میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

دکتر زنان برای زگیل تناسلی
دکتر زنان برای زگیل تناسلی

لیست موضوعات

دکتر زنان برای زگیل تناسلی

مهم‌ترین مطلبی که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم، در رابطه با ویژگی ‌های دکتر زنان برای زگیل تناسلی می ‌باشد.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد زگیل تناسلی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

امکان دارد، برخی از افراد زگیل تناسلی و تبخال تناسلی را یکی بدانند و اغلب این دو گزینه را با یکدیگر اشتباه بگیرند. برای درک بهتر این ‌موضوع لازم است عنوان کنیم این دو با یکدیگر تفاوت‌ هایی دارند. گفته می ‌شود برای این‌ که زگیل تناسلی درمان شوند، نمی‌ توان به ‌قطعیت نظراتی را ذکر کرد.

دکتر زنان برای زگیل تناسلی
دکتر زنان برای زگیل تناسلی

اما درمان تبخال های تناسلی این‌ گونه می ‌باشد. با توجه به این ‌که بیماری مهمی همانند زگیل تناسلی در چند دهه اخیر توانسته بسیار شایع باشد و به واسطه روابط محافظت نشده جنسی در بانوان و آقایان رخ می ‌دهد، یک معضل مهم و اساسی شمرده می ‌شود.

در نهایت، هنگامی ‌که زگیل تناسلی در دهانه رحم بانوان ایجاد شود، می ‌تواند خطر سرطان دهانه رحم را بیشتر کند. به ‌طور کلی نگاه کلی افراد برای بیماری زگیل تناسلی بدین‌ گونه است که از طریق روابط مقاربتی به وجود می‌ آید و به‌ عنوان شایع‌ ترین بیماری در این امر ذکر شده ‌است.

ابتلا به انواع ویروس ‌های پاپیلای انسانی یا همان HPV

توجه داشته باشید، اغلب اشخاصی که دارای روابط جنسی فعال و محافظت نشده می ‌باشند، در طول زندگی خود به انواع ویروس ‌های پاپیلای انسانی یا همان HPV  که با عنوان زگیل تناسلی شناخته می ‌شود، ابتلا پیدا می ‌کنند. اما لازم به ذکر است، زنان بیشتر در معرض مبتلا شدن به زگیل تناسلی به نسبت مردان هستند.

همان ‌طور که از نام زگیل تناسلی مشخص است، نهایت تلاش او بر این است تا بتواند بافت ‌های مرطوبی که در ناحیه تناسلی وجود دارند را تحت تاثیر خود قرار بدهد. حتما با واژه زگیل آشنایی دارید و می ‌دانید برجستگی ‌های کوچکی که همرنگ پوست هستند و می ‌توانند شبیه گل ‌کلم در بدن ظاهر شود، به ‌عنوان زگیل ‌ها دیده می‌ شوند.

البته لازم به ذکر است که زگیل ‌ها به‌ حدی کوچک هستند که قابل‌ مشاهده نمی‌ باشند و فقط در برخی مواقع ممکن است با لمس دست قابل‌ تشخیص باشند.

اگر رسیدگی ‌های کافی برای برطرف نمودن این بیماری صورت نگیرد

هنگامی‌ که زگیل ‌های تناسلی یا همان ویروس پاپیلای انسانی در بدن افراد ایجاد می‌ شود، در نهایت سبب به وجود آمدن زگیل‌ های تناسلی می‌ گردد و اگر رسیدگی ‌های کافی برای برطرف نمودن این بیماری صورت نگیرد، می ‌تواند سبب به وجود آمدن سرطان دهانه رحم نیز گردد. برای جلوگیری از این شرایط، واکسن‌ هایی تولید شده که سبب پیشگیری از بیماری ‌های خاص، اعم از زگیل تناسلی می‌ شود.

حال نکته‌ حائز اهمیت این است که هنگامی ‌که در حال مطالعه این مطلب هستید، شما نیز با زگیل تناسلی یا تبخال تناسلی دست ‌و پنجه نرم می‌ کنید. برای این‌ که بتوانید فوراً سلامت جسمانی خود را به دست بیاورید، لازم است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

انواع زگیل ‌های تناسلی از طریق تخصص و مهارت پزشک برطرف می ‌گردند

به دلیل این ‌که درمان ‌هایی که در اینترنت عنوان می ‌شوند، نمی‌ تواند برطرف‌ کننده زگیل‌ های تناسلی باشند. انواع زگیل ‌های تناسلی از طریق تخصص و مهارت پزشک برطرف می ‌گردند و پزشک می‌ تواند اطلاعات شما را در راستای زگیل تناسلی بالاتر ببرد و راهکارهای درمانی متعددی را برای شما در نظر بگیرد.

حال با توجه به این ‌موضوع، اگر نیاز به درمان داشتید، دکتر زنان برای زگیل تناسلی می ‌تواند در این امر مؤثر واقع شود. ما از دکتر زرگنج فرد به ‌عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی یاد می‌ کنیم.

در ادامه می ‌توانید پیشگیری ‌ها و درمان‌ هایی که دکتر زرگنج فرد به ‌عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی عنوان می‌ کند را بهتر بدانید. به‌ همین دلیل با ما همراه باشید.

انواع زگیل ‌های تناسلی از طریق تخصص و مهارت پزشک برطرف می ‌گردند
انواع زگیل ‌های تناسلی از طریق تخصص و مهارت پزشک برطرف می ‌گردند

در ادامه این مطلب در رابطه با سوالات زیر پاسخ مناسبی خواهیم داشت:

آیا می ‌دانید زگیل تناسلی  HPV چیست؟

تعریف کلی زگیل تناسلی 

زگیل های تناسلی به چه شکلی ظاهر می ‌شوند؟

تفاوت عمده‌ زگیل تناسلی با تبخال تناسلی در چیست؟

بهترین راه برای جلوگیری از مبتلا شدن به زگیل تناسلی چه روشی می ‌باشد؟

راه‌های پیشگیری از به وجود آمدن زگیل تناسلی

شرایط مبتلا شدن به زگیل تناسلی

انواع زگیل‌ های تناسلی به چه صورت می ‌باشد؟

انواع زگیل تناسلی

ویژگی ‌ها و خصوصیات انواع زگیل تناسلی به چه صورت می ‌باشد؟

ویژگی ‌های زگیل تناسلی کم‌ خطرتر

ویژگی ‌های زگیل تناسلی پرخطر

مهم ‌ترین علائم به وجود آمدن زگیل تناسلی چیست؟

چه افرادی کاندیدای بیشتری برای مبتلا شدن به زگیل تناسلی هستند؟

عدم مبتلا شدن به زگیل تناسلی

چگونه می ‌توان در منزل به وجود زگیل تناسلی پی ‌برد؟

پزشک چگونه می ‌تواند زگیل تناسلی را تشخیص بدهد؟

خطای آزمایش پاپ اسمیر و کولپوسکوپی چه میزان می ‌باشد؟

واکسن hpv یا گارداسیل برای پیشگیری از زگیل تناسلی چیست؟

واکسن گارداسیل برای آقایان

تزریق واکسن گارداسیل در هنگام وجود زگیل تناسلی

موارد منع مصرف واکسن گارداسیل

نوبت‌ های تزریق واکسن گارداسیل

درمان از طریق دکتر زنان برای زگیل تناسلی چگونه رخ می‌ دهد؟

کرم یا ژل برای درمان زگیل تناسلی

روش جراحی برای درمان زگیل تناسلی به چه صورت انجام می‌ گیرد؟

استفاده از اسید برای درمان زگیل تناسلی به چه صورت است؟

درمان زگیل داخلی

عدم درمان زگیل های تناسلی چه عواقبی را به دنبال دارد؟

به وجود آمدن سرطان

به‌ وجود آوردن مشکلات بارداری

کرایوتراپی زگیل تناسلی چگونه انجام می شود؟

چه میزان احتمال مبتلا شدن دوباره افراد به زگیل تناسلی می ‌باشد؟

نتیجه گیری

 

آیا می ‌دانید زگیل تناسلی  HPV چیست؟

با توجه به این ‌که موضوع اصلی این مطلب در رابطه با دکتر زنان برای زگیل تناسلی می ‌باشد و لازم است از مهارت ‌های یک پزشک معتمد برای درمان استفاده کرد، در ابتدا نیاز است آشنایی کلی و مفصل در رابطه با زگیل تناسلی و ویروس HPV داشته باشید تا در نهایت آگاهی بتوانید درمان خود را تحت نظارت دکتر زرگنج فرد که به ‌عنوان بهترین پزشک برای درمان زگیل تناسلی شناخته ‌شده است، انجام بدهید. حال در ادامه بیشتر به توضیحات زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

آیا می ‌دانید زگیل تناسلی  HPV چیست؟
آیا می ‌دانید زگیل تناسلی  HPV چیست؟

یکی از مهم ‌ترین ویروس ‌ها که از طریق عفونت ‌های قابل انتقال به واسطه روابط جنسی متعدد می ‌تواند انتقال بیابند، به ‌عنوان ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV شناخته می ‌شود که اغلب افراد آن را با نام زگیل تناسلی می‌ شناسند. زگیل به واسطه تماس جنسی پوست با پوست می ‌تواند به فرد گیرنده منتقل شود.

وقتی زگیل تناسلی و ویروس HPV در بدن فرد به وجود می‌ آید و این می ‌تواند یک عامل خطرناک و مهم شمرده شود

به ‌طور کلی هنگامی ‌که این اتفاق می ‌افتد، زگیل تناسلی و ویروس HPV در بدن فرد به وجود می‌ آید و این می ‌تواند یک عامل خطرناک و مهم شمرده شود. برای این امر لازم است فوراً درمان را تحت نظارت یک پزشک با مهارت آغاز کرد.

به دلیل این ‌که اگر درمان صورت نگیرد، می ‌تواند سرطان ‌هایی همانند سرطان رحم و مقعد را به وجود بیاورد. توجه داشته باشید، علم امروزه پزشکی نتوانسته به قاطعیت یک درمان منحصر به ‌فرد برای ویروس HPV در نظر داشته باشد.

برای این امر می ‌توانید از واکسن ‌هایی که بدن شما را برای این امر محافظت می‌ کند، استفاده کنید. حتی در برخی مواقع ممکن است، استفاده از لیزرتراپی از نظر فیزیکی، زگیل تناسلی را برطرف ‌کند. اما در بدن همچنان فعالیت دارد و فعال خواهد ماند.

وقتی زگیل تناسلی و ویروس HPV در بدن فرد به وجود می‌ آید و این می ‌تواند یک عامل خطرناک و مهم شمرده شود
وقتی زگیل تناسلی و ویروس HPV در بدن فرد به وجود می‌ آید و این می ‌تواند یک عامل خطرناک و مهم شمرده شود

تعریف کلی زگیل تناسلی

اگر بخواهیم یک تعریف کامل و جامع برای زگیل‌ های تناسلی را عنوان کنیم، بهتر است بگوییم در کشاله ران و اطراف ناحیه تناسلی و مقعد، زائده‌ های پوستی صورت می‌ گیرند که دارای علائم متعددی می ‌باشند.

هنگامی‌ که شخص، با فردی آلوده تماس جنسی برقرار کنند، نشانه‌ها و علائم زگیل تناسلی حدوداً ۳ هفته و یا بعضاً سال ‌ها بعد از مواجهه با یک فرد آلوده تشکیل می ‌شود و خود را نشان می ‌دهد.

می ‌توانید زگیل تناسلی و ضایعه به ‌وجود آمده آن را لمس کنید و قابل‌ رؤیت می‌ باشد. بدان معنی است که فاز فعال بیماری صورت‌ گرفته است و می ‌تواند به‌ عنوان یک بیماری مسری عملکرد داشته باشد.

البته نکته حائز اهمیت دیگر این است که حتی اگر بیماری غیر فعال در نظر گرفته شود و فرد درمان لازم را برای بیماری خود انجام داده باشد و هیچ‌ گونه ضایعه فیزیکی بر روی بدن وجود نداشته باشد، همچنان فرد به‌ عنوان ناقل به حساب می‌آید و در طی فرایندی می ‌توان این بیماری را به شریک جنسی خود انتقال بدهد.

تعریف کلی زگیل تناسلی
تعریف کلی زگیل تناسلی

زگیل های تناسلی به چه شکلی ظاهر می‌ شوند؟

ممکن است برخی از افراد در رابطه با شکل ظاهری زگیل‌ های تناسلی نیازمند کسب اطلاعات باشند. برای درک بهتر این دسته از افراد لازم است بگوییم، هیچ‌ گونه اندازه مشخص و تعیین ‌شده‌ای برای زگیل ‌های تناسلی در نظر گرفته نشده ‌است.

به دلیل این‌ که ممکن است در اندازه ‌های مختلف، شکل ‌های متنوع، برجستگی ‌های بسیار بزرگ و برآمده شکل بگیرند. اما در حالت عمومی اگر افراد زایده‌ های غیر طبیعی را در اطراف آلت تناسلی خود احساس کرده‌اند و برجستگی ‌های آن ‌ها دیده شد، فورا باید اقدامات لازم را انجام بدهند و به بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنند.

به دلیل این ‌که در برخی مواقع امکان دارد این زگیل ‌های تناسلی به‌ حدی ریز و کوچک باشند که تشخیص آن ‌ها با دست و یا با دیدن صورت نگیرد و نیاز است دکتر زنان برای زگیل تناسلی بتوانند آن را در زیر ذره‌بین مشاهده کند.

هنگامی ‌که هیچ زائده‌ای را مشاهده نکردید، به معنی سالم بودن شما نمی ‌باشد و لازم است حتما چکاپ ‌های مربوط را نزد دکتر زنان برای زگیل تناسلی انجام بدهید تا اطمینان داشته باشید که از این بیماری رنج نمی ‌برید.

به دلیل این‌ که در برخی مواقع نیز دیده ‌شده، زگیل‌ های تناسلی در داخل آلت تناسلی یعنی واژن صورت می‌ گیرند و حتی در مردها می ‌توانند در مقعد دیده شود. اما ممکن است بدن آن‌ ها هیچ‌ گونه واکنش و علامتی از زگیل تناسلی به ‌دنبال نداشته باشد، ولی فرد ناقل می ‌باشد. ویروس HPV می ‌تواند در عملکرد زگیل تناسلی نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

زگیل های تناسلی به چه شکلی ظاهر می‌ شوند؟
زگیل های تناسلی به چه شکلی ظاهر می‌ شوند؟

تفاوت عمده‌ زگیل تناسلی با تبخال تناسلی در چیست؟

ممکن است برخی از افراد نام این دو مشکل را بسیار شنیده باشند و تصور کنند که این دو عملکردی همانند یکدیگر دارند و یک بیماری شناخته می ‌شوند.

برای این امر لازم است ذکر کنیم که بیماری زگیل تناسلی با تبخال تناسلی متفاوت می ‌باشد و هر برآمدگی که بر روی دستگاه تناسلی صورت می ‌گیرد را نمی‌ توان با عنوان زگیل تناسلی و یا تبخال تناسلی شناخت. البته مهم ‌ترین معضلی که سبب به وجود آمدن این دو بیماری می‌ گردد، ویروس ‌ها هستند.

لازم به ذکر است بدانید تبخال‌ های تناسلی ضایعات پوستی هستند که به‌ هنگام تشکیل و ورود ویروس ‌ها به بدن شکل می ‌گیرند و علائمی همچون درد بسیار و سختی را به ‌دنبال دارند و می ‌توانند ناراحتی ‌های بسیاری را برای بیمار ایجاد کند.

اما شرایطی که برای زگیل ‌های تناسلی صورت ‌گرفته می ‌شود بدین‌ گونه نمی‌ باشد. با توجه به این ‌که پیشگیری زگیل‌ های تناسلی از طریق واکسن ‌ها انجام می ‌شود، اما هیچ ‌گونه واکسنی برای پیشگیری از تبخال تناسلی وجود ندارد.

زگیل تناسلی با تاول همراه می باشد

هنگامی‌ که شخص به تبخال تناسلی دچار می ‌گردد، در اطراف دستگاه تناسلی آن‌ ها صورت می‌ گیرد و به همراه تاول می ‌باشد و بافت پوست را متورم و قرمز رنگ می‌ کند.

ممکن است در برخی مواقع دیده شود که بیمار تب می ‌کند و این مشکلات را پشت سر می ‌گذارد. هنگامی ‌که بیماری تبخال تناسلی صورت می ‌گیرد، ضایعات به وجود آمده مرتباً در حال افزایش و یا کاهش یافتن می ‌باشند.

به‌ طور کلی خطر بسیار زیادی برای تبخال‌ های تناسلی وجود ندارد و ممکن است در برخی مواقع که درصد آن ‌ها کوچک باشد، خود به ‌خود رو به بهبودی برود.

اما برای درمان تبخال های تناسلی نیز داروهایی وجود دارد که می ‌توانید تحت نظارت دکتر زنان برای زگیل تناسلی نیز آن را برطرف کنید و بهبودی خود را به دنبال داشته باشید.

برای این ‌که بتوانید تبخال‌های تناسلی که تفاوت عمده‌ای با زگیل تناسلی دارند را برطرف کنید، انتخاب یک دکتر خوب همانند دکتر زرگنج فرد به ‌عنوان بهترین دکتر می ‌تواند عملکرد درمان شما را در بهترین حالت ممکن سپری کند و فوراً سلامتی خود را بازیابید.

زگیل تناسلی با تاول همراه می باشد
زگیل تناسلی با تاول همراه می باشد

بهترین راه برای جلوگیری از مبتلا شدن به زگیل تناسلی چه روشی می‌ باشد؟

برای این‌ که بتوانید عملکردهای جلوگیری از مبتلا شدن به زگیل تناسلی را رعایت کنید، لازم است حتما شرایط بهداشت بدن خود را رعایت کنید. نکته مهمی که می‌ تواند عامل مؤثری برای انتقال زگیل تناسلی باشد، استفاده از رابطه‌ های جنسی محافظت نشده ‌است. به‌ همین دلیل است که اغلب پزشکان استفاده از کاندوم را برای رابطه‌ های جنسی مهم می‌ شمارند.

توجه داشته باشید با شخصی که دچار علائم بیماری ‌های آمیزشی می‌ باشد، ارتباط نگیرید و اگر خود نیز از این معضلات رنج می ‌برید، به‌ هیچ ‌وجه رابطه جنسی با دیگران برقرار نکنید. یک نکته حائز اهمیت دیگر این است که اگر سن شما از ۲۶ سال کمتر می ‌باشد، عملکرد HPV می‌ تواند مؤثر واقع شود.

برای در نظر گرفتن این دسته از موارد، برای این ‌که بتوانید پیشگیری از مبتلا شدن به زگیل تناسلی را به دنبال داشته باشید، واکسن‌ های HPV می ‌تواند عملکرد مناسبی را برای شما داشته باشد و بدن شما را تا حد ممکن در رابطه با زگیل ‌های تناسلی حفظ کند.

۳ نوع واکسن متعدد برای پیشگیری از HPV ساخته‌ شده است

اما به‌ طور کلی بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی عنوان می‌ کند، ۳ نوع واکسن متعدد برای پیشگیری از HPV ساخته‌ شده است که ممکن است، قیمت ‌های متعددی داشته باشند. اما از این طریق سلامت شما تامین می ‌گردد. با توجه به این ‌موضوع، علائمی که ذکر کرده‌ایم می‌ تواند شما را در مقابل بیماری زگیل تناسلی محافظت کند و لازم است این دسته از علائم را مهم بشمارید.

حال اگر لازم است بیشتر در رابطه با زگیل تناسلی بدانید و نقش مهم دکتر زنان برای زگیل تناسلی را در نظر بگیرید، لازم است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در این زمینه برای شما به دنبال داشته ‌باشیم.

با توجه به این ‌موضوع، بهترین دکتری که می‌ تواند درمان زگیل تناسلی را برای مراجعه ‌کنندگان به دنبال داشته باشد، دکتر زرگنج فرد می‌ باشد و با توجه به مهارت ‌ها و تخصص ‌هایی که در این زمینه دارد، بهترین عملکردها را برای بیماران خود در نظر می‌ گیرد.

۳ نوع واکسن متعدد برای پیشگیری از HPV ساخته‌ شده است
۳ نوع واکسن متعدد برای پیشگیری از HPV ساخته‌ شده است

راه‌های پیشگیری از به وجود آمدن زگیل تناسلی

بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی عنوان می ‌کند، از طریق روش ‌های زیر می ‌توان از به وجود آمدن زگیل‌ های تناسلی پیشگیری کرد. این دسته از موارد عبارتند از:

  • جلوگیری و پرهیز از داشتن روابط جنسی پرخطر
  • تزریق کردن واکسن گارداسیل
  • آموزش ‌ها و آگاهی دادن افراد در رابطه با نکات بهداشتی در هنگام برقراری رابطه
  • استفاده از لباس ‌های زیر پنبه‌ای
  • استفاده نکردن از لباس ‌های زیر پلاستیکی

شرایط مبتلا شدن به زگیل تناسلی

نکته حائز اهمیت دیگری که دکتر زنان برای زگیل تناسلی و مبتلا شدن به آن اشاره می‌ کند، این است که اگر در شرایطی افراد از لحاظ پوستی با یکدیگر ارتباط داشته باشند و ناحیه تناسلی آن ‌ها با یکدیگر برخورد داشته باشد، زگیل تناسلی از شخصی به شخص دیگر منتقل می ‌شود و در نهایت سبب به وجود آمدن زگیل ‌های تناسلی می ‌گردد.

همین امر باعث می ‌شود که تا جای ممکن از رابطه جنسی با اشخاصی که اطمینان کافی ندارید، پرهیز کنید و از سکس های های دهانی واژن یا مقعد استفاده نکنید و احتیاط کنید.

در برخی موارد امکان دارد، رابطه جنسی کاملی برقرار نکنید، اما همچنان نیز به زگیل تناسلی مبتلا شوید. به دلیل این ‌که در اثر تماس‌ های پوستی، زگیل قابلیت انتقال دادن را دارد. حال اگر روابط جنسی کاملی داشته باشید، این‌ که این ویروس به دستگاه تناسلی شما انتقال داده شود، امری قطعی می ‌باشد.

با توجه به این ‌موضوع اگر قصد درمان برای زگیل ‌های تناسلی را دارید، می ‌توانید از مهارت ‌های دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی استفاده کنید و در نهایت سلامت خود را بازیابید.

شرایط مبتلا شدن به زگیل تناسلی
شرایط مبتلا شدن به زگیل تناسلی

انواع زگیل‌ های تناسلی به چه صورت می ‌باشد؟

در راستای پرداختن به موضوع دکتر زنان برای زگیل تناسلی امکان دارد، سوال بسیاری از افراد در رابطه با انواع زگیل‌ های تناسلی باشند. با توجه به این‌ موضوع لازم است اطلاعات بسیاری در رابطه با انواع زگیل ‌های تناسلی برای افراد داشته باشیم.

به‌ طور کلی، انواع و اقسام متعدد و ریز و درشتی از زگیل ‌های تناسلی وجود دارند که امکان دارد در بدن فرد مبتلا دیده شود. بهتر است بدانید، این دسته از زگیل‌ ها بافتی نرم دارند و در شرایطی می ‌توانید آن را فشار دهید. البته بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی توصیه می‌ کند از این کار به ‌شدت پرهیز کنید.

توجه داشته باشید، زگیل‌ های تناسلی رشد گروهی دارند و اگر برای درمان اقدامات مؤثری انجام ندهید و به آن ‌ها کم ‌توجه باشید، امکان دارد به‌ صورت خوشه‌ای ریز و درشت در تمامی بخش‌ های بدن شروع به رشد کنند و در نهایت شکلی همانند گل ‌کلم به خود می‌ گیرند و این می ‌تواند عارضه خطرناکی دیده شود.

زگیل های تناسلی که در بدن افراد شروع به رشد می‌ کند، با HPV ۶ و ۱۱ پدیدار می ‌شوند

اغلب زگیل های تناسلی که در بدن افراد شروع به رشد می‌ کند، با HPV ۶ و ۱۱ پدیدار می ‌شوند و در نهایت می ‌توانند با گذشت ۱۸۰ روز، توقف در رشد داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید، در برخی موارد ممکن است زگیل ‌های دست ‌و پا نیز به وجود بیاید که این نوع از زگیل ها به نسبت زگیل‌ های تناسلی دارای سرایت کمتر و خطرات کمتری هستند. زگیل تناسلی می ‌تواند سلامت افراد را به خطر بیندازد.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که توجه داشته باشید، اغلب هنگامی ‌که زگیل ‌های تناسلی از طریق پاپیلای انسانی یا HPV در بدن ظاهر می ‌گردند، با خارش و درد مواجه می‌ شوند.

مهم ‌ترین دلیلی که سبب به وجود آمدن این دسته از علائم می‌ گردد، ویروس و عفونت HPV شناخته ‌شده است. به دلیل این ‌که زگیل ‌های تناسلی در مدت ‌زمان بیشتر، رشد و خارش آن ‌ها بیشتر می ‌شود و حدوداً ممکن است ۶ ماه زمان لازم داشته باشد.

زگیل های تناسلی که در بدن افراد شروع به رشد می‌ کند، با HPV ۶ و ۱۱ پدیدار می ‌شوند
زگیل های تناسلی که در بدن افراد شروع به رشد می‌ کند، با HPV ۶ و ۱۱ پدیدار می ‌شوند

انواع زگیل تناسلی

مهم ‌ترین نکته‌ای که در رابطه با انواع زگیل ‌های تناسلی شناخته می ‌شود، این است که اثر زگیل ‌ها به ۲ نوع پوستی و تناسلی تقسیم ‌بندی شده‌اند. حال برای این ‌که بهتر با این ۲ گروه آشنا شوید و انواع زگیل ‌های تناسلی را بهتر بشناسید، توضیح مختصری در ادامه برای شما خواهیم داشت.

زگیل پوستی

به‌ طور کلی اغلب زگیل ‌های تناسلی از زگیل پوستی می ‌باشند. زگیل ‌های پوستی در نواحی همانند دست، پاها، بازو، سینه ها و به ‌طور کلی بر روی پوست پدیدار می ‌شوند. در نظر داشته باشید هنگامی‌ که زگیل‌ های پوستی صورت می‌ گیرند، تفاوت عمده‌ای با زگیل ‌های تناسلی دارند و به ‌طور کلی نمی ‌توانند زیاد نگران ‌کننده باشند و فورا رفع می‌ گردند.

زگیل تناسلی

مهم ‌ترین نکته‌ای که سبب به وجود آمدن زگیل تناسلی می ‌شود، این است که قابلیت رشد در نواحی مرطوب بدن را دارد و همین امر است که آن‌ ها را با نام زگیل تناسلی می ‌شناسند. زگیل ‌های تناسلی اغلب در ناحیه تناسلی و اطراف مقعد می ‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلاتی شوند.

به ‌طور کلی هنگامی‌  که زگیل ‌های تناسلی بر روی سطح پوست به وجود می‌آیند، هیچ‌گونه سطح مخاطی با آن‌ ها همراه نیست و ممکن است اغلب قابل ‌مشاهده نباشند. به‌ طور کلی زگیل ‌های تناسلی نمی‌ توانند بسیار نگران ‌کننده باشند. اما به ۲ دسته کم‌ خطر و پرخطر دسته‌ بندی می‌ گردند که در این شرایط ممکن است سلامت بیمار را به خطر بیندازند.

با توجه به موارد ذکر شده، لازم است برای درمان زگیل ‌های تناسلی نزد دکتری با مهارت و متخصص در این زمینه بروید. به ‌همین دلیل است که دکتر زنان برای زگیل تناسلی بسیار مهم شمرده می ‌شود و از این طریق می تواند بیماری ‌های شما را برطرف کند.

با توجه به این ‌موضوع، دکتر زرگنج فرد را به ‌عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی به شما معرفی می ‌کنیم تا بتوانید از تخصص ‌های دکتر زرگنج فرد استفاده کامل را ببرید و سلامتی پوستی خود را دوباره بازیابید.

زگیل تناسلی
زگیل تناسلی

ویژگی ‌ها و خصوصیات انواع زگیل تناسلی به چه صورت می ‌باشد؟

برای این ‌که آشنایی بهتری در رابطه با ویژگی ‌های زگیل تناسلی کم‌ خطر و ویژگی‌ های زگیل تناسلی پرخطر داشته باشید، مطالبی در ادامه برای شما ارائه می‌ دهیم که با آن‌ ها بیشتر آشنا می ‌شوید. سپس به ویژگی ‌های بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

ویژگی ‌های زگیل تناسلی کم‌ خطرتر

با توجه به این‌ که ویروس HPV  به‌ عنوان عامل اصلی به وجود آمدن زگیل ‌های تناسلی کم‌خطر می‌ باشند، تفاوت عمده‌ای که با زگیل‌های تناسلی پرخطر دارند، این است که سبب به وجود آمدن تغییراتی در سلول ‌های سرطانی نمی ‌گردند و به ‌عنوان 1 زگیل و عضو زائد در بدن به وجود می‌ آیند.

مهم‌ ترین ویژگی زگیل ‌های تناسلی کم ‌خطر این است که اغلب بر روی نواحی تناسلی و مقعد می ‌توانند وجود داشته باشند و رشد کنند. این دسته از زگیل‌ ها، هم برای مردان و هم برای زنان می ‌تواند به وجود بیاید و جزو زگیل‌ های کم ‌خطر به حساب می‌ آید.

اما لازم است توجه ویژه‌ای به این زگیل تناسلی داشته باشید. به دلیل این‌ که اغلب در جاهایی رشد می ‌کنند و ظاهر می ‌شوند که قابل ‌رؤیت نیستند و در دهانه داخلی رحم و واژن به وجود می‌ آیند.

امکان دارد این دسته از زگیل ‌ها سبب به وجود آمدن تغییرات اندکی در بخش دهانه رحم ‌شوند

امکان دارد این دسته از زگیل ‌ها سبب به وجود آمدن تغییرات اندکی در بخش دهانه رحم ‌شوند. مهم ‌ترین ویژگی زگیل ‌های تناسلی کم‌ خطر این است که اغلب در نواحی خارجی دستگاه تناسلی پدید می‌آیند و در موارد بسیار کمی مشاهده‌ شده که در داخل دهانه رحم تشکیل ‌شده اند.

مهم‌ ترین خصوصیت این دسته از زگیل ‌ها این است که در نهایت برطرف می ‌شوند و باعث به وجود آمدن سرطان نخواهند شد. حدوداً ۱۲ نوع از زگیل تناسلی کم ‌خطر مشاهده‌ شده است که فعالیت ‌های نوع ۶ و ۱۱ این دسته از ویروس ‌ها بیشتر می‌ باشند و در نهایت می ‌تواند شامل معضلی به نام زگیل تناسلی کم ‌خطر در بدن افراد شوند.

امکان دارد این دسته از زگیل ‌ها سبب به وجود آمدن تغییرات اندکی در بخش دهانه رحم ‌شوند
امکان دارد این دسته از زگیل ‌ها سبب به وجود آمدن تغییرات اندکی در بخش دهانه رحم ‌شوند

ویژگی‌ های زگیل تناسلی پرخطر

مهم ‌ترین ویژگی که برای زگیل تناسلی پرخطر ذکر می ‌شود، این است که در نهایت می ‌تواند سبب به وجود آمدن سرطان گردد. سرطان‌ هایی همانند دهانه رحم، سرطان واژن، سرطان مقعد و دیگر موارد از مهم ‌ترین سرطان‌ هایی هستند که از طریق زگیل تناسلی پرخطر مشاهده ‌شده است.

در برخی موارد امکان دارد این زگیل در بدن مردان فعالیت داشته باشد که در نهایت می ‌تواند سبب به وجود آمدن سرطان آلت تناسلی گردد. علاوه ‌بر تمامی عوامل ذکر شده، این ویروس پرخطر می ‌تواند دچار مشکلات دیگری همانند سرطان‌ های دهان، زبان، لوزه، حنجره و مقعد را نیز به دنبال داشته باشد.

با توجه به این ‌که این دسته از زگیل‌ ها به ‌عنوان پرخطر شناخته می ‌شوند، مهم ‌ترین فعالیت آن ‌ها در بخش داخلی دستگاه تناسلی می ‌باشد و به آن نفوذ دارند.

۱۲ تیپ از زگیل تناسلی پرخطر شناخته ‌شده است

۱۲ تیپ از زگیل تناسلی پرخطر شناخته ‌شده است که حدوداً ۷۰ درصد از این موارد به بیماری‌ هایی همانند سرطان دهانه رحم و دیگر موارد دچار شده‌اند. همین ‌طور تیپ‌ های ۱۶ و ۱۸ برای این زگیل تناسلی وجود دارد که توانسته سرطان‌ های مقعد و دیگر سرطان ‌های دهانی واژن را ۹۵ درصد افزایش بدهد.

با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد، برای این‌ که بتوانید درمان این بیماری را به ‌دنبال داشته باشید، استفاده از مهارت‌ های دکتر زنان برای زگیل تناسلی مؤثر و مفید واقع می ‌شود.

پزشکی که در این راستا مهارت کافی داشته باشد و از تجربه بسیاری برخوردار باشد، می ‌تواند فرایند درمان شما را در بهترین شرایط ممکن سپری کند.

با توجه به این موارد، دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان یکی از بهترین دکترها برای درمان زگیل تناسلی شناخته ‌شده است و با عملکردهای مفیدی که در این حیطه انجام می ‌دهد، می ‌تواند درمان بیماران را اولویت اول خود قرار بدهد.

۱۲ تیپ از زگیل تناسلی پرخطر شناخته ‌شده است
۱۲ تیپ از زگیل تناسلی پرخطر شناخته ‌شده است

مهم ‌ترین علائم به وجود آمدن زگیل تناسلی چیست؟

بهتر است بدانید با توجه به این‌ که در برخی موارد زگیل‌ های تناسلی در ناحیه داخلی دستگاه تناسلی رخ می ‌دهند و بیرون از آن نیستند و قابل مشاهد نمی ‌باشد، تشخیص آن به ‌سادگی انجام نمی‌ گیرد و هیچ‌ گونه علائمی برای آن ممکن است وجود نداشته باشد.

به‌ همین طریق است که یک معاینه کامل فرد تحت نظارت دکتر زنان برای زگیل تناسلی مهم ‌ترین عامل تشخیص آن شمرده می ‌شود و از این طریق پزشک و معاینات در نظر گرفته‌ شده این بیماری کشف می ‌گردند.

اما در حالت کلی اغلب افرادی که به ویروس HPV دچار شده‌اند و از زگیل تناسلی رنج می ‌برند، هیچ ‌گونه علائمی ندارند و برخی از افراد نیز ممکن است علائم و شکل ‌های متفاوتی از زگیل تناسلی را در بیرون از بخش ناحیه تناسلی تجربه کنند.

مهم ‌ترین علائم به وجود آمدن زگیل تناسلی چیست؟
مهم ‌ترین علائم به وجود آمدن زگیل تناسلی چیست؟

چه افرادی کاندیدای بیشتری برای مبتلا شدن به زگیل تناسلی هستند؟

افرادی که ویژگی ‌های زیر را دارند، می‌ توانند بیشتر در معرض مبتلا شدن به زگیل ‌های تناسلی باشند:

  • اشخاصی که به سایر عفونت‌ های جنسی ابتلا دارند.
  • اشخاصی که فعالیت ‌های جنسی خود را با افراد متفاوتی انجام می‌ دهند.
  • اشخاصی که قبل ‌از انجام رابطه جنسی از سابقه جنسی فرد مورد نظر اطلاعات دقیقی ندارند.
  • اشخاصی که از رابطه ‌های جنسی محافظت نشده استفاده می‌ کنند.
  • جوانانی که در دوران جوانی، فعالیت ‌های جنسی بسیار زیادی دارند.

عدم مبتلا شدن به زگیل تناسلی

توجه داشته باشید، اگر شریک جنسی شما از زگیل تناسلی رنج می ‌برد، مواردی وجود خواهند داشت که از این طریق نمی ‌توانید به آن مبتلا شوید. پس با خاطری آسوده می ‌توانید این اقدامات را انجام دهید. این ‌دست از موارد عبارتند از:

  • استفاده از لباس ‌ها و شلوار آن شخص نمی ‌تواند سبب مبتلا شدن به زگیل تناسلی شود.
  • استفاده از لیوان آب مشترک نمی ‌تواند سبب به وجود آمدن زگیل تناسلی شود.
  • استخر رفتن با او و در آبی که او استفاده کرده خود را شست و شو دادن، نمی ‌تواند باعث به وجود آمدن زگیل تناسلی شود.
  • بغل کردن و یا دست زدن به او نمی ‌تواند سبب به وجود آمدن زگیل تناسلی شود.
  • شریک شدن غذای همدیگر نمی ‌تواند عامل مؤثر برای به وجود آمدن زگیل تناسلی باشد.

یک نکته حائز اهمیت دیگر برای انتقال ویروس HPV این است که انتقال آن از مادر به نوزاد تازه ‌متولد شده، یک امری بسیار بدیهی می ‌باشد و ممکن است در شرایط بسیار نادر این اتفاق بیفتد. با توجه به این ‌که زگیل‌ های تناسلی در بخش رحم مادر قرار دارند، ممکن است این زگیل ‌ها در لوله ‌های تنفسی نوزاد سبب به وجود آمدن مشکلات گردند.

به‌همین دلیل است که دکتر زنان برای زگیل تناسلی ترجیح می ‌دهد، این مادر فرزند خود را از طریق روش سزارین به دنیا بیاورد تا هیچ ‌گونه تماسی با دستگاه تناسلی مادر نداشته باشد و در آینده مشکلات زیادی گریبانگیر او نشود.

عدم مبتلا شدن به زگیل تناسلی
عدم مبتلا شدن به زگیل تناسلی

چگونه می ‌توان در منزل به وجود زگیل تناسلی پی ‌برد؟

همان ‌طور که اشاره کردیم، هیچ‌ گونه علائم و نشانه ‌های ویژه‌ای برای وجود زگیل تناسلی وجود ندارد. اما اگر این بیماری گسترش بسیاری در بدن شما داشته باشد، ممکن است نشانه ‌هایی ببینید.

در برخی موارد بانوان در دیواره‌ های واژن، ناحیه بین واژن و مقعد، سرویکس رحم و دیگر موارد می‌ توانند زگیل ‌های تناسلی را ببیند. همین‌ طور آقایان بر روی آلت تناسلی و نوک آن و در روی مقعد می‌ توانند وجود زگیل تناسلی را حس کنند.

امکان دارد، موارد زیر در راستای تشخیص زگیل تناسلی به شما کمک کند تا بلافاصله درمان لازم را برای آن به جا بیاورید و به بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنید.

  • خارش و ناراحتی و درد بسیار در بخش ناحیه تناسلی
  • وجود خونریزی در هنگام برقراری روابط جنسی
  • ایجاد توده ‌های کوچک همرنگ پوست در ناحیه تناسلی
  • ایجاد چندین زگیل نزدیک هم همانند گل ‌کلم

با توجه به این موارد، هنگامی ‌که این علائم را مشاهده کردید، می ‌توانید فورا به دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنید و آن را برطرف کنید.  در این ‌رابطه ما به شما دکتر زرگنج فرد را به ‌عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل‌ های تناسلی پیشنهاد می‌ کنیم و از طریق راهکارهای مفید و مؤثر این پزشک می ‌توانید درمان خود را در بهترین حالت ممکن سپری کنید.

امکان دارد، موارد زیر در راستای تشخیص زگیل تناسلی به شما کمک کند تا بلافاصله درمان لازم را برای آن به جا بیاورید و به بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنید.
امکان دارد، موارد زیر در راستای تشخیص زگیل تناسلی به شما کمک کند تا بلافاصله درمان لازم را برای آن به جا بیاورید و به بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنید.

پزشک چگونه می ‌تواند زگیل تناسلی را تشخیص بدهد؟

دکتر زنان برای تشخیص زگیل تناسلی، از راهکارهای متعددی استفاده می ‌کند. روش‌ های زیر می‌ تواند مؤثر و مفید واقع شود.

آزمایش پاپ اسمیر

انجام آزمایش پاپ اسمیر در بانوان می ‌تواند در راستای نمونه ‌برداری ‌های موجود مؤثر و مفید واقع شود. هنگامی‌ که از آزمایش پاپ اسمیر استفاده می‌ شود، نمونه‌ های برداشته ‌شده به آزمایشگاه فرستاده می‌ شود و طی فرایندی تشخیص زگیل تناسلی و ویروس HPV مشخص می‌ شود. از این طریق دکتر می ‌تواند درمان مناسبی برای زگیل تناسلی صورت بدهد.

کولپوسکوپی و بیوپسی

انجام این روش‌ برای بانوان صورت می ‌گیرد. از طریق این عملکرد دکتر می ‌تواند به واسطه روش کولپوسکوپی و بیوپسی نمونه ‌برداری ‌های ریزی از بافت‌ های دهانه رحم داشته باشد. سپس این بافت ‌ها به واسطه میکروسکوپ، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌ گیرند و در نهایت تشخیص زگیل تناسلی صورت می‌ گیرد.

معاینه بالینی

یکی دیگر از راهکارهایی که می ‌تواند تشخیص زگیل تناسلی را به دنبال داشته باشد، استفاده از معاینه ‌های بالینی می ‌باشد. برای این امر لازم است به دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنید تا معاینات مد نظر برای نواحی دستگاه تناسلی شما صورت بگیرد و علائم وجود بیماری مشخص شود.

اگر شما از طریق راهکارهای منزل متوجه وجود زگیل ‌های تناسلی و یا زگیل ‌های مقعدی شدید، لازم است برای درمان به دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه کنید. دکتر زرگنج فرد در تشخیص زگیل تناسلی مهارت کافی را دارد و می ‌تواند عملکردهای لازم در این ‌رابطه را انجام دهد. سپس درمان مناسبی را برای شما صورت بدهد.

معاینه بالینی
معاینه بالینی

خطای آزمایش پاپ اسمیر و کولپوسکوپی چه میزان می ‌باشد؟

دکتر زنان برای زگیل تناسلی، آزمایشات پاپ اسمیر و کولپوسکوپی را پیشنهاد می ‌کند. اما به ‌طور کلی حدوداً ۴۰ درصد به‌ عنوان خطای آزمایش پاپ اسمیر در نظر گرفته می‌ شود. با توجه به این ‌که بانوان موظفند، سالانه این آزمایش را انجام بدهند، عملکرد تشخیص زگیل ‌های تناسلی زودتر انجام می ‌شود.

حال با توجه به این‌ موضوع، این دسته از افراد می ‌توانند به‌ جای این‌ که از آزمایش پاپ اسمیر استفاده کنند، آزمایش کولپوسکوپی را انجام بدهند.

به دلیل این ‌که دقت آن در این موارد بسیار زیاد است و تا ۹۹ درصد جواب آزمایش با دقت صورت می گیرد. حال با توجه به این نکته، دکتر زنان برای زگیل تناسلی پیشنهاد می‌ کند، اگر نتیجه آن مثبت بود، لازم است مجدداً ۶ ماه بعد این آزمایش تکرار شود.

واکسن hpv یا گارداسیل برای پیشگیری از زگیل تناسلی چیست؟

ممکن است هنگامی ‌که به دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه می ‌کنید، به شما استفاده از واکسن گارداسیل را پیشنهاد بکند. این واکسن برای پیشگیری انواع زگیل ‌های متعدد همانند ۶ و ۱۱ و ۱۶ و ۱۸ در نظر گرفته می ‌شود.

ممکن است در رابطه با تزریق واکسن ‌های گارداسیل اطلاعات اندکی داشته باشید. برای این‌ که بتوانید آن‌ ها را بهتر درک کنید، این واکسن در سنین بین ۹ تا 26 ‌سالگی می ‌توانند برای افراد تزریق گردد. یعنی عملکرد این واکسن قبل ‌از برقراری اولین روابط جنسی لازم است صورت بگیرد.

به ‌طور کلی عملکردی که این واکسن بر روی بدن دارد، این است که می ‌تواند بدن را برای ۴ نوع ویروس شایع محافظت کند. همین ‌طور مهم‌ ترین اهمیتی که زدن واکسن گارداسیل دارد، پیشگیری از سرطان در دهانه رحم برای بانوان می‌ باشد.

واکسن گارداسیل برای آقایان

ممکن است برخی از افراد سوال داشته باشند که آیا می ‌توان واکسن گارداسیل را برای آقایان نیز استفاده کرد؟ بله؛ تزریق این واکسن در سنین ۹ تا 26 ‌سالگی قبل ‌از برقراری اولین روابط جنسی می ‌تواند در جلوگیری از ابتلا به ویروس‌ های شایع بسیار مؤثر باشد. همین‌ طور استفاده از این واکسن برای جلوگیری از سرطان مقعد و سرطان آلت تناسلی مردان می ‌تواند اثربخش و مفید باشد.

واکسن گارداسیل برای آقایان
واکسن گارداسیل برای آقایان

تزریق واکسن گارداسیل در هنگام وجود زگیل تناسلی

ممکن است برخی از افراد سوال ‌کنند که آیا استفاده از واکسن گارداسیل در هنگام وجود زگیل‌ های تناسلی در افراد می‌ تواند، اثربخش و مفید باشد.

پاسخ این سوال مثبت است. استفاده از واکسن گارداسیل و تزریق آن برای اشخاصی که دچار زگیل‌ های تناسلی شده‌اند، می ‌تواند در رابطه با پیشگیری از سرطان‌ های دستگاه تناسلی عملکردهای مفیدی را به‌ دنبال داشته باشد.

موارد منع مصرف واکسن گارداسیل

در برخی مواقع دکتر زنان برای زگیل تناسلی استفاده از واکسن گارداسیل را منع می‌ کند. این عوامل عبارتند از:

  • بانوان باردار نمی ‌توانند از این واکسن استفاده کنند.
  • اشخاصی که کمتر از ۹ سال دارند، نمی‌ توانند از این واکسن استفاده کنند.
  • افرادی که آلرژی به مخمر دارند، نمی‌ توانند از این واکسن استفاده کنند.
  • افرادی که بیماری ‌هایی با ضعف سیستم بدنی دارند، نمی ‌توانند از این واکسن استفاده کنند.

نوبت‌ های تزریق واکسن گارداسیل

برای اطلاعات بهتر شما در رابطه با تزریق واکسن گارداسیل لازم است بگوییم، این واکسن می ‌تواند در ۳ مرحله به بیمار تزریق شود. هنگامی ‌که به دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه می‌ کنید، توصیه می‌ کند که واکسن گارداسیل در ابتدای امر تزریق شود. سپس بعد از گذشت ۲ ماه، مرحله دوم تزریق واکسن گارداسیل صورت می ‌گیرد. برای اطمینان خاطر، تزریق سوم بعد از گذشت چهار ماه از تزریق دوم صورت می ‌گیرد.

با توجه به مسائل ذکر شده، دکتر زنان برای زگیل تناسلی راهکار واکسن گارداسیل را مهم و ضروری می‌ شمارد و شما می ‌توانید برای درمان زگیل‌ های تناسلی به عملکردهای دکتر زرگنج فرد گوش فرا بدهید. به دلیل این‌ که او به‌ عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی شناخته ‌شده است و می ‌تواند سلامت شما را تضمین کند.

نوبت‌ های تزریق واکسن گارداسیل
نوبت‌ های تزریق واکسن گارداسیل

درمان از طریق دکتر زنان برای زگیل تناسلی چگونه رخ می ‌دهد؟

مهم ‌ترین هدفی که دکتر زنان برای زگیل تناسلی و برطرف نمودن آن دارد، این است که بتواند علائم به‌ وجود آمده را به حداقل برساند. البته لازم به ذکر است، درمان انجام‌ گرفته برای بیماران مبتلا به زگیل تناسلی به پارامترهای متعددی بستگی دارد و عواملی همچون شکل و اندازه محل رویش ترجیحات بیمار و دیگر موارد در آن دخیل هستند.

با توجه به این‌ که زگیل‌ های تناسلی می ‌توانند دردناک باشند و همین ‌طور خارش بسیار را برای بیمار به‌ دنبال داشته باشند، درمان‌ هایی که از طریق دکتر زنان برای زگیل تناسلی در نظر گرفته می ‌شود، می ‌تواند کمک بسیاری در سلامت شما داشته باشد.

حال اگر زگیل‌ های خارجی را مشاهده کردید، دکتر زرگنج فرد برای این دسته از موارد روش ‌های درمانی زیر را برای شما در نظر خواهد گرفت.

  • استفاده از کرم، ژل و پماد
  • استفاده از محلول‌ های اسید
  • استفاده از عمل جراحی
  • استفاده از کریوتراپی یا یخ زدن زگیل ‌ها

این نکته حائز اهمیت بسیاری می ‌باشد که با توجه به نوع زگیل به ‌وجود آمده و محل رویش آن، روش‌ های درمانی مختص آن‌ ها صورت می‌ گیرد. در برخی مواقع مشاهده ‌شده که میزان زگیل‌ های به وجودآمده در بدن بیمار بسیار زیاد باشند و همین ‌طور محل وجود آن ‌ها نامناسب است.

این دسته از عوامل می ‌تواند ترکیب چند روش درمانی را به دنبال داشته باشد و دکتر زرگنج فرد با توجه به مهارت‌ های خود در این زمینه اقدامات مؤثر برای درمان زگیل‌ های تناسلی را در بهترین حالت ممکن انجام می‌ دهد. حال در ادامه برای شما انواع کرم و یا ژل ‌هایی که دکتر زرگنج فرد برای درمان زگیل تناسلی پیشنهاد می ‌کند را نام خواهیم برد.

کرم یا ژل برای درمان زگیل تناسلی

  • کرم ایمیکیمود imiquimod
  • ژل پودوفیلوکس podofilox
  • پماد سینکاتچین sinecatechins
کرم یا ژل برای درمان زگیل تناسلی
کرم یا ژل برای درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با کرم ایمیکیمود imiquimod

مهم ‌ترین عملکردی که ایمیکیمود  imiquimod دارد، این است که ۵ درصد برای تقویت سیستم ایمنی بدن کاربرد دارد. در این موارد لازم است به واسطه دستور پزشک از این کرم استفاده کرد و آن‌ ها را بر روی زگیل‌ های خارجی استفاده کرد.

لازم است این کرم در زمان خواب مورد استفاده قرار بگیرد. نکته ‌حائز اهمیت این است که حدوداً بعد از ۶ تا ۱۰ ساعت بعد از زدن کرم لازم است با آب و صابون شسته شود و هنگامی ‌که از این کرم استفاده می ‌کنید، نباید رابطه جنسی برقرار کنید.

درمان زگیل تناسلی ژل پودوفیلوکس podofilox

یکی دیگر از مواردی که می ‌تواند در برطرف‌ کردن زگیل تناسلی تاثیر مهمی داشته باشد، ژل‌ هایی همانند پودوفیلوکس هستند که برای این امر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

لازم است این ژل ‌ها به روی ناحیه زگیل، زده شود و در معرض هوا خشک شود. باید بدانید، استفاده از این ژل برای زگیل‌ های داخلی که در داخل مهبلی و کانال مقعد وجود دارند، مورد استفاده قرار نمی ‌گیرد و دکتر زنان برای زگیل تناسلی آن ‌ها را توصیه نمی‌ کند.

اگر از این ژل بیش‌ از اندازه استفاده شود و یا شرایط لازم برای خشک شدن آن وجود نداشته باشد، ژل به منطقه ‌های دیگر بدن می ‌چسبد و مناطق دیگر پوستی را می ‌تواند تحریک کند.

درمان زگیل تناسلی با پماد سینکاتچین sinecatechins

مهم ‌ترین عملکرد این پماد این است که از عصاره چای سبز استفاده‌ شده است و استفاده آن در ۱۶ هفته روزی ۳ وعده می ‌تواند اثربخشی بسیاری در درمان زگیل تناسلی داشته باشد.

توجه داشته باشید هنگامی ‌که از این پماد استفاده می‌ شود، رابطه جنسی ممنوع می‌ باشد. لازم به ذکر است بدانید شرایط استفاده از این دسته پمادها بسیار خاص می ‌باشد و بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی در این ‌رابطه توصیه‌ های مؤثری برای بیماران دارد. استفاده از این دسته از پمادها ممکن است برای بانوانی که باردار هستند، مشکلاتی به وجود بیاورد و برای آن‌ ها اکیداً ممنوع می ‌باشد.

به ‌همین دلیل است که حتما از تجارب دکتر زنان برای زگیل تناسلی استفاده کنید. با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد، دکتر زرگنج فرد به ‌عنوان بهترین دکتر برای درمان زگیل تناسلی شناخته‌ شده است و با مراجعه به او می ‌توانید بهترین عملکردهای درمانی را پشت سر بگذارید.

روش جراحی برای درمان زگیل تناسلی به چه صورت انجام می ‌گیرد؟

ممکن است در برخی موارد، دکتر زنان برای زگیل تناسلی پیشنهاد بدهد که لازم است از روش جراحی استفاده شود. این دسته از زگیل ‌ها شرایط خاصی را تجربه می ‌کنند و لازم است با استفاده از تیغه جراحی و برش آن ‌ها زگیل ‌ها از پوست جدا شوند.

این عملکرد در یک جلسه اتفاق می ‌افتد و می ‌توانید برطرف کردن زگیل ‌ها را از طریق دکتر زنان انجام بدهید. استفاده از بی‌ حسی‌ های موضعی سبب می‌ شود که در این راستا هیچ ‌گونه دردی را احساس نکنید تا دکتر زنان برای زگیل ‌های تناسلی درمان مؤثری داشته باشد و با روش ‌های متعدد آن ‌ها را خارج کند. این عملکرد از طریق راهکارهای زیر اتفاق می‌ افتد.

  • دکتر زنان، زگیل ‌ها را با چاقوی جراحی از پایه قطع می ‌کند.
  • دکتر زنان در برداشتن پوست محل زگیل ‌ها با تیغه جراحی درمان را فراهم می ‌کند.
  • دکتر زنان با استفاده از لیزر برای برطرف کردن زگیل ‌های تناسلی فعالیت‌ هایی دارد.
  • از طریق فرایندی همانند برق سوز و دستگاه‌های الکتریکی کم ولتاژ می ‌توان سوزاندن زگیل ‌ها را بر عهده گرفت.

مهم ‌ترین نکته در راستای انجام این روش این است که در هیچ کدام از موارد بالا نیازی به بخیه زدن وجود ندارد و توانایی‌ های دکتر زنان برای زگیل تناسلی می ‌تواند درمان شما را با استفاده از روش جراحی فراهم کنند.

استفاده از اسید برای درمان زگیل تناسلی به چه صورت است؟

در مطالب بالا عنوان کردیم که استفاده از اسید نیز برای درمان زگیل ‌های تناسلی مؤثر و مفید واقع می‌ شود. ممکن است دکتر زنان برای زگیل تناسلی این راهکار را پیشنهاد کند. با توجه به شرایط موجود شما بعد از معاینات انجام‌ گرفته می ‌توان تصمیم ‌گیری درستی برای استفاده از راهکارهای درمانی زگیل تناسلی گرفت.

هنگامی ‌که بیمار به دکتر زنان برای زگیل تناسلی مراجعه می‌ کند، استفاده از اسید می ‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و لازم است هفته‌ای یک ‌بار این اسیدها بر روی زگیل ‌ها اعمال شود و بعد از خشک شدن، ارزیابی ‌های لازم بر روی مراحل از بین بردن زگیل ‌ها صورت می ‌گیرد.

به‌ طور کلی اسیدها برای زگیل هایی که ابعاد کوچکتری دارند، عملکرد بهینه ‌تری را از خود نشان می‌ دهند و می ‌توانند برای زگیل ‌های واژن، گردن رحم، مقعد مورد استفاده واقع شوند.

درمان زگیل داخلی

حال اگر از زگیل‌ های داخلی دهانه رحم یا واژن رنج می ‌برید، دکتر زرگنج فرد با توجه به مهارت ‌های خود به ‌عنوان بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی راهکارهای زیر را به شما توصیه می ‌کند:

  • سرد کردن یا کرایوتراپی
  • برداشتن از طریق جراحی
  • محلول اسید

نکته حائز اهمیت دیگر وجود این زگیل ‌ها در مجاری ادرار افراد می‌ باشد. در این هنگام، زگیل‌ ها در لوله‌ای که ادرار از طریق کلیه‌ به مثانه انتقال داده می‌ شود، شکل‌ گرفته اند. دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین دکتر برای زگیل تناسلی، درمان از طریق کرایوتراپی را برای این دسته از زگیل‌ ها پیشنهاد می ‌کند.

درمان زگیل داخلی
درمان زگیل داخلی

عدم درمان زگیل های تناسلی چه عواقبی را به دنبال دارد؟

پیشنهاد دکتر زنان برای زگیل تناسلی این است که این زگیل باید فورا درمان شود و شرایط موجود برای برطرف شدن آن مهیا گردد. ممکن است تصور کنید که این زگیل بی ‌خطر است، اما ممکن است در برخی از موارد سبب به وجود آمدن مشکلات گردد. این دسته از مشکلات عبارتند از:

به وجود آمدن سرطان

مهم‌ ترین عاملی که سبب به وجود آمدن سرطان دهانه رحم می ‌گردد، زگیل ‌های تناسلی یا همان HPV می ‌باشد. این دسته از زگیل ‌ها اگر در زمان ممکن درمان نشوند، می‌ توان سرطان ‌هایی همانند سرطان واژن، سرطان سرویکس رحم، سرطان سوراخ مقعد، سرطان نوک آلت تناسلی مردان را به دنبال داشته باشد و در نهایت بسیار خطرناک باشد.

به‌ وجود آوردن مشکلات بارداری

یک نکته مهم دیگر که در راستای درمان نشدن زگیل‌ های تناسلی ممکن است صورت بدهد، معضلات بارداری می‌ باشد و اختلالاتی در دفع ادرار بانوان صورت می ‌گیرد. توانایی واژن در هنگام باز شدن زایمان در راستای زگیل‌ های واژن بسیار کاهش می ‌یابد.

همین‌ طور در برخی موارد نادر ممکن است وجود زگیل‌ های تناسلی در هنگام زایمان به گلوی نوزاد نیز سرایت کند و در نهایت سبب وجود مشکلاتی برای نوزاد گردد. به‌ همین دلیل است که زگیل ‌های تناسلی دارای عوارض بسیاری هستند و با توجه به تشخیص دکتر زنان برای زگیل تناسلی، لازم است این دسته از موارد فورا برطرف گردد.

اگر به‌ دنبال بهترین پزشک برای درمان زگیل‌ های تناسلی هستید، ما به شما دکتر زرگنج فرد را به‌ عنوان بهترین دکتر درمان زگیل ‌های تناسلی پیشنهاد می ‌کنیم تا بتوانید از خدمات منحصر به ‌فرد او استفاده کنید و بهترین درمان را سپری کنید.

به‌ وجود آوردن مشکلات بارداری
به‌ وجود آوردن مشکلات بارداری

کرایوتراپی زگیل تناسلی چگونه انجام می شود؟

دکتر زنان برای زگیل تناسلی یک راهکار مؤثر دیگر با نام کرایوتراپی را پیشنهاد می‌ کند. این عملکرد نیز در از بین بردن زگیل‌ های تناسلی مؤثر و مفید واقع می ‌شود. برای این روش لازم است از نیتروژن مایع استفاده کرد که از طریق دستگاهی به نام کرایوپروب، فریز شدن زگیل ‌ها صورت می‌ گیرد.

عملکرد ۱۰ ثانیه‌ای که می‌ تواند تمامی سرما را به زگیل ‌ها وارد کند، در یخ زدن آن ‌ها تاثیر بسیاری دارد. حال تصور کنید، اگر شخصی دچار زگیل‌ های بسیاری در مناطق بدن خود باشد، بی ‌حسی‌ های موضعی از طریق دکتر زنان برای زگیل تناسلی صورت می ‌گیرد.

سپس این عملکرد انجام می ‌شود. این راهکار به ‌عنوان یکی از درمان ‌های مؤثر زگیل تناسلی شناخته‌ شده است و از طریق بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی انجام‌ پذیر می ‌باشد و دیگر پخش شدن زگیل ‌های تناسلی اتفاق نمی‌افتد.

قبل و بعد از انجام این عملکرد، فعالیت ‌هایی که پزشک برای شما در نظر دارد را باید به ‌خوبی طی کنید. این دسته از موارد عبارتند از:

قبل‌ از کرایوتراپی لازم است از کرم موبر استفاده کنید تا منطقه مد نظر بهتر دیده شود و برطرف نمودن زگیل تناسلی زودتر انجام بگیرد.

در مدت ‌زمان چندین دقیقه، اعمال کرایوتراپی انجام می‌ شود و زگیل ‌ها یخ می‌ زنند.

در راستای انجام کرایوتراپی نیازی به بستری شدن بیمار نیست و فورا بعد از انجام آن می ‌تواند به منزل برود.

سوزش و درد اندکی در راستای این عملکرد صورت می‌ گیرد که جای نگرانی وجود ندارد.

کرم‌ های کاهش ‌دهنده درد بعد از انجام عمل کرایوتراپی هر ۱۲ ساعت یک ‌بار لازم است استفاده شود.

شستن منطقه فریز شده با شامپو و صابون بعد از انجام عمل کرایوتراپی هیچ منعی ندارد.

هنگامی ‌که زگیل ‌های تناسلی کاملاً برطرف شوند، بعد از کرایو از کاندوم در روابط جنسی خود استفاده کنید.

دست زدن به زگیل ‌ها بعد از کرایوتراپی تا ۱ هفته ممنوع است.

بعد از انجام کرایوتراپی به مدت ۷ روز زگیل ‌ها سیاه می ‌شوند و خود به‌ خود کنده می ‌شوند.

بعد از یک هفته از درمان کرایوتراپی، به دکتر زنان مراجعه کنید و درمان ‌های تکمیلی را انجام بدهید.

با توجه به این موارد، کرایوتراپی نیز برای زگیل تناسلی یک راهکار مؤثر و مفید می ‌باشد که از طریق بهترین دکتر برای زگیل تناسلی انجام می‌ گیرد.

دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین پزشک برای درمان زگیل ‌های تناسلی شناخته شده‌ است و با استفاده از راهکارهای متنوع می ‌تواند درمان را برای بیماران خود فراهم کند. به ‌همین دلیل است که توصیه می ‌کنیم از تجارب و مهارت ‌های دکتر زرگنج فرد در این امر استفاده کنید و سلامتی خود را بازیابید.

چه میزان احتمال مبتلا شدن دوباره افراد به زگیل تناسلی می ‌باشد؟

با توجه به مطالبی که ذکر کردیم، دکتر زنان در این مورد می‌ گوید: با انواع متفاوتی از ویروس HPV سر و کار داریم. حال توجه داشته باشید، اگر این ویروس به یک فرد برسد و او به زگیل تناسلی مبتلا شده باشد و با روش‌ های درمانی متعدد و دیگر موارد این ویروس از بدن او دفع گردد و سلامتی کامل برای او مهیا شود،

چه میزان احتمال مبتلا شدن دوباره افراد به زگیل تناسلی می ‌باشد؟
چه میزان احتمال مبتلا شدن دوباره افراد به زگیل تناسلی می ‌باشد؟

با توجه به این ‌که انواع بسیاری از ویروس‌ های زگیل تناسلی وجود دارند، امکان این‌ که دوباره فرد بتواند به آن‌ ها مبتلا بشود بسیار است. در برخی مواقع نیز پیش‌ آمده افراد به همان نوع ویروس قبلی زگیل تناسلی مبتلا شده‌اند اما احتمال آن بسیار ناچیز و نادر می‌ باشد.

دکتر زرگنج فرد دارای دستگاه ‌های مدرن کرایوتراپی روز دنیا می ‌باشد و از این طریق می ‌تواند ارائه‌ دهنده درمان ‌های زگیل تناسلی باشد. به ‌همین ‌جهت است که به ‌عنوان بهترین دکتر زنان برای زگیل تناسلی شناخته‌ شده است و از طریق راهکارهای مدرن در برطرف کردن زگیل‌ های تناسلی موفق است.

نتیجه گیری

با توجه به این‌ که در مطالب بالا قصد ما بالا بردن اطلاعات و آگاهی شما در زمینه زگیل تناسلی بود، بهتر است به‌ محض مشاهده این دسته از مشکلات، درمان آن را مهم بشمارید و از طریق درمان‌ های خانگی اقدام به برطرف نمودن زگیل تناسلی نکنید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

به دلیل این ‌که نه ‌تنها ممکن است مؤثر نباشد، بلکه اگر اقدامات درمان از طریق پزشک مد نظر دیرتر صورت بگیرد، ممکن است سبب به وجود آمدن معضلاتی برای شما گردد و سلامتی شما را به خطر بیندازد.

به ‌همین دلیل است که راهکارهای پزشک معالج و دکتر زنان برای زگیل تناسلی مهم شمرده می‌ شود و لازم است برای برطرف نمودن، آن‌ ها را مهم شمرد.

با توجه به این موارد، دکتر زرگنج فرد را به ‌عنوان بهترین دکتر برای برطرف نمودن زگیل ‌های تناسلی پیشنهاد می‌ کنیم تا بتوانید از درمان ‌های او استفاده کنید و سلامت خود را بازیابید. امیدواریم که مطالعه مطالب بالا برای شما آموزنده بوده باشد.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید