میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی
رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی

لیست موضوعات

رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی بپردازیم.

اما قبل تر در مورد علت کبودی بعد از تزریق ژل توضیح دادیم.

لازم به ذکر است توصیه ما در ابتدا رعایت مراقبت بعد از تزریق ژل لب است.

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به این مبحث می باشید،از شما دعوت می کنیم، تا پایان این مبحث، با ما همراه شوید.

رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی
رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی

برای کسب اطلاعات لازم در مورد تزریق چربی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02128111615

مواردی که در این مقاله به آن پرداخته ایم، به صورت زیر می باشند:

پیش زمینه ای بر تزریق چربی

رفع کبودی صورت با مراقبت های بعد از تزریق چربی

دوره های مختلف زمانی پس از تزریق چربی

عوامل مؤثر بر افزایش کبودی پس از تزریق چربی

عوامل مؤثر بر کاهش کبودی پس از تزریق چربی

علت کبودی صورت بعد از تزریق چربی

نقش پزشک متخصص زیبایی در رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی

فواید تزریق چربی به صورت

چرا باید زر کلینیک را برای تزریق چربی انتخاب کنیم؟

سخن پایانی

 

 

پیش زمینه ای بر تزریق چربی

با افزایش سن، میزان کلاژن سازی در بدن کاهش می یابد. با کم شدن کلاژن سازی، پوست، خاصیت کشسانی و الاستیسیته خود را از دست می دهد. این امر باعث می شود که روی پوست، چین و چروک هایی ظاهر شود.

پیش زمینه ای بر تزریق چربی
پیش زمینه ای بر تزریق چربی

از دیگر عوارض بالا رفتن سن در افراد، کاهش لایه های چربی در زیر پوست می باشد. این امر سبب می گردد که پوست، شل و افتاده شود و پایداری و استحکام خود را از دست بدهد. یکی از راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل و بازیابی مجدد شادابی و جوانی پوست، تزریق چربی می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست چگونه درد لیزر را کم کنیم دیدن کنید.

تزریق چربی، روشی غیر تهاجمی می باشد

تزریق چربی، روشی غیر تهاجمی می باشد که فرد را از انجام عمل های جراحی زیبایی صورت بی نیاز می نماید. امروزه تزریق چربی، یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست می باشد که به دلیل حجم دهی و رفع کلیه نواقص صورت و بدن، کاربرد فراوان دارد. در این روش، از بخش هایی از بدن که دارای چربی اضافه می باشد، مقداری چربی برداشته و آن را به قسمت های آسیب دیده پوست، به منظور درمان و یا ترمیم، تزریق می نمایند.

هر یک از روش ها و متدهای زیباسازی، با وجود فواید بسیاری که به همراه دارند، عوارضی را نیز شامل می گردند. یکی از این علائم و عوارض زودگذر این روش درمانی، کبودی و ورم، پس از تزریق چربی می باشد. یکی از دلایل این تورم و کبودی، می تواند به سبب تزریق های پیاپی چربی به صورت باشد. اما این عارضه، زودگذر می باشد و چس از چندین روز، به صورت کامل، رفع می گردد.

تزریق چربی، روشی غیر تهاجمی می باشد
تزریق چربی، روشی غیر تهاجمی می باشد

در این راستا، متخصصان زیبایی مجرب و کاردان مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، در ارتباط با رفع کبودی صورت که پس از انجام تزریق چربی انجام می گیرد، توصیه هایی را به عزیزان علاقه مند به تزریق چربی و یا افرادی که این عمل را انجام داده اند و به دنبال راهی برای رفع کبودی آن می باشند، ارائه کرده اند که در این مقاله، به این موارد خواهیم پرداخت.

در این مقاله، موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی مورد بررسی قرار گرفته است.

 چنان چه شما از علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

رفع کبودی صورت با مراقبت های بعد از تزریق چربی

از جمله عوارض موقت تزریق چربی با هدف جوان سازی و زیبایی پوست، کبودی پس از تزریق می باشد.

تزریق چربی در زر کلینیک به وسیله مجرب ترین متخصصان زیبایی انجام می شود و کمترین عارضه را از نظر ورم و کبودی به همراه خواهد داشت. اما مراقبت های خود فرد نیز، پس از تزریق چربی، در رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی می تواند بسیار مؤثر باشد.

در زیر به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

تغییر در وضعیت خوابیدن پس از تزریق چربی

متخصصان مجمتع زیبایی تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، به کلیه افرادی که به هدف جوان سازی پوست خود اقدام به تزریق چربی می کنند، توصیه اکید می کنند که پس از انجام این تزریق، حتماً سر خود را در هر حالتی، حتی در زمان خواب و استراحت، بالاتر از بدن خود قرار دهند.

با این کار، از فشار آوردن و تورم بیشتر روی صورت، جلوگیری شده و کبودی حاصل از تزریق، زودتر رفع می گردد. متخصصان زیبایی زر کلینیک، به تمامی این عزیزان توصیه می کنند تا به مدت هفت روز، بدین صورت بخوابند.

استفاده از داروهای ضد التهاب پس از تزریق چربی

از دیگر راهکارهای پیشنهادی متخصصان زیبایی زر کلینیک برای رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی، استفاده از داروهای ضد التهاب استروئیدی، البته تحت نظر پزشک متخصص، می باشد. مصرف داروهای ضد التهاب، سبب سرکوب فعالیت های سیستم ایمنی بدن می شوند.

این امر سبب می گردد که کبودی پس از تزریق چربی، التیام پیدا کند. شایان ذکر است که مصرف داروهای ضد التهاب به هیچ صورت به طور خودسرانه پیشنهاد نمی شود. پزشک متخصص، با توجه به شرایط فرد مورد نظر، بهترین نوع داروی ضد التهاب و به میزان مناسب را تجویز می نماید.

در این مقاله،به بررسی موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی پرداخته ایم.

خواندن این مقاله، به تمامی افرادی که تمایل به تزریق چربی، به هدف جوان سازی و شفافیت پوست خود را دارند، توصیه می شود.

بهره گیری از یک رژیم غذایی مناسب پس از تزریق چربی

مصرف برخی از مواد غذایی می تواند التهابات پس از تزریق چربی را افزایش دهد. از جمله این التهابات می توان به کبودی پس از تزریق چربی اشاره کرد.

به همین منظوز، متخصصان مجتمع زیبایی پوست و زیبایی زر کلینیک، به دوستانی که برای جوان سازی پوست خود اقدام به تزریق چربی نموده اند، توصیه می کنند که تنها از مواد غذایی سالم استفاده کنند.

مصرف انواع میوه ها و سبزیجات سبز و برگ دار، همانند کاهو و اسفناج، در کاهش التهابات ناشی از تزریق چربی، بسیار مؤثر می باشند. علاوه بر این، مصرف ادویه جاتی نظیر زرد چوبه و زنجبیل نیز برای رفع کبودی پس از تزریق، بسیار توصیه می شوند.

مصرف هر گونه غذای پر چرب و پر نمک در دوره نقاهت پس از تزریق، اکیداً ممنوع می باشد. همچنین می بایست از خوردن خوراکی هایی که دارای گلوتن می باشند نیز پرهیز شود.

بهره گیری از یک رژیم غذایی مناسب پس از تزریق چربی
بهره گیری از یک رژیم غذایی مناسب پس از تزریق چربی

انجام کمپرس سرد پس از تزریق چربی

یکی از راهکارهای شناخته شده  و بسیار مؤثر در رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی، استفاده از کمپرس سرد می باشد.

پس از تزریق چربی، متخصصان زیبایی زر کلینیک، به مراجعه کننده خود، مدت زمان و چگونگی استفاده از کمپرس سرد را توضیح داده و توصیه های لازم را به ایشان در این زمینه ابلاغ می کنند. چنان چه کلیه توصیه های متخصص زیبایی دقیقاً انجام شود، میزان کبودی پس از تزریق، به حداقل می رسد.

عدم مصرف انواع دخانیات قبل و پس از تزریق چربی

متخصصان زیبایی زر کلینیک، به کلیه افرادی که تزریق چربی انجام داده اند و در دوره نقاهت به سر می برند، توصیه اکید می کنند که به هیچ عنوان، سیگار و یا قلیان مصرف نکنند.

لازم به ذکر است که مصرف هر گونه دخانیات، چه پیش از تزریق چربی و چه پس از آن، می تواند عوارض ناشی از تزریق را همچون کبودی، تشدید نماید. پس توصیه می شود که حتی پیش از تزریق چربی، از مصرف هر نوع دخانیات خودداری شود.

عدم مصرف انواع دخانیات قبل و پس از تزریق چربی
عدم مصرف انواع دخانیات قبل و پس از تزریق چربی

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی پرداخته است.

چنان چه شما تمایل به تزریق چربی دارید و یا این تزریق را انجام داده اید، به شما توصیه می کنیم، تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

عدم مصرف نوشیدنی های الکلی و حاوی کافئین پس از تزریق چربی

به تمامی افراد علاقه مند به جوان سازی پوست به روش تزریق چربی، توصیه می شود که از مصرف هر گونه نوشیدنی های الکلی، به سبب رقیق سازی خون، خودداری نمایند. همچنین نوشیدنی های کافئین دار نیز، اثرات نامطلوبی را بر عوارض پس از تزریق خواهند داشت.

کبودی حاصل از تزریق چربی، با مصرف نوشیدنی های کافئین داری نظیر چای، قهوه و انواع نوشیدنی های گازدار، بیشتر و طولانی تر می شود. به این افراد، توصیه بسیار می شود که به جای این نوع از نوشیدنی ها، از دمنوش های مفیدتری نظیر چای دارچین استفاده شود.

عدم استفاده از انواع داروهای رقیق کننده خون پس از تزریق چربی

پزشکان متخصص زیبایی، در موسسه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، همواره توصیه می کنند که 10 روز پیش از انجام تزریق و 10 روز پس از آن، به هیچ عنوان از داروهایی که باعث رقیق شدن خون می شوند، استفاده نکنند.

از جمله این داروها، می توان به وارفارین، ایبوبروفن، ناپروکسین، آسپرین و همچنین ویتامین E اشاره کرد.

چنان چه فرد پس از تزریق چربی، احساس درد شدید داشته باشد، که البته این امر به ندرت پیش می آید، تحت نظر پزشک متخصص، می تواند از برخی از انواع مسکن ها استفاده نماید. مصرف خودسرانه دارو به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

عدم استفاده از انواع داروهای رقیق کننده خون پس از تزریق چربی
عدم استفاده از انواع داروهای رقیق کننده خون پس از تزریق چربی

لازم به ذکر است که برخی از انواع مسکن ها، سبب افزایش کبودی و تورم بعد از تزریق چربی می شوند.

مصرف میزان زیادی از مایعات پس از تزریق چربی

از جمله مهم ترین راه های درمان کبودی و التهاب، هیدراته نگه داشتن بدن می باشد. به همین منظور، متخصصان زیبایی در مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، بسیار توصیه می کنند که بعد از تزریق چربی، حتماً به میزان بسیار زیادی آب بنوشند.

همچنین مصرف آب میوه های طبیعی نظیر آب کرفس و آب آناناس نیز می توانند در درمان کبودی، بسیار مؤثر باشند.

در این مقاله، سعی داریم موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی را مورد بررسی قرار دهیم.

چنان چه شما از علاقه مندان به داشتن پوستی جوان و شاداب می باشید و تزریق چربی را برای این هدف انتخاب نموده اید، این مقاله را تا انتها، مطالعه بفرمایید.

 عدم فشار و یا ماشاژ ناحیه تزریق چربی

یکی از دلایل کبودی محل تزریق چربی، دستکاری و یا فشار دادن نواحی تزریق می باشد. این عمل، سبب افزایش کبودی می شود.

از همین رو، متخصصان زر کلینیک، توصیه می کنند که برای مدت حداقل 10 روز پس از تزریق چربی، جداً از دستکاری و فشار دادن محل تزریق خودداری شود. زیرا با فشار دادن نواحی تزریق، ممکن است که ماده چربی در زیر پوست حرکت کند و علائم کبودی افزایش یابد.

عدم فشار و یا ماشاژ ناحیه تزریق چربی
عدم فشار و یا ماشاژ ناحیه تزریق چربی

مصرف کمتر نمک بعد از تزریق چربی

نمک علاوه بر بسیاری از مضراتی که برای بدن دارد، باعث کاهش آب بدن نیز می شود. با مصرف زیاد نمک و در عین حال مصرف کمتر آب، بدن دچار کمبود آب می شود و این امر سبب افزایش کبودی و در عین حال تورم پس از تزریق چربی می شود.

بسیار مهم است که پس از این تزریق، حتماً آب به میزان کافی نوشیده شود و همچنین نمک را از گردونه رژیم غذایی پس از تزریق ژل و در زمان بروز التهابات ناشی از تزریق، به صورت کامل حذف کرد.

عدم داشتن تحرک بالا پس از تزریق چربی

پس از تزریق چربی، تا زمانی که التهابات ناشی از تزریق به صورت کامل رفع شوند، انجام هر نوع ورزش سنگین و فعالیت بدنی بالا می تواند علائم ناشی از تزریق را نظیر کبودی، شدیدتر نماید. با فعالیت های بدنی شدید، گردش خون افزایش می یابد و این امر، در تشدید کبودی و تورم بسیار موثر است.

عدم قرار گرفتن در مناطق گرم پس از تزریق چربی

بنا بر توصیه متخصصان زیبایی مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، قرار گرفتن در فضاهای گرم نظیر جکوزی، سونا، حمام آفتاب و نیز سولاریوم، حداقل تا دو هفته پس از تزریق چربی، مجاز نمی باشد. قرار گرفتن در محیط های گرم، سبب بالا رفتن گردش خون می شود و این امر، تورم و کبودی ناشی از تزریق چربی را به شدت افزایش می دهد.

عدم قرار گرفتن در مناطق گرم پس از تزریق چربی
عدم قرار گرفتن در مناطق گرم پس از تزریق چربی

عدم مصرف دارو به صورت خودسرانه پس از تزریق چربی

مصرف هر نوع دارویی پس از تزریق چربی می بایست با هماهنگی پزشک باشد. همچنین بسیار پسندیده است که اگر داروی خاصی را مصرف می کنید، پیش از تزریق ژل، متخصص زیبایی را از آن دارو مطلع سازید. مصرف دارو به صورت خودسرانه و بدون هماهنگی پزشک، به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید،به بحث و بررسی موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی پرداخته است.

 اگر شما از علاقه مندان به داشتن چهره ای زیبا و جوان می باشید، تا پایان این مقاله، با ما همراه شوید.

عدم استفاده از لوازم آرایشی بعد از تزریق چربی

استفاده از هر گونه محصولات آرایشی، حداقل تا یک روز بعد از تزریق مجاز نمی باشد. در تزریق ژل، سوراخ هایی در محل تزریق ایجاد می شود. این سوراخ ها، هر چند بسیار کوچک، می توانند بستری مناسب برای جذب انواع باکتری ها شوند. نفوذ لوازم آرایشی به این سوراخ ها می تواند باکتری ها را به زیر پوست هدایت کند.

از همین رو، متخصصان زیبایی زر کلینیک، به تمامی دوستانی که عمل تزریق چربی را انجام داده اند، توصیه می کنند که تا حد امکان، حداقل تا یک روز پس از انجام تزریق، به هیچ عنوان از مواد آرایشی استفاده نکنند.

پس از این زمان نیز، مالش و یا دستکاری محل تزریق اصولاً جایز نیست. اگر فرد واقعاً تمایل به آرایش کردن داشته باشد، می بایست از یک اسفنج آرایشی کاملاً تمیز به منظور استفاده از کرم پودر و یا کانسیلر استفاده نماید و از هر گونه تماس دست با پوست صورت، جداً خودداری کند.

عدم استفاده از لوازم آرایشی بعد از تزریق چربی
عدم استفاده از لوازم آرایشی بعد از تزریق چربی

اما، بهتر است که تا رفع کامل التهابات ناشی از تزریق چربی، از لوازم آرایشی استفاده نشود.

عدم قرار گیری در معرض نور مستقیم خورشید پس از تزریق چربی

قرار گرفتن در معرض نور شدید و مستقیم خورشید، به هیچ عنوان برای فردی که به تازگی تزریق چربی را انجام داده است، مناسب نمی باشد.

با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، احتمال شدت پیدا کردن کبودی ها و تورم بعد از تزریق، بسیار افزایش می یابد و در عین حال، به زمان بیشتری نیز برای بهبود این عارضه نیاز است. از خورشید، اشعه UV ساطع می گردد که این اشعه، اثرات بسیار نامطلوبی را روی پوست دارد.

تاثیر این اشعه، در زمان نقاهت پس از تزریق چربی، سبب سرعت بخشیدن به روند تجزیه شدن چربی تزریق شده در زیر پوست می گردد. حتی در برخی از موارد، قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب، می تواند فرمول مواد تزریق شده بر زیر پوست را نیز تغییر دهد و اثر بخشی درمان را کاهش دهد.

از همین رو، به شدت توصیه می شود در روزهای اول پس از تزریق چربی، از قرار گرفتن در نور شدید آفتاب به شدت خودداری شود. اما اگر حضور در این شرایط برای فرد الزامی می باشد، حتماً باید از کرم های ضد آفتاب استفاده شود.

عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب

زیرا عدم استفاده از کرم های ضد آفتاب، سبب می شود که محل هایی که در آن ها عمل تزریق انجام شده است، به لک پوستی تبدیل شوند که این امر بسیار ناخوشایند می باشد.

توصیه می شود که هر شخص، پس از تزریق چربی بر زیر پوست، حتماً تا دو روز از خانه خارج نشده و در معرض نور شدید آفتاب و یا گرمای بالا قرار نگیرد. حتی توصیه می شود در مکان های سربسته نیز از کرم ضد آفتاب تا زمان رفع التهابات پس از تزریق چربی استفاده شود.

در این مقاله، به بحث و بررسی موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی پرداخته ایم.

در نگارش این مقاله، از راهنمایی های متخصصان زیبایی مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، بسیار بهره گرفته ایم.

چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، از شما دعوت می کنیم تا پایان آن، با ما همراه شوید.

عدم پوشیدن کلاه بعد از تزریق چربی

بسیار از افراد علاقه بسیاری به بر سر گذاشتن کلاه دارند. اما توصیه متخصصان زیبایی زر کلینیک به این دوستان، این است که تا چند روز پس از انجام تزریق چربی، به هیچ عنوان کلاه بر سر نگذارند.

این امر شامل تمامی عزیزانی می شود که مجبور به استفاده از کلاه های معمولی، کلاه های ایمنی ساختمانی و یا موتور سیکلت و یا هر نوع کلاه دیگری، می باشند. کلاه بر صورت فشار وارد می کند و این فشار باعث می شود که چربی در قسمت های مختلف صورت به حرکت در آید.

با افزایش حرکات چربی در زیر پوست، شاهد تورم در سایر نقاط صورت خواهیم بود. همچنین به سبب فشار حاصله، بر مویرگ های آسیب دیده به دلیل تزریق نیز، فشار بیشتری وارد می شود که باعث بیشتر شدن کبودی حاصل از تزریق چربی می شود.

عدم پوشیدن کلاه بعد از تزریق چربی
عدم پوشیدن کلاه بعد از تزریق چربی

در نتیجه این سهل انگاری، نتایج حاصله از تزریق چربی، به صورت رضایت بخش نخواهد شد.

بروز ورم و کبودی پس از تزریق چربی، امری کاملاً طبیعی و عادی می باشد. در عین حال، می توان با بهره گیری از راهکارهای ذکر شده، التهابات پس از تزریق را کاهش داده و آن ها را به حداقل رساند.

بسیار توصیه می شود که پیش از انجام تزریق، حتماً با پزشک خود در ارتباط با شرایط پوست و حساسیت های خود، مشورت نمایید

همچنین بسیار توصیه می شود که پیش از انجام تزریق، حتماً با پزشک خود در ارتباط با شرایط پوست و حساسیت های خود، مشورت نمایید. علاوه بر این، اگر داروی خاصی را مصرف می کنید، حتماً پزشک را مطلع سازید.

همچنین، بسیار توصیه می شود که کلیه نکات و توصیه های پزشک را برای مراقبت های قبل و بعد از تزریق چربی جدی بگیرید تا کبودی و تورم در محل های تزریق و در صورت، تا حد قابل توجهی کاهش یافته و با سرعت بیشتری بهبودی حاصل گردد.

در مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، تزریق چربی به دست بهترین و با تجربه ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می گیرد.

این امر سبب می شود که این تزریق، کمترین میزان کبودی را به همراه داشته باشد. لذا توصیه اکید می شود، برای انجام هر نوع خدمات زیبایی، به مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک مراجعه کرده و از خدمات و امکانات پیشرفته و به روز این مرکز، بهره مند شوید.

بسیار توصیه می شود که پیش از انجام تزریق، حتماً با پزشک خود در ارتباط با شرایط پوست و حساسیت های خود، مشورت نمایید
بسیار توصیه می شود که پیش از انجام تزریق، حتماً با پزشک خود در ارتباط با شرایط پوست و حساسیت های خود، مشورت نمایید

موضوعی که در این مقاله به آن پرداخته شده است، رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی می باشد.

چنان چه تا این قسمت از مقاله برای شما مفید واقع شده است، از شما دعوت می کنیم، با ما تا پایان این مبحث، همراه شوید.

دوره های مختلف زمانی پس از تزریق چربی

تزریق چربی به بخش های مختلف صورت، روشی بسیار بی خطر و بدون هیچ عارضه جانبی می باشد. همچنین این روش جوان سازی پوست، روشی غیر تهاجمی می باشد. به همین سبب هیچ گونه حساسیت و آلرژی را برای فرد به همراه نخواهد داشت.

اما همان طور که به آن اشاره شد، این روش درمانی و زیبایی، دارای عوارضی کوتاه مدت نظیر کبودی و تورم می باشد.

این عارضه، تا چند روز پس از تزریق چربی، صورت را تحت تاثیر قرار می دهد و به تدریج محو می گردد. روش های متعددی برای رفع و جلوگیری از این عارضه وجود دارد تا بتواند دوره نقاهت پس از تزریق ژل را کوتاه تر نماید.

دوره های مختلف زمانی پس از تزریق چربی
دوره های مختلف زمانی پس از تزریق چربی

اما، روند تغییرات پس از تزریق چربی، به صورت زیر می باشد:

روز اول پس از تزریق چربی

پس از تزریق چربی، می توان پس از تزریق، ترخیص شد و به خانه برگشت. در این زمان، به هیچ عنوان نباید محل تزریق را دستکاری نمود. استفاده از کمپرس سرد تا یک روز لازم می باشد. دقت شود که بروز کبودی و تورم پس از تزریق چربی، امری کاملاً طبیعی می باشد.

روزهای دوم و سوم پس از تزریق چربی

در این دو روز، داشتن مقداری درد، کاملاً طبیعی می باشد. در این دوره زمانی، تورم و کبودی بسیار شدید می شوند و حتی می توان گفت که میزان کبودی در این دو روز، در بالاترین شدت خود می باشد.

هفته اول و دوم پس از تزریق چربی

در صورت رعایت توصیه های پزشک متخصص زیبایی، از پایان هفته اول به بعد، روند بهبودی و رفع کبودی و تورم، به تدریج آغاز می شود.

لازم به ذکر است که کبودی جای تزریق و ورم صورت، پس از تزریق چربی در هفته اول پس از انجام تزریق، بسیار زیاد می شود و روند کاهش کبودی در هفته دوم، شروع شده و کم کم علائم کبودی محو می شوند.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع ” رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی ” پرداخته است.

هفته اول و دوم پس از تزریق چربی
هفته اول و دوم پس از تزریق چربی

در مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، کلیه خدمات زیبایی پوست و جوان سازی پوست با بالاترین کیفیت و به دست بهترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.

از همین رو، در این مقاله، از راهنمایی های متخصصان با تجربه مجموعه زیبایی زر کلینیک بسیار بهره گرفته ایم.

چنان چه تا این قسمت از مقاله برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان آن همراه بمانید.

عوامل مؤثر بر افزایش کبودی پس از تزریق چربی

پس از تزریق ژل، انجام برخی از کارها، می تواند میزان کبودی را افزایش دهد:

  • مصرف نوشیدنی های الکلی و مصرف دخانیات پیش و پس از تزریق چربی
  • مصرف انواع غذاها و خوراکی های شور
  • کم شدن آب بدن
  • عدم مهارت متخصص در تزریق چربی
  • آسیب دیدن شدید بافت در هنگام تزریق چربی
عوامل مؤثر بر افزایش کبودی پس از تزریق چربی
عوامل مؤثر بر افزایش کبودی پس از تزریق چربی

عوامل مؤثر بر کاهش کبودی پس از تزریق چربی

  • استفاده از کمپرس یخ
  • نوشیدن آب زیاد
  • عدم مصرف نمک
  • بالا نگه داشتن سر نسبت به بدن در حین خواب
  • عدم مراجعه به اماکن گرم
  • عدم مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی

علت کبودی صورت بعد از تزریق چربی

به صورت کلی، کبودی زمانی به وجود می آید که مویرگ ها یا همان رگ های ظریف زیر پوست، آسیب دیده و پاره شوند.

مویرگ ها در حالت عادی و بدون دلیل پاره نمی شوند. اما هنگامی که یک جسم خارجی به آن ها فشار وارد کرده و یا در معرض ضربات شدید قرار بگیرند، پاره می شوند و در ناحیه صدمه دیده، آثار کبودی ظاهر می گردد.

علت کبودی صورت بعد از تزریق چربی
علت کبودی صورت بعد از تزریق چربی

در تزریق چربی بر زیر پوست، در زمان تزریق، از سرنگ های بسیار ریزی استفاده می شود. این سرنگ های ریز، می توانند باعث پاره شدن مویرگ ها در ناحیه تزریق شوند. در نتیجه پارگی این مویرگ های ظریف در زیر پوست، کبودی در ناحیه ای که سرنگ به آن وارد شده است، ظاهر می گردد.

در این راستا، لازم به ذکر است که میزان کبودی، ارتباط نزدیکی با تعداد مویرگ هایی دارد که در هنگام تزریق، صدمه دیده و پاره شده اند.

هر چه میزان پارگی های مویرگ ها بیشتر باشد، کبودی بیشتر بوده و پوشاندن کبودی حاصل از تزریق، دشوارتر می شود. همچنین روند بهبودی کبودی های وسیع تر، بیشتر از کبودی های کوچک، طول می کشد.

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی بپردازیم.

اگر شما علاقه مند به تزریق چربی به هدف رفع نواقص و چین و چروک های چهره خود می باشید، خواندن این مقاله را تا انتها به شما توصیه می کنیم.

نقش پزشک متخصص زیبایی در رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی

پوست هر شخص، واکنش های متفاوتی را به تزریق چربی از خود نشان می دهد. برخی از افراد بارها عمل تزریق چربی را انجام داده اند و به هیچ عنوان و در هیچ نقطه ای از تزریق، دچار کبودی نشده اند.

در حالی که در برخی دیگر، هر بار که تزریق چربی را انجام می دهد، در مکان هایی که تزریق انجام شده است، علائم کبودی مشاهده می شود. به صورت کلی، نمی توان هیچ تضمینی به کبودی و یا نبود کبودی پس از تزریق چربی به فرد متقاضی داد.

نقش پزشک متخصص زیبایی در رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی
نقش پزشک متخصص زیبایی در رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی

اما، توصیه پرسنل خبره و کاردان مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک به عزیزانی که پوست های حساسی دارند و یا در دفعات پیشین که تزریق چربی را انجام داده اند، حالات کبودی در چهره ایشان نمایان شده است، توصیه می کنند که پزشک متخصص زیبایی را حتماً در این مورد مطلع سازند.

پزشک می تواند بر مبنای شرایط پوست فرد، پیش از انجام تزریق از کمپرس یخ استفاده کند و یا می تواند عمل تزریق را با سرعت کمتر و با فشار دست کمتری انجام دهد.

فواید تزریق چربی به صورت

یکی از بهترین راه های جوان سازی پوست، مناسب افرادی می باشد که به سبب افزایش سن خود، چین و چروک بر چهره شان پدیدار شده است. با تزریق چربی، افتادگی صورت به طور کلی از بین می رود و به فرد، ظاهری زیبا و جوان را هدیه می کند.

تزریق چربی، مزایای بسیاری از جمله رفع خشکی پوست و نیز کم حجمی چربی در لایه های زیر پوست را برای فرد به همراه خواهد داشت.

فواید تزریق چربی به صورت
فواید تزریق چربی به صورت

بدون در نظر گرفتن عوارض زودگذر تزریق چربی که شامل ورم و کبودی می باشد، تزریق چربی، دارای فواید بی شماری می باشد که در این بخش به برخی از این موارد، اشاره خواهیم کرد:

درمان بافت های پوستی بعد از تزریق چربی

کلاژن و الاستین نقش بسیار مهمی را در شادابی و جوانی پوست ایفا می کنند. با افزایش سن، بافت پوست صورت به دلیل کم شدن میزان کلاژن و الاستین، بسیار خشک شده و منافذ و چین و چروک روی پوست صورت، به تدریج ظاهر می گرند.

همچنین، این امر می تواند باعث بروز بسیاری از انواع بیماری های پوستی نیز بشود. هنگامی که چربی به بافت پوستی تزریق می گردد، پوست مجدداً چربی لازم را به دست آورده و لطافت و تازگی به چهره فرد باز می گردد.

موضوعی که در این مقاله به آن پرداخته شده است، در ارتباط با موضوع ” رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی ” می باشد.

اگر شما نیز علاقه مند به این موضوع می باشید، با ما تا پایان آن، همراه بمانید.

از بین رفتن اسکار و فرورفتگی های حاصل از جوش و آکنه بعد از تزریق چربی

اثرات باقی مانده جوش و یا آکنه، ظاهری ناخوشایند را برای چهره فرد، ایجاد می کنند و شادابی و طراوت چهره را از آن می گیرند. فرو رفتگی های حاصل از جای زخم و جوش، از میزان زیبایی و جذابیت چهره فرد می کاهد.

با تزریق چربی بر بافت پوستی، جای زخم ها و فرو رفتگی ها به صورت کامل از بین می رود و کلیه چاله های صورت، به طور کامل پر می شوند. این امر سبب می شود که بر جذابیت چهره و شادابی آن، بدون وجود هیچ جای زخم و جوش، افزوده شود.

از بین رفتن اسکار و فرورفتگی های حاصل از جوش و آکنه بعد از تزریق چربی
از بین رفتن اسکار و فرورفتگی های حاصل از جوش و آکنه بعد از تزریق چربی

اثرات طولانی مدت و ماندگار تزریق چربی

چربی که به زیر بافت پوستی تزریق می شود، از بدن خود بیمار گرفته می شود. این امر سبب می گردد که سازگاری بسیار زیادی با پوست صورت داشته باشد و همچنین ماندگاری بالاتری به نسبت به سایر روش های جوان سازی پوست را دارا باشد.

عدم نیاز به تزریق مجدد چربی

همان طور که به آن اشاره شد، چربی تزریق شده به بافت پوستی، از بدن خود فرد گرفته می شود. به همین دلیل، به خوبی جذب پوست می شود. در بسیاری از موارد، پس از انجام یک بار تزریق چربی، دیگر نیازی به تزریق مجدد نمی باشد.

البته در این زمینه، توصیه می شود که پیش از انجام تزریق چربی، ابتدا با متخصصان زیبایی زر کلینیک مشورت نمایید.

متخصصان مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک با توجه به شرایط فرد، می توانند تعداد دفعات لازم برای تزریق چربی را در ابتدای امر، به فرد اعلام کنند. البته لازم به ذکر است که حتی با یک بار تزریق چربی نیز می توان شاهد نتایج شگفت انگیز آن روی صورت بود.

عدم استفاده از مواد خارجی در تزریق چربی

برای تزریق چربی بر بافت پوستی، از چربی بدن خود فرد استفاده می شود. این امر سبب می شود که بهترین نتیجه را در بر داشته باشد و هیچ گونه حساسیتی ناشی از ورود یک ماده خارجی به زیر پوست، وجود نخواهد داشت.

عدم استفاده از مواد خارجی در تزریق چربی
عدم استفاده از مواد خارجی در تزریق چربی

مقاله ای که در حال مطالعه آن می باشید، در ارتباط با موضوع رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی می باشد.

چنان چه تا این بخش از مقاله، برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان آن، همراه شوید.

فرم گیری صورت پس از تزریق چربی

تزریق چربی به بافت زیر پوست، زیبایی و جوانی را به پوست صورت باز می گرداند و فرمی خوش چهره به فرد هدیه می کند. جذابیت بسیاری که چهره فرد پس از تزریق چربی به دست می آورد، مثال زدنی است.

گودی زیر چشم پس از تزریق چربی از بین می رود و تمامی چین و چروک های روی پوست، به سرعت برطرف می شوند. شادابی و لطافت بسیاری را تزریق چربی، به چهره فرد می دهد.

دوره نقاهت و عوارض کوتاه مدت

پس از تزریق چربی، ورم و کبودی به وجود می آید که در مدت کوتاهی و با توجه و عمل به توصیه های پزشک متخصص، به سرعت درمان می شود. از این رو، نیاز به صرف زمانی طولانی برای رفع دوره نقاهت و بازگشت به روال عادی زندگی، وجود نخواهد داشت.

فرد به محض تزریق ژل، در صورتی که توصیه های پزشک را به خوبی رعایت نماید، می تواند به سرعت به زندگی معمولی خود باز گردد.

دوره نقاهت و عوارض کوتاه مدت
دوره نقاهت و عوارض کوتاه مدت

چرا زر کلینیک را برای تزریق چربی انتخاب کنیم؟

مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، سال ها تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات زیبایی به تمامی عزیزان علاقه مند به زیبایی و جوانی را دارد. زر کلینیک، از پرسنلی با تجربه در انجام کلیه امور زیبایی بهره گرفته است.

در این مجموعه معتبر، بهترین متخصصان زیبایی کشور، آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشند. در مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، از بهترین و جدیدترین متد و تکنولوژی روز دنیا بهره گرفته شده است.

این مجموعه تخصصی پوست و زیبایی، با بیش از سال ها فعالیت پویا در امر زیبایی، نامی آشنا برای تمامی دوستداران زیبایی، به عنوان بهترین کلینیک تخصصی پوست و زیبایی در کل کشور، می باشد.

رسالت اصلی پرسنل مجموعه زر کلینیک، رساندن کلیه زیباجویان به هدف زیبایی و درمان هر نوع مشکلات پوست و زیبایی می باشد و رضایتمندی این افراد را در صدر وظایف خویش قرار داده اند.

چرا زر کلینیک را برای تزریق چربی انتخاب کنیم؟
چرا زر کلینیک را برای تزریق چربی انتخاب کنیم؟

مقاله ای که پیش روی شماست، به هدف ارائه اطلاعاتی در راستای رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی نگاشته شده است.

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به داشتن چهره ای زیبا و جوان می باشید، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

تمامی خدمات زر کلینیک، در محیطی آرام و به دور از هر گونه استرس و تنش انجام می گیرد که این امر می تواند احساس آرامش را به مراجعه کنندگان عزیز، پیش از انجام هر نوع خدمات زیبایی، القا نماید.

زر کلینیک، نامی آشنا در عرصه ارائه خدمات زیبایی پوست و زیبایی، در تهران و نیز در سرتاسر کشور به شمار می رود

زر کلینیک، نامی آشنا در عرصه ارائه خدمات زیبایی پوست و زیبایی، در تهران و نیز در سرتاسر کشور به شمار می رود. در زر کلینیک، از آخرین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا به هدف ارائه خدمات بهره گرفته شده است.

علاوه بر خدمات جوان سازی پوست نظیر تزریق چربی، در این کلینیک، انواع خدمات زیباسازی و جوان سازی پوست با توجه به خواسته مراجعه کننده و صلاحدید و پیشنهادات متخصصین زیبایی انجام می شود.

درمان بسیاری از بیماری های پوستی نظیر آکنه و یا بروز پوست های اضافی که ناشی از اختلالات هورمونی می باشد، در مرکز درمانی تخصصی زر کلینیک، قابل درمان می باشد.

همچنین در این مرکز، خدمات دیگری نظیر جوان سازی، واژینیسموس، لابیاپلاستی، طب سوزنی و لیزر درمانی و نیز انواع بیماری های زنان و زایمان، توسط بهترین متخصصان کشور، تحت نظر متخصص مجرب، دکتر زرگنج فرد، انجام می گیرد.

انواع مشکلات مربوط به زنان و نازایی، در مرکز زر کلینیک، با بهره گیری از آخرین متد روز دنیا و متخصصان مجرب، قابل درمان است. این مرکز با انجام بسیاری از خدمات زیبایی و درمانی، نمره ای درخشان را در کارنامه فعالیت های خود ثبت کرده است.

زر کلینیک، نامی آشنا در عرصه ارائه خدمات زیبایی پوست و زیبایی، در تهران و نیز در سرتاسر کشور به شمار می رود
زر کلینیک، نامی آشنا در عرصه ارائه خدمات زیبایی پوست و زیبایی، در تهران و نیز در سرتاسر کشور به شمار می رود

لذا توصیه اکید می شود برای انجام هر نوع خدمات پوست و زیبایی، ابتدا با متخصصان زیبایی و پرسنل با تجربه مجموعه تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک، مشورت نموده و از راهنمایی های ایشان بهره مند شوید.

شما در حال خواندن مقاله رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی می باشید.

با ما تا پایان این مقاله همراه بمانید.

سخن پایانی

تزریق چربی، یکی از راه های درمانی پرطرفدار برای جوان سازی پوست صورت و رفع چین و چروک های ناشی از افزایش سن می باشد.

همچنین، از تزریق چربی می توان برای از بین بردن علائم زخم و یا جای جوش که روی صورت ظاهری ناخوشایند را به وجود می آورند، استفاده نمود. در تزریق چربی، به سبب آن که چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و به مکان هایی که نیاز به درمان دارند، تزریق می شود، هیچ گونه علائمی از حساسیت به وجود نخواهد آمد.

همچنین چربی به راحتی با بافت پوست ترکیب شده و اثرات شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت. جدا از تمامی فوایدی که تزریق چربی می تواند داشته باشد، عارضه های ناشی از این روش درمانی را نیز نباید فراموش کرد.

تورم و کبودی پس از تزریق چربی

از جمله این عوارض، می توان به تورم و کبودی پس از تزریق چربی اشاره کرد. البته عوارض جانبی تزریق چربی بسیار کوتاه مدت می باشد و چنان چه فرد، به توصیه های پزشک متخصص زیبایی توجه کرده و آن ها را به درستی رعایت نماید، کمترین میزان کبودی و تورم را تجربه خواهد کرد.

در این مقاله، به بررسی ترفندهایی برای رفع کبودی بعد از تزریق چربی، اشاره کردیم. بدون شک، اگر تزریق به دست پزشک متخصص و با تجربه انجام گیرد، کمترین کبودی و تورم را به همراه خواهد داشت. به همین منظور، توصیه اکید می شود برای انجام عمل تزریق چربی و یا هر نوع خدمات زیبایی و درمانی مربوط به بانوان، به مرکز تخصصی پوست و زیبایی زر کلینیک مراجعه نموده و از خدمات بی نظیر زر کلینیک، بهره مند شوید.

در این مقاله، سعی کردیم اطلاعات سودمندی را در ارتباط با رفع کبودی صورت بعد از تزریق چربی در اختیار عزیزان علاقه مند به این موضوع قرار دهیم.

امید است که موارد بیان شده در این نوشتار، برای شما عزیزان، مفید بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: :02128111615

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید