میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

دکتر خانم برای تزریق چربی
دکتر خانم برای تزریق چربی

لیست موضوعات

دکتر خانم برای تزریق چربی

دکتر خانم برای تزریق چربی موضوعی می باشد که در مقاله ی پیش رو به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اگر به دنبال دکتر خانم برای تزریق چربی هستید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

اکثر مراجعین به کلینیک های زیبایی برای تزریق چربی خانم هایی هستند که برای تناسب اندام و بر طرف کردن عیوب صورت یا زیبا سازی اجزای صورت به این مراکز مراجعه می کنند،

دکتر خانم برای تزریق چربی
دکتر خانم برای تزریق چربی

بنابراین حضور دکتر خانم برای تزریق در مراکز تزریق چربی ضروری است. امروزه تزریق چربی به عنوان یک تکنیک جوان سازی و تناسب اندام بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مراکز زیادی این کار را انجام می دهند.

گرافت چربی یا تزریق چربی روشی است که در آن طی فرآیند ساکشن چربی های بخشی از بدن را می گیرند و پس از تصفیه و عبور دادن از فیلتر به قسمتی که نیاز به جوان سازی و حجم دادن دارد تزریق می کنند.

تزریق چربی برای تناسب اندام انجام می شود و از لحاظ این که منشا بافت چربی از بدن خود فرد است گرافت چربی سازگاری بهتری با بدن فرد دارد و مانند تزریق ژل و پروتز باعث بروز حساسیت نمی شود.

این کار نیازمند مهارت و تخصص بالایی است، بنابراین مراجعه به پزشک خوب در این زمینه نتایج کار را رضایت بخش تر می کند و احتمال بروز عوارض و تاثیرات احتمالی را کاهش می دهد. پس از تزریق چربی پزشک برای شما آنتی بیوتیک تجویز می کند تا محل تزریق چربی دچار عفونت نشود.

خانم دکتر زرگنج فرد به عنوان جراح پلاستیک, با مهارت و تخصص خود در زمینه ی تزریق چربی این عمل زیبایی را به بهترین نحو ممکن و با کم ترین عوارض امکان پذیر می کند.

گرافت چربی

از گرافت چربی می توان برای پر شدن لب ها, پر شدن گونه ها,بر طرف شدن گودی و تیرگی اطراف چشم , خطوط پیشانی و خنده و شقیقه ها بهره گرفت.

در این روش چربی مورد نیاز برای تزریق از بافتی که دارای ذخیره ی چربی بیش تری است ساکشن می شودو به محلی که برای فرم دادن به چربی نیاز دارد تزریق می شود.

گرافت چربی
گرافت چربی

تزریق چربی باعث تغییری در وزن فرد نمی شود و فقط با تغییر سایز در قسمت های مختلف بدن همراه است و در واقع نوعی پیکر تراشی به حساب می آید و باعث تناسب بین اندام ها و اجزای صورت می شود.

در واقع قسمت هایی از بدن که دارای اندازه ای نامتناسب هستند را می توان با این روش به سایز دلخواه رسانید. این روش برای کسانی که از طریق ورزش و بدن سازی به سایز دلخواه نرسیده باشند روش بسیار مناسبی است و در مدت کوتاهی آن ها را به سایز دلخواه می رساند.

از لحاظ این که اکثر مراجعه کننده ها به مراکز زیبایی برای تزریق چربی خانم ها هستند، حضور پزشک خانم در این مراکز ضروری است.

در ادامه در مورد موارد زیر بیشتر صحبت خواهیم کرد:

مراحل انجام تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد به چه صورت می باشند؟

چه نکاتی را پس از تزریق چربی باید رعایت کرد؟

مزایای تزریق چربی برای پوست و بدن شامل چه مواردی می باشند؟

هزینه ی تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد به چه صورت می باشد؟

مراحل انجام فرایند تزریق چربی چگونه است؟

ویژگی های پزشکی که تزریق چربی را انجام می دهد کدام موارد می باشند؟

تزریق چربی را در چه بافت هایی می توان انجام داد؟

در مقایسه ی نتایج تزریق چربی با تزریق ژل و پروتز به چه مواردی برمی خوریم؟

آیا تزریق چربی با عوارضی همراه است؟

 

مراحل انجام تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد

امروزه افراد زیادی برای داشتن اندام متناسب و حفظ توازن بین اندام هاو اجزای صورت از روش گرافت چربی به عنوان راحت ترین و بدون عارضه ترین روش برای رسیدن به سایز دلخواه استفاده می کنند.

با مراجعه به کلینیک , مشاورین در مورد مراحل و مراقبت ها و مزایای این روش برای شما توضیحاتی را می دهند و پس از انجام آزمایش های اولیه و اطمینان از سلامت جسمانی و روحی فرد, چربی را از محل مورد نظر که دارای بافت چربی ذخیره به میزان کافی است به روش ساکشن استخراج می کنند.

چربی گرفته شده در دستگاه سانتریوفوژ قرار داده می شود و سرم آن خارج می شود و پس از تصفیه سازی با استفاده از سوزن مخصوصی به نام کانول در محل مورد نظر تزریق می شود.

مراحل انجام تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد
مراحل انجام تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد

این چربی از سایر نقاط بدن گرفته می شود، برای همین مانند ژل و پروتز جسم خارجی نیست و باعث بروز حساسیت در محل تزریق نخواهد شد و روش ایمن و غیر تهاجمی محسوب می شود.

عمل گرافت چربی برای ساکشن و تزریق نیازی به بی هوشی ندارد و بی حسی موضعی برای این کار کفایت می کند.

در این عمل که در واقع نوعی پیوند بافت است سلول های بافت چربی به وسیله ی کانول خارج می شوند و به بافت مورد نظر تزریق می شوند. این سلول ها زنده هستند و به محض ورود به محل تزریق بلافاصله با بافت های اطراف ارتباط برقرار می کنند و فعالیت خود را شروع می کنند.

سیستم ایمنی برای ورود آن ها حساسیت نشان نمی دهد

این سلول ها به خاطر این که از بدن خود فرد گرفته شده اند سیستم ایمنی برای ورود آن ها حساسیت نشان نمی دهد و بلافاصله با بافت های دیگر بدن و رگ های خونی ارتباط برقرار می کنند.

با تغییر وزن بدن این سلول ها نیز هم زمان با کاهش و افزایش وزن تغییر سایز می دهند، برای همین با افزایش و کاهش وزن تناسب بین محل تزریق با بقیه ی اندام ها به هم نمی خورد، ولی برای نتیجه ی بهتر باید قبل از تزریق چربی به یک وزن ثابت رسید.

سیستم ایمنی برای ورود آن ها حساسیت نشان نمی دهد
سیستم ایمنی برای ورود آن ها حساسیت نشان نمی دهد

این روش مستلزم تخصص و مهارت و ظرافت زیادی است، بنابراین با مراجعه به خانم دکتر زرگنج فرد علاوه بر اینکه از مهارت و تخصص ایشان اطمینان پیدا می کنید از ظرافت کار و نتایج فوق العاده ی بعد از تزریق نیز بهره مند خواهید شد. برای این که به نتیجه ی دلخواه برسید جلسات متعددی باید به پزشک مراجعه کنید.

تا اینجا با مبحث مراحل انجام تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله دکتر خانم برای تزریق چربی با ما همراه باشید.

گرافت چربی را در چند جلسه و به صورت مرحله به مرحله انجام می دهند

دکتر زرگنج فرد برای اینکه به نتایج خوبی در این عمل برسد، گرافت چربی را در چند جلسه و به صورت مرحله به مرحله انجام می دهد و با مهارت و تخصص خود آسیب های احتمالی را به صفر می رساند.

در هر جلسه تقریبا ۴٠ درصد از چربی تزریق شده در بافت باقی می ماند و بقیه جذب می شود. خانم دکتر زرگنج فرد پس از تزریق با استفاده از تکنیک های تخصصی ماساژ کمک می کند این بافت ظاهری یکنواخت پیدا کند.

پس از تزریق چربی تا ١٠ روز نباید در معرض آفتاب قرار بگیرید و از رفتن به مکان هایی که گرم هستند مانند سونا و جکوزی و حمام های طولانی مدت پرهیز کنید.

علاوه بر این به محل مورد نظر فشار وارد نکنید و این محل را ماساژ ندهید. تمام این توصیه ها توسط متخصصین ما در مراکز زیبایی به شما آموزش داده خواهد شد.

روش تزریق چربی از این نظر که نتایج واضح و مشخصی دارد بسیار مورد توجه است و از محبوبیت زیادی برخوردار است. و می تواند اجزای بدن را از هر جهت فرم دهی کند و به یک تناسب نسبی برساند.

بسته به محل مورد نظر و میزان تزریق مدت زمان مختلفی برای افراد مختلف صرف می شود که تاثیر زیادی در تعیین هزینه ها دارد.

باید توجه کنید روش تزریق چربی یک روش درمانی محسوب نمی شود و تنها نوعی پیکر تراشی است,چرا که با استفاده از چربی بدن خود فرد تغییرات ظاهری را در ظاهر بدن او ایجاد می کنند. این عمل باعث می شود عضلات و اجزای مختلف بدن حجم و بعد پیدا کنند و تناسب و تقارن پیدا کنند.

گرافت چربی را در چند جلسه و به صورت مرحله به مرحله انجام می دهند
گرافت چربی را در چند جلسه و به صورت مرحله به مرحله انجام می دهند

مزایای تزریق چربی برای پوست و بدن

روش های زیادی برای داشتن اندام متناسب و زیبا وجود دارد که یکی از این روش ها تزریق چربی است. از این روش برای فرم دادن به اندام ها و ایجاد تناسب برای آن ها بسیار موثراست.

در تزریق چربی تقریبا نیمی از چربی تزریق شده در بافت باقی می ماند و بقیه جذب می شود. درصد موفقیت و رضایت کسانی که این روش برای آن ها استفاده شده است درصد قابل توجهی است.

هر روش جوان سازی علی رغم مزایا معایبی نیز دارد,اماروش تزریق چربی مزایای بیش تری نسبت به سایر روش ها دارد و عوارض بسیار کمی را به همراه دارد.

جلسات متعددی برای رسیدن به فرم دلخواه زمان لازم است و این امر بستگی به محلی دارد که قرار است تزریق برای آن انجام بگیرد.

افرادی که قصد انجام چربی را دارند باید از نظر سلامت روحی و جسمی در وضعیت مناسبی باشند. افرادی که سن آن ها زیر ١٨ سال باشد کاندید مناسبی برای این روش نیستند، چرا که اندام های آن ها همچنان در حال رشد است. کسانی که در قسمتی از بدنشان دارای عفونت باشند گزینه ی مناسبی برای این روش نیستند.

تزریق چربی باعث ایجاد فرم دلخواه در صورت و ایجاد تناسب بین اندام ها می شود

تزریق چربی باعث ایجاد فرم دلخواه در صورت و ایجاد تناسب بین اندام ها می شود. با این روش بخشی از بدن که از آن ساکشن چربی انجام می شود لاغرتر می شود و بخشی که چربی به آن تزریق می شود دارای فرم و حجم می شود.

تزریق چربی باعث ایجاد فرم دلخواه در صورت و ایجاد تناسب بین اندام ها می شود
تزریق چربی باعث ایجاد فرم دلخواه در صورت و ایجاد تناسب بین اندام ها می شود

ورم و کبودی بعد از ترزیق طبیعی است و‌ پس از مدت کوتاهی از بین می رود. در صورتی که به پزشک متخصص و ماهری مراجعه نکنید این روش می تواند با عوارض جبران ناپذیری همراه باشد.

عدم تقارن , تورم و کبودی از جمله ی این عوارض است. با مراجعه به دکتر زرگنج فرد و تکنیک های تزریق چربی می توانید از عوارض احتمالی پیش گیری کرده و چین و چروک ها و عدم تناسب را در ظاهر خود به چالش بکشید.

این روش, روشی بدون درد و بدون عارضه است و با آرامش کامل می توانید در محیطی امن با استفاده از این روش به نتایج دلخواه خود برسید. با تزریق غیر اصولی توسط افراد غیر متخصص و بی تجربه احتمال عفونت در محل تزریق و ساکشن زیاد می شود.

تا اینجا با مبحث مزایای تزریق چربی برای پوست و بدن آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله دکتر خانم برای تزریق چربی با ما همراه باشید.

بافت چربی از بدن خود فرد گرفته می شود

این روش نسبت به تزریق ژل و پروتز مزایای زیادی دارد. اولین مزیت این روش این است که بافت چربی از بدن خود فرد گرفته می شود و بنابراین توسط دستگاه سیستم ایمنی به راحتی پذیرفته می شود

علاوه بر این به میزان لازم برای رسیدن به سایز دلخواه تزریق می شود و به خاطر مایع بودن به صورت یکنواخت در زیر پوست پخش می شود , مانند پورتز در زیر پوست حرکت نمی کند و با بافت های بدن به خوبی ادغام می شود.

علاوه بر این با توجه به تحریم های اخیر ژل و پروتز با کیفیت و با قیمت مناسب به کشور وارد نمی شود، اما چربی از بدن خود شخص گرفته می شود و به هر میزان که لازم باشد در اختیار پزشک است.

چربی تزریق شده با رژیم غذایی و ورزش کردن به راحتی آب نمی شود

چربی تزریق شده با رژیم غذایی و ورزش کردن به راحتی آب نمی شود و تا مدت زیادی نیاز به ترمیم و باز سازی ندارد. این روش برای کسانی که به دلیل حوادث و بیماری های گوناگون بخشی از اندام آن ها از بین رفته است بسیار مناسب است.

برای مثال کسانی که در اثر سرطان سینه بخشی از سینه ی آن ها تخلیه شده است به راحتی با گرافت چربی می توانند اندام طبیعی داشته باشند.

این روش باعث حجم دهی به عضلات می شود و نسبت به سایر روش های حجم دهی به عضلات بسیار کار آمد تر است و عوارض کم تری دارد.

در تزریق ژل و‌پروتز امکان ایجاد واکنش های آلرژی توسط سیستم ایمنی بسیار زیاد است، اما سلول های چربی سلول های بدن خود فرد هستند و به سرعت با سیستم ایمنی سازگار می شوند.

علاوه بر این نتایج این عمل طولانی مدت و رضایت بخش تر است و محبوبیت زیادی در بین روش های جوانسازی و تناسب اندام دارد.

نکاتی که پس از تزریق چربی باید رعایت کرد.

پس از تزریق چربی دکتر زرگنج فرد برای شما آنتی بیوتیک هایی را به منظور کاهش احتمال عفونت تجویز می کند و نکات ضروری که رعایت آن ها باعث رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب می شود را به شما آموزش می دهد. در واقع مراقبت هایی که پس از ترزیق انجام می گیرد بخش مهمی از درمان است و در به دست آمدن نتایج دلخواه تاثیر زیادی دارد.

اگر چه عمل تزریق یک عمل سرپایی و بدون بی هوشی است، اما برای چند روز در انجام کارهایتان از یک نفر کمک بخواهید، چرا که به محل تزریق و محلی که چربی از آن ساکشن شده است نباید هیچ گونه فشاری وارد شود. محلی ساکشن چربی در آن انجام گرفته است باید با گن بسته شود.

در صورتی که به محل تزریق فشار وارد کنید یا دائم آن را ماساژ دهید احتمال جا به جا شدن بافت چربی افزایش پیدا می کند.

در ابتدا غیر قرینگی به خاطر جذب متفاوت چربی ها در جاهای مختلف ایجاد می شود. این غیر قرینگی به علت جذب متفاوت چربی اتفاق می افتد و در صورتی که به صورت خود به خودی بر طرف نشود با تزریق های دیگر آن را جبران می کنند.

نکاتی که پس از تزریق چربی باید رعایت کرد.
نکاتی که پس از تزریق چربی باید رعایت کرد.

تزریق چربی عملی غیر قابل بازگشت است، بنابراین پس از نظر قطعی به پزشک با تجربه در این زمینه مراجعه کنیدتا به نتایج دلخواه برسید. در محل تزریق به علت آسیب وارد شدن به مویرگ ها کبودی هایی دیده می شود که این کبودی ها پس از مدت کوتاهی از بین می رود.

پس از تزریق بهتر است به مدت چند روز از پک های یخ استفاده کنید,این کار باعث می شود بافت چربی جا به جا نشود و در همان جا باقی بماند.

پک های گرم باعث می شود چربی در زیر پوست به حالت مایع در بیاید و به راحتی جا به جا شود.

پک های گرم باعث می شود چربی در زیر پوست به حالت مایع در بیاید و به راحتی جا به جا شود. سعی کنید تا چند روز پس از تزریق در معرض آفتاب شدید قرار نگیرید بافت چربی تزریق شده پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب به سرعت جا به جا می شود. از حمام گرفتن طولانی مدت و سونا و‌ محیط های گرم اجتناب کنید تا بافت چربی به خوبی در محل تزریق باقی بماند.

تا ١٠ روز پس از ساکشن و تزریق چربی از خوردن غذاهای شور و پر نمک خوداری کنید. استفاده از نمک باعث تورم می شود. سعی کنید فعالیت های بدنی خود را محدود کنید و به محل تزریق چربی فشار وارد نکنید. این امر باعث می شود به نتیجه ی دلخواه نرسید.

میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به علت خواص آنتی اکسیدانی باعث از بین رفتن ورم و‌ کبودی می شوند.

ممکن است به علت استراحت و عدم تحرک پس از تزریق دچار یبوست شوید, با خوردن مایعات فراوان و میوه ها و غذاهایی که فیبر دارند می توانید به این مشکل غلبه کنید. برای کاهش درد از استامینوفن و ژلوفن استفاده کنید.

به علت تفاوت توزیع و جذب چربی در جاهای مختلف امکان دارد که در روزهای اول تزریق بافت نامتقارن باشد , این عدم تقارن پس از مدتی بر طرف می شود و در صورتی که بر طرف نشد با تزریق مجدد چربی این غیر قرینه بودن بر طرف می شود.

اگر محل تزریق دچارالتهاب و درد و خون ریزی و خارج شدن ترشحات زرد رنگ همراه شد، بلا فاصله باید به پزشک مراجعه کنیدتا اقدامات اولیه برای رفع این مشکل انجام شود. برای بر طرف کردن تورم استفاده از باند کشی و کمپرس یخ توصیه می شود.

قبل از تزریق از مصرف داروهای ضد التهابی , مصرف سیگار و الکل اجتناب کنید.

تا اینجا با مبحث نکاتی که پس از تزریق چربی باید رعایت کرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله دکتر خانم برای تزریق چربی با ما همراه باشید.

هزینه ی تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد

بسته به تعداد جلسات و محل مورد نظر برای حجم دهی و فرم دادن,هزینه ی تزریق متفاوتی توسط پزشکان این تخصص دریافت می شود.

باید توجه کنید برای کاهش هزینه ها به فرد غیر متخصص در این زمینه مراجعه نکنید و زیبایی و تناسب اندام خود را برای کاهش هزینه ها به خطر نیندازید.

هزینه ی تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد
هزینه ی تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد

برجسته کردن گونه ها و تزریق چربی به لب,پر کردن خط اخم و لبخند, جوانسازی و تزریق چربی روی دست, اصلاح نقص ها و لاغری پاهاو بازوها,تزریق چربی به واژن و ناحیه ی تناسلی و فرم دادن به سینه ها همگی در مرکز زیبایی دکتر زرگنج فرد انجام می شوند و بسته به این که چند جلسه تزریق نیاز داشته باشید میزان هزینه ها متفاوت است.

در مجموع هزینه ها را بر اساس میزان چربی که برای تزریق استخراج می کنند تخمین می زنند. مهارت پزشک مورد نظر نقش زیادی در هزینه ها دارد. افراد زیادی هستند که برای کاهش هزینه ها به افراد غیر متخصص مراجعه می کنند و زیبایی و تناسب اندام خود را به خطر می اندازند

عمل تزریق چربی غیر قابل بازگشت است

چرا که عمل تزریق چربی غیر قابل بازگشت است و در صورتی که با مهارت کافی انجام نشود و نتیجه ی خوبی نداشته باشد باعث آسیب های جبران ناپذیری به فرد می شود.

عمل تزریق چربی غیر قابل بازگشت است
عمل تزریق چربی غیر قابل بازگشت است

بسته به این که این عمل در چه کلینیک و با چه امکاناتی انجام شود هزینه ها متفاوت است و مراکز مختلف بر اساس میزان خدمات هزینه و تعرفه های متفاوتی دارند. پزشکهای مختلف تکنیک های مختلفی برای این کار دارند و بسته به میزان تخصص و تجربه ی پزشک مورد نظر تعرفه ها تغییر می کند.

تعداد جلسات تزریق و محل تزریق نقش مهمی در تعیین تعرفه ها دارند. پزشک نمی تواند نتیجه را به صورت قطعی تخمین بزند، چرا که تعداد سلول هایی که در بافت باقی می مانند و جذب نمی شوند در افراد مختلف متفاوت هستند و ممکن است یک فرد در هر جلسه تزریق تعداد زیادی از سلول های بافت چربی را از دست بدهد و به تزریق بیش تری نیاز پیدا کند.

در مجموع تعرفه ثابتی برای این کار نمی توان تخمین زد، اما بر اساس میلی لیتر چربی ساکشن شده می توان تا حد زیادی این تعرفه را تعیین کرد.

تزریق در محل هایی که دارای ریسک و خطر هستند هزینه ی بیش تری را به دنبال دارد، چرا که نیازمند دقت و تخصص بیش تری هستند،

تا اینجا با مبحث هزینه ی تزریق چربی توسط خانم دکتر زرگنج فرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله دکتر خانم برای تزریق چربی با ما همراه باشید.

تزریق زیر پلک چشم بسیار مهم است

برای مثال تزریق زیر پلک چشم بسیار مهم است و باید با احتیاط و مهارت و ظرافت انجام شودف به گونه ای که آسیبی به اعصاب و رگ های خونی وارد نشود.

در صورتی که کلینیکی هزینه تزریق چربی را کم تر از حد معمول بگیرد، باید به کیفیت کار و تخصص جراحی که این کار را انجام می دهد شک کنید

علاوه بر این ممکن است این کلینیک تجهیزات کافی را در اختیار نداشته باشد یا مجوزهای کافی برای کار را نداشته باشد، بنابراین برای کاهش هزینه ها به هیچ عنوان به مراکزی که معتبر نیستند مراجعه نکنید.

تزریق زیر پلک چشم بسیار مهم است
تزریق زیر پلک چشم بسیار مهم است

بعد از تزریق چربی فرد دچار کبودی و ورم در سطح پوست خود خواهد شد

بعد از تزریق چربی فرد دچار کبودی و ورم در سطح پوست خود خواهد شد، اما این حالت پس از مدتی از بین می رود. در صورتی که میزان بیش تری از چربی تزریق شده در بافت باقی بماند و جا به جا نشود مهارت و تخصص پزشک را نشان می دهد

اما حدود۶٠ درصد از چربی تزریق شده جا به جا می شود و در بافت باقی نمی ماند که این امر طبیعی است. مهارت پزشک و تجربه و تخصص او باعث می شود آسیب کم تری به اعصاب و‌ مویرگ های ناحیه ی تزریق وارد شود.

تزریق برای افرادی که لاغر هستند و‌ ذخیره ی چربی ندارند قابل انجام نیست، چرا که عملا بافت چربی برای ساکشن وجود ندارد و برای فرم دادن به بدن این افراد باید از روش های دیگر مانند تزریق ژل استفاده کرد.

پزشک تزریق کننده باید فرد را متوجه این موضوع کند که انتظار زیادی برای نتیجه نداشته باشد و به صورت واقع بینانه به این مسئله نگاه کند.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل زمان بیش تری نیاز دارد و از این جهت هزینه ی بیش تری برای آن باید صرف کرد.

بعد از تزریق چربی فرد دچار کبودی و ورم در سطح پوست خود خواهد شد
بعد از تزریق چربی فرد دچار کبودی و ورم در سطح پوست خود خواهد شد

مراحل انجام فرایند تزریق چربی

در درجه ی اول باید محلی که قرار است چربی از آن استخراج شود را بی حس کنند و پس از بی حسی موضعی سلول های چربی که در اثر گرما به حالت نیمه جامد یا مایع در آمده اند را با کمک لوله ی باریکی از جنس استیل ساکشن می کنند.

پس از ساکشن چربی این سلول ها را با کمک سانتریوفوژ خالص می کنند و در حقیقت تصفیه  می کنند و این سلول ها را با کانول به محلی که نیاز به حجم دهی دارد تزریق می کنند.

در حین تزریق باید محل تزریق ماساژ داده شود تا سلول های چربی در زیر پوست گلوله گلوله نشوند و به صورت یک نواخت پخش شوند،

همچنین برای یکنواخت شدن پخش چربی در زیر پوست باید تزریق را در چند مرحله انجام داد، در این حالت سلول های چربی این فرصت را پیدا می کنند که با بقیه ی سلول ها به خوبی ارتباط بر قرار کنند.

مهارت پزشک

بسته به مهارت پزشک مورد نظر میزان جذب چربی در افراد مختلف متفاوت است. دکتر زرگنج فرد با تکنیک های ماساژ و تزریق این امکان را فراهم می کند که بیش ترین تعداد سلول در هر جلسه باقی بماند و نتیجه بهتری حاصل شود.

مصرف سیگار و الکل را از سه هفته قبل از تزریق چربی باید قطع کنید و از مصرف داروهای ضد التهابی مانند آسپرین و ایبوپروفن خوداری کنید، چرا که احتمال بروز خونریزی را افزایش می دهند. قبل از تزریق به میزان کافی آب بنوشید و از کسی بخواهید همراه شما باشد و در کارها به شما کمک کند تا فشار کم تری به محل تزریق و‌محل ساکشن وارد شود.

در حالت کلی می توان این عمل را به صورت سه مرحله ی اصلی توضیح داد:در مرحله ی اول پس از بی حسی موضعی استخراج چربی را انجام می دهند، در مرحله ی دوم خالص سازی سلول های چربی و مرحله سوم تزریق چربی به بافت مورد نظر است.

مهم ترین اصل در تزریق چربی زمان است

مهم ترین اصل در تزریق چربی زمان است و بین جلسات باید فاصله زمانی وجود داشته باشد تا مشخص شود چه میزان از چربی در بافت مانده و در جلسه ی بعدی چه میزان چربی باید استخراج و تزریق شود.

این روش برای افرادی که برای تناسب اندام خود از ورزش کردن نتیجه نگرفته اند بسیار موثر است و کمک می کند سریع تر به سایز دلخواه خود برسند. تزریق چربی روشی غیر تهاجمی است و مورد توجه زیادی است و در بین روش های حجم دهی و فرم دادن به اجزای بدن از محبوبیت بیش تری برخوردار است.

مهم ترین اصل در تزریق چربی زمان است
مهم ترین اصل در تزریق چربی زمان است

سیستم ایمنی بدن به خوبی با تزریق چربی سازگار است

سیستم ایمنی بدن به خوبی با تزریق چربی سازگار است، چرا که سلول های چربی از بدن خود فرد گرفته می شوند و توسط سیستم ایمنی به عنوان عامل مهاجم محسوب نمی شوند و باعث بروز واکنش آلرژیک نمی شوند.

در صورتی که به مویرگ ها آسیب وارد شود، ناحیه ی تزریق و ساکشن دچار کبودی می شود که این حالت موقتی است و به زودی بر طرف می شود در صورتی که تورم و کبودی بیش از حد بود باید به پزشک مراجعه کنید تا با تجویز دارو این مشکل را حل کند.

یک هفته پس از تزریق می توان فعالیت های روز مره را به شکل قبل شروع کرد. سعی کنید تمام توصیه های پزشک جراح را رعایت کنید.

این روش علاوه بر این که برای زیبایی ظاهری به کار گرفته می شود, برای نقص های که حین تصادف ایجاد شده اند یا در اثر بیماری و مسائل ژنتیکی به وجود آمده اند نیز به کار می رود.

باید بدانید قبل از هر عمل باید آزمایشهایی را انجام دهید. عمل تزریق چربی نیز از این گزینه مستثنا نیست و باید قبل از آن از وضعیت سلامت جسمی و روحی فرد کاملا مطمئن شد.

در این روش وزن کم و زیاد نمی شود ,، چرا که سلول های چربی از بخشی از بدن گرفته می شود و به بخشی دیگر تزریق می شود. عمل تزریق چربی تنها تناسب بین اندام ها را بیش تر می کند و باعث می شود فرد ظاهری متناسب داشته باشد.

سیستم ایمنی بدن به خوبی با تزریق چربی سازگار است
سیستم ایمنی بدن به خوبی با تزریق چربی سازگار است

ویژگی های پزشکی که تزریق چربی را انجام می دهد.

مهم ترین ویژگی کسانی که به حرفه پزشکی وارد می شوند، تخصص و مهارت و برخورداری از هوش زیاد است، اما هوش زیاد به تنهایی کفایت نمی کند و فرد باید دارای اخلاق خوب و عملکرد مناسب در هنگام بروز شرایط بحرانی باشد.

پزشکی که تزریق چربی را انجام می دهد باید با کمک تکنیک های روز دنیا و با استفاده از کم خطرترین روش ها بهترین عملکرد را داشته باشد و موثرترین نتیجه را به عمل آورد.

برای حجیم کردن قسمتی از بدن می توان از تزریق چربی کمک گرفت که نسبت به روش های دیگر ایمن تر و پایدارتر است.

در صورتی که چربی از جای مناسب گرفته نشود و در جایی که مناسب است تزریق نشود، عوارض جبران ناپذیری را برای فرد به دنبال دارد، بنابراین در صورتی که قصد دارید برای زیبایی و تناسب اندام و جوانسازی از تکنیک تزریق چربی استفاده کنید، به پزشک با تجربه و متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

ظرافت و دقت بالا

دکتر زرگنج فرد علاوه بر تخصص و مهارت از ظرافت و دقت بالایی برخوردار است و تجربه های موفق بسیار زیادی در این زمینه دارد. علی رغم بودن پزشکان با تجربه افرادی سود جو از کسانی که اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند و به دنبال روشی ارزان قیمت هستند، سوء استفاده کرده و عوارض جبران ناپذیری را برای این افراد ایجاد می کنند.

پزشک با تجربه در زمینه ی تزریق چربی باید بداند از چه بافتی ساکشن را انجام دهد، همچنین انجام ساکشن از افرادی که زیاد لاغر هستند قابل انجام نیست. پزشک وظیفه دارد شما را از کوچکترین مشکلات و عوارض این کار آگاه کند.

در واقع پزشک با تجربه و با مهارت کسی است که این مهارت و تجربه را داشته باشد که چیزی که در ذهن شماست را تا حد زیادی به واقعیت نزدیک کند.

پزشک جراح پلاستیک با تجربه ی خود می تواند بهترین تصمیم را برای زیبایی شما بگیرد و از تخصص و مهارت خود برای زیبایی بیش تر کمک بگیرد. بررسی سلامت قبل از انجام هر اقدامی ضروری است.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق را جدی بگیرید

مراقبت های قبل و بعد از تزریق را جدی بگیرید، چرا که در دستیابی به نتیجه ی بهتر به شما کمک می کند. پزشک قبل از انجام تزریق با انجام آزمایشاتی از سلامت شما اطمینان حاصل می کند. انجام این آزمایش ها ضروری است.

خانم دکتر زرگنج فرد مکان هایی را برای ساکشن و تزریق چربی انتخاب می کند که توسط لباس پوشیده شوند و تمام کارهای لازم برای این که زخم ها زودتر بهبود پیدا کنند را انجام می دهد،

بنابراین از بابت جای زخم های به جای مانده هنگام تزریق و ساکشن خیالتان راحت باشد. به هیچ عنوان نباید برای کاهش هزینه ها به افراد شیادی که گواهینامه و مهارت و تخصص تزریق چربی را ندارند مراجعه کنید، چرا که جز پشیمانی نتیجه ای نخواهید گرفت.

مدت زمان ریکاروی برای افراد مختلف متفاوت است

مدت زمان ریکاروی برای افراد مختلف متفاوت است، اما پزشک متخصص می تواند با استفاده از تجارب موفق خود این زمان را کاهش دهد، البته ژنتیک نقش موثری در بهبود زخم هاو کاهش مدت زمان ریکاوری دارد. علاوه بر این تغذیه ی مناسب و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها بر همه ی این موارد تاثیر می گذارد و نمیتوان از تاثیر آن غافل شد.

پزشک تزریق چربی باید علاوه بر این که بهره ی هوشی بالایی  داشته باشد باید هوش اجتماعی نسبتا خوبی داشته باشد و توانایی بر قراری ارتباط و همدردی با بیماران را داشته باشد و از روحیه ی شاد و با نشاطی بر خوردار باشد.

قدرت جسمی و روحی بالا

پزشک جراح پلاستیک باید دارای قدرت جسمی و روحی بالا باشد و از ظرافت و حوصله ی زیادی برخوردار باشد، علاوه بر این باید بتواند در شرایط سخت بهترین تصمیم را بگیرد.

قبل از مراجعه به پزشک می توانید در مورد تجربه های موفق او از پزشکان دیگر و افرادی که به او مراجعه کرده اند اطلاع پیدا کنید.

یک پزشک خوب باید وجدان کاری بالایی داشته باشد و در هر شرایطی بهترین کاری که به نفع بیمار است را انجام دهد، همچنین به این علت که با افراد مختلف با روحیه های متفاوت سر و کار دارد باید بتواند در هر شرایطی و با هر فرد ارتباط موثری برقرار کند و اعتماد افراد مختلف را جلب کند،

غرور بیش از حد از مانع از بر قراری ارتباط موثر با مراجعین می شود، بنابراین پزشک تزریق کننده ی چربی باید فروتن باشد و اشتباهات و خطاهای خود را بپذیرد و از آن درس بگیرد.

قدرت جسمی و روحی بالا
قدرت جسمی و روحی بالا

تزریق چربی را در چه بافت هایی می توان انجام داد؟

تزریق چربی را می توان در هر محلی که حجم خود را از دست داده و نیاز به پر کردن دارد انجام داد. در اثر افزایش سن یا تصادف های مختلف چروک ها و فرورفتگی هایی در پوست ایجاد می شود که با تزریق چربی می توان این مکان ها را پر کرد و زیبایی و شادابی را به آن برگرداند.

در این حالت چربی مورد نیاز برای تزریق از بخش هایی مانند شکم یا ران استخراج می شود و‌ پس از این که تصفیه کردند به محل مورد نظر تزریق می کنند. تزریق چربی در سینه ها باعث افزایش حجم و رفع افتادگی در این ناحیه می شود،

البته برای افرادی که پوستشان خاصیت ارتجاعی خود را از دست نداده باشد، چرا که افرادی که خاصیت ارتجاعی پوستشان از دست رفته باشد، پس از ترزیق چربی در این بافت باعث افتادگی بیش تر در سینه ها می شود.

در مواردی که تزریق ژل و‌ پروتز باعث نامتقارن شدن سینه ها می شود، می توان این نامتقارن بودن را با تزریق چربی بر طرف کرد.

با تزریق چربی شکل طبیعی را به سینه ی خود برگردانید

افرادی که به علت سرطان سینه بخشی از سینه ی خود را از دست داده اند، می توانند با تزریق چربی شکل طبیعی را به سینه ی خود برگردانند.

افرادی که دوست دارند باسنی خوش فرم و برجسته داشته باشند با کمک تکنیک های تزریق چربی می توانند حجم باسن را افزایش دهند و آن را خوش فرم کنند.

چربی مورد نیاز برای تزریق به باسن را می توان از پهلو ها و شکم ساکشن کرد, در این حالت پهلوها و شکم جمع تر می شود و برجستگی باسن بیش تر خودش را نشان می دهد و زیبایی اندام فرد را دو چندان می کند.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده پست دکتر خانم برای تزریق چربی هستید.

تزریق چربی روی دست کسانی  که دستان لاغر دارند

تزریق چربی روی دست کسانی که عروق و تاندون های پشت دستشان مشخص است و دستانی لاغر دارند روش مناسبی است و می تواند زیبایی را به دستان فرد برگرداند.

در محل هایی مانند ساق پا , ران ها,بازو, روی دست,سینه ها,باسن و اجزای مختلف صورت می توان تزریق چربی را برای زیبایی بیش تر انجام داد.

در کل تزریق چربی باعث می شود فرد حس خوبی به اندام ها و ظاهر خود پیدا کند و اعتماد به نفس بیش تری برای ادامه ی زندگی داشته باشد.

تزریق چربی به لب ها باعث ایجاد حجم دلخواه به لب ها می شود, تزریق برای گودی چشم نیز قابل انجام است و باعث می شود سیاهی دور چشم از بین برود. همانطور که گفته شد تزریق چربی را در گونه ها، خطوط و چروک های پیشانی و خط لبخند نیز می توان انجام داد.

برای افرادی که دوست دارند اندام های زیبا و برجسته داشته باشند روش تزریق چربی ساده ترین و بی درد سرترین روش است.

تزریق چربی روی دست کسانی  که دستان لاغر دارند
تزریق چربی روی دست کسانی  که دستان لاغر دارند

امیدواریم تا اینجا از خواندن پست دکتر خانم برای تزریق چربی اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

مقایسه ی نتایج تزریق چربی با تزریق ژل و پروتز

احتمال بروز عفونت در تزریق چربی کم تر از تزریق ژل و پروتز است. ژل ها و پروتزها با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در اختیار فرد قرار می گیرد که نتایج متفاوتی را به بار می آورد. در واقع تزریق چربی این ریسک را ندارد و اختمال بروز عفونت را در بدن افراد مختلف کاهش می دهد.

هزینه ی تزریق چربی نسبت به ژل و پروتز کم تر است، چرا که با توجه به تحریم های اخیر و وارد نشدن ژل و پروتز با کیفیت قیمت این مواد افزایش پیدا کرده است، اما قبلا گفتیم که چربی از بافت های بدن خود فرد گرفته می شود و هزینه ای جز هزینه ی تزریق را به همراه ندارد.

ژل و‌ پروتز تزریق شده در زیر پوست حرکت می کنند، ولی چربی تزریق شده مانند بافت های طبیعی بدن عمل می کند و ظاهری یکنواخت و شاداب و بدون چروک را به سطح پوست فرد می بخشد.

شما در حال خواندن مقاله دکتر خانم برای تزریق چربی هستید.

تزریق چربی به اجزای صورت تقریبا یک ساعت در هر جلسه زمان نیاز دارد

تزریق چربی به اجزای صورت تقریبا یک ساعت در هر جلسه زمان نیاز دارد، اما برای سینه و باسن زمان بیش تری نیاز است و نزدیک به سه ساعت زمان لازم است تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود.

تزریق چربی روش ایمنی است و افرادی که از این روش استفاده کرده اند نتایج خوبی گرفته اند. علاوه بر این جامعه ی جراحان زیبایی آمریکا روش تزریق چربی را تایید کرده اند و روش ایمنی می دانند. مهم ترین مزیت تزریق چربی این است که فرد می تواند پس از مدت کوتاهی فعالیت های روزمره ی خود را شروع کند.

امروزه تعداد افرادی که از روش تزریق چربی برای حجم دهی به اندام ها استفاده می کنند، روز به روز افزایش پیدا می کند و این روش مناسب ترین روش برای جایگزینی تزریق ژل و پروتز است.

تزریق چربی روش پایدار تری نسبت به تزریق ژل و پروتز است، اما تزریق پروتز و ژل قابل بازگشت است، ولی تزریق چربی قابل بازگشت به صورت اولیه نیست، بنابراین کمک گرفتن از پزشک با تجربه و با مهارت مهم ترین و اصلی ترین نکته در این زمینه است.

تزریق چربی به اجزای صورت تقریبا یک ساعت در هر جلسه زمان نیاز دارد
تزریق چربی به اجزای صورت تقریبا یک ساعت در هر جلسه زمان نیاز دارد

آیا تزریق چربی با عوارضی همراه است؟

خوشبختانه روش تزریق چربی روش بی خطر و ایمنی است و عوارض جانبی در این روش به ندرت اتفاق می افتد. کبودی و تورم جزئی از این فرآیند است و‌ پس از مدت کوتاهی از بین می رود و بر طرف می شود و به هیچ عنوان نمی توان کبودی و تورم موقتی را به عنوان عارضه مطرح کرد.

همه ی این عوارض احتمالی در جلسه ی مشاوره برای فرد توضیح داده می شود، البته اگر پزشک تزریق کننده ی چربی دارای مهارت و تخصص کافی باشد این عوارض به هیچ عنوان ایجاد نمی شود.

واکنش آلرژیک به داروهای بی حسی موضعی , در موارد بسیار نادر عفونت در محل ساکشن و تزریق , کاهش عملکرد واکنش های حسی در پوست , اسکار و لکه های پوستی , در صورتی که نکات بهداشتی و ایمنی رعایت نشود احتمال بروز آلرژی وجود دارد , آسیب به لایه های عمیق تر پوستی , نامتقارن بودن و به دست نیامدن نتایج مطلوب همگی عوارضی هستند که در صورت عدم مراجعه به پزشک با تجربه احتمال بروز این عوارض افزایش پیدا می کند.

آیا تزریق چربی با عوارضی همراه است؟
آیا تزریق چربی با عوارضی همراه است؟

برای لیپوساکشن برش کوچکی ایجاد می شود

برای لیپوساکشن برش کوچکی ایجاد می شود و به مرور زمان جای این برش از بین می رود , پزشکی که دارای مهارت و تجربه ی بالایی در این زمینه باشد، سعی می کند برش ها را در جاهایی ایجاد کند که در معرض دید نیستند و توسط لباس پوشانده می شوند.

طی سال های اخیر از کانول های ظریف تری برای ساکشن و تزریق چربی استفاده می شود که آسیب کم تری به ظاهر بافت وارد می کند.

هر جراح بسته به روش ها و تجارب شخصی عملکرد متفاوتی برای مراحل مختلف تزریق دارد و در صورتی که به جراح با تجربه در این زمینه مراجعه کنید، می توانید به او اعتماد کامل داشته باشید و نتیجه خوبی به دست آورید.

برای لیپوساکشن برش کوچکی ایجاد می شود
برای لیپوساکشن برش کوچکی ایجاد می شود

در نهایت باید بدانید تمام نتایج تزریق به مهارت پزشک مورد نظر بستگی دارد و در صورتی که به صورت اصولی انجام نشود و به پزشک با تجربه و با مهارت در این زمینه مراجعه نکنید، علاوه بر این که نتیجه ی خوبی نخواهید گرفت، هزینه اضافه برای این کار صرف کرده اید.

فرآیند گرافت چربی را باید طی چند مرحله و کم کم انجام داد

فرآیند گرافت چربی را باید طی چند مرحله و کم کم انجام داد، چرا که جذب چربی در افراد مختلف تفاوت دارد و در صورتی که مرحله به مرحله این کار انجام بگیرد، فرصت جذب و پیوند بافت چربی به سایر بافت های بدن ایجاد می شود.

نامتقارن بودن امری طبیعی است، ولی در صورتی که به پزشک دارای مهارت و تخصص کافی مراجعه کنید، امکان به وجود آمدن عارضه نا متقارن بودن بسیار کاهش پیدا می کند.

برای اینکه در محل تزریق و محل ساکشن دچار تورم نشوید باید محل مورد نظر را ببندید

برای اینکه در محل تزریق و محل ساکشن دچار تورم نشوید باید محل مورد نظر را ببندید. تزریق چربی از این نظر که از مواد شیمیایی مانند ژل و پروتز برای حجم دهی استفاده نمی شود بسیار مورد توجه است و باعث ایجاد فرم و ظاهری طبیعی در فرد می شود.

مهم ترین مشکلی که پس از تزریق ممکن است ایجاد شود، عدم تقارن به علت جذب متفاوت چربی است که پس از مدتی برطرف می شود و در صورتی که این مشکل بر طرف نشد، با تزریق های مجدد و ماساژ اصولی آن را بر طرف می کنند.

تورم و خون ریزی پس از تزریق طبیعی است و به علت آسیب به مویرگ ها ایجاد می شود، اما در صورتی که پزشک مورد نظر مهارت و تجربه ی بیش تری داشته باشد این آسیب ها به حد اقل می رسند.

مدت زمان کوتاهی پس از تزریق می توان فعالیت روزمره را شروع کرد و اسکار های ایجاد شده بعد از مدت کوتاهی از بین می رود.

از اینکه تا انتهای پست دکتر خانم برای تزریق چربی با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست دکتر خانم برای تزریق چربی بهره کافی را برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید