میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق ژل اخم ابرو
تزریق ژل اخم ابرو

لیست موضوعات

تزریق ژل اخم ابرو

امروز می خواهیم در مورد یکی از موضوعات و موارد بسیار کاربردی که تزریق ژل اخم ابرو نام دارد و کمک بسیار زیادی به جوانسازی ناحیه صورت می کند با هم صحبت کنیم و آن را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم تا از تاثیرات این روش بسیار کاربردی آگاه شویم و تاثیر شگفت انگیز تزریق ژل اخم ابرو بر روی پوست ناحیه چشم و پیشانی و در نهایت زیبا سازی صورت را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

تزریق ژل اخم ابرو
تزریق ژل اخم ابرو

برای کسب اطلاعات لازم در مورد تزریق ژل اخم ابرو می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

در مقاله تزریق ژل اخم ابرو، سعی نمودیم اطلاعات بسیار جامع و مفیدی را برای شما دوستان عزیز به ارمغان آوریم تا شما دوستان عزیز با استفاده از این مطالب بتوانید بهترین انتخاب را بین گزینه های موجود برای جوانسازی و زیبایی صورت خود انتخاب کنید. پس تا انتهای مقاله بسیار جامع و مفید تزریق ژل اخم ابرو، با ما همراه باشید.

هدف ما در این مقاله آن است تا برای شما اطلاعات جامعی در مورد تزریق ژل اخم ابرو جمع آوری کنیم

هدف ما در این مقاله آن است تا برای شما اطلاعات جامعی در مورد تزریق ژل اخم ابرو جمع آوری کنیم و هر آن چه را که درمورد تزریق ژل اخم ابرو نمی دانید، به اطلاع شما برسانیم تا شما نیز بتوانید با استفاده از این اطلاعات و همین طور مشورت با پزشک متخصص در این عرصه، بهترین انتخاب را برای خود و صورت خود برگزینید. بنابراین، پس از خواندن مقاله جامع تزریق ژل اخم ابرو، حتماً با پزشک مورد نظر خود مشورت نمایید تا نتیجه حاصله  دو چندان مفید باشد.

حتماً برای شما سوال شده که تزریق ژل اخم ابرو چگونه است و در واقع چه تاثیری بر روی ظاهر صورت شما خواهد گذاشت؟ آیا تاثیر این روش مدرن به جوانسازی و زیبایی صورت ما کمکی خواهد نمود؟ آیا می تواند چین و چروک های ناحیه صورت ما را رفع نماید؟

و ده ها سوال دیگر که قصد داریم در نوشتار تزریق ژل اخم ابرو برای شما به طور مفصل شرح داده و از هر نظری این روش مدرن را مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم.

تاثیر ژل های پوستی

اگر شما تا به حال از ژل های پوستی که امروزه در دنیای مدرن مورد استفاده بسیاری از افراد، به خصوص بانوان قرار می گیرد، استفاده کرده باشید، حتماً تاثیر شگفت انگیز این روش کاربردی را در رفع چین و چروک های ناحیه صورت خود و همچنین افتادگی های پوستی که در ناحیه ابرو قرار دارند، تجربه کرده اید.‌

همه ما می دانیم که با افزایش سن، پوست ما دچار پیری خواهد شد و به خصوص این افتادگی و چین و چروک بسیار خودش را در ناحیه صورت نشان خواهد داد. ‌می دانیم که ناحیه صورت بسیار در سنجش سن انسان موثر بوده و نمیتوان معایب این ناحیه را از نظر دیگران مخفی نمود.

پس باید دنبال راه چاره ای برای این معضل اجتماعی باشیم تا از این طریق هم به جوانسازی خود کمک کرده و هم اعتماد به نفس بیشتری را در برخورد با دیگران حس کنیم . پس درمی یابیم که این موضوع یکی از موارد بسیار مهم برای اشخاصی است که به ظاهر خود اهمیت ویژه می دهند و دوست دارند تا در جامعه بدرخشند.

در نتیجه، این افراد در تلاش هستند تا با چین و چروک هایی که بر روی صورت خود که در نتیجه افزایش سن است، مبارزه کرده و ظاهری زیبا برای خود به ارمغان بیاورند.

پیشرفت علم و تکنولوژی

خوشبختانه می دانیم که امروزه در جهان بسیار پیشرفته ما، با پیشرفت علم و تکنولوژی برای بسیاری از موارد مشکلات و راه حل های مختلف وجود دارد. چین و چروک ها و افتادگی های ناحیه صورت نیز از این قاعده مستثنی نیست و همین طور می دانیم که یکی از راه های بسیار مناسب برای از بین بردن این معایب پوستی، تزریق ژل اخم ابرو می باشد.

همچنین این روش، در طی چندین سال گذشته تا کنون،  برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط اخم،  مورد استفاده پزشکان زیبایی قرار می گیرد که نتایج بسیار عالی را برای افراد متقاضی به جای گذاشته که امروزه از این روش به عنوان یکی از معتبرترین روش های زیبایی نام برده می شود.

معروف ترین روش درمان چین و چروک

همین عامل باعث شده تا در جهان امروز، این روش به عنوان یکی از معروف ترین روش های درمان چین و چروک و خط اخم در ناحیه صورت، مورد استفاده قرار بگیرد تا طرفداران و متقاضیان زیادی را نیز به سمت این روش کاربردی جذب نماید.

به واسطه همین استقبال، ما تصمیم گرفتیم که اطلاعات جامعی را در این مورد به شما انتقال داده و در مقاله تزریق ژل اخم ابرو، به شما اطمینان خواهیم داد که برای بسیاری از سوالاتی که در ذهن خود دارید، پاسخ مناسب دریافت کرده و در انتهای این مقاله، اطلاعات جامعی را در مورد تزریق ژل اخم ابرو به دست آورده باشید.

معروف ترین روش درمان چین و چروک
معروف ترین روش درمان چین و چروک

در مقاله جامع و کاربردی تزریق ژل اخم ابرو، سعی کرده یم تا به صورت مختصر و مفید به سوالات زیر پاسخ داده و اطلاعات سودمندی را در این مورد جذاب ارائه نماییم:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

علت پیری پوست صورت چیست؟

علت افتادگی ها و چین و چروک هایی که در ناحیه چشم و ابرو ایجاد می شود، چیست؟

خط اخم ابرو چیست؟

علت تشکیل خط اخم ابرو چیست؟

تزریق ژل اخم ابرو چیست؟

تاریخچه تزریق ژل اخم ابرو

آیا تزریق ژل اخم ابرو درد دارد؟

هدف از تزریق ژل اخم ابرو چیست؟

نحوه تزریق ژل اخم ابرو

هزینه تزریق ژل اخم ابرو

ماندگاری روش تزریق ژل اخم ابرو چگونه است؟

ژل های پوستی در ناحیه خط اخم چگونه عمل خواهند کرد؟

مراقبت های قبل از تزریق ژل اخم ابرو چگونه است و آیا اصولا نیاز به مراقبت دارد؟

مراقبت های بعد از تزیق ژل اخم ابرو چگونه است و چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

چه میزان ژل پوستی برای این روش مورد نیاز است؟

اثر تزریق ژل اخم ابرو چه مدت پس از تزریق نمایان می شود؟

تغذیه پس از انجام این روش باید به چه صورتی باشد؟

مزایای تزریق ژل اخم ابرو نسبت به سایر روش ها

چه ژلی را برای تزریق خط اخم انتخاب کنیم؟

این روش تا چه میزان ایمن خواهد بود؟

 

علت پیری پوست صورت چیست؟

یکی از دلایل بسیار مهم در پیری پوست صورت آن است که هر چقدر میزان سن انسان بالاتر می رود، به همان میزان رطوبت پوست صورت نیز کمتر خواهد شد و این خود دلیل مهمی برای پیری در ناحیه صورت است. چون با کاهش رطوبت در سطح پوست، شفافیت آن نیز کاهش پیدا کرده و ما این را به عینه درک خواهیم کرد که پوستمان دیگر مانند گذشته زیبا و شفاف نیست  و اصطلاحاً دچار پیری پوست شده ایم.

علت پیری پوست صورت چیست؟
علت پیری پوست صورت چیست؟

‌می دانیم که تا بیست سال اول زندگی هر فرد، پوست صورت در درخشان ترین و زیباترین حالت ممکن قرار دارد. هرچه از این سن فاصله می گیریم، این میزان نیز کمتر خواهد شد.

البته درست است که در جوانی، آکنه ها و جوش های مختلفی را بر روی صورت خود می بینیم، اما این ها به تدریج با افزایش سن و افزایش میزان کلاژن سازی پوستی کم خواهد شد و به دنبال این موضوع پیری و افتادگی پوست نیز به وجود خواهد آمد.

هر ۱۰ سال در عمر فرد، پوست صورت با مشکلات و تغییرات زیادی روبرو خواهد شد

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، هر ۱۰ سال در عمر فرد، پوست صورت با مشکلات و تغییرات زیادی روبرو خواهد شد که خود با بالا رفتن سن و همچنین  موارد ژنتیکی، مکرر در معرض نور خورشید قرار گرفتن، مشکلات کبدی و دیگر موارد مانند بارداری در بانوان ارتباط  مستقیم دارد.

اما امروز خوشبختانه با روش های پیشگیری می توانیم در کاهش روندهای پیری پوست موثر باشیم و از آسیب دیدن سلول های پوست خود در ناحیه صورت و دیگر اندام ها جلوگیری نماییم.

امروزه توصیه می کنند که از سنین نوجوانی باید برای مراقبت از پوست خود  ‌اقدام کنیم و با راه های مختلفی از صدمه دیدن پوست خود جلوگیری نماییم.

اما موارد مختلفی وجود دارند که باعث آن می شوند، کیفیت پوست ما کاهش پیدا کرده و به اصطلاح دچار پیری پوست می شویم.  مواردی مانند تغییرات هورمونی، عدم دقت در استفاده از مواد غذایی، رژیم های غذایی نامناسب و مواردی را که قبلاً نیز خدمتتان عرض کردیم، همه از مواردی هستند که باعث کاهش کیفیت پوست و همچنین رطوبت آن و در نتیجه پیری پوست خواهند شد.

هر ۱۰ سال در عمر فرد، پوست صورت با مشکلات و تغییرات زیادی روبرو خواهد شد
هر ۱۰ سال در عمر فرد، پوست صورت با مشکلات و تغییرات زیادی روبرو خواهد شد

علت افتادگی ها و چین و چروک هایی که در ناحیه چشم و ابرو ایجاد می شود، چیست؟

شاید برای همه سوال باشد که چه چیز باعث می شود که وقتی معمولاً ما به دهه سوم زندگی خود می رسیم، چین و چروک هایی در ناحیه صورت به تدریج حاصل می شود و با افزایش سن به میزان آن اضافه خواهد شود. واقعاً چه چیزی باعث این موضوع می شود؟

‌می دانیم که وقتی به سن ۳۰ سال و بالاتر از آن رسیدیم، به تدریج ناهمواری های مختلفی در پوست ما ایجاد خواهد شد. مثلا با ایجاد لکه های حاصل از نور خورشید، چین و چروک های ریز و درشت در ناحیه ابرو و چشم، ایجاد خطوط مختلفی در بین ابروها و موارد دیگ،ر به تدریج در ظاهر ما تاثیر بدی خواهد گذاشت. در این بخش از مطلب، بعضی از دلایل مهم آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

پوست بدن ما با افزایش سن، دچار تغییرات هورمونی خواهد شد. کاهش سطح الاستین و کلاژن بدن که نوعی پروتئین می باشند نیز به وجود می
آید. با کاهش این دو نوع پروتئین یعنی الاستین و کلاژن، قدرت انعطاف پذیری و ارتجاعی پوست از بین خواهد رفت و یا به میزان بسیار زیادی کاهش خواهد یافت که در نتیجه آن چین و چروک های مختلفی در ناحیه بین ابروها و همچنین افتادگی و شل شدن پوست در آن ناحیه حاصل خواهد شد.

داشتن مشاجرات و حرص خوردن

عامل بعدی که می تواند این روند پیری به خصوص در ناحیه صورت را تسریع کند، داشتن مشاجرات و حرص خوردن بیش از اندازه است که این کار با ایجاد حرکات منفی مداوم و مکرر، مانند اخم کردن، این گونه چین و چروک ها و خطوط نازیبا بر روی پوست به خصوص در ناحیه چشم و ابرو خواهد گذاشت.

همین طور عواملی مانند کم خوابی  می تواند در تسریع این روندها افزایش زیادی حاصل نماید.

همچنین موارد دیگری که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

به هر حال، این چین و چروک ها ظاهر صورت ما را بسیار تغییر خواهد داد  و در ذهن مخاطب، ما را شخصی پیر نشان خواهد داد. از طرفی نمی توان که این چروک و خطوط را مخفی نمود که خود این معضل بزرگی است که هر چه سریع تر باید برای درمان آن اقدام نمود.

چروک های صورت هر آن چه که باشد، باید رفع گردد که ما در این مقاله قصد داریم که یکی از مدرن ترین و معتبرترین روش رفع این چین و چروک‌ ها را  را مورد بررسی قرار دهیم. روشی به نام تزریق ژل اخم ابرو که امروزه مورد استقبال بسیاری از مردم در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

داشتن مشاجرات و حرص خوردن
داشتن مشاجرات و حرص خوردن

خط اخم ابرو چیست؟

یکی از مواردی را که باید در این مقاله به آن اهمیت بدهیم، این نکته است که اصولا خط اخم ابرو چیست؟

خط اخم ابرو به خطوط عمودی گفته می شود که در ناحیه بین دو ابروی ما با افزایش سن، به وجود خواهد آمد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که خط اخم ابرو با خطوط بالای پیشانی اشتباه گرفته نشود. زیرا به آن خطوط چروک پیشانی می گویند. اما به اشتباه به آن خطوط عمودی اخم ابرو نیز می گویند.

این را هم باید دانست که حتی بعضی افراد در دهه دوم زندگی خود متوجه تشکیل این خطوط در میان دو ابروی خود خواهند شد که این موضوع می تواند شوکه کننده باشد. زیرا که آن ها تصور می کنند که این خطوط باید حتماً در سنین بالا برای آن ها‌ ایجاد شود اما امروزه به تجربه ثابت شده که این عقیده صحت ندارد.

به هر حال، این خطوط برای هر فردی حاصل شده باشد، آن فرد به سرعت برای رفع این خطوط اقدام می نماید که یکی از معتبرترین روش ها برای رفع چین و چروک در ناحیه بین دو ابرو روش تزریق ژل اخم ابرو است.

پس اگر شما نیز این مشکل را دارید و متوجه شدید که این خطوط، یا به صورت عمیق و یا به طور سطحی در صورت شما و در میان بین دو ابروی شما وجود دارد، دیگر نگران نباشید و بدانید که روش تزریق ژل می توان آن را  رفع نموده و جوانی و زیبایی صورت و ظاهر خود را بار دیگر به دست آورید. ما اینجاییم تا در این زمینه به شما اطلاعات گرانبهایی را منتقل نماییم.

خط اخم ابرو چیست؟
خط اخم ابرو چیست؟

علت تشکیل خط اخم ابرو

حال با هم به این سوال پاسخ می دهیم که اصولاً علت ایجاد این خطوط عمودی در میان دو ابرو چیست و مهمترین دلایل آن را برای شما شرح خواهیم داد:

دلیل اول این آسیب ها، قرار گرفتن در تابش مستقیم نور خورشید است. آن هم به صورت مکرر و پیوسته که باعث می شود پوست آسیب ببیند و پس از آن که به پوست آسیب رسید، عضلات صورت  که در زیر پوست ما قرار دارند، خود را با شرایط جدید سازگار می کنند که در نتیجه  این سازگاری، خط اخم بین دو ابرو شکل می گیرد.

علت تشکیل خط اخم ابرو
علت تشکیل خط اخم ابرو

همچنین باید دانست که اشعه های نور خورشید باعث آن می شود که دو نوع پروتئینی که در بالا نیز از آن ها نام بردیم، یعنی الاستین و کلاژنی که در پوست صورت و دیگر قسمت ها قرار دارد، از بین برود  و در نتیجه روز به روز و به تدریج نازک تر می شود و با وجود این نازکی، پوست ما نمی تواند مثل زمان گذشته صاف و محکم مانده و قابلیت انعطاف پذیری خود را حفظ نماید و از این طریق باعث چین و چروک خواهد شد؛ به ویژه در ناحیه بین دو ابرو.

دلیل دیگری که برای  وجود این خطوط اخم می توان ذکر کرد، همان روند طبیعی پیر شدن پوست است که با بالا رفتن سن رخ خواهد داد. این لایه داخلی پوست که در اصطلاح پزشکی به آن درمیس می گویند، نازک می ‌شود

کاهش تکثیر سلولی

و همچنین تکثیر سلولی در این سلول های پوست کاهش پیدا کرده و از طرفی با افزایش سن پوست نیز شل خواهد شد و حالت افتاده به خود می گیرد. همه این موارد دست به دست هم می دهند تا قابلیت انعطاف پذیری و ارتجاعی پوست از بین برود و این پوست افتاده و نازک، یکی از دلایل مهم پیری پوست و ایجاد خط اخم در میان دو ابرو است.

دلیل بعدی که می توان ذکر کرد، همان کاهش رطوبت پوست بر اثر عواملی مانند افزایش سن است.

ناگفته نماند که استعمال مواد مخدر از جمله سیگار باعث می شود که پوست ما سریعتر دچار چین و چروک شود که قطعاً خط اخم بین دو ابرو از این قاعده مستثنی نخواهد بود. پس با کشیدن سیگار به پیری سریع پوست خود کمک نکنیم.

همچنین خواب به میزان کافی در طی شبانه روز می تواند روند این پیری را کاهش دهد.  افرادی که در شبانه روز به میزان کافی نمی خوابند، باید منتظر خطوط بیشتر در سنین پایین تر از حد معمول باشند.

کاهش تکثیر سلولی
کاهش تکثیر سلولی

تزریق ژل اخم ابرو چیست؟

همان طور که گفته شد، خطوط عمودی که در میان دو ابرو وجود دارد، به خطوط اخم ابرو معروف است. برای از بین بردن این خطوط که در ظاهر ما بسیار تاثیر گذار است و می تواند در سنجش میزان سن ما تاثیر بسزایی بگذارد، یکی از روش های بسیار عالی و مدرن در رفع این چین و چروک ها تزریق ژل اخم ابرو می باشد. به این روش، تزریق فیلر خط اخم نیز گفته می شود.

پس، تزریق ژل یکی از روش های رسیدن به  زیبایی صورت است که امروزه می توانیم در هر کلینیک زیبایی به آن دسترسی داشته باشیم.

پزشک متخصص، ژل را که حاوی ویتامین های مختلف و پروتئین ها و همچنین مواد هیالورونیک اسید ‌ دیگر می باشد را به زیر پوست مورد نظر تزریق می کند و این ژل از طریق رساندن خود به اپیدرمی های پوستی و همچنین با مکانیسم بزرگ کردن لایه های پایینی پوست می تواند برای شما شادابی و  جوانی را بار دیگر به ارمغان آورد.

تزریق برای صاف کردن خطوط اخم

معمولاً این تزریق برای صاف کردن آن خطوط اخم که در میان ابروی فرد متقاضی به وجود آمده است، به کار می رود و می تواند تاثیر بسزایی را در رفع این چین و چروک ها داشته باشد تا فرد چهره جوان تری را نسبت به قبل خود کسب نماید. پس در این روش، پزشک با کاهش چین و چروک ها، شادابی را به شما هدیه می دهد.

‌می دانیم که بانوان در این روش مشکلی نخواهند داشت و بسیار بهتر به نظر می رسند.

همین طور می دانیم که تزریق ژل می تواند خطوط اخم میان دو ابرو که در نتیجه تمرکز کردن بر چیزی و یا اخم کردن به وجود می آید را  از بین ببرد یا به میزان بسیار زیادی کاهش دهد.

پس اگر برای درمان این خطوط عمودی در میان دو ابرو اقدام نکنیم، با ایجاد یک یا دو خط به واسطه ماهیچه های زیر ابرو، چهره ما کاملاً عبوس و گرفته  به مخاطبان نشان داده خواهد شد.

بنابراین باید سعی کنیم تا در رفع و درمان این خطوط که قابل مخفی نمودن نیز نیستند، اقدام لازم به عمل آید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای درمان این مشکل حتماً با پزشکان متخصص در این امر که مجرب و متخصص هستند،‌ مشورت کنید و سپس برای رفع چین و چروک اقدام نمایید.

تزریق برای صاف کردن خطوط اخم
تزریق برای صاف کردن خطوط اخم

همچنین با این روش می توانید افتادگی زیر ابرو را نیز درمان کنید.

تاریخچه تزریق ژل اخم ابرو

‌هر چند این روش یکی از روش های بسیار مدرن و جدید است، اما شاید به روز رسانی شده ی همان تزریق چربی در زیر پوست است که در سال های انتهایی ‌ ۱۹۰۰ به بعد وجود داشته.

اما این روش یکی از روش های بسیار مدرن و کم خطر می باشد که در سال های اخیر به خصوص در دهه اخیر بسیار مورد توجه مردم در سرتاسر جهان قرار گرفته و خیلی از افراد، این روش را به عنوان جایگزین روش های دیگر برای جوانسازی پوست و همچنین زیباسازی صورت و دیگر اندام های خود استفاده می کنند.

اما جالب است بدانید که اولین بار از این روش، پزشکی اتریشی به نام رابرت گرسونی استفاده کرده است.

او با هدف برطرف نمودن چین و چروک هایی که در صورت بیماران خود مشاهده می نمود، از مشابه این ژل ها و روغن ها استفاده کرده است که خود دستاورد بزرگی در علم پزشکی زیبایی به شمار می آید.

مردم نیز از این کار گرسونی استقبال ویژه ای از این روش تزریق ژل کرده اند و از ترکیبات اولیه آن که حاوی روغن های معدنی، پارافین و غیره بود، به مدت ۱۲۰ سال استفاده می نمودند.

دوشس مارلبرو

یکی از معروف ترین زنانی که از  این روش به صورت ابتدایی استفاده کرده است، دوشس مارلبرو می باشد که در آن زمان جزو زیباترین زنان دنیا محسوب می شد. اما در آن زمان این روش به صورت بسیار مبتدی و شاید غیر علمی ‌ انجام می شد.

ولی در سال های اخیر، با پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در زمینه پوست و زیبایی، این موارد با ایمنی بسیار بیشتر و اطمینان بالاتری انجام می پذیرد و انجام آن اگر توسط پزشکان متخصص و کاربلد انجام گیرد، آن را کاملاً بی خطر می سازد.

بنابراین برای انجام این روش، یکی از مهمترین نکاتی را که باید مورد بررسی و واکاوی قرار داد، انتخاب پزشک  متخصص و متبحر در این زمینه است تا بتواند با حداکثر ایمنی، این روش زیبایی را برای شما به کار ببرد.

پس برای این روش و روش های دیگری که بر روی ظاهر شما تاثیر خواهد گذاشت، حتماً در وهله اول به دنبال متخصص باتجربه باشید و با او مشورت کنید تا بتواند به شما کمک شایانی در این زمینه نماید.

دوشس مارلبرو
دوشس مارلبرو

آیا تزریق ژل خط اخم ابرو درد دارد؟

یکی از سوالاتی را که بسیاری از افراد متقاضی به سراغ آن می روند و ‌ برایشان مهم است که به پاسخ درست آن برسند، این است که آیا این روش درد نیز دارد یا بدون درد انجام می پذیرد؟

برای پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که روش تزریق ژل در خط اخم درد یا ناراحتی برای فرد متقاضی به وجود نخواهد آورد و فرد متقاضی از این نظر بسیار راحت خواهد بود. زیرا که در این روش از سوزن های بسیار ریز و ظریفی استفاده می شود که فرد متقاضی اصلاً درد را احساس نخواهد کرد.

این سوزن به زیر پوست انسان مانند گزش و نیش پشه می باشد که دردی ندارد اما این را هم بدانید اگر فردی، آستانه تحمل درد وی پایین تر از حد معمول باشد، پزشک متخصص می تواند از بی حسی های موضعی برای او استفاده نماید تا فرد به هیچ عنوان دردی را در آن ناحیه مورد نظر حس نکند و این خود یکی از بهترین مزایا و ویژگی های این روش می باشد که امروزه در سرتاسر جهان متداول شده است.

پس نگران درد حاصل از این روش نباشید و با خیال راحت و پس از مشورت کردن با پزشک متخصص زیبایی در این زمینه اقدام لازم را برای رفع این چین و چروک های خط اخم انجام دهید.

آیا تزریق ژل خط اخم ابرو درد دارد؟
آیا تزریق ژل خط اخم ابرو درد دارد؟

هدف از تزریق ژل چیست؟

در حالت کلی، هدف از تزریق ژل ها رفع افتادگی و همچنین رفع چین و چروک های پوست می باشد و در موضوع مقاله ما، این مورد به رفع چین و چروک های میان ابرو خط اخم گفته می شود. حتی در این روش،‌ خطوط و چین و چروک را به طور کامل  می توان از بین برد و همان طور که گفتیم، پزشک متخصص از این طریق، می تواند زیبایی و شادابی را دوباره به صورت ما بازگرداند و ما را در این راه کمک کند.

اکثر افرادی که به دنبال این روش های زیبایی می روند، بیشتر اوقات در میانسالی قرار دارند و به دنبال راهی برای کاهش و یا رفع چین و چروک های جوش در ناحیه صورت خود می باشند. این روش با برجسته سازی پوست نیز ‌می تواند این مشکل پیری را از بین برده و پوستی با طراوت برای ما به ارمغان آورد.

افزایش مراجعه کننده به کلینیک های زیبایی

همین عوامل باعث شده که در سال های اخیر، تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی برای تزریق ژل خط اخم به شدت زیادی افزایش پیدا کرده. زیرا در سال های اخیر توجه مردم به ظاهر و زیبایی پوست خود دو چندان شده است.

به خصوص که می دانند راه های درمان و رفع چین و چروک ها بدون تحمل هیچ درد و یا ناراحتی خواهد بود و این افراد متقاضی می توانند با مراجعه به متخصص به ظاهر ایده آل خود دست یابند. ‌

این ژل های تزریقی می توانند با صاف کردن سطح پوست، خطوط و چین و چروک ها به خصوص در ناحیه بین دو ابرو را از بین ببرند و بسیار‌ می توانند در این زمینه به ما کمک شایانی بکنند و با توجه به مزایایی که این روش داراست، طبیعی است که بسیاری از مردم جهان به خصوص در کشور ما به این روش روی آورده و ظاهر خود را به حالت جوانی بازگردانند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی،‌ امید است در سال های پیش رو بتوانیم به روش های دیگری نیز برای رفع  چین و چروک و همین طور افزایش کیفیت پوست دست پیدا کنیم.

نحوه تزریق ژل خط اخم ابرو

قبل از پرداختن به این موضوع، باید این را بدانیم که تزریق ژل به صورت سرپایی در مطب پزشک متخصص انجام خواهد شد که حدوداً ۱۰ دقیقه طول خواهد کشید و همان طور که گفتیم، با تزریق بی حسی در سطح مورد نظر دردی وجود نخواهد داشت و فرد متقاضی می تواند پس از انجام این روش زیبایی بدون هیچ محدودیتی به کارهای روزانه خود نیز بپردازد. اما باید این نکته را نیز دقت کند که در این ۲۴ ساعت از فعالیت های فیزیکی شدید خودداری نماید.

در این روش، پزشک متخصص و مجرب سوزن بسیار ظریف و ریزی را که حاوی ژل مربوطه است، وارد سطح خطوط میان دو ابرو می نماید  و با تزریق به میزان لازم این ژل که حاوی ویتامین ها و پروتئین های مخصوصی است، خطوط چین و چروک های آن منطقه از میان دو ابرو را پر کرده  و این منطقه را کاملاً صاف و یکنواخت می کند.

فلج شدن عضلات زیر لایه های پوست

با استفاده از این مواد، عضلاتی که در این قسمت و در زیر لایه های پوست قرار دارند، فلج شده و این خود کمک می کند تا ماندگاری بیشتری برای این روش وجود داشته باشد و عاملی که باعث خطوط عمودی میان دو ابرو می شود، از بین برود.

این را نیز باید مورد نظر قرار داد که ممکن است در مواردی به میزان مختصر و اندکی درد و قرمزی و تورم در ناحیه ای که مورد تزریق قرار گرفته، ایجاد شود که البته به هیچ عنوان جای نگرانی نخواهد داشت و بلا فاصله برطرف خواهد شد. کمپرس آب سرد به کاهش تورم کمک بسیاری خواهد کرد.

اما در حالت کلی، این روش بدون هیچ درد و یا خونریزی به صورت سرپایی در مدت حدود ۱۰ دقیقه انجام خواهد شد.

پس از این ۱۰ دقیقه، چین و چروک های عمیقی که در میان دو ابرو وجود دارد و همچنین جای جوش ها که ممکن است در این نقطه به وجود آمده باشند و همچنین فرورفتگی ها و زخم های موجود از این طریق پر خواهند شد.

تزریق ژل خیلی بی خطر بوده و بدون درد و خونریزی است

پس تزریق ژل خیلی بی خطر بوده و بدون درد و خونریزی است و به همین دلیل مورد استقبال مردم بساری در سرتاسر جهان قرار گرفته است، از جمله در کشور ما ایران نیز این روش مدرن بسیار توسط پزشکان متخصص انجام خواهد شد.

اما باید بار دیگر این نکته را نیز مطرح کنیم که حتماً و حتماً باید با پزشکان متخصص در زمینه زیبایی مشورت بگیریم  و برای انجام این روش فقط به متخصصین مجرب مراجعه کنیم. زیرا صورت و ظاهر ما بسیار اهمیت دارد و نباید با اشتباهات، آن را در خطر قرار دهیم. پس، استفاده از یک پزشک مجرب و متخصص در این زمینه نکته اول  و اساسی در انتخاب و انجام این روش زیبایی است.

تزریق ژل خیلی بی خطر بوده و بدون درد و خونریزی است
تزریق ژل خیلی بی خطر بوده و بدون درد و خونریزی است

هزینه تزریق ژل خط اخم ابرو

در مورد هزینه تزریق ژل اخم ابرو مهمترین نکته آن است که از چه نوع مواد ژلی در این مورد استفاده شده است.

طبیعی است که هر چه مواد باکیفیت تری در ژل استفاده شده باشد، هزینه آن نیز بالاتر رفته و فرد متقاضی باید هزینه بیشتری را برای تزریق  ژل خط اخم ابرو پرداخت نماید.  البته این مورد و موضوعات دیگر نیز به نظر پزشک متخصص نیز بستگی دارد.

همچنین عامل دیگری که در هزینه تأثیرگذار خواهد بود، میزان و مقدار استفاده از مواد است. هرچه میزان ژل مورد تزریق بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود  که این عامل بستگی به شرایط فرد و  نظر پزشک متخصص متغیر است. شخصی که به میزان خیلی اندکی ژل نیاز داشته باشد و شخص دیگر به تناسب عمق خطوط و موارد دیگر، نیاز بیشتری به استفاده داشته باشد؛ این میزان برای او و طبیعتاً فرد متقاضی دوم هزینه بیشتری را در بر می گیرد.

ستمزد پزشک متخصص

نکته بعدی، دستمزد پزشک متخصص است که این نیز می تواند به نظر پزشکان متغیر و سطح علمی آن ها متفاوت باشد. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای هر گونه انجام عمل روش زیبایی، به پزشکان متخصص و مجرب در این زمینه که سابقه ی ثابت شده ای دارند مراجعه کنید. تزریق درست و با مهارت ژل  در ناحیه ی درست و مناسب آن  اگر بدون مهارت انجام شود، می تواند عوارض بسیاری ایجاد کند.  پس این مورد را دست کم نگیریم و با کمی هزینه کردن در این مورد، به نتیجه دلخواه و بهتری در این روش برسیم.

نتیجه می گیریم که عوامل بسیاری در نتیجه هزینه تزریق فیلر خط اخم تاثیر دارد که در این زمینه، مهمترین آن ها برند ژلی است که استفاده می کنیم.

همچنین موقعیت جغرافیایی که پزشک متخصص در آن منطقه مستقر شده نیز در تعیین هزینه موثر می باشد.

پس نمی توان قیمتی ثابت برای آن در نظر گرفت. اما با مراجعه به پزشکان متخصص و مشورت با آنان می توان بهترین گزینه را از میان گزینه ها انتخاب نمود.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که در وهله اول با پزشک متخصص زیبایی مشورت نمایید تا با چشم باز در این زمینه قدم بردارید. زیرا مسائل دیگری نیز ممکن است در هر زمینه ای وجود داشته باشد که فقط با مشورت با متخصص در آن زمینه می توان به نتیجه درست رسید.

ماندگاری روش تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

در ماندگاری روش تزریق ژل اخم ابرو، باید این نکته را در نظر داشت که اکثر روش های زیبایی که در حال حاضر در سرتاسر جهان وجود دارد، نمی توان ‌ روشی دائمی به وجود آورد

و اگر ما بخواهیم به روش های دائمی آن برسیم، باید ریسک تیغ جراحی و درد و خونریزی و عوارض ناشی از آن را نیز بپذیریم که ریسک بزرگی در دنیای امروز است. به خصوص آن که می توان همین نتیجه را با روش های بدون درد و خونریزی مانند روش تزریق ژل به دست آورد.

ماندگاری روش تزریق ژل خط اخم چگونه است؟
ماندگاری روش تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

اما باز هم باید توجه کرد که در روش تزریق ژل های پوستی، ماندگاری این روش ‌معمولا بین ۶ تا ۲۴ ماه متغیر می باشد که طبیعی است هر چه میزان مواد و نوع ژلی را که  ما در این روش استفاده می کنیم، بهتر و با کیفیت تر باشد، مدت ماندگاری این روش نیز بیشتر خواهد شد.

عامل بعدی برای ماندگاری

عامل بعدی برای ماندگاری این روش آن است که از این ژل در کدام قسمت از ناحیه صورت استفاده شده. زیرا بدن که دارای عضلات متحرک می باشد، می تواند این ژل ها را تجزیه کند و این باعث می شود که این ژل ها کاهش یابد.

پس در نقاطی از صورت که دارای عضلات متحرک نیستند، ماندگاری بیشتری به نسبت نقاطی از صورت که عضلات متحرک بیشتری دارند، دیده می شود.

اما اگر بخواهیم به طور ویژه ماندگاری این روش در ناحیه ابرو را اشاره کنیم، باید بگوییم که نتایج آن معمولاً حدود ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد و به تدریج پس از حداکثر یک سال این اثرات کاهش پیدا کرده و ژل  توسط بدن متابولیزه می شود. پس برای حفظ نتیجه درمان، باید تجدید این روش صورت بگیرد تا نتایج حاصله بتواند حفظ شود.

چگونه نتیجه مطلوب تری از تجدید دوره درمان حاصل کنیم

این نکته را نیز باید دانست که برای آن که ما بتوانیم نتیجه مطلوب تری از تجدید دوره درمان حاصل کنیم، باید قبل از آن که نتیجه دوره قبلی به طور کلی محو شود، باید برای دوره بعدی اقدام نماییم. این روش تاثیر بسزایی در مطلوبیت نتیجه حاصله خواهد داشت.

اما برای گرفتن اطلاعات بیشتر و با توجه به شرایط و ویژگی های صورت خودتان باید حتماً با پزشک متخصص و مجرب در این زمینه مشورت نمایید تا او بتواند نظرات قطعی را  به شما بدهد و شما را از سردرگمی نجات بخشد. پس نتیجه می گیریم که در این مورد نیز نظر قطعی را پزشک‌ متخصص خواهد داد. اما به طور کلی، ماندگاری آن بین ۶ تا ۱۲ ماه برای خطوط اخم متغیر است.

البته رعایت کردن فرد متقاضی نیز در ماندگاری این مورد نقش موثری دارد.

ژل های پوستی در ناحیه خط اخم چگونه عمل خواهند کرد؟

ژل ها از طریق افزایش دادن حجم لایه درمیس پوستی که زیر سطح لایه کوتیکولی قرار دارد، می تواند آن را جایگزین حجم از دست رفته لایه بیرونی پوست کند  و از این طریق سبب استحکام و افزایش حجم پوست می شود که در موارد چین و چروک نازک باعث می شوند که افتادگی ناشی از آن را نیز جبران نماید.

این عامل باعث می شود که پوست محکمتر و در نتیجه ظاهراً چین و چروک های آن برطرف گردد و خطوط و افتادگی هایی که در سطح پوست واقع شده بود نیز از بین برود. زیرا لاغری و نازک شدن حجم پوست یکی از دلایل اصلی چین و چروک و خطوط میان ابرو است که دلایل آن را نیز در قسمت بالا خدمتتان عرض نمودیم.

‌اگر بخواهیم موارد دیگری نیز به آن بیفزاییم، کم آبی بدن و قرار گرفتن بیش از حد مداوم نور فرا بنفش نیز که ناشی از خورشید است، می تواند از عوامل موثر در چین و چروک و لاغری پوست باشد.

البته این را نیز باید دانست که این ژل ها توسط بدن به مرور زمان جذب شده و همین عامل باعث تجدید دوره درمان می شود.

این را نیز باید دانست که در ژل ماده ای به نام اسید هیالورونیک وجود دارد  که عموماً برای درمان چین و چروک های سطح پوست مورد استفاده قرار می ‌ ‌ گیردکه به واسطه آن، حجم پوست را نیز می توان افزایش داد.

ویژگی اسید هیالورونیک به واسطه خاصیت آب دوست بودن آن است

این ویژگی اسید هیالورونیک به واسطه خاصیت آب دوست بودن آن است که این عامل باعث می شود تا در آن منطقه ای که این ماده مورد استفاده قرار گرفته، جذب آب بالاتر برود و از این طریق به پر شدن یا صاف شدن و همچنین برجستگی این ناحیه از پوست کمک بزرگی می کند. امروزه از این مواد در سرتاسر دنیا برای موارد مختلفی استفاده می شود.

همچنین باید دانست که ژل هایی که بر پایه اسید هیالورونیک  تولید می شوند، می توانند باعث آن شوند که اسید هیالورونیک طبیعی در بدن نیز افزایش پیدا کرده و باعث آن شود که مکانیسم داخلی بدن منجر به تولید کلاژن و الاستین شود که این نیز خود یکی از عامل هایی است که سبب ارتجاعی شدن پوست می شود و پزشکان از طریقه ی این مکانیسم بدنی به کیفیت پوست کمک شایانی خواهد کرد.

پس تزریق ژل، هم باعث استحکام و افزایش حجم پوست در آن ناحیه می شود و هم می تواند قابلیت ارتجاعی آن را نیز به آن بازگرداند و از طریق افزایش جذب آب در آن ناحیه طراوت و رطوبت آن ناحیه را بالا برده و به برجستگی و صاف بودن آن ناحیه نیز کمک شایانی کند و باعث آن می شوند که خطوط اخم میان دو ابروی ما برطرف گردد و همه این عوامل دست به دست هم داده تا ظاهری زیبا برای ما به ارمغان آورد.

ویژگی اسید هیالورونیک به واسطه خاصیت آب دوست بودن آن است
ویژگی اسید هیالورونیک به واسطه خاصیت آب دوست بودن آن است

مراقبت های قبل از تزریق ژل خط اخم ابرو چگونه است و آیا اصولا نیاز به مراقبت دارد؟

این روش به طور کلی نیاز به مراقبت های قبل از تزریق ژل ندارد. اما باید به نکاتی نیز توجه نمود.

مهمترین نکته ای که باید به آن توجه نمود، مشورت کردن با پزشک متخصص  ‌است که می تواند در این زمینه با توجه به ویژگی های بدنی ما و مشکلاتی که داریم، برای ما تعیین کند که آیا باید یک سری مسائل را قبل از تزریق رعایت نماییم یا آن که بدون هیچگونه رعایت و محدودیت تزریق ژل، برای رفع خط اخم ابرو اقدام نماییم.

پس قبل از هر موردی ابتدا با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و در کل فرایند تزریق ژل تحقیق کرده و حتماً یک نوبت مشاوره با متخصص مورد اعتماد خود را در نظر بگیرید و هدف های خود را با پزشک متخصص در میان گذاشته و در بهبودی نتیجه حاصله، کمک بزرگی کنید.

در جلسه مشاوره سوالات خود را  با پزشک  خود مطرح نمایید و انتظاراتی را که از این تزریق دارید، بیان کنید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل خط اخم ابرو چگونه است و آیا اصولا نیاز به مراقبت دارد؟
مراقبت های قبل از تزریق ژل خط اخم ابرو چگونه است و آیا اصولا نیاز به مراقبت دارد؟

حتماً و حتماً جزئیات تمام داروهایی را که شما در طول روز مصرف می کنید را به پزشک متخصص خود اطلاع دهید تا او بداند و از تداخل دارویی نیز جلوگیری نماید.

اگر مکمل خاصی مصرف می کنید پزشک خود را مطللع کنید

همچنین اگر مکمل های خاصی را نیز مصرف می کنید، حتماً و حتماً آن را نیز باید به اطلاع پزشک متخصص خود برسانید.

اما دو مورد وجود دارد که ما به طور کلی برای شما به عنوان مراقبت های ‌ قبل از تزریق پیشنهاد می کنیم. این را هم دوباره یادآوری می کنیم که این مراقبت ها باید به تشخیص پزشک مورد نظر شما برسد تا اگر نیاز به آن بود، بر آن بیفزاید یا از آن بکاهد.

اگر مکمل خاصی مصرف می کنید پزشک خود را مطللع کنید
اگر مکمل خاصی مصرف می کنید پزشک خود را مطللع کنید

مورد اول آن است که باید ۵ روز قبل از آن که تزریق بر روی صورت شما انجام گیرد، داروهایی مانند آسپیرین، ایبوپروفن و ناپروکسن را مصرف نکنید. زیرا می دانیم که این داروها باعث افزایش خونریزی می شود. هرچند ‌که این روش بدون درد و خونریزی انجام خواهد پذیرفت، اما بهتر است این مورد را  با اطلاع دادن به پزشک متخصص خود حتماً و حتماً رعایت کنیم.

نکته بعدی آن که نباید هفت تا ده روز قبل از این که تزریق ژل را انجام دهیم،  از مکمل هایی مانند جنسینگ، سیر، روغن ماهی و امثال این مکمل ها استفاده کنیم.

شاید موارد دیگری نیز وجود داشته باشد که تنها زمانی که با متخصص مورد نظر مشورت می کنید، بیان شود. پس حتما این نکته را نیز بار دیگر در نظر داشته باشید که مشورت کردن با پزشک و متخصصین مجرب در این زمینه می تواند بیشترین کمک را به شما کرده و شما را در انتخاب درست به روش درمان و همچنین ویزیتی که باید قبل و بعد از آن انجام دهید، آگاه کند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل خط اخم ابرو چگونه است و چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

این نکته را خوب می دانیم که پس از تزریق ژل برای رفع خطوط اخم، عوارض خاصی برای ما به دنبال ندارد. همانند نکته قبل باید به این نکته اشاره کنیم که بهترین اقدام برای بعد از تزریق ژل آن است که پزشک متخصص می گوید و باید با او مشورت نمود که پس از انجام این عمل با چه روشی بتوانیم  شرایط مطلوب تری را برای خود حاصل کنیم و به دنبال آن، نتیجه بهتری را از این تزریق ژل برای رفع خطوط اخم به دست آوریم.

مراقبت های بعد از تزریق ژل خط اخم ابرو چگونه است و چه مواردی را باید رعایت کنیم؟
مراقبت های بعد از تزریق ژل خط اخم ابرو چگونه است و چه مواردی را باید رعایت کنیم؟

پس نقطه نظرات پزشک متخصص  در رأس  تمام موضوعات قرار دارد که باید نکته به نکته به آن توجه نمود. البته نظر پزشک متخصص ممکن است این باشد که نیاز به هیچ گونه مراقبت خاصی از طرف فرد متقاضی وجود ندارد و یا این که دستور بدهد که چند راه بسیار ساده را برای گرفتن نتیجه بسیار مطلوب تر فرد متقاضی مورد توجه قرار دارد.

اما ما اینجا به صورت کلی به چند مورد مراقبت های پس از تزریق ژل اشاره خواهیم نمود.

اول آن که شما می توانید بلافاصله پس از آن که تزریق ژل را انجام دادید، بر روی ناحیه درمان شده خود کمپرس یخ قرار داده و با این کار کمک کنید که اگر تورم و کبودی بسیار کوچکی در آن ناحیه مورد عمل ایجاد شده باشد، به سرعت درمان شود و یا از آن جلوگیری نماید.

شکل گرفتن تورم

اگر دیدید تورمی در ناحیه شکل گرفته که البته موضوع خاصی هم نیست و رفع خواهد شد، می توانید از کمپرس یخ استفاده نموده و به مدت ۱۰ دقیقه آن را بر روی ناحیه مورد نظر قرار داده و پس از آن بردارید و این روند را تا زمانی انجام دهید که بهبودی حاصل شود.

نکته ای که بسیار مهم است، آن است که ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت بعد از انجام تزریق ژل، از فعالیت‌های فیزیکی سنگین خودداری کنید. البته تمام این موارد باید به تایید پزشک شما نیز برسد که در اینجا موضوعات و اقدامات کلی را برای شما بیان خواهیم نمود.

این نکته را نیز باید بسیار مورد توجه قرار دهید که از قرار گرفتن در معرض گرما با دوش آب گرم و سونا رفتن  تا مدت کوتاهی پس از تزریق ژل خودداری نمایید.

زیرا تمامی مواردی که خدمتتان عرض کردیم، اگر رعایت شود باعث می شود‌ تا تزریق ژل، ماندگاری بیشتری را برای شما داشته باشد و از این طریق شما می توانید ماندگاری آن را بر روی صورت خود افزایش دهید.

باز هم تکرار می کنیم که نظر قطعی با پزشک متخصص شماست.

شکل گرفتن تورم
شکل گرفتن تورم

چه میزان ژل پوستی برای این روش مورد نیاز است؟

باید دانست که میزان ژل مورد استفاده در این روش به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به این  موارد اشاره نمود:

اول از همه به میزان شل شدگی پوست ما بستگی دارد که میزان آن توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد و برای ترمیم آن به میزان مورد نیاز از ژل هایی استفاده خواهد شد که این میزان می تواند در افراد متغیر باشد. مثلاً در فردی که شل شدگی پوست آن به میزان اندکی است، قطعاً ژل مورد استفاده نیز کمتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد و این خود در هزینه نهایی نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

مورد دیگری را نیز که باید عامل مهمی برای ژل مورد استفاده توسط پزشک متخصص در نظر گرفت، عمق چین و چروک هایی است که در ناحیه میان دو ابرو وجود دارد.

هرچه عمق چروک بیشتر باشد به نسبت آن میزان مواد تزریق شده نیز بیشتر خواهد بود.

هر چقدر عمق بیشتر شده باشد، به نسبت آن میزان مواد تزریق شده نیز بیشتر خواهد بود. مثلاً در ترمیم خطوط سطحی و متوسط در  قسمت ابرو، پزشک متخصص از نیم میلی متر تا یک میلی متر از ژل مورد نیاز استفاده می کند تا نتایج حاصله برای فرد مطلوب تر باشد. این را هم می دانیم که هر چقدر میزان این  چین و چروک و عمق آن بیشتر باشد، طبیعتاً ژل بیشتری را پزشک متخصص برای رفع چین و چروک استفاده خواهد کرد.

اما در حالت کلی، بهترین روش برای تزریق ژل آن است که پزشک متخصص از مقادیر کمی ژل شروع کرده و در هر دوره میزان ژل مورد استفاده خود را بیشتر نماید تا بدین وسیله نتیجه مطلوب تری را  برای فرد متقاضی به دست آورد.

نوع و جنس فیلر یا ژل

عامل دیگری که در میزان ژل مورد استفاده دخیل است، به نوع و جنس همان فیلر یا ژل مورد نیاز نیز وابسته است. مثلاً در افرادی که از ژل غلیظ تر استفاده می کنند، میزان ژل مصرفی کاهش پیدا کرده و اگر هم این افراد به جای ژل غلیظ از ژل رقیق تر استفاده کنند، میزان استفاده نیز طبیعتاً بیشتر خواهد شد.

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که با مشورت کردن با پزشک متخصص و مجرب در این زمینه می توانید از تمام آن ها  به تناسب شرایط و ویژگی‌های خود آگاهی پیدا کنید.

اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که در کل ژل هایی که  با کیفیت تر هستند و طول عمر بیشتری دارند، هزینه بیشتری را نیز برای شما به ارمغان می آورند. پس به این نکته نیز با توجه به نظرات پزشک خود توجه داشته باشید تا به نتیجه مطلوب تری برسید.

نوع و جنس فیلر یا ژل
نوع و جنس فیلر یا ژل

اثر تزریق ژل خط اخم چه مدت پس از تزریق نمایان می شود؟

باید دانست که اثرات و تغییراتی که حاصل از تزریق ژل در میان دو ابرو می باشد، به سرعت پس از تزریق نشان داده خواهد شد و شروع به افزایش حجم در ناحیه مورد نظر می کند. این دقیقا برخلاف بوتاکس است که تاثیر آن حدوداً ۳ تا ۵ روز پس از تزریق ظاهر خواهد شد و این خود یکی از ویژگی های بارز این روش درمانی است که شخص مورد نظر به سرعت تغییرات را در صورت خود حس کرده و زیبایی آنی را برای خود به ارمغان می آورد.

شاید اثر این تغییر بزرگ حتی قبل از آن که تزریق به پایان برسد، خود را بروز دهد که این خود بسیار برای شخص شگفت انگیز خواهد بود  که در چنین زمان کوتاهی، چنین تاثیر بزرگی را بر روی صورت خود می بیند.

اما به طور کلی اگر بخواهیم تاثیر کاملا مشهود آن را بر روی پوست صورت خود ببینیم، باید حدوداً چند هفته منتظر بمانیم تا ژل کار خود را انجام دهد و با  افزایش جذب آب در آن منطقه و همچنین افزایش حجم پوست و موارد دیگر بتواند، تاثیر کامل خود را بر روی پوست قسمت مورد نظر اعمال کند.

انجام این روش توسط متخصصان مجرب و با بهترین متریال

پس از آن که شما این روش را توسط متخصصان مجرب و با بهترین متریال انجام دهید، مطمئن باشید که بعد از مدت کوتاهی ظاهری جوان و صورتی صاف و بدون چین و چروک را خواهید یافت که این می تواند در سنین بالا به اعتماد به نفس هر انسانی کمک شایانی کند، به خصوص در بانوان که بر روی سن و ظاهر خود حساسیت بیشتری دارند.

بنابراین نتیجه می گیریم، پس از آن که تزریق ژل انجام شد، در مدت کوتاهی می توانیم اثرات شگفت انگیز آن را بر روی پوست خود مشاهده کرده و شاهد پوستی جوان تر و ظاهری طبیعی تر و شاداب تر باشیم. این ها همه به مدد رشد علمی و تکنولوژیک در دهه اخیر شکل گرفته و امیدواریم روز به روز بر تعداد این روش ها اضافه گردد.

نظر قطعی را باید از پزشک متخصص مورد نظر خود جست و جو کنیم. زیرا که این تفاوت ‌می تواند در افراد مختلف با ویژگی‌ های بدنی مختلف به صورت گوناگونی بروز نماید و پزشک متخصص این موارد را در نظر گرفته و سعی می کند بهترین راه را برای درمان و رفع چین و چروک ها در ناحیه اخم ابرو، برای شما در نظر بگیرد. پس قبل از هر چیز با پزشک متخصص خود در این مورد مشورت کنید و آگاهی مورد نیاز خود را کسب نمایید.

انجام این روش توسط متخصصان مجرب و با بهترین متریال
انجام این روش توسط متخصصان مجرب و با بهترین متریال

تغذیه پس از انجام این روش باید به چه صورتی باشد؟

این نکته را نیز باید در تمام طول زندگی خود در نظر داشته باشیم که اگر از یک ‌ رژیم غذایی مناسب و سالم پیروی کنیم، می توانیم در زندگی خود سلامت بیشتری داشته باشیم.

در مورد تزریق ژل نیز اوضاع به همین منوال است. اگر ما از رژیم غذایی سالم و درستی بعد از تزریق ژل پیروی کنیم، قطعاً ماندگاری بیشتری برای ما خواهد داشت. زیرا غذایی که ما می خوریم، به شدت بر سلامت پوست ما تاثیر خواهد گذاشت و در نتیجه باعث خواهد شد که زیبایی پوست، مو و کیفیت آن تحت تاثیر قرار گیرد.

مصرف مواد غذایی با شکر کم

در مورد ژل مصرفی نیز باید دانست که هر چه مواد غذایی که ما مصرف می کنیم، دارای شکر کمتری باشد و در زندگی خود میزان مصرف شکر را به حداقل برسانیم و همچنین ازغذاهای فرآوری شده استفاده نکنیم، می ‌توانیم به نسبت بسیار زیادی ماندگاری تزریق ژل را افزایش دهیم. زیرا موادی را که نام بردیم، باعث آن می شود که به صورت طبیعی، التهاب بدن افزایش پیدا کرده و این التهاب اثرات بسیار منفی را بر روی پوست بدن خواهد داشت.

البته باید این مورد را نیز تحت نظر داشت که اصولا این نیز از سوالاتی است که باید توسط پزشک متخصص به آن پاسخ داده شود. در واقع این نظر، نظر قطعی برای ماست. اما اینجا به طور کلی به بعضی مواد تاثیر گذار در رژیم غذایی اشاره نمودیم.

این را بدانید که روش زندگی ما و نوع رژیم غذایی ما بسیار بر روی ظاهر و پوست ما تاثیر خواهد گذاشت. پس نباید این عامل بسیار مهم را در زندگی خود نادیده بگیریم.

مزایای تزریق ژل اخم ابرو نسبت به سایر روش ها

‌این روش نسبت به بسیاری از روش های موجود خطر کمتری دارد. همچنین می دانیم که دارای هیچ گونه درد و خونریزی نیز نمی باشد. از طرفی این روش  یکی از معدود روش هایی است که در آن این مراقبت های قبل و بعد از انجام این عمل سرپایی وجود ندارد.

از طرفی نسبت به عمل های زیبایی دیگر مانند بوتاکس، سریعتر آثار خود را نشان خواهد داد. همچنین ماندگاری آن نیز نسبت به خیلی از موارد دیگر بیشتر خواهد بود.

همچنین این روش می تواند مواردی مانند افتادگی های پوستی و همچنین چروک های مختلف را که بر ظاهر ما تاثیر منفی خواهد گذاشت، اصلاح کند.

همچنین می دانیم، عمل هایی مانند بوتاکس نمی تواند به تنهایی باعث رفع چروک های عمیق گردد اما در این روش ما می توانیم به راحتی، چروک های عمیق را در ناحیه خطوط بین دو ابرو برطرف نماییم.

مزایای تزریق ژل اخم ابرو نسبت به سایر روش ها
مزایای تزریق ژل اخم ابرو نسبت به سایر روش ها

از آنجا که می دانیم ژل مورد نظر از موادی مانند اسید هیالورونیک است که در بدن به میزان لازم یافت می شود و به حالت طبیعی وجود دارد، از این طریق صورتی با طراوت و شادابی را که بدون چین و چروک است ،برای ما به ارمغان می آورد.

افزایش میزان پروتئین سازی کلاژن و الاستیک در بدن

این را هم می دانیم که این مواد باعث آن می شود که میزان پروتئین سازی کلاژن و الاستیک در بدن افزایش پیدا کند و از این طریق نیز حجم  بافت پیوندی پوست بیشتر شده و باعث استحکام و محکم شدن پوست و همچنین باعث قابلیت ارتجاعی آن می شود که می دانیم در بسیاری از موارد، شاید این فواید و مزایا به این صورت وجود نداشته باشد.

اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که مهم ترین عاملی که باعث مطلوبیت و  کاربردی بودن این روش می ‌شود، همان عامل انتخاب پزشک متخصص مجرب است. زیرا اگر پزشک ما نتواند درست این روش را انجام دهد، اثرات خوبی را بر روی صورت ما باقی نمی گذارد و باعث پشیمانی ما خواهد شد.

پس برای آن که بتوانیم به نتیجه مطلوب تر و با ایمنی و اطمینان بیشتری دست پیدا کنیم، روش مشورت کردن با پزشکی متخصص در زمینه پوست و زیبایی است که با در نظر گرفتن ویژگی های پوستی و بدنی ما و دیگر موارد و شرایط، بتواند بهترین انتخاب را برای ما در نظر بگیرد و با استفاده از  بهترین مواد موجود در بازار، زیباترین حالت ممکن را برای ظاهر ما به وجود آورد.

افزایش میزان پروتئین سازی کلاژن و الاستیک در بدن
افزایش میزان پروتئین سازی کلاژن و الاستیک در بدن

چه ژلی را برای تزریق خط اخم انتخاب کنیم؟

برای آن که بدانیم، کیفیت کدام یک از ژل ها خوب و کدام یک ‏متوسط و ضعیف است، باید به این نکته نیز توجه نماییم که در ژل خریداری شده، میزان ماندگاری آن بر روی جعبه نیز درج شده است و یا در داخل بروشور جعبه قرار دارد که به نسبت، زمان درستی را نشان ما می دهد.

از طرفی، این نکته را نیز باید بدانیم که هر چقدر ژل مورد استفاده ما رقیق تر باشد، میزان استفاده آن نیز بیشتر خواهد شد و هر چقدر میزان ژل مصرفی ما بیشتر باشد، طبیعتا هزینه بیشتری نیز برای آن خواهیم پرداخت و هر چه ژل مصرفی ما غلیظ تر باشد، این امکان را به ما می دهد که به نسبت کمتر از و ژل مورد نیاز استفاده کنیم که این خود باعث آن می شود تا هزینه آن نیز کاهش یابد.

در هر صورت پیشنهاد می شود که از بهترین ژل هایی که در بازار موجود است، استفاده کنید تا ماندگاری آن افزایش پیدا کرده و به سلامتی و زیبایی ما نیز کمک بیشتری نماید.

تجربه و تخصص پزشک

البته تجربه و تخصص پزشک مورد نظر ما نیز در این زمینه بسیار راهگشا بوده و ما می توانیم با مشورت گرفتن از او، بهترین روش را و بهترین نوع ژل را برای خود انتخاب نماییم. البته تکنیک تزریق ژل نیز بسیار برای ما مهم است. زیرا بعضی از ژل ها باید در لایه میانی پوست تزریق شود و بعضی دیگر در سطوح مختلف دیگری تزریق می شوند که تمام این موارد به تجربه و تخصص پزشک مورد اطمینان ما بستگی دارد.

اما در کل می دانیم که ژل ها حداکثر یک سال دوام آورده و بعد از آن توسط مکانیسمی  توسط ماهیچه های متحرک و دیگر عوامل تجزیه خواهد شد. همان طور که گفتیم، کیفیت مواد مورد نیاز، به طور مستقیم در نتیجه حاصله تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

در اینجا به انتهای مقاله علمی و کاربردی خود رسیدیم. در این نوشتار، اطلاعات جامعی را در مورد تزریق ژل اخم ابرو تقدیم شما کردیم. امیدواریم از این اطلاعات و همچنین استفاده از نظر و مشورت پزشک متخصص و مجرب در زمینه پوست و زیبایی این گزینه را برای خود برگزینید و پوستی شاداب و با طراوت و  قابل ارتجاع را مانند دوران جوانی برای خود به ارمغان آورید.

تجربه و تخصص پزشک
تجربه و تخصص پزشک

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید