مرکز پاکسازی پوست در تهران
مرکز پاکسازی پوست در تهران

لیست موضوعات

مرکز پاکسازی پوست در تهران

درمقاله امروز می خواهیم درباره ی مرکز پاکسازی پوست در تهران صحبت کنیم.

امروزه کلینیک های تخصصی پوست ومو ، باهدف رفع مشکلات وعوارض پوست ومو شروع به فعالیت نموده اند وبا استفاده از کادر پزشکی متخصص وحرفه ای خدمات بسیار خوبی را ارائه می دهند.

در این مراکز می توان از خدمات تخصصی وبا کیفیت، تجهیزات ودستگاه های به روز ومطابق  با آخرین تکنولوژی دنیا در زمینه پوست ومو بهره مند شد.یکی از مهمترین خدماتی که این مراکز به مراجعین خود ارائه می دهند خدمات پاکسازی پوست می باشد که سبب پاکسازی و رفع مشکلات پوستی می گردد وگامی موثر در فرآیند جوان سازی پوست است.

درادامه به سوالات مطرح شده پاسخ خواهیم داد.

  • در مراکز پاکسازی پوست در تهران چه خدماتی ارائه می شود؟
  • پاکسازی پوست چیست؟
  • درمراکز پاکسازی پوست با توجه به چه عواملی روش مناسب پاکسازی را تشخیص می دهند؟
  • پاکسازی پوست شامل چه مراحلی است؟
  • در مراکز پاکسازی پوست معمولا از چه روش هایی استفاده می کنند؟

 

در مراکز پاکسازی پوست چه خدماتی ارائه می شود؟

  • در این مراکز خدمات تخصصی لایه برداری پوست وپاکسازی پوست برای متقاضیان انجام می شود.
  • در این مراکز لایه برداری شیمیایی پوست توسط بهترین متخصصین زیبایی وجراحان پلاستیک با ارائه مشاوره مناسب وکاربردی انجام می گیرد.
  • کلیه خدماتی که در رابطه با پوست ومو در این مرکز انجام می گیرد باتوجه به نوع پوست ومشکلات پوستی شخص ارئه می شود.
  • باید توجه داشت که دوره پاکسازی پوست درافراد مختلف با توجه به نوع پوست وشرایط پوستی که دارند متفاوت می باشد وممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشد.طول مدت این دوره توسط پزشک متخصص با فاصله های زمانی مناسب مشخص می گردد.درپایان دوره نیز مشاوره هایی در رابطه با مراقبت های لازم برای پوست پس از پاکسازی توسط متخصصین به مراجعین داده می شود.
  • فرآیند پاکسازی پوست در این کلینیک ها شامل پاکسازی پوست ازموادآرایشی وآلودگی ها، بخوردادن،لایه برداری،ماسک گذاری،ازبین بردن تیرگی های دورچشم واطراف بینی وسایر لکه های پوستی با استفاده از مواد وکرم های مناسب،آب رسانی ومرطوب نگهداشتن پوست می باشد.
در مراکز پاکسازی پوست چه خدماتی ارائه می شود؟
در مراکز پاکسازی پوست چه خدماتی ارائه می شود؟

پاکسازی پوست چیست؟

به فرآیندهایی که به منظور لایه برداری،تخلیه جوش ها ودانه های سرسیاه وسر سفید که اصطلاحا به آن تخلیه کومودون ها می گویند، پاکسازی پوست گفته می شود.

عمل پاکسازی پوست می تواند با استفاده ازروش مکانیکی ویا به وسیله محصولات تاثیر گذار انجام پذیرد .امروزه در بیشتر کلینیک های پوست ومو با استفاده از محصولات، پاکسازی پوست را انجام می دهند وترجیح می دهند کمتر از روش مکانیکی استفاده نمایند زیرا محصولاتی که در این زمینه وجود داردباعث می شوند این کار بدون تهاجم وحداقل آسیب به پوست وبه صورت عمیق انجام شود.

پاکسازی پوست چیست؟
پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست با توجه به نوع پوست حداقل ماهی یکبار حتما باید انجام شود تا ضمن تمیز نمودن منافذ پوست،لایه های مرده وکدری که در اثرنشستن آلودگی روی پوست به وجود آمده اند ازبین روند وپوست شادابی وسلامت اولیه خود را به دست آورد.

 

درمراکز پاکسازی پوست با توجه به چه عواملی روش مناسب پاکسازی را تشخیص می دهند؟

در این مراکز که در نقاط مختلف شهر تهران جهت دسترسی آسان تر مردم افتتاح شده اند ،متخصصین برجسته وپزشکان باتجربه ای وجود دارند که پس از بررسی شرایط پوست وتشخیص نوع پوست وضایعات پوستی که در پوست بیمار وجود دارد

بهترین روش درمان را ارائه می دهند.نوع پوست (خشک،چرب،نرمال،مختلط) نقش مهمی در تعیین روش پاکسازی پول وطول مدت دوره پاکسازی دارد.پوست های چرب وخشک نسبت به پوست نرمال از حساسیت بیشتری برخوردارند وپزشکان این نکته را در انتخاب روش پاکسازی در نظر می گیرند . در زیر به بیان ویژگی های هرنوع پوست می پردازیم.

درمراکز پاکسازی پوست با توجه به چه عواملی روش مناسب پاکسازی را تشخیص می دهند؟
درمراکز پاکسازی پوست با توجه به چه عواملی روش مناسب پاکسازی را تشخیص می دهند؟
  • پوست نرمال: پوستی که دارای نرمی ورطوبت مناسب می باشد و روی پوست منافذ بزرگی دیده نمی شود.
  • پوست خشک: پوست هایی نازک وترک دار هستند.این نوع پوست ها معمولا درخشان نیستند وکمتر می توان روزنه ای روی این مدل پوست مشاهده کرد.
  • پوست چرب: این نوع پوست در قسمت های پیشانی،چانه وبینی براق هستند واصولا صاف وصیقلی می باشند که منافذ پوست کاملا آشکار است.
  • پوست ترکیبی یا مختلط: این نوع پوست تقریبا ویژگی های پوست نرمال را دارد با این تفاوت که در قسمت های پیشانی وبینی وچانه پوست چرب می باشد.

پاکسازی پوست شامل چه مراحی است؟

  • آماده سازی
  • ماساژ
  • آداب پاکیزگی
  • پاک کننده چشم ولب
  • شیرپاک کن مخصوص پوست
  • لوسیون مخصوص پوست
  • لایه بردار متناسب با پوست
پاکسازی پوست شامل چه مراحی است؟
پاکسازی پوست شامل چه مراحی است؟

در مراکز پاکسازی پوست معمولا از چه روش هایی استفاده می کنند؟

  1. میکرودرم آبریژن

این روش با استفاده از لایه برداری از سطح پوست میزان ضخامت لایه بیرونی را کاهش می دهد ولکه هایی که در اثر افزایش سن،چین وچروک وجوش های سرسیاه وسرسفید را درمان می کند.کاربرد دیگر این روش درمان جای زخم های کوچک، آفتاب سوختی وترک های پوستی می باشد.

میکرودرم آبریژن
میکرودرم آبریژن
  1. لیزر تراپی

در این روش لیزر از طریق انرژی گرمایی که به سطح پوست منتقل می کند، لایه سطحی پوست را پاکسازی می کندوبا تحریک کلاژن سازی به ساخت کلاژن جدید در پوست کمک می کند. این روش جز روش های سریع وبدون درد می باشد.

 

  1. لایه برداری

این روش بیشتر برای پوست های خشک کاربرد دارد وبا نرم کردن پوست های خشک، بافت های آسیب دیده پوست، جای زخم وآکنه وچین وچروک ها را بهبود می بخشد.لایه برداری در درمان بیماری هایی چون ماسلما وشاخی شدن پوست کاربرد دارد.

لایه برداری
لایه برداری
  1. ماسک های پاکسازی پوست صورت

ماسک ها معمولا از ترکیبانی چون خاک رس،جذب کننده ی چربی، ژل آبرسان وکرم های مرطوب کننده و ویتامینه ومغذی تهیه می شوند . این محصولات باید به مدت 10الی15 دقیقه بر روی پوست قرار گیرند.ماسک ها نیز با توجه به نوع پوست دارای انواع مختلفی هستند وجز روش های کم هزینه وآسان محسوب می شوند.

ماسک های پاکسازی پوست صورت
ماسک های پاکسازی پوست صورت
  1. روش پیلینگ

در این روش با استفاده از مواد شیمایی که بر روی پوست به کار می برند ، پوست دچار تغییراتی شده وتاول می زند و در نهایت این پوست به مرور ریخته وپوستی صاف وکم چروک جایگزین پوست قبلی می شود.

  1. جوانسازی با استفاده از امواج رادیویی

در این روش پزشک ابتدا صورت را با استفاده از شوینده ها عاری از هر گونه آرایش وچربی و آلودگی می کند سپس با استفاده ازکرم های بی حس کننده ،پوست رابی حس می کندو به وسیله دستگاه مخصوص انرژی موج های رادیویی را به سطح پوست می رساند وبه این طریق عمل پاکسازی وجوانسازی پوست را انجام می دهد.

این روش معمولا برای درمان افتادگی پوست ودر قسمت های پیشانی، زیرچشم ها، وسط صورت ، خط فک وگردن به کار می رود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

با یک کلیک تماس بگیرید