میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

سن تزریق چربی به صورت
سن تزریق چربی به صورت

لیست موضوعات

سن تزریق چربی به صورت

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع سن تزریق چربی به صورت.

امروزه یکی از ریج ترین و در عین حال بی خطرترین راه های حفظ شادابی و جانی، یا بازگردانی آن تزریق چربی می باشد که در این مطلب به طور کامل درباره مناسب ترین سن تزریق چربی به صورت و تمامی نکات حول آن توضیح خواهیم داد.

همیشه پس از لاغرشدن  و کاهش وزن پوست بدن به ویژه پوست صورت دچار افتادگی می شود اما احتیاج نیست افراد دوباره چاق شوند تا بتوانند این موارد را جبران کنند.

سن تزریق چربی به صورت
سن تزریق چربی به صورت

برای جبران شل شدگی پوست صورت، دست ها و دیگر اندام های بدن؛ هم چنین برای جوان سازی دوباره پوست یکی از بهترین و شایع ترین روش ها امروزه در جهان تزریق چربی است که به عنوان یکی از روش های بی خطر نیز نام برده می شود.

برای برطرف کردن خطوط به وجود آمده ناشی از بالا رفتن سن مانند خطوط اطراف چشم و خطوط لبخند از تزریق چربی می توان استفاده کرد؛ هم چنین برخی از افراد برای ایجاد پوستی صاف تر و جوان تر و در عین حال برخی از مردم برای ایجاد حجم در برخی از نواحی بدن مانند سینه و باسن از تزریق چربی استفاده می کنند.

اما قبل از این عمل ساده سوالاتی از قبیل سوالات زیر پیش می آید که با پاسخ به آن ها کاملا با آن آشنا خواهید شد.

  • تزریق چربی چیست؟
  • تزریق چربی چه کاربردهایی دارد؟
  • نکات اصلی که باید قبل از عمل تزریق چربی رعایت شود؟
  • مناسب ترین سن برای تزریق چربی چه زمانی است؟
  • مراقبت های لازم پس از تزریق چربی چیست؟
  • مزایای تزریق چربی چیست؟
  • معایب تزریق چربی چیست؟
  • تزریق چربی چند مرحله دارد؟
  • هزینه تزریق چربی چقدر است؟
  • تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟
  • عوارض تزریق چربی چیست؟

 

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی به روشی برای جبران شل شدگی، جوان تر کردن پوست صورت و دست ها و در برخی از موارد نیز برای حجم دادن به برخی از اندام های بدن گفته می شود. تزریق چربی یک روش جدید در جراحی پلاستیک به شمار می رود.

در دهه های گذشته از تزریق چربی برای بر طرف کردن نواقص موجود در بدن استفاده می کرده اند مانند برطرف کردن نواقصی در ناحیه فک پایینی و یا چانه؛ اما با مرور زمان و اصلاح کردن تمام موارد تزریق چربی، امروزه از تزریق چربی برای جوان تر کردن پوست و برجسته تر کردن اندام های بدن استفاده می شود.

تزریق چربی چیست؟
تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی معمولا به روشی گفته می شود که در آن عموما از چربی های موجود در پهلو، شکم و ران ها و به ناحیه ی مورد نظر افراد در جهت حجم دادن اضافه می کنند.

با تزریق این چربی ها حجم صورت، لب، گونه و هم چنین پشت دست افراد بیشتر می شود در نتیجه تمامی چین و چروک های بدن از بین می رود و پوست صاف و جوان تر می شود.

این عمل علاوه بر از بین بردن چین و چروک های موجود در بدن می تواند در برخی از موارد به عنوان حجم دهنده به برخی از اندام ها بدن مانند سینه و باسن استفاده می شود؛ که با حجم دادن به اندام های بدن باعث خوش فرم شدن این اندام ها و در نتیجه باعث خوش اندام شدن فرد می شود.

 

تزریق چربی چه کاربرد هایی دارد؟

تزریق چربی معمولاً برای پوست صورت بسیار بیشتر نسبت به دیگر بخش های پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرد. اما در برخی از موارد که افراد بر اثر اتفاقاتی میزان خاصی از وزن خود را از دست می دهند نیز تزریق چربی استفاده می شود.

تزریق چربی در قسمت هایی از بدن که دچار کاهش حجم شده است مثل گونه ها، گودی زیر چشم و خطوط به وجود آمده اطراف چشم، پشت چشم ها، خط خنده، نازک شدن لب ها و یا حتی قسمت هایی مانند پشت دست ها، سینه، باسن و … استفاده می شود.

تزریق چربی چه کاربرد هایی دارد؟
تزریق چربی چه کاربرد هایی دارد؟

خلاصه کاربرد های تزریق چربی به صورت زیر است:

  1. تزریق چربی برای از بین بردن چین چروک های ناشی از افزایش سن
  2. تزریق چربی به گونه ها در جهت افزایش حجم آن ها برای برجسته تر کردن گونه ها
  3. تزریق چربی به لب ها برای افزایش حجم آن ها
  4. تزریق چربی به سینه و باسن برای افزایش حجم و برجسته تر کردن آن ها
  5. تزریق چربی برای بر طرف کردن نواقص مادر زادی
  6. تزریق چربی برای برطرف کردن جای زخم و یا سوختگی
  7. و بسیاری از موارد دیگر.

 

نکات اصلی که باید قبل از عمل تزریق چربی رعایت شود؟

  1. فرد باید پزشک جراح خود را نسبت به هر گونه آلرژی دارویی، غذایی و یا حتی آلرژی محیطی مطلع کند.
  2. فرد باید پزشک مربوطه را نسبت به هر دارویی که مصرف می کند آگاه سازد.
  3. فردی که می خواهد عمل تزریق چربی را انجام دهد باید از خوردن هر دارویی که باعث رقیق شدن خون می شود، خودداری کند. البته معمولاً خود پزشک تمام نکات را به بیمار اطلاع می دهد.
  4. فرد باید مدتی مشخص قبل از عمل که عموما این مدت دو هفته اعلام می شود از مصرف قرص های مشخصی خودداری کند. مثل؛ آسپرین، بروفن، ژلوفن و یا سایر دارو های ضد التهاب.

این نکات اصلی ترین نکاتی است که شخص باید قبل از انجام عمل تزریق چربی انجام دهد و آن ها را رعایت کند البته ممکن است نکات دیگری نیز باشد که پزشک مربوط به شخص می گوید. توجه کنید که باید تمام نکات گفته شده پزشک را مو به مو اجرا کنید. تا درصد احتمالی خطر عمل به حداقل برسد.

مناسب ترین سن برای تزریق چربی چه زمانی است؟

به طور کلی تزریق چربی در تمامی سنین یک عمل ایده آل می باشد. افراد از سن 16 سالگی تا 60 می توانند از این عمل استفاده کنند. افراد در تمامی موارد می توانند از درمان های ناشی از انتقال چربی برخورد دار شوند.

البته باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که اگر از سلامتی برخورد دارید، سیگاری نیستید و بیماری خاصی را ندارید می توانید بهترین گزینه برای انجام تزریق چربی باشید.

البته اگر شما نیز موارد خاصی را دارید که مانع از انجام تزریق چربی است با مراجعه به پزشک مربوطه می تواند موارد مختلف را بررسی کنید و زیر نظر پزشک مورد نظر خود این عمل را انجام دهید.

گاهی شنیده می شود که بهترین زمان این عمل بی خطر پس از 30 سالگی می باشد. این به این معنی نیست که افراد زیر 30 سال نمی توانند این عمل را انجام دهند و یا مشکلی برای آنان وجود دارد. تنها به این معنی می باشد که پوست افراد زیر 30 سال احتیاجی به این مورد ندارد و تازگی و شادابی خود را دارا می باشد.

این عمل از آن جهت که بدون عوارض و خطر می باشد در هیچ سنی مشکل ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل است که تمامی افراد در هر سنی البته بیشتر خانم ها این عمل را برای زیبایی انتخاب می کنند. عمل تزریق چربی صورت تنها عملی است که در سراسر جهان به میزان قابل توجهی انجام می شود و تاکنون بیش از 94% افراد جهان از آن راضی بوده اند.

البته با توجه به این نکته نیز توجه داشته باشید که با افزایش سن؛ پوست مقداری از انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و ممکن است مانند گذشته سفت نباشد. در افراد زیر سن 16 سال پزشکان معتقد هستند که تزریق چربی نمی تواند موثر باشد و یا شاید در مواردی نیز برای افراد زیر 16 سال انجام تزریق چربی می تواند مضر و زیان آور باشد.

شما در حال مطالعه مقاله سن تزریق چربی به صورت هستید

مراقبت های لازم پس از تزریق چربی چیست؟

توصیه می شود که فردی شما را همراهی کند و در بسیاری از امور خانه که می خواهید انجام دهید به شما کمک کند. البته برای مدتی کوتاه. نگران نباشید مراقبت های این عمل به اندازه عمل هیا دیگر حیاتی و سخت نیست.

باید حتما محلی که چربی های مشخص از آن قسمت برداشته شده است حتما با گن و یا یک باند مناسب برای مدت حدود 2 هفته محکم بسته شود.

باید از وارد کردن فشار به قسمت محل تزریق چربی شدیدا خودداری کند؛ با این کار شما از جا به جایی چربی های تزریق شده در بدن خودتان جلوگیری می کنید. این امر باید حدود 7 الی 10 روز انجام شود.

مراقبت های لازم پس از تزریق چربی چیست؟
مراقبت های لازم پس از تزریق چربی چیست؟

زیرا اگر در این دوران اولیه و حساس به محل تزریق چربی فشار وارد شود ممکن است اتفاقات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد . چربی های تزریق شده می توانند به راحتی شروع به حرکت کنند. پس لطفا اصلا ساده نگیرید.

در روزها و هفته های اولیه از قرار گرفتن در تابش مستقیم نور خورشید باید بسیار خودداری کنند؛ هم چنین از رفتن به حمام های طولانی و یا رفتن به سونا خشک و یا بخار.

البته قرار گرفتن در فضا های نسبتا گرم هم مناسب نیست و باید از قرار گرفتن در این مکان ها شدیدا خودداری شود. این مراقب ها باید تا حدود 3 هفته اولیه ادامه داشته باشد زیرا این سه هفته اولیه اصلی ترین زمان است که این موارد می تواند بر روی چربی های تزریق شده تاثیر بگذارد.

اگر تزریق چربی در صورتتان است و صورتتان دچار ورم شده است، برای بر طرف کردن تورم صوتتان بهتر است در 2 هفته اولیه موقع خواب زیر سرتان بلند باشد و اگر خوابیدن در حالت نیمه نشسته و یا همان زاویه 45 درجه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند بهتر این است که این نوع خوابیدن را تا حدود 2 هفته ادامه دهید.

یکی دیگر از راه هایی که برای برطرف کردن تورم صورت توصیه می شود کمتر استفاده کردن از نمک است. این عمل باعث می شود تا تورم و ورم صورت شما هر چه زودتر از بین برود. استفاده از نمک خوراکی باید به میزان مشخصی که عموما پزشک های مربوطه تعیین می کنند باید محدود شود.

هرگز از پزشک خود نخواهید تا میزان بیشتری از چربی ها را به پوست شما تزریق کند زیرا میزان جذب چربی در افراد مختلف و در شرایط های مختلف، تفاوت های بسیاری دارد.

گاهی اوقات افراد از پزشک خود درخواست می کنند تا میزان بیشتری از چربی ها را تزریق کنند اگر چربی تزریق شده به بدن شده بیش از حد معمول و اندازه نباشد ممکن است نیاز به روتوش و یا ترمیم دوباره آن داشته باشید این مورد به این دلیل است که میزان جذب چربی ها و ماندگاری آن ها در افراد گوناگون متفاوت است.

در شرایطی که افراد چربی بیش از حد معمول را تزریق می کنند ممکن است میزان سلول های چربی بیشتری در افراد باقی بماند در نتیجه افراد از نتیجه ی حاصل و پر بودن چربی تزریق شده راضی نخواهند بود.

اگر چربی تزریقی در دست شما بوده باید حدود 2 هفته و یا بیشتر که بستگی به نظر پزشک مربوطه دارد از انجام دادن کار های غیر ضروری خود داری کنید. این مورد به این معناست که از وارد کردن هر گونه فشار به دست ها و یا زیاد تکان دادن دست های خود جدا خودداری کنید

دست خود زیاد را تکان ندهید

زیرا هر چه دست شما کم تر حرکت داشته باشد چربی ها ماندگاری بیشتری خواهند داشت ولی اگر نکات اولیه را رعایت نکنید و بیش از حد و اندازه دست های خود را تکان دهید و یا به آن ها فشار وارد کنید میزان ماندگاری چربی های تزریق شده به دست های شما کاهش پیدا می کند و نمی تواند همان نتیجه ی مطلوب و رضایت بخش شما را در پی داشته باشد.

این مورد را نیز به یاد داشته باشید که حدود 24 الی 48 ساعت پس از تزریق چربی در صورت از زدن هر گونه کرم ضد آفتاب و یا هر گونه کرم و وسایل آرایشی جدا خودداری کنید زیرا این موارد ممکن است باعث بروز مشکلاتی در صورت شما شوند که اصلا رضایت بخش نخواهند بود.

از انجام ورزش های سخت خودداری کنید ولی اگر عادت به ورزش کردن به صورت منظم دارید تحت نظر پزشک مربوط و با زمان دهی مناسب پزشک خود پی از گذشت مدتی می توانید فعالیت های ورزشی خود را از سر بگیرید

اما این نکته را به یاد داشته باشید که حتی بعد از گذر مدتی بعد از تزریق چربی باید ورزش های سبک را انجام دهید و از انجام هر گونه ورزش سنگین جدا خودداری کنید

زیرا انجام ورزش های سخت بعد از تزریق چربی ممکن است باعث حرکت چربی ها شود و یا حتی در موارد خاصی ممکن است مشکلات دیگری را به همرا داشته باشد

انجام هر گونه ورزش سبک بعد از تزریق چربی ها مانند پیاده روی آرام و شنا مانعی ندارد؛ البته این موارد نیز باید به پزشک مربوط گزارش داده شود و تحت نظر وی این فعالیت ها را دوباره آغاز کنید.

شما در حال مطالعه مقاله سن تزریق چربی به صورت هستید

مزایای تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی در لیست عمل های پر خطر نیست و به عنوان یکی از جراحی های زیبایی بی خطر نام برده می شود. این عمل تقریباً عوارض جانبی و یا آلرژی را برای افراد در پی ندارد. تزریق چربی را می توان با عمل هایی مانند لیفت صورت به صورت هم زمان انجام داد و از طرفی تزریق چربی نسبت به سایر عمل های زیبایی کم هزینه تر می باشد.

 

یکی از مهم ترین مزایای تزریق چربی این است که چربی هایی که به نواحی مورد نظر افراد تزریق می شود از چربی های بدن خود افراد برداشته می شود. و ایجاد هر گونه حساسیت و مشگل دیگر را تا میزان قابل توجهی کاهش و حتی به صفر می رساند.

مزایای تزریق چربی چیست؟
مزایای تزریق چربی چیست؟

معمولا چربی های تزریقی را از قسمت های ورزشی و رژیمی بدن برداشت می کنند در نتیجه چربی هایی که به نواحی صورت و یا قسمت های مورد نظر افراد تزریق می شود با ورزش کردن و یا لاغر شدن از بین نمی رود و این چربی های ماندگاری بالایی پیدا می کنند. البته ماندگاری چربی نسبت به نوع برداشت و نحوه ی تزریق آن بستگی دارد؛

در بسیاری از موارد دیده شده است که اگر نکات کلیدی رعایت شود در نتیجه چربی از ماندگاری بسیار بالایی برخورد دار می شود در نتیجه می توان پس از گذشت مدتی دوباره از آن چربی ها استفاده کرد و آن را به صورت مجدد به دیگر نواحی مورد نیاز افراد تزریق کرد کرد.

یکی دیگر از مزیت های تزریق چربی بهتر بودن آن نسبت به ژل های مختلف و یا پروتز می باشد. مزیت مهم آن همان قوام طبیعی چربی است

که اگر لمس شود بسیار طبیعی به نظر می رسد این در صورتی است که ژل ها و پروتز ها بسیار سفت و مشخص می باشند و به راحتی تشخیص داده می شود که چیزی کاملا غیر طبیعی در زیر پوست قرار گرفته است.

تزریق چربی نه تنها به دلیل طبیعی بودن آن نسبت به ژل و پروتز ها بلکه به دلیل دو مزیت مهم دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مزیت های تزریق چربی نسبت به ژل و پروتز این می باشد که تزریق چربی هیچ گونه آلرژی را در بر ندارد این در صورتی است که ژل و پروتز ها عموما آلرژی های بسیاری را در پی دارند.

هم چنین امکان ایجاد عفونت های گوناگون در بدن پس از استفاده از ژل ها و پروتز ها نسبت به تزریق چربی بسیار بیشتر است و عموما تزریقات چربی هیچ گونه عفونتی را برای افراد در بر نخواهد داشت و همان گونه که در بخش های بالا نیز به آن اشاره شده است، تزریق چربی یکی از بی خطر ترین عمل های زیبایی می باشد.

نتایج حاصل از پیوند چربی کاملا طبیعی است و هم چنین با ماندگاری بالا است و برای اینکه تمامی موارد راحت و بی خطر هستند، این عمل برای افراد نمی تواند خطرناک باشد و کاملا بی خطر است و افراد در هر سنی که بنا بر دلایلی بخواهند تزریق چربی انجام دهند خطری را به دنبال نخواهد داشت.

معایب تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی نسبتا عمل بی خطری است اما اگر نکات از طرف شخص و یا پزشک جراح مربوط رعایت نشود می تواند مشکلاتی را برای فرد در پی داشته باشد اما خوشبختانه عوارض جانبی قابل توجه تزریق چربی بسیار نا شایع است و عموما اکثریت این عمل ها بدون هیچ خطری به پایان می رسد.

معایب تزریق چربی چیست؟
معایب تزریق چربی چیست؟

عمل تزریق چربی معمولا بدون هیچ مشکل خاصی انجام می شود و افراد از نتایج پیش آمده راضی می باشند اما این عمل نیز مانند دیگر عمل ها می تواند عوارض جانبی مشخصی را در پی داشته باشد.

شما در حال مطالعه مقاله سن تزریق چربی به صورت هستید

عوارض کمتر

شاید عوارض جانبی تزریق چربی نسبت به سایر عمل های زیبایی کمتر باشد اما در مواردی با رعایت نکردن تمامی نکات و توجه نکردن به تمامی جوانب انجام این عمل ممکن است مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند. خطرات و تمامی عوارض جانبی احتمالی ناشی از انجام تزریق چربی بر بخش های پایین و به صورت کامل توضیح داده شده است.

 

افرادی که از تزریق چربی برای افزایش حجم سینه و باسن استفاده می کنند؛ ممکن است برای مدتی نیاز به گذراندن دوره های درمانی مختلفی را داشته باشند، که این مسئله می تواند یکی از معایب تزریق چربی برای افراد باشد عموما برای افرادی که وقت کافی برای گذراندن این دوره ها ندارد اما به خوش اندام شدن خود اهمیت بسیاری می دهند.

در برخی از موارد به دلیل رعایت نکردن بسیاری از نکات چه از طرف پزشک جراح و یا از طرف خود فرد ممکن است زیان های جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. حتی در مورد هایی دیده شده است که بروز مشکلات مختلف سبب شده است که فرد بعد از تزریق چربی نیاز داشته است که عمل های دیگری را نیز انجام دهد.

حتی ممکن است در مواردی جای زخم های ناشی از انجام این عمل بر روی بدن باقی بماند، که این مورد اصلا نکته ی خوبی نمی تواند باشد.

اگر پزشک جراح مربوط تمامی نکات را به درستی انجام ندهد ممکن است که شخص بیمار واکنش نامطلوبی را نسبت به بی حسی نشان دهد و همین امر سبب شود تا شخص نیاز به انجام عمل های دیگر پیدا کند و چه بسا در مواردی اتفاقات کاملا جبران ناپذیری برای افراد رخ داده است.

اگه شخص و یا حتی پزشک جراح مربوط تمامی وظایف خود را درست انجام ندهند و نسبت به نکات اصلی بی توجه باشند ممکن است شخص دچار عفونت شود؛ که عموما عفونت های ناشی از انجام تزریق چربی و یا حتی تزریق ژل های مختلف بسیار خطرناک هستند.

در مورد های بسیار کمی نیز دیده شده است که انجام این عمل و تزریق چربی باعث شده است تا به بافت اصلی پوست افراد آسیب های جدی ای را وارد کند.

البته این مورد جزو عوارض جانبی است که احتمال رخ دادن آن بسیار کم می باشد اما اگر این اتفاق برای افراد رخ بدهد جبران آن بسیار سخت است و به گونه می توان گفت که این مورد جزو عوارض جانبی تزریق چربی می باشد که جبران ناپذیر است.

برای جلوگیری از این موارد تنها لازم است درباره پزشک و تجربه وی تحقیق کنید و حتما نکات گفته شده را رعایت کنید.

تزریق چربی چند مرحله دارد؟

تزریق چربی چند مرحله دارد؟
تزریق چربی چند مرحله دارد؟

مرحله برداشت:

در ابتدا محلی از بدن را که قرار است چربی ها از آن قسمت برداشته شود که عموما شکم، ران پا و یا پهلو می باشد را در یک محیط و شرایط کاملا استریل و ضد عفونی شده؛ ضد عفونی می کنند و بی حسی موضعی انجام می شود و با وسیله ی مخصوصی مانند سرنگ در عمل لیپوساکشن چربی ها به میزان مورد نظر برداشته می شود.

شما در حال مطالعه مقاله سن تزریق چربی به صورت هستید

مرحله پالایش:

در این بخش چربی های برداشته شده را در دستگاه های سانترفیوژ قرار می دهند تا خون و سایر مایعات موجود در چربی، از چربی جدا شود و چربی خالص تری بدست آید تا بتوان از این چربی ها برای تزریقات استفاده کرد.

مرحله تزریق:

در مرحله آخر که مرحله ی تزریق می باشد، جایی که قرار است چربی در آن بخش تزریق شود را به صورت کامل ضد عفونی می کنیم و با استفاده از یک سرنگ مخصوص چربی ها را در لایه های مختلف تزریق می کنند البته بسته به محل تزریق، انجام این عمل متفاوت خواهد بود.

مرحله تزریق:
مرحله تزریق:

افرادی که می خواهند عمل تزریق چربی را انجام دهند باید همان گونه که نکاتی را قبل از عمل باید رعایت کنند بعد از عمل نیز باید نکات مشخصی را رعایت کنند تا هر چه زود تر بتوانند بهبود پیدا کنند.

 

هزینه تزریق چربی چقدر است؟

قیمت تزریق چربی بر اساس این مسئله که در کدام ناحیه از بدن انجام می شود و چند سی سی قرار است تزریق شود متغیر است. گاهی در مواردی افراد ممکن است مجبور باشند تا تزریق چربی را چندین بار تکرار کند.

به طور مثال قیمت  های مشخص برای تزریق ژل ممکن است از 2 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان یا حتی کمتر و بیشتر متغیر باشد.

هزینه تزریق چربی چقدر است؟
هزینه تزریق چربی چقدر است؟

هزینه ی پرداختی برای تزریق چربی هرگز با هزینه تزریق ژل ها قابل مقایسه نیست و هرگز خودتان به تنهایی انتخاب نکنید که می خواهید کدام یک از این دو مورد را انجام دهید بلکه باید پزشک مربوطه با توجه به نوع پوست شما تشخیص بدهد که کدام یک از این دو مورد برای شما بهتر است. پس همیشه تزریق چربی نمی تواند برای شما گزینه ی انتخابی مناسبی باشد.

شما در حال مطالعه مقاله سن تزریق چربی به صورت هستید

ماندگاری چربی ها چه مقدار است؟

این مورد جزو یکی از موارد متغیر است و نسبت به نوع بدن و پوست شما و هم چنین نسبت به نوع تزریق آن توسط پزشک مربوطه فرق دارد. برای مثال اگر پزشک جراح کار خود را به درستی انجام ندهد و تمامی نکات لازم را رعایت نکند ممکن است

ماندگاری چربی ها بسیار کم باشد و تزریق چربی بر روی بدون و صورت افراد کاملا بی فایده باشد. شما باید قبل از تزریق چربی تمامی موارد را بررسی کنید و با پزشک خود در میان بگذارید و پزشک شما نیز باید تمامی نکات را بررسی کند تا مشکلی ایجاد نشود تا بتوان نتیجه مطلوبی را از انجام تزریق چربی داشته باشید.

ماندگاری چربی ها چه مقدار است؟
ماندگاری چربی ها چه مقدار است؟

نتایج تزریق چربی بستگی به میزان مهارت و تکنیک های پزشک جراح دارد و اگر پزشک شما کار خود را به درستی انجام ندهد ممکن است بعد از گذر 3 و یا 4 هفته چربی ها جذب پوست شوند و کاملا از بین بروند.

البته باید به این مورد نیز توجه کرد که در تمامی موارد بسیاری از حجم چربی تزریق شده باقی می ماند اما بخشی از چربی تزریق شده جذب شده و از بین می رود که این مورد نه تنها بستگی به مهارت و تکنیک های پزشک جراح دارد بلکه گاهی از اوقات محل تزریق و یا حتی عوامل ژنیتیکی در پایداری چربی تزریق شده تاثیر گذار هستند.

در جاهایی از بدن که تحرک بیشتر است مانند لب ها و یا باسن جذب چربی بیشتر بوده اما در برخی از نقاط بدن که تحرک کم است میزان بسیار زیادی از چربی تزریق شده جذب بدن شده و مقدار کمی از چربی ها بر روی بدن باقی می مانند.

شما در حال مطالعه مقاله سن تزریق چربی به صورت هستید

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

نتایج حاصل از تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ها ماندگاری و دوام بیشتری دارد اما با توجه به نتیجه گیری بهتری که تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ها دارد به همان میزان نیز هزینه های تزریق چربی از تزریق ژل ها بالا تر است.

استخراج و آماده سازی چربی های برداشته شدن از بدن برای تزریق ممکن است وقت بیشتری می برد. این در صورتی است که تزریق ژل ها به سرعت انجام می شود زیرا این ژل ها از قبل آماده هستند و نیاز به گذراندن مراحل مختلف برای مورد استفاده قرار گرفتن ندارند. ژل ها مواد تزریقی از پیش آمده هستند.

تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟
تزریق چربی بهتر است یا تزریق ژل؟

عوارض تزریق چربی چیست؟

البته این عمل نیز مانند دیگر عمل های زیبایی می تواند عواقبی را در پی داشته باشد که حداقل معایب و ضرر های تزریق چربی کبودی و تورم است که البته این موارد گذرا هستند و به صورت دائمی روی پوست افراد قرار نمی گیرند و پس از مدت کوتاهی ای بین خواهند رفت

عوارض تزریق چربی چیست؟
عوارض تزریق چربی چیست؟

البته عوارض این عمل عموما به صورت تورم در ناحیه تزریق شده است که عموما پس از گذشت 1 یا 2 هفته از بین خواهد رفت و اگر بعد از عمل فرد دچار کبودی شود این کبودی معمولا در زیر چشم افراد ایجاد می شود و این مورد نیز پس از گذر 10 الی 12 روز ای بین خواهد رفت. البته اگه افراد و یا حتی پزشک جراح نکات و اصول اصلی را رعایت نکنند ممکن است شخص دچار عفونت هایی شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید