجعه به پزشک معالج خود، او را در جریان این زائده قرار دهید تا در همان روزهای ابتدایی، برای درمان زگیل تناسلی اقدامات لازم انجام گیرد.

تست دیگری که از شخص متقاضی انجام عمل جراحی لابیا پلاستی گرفته می شود، مربوط به میزان حساسیت پوست وی است.

اشخاصی که پوست حساسی در ناحیه اندام تناسلی خود دارند باید عمل جراحی لابیا پلاستی برای آن ها به صورتی انجام شود که آسیبی به پوست حساس آن ها وارد نشود.

نکته دیگری که در رابطه با عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن توجه داشته باشید این است که زمان انجام عمل جراحی باید بعد از دوره قاعدگی شخص باشد.

معمولا پزشک ها چهار روز بعد از آخرین روز قاعدگی را برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی پیشنهاد می کنند، البته این مدت می تواند افزایش پیدا کند.

لازم به ذکر است که اقدامات قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی یک هفته قبل از عمل جراحی شکل دیگری به خود می گیرد.

در ادامه قصد داریم این مراقبت ها را به طور کامل شرح دهیم تا متقاضی عمل جراحی لابیا پلاستی بداند چه نکاتی را در نظر داشته باشد که بعد از عمل جراحی عوارضی برای شخص وجود نداشته باشد.

یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی، کشیدن سیگار و دیگر دخانیات باید به طور کامل فراموش شود. توجه داشته باشید که مصرف هر گونه دخانیات می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی نتیجه عمل جراحی بگذارد. البته توجه داشته باشید که مصرف دخانیات در هر زمانی برای سلامت شما مضر خواهد بود.

نوشیدنی های الکلی هم از موادی هستند که یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی باید مصرف آن منع شود.

یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین، کلوپیدوگرل‌ها، پراسوگرل‌ها، پرزانتین، هپارین‌ها، زارلتو، پراداکسا و داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی نباید مصرف شود، اگر از این داروها استفاده می کنید پزشک را در جریان بگذارید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شده است، شخص باید مراقبت های لازم را انجام دهد که دچار بیماری پوست نشود. لازم به ذکر است که یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی یا نهایت سه روز قبل از عمل، هیچ رابطه جنسی نباید داشته باشید، زیرا می تواند سبب عوارضی بعد از عمل جراحی شود.

توجه داشته باشید که یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی نباید به استخر بروید. نکته دیگری که باید قبل از عمل جراحی خود به آن توجه داشته باشید این است که اطمینان حاصل کنید باردار نیستید. لازم به ذکر است که انجام عمل جراحی لابیا پلاستی در زمان حاملگی می توان جان جنین و مادر را به خطر اندازد.

آزمایش ادرار و آزمایش خون هم از جمله آزمایش هایی هستند که ده روز تا یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی از شخص گرفته شود. آزمایش ادرار به این منظور گرفته می شود که پزشک مطمئن شود شخص هیچگونه عفونتی در قسمت واژن و کلیه خود ندارد. آزمایش خون هم برای بررسی فاکتورهای متعددی از شخص گرفته می شود.

بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی رعایت چه نکاتی ضروری است؟

در مطالب بالا اقداماتی را شرح دادیم که قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن ها توجه کرد تا نتیجه عمل بهترین نتیجه ممکن باشد.

در این قسمت قصد داریم نکات و اقداماتی را بیان کنیم که بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن توجه داشته باشید بهترین نتیجه برای شما رقم بخورد.

بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی رعایت چه نکاتی ضروری است؟
بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی رعایت چه نکاتی ضروری است؟

لازم به ذکر است همانطور که رعایت مراقبت های قبل از عمل لابیاپلاستی اهمیت بالایی دارد، مراقبت های بعد از عمل هم از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

بعد از انجام عمل لابیا پلاستی باید دو روز استراحت مطلق داشته باشید و سه روز بعد از این مدت هم نباید هیچ کاری انجام دهید. اگر شاغل هستید مدت پنج روز از محل کار خود مرخصی بگیرید. البته این زمان در بعضی از افراد ممکن است بیشتر شود که پزشک معالج این موضوع را تشخیص خواهد داد.

تا یک ماه نباید هیچ حرکت سنگین بدنی را انجام دهید. بلند کردن اشیاء سنگین، ورزش کردن و تحرک زیاد را فراموش کنید و در این مدت بیشتر زمان خود را استراحت کنید.

البته لازم به ذکر است که پنج تا یک هفته بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی می توانید فعالیت های روزانه خود را سر بگیرید.

استفاده کردن از استخر، وان حمام و جکوزی به مدت یک ماه بعد از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی برای شما ممنوع خواهد بود. در این یک ماه نباید رابطه جنسی هم داشته باشید. توجه داشته باشید که این موارد برای حفظ نتیجه عمل جراحی و همینطور سلامت شما ضروری هستند، پس باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

تا یک هفته بعد از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی از خوردن غذاهای تند و شور خودداری کنید، غذاهای چرب را هم از برنامه غذایی خود حذف کنید.

در مقابل پیشنهاد می شود که هر روز مصرف سبزیجات و میوه های تازه را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا بدن شما به خوبی بتواند با عمل انجام شده کنار آید.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که بعد از یک ماه می توانید رابطه جنسی خود را شروع کنید، البته پیشنهاد می کنیم که این کار را به مرور زمان و به آهستگی پیش ببرید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و اگر در حین رابطه خود احساس درد یا سوزش های غیر طبیعی داشتید از ادامه رابطه دست بکشید و موضوع را با پزشک معالج خود در میان بگذارید.

نکته دیگری که بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن توجه داشته باشید این است که قسمت اندام تناسلی شما بیش از حالت عادی حساس می باشد، توصیه می کنیم حتما از لباس زیرهای نخی استفاده کنید، استفاده از لباس های پلاستیکی موجب بروز عوارضی برای شخص خواهد شد.

عکس های عمل جراحی لابیا پلاستی چه اطلاعاتی به بیمار منتقل می کنند؟

در رابطه با این سوال باید بگویم که دیدن عکس های عمل لابیاپلاستی قبل از عمل می تواند کمک بسیاری به شخص کند. توجه داشته باشید که عمل لابیاپلاستی به عنوان یکی از حساس ترین عمل های جراحی شناخته می شود. همین امر سبب می شود که اشخاص متقاضی این عمل جراحی، نگرانی زیادی بابت آن داشته باشند.

در چنین حالتی شخص می تواند با دیدن عکس هایی از روند انجام عمل جراحی لابیاپلاستی، نگرانی خود را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که عکس هایی که برای دیدن انتخاب می کنید باید از منبع معتبری تهیه کرده باشید تا اطلاعات درست و صحیحی را به شما منتقل کنند.

عکس های عمل جراحی لابیا پلاستی چه اطلاعاتی به بیمار منتقل می کنند؟
عکس های عمل جراحی لابیا پلاستی چه اطلاعاتی به بیمار منتقل می کنند؟

نکته دیگری که در رابطه با عکس های عمل جراحی لابیاپلاستی باید به آن توجه داشته باشید این است که این عکس ها باید روند عمل را به بیننده نشان دهند، در غیر این صورت می توان گفت که از نظر اطلاعاتی ارزش بالایی ندارند و کمک به سزایی به شخص نخواهند کرد. البته لازم به ذکر است که عکس های عمل لابیاپلاستی تنوع بالای هم دارند.

آیا می دانید عمل جراحی لابیا پلاستی به چند دسته تقسیم می شود؟

در رابطه با پاسخ این سوال باید بگوییم که در ابتدا باید دسته بندی ها را در رابطه با انواع لابیا بشناسیم و سپس با توجه به دسته بندی های لابیا، می توان در رابطه با دسته بندی های انواع عمل جراحی لابیا پلاستی هم به نتیجه رسید. پس در ابتدا سعی بر این داریم که شما را با انواع لابیا آشنا کنیم.

توجه داشته باشید که لابیا به دو دسته تقسیم می شود، لابیای مینور و لابیای ماژور که هر یک از این دو لابیا در قسمت خاص خود قرار گرفته اند و البته وظایف خاصی را هم بر عهده دارند.

در ابتدا محل قرار گیری و وظیفه لابیای ماژور را بیان خواهیم کرد. وظیفه اصلی لابیا ماژور محافظت از لابیا مینور و کلیتوریس است.

پس طبیعتا محل قرار گیری آن هم به گونه ای می باشد که بتواند وظیفه اصلی خود را انجام دهد. لابیا ماژور دقیقا بر روی استخوان قسمت اندام تناسلی زن قرار گرفته دارد.

حال قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با لابیا درونی یا لابیا مینور ارائه دهیم. محل دقیق قرار گیری لابیا مینور یا لابیا درونی بین واژن و لابیا ماژور است و همانطور که از نام آن مشخص است، اندازه ای کوچک تر از لابیا ماژور دارد. نام دیگر این لابیا را لابیا درونی گذاشته اند، زیرا لابیا ماژور یا بیرونی کاملا آن را می پوشاند.

حال باید به این موضوع اشاره کنیم که انواع عمل جراحی لابیاپلاستی هم به دو دسته تقسیم می شود. عمل جراحی لابیا پلاستی که بر روی لابیا ماژور انجام می شود و عمل جراحی لابیا پلاستی که بر روی لابیای مینور صورت می گیرد. البته به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که معمولا و در اکثر مواقع، شاهد بزرگ بودن لابیا مینور هستیم.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

با روش ها و تکنیک های انجام عمل جراحی لابیاپلاستی آشنایی دارید؟

در این مقاله سعی بر این داشته ایم که سوالات مربوط به عمل جراحی لابیا پلاستی را تا حد امکان پاسخ دهیم و باعث کاهش نگرانی های اشخاص برای انجام عمل جراحی شویم. به همین منظور در این قسمت انواع روش ها و تکنیک هایی که برای انجام این عمل وجود دارد را بیان خواهیم کرد تا بیشتر با آن آشنا شوید.

با روش ها و تکنیک های انجام عمل جراحی لابیاپلاستی آشنایی دارید؟
با روش ها و تکنیک های انجام عمل جراحی لابیاپلاستی آشنایی دارید؟

نکته مهمی که در رابطه با این تکنیک ها و روش ها باید به آن توجه داشته باشید این است که انتخاب روش و تکنیک مناسب به عهده پزشک معالج شما می باشد. یعنی پزشک بعد از معاینه شخص به این نتیجه می رسد که چه تکنیکی برای بهترین نتیجه ممکن، مناسب خواهد بود.

اولین تکنیک و روش عمل لابیا پلاستی که بررسی می کنیم، Trim نامیده می شود. در این روش پزشک لابیای بزرگ را بریده و سپس دو طرف آن را بخیه می زند.

بخیه های این قسمت باید با دقت بسیار بالایی زده شود تا لابیا، زیبایی خاصی داشته باشد. همین موضوع حساسیت این بخیه ها و عمل را افزایش می دهد.

تکنیک دیگری که قصد بررسی آن را داریم، تکنیک Wedge است، در این تکنیک مقدار کمتری از لابیا بریده می شود. روش انجام آن به این شکل است که در ابتدا برشی به شکل v بر روی لابیا ایجاد می شود.

در این روش شاهد این هستیم که بیشتر مقدار بریده شده در قسمت مرکزی لابیا وجود دارد. البته در روش Wedge مقدار کمتری از لابیا نسبت به روش Trim بریده خواهد شود، اما نتیجه نهایی هر دو یکی خواهد بود.

یکی دیگر از روش ها و تکنیک هایی که برای انجام عمل لابیا پلاستی مورد استفاده قرار می گیرد، به نام De- Epithelization شناخته می شود.

در رابطه با این روش باید بگوییم که فقط جراحان با تجربه و خبره مهارت انجام آن را دارند و شیوه کار به این شکل است که در ابتدا قسمت هایی از لابیا که چین دارد، بریده می شود و سپس قسمت های باقی مانده بخیه خواهد شد.

روش w z

تکنیک بعدی که می خواهیم معرفی کنیم به روش w z شناخته می شود. در ابتدای این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که انتخاب شیوه و تکنیک مناسب فقط با توجه به شرایط شخص و طبق تشخیص پزشک معالج انجام می گیرد.

روش w z برای مواردی به کار می رود که لابیا بیش از اندازه بزرگ باشد. علت نام گذاری این روش هم این است که بر روی لابیا برش هایی به شکل w و z ایجاد شده و سپس بریده می شود.

در انتهای این مطلب باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که با توجه به مطالب گفته شده باز هم نمی توانید روش مناسب خود و شرایطتان را تشخیص دهید و تنها کسی که می تواند این کار را انجام دهد پزشک متخصص و ماهر است.

توجه داشته باشید که در  ادامه این مقاله ویژگی های یک پزشک خوب را بیان خواهیم کرد تا بدانید با توجه به چه نکاتی باید پزشک معالج خود را انتخاب کنید.

انجام عمل جراحی لابیاپلاستی چه مزیت هایی دارد؟

انجام عمل های جراحی زیبایی زنان مزیت های فراوانی را برای شخص به دنبال دارد که در ادامه قصد داریم به طور کامل این مزیت ها را بیان کنیم. توجه داشته باشید که زیبایی اندام جنسی زن یکی از بدیهی ترین این مزیت ها است و همین زیبایی سبب مزیت های فراوانی برای شخص خواهد شد.

انجام عمل جراحی لابیاپلاستی چه مزیت هایی دارد؟
انجام عمل جراحی لابیاپلاستی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مهم ترین مزیت های عمل جراحی لابیا پلاستی، بالا بردن اعتماد به نفس شخص است. کسی که عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام می دهد، به زیبایی اندام جنسی خود اطمینان دارد و همین اطمینان سبب می شود که رابطه زناشویی خود را با اعتماد به نفس بیشتری شروع کند یا خود شروع کننده این رابطه باشد.

همه ما می دانیم که یکی از مهم ترین مسائلی که در زندگی زناشویی تاثیرات به سزایی دارد، رابطه جنسی است که اهمیت بسیار بالایی هم دارد.

عمل جراحی زیبایی لابیا پلاستی کمک می کند که کیفیت رابطه جنسی زوج ها افزایش پیدا کند. بالا رفتن کیفیت یک رابطه جنسی نتیجه غیر مستقیم افزایش اعتماد به نفس زن است.

توجه داشته باشید که در این حالت زن به علت اعتماد به نفس بالایی که دارد، می تواند میل بیشتری نسبت به رابطه داشته و حتی می تواند پیشنهاد دهنده و شروع کننده رابطه ای جنسی باشد.

بهبود رابطه جنسی دو زوج کمک شایانی به بهبود زندگی آن ها می کند. اگر چه تنها مزیت عمل جراحی لابیا پلاستی به حساب نمی آید و مزیت های این علم جراحی فراتر از این موضوع است. در ادامه مزیت های خاص و ویژه عمل جراحی لابیا پلاستی را بیان خواهیم کرد تا با بیشتر آشنا شوید.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که عمل لابیا پلاستی گاهی برای کاربردهای درمانی به کار می رود، اگر لابیا پلاستی به این منظور انجام شود

شخص دیگر دردی را تحمل نخواهد کرد و می تواند با خیالی آسوده هر لباسی که می خواهد را بپوشد و ورزش های دلخواه خود را انجام دهد. موارد گفته شده یکی از مهم ترین مزیت های عمل جراحی لابیا پلاستی به حساب می آیند.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

نکته

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که لابیای بزرگ، از زیر لباس ظاهری زشت و نامناسب را به وجود می آورد.

یکی از مزیت های عمل جراحی لابیا پلاستی این است که دیگر این ظاهر زشت وجود ندارد، زیرا بعد از عمل لابیا پلاستی، اندازه لابیا به حد معمول خود می رسد و دیگر از زیر لباس مشخص نخواهد بود.

نکته
نکته

از مهم ترین مزیت های عمل جراحی لابیا پلاستی می توان به این موضوع مهم اشاره کرد که لابیای کوچک شده به شخص کمک می کند که بهتر و آسان تر مسائل بهداشتی را رعایت کند و احتمال بروز عفونت برای شخص هم کمتر خواهد شد. رعایت بهداشتی فردی یکی از راه هایی است که با آن می توان از بروز عفونت جلوگیری کرد.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به شخص کمک می کند که در حین رابطه جنسی لذت بیشتری را تجربه کند، یکی از مهم ترین عوامل این افزایش لذت بردن این است که کلیتوریس بیشتر تحریک می شود و تحریک بیشتر کلیتوریس باعث لذت بیشتر شخص خواهد شد.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

آیا می دانید دوره نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی چند روز است؟

در رابطه با دوره نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. دوره نقاهت این عمل جراحی به چندین دوره تقسیم خواهد شد که در مطالب بالا هم به تعدادی از این موارد اشاره کردیم. در این قسمت قصد داریم این نکات را در کنار یکدیگر جمع آوری کنیم تا خواندن آن آسان تر شود.

در ابتدا به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی تا یک ماه نباید هیچ گونه رابطه جنسی را برقرار کنید.

آیا می دانید دوره نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی چند روز است؟
آیا می دانید دوره نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی چند روز است؟

رابطه جنسی به هر شکلی که باشد، قبل از این مدت یک ماهه می تواند اثرات بسیار منفی بر روی نتیجه نهایی عمل جراحی داشته باشد، پس تا انتهای این مدت پیشنهاد می کنیم که از رابطه جنسی دوری کنید.

مدت زمانی که باید برای بهبودی کامل بعد از عمل جراحی نیاز است، در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. توجه داشته باشید که این مدت را فقط پزشک معالج می تواند با توجه به شرایط شخص بیمار مشخص کند

البته توجه داشته باشید که در این قسمت کلیات این موضوع را بیان خواهیم کرد که برای تعداد زیادی از افراد صدق خواهد کرد.

بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی باید سه روز به طور کامل استراحت مطلق داشته باشید، استراحت مطلق به این معنی است که بیمار هرگز تخت خود را ترک نکند. برای آسودگی بیشتر می توانید این مدت زمان را در بیمارستان بستری باشید و اگر هم می خواهید می توانید این مدت را در منزل بگذرانید.

بعد از این مدت می توانید تخت خود را ترک کنید، اما توجه داشته باشید که باز هم قادر به انجام کارهای روزانه خود نخواهید بود.

بعد از این سه روز، مدت زمان چهار روز دیگر را هم استراحت کنید، به طور کلی می توان گفت بعد از یک هفته قادر به انجام کارهای روزانه خود خواهید بود.

البته این مدت در بعضی از افراد به پنج روز کاهش پیدا می کند و در بعضی دیگر با توجه به تشخیص پزشک افزایش خواهد داشت.

توجه داشته باشید که مدت زمان نقاهت عمل جراحی لابیا پلاستی در مقایسه با دیگر عمل های جراحی کمتر خواهد بود و شخص می تواند در زمان کمتری بهبودی کامل خود را به دست آورد و سپس فعالیت روزانه خود را از سر بگیرد.

البته توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی را به طور کامل رعایت کنید تا بهترین نتیجه ممکن برای عمل جراحی شما حاصل شود.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی تاثیری بر روی میل جنسی شخص دارد؟

در رابطه با پاسخ این سوال باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که محل قرار گیری لابیا را در مطالب بالا توضیح داده ایم و شما می دانید که لابیای درونی یا مینور بین دهانه واژن و لابیا بیرونی قرار دارد و لابیای بیرونی هم بر روی لابیای مینور قرار گرفته است. حال باید به این نکته اشاره کنیم که چه محل هایی باعث تحریک جنسی شخص می شوند.

اندام جنسی زنانه توسط دو نقطه تحریک می شوند. یکی از این نقاط درون واژن قرار دارد و نقطه دیگر که در بیرون از واژن دارد و سبب تحریک بیرونی می شود و کلیتوریس نام دارد.

آیا عمل جراحی لابیا پلاستی تاثیری بر روی میل جنسی شخص دارد؟
آیا عمل جراحی لابیا پلاستی تاثیری بر روی میل جنسی شخص دارد؟

اگر بخواهیم محل قرار گیری این دو نقطه را به طور کامل بررسی کنیم، به این نتیجه می رسیم که ترمیم لابیا هیچ اثری بر روی این دو نقطه نخواهد گذاشت

یعنی انجام عمل لابیا پلاستی هیچ تاثیر منفی بر روی میل جنسی فرد نمی گذارد و باعث کاهش آن نخواهد شد.

نکته بسیار مهمی که ذکر آن ضروری است این می باشد که عمل جراحی لابیا پلاستی تاثیر منفی بر روی میزان تحریک شخص ندارد، در حالی که این تاثیر مثبت است.

یعنی شخص بعد از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به دلیل آن که درد کمتری را در حین رابطه جنسی تجربه می کند و اعتماد به نفس بیشتری هم برای این کار به دست آورده است، پس میل و رغبت او برای برقراری رابطه جنسی هم بیشتر خواهد شد.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

آیا در هنگام بارداری می توان عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام داد؟

در مطالب بالا به این موضوع بسیار مهم و حیاتی اشاره کردیم، اما به دلیل اهمیت بالای این موضوع تصمیم بر این گرفتیم که آن را به طور مجزا بررسی کنیم تا تاثیر بیشتری بر روی خواننده داشته باشد. پس اکیدا پیشنهاد می کنیم که اگر قصد انجام عمل جراحی لابیا پلاستی را دارید حتما این مطلب را از دست ندهید.

آیا در هنگام بارداری می توان عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام داد؟
آیا در هنگام بارداری می توان عمل جراحی لابیا پلاستی را انجام داد؟

یکی از مهم ترین آزمایش هایی که قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی از شخص گرفته می شود، تست بارداری است، یعنی پزشک معالج شما باید به این اطمینان برسد که در حین انجام عمل جراحی لابیا پلاستی حامله نباشید. انجام این تست و آزمایش یک هفته قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی از اهمیت آن حکایت می کند.

توجه داشته باشید که اگر شخص در حین عمل جراحی لابیا پلاستی باردار باشد، علاوه بر این که باعث مرگ جنین می شود، جان خود را هم به خطر می اندازد و ممکن است باعث مرگ خود هم شود.

پس توجه داشته باشید که اگر از بارداری خود آگاه هستید، عمل جراحی لابیا پلاستی را به بعد از زایمان موکول کنید تا مشکلی برای خود و جنین شما به وجود نیاید.

البته لازم به ذکر است که به دلیل اهمیت بالای این موضوع، پزشک های جراحی که قصد انجام عمل جراحی لابیا پلاستی را دارند از عدم بارداری بیمار مطمئن می شوند، زیرا در صورت بروز مشکل برای پزشک معالج هم دردسرهایی به وجود می آید. پس هرگز در زمان بارداری اقدام به عمل جراحی لابیا پلاستی نکنید.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

هزینه انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی برای شخص بیمار به وجود می آید این است که چه مبلغی را برای این کار باید بپردازد.

نکته مهمی که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید این است که نمی توان مبلغی را به طور دقیق و ثابت بیان کرد و گفت که این هزینه عمل جراحی لابیا پلاستی است، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، بیان کردن عوامل موثر بر قیمت و هزینه عمل جراحی لابیا پلاستی می باشد.

هزینه انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود؟
هزینه انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه مشخص می شود؟

یکی از مهم ترین عواملی که نقش به سزایی در قیمت و هزینه نهایی عمل جراحی لابیا پلاستی دارد، شرایط شخص بیمار است. توجه داشته باشید که این شرایط در هر کسی با دیگر متفاوت خواهد بود و همین امر سبب متغییر بودن قیمت عمل جراحی لابیا پلاستی هم خواهد شد.

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که عمل جراحی لابیاپلاستی روش ها و تکنیک های مختلفی دارد که با توجه به شرایط شخص مشخص خواهد شد

لازم به ذکر است که انجام هر یک از این روش ها قیمت و هزینه متفاوتی هم خواهد داشت.

مورد دیگری که در رابطه با عوامل موثر بر قیمت عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن توجه داشته باشید این است که پزشک معالج شما در چه سطحی از مهارت، تخصص و تجربه قرار دارد.

البته توجه داشته باشید که ویژگی های یک دکتر خوب تنها به این موارد خلاصه نمی شود، در رابطه با این موضوع و ویژگی های یک پزشک خوب در ادامه مطالب مهمی را بیان خواهیم کرد.

توجه داشته باشید، به همان میزان که تخصص، مهارت و تجربه پزشک معالج شما افزایش پیدا کند، دستمزد او هم بالاتر خواهد رفت.

البته لازم به ذکر است که برای این دستمزد سقفی وجود دارد و هر کسی نمی تواند با توجه به سلیقه شخصی خود مبلغی را از بیمار دریافت کند، اما این عامل در تعیین قیمت موثر خواهد بود.

عامل بعدی که در رابطه با قیمت و هزینه عمل جراحی لابیا پلاستی باید به آن توجه داشته باشید این است که عمل در چه مرکزی انجام می شود.

برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی می توانید بیمارستان و کلینیک های خصوصی را انتخاب کنید. کاملا واضح و طبیعی است که انجام عمل جراحی لابیا پلاستی در بیمارستان ها و کلینیک های دولتی هزینه و قیمت کمتری را برای شخص بیمار به دنبال خواهد داشت.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

بیمه هزینه های عمل جراحی لابیاپلاستی را تقبل می کند؟

در این مقاله سعی بر این داریم که سوال هایی را مطرح کنیم که ذهن افراد بسیاری را قبل از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به خود مشغول کرده است. یکی از مهم ترین این سوالات این است که آیا شرکت های بیمه ای هزینه عمل جراحی لابیا پلاستی را تقبل خواهند کرد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید مطالبی را در رابطه با نوع عمل لابیا پلاستی بیان کنیم.

بیمه هزینه های عمل جراحی لابیاپلاستی را تقبل می کند؟
بیمه هزینه های عمل جراحی لابیاپلاستی را تقبل می کند؟

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کرده ایم، عمل جراحی لابیا پلاستی از عمل های پلاستیک به حساب می آید و می دانیم که جراحی پلاستیک زیر مجموعه عمل های جراحی زیبایی است.

همانطور که در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم، عمل جراحی لابیا پلاستی اگر به منظور درمان هم انجام شود باز هم باعث زیبایی اندام جنسی منتسب به زنان خواهد شد.

در رابطه با شرکت های بیمه ای باید به این موضوع اشاره کنیم که آن ها بودجه ای محدود در اختیار دارند و باید در بین عمل های جراحی اولویت قرار دهند که بدانند چگونه و بر طبق چه قانونی می توانند هزینه عمل های جراحی انجام شده را تقبل کنند. برای این تقبل هزینه هم قانون های خاصی وضع کرده اند که باید از آن پیروی کنند.

بیمه هیچ گونه هزینه ای را بابت جراحی زیبایی تقبل نخواهد کرد

یکی از مهم ترین قانون های شرکت های بیمه ای این است که هیچ هزینه ای را بابت عمل های جراحی زیبایی تقبل نخواهند کرد.

در مطالب بالا هم به این موضوع اشاره کردیم که عمل جراحی لابیا پلاستی زیر مجموعه عمل های جراحی زیبایی به حساب می آید، پس می توان نتیجه گرفت که شرکت های بیمه ای هزینه ای را بابت عمل جراحی لابیا پلاستی تقبل نخواهند کرد.

بیمه هیچ گونه هزینه ای را بابت جراحی زیبایی تقبل نخواهد کرد
بیمه هیچ گونه هزینه ای را بابت جراحی زیبایی تقبل نخواهد کرد

توجه داشته باشید که این قانون برای اکثر شرکت های بیمه ای صدق می کند، اما تعداد محدودی از شرکت های بیمه ای هستند که اگر اطمینان حاصل کنند شخص برای کابرد های درمانی اقدام به عمل جراحی لابیاپلاستی می کند، مقداری از هزینه های عمل جراحی را تقبل می کنند

البته این شرایط بسیار خاص است و فقط تعداد بسیار محدودی از شرکت های بیمه ای این شرایط را قبول می کنند.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

آیا می دانید پزشک برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در مطالب بالا به مواردی اشاره داشتیم که با توجه به مهارت، تخصص پزشک نتیجه های متفاوتی برای این عمل حاصل می شود. به عنوان مثال گفتیم که انتخاب روش مناسبی برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی با توجه به شرایط شخص و با انتخاب پزشک معالج انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید که این نکته به ما این موضوع را ثابت می کند که انتخاب پزشک معالج متخصص برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه اهمیتی دارد.

آیا می دانید پزشک برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
آیا می دانید پزشک برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به همین دلیل به این نتیجه رسیدیم که در این قسمت ویژگی های یک پزشک خوب را بیان کنیم تا اگر قصد انجام عمل جراحی لابیا پلاستی را دارید، با اطلاعات کامل تری به دنبال پزشک معالج خود باشید و بدانید که برای انتخاب باید چه مواردی را در نظر داشته باشید، پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

یکی از بدیهی ترین ویژگی هایی که یک پزشک برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید داشته باشد تخصص در این زمینه است. عمل جراحی لابیا پلاستی از حساسیت بالایی برخوردار است و یک پزشک خوب باید این تخصص را داشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

توجه داشته باشید

توجه داشته باشید که مهارت کافی با تجربه به دست می آید، یعنی به همان میزان که شاهد بالا رفتن مهارت شخص در انجام عمل جراحی لابیا پلاستی هستیم، شاهد این موضوع هستیم که تجربه او هم بالا رفته است.

مواردی که در بالا ذکر شد، عواملی بودند که هر کسی با آن آشنایی دارد. نکته مهمی که در رابطه با انتخاب یک پزشک خوب در حوزه زنان باید در نظر داشته باشید این است که وی از اخلاق خوبی برخوردار باشد.

توجه داشته باشید
توجه داشته باشید

بیمارانی که به پزشک زنان مراجعه می کنند، معمولا علاوه بر مشکل جسمی با مشکل روحی هم دست به گریبان هستند، پس انتظار می رود که پزشک با آن ها برخورد خوبی داشته باشد، آن ها را امیدوار کند که نتیجه عمل باعث از بین رفتن ناراحتیشان خواهد شد و در نهایت برای بیمار آرزوی سلامتی کند.

البته موارد ذکر شده در بالا تنها ویژگی های یک پزشک خوب در حوزه زنان نیستند. متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که برای افرادی که عمل های جراحی زیبایی زنان را انجام می دهند قضاوت هایی صورت می گیرد و هر کسی بنا به تفکرات خود علتی را برای این عمل جراحی در نظر می گیرد.

نباید بیمار خود را قضاوت کند

نکته مهمی که توجه به آن ضروری است این می باشد که یک پزشک خوب در زمینه عمل های جراحی زیبایی زنان نباید به هیچ عنوان بیمار خود را قضاوت کند.

پزشک معالج باید در زمان معاینه فقط سوال هایی را از شخص بپرسد که به روند بهبودی او کمک می کند، پرسیدن در رابطه با جزئیات روابط بیمار به پزشک معالج هیچ ربطی ندارد و کاری به دور از اخلاق حرفه ای است.

قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی نهایت دقت خود را برای انتخاب بهترین پزشک به کار ببرید و به موارد ذکر شده در بالا هم توجه داشته باشید.

دقت کنید که پزشک معالج تاثیر به سزایی بر روی نتیجه عمل جراحی دارد، پس باید آن را جدی گرفت. انتخاب بهترین پزشک برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی می تواند فرد را تا میزان زیادی مطمئن کند که نتیجه نهایی عمل جراحی رضایت بخش خواهد بود.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

مرکز انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید چگونه باشد؟

در مطالب بالا ویژگی های یک پزشک خوب را توصیف کردیم و گفتیم که با انتخاب بهترین پزشک جراح می توانید اطمینان حاصل کنید که نتیجه عمل جراحی شما رضایت بخش است. در این قسمت باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که برای انتخاب مرکزی که عمل جراحی در آن انجام می شود، باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

در مطالب بالا به این نکته اشاره کردیم که نوع مرکز انجام عمل جراحی لابیا پلاستی تاثیر به سزایی بر روی قیمت و هزینه عمل جراحی دارد

مرکز انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید چگونه باشد؟
مرکز انجام عمل جراحی لابیا پلاستی باید چگونه باشد؟

و همانطور که گفتیم انجام عمل در مراکز دولتی هزینه کمتری نسبت به انجام عمل در مراکز خصوصی دارد، اما توصیه می کنیم که برای انتخاب مرکز انجام عمل لابیا پلاستی فقط به این موارد توجه نکنید و موضوعات دیگری را اولویت قرار دهید.

اگر قصد دارید که عمل جراحی لابیا پلاستی را در کلینیک های خصوصی انجام دهید، از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کلینیک مربوطه معتبر باشد.

اعتبار یک کلینیک پزشکی را می توان با مجوز سازمان بهداشت شناسایی کرد. معمولا این مجوز در محلی نصب می شود که مراجعین آن را ببینند و اگر نصب نشده بود از مدیر مجموعه بخواهید که این مجوز را به شما نشان دهد.

توجه داشته باشید که اگر کلینیک انتخابی شما برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی، مجوز اداره بهداشت را ندارد یا مدیر به هر دلیلی آن را به شما نشان نمی دهد، هرگز و تحت هیچ شرایطی عمل جراحی خود را در آن مرکز انجام ندهید.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

دقت کنید که

چنین مرکز هایی تحت هیچ شرایط و قوانین خاصی نیستند، علاوه بر این که ممکن است عوارض خطرناکی در انتظار شما باشد

معمولا مبلغ هایی که برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی در چنین مرکز هایی اخذ می شود بسیار بیشتر از هزینه اصلی عمل جراحی است، زیرا هیچ نظارتی بر عملکرد این مراکز وجود ندارد.

مورد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که مرکز انتخابی شما باید از لحاظ رعایت موارد بهداشتی در سطح بالایی قرار داشته باشد.

دقت کنید که
دقت کنید که

بیمارستان و کلینیک های پزشکی محیط های بسیار حساسی هستند و بدن افراد بستری شده در این مراکز معمولا سطح ایمنی کمتری نسبت به افراد دیگر دارد و در معرض خطرات جدی هستند، پس رعایت بهداشت و تمیزی در این اماکن اهمیت بیشتری دارد.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که توصیه می کنیم بیمارستان یا کلینیکی را برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی انتخاب کنید که ساختمان نو سازی داشته باشد، زیرا تمیز کردن و ضد عفونی کردن ساختمان های نوساز آسان تر است و راحت تر انجام می شود، البته توجه به این نکته ضروری نخواهد بود و فقط برای اطمینان بیشتر است.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که عکس های عمل جراحی لابیا پلاستی چه اطلاعاتی را در اختیار بیننده قرار می دهد.

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

بدست آوردن عکس ها از منابع معتبر

در مطالب بالا گفتیم که برای به دست آوردن اطلاعات مفید در رابطه با عمل جراحی لابیا پلاستی باید عکس ها را از منابع معتبر تهیه کنید تا اطلاعات درست و صحیحی را در اختیار شما قرار دهد.

در این مقاله سعی بر این داشتیم که سوالات و ابهامات در رابطه با عمل جراحی لابیا پلاستی را بر طرف کنیم و تا آن جایی که در این مقاله مجال داشتیم این کار را انجام دادیم. در مطالب بالا به این موضوع مهم اشاره کردیم که دو نوع لابیا داریم که به نام های لابیای مینور یا درونی و لابیای ماژور یا بیرونی شناخته می شوند.

بدست آوردن عکس ها از منابع معتبر
بدست آوردن عکس ها از منابع معتبر

در مطالب بالا این موضوع را به طور کامل توضیح داده ایم که هر یک از لابیاهای مینور و ماژور در چه محلی قرار می گیرند و چه وظایفی را بر عهده دارند. علاوه بر این به این موضوع مهم هم اشاره کردیم که در اکثر مواقع لابیای مینور مورد عمل جراحی لابیا پلاستی قرار می گیرد و ترمیم می شود.

در ادامه مطالب به این نکته رسیدیم که برای انجام عمل جراحی لابیا پلاستی چه روش ها و تکنیک هایی وجود دارد. گفتیم که انتخاب تکنیک و روش مناسب برای هر کسی فقط با نظر پزشک صورت می گیرد و هیچ کس دیگری نمی تواند در رابطه با این موضوع نظر تخصصی را ارائه دهد.

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که هزینه و قیمت عمل جراحی لابیا پلاستی چگونه و با توجه به چه عواملی مشخص می شود. گفتیم که شرایط شخصی مهم ترین عاملی است که می تواند قیمت عمل جراحی لابیا پلاستی را مشخص کند

شما در حال مطالعه مقاله عکس های عمل لابیاپلاستی هستید

تخصص و تجربه پزشک

و علاوه بر این مهارت، تخصص و تجربه پزشک معالج و البته نوع مرکزی هم که عمل جراحی در آن انجام می شود از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت عمل جراحی لابیا پلاستی هستند.

توجه داشته باشید که در این مقاله مراقبت های قبل از انجام عمل جراحی لابیا پلاستی به طور کامل بیان شده است. به طور کامل و مجزا این موضوع را شرح دادیم که قبل از عمل جراحی لابیا پلاستی چه آزمایش های باید انجام شود و هر یک چه علتی دارد

تخصص و تجربه پزشک
تخصص و تجربه پزشک

موارد منع انجام عمل جراحی لابیا پلاستی را هم بیان کرده ایم و البته گفتیم که موادی مانند دخانیات، مشروبات الکلی و تعدادی از داروهای خاص به طور کامل در بالا نام برده ایم، قبل از عمل نباید مصرف شوند.

لازم به ذکر است که مراقبت های بعد از عمل جراحی لابیا پلاستی را هم به طور کامل بررسی کردیم و گفتیم که بعد از انجام این عمل باید چه کارهایی را انجام داد که بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

البته به این مورد اشاره کردیم که انتخاب یک پزشک معالج خوب می تواند بیمار را مطمئن کند که نتیجه عمل رضایت بخش خواهد بود. به دلیل انتخاب پزشک معالج خوب اهمیت بالایی دارد، ویژگی های یک پزشک خوب را نیز به طور کامل شرح داده ایم.

امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

لینک کوتاه مطلب:

cutly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید