میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

زاویه‌سازی صورت خانم‌ها
زاویه‌سازی صورت خانم‌ها

لیست موضوعات

زاویه‌سازی صورت خانم‌ها

قصد ما از نوشتن این مقاله این است که شما مخاطبان محترم را با زاویه‌سازی صورت خانم‌ها آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر مایل به زاویه سازی صورت هستید و یا اینکه تمایل دارید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید، پیشنهاد ما تماس با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد که در انتهای مقاله روزمه و اطلاعات تماس آن آورده شده است.

زاویه‌سازی صورت خانم‌ها
زاویه‌سازی صورت خانم‌ها

سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند به شرح زیر می‌باشد:

– زاویه‌سازی صورت چگونه انجام می‌شود؟

– عوارض جانبی آن شامل چه چیزهایی است؟

– چه کسانی می‌توانند زاویه‌سازی صورت را انجام دهند؟

– چه کسانی نمی‌توانند زاویه‌سازی صورت را انجام دهند؟

– رفع خط خنده وخطوط بغض کنار لب با تزریق ژل چگونه است؟

زاویه‌سازی صورت خانم‌ها
زاویه‌سازی صورت خانم‌ها

چگونگی زاویه‌سازی صورت :

این کار برای افرادی که دوست دارند چهره‌ای جوان‌تر داشته باشند و به منظور افزایش زیبایی می‌تواند کاربرد داشته باشد. روش‌های زاویه‌سازی صورت هم با جراحی  و  هم بدون جراحی قابل انجام است.

بانوانی که دارای صورت V شکل هستند، اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، چانه تیز و خط فک واضح، جوان‌تر دیده می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از بانوان به دنبال راهکارهایی برای تبدیل چهره‌شان به شکل V هستند.

چگونگی زاویه‌سازی صورت :
چگونگی زاویه‌سازی صورت :

 

زاویه‌سازی صورت با نخ :

زاویه‌سازی صورت با نخ یکی از روش‌های غیر جراحی و کم‌تهاجمی فرم‌دهی صورت، به عنوان راهی برای کاهش اثرات پیری است و یکی از محبوب‌ترین روش‌های فرم‌دهی صورت است.

از مزایای آن می‌توان به ایمنی و سادگی، کاهش تورم بعد از درمان، هزینه کم و دوران نقاهت کم اشاره کرد و همچنین زاویه‌سازی صورت با نخ مؤثرترین روش در طب سوزنی صورت برای کشیدن پوست صورت و بهبود الاستیسیته پوست است و باعث تولید کلاژن می‌شود و بهتر است بدانید که کلاژن جزء اصلی بافت همبند در پوست است که در استحکام پوست و حفظ الاستیسیته‌ نقش دارد. زاویه‌سازی صورت با نخ شامل  دو مرحله است:

  1. استفاده از کرم بی‌حسی موضعی در قسمتی از صورت که درمان روی آن انجام می‌شود.
  2. کاشت نخ‌ها در زیر پوست است.
زاویه‌سازی صورت با نخ :
زاویه‌سازی صورت با نخ :

 

تزریق چربی:

یکی از روش‌های دیگر تزریق چربی است. یکی از اثرات پیری، از دست دادن حجم است. فرایند تزریق چربی یک تکنیک  دو مرحله‌ای است که شامل جایگزینی بافت‌های ازدست‌رفته به کمک بافت‌های بدن خود بیمار انجام می‌شود. این چربی‌ها از اعضای پایینی بدن برداشته می‌شود و فرآوری شده تا برای تزریق در نواحی خاص از صورت استفاده شود.

عمل تزیق چربی یا انتقال چربی یک عملی است که تحت بیهوشی انجام می‌گیرد. اگرچه اصلاحات دائمی در فرم صورت ایجاد می‌کند و چربی‌های تزریقی برای همیشه باقی خواهند ماند؛ ولی برای حفظ پایداری پس از گذشت چند سال به اصلاحاتی کوچک نیاز است.

تزریق چربی:
تزریق چربی:

عوارض جانبی زاویه‌سازی صورت:

از عوارض جانبی زاویه‌سازی صورت با استفاده از تزریق چربی می‌توان به کبودی، تورم، ایجاد عفونت، خونریزی و تجمع توده‌های چربی اشاره کرد و همچنین از عوارض جانبی زاویه‌سازی صورت با نخ از تورم، کبودی، قرمزی و فرورفتگی پوست می‌توان نام برد.

چه کسانی می‌توانند زاویه‌سازی صورت را انجام دهند؟

افرادی می‌توانند این عمل را انجام دهند که دارای فک عریض و پهن، فک مربعی‌شکل، دارای چانه دایره‌ای‌شکل و یا دارای گونه‌های لاغر یا چاق هستند و همچنین  افرادی که خط فک آنها زاویه ندارد می‌توانند این عمل را انجام دهند.

چه کسانی می‌توانند زاویه‌سازی صورت را انجام دهند؟
چه کسانی می‌توانند زاویه‌سازی صورت را انجام دهند؟

چه کسانی نمی‌توانند زاویه‌سازی صورت را انجام دهند؟

افراد دارای ویژگی‌های زیر نمی‌توانند زاویه‌سازی  صورت را انجام دهند:

– افرادی که صورت خیلی لاغر یا خیلی چاق دارند.

– افرادی که دارای افتادگی پوست هستند.

– افرادی که بینی بزرگ دارند.

– افرادی که فک پایینی کوچکی دارند.

– افرادی که چانه‌ای با حالت عقب‌رفتگی دارند.

 

رفع خط خنده و خطوط بغض با تزریق ژل:

رفع خط خنده  با تزریق ژل – خطوط خنده (لبخند)، چین‌های وابسته به لب (بینی) هستند که از هر دو طرف بینی‌تان تا گوشه های دهان شما جریان دارد. آنها بر اثر سالخوردگی و پیری به‌وجود می‌آیند، وقتی لایه‌های چربی صورت از بین می‌روند و باعث می‌شود که پوست حالت افتاده پیدا کند و چین‌های برجسته‌ای را ایجاد کند.

اینها به راحتی با تزریقات ژل اسید هیالورونیک روی خطوط، تغییر می‌کنند در حالی که انعطاف در آن قسمت را زیاد و باعث کاهش چنین خطوطی می‌شود. تزریق ژل اسید هیالورونیک، یکپروتئوگلیکان (نوعی پروتئین که به شدت گلیکوسیلیت هست) مشابه آن چیزی است که در پوست، چشم‌ها و مفاصل ما یافت می‌شود. این پروتئین، به شدت قابل برگشت است و با فعل و انفعالات طبیعی بدن در طول ماه‌ها ساخته می‌شود و برای پوشش و آرایش چهره بسیار مناسب است.

این روش، بیش از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد، ۲-۳ تزریق در هر طرف از کناره‌های بینی انجام می‌شود با یک انحنا به سمت پایین تا خط لب (بینی). برخی ماساژها در این ناحیه، بعد از این روش، عوارض جانبی را به حداقل می‌رساند و با ماساژ دادن هیچ‌گونه اشکال در روند درمان به‌وجود نمی‌آید.

برای نتیجه بهتر، برخی ممکن است نیاز به درمان تزریق ژل گونه داشته باشند، تا لایه‌های چربی صورت که از دست داده‌اند را به‌دست آورند همان‌گونه که چین و چروک‌های مربوط به لب و بینی بخشی از حالت‌های طبیعی چهره هستند و در حین لبخند حتی در نوزادان کوچک وجود دارد، حذف این چین‌ها، ممکن است، اما هدف ما آن نیست. در عوض، هدف درمان، کاهش گودافتادگی و تعداد خطوط، به‌ویژه هنگامی که چهره در حالت استراحت و بدون حالت است، می‌باشد با این دیدگاه که چهره فرد جوان‌تر جلوه کند.

 

رفع خط خنده

رفع خط خنده  با تزریق ژل – خطوط خنده (لبخند)، چین‌های وابسته به لب (بینی) هستند که از هر دو طرف بینی‌تان تا گوشه‌های دهان شما جریان دارد. آنها بر اثر سالخوردگی و پیری به‌وجود می‌آیند، وقتی لایه‌های چربی صورت از بین می‌روند و باعث می‌شود که پوست حالت افتاده پیدا کند و چین‌های برجسته‌ای را ایجاد کند.

اینها به‌راحتی با تزریقات ژل اسید هیالورونیک روی خطوط، تغییر می‌کنند در حالی که انعطاف در آن قسمت را زیاد و باعث کاهش چنین خطوطی می‌شود.

* تزریق ژل اسید هیالورونیک، یکپروتئوگلیکان (نوعی پروتئین که به شدت گلیکوسیلیت هست) مشابه آن چیزی است که در پوست، چشم‌ها و مفاصل ما یافت می‌شود. این پروتئین، به‌شدت قابل برگشت است و با فعل و انفعالات طبیعی بدن در طول ماه‌ها ساخته می‌شود وبرای پوشش و آرایش چهره بسیار مناسب است.

ماساژ

این روش، بیش از ۳۰ دقیقه زمان می‌برد، ۲-۳ تزریق در هر طرف از کناره های بینی انجام می‌شود با یک انحنا به سمت پایین تا خط لب (بینی). برخی ماساژها در این ناحیه، بعد از این روش، عوارض جانبی را به حداقل می رساند.

* و با ماساژ دادن هیچ گونه اشکال در روند درمان به وجود نمی آید.

*برای نتیجه بهتر، برخی ممکن است نیاز به درمان تزریق ژل گونه داشته باشند، تا لایه‌های چربی صورت که از دست داده‌اند را به‌دست آورند.

* همان‌گونه که چین و چروک‌های مربوط به لب و بینی بخشی از حالت‌های طبیعی چهره هستند و در حین لبخند حتی در نوزادان کوچک وجود دارد، حذف این چین ها، ممکن است پیش آید اما هدف ما آن نیست. در عوض، هدف درمان، کاهش گودافتادگی و تعداد خطوط، به ویژه هنگامی که چهره در حالت استراحت و بدون حالت است، می‌باشد با این دیدگاه که چهره فرد جوان‌تر جلوه کند. افرادی که قسمت پایینی صورت‌شان نسبت به قسمت بالایی، پهن‌تر و بزرگ‌تر است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی‌ از جمله واژینیسموس

سابقه کار از سال 86 در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال 94 :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس :

0912737893

 161 930 22 021

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید