متخصص پوست و مو در قیطریه
متخصص پوست و مو در قیطریه

لیست موضوعات

متخصص پوست و مو در قیطریه

در این مقاله می خواهیم درباره متخصص پوست و مو در قیطریه برای شما مطالبی بیاوریم همراه ما باشید. اگر ساکن شرق تهران هستید یا در این ناحیه به دنیال متخصص پوست و مو می گردید ، ما به شما کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد را پیشنهاد می کنیم. چرا که در این مرکز جمعی از متخصصان گرد هم آمده اند تا شما بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

همواره در طول تاریخ، بشر به دنبال زیبایی بوده است. انسان­ها همیشه به دنبال جوان و سالم ماندن پوست خود بوده است. با این فکرمتخصص های فراوانی به دنبال جوانسازی و زیبایی پوست و مو بوده اند و برای این هدف داروها و کرم های فراوانی ساخته شده است که کمکی به بهتر شدن بشود.

امروزه با پیشرفت علم در راستای پوست ومو دستگاه های فراوانی برای جوان سازی پوست و کاشت مو ساخته شده است. متخصص های موجود در قیطریه مجهز به بروزترین دستگاه های پوست و مو هستند. این نکته را بدانید که در این مکان به بهترین شکل به شما کمک شایانی می کنند. هدف این مکان جلب رضایت مراجعه کننده است.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

  • چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟
  • کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟
  • تزریق ژل به چه صورت می باشد؟

 

چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟

با مراجعه به کلینیک زیبایی دکتر زرگنج فرد می توانید از متخصص های مربوطه درباره بیماری پوستی خود سوال کنید و برای درمان آن اقدام کنید چرا که این مکان دارای پزشکان متخصص می باشد.

برای درمان بیماری های مربوط متخصص توسط تجویز دارو ویا با عمل های زیبایی به شما کمک می کنند.همچنین در این مرکز می توانید عمل های زیبایی رانیز انجام دهید مثل : کاشت مو، لیزر مو زائد، تزریق ژل برای زیبایی و… درخدمت مراجعین می باشد.

چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟
چگونه خدماتی در این مکان می توانید دریافت کنید؟

– تمام عملیاتی که به لاغری مربوط می شود در این مکان صورت می گیرد به این نکته توجه داشته باشید که این موضوع زیر نظر متخصص انجام می پذیرد.

-این مکان مجهز به خدمات لیزر پوست می باشد:

  • جوان سازی پوست به کمک لیزر

در این مکان به وسیله دستگاهای لیزر به پوست خای چروک دار و افتاده کمک می کند که تا حدودی به حالت اویله برگردد. این دستگاه ها می توانند بعضی اسکارهای قدیمی را نیز از بین ببرند.

جوان سازی پوست به کمک لیزر
جوان سازی پوست به کمک لیزر
  • از بین بردن موهای زائد به وسیله دستگاه لیزر

برای ازبین بردن موهای زائد از دستگاه های لیزر استفاده می کنیم که در این مکان از دستگاه های بسیار پیشرفته استفاده می کنند.

  • دستگاه IPL

از این دستگاه برای جای ضخم های قدیمی استفاده می شود. به کمک این دستگاه چروک های صورت وافتادگی های بعضی جاها را نیز رفع می کند.

از دیگر خدمات این مکان:

-بعضی جراحی های سرپایی در این مکان انجام می شود. برای فهمیدن بعضی بیماری های پوستی احتیاج به تیکه برداری از محله ضخم می باشد که این کار در این مکان صورت می گیرد. برای برداشتن خال ویا اسکار ضخم در این مرکز به عمل آن می پردازیم.

دستگاه IPL
دستگاه IPL

-بعضی چاقی های سطحی با حجم چربی کم را به کمک  دستگاه رادیوفرکوئنسی می توانید رفع کنید. برای قسمت های شل شده ناحیه شکم وپهلو می توانید از این دستگاه کمک بگیرید.

– بیماری های پوستی مثل اگزما ویتیلایگو پسوریازیس را می توان به کمک دستگاه نور درمانی رفع کنید.

-به وسیله مزوتراپی می توانید کم پشتی مو های خود رارفع کنید برای درمان شلی پوست نیز به کار می رود.

-بوتاکس عملیاتی است که به شما برای جوان سازی کمک می کند.

 

کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟

در این مرکز تخصصی انواع خدمات مو ارائه می شود. کسانی که موهای کم پشت دارند با بعضی از دستگاه ها وداروهای تقویت مو برای پرپشت شدن آن اقدام می کنند اگر با این کارها رویش مو رخ نداد به بیمار پیشنهاد کاشت مو را می دهند.

در این مکان انواع عمل های کاشت مو انجام می گیرد وتمام کسانی که در این مرکز کاشت داشته اند راضی می باشند چرا که متخصصان این مکان عمل های خود را مطابق عمل های روز دنیا پیش می رود.

کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟
کاشت مو در این کلینیک چگونه صورت می گیرد؟

این را بدانید برای کاشت مو شراط خاص خود را دارد اگر از کسانی هستید که شرایط زیر را دارید می توانید کاشت مویی موفق داشته باشید:

– کسانی که ریزش موی آن ازبیماری آندروژنیک است.(در مردان)

-کسانی که ریزش موی آن از بیماری ژنتیکی است.(در زنان)

-اشخاصی که خط عمل دارند و مو در آن ناحیه رشد نکرده است.

-کسانی که تصادف کرده اند یا بیماری پوستی باعث رشد نکردن مو شده است.

-خانوم هایی که طاسی اندروژنی رنج میبرند این را بدانند از ان دسته افرادی هستید که کاشت موی موفقیت آمیزی دارید.

 تزریق ژل به چه صورت می باشد؟

اگر با تزریق بوتاکس چروک های صورتان از بین نرفته می توانید به کمک تزریق ژل آن ها را از بین ببرید این نکته را به خاطر بسپارید برای از بین بردن چروک به کمک ژل هر شش ماه یک بار باید تزریق داشته باشد.

اگر جراحی صورت داشتید و احساس می کنید که فرو رفتگی در صورت خود می بینید به کمک تزریق ژل می توانید این مشکلات را رفع کنید.

به کمک تزریق ژل می توانید به زاویه سازی صورت خود بپردازید یا به کمک تزریق گونه هایی برجسته داشته باشید البته در بعضی از خانوم ها به برجسته بودن لب بیشتر اهمیت می دهند.به این نکته توجه کنید که در تزریق ژل حتما با متخصص مشورت کنید که میزان استفاده خود را بدانید.

 تزریق ژل به چه صورت می باشد؟
تزریق ژل به چه صورت می باشد؟

عمل زیبایی

عمل های زیبایی بسیار حساس می باشد برای هر عمل زیبایی بسیار تحقیق کنید چرا که اگر برای شما مشکلی بوجود بیاید به سلامتی هم روح وهم جسم لطمه وارد شده است  پس در انتخاب مرکز زیبایی دقت کنید که زیر نظر وزارت بهداشت باشد وعمل های شما تحت نظر پزشک متخصص صورت گیرد.

داروهای که استفاده می کنند ودستگاه هایی موجود در کلینیک حتما دقت کنید که طبق روز دنیا باشد چرا که پوست برای همه بسیار مهم است پس در حفظ سلامتی آن کوشا باشید.

حتما به مرکز متخصص پوست ومو در قیطریه رفته و از نزدیک شاهد کارهای آنها باشد. عمل های زیبایی خود را در این محل انجام بدهید. این محل از پزشکان مجرب پوست ومو بهره برده است که در خصوص عمل های زیبایی به شما مشورت های لازم را می دهد.

در این کلینیک برای هر عمل زیبایی متخصص مربوط وجود دارد. این را بدانید در این مرکز از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود. داروها ومواد استفاده شده در این مرکز بسیار عالی و زیر نظر وزارت بهداشت تحت کنترل می باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

با یک کلیک تماس بگیرید