میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

زاویه سازی صورت گرد
زاویه سازی صورت گرد

لیست موضوعات

زاویه سازی صورت گرد

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع « زاویه سازی صورت گرد » مطالبی را برای شما دوستان عزیز و همراهان همیشگی، ارائه دهیم.

بسیاری از افراد هستند که دوست دارند به جای صورتی مربعی یا گرد، صورتی زاویه دار داشته باشند.

دسته دیگری از افراد هستند که فکر می کنند فکشان بیش از حد گرد است و به صورتشان نمی آید. این ها به فکر انجام زاویه سازی صورت خود هستند. زاویه سازی صورت بیشتر در میان صورت های گرد انجام می شود. چانه گرد یا غبغب از مواردی است که برای زیبایی نیاز به تغییر دارند.

پیشنهاد ما برای زاویه سازی صورت گرد کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این کلینیک به انتهای مقاله مراجعه کنید. در این باره، مقاله حاضر، سعی دارد تا شما را با موضوع مطرح شده، بیشتر آشنا نماید.

زاویه سازی صورت گرد
زاویه سازی صورت گرد

سئوالاتی که در ذیل، عنوان شده اند نیز در ادامه پاسخ، داده شده اند. با ما همراه باشید.

شماره 1 : به طور معمول، برای زاویه سازی صورت گرد، چه افرادی به این روش تمایل دارند ؟

شماره 2 : انواع روش های زاویه دار کردن صورت گرد چیست ؟

شماره 3 : زاویه سازی صورت گرد به روش ژل، چگونه است ؟

شماره 4 : زاویه سازی صورت گرد با کانتور چگونه روشی است ؟

 

به طور معمول، برای زاویه سازی صورت گرد، چه افرادی به این روش تمایل دارند ؟

معمولاً صورت زاویه دار در میان افراد، از پر طرفدار ترین شکل های دیگر صورت است. زنان و برخی از مردان، صورت زاویه دار را برای زیبایی بیشتر و ظرافت در چهره می پسندند. از این رو برای این زیبایی به انجام عمل زاویه سازی صورت تمایل دارند.

باید گفت روش عنوان شده یکی از روش های جراحی زیبایی صورت است. باید تمام جوانب آن را در نظر داشت و بعد به آن اقدام کرد. نوع دائمی یا موقت زاویه سازی صورت با روش تزریق و نیز جراحی قابل انجام است.

در میان زنان، چانه باریک تر، ظرافت بیشتری را نشان می دهد. این ظرافت برای چهره، نمایان گر، چهره جوان تری نسبت به سایر حالت های صورت است. در نتیجه انجام این عمل  جذابیت فرد را بیشتر از قبل خواهد کرد.

به طور معمول، برای زاویه سازی صورت گرد، چه افرادی به این روش تمایل دارند ؟
به طور معمول، برای زاویه سازی صورت گرد، چه افرادی به این روش تمایل دارند ؟

انواع روش های زاویه دار کردن صورت گرد چیست ؟

برای این روش نیز راه های متنوعی وجود دارد. هر یک از این راه ها به روش خاص خود با ویژگی های منحصر به فردش قابل انجام است. از جمله روش های زاویه دار کردن صورت گرد می توان به این موارد اشاره نمود : 1- روش زاویه سازی صورت با نخ 2-  روش زاویه سازی صورت با چربی 3- روش زاویه دار کردن صورت با ژل شامل دو تکنیک کانولا و سوزن 4- روش آخر نیز روش زاویه دار کردن صورت با کانتور است.

انواع روش های زاویه دار کردن صورت گرد چیست ؟
انواع روش های زاویه دار کردن صورت گرد چیست ؟

زاویه سازی صورت گرد به روش ژل، چگونه است ؟

در میان روش های زاویه سازی صورت، روش تزریق ژل از پر طرفدار ترین روش های این عمل است. زیرا تنها با تزریق فیلر های پوستی، به راحتی نقاط مورد نظر صورت شکل دلخواه را به خود می گیرد. در واقع حجم بخش از دست رفته مانند گونه ها، تنها با همین تزریق ساده به راحتی قابل انجام است. این روش ساده، حالت صورت را به فرم دلخواه زاویه دار، تبدیل می کند.

این روش برای زاویه داده به بخش چانه نیز نسبت به سایر روش ها، بهتر عمل می کند. با همین تزریق ژل صورت به فرم V شکل مبدل می شود. برای ماده نوع ژل، از اسید هیالورونیک و کلسیم استفاده بیشتری می شود.

این ترکیب، پر استفاده ترین ترکیب در ژل ها به شمار می آید. زیر مقدار مواد گفته شده در بدن هر انسان به مقدار زیادی وجود دارد. بنابر این روش تزریق ژل با این مواد، چیزی شبیه به اضافه کردن آن به مواد مورد نیاز بدن است.

زاویه سازی صورت گرد به روش ژل، چگونه است ؟
زاویه سازی صورت گرد به روش ژل، چگونه است ؟

روش استفاده از فیلر های پوستی

در حقیقت روش استفاده از فیلر های پوستی به صورت مستقیم با دو تکنیک 1- کانولا و 2- سوزن در بخش چانه صورت قابل انجام است. هر کدام از این دو تکنیک نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند.

در برخی کلینیک ها نیز ترکیب هر دو تکنیک را برای دریافت نتیجه بهتر و مطلوب تر استفاده می کنند. این روش به زمانی کمتر از 10 دقیقه نیاز دارد، البته باید توسط یک پزشک مجرب و حرفه ای در زمینه جراحی صورت انجام گیرد.

بعد از انجام عمل تزریق یک نکته مهم آن است که زمان ماندگاری آن به نوع ماده ژل و فیلر آن بستگی دارد. به طور معمول نیز بین 9 الی 12 ماه، ماده ژل اسید هیالورونیک مدت زمان ماندگاری کوتاهی خواهد داشت.

زاویه سازی صورت گرد، با کانتور چگونه روشی است ؟

این روش یکی دیگر از روش های زاویه دار کردن صورت برای جذابیت بیشتر است. افرادی هستند که به جای انجام عمل و یا تزریق های مختلف به استفاده از برخی مواد، برای زاویه دار کردن صورت خود پرداخته اند. این روش ها برای زمانی که افراد دوست دارند در شرایط خاصی، یک فرد جذاب به نظر برسند مناسب است.

این روش بسیار ساده است و زمان ماندگاری کمتری دارد. موادی که برای این روش استفاده می شوند شامل پودرها، مایعات و کرم های مات هستند که به صورت محصولات چسبانی توناژ پوست صورت را تیره نشان می دهند.

این روش برای پنهان سازی بخش هایی از صورت مانند پیشانی، بینی، گونه و چانه استفاده می شود. بعد از مدت کوتاه چند ساعته نیز دوباره صورت به شکل قبل است.

سایه اندازی و پنهان سازی

در واقع تغییر و زاویه دار کردن صورت با سایه اندازی و پنهان سازی بخش های مورد نظر، انجام می شود. مجموع مواد مورد استفاده، مشابه کانتورینگ و هایلایت، در کنار هم، برای زاویه سازی صورت گرد شما، کمک بسیاری خواهد نمود.

برای تکمیل مطلب عنوان شده، باید گفت هزینه ای که فرد برای زاویه سازی صورت خود باید پرداخت نماید به سطح مهارت جراح ، محل سکونت فرد، نوع کلینیک تخصصی یا مطب جراح، نوع درمان و نیاز بیمار بستگی دارد. بنابر این مراجعه به پزشک مجرب برای این عمل زیبایی به شما توصیه می شود.

در میان روش های انجام شده روش تزریق با ژل کمترین هزینه را دارد. بعد از آن روش انجام زاویه سازی با چربی قیمت مناسب تری دارد. سایر روش های زاویه سازی صورت نیز هزینه چند برابری نسبت به روش های کم هزینه به خود اختصاص داده است.

این ها نکاتی هستند که فرد بایستی آن ها را مورد توجه قرار دهد. البته برای انجام هر روش نیز با جراح خود مشاوره نمایید تا اطلاعات دقیق، از زمان قبل تا بعد از عمل زاویه سازی صورت را برای شما تشریح نماید. این کار برای کسب رضایت کامل از انجام عمل زیبایی مورد نظر خود، بسیار توصیه می شود.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید، بسیار متشکریم و امیدواریم که از مطالب آن، بهره کافی را کسب کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 74

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید