میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

تزریق چربی در شرق تهران
تزریق چربی در شرق تهران

لیست موضوعات

تزریق چربی در شرق تهران

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع تزریق چربی در شرق تهران

همان طور که می دانید امروزه تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی می باشد که برای رفع هر نوع عدم تقارنی بر روی صورت و همچنین بدن قابل اجرا است. اگر تمایل دارید درباره تزریق چربی در  اطلاعات بیش تری کسب کنید با ما همراه شوید.

پیشنهاد ما برای بهترین مرکز تزریق چربی در شرق تهران کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید و یا با مشاوران ایشان تماس بگرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

تزریق چربی در شرق تهران
تزریق چربی در شرق تهران

در این مقاله قصد داریم به سوال های زیر پاسخ دهیم:

مراکز تزریق چربی در  چه خدماتی می دهند؟

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

در مراکز تزریق چربی  بر چه مزایایی تاکید می شود؟

تزریق چربی به چه روش هایی صورت می گیرد؟

تزریق چربی در  چه عوارضی دارد؟

متخصصین تزریق چربی چه مهارت هایی باید داشته باشند؟

توصیه های مهم برای مراقبت های قبل و بعد از عمل تزریق چربی را بیان کنید؟

 

مراکز تزریق چربی در چه خدماتی می دهند؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بر روی صورت خود کاهش حجم دیده باشید، یا حتی بعد از گذر سن از سی سالگی چین و چروک هایی آزار دهنده بر روی صورت شما نمایان شده باشد. در مراکز تزریق چربی در  می توانید علاوه بر از بین بردن کم حجمی ها در صورت خود، تمامی چین و چروک ها را هم از بین ببرید و صورت خود را مانند قبل صاف و یک دست کنید.

اما خدمات ارائه شده در  به همین دو مورد ختم نشده و خدمات بی شمار دیگری را شامل می شود، از جمله ی این خدمات می توان به حجم دهی به لب ها، حجم دهی به گونه ها، حجم دهی به سینه، اصلاح بینی، از بین بردن خط اخم، زاویه دار کردن فک، از بین بردن سیاهی و گودی زیر چشم، از بین بردن خط لبخند و …… اشاره کرد.

همان طور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، تنوع خدمات ارائه شده در مراکز تزریق چربی  بی شمار است و افراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند، این به آن معنی است که این مرکز هر نیازی را پاسخ گو می باشد.

مراکز تزریق چربی در چه خدماتی می دهند؟
مراکز تزریق چربی در چه خدماتی می دهند؟

تزریق چربی در  چگونه انجام می شود؟

برای تزریق چربی در  بعد از انجام مراحل ثبت نام و نوبت دهی به شما در چندین جلسه آموزش داده می شود که بتوانید مراقبت های خاص قبل از عمل را انجام دهید. اگر بخواهیم در این باره مثال بزنیم می توانیم به این مورد اشاره کنیم، که در این مشاوره ها نام چندین قرص و دارو خاص را به شما می دهند و تاکید می کنند، که آن ها را از دو هفته قبل از عمل مصرف نکنید. علت توصیه آن ها این است که در صورت مصرف قرص های ذکر شده، بعد از انجام عمل خونریزی زیادی خواهید داشت.

تزریق چربی در  چگونه انجام می شود؟
تزریق چربی در  چگونه انجام می شود؟

به طور کلی مراکز تزریق چربی در  به شما تمامی نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل را در جلسه های مشاوره خواهند گفت. علاوه بر این در جلسه ها دکتر متخصص با معاینه کردن شما خواهد فهمید که به چند سی سی چربی نیاز دارید و همچنین خواهد دانست در صورت یا بدن خود چه تغییری ایجاد کنید.

نکته قابل ذکر این است که در مراکز تزریق چربی در  بعد از انجام عمل هم برای شما جلسه ای با دکتر متخصص خود در نظر می گیرند، تا هم نتیجه را ببیند و هم این که عوارض بعد از عمل شما را چک کنند تا از حالت عادی خود فراتر نرفته و مشکل ساز نشود.

در مراکز تزریق چربی بر چه مزایایی تاکید می شد؟

شاید تا به حال تزریق چربی را انجام داده باشید و با مزایای آن آشنا باشید. یکی از بهترین مزایای تزریق چربی در  این است که شما در مدت خیلی کمی بعد از عمل نتیجه را مشاهده کرده و تاثیرات را لمس خواهید کرد.

مورد دیگری که مراکز تزریق چربی در  را متمایز می کند، این است که به هیچ وجه از نتیجه ی حاصل ناراضی نخواهید بود، چرا که در جلسه های قبل به طور مفصل درباره چگونگی تغییر با شما صبحت شده و دکترهای متخصص در این مراکز دقیقا همان کاری را می کنند که باب میل شما است.

چون در مراکز تزریق چربی در  تا به حال هیچکس از نتیجه ی نهایی ناراضی نبوده است و همگی رضایت خود را اعلام کرده اند. تزریق چربی به این صورت است که اصلا بی هوشی نداشته و با بی حسی موضعی عمل انجام می شود.

نکته بسیار مهم دیگر این می باشد، که تزریق چربی عملی بسیار کوتاه است و بسته به نوع عمل چیزی حدود 20 دقیقه الی 2 ساعت به طول می انجامد. این عمل خیلی ساده و راحت بوده و همان طور که در سطر بالا هم بیان شد بی هوشی نداشتن عمل بسیار خوب است.

در مراکز تزریق چربی بر چه مزایایی تاکید می شد؟
در مراکز تزریق چربی بر چه مزایایی تاکید می شد؟

تزریق چربی در  به چه روش هایی صورت می گیرد؟

شاید در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید، تزریق چربی در  به دو روش دائمی و موقت انجام می شود، که در این جا به بررسی هر دو حالت پرداخته و برای شما عزیزان نتایج بعد از عمل را هم خواهیم گفت تا در انتخاب نوع روش تزریق چربی هیچ مشکلی نداشته باشید.

روش اول تزریق چربی در  به تزریق چربی موقت معروف است، همان طور که در نام روش هم می بینید دارای مدت ماندگاری موقتی بین 6 الی 12 ماه می باشد. در این روش چربی بعد از اتمام مدت ماندگاری خود جذب پوست شده و از بین می رود، حتی تاثیرات آن هم در ماه های آخر کم شده و در نهایت تمام تاثیرات آن از بین خواهد رفت.

تزریق چربی در  به چه روش هایی صورت می گیرد؟
تزریق چربی در  به چه روش هایی صورت می گیرد؟

بدون عوارض

تزریق چربی به روش موقت بدون هیچ نوع عوارضی بوده و اصلا مشکلی برای شما پیش نمی آورد، اما روش دوم تزریق چربی در  به روش دائم شناخته شده و ویژگی خاص این روش این است که به مدت 1 سال تا 4 سال ماندگاری داشته و تاثیرات آن از بین نمی رود.

درباره انتخاب روش تزریق چربی دقت کنید چرا که روش دائم برعکس روش موقت بسیار پرعوارض بوده و اصلا توصیه نمی شود. در مراکز تزریق چربی در  روش دائم به این شکل است که بعد از اتمام مدت ماندگاری باید از زیر پوست خارج شده و تخلیه شود.

لازم به ذکر است تمام مقدار کمی چربی از زیر پوست خارج نمی شود و مشکل ساز است، یکی از این مشکلات این است که در زیر پوست جا به جا شده و حرکت می کند.

دقت کنید خارج نشدن کامل چربی های دائم هیچ ربطی به مهارت و تخصص دکتر جراح نداشته و خود چربی به این شکل است که خارج نمی شود. در مراکز تزریق چربی  از بهترین دکترهای متخصص زیبایی استفاده شده است.

تزریق چربی در چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی هر عملی دارای عوارض بعد از جراحی می باشد، عمل های زیبایی و تزریق چربی هم دارای عوارض خاصی هستند که نگران کننده نبوده و به سرعت از بین می روند.

اگر بخواهیم به این عوارض اشاره کنیم می توانیم مواردی مانند: تورم، خونریزی، کبودی، درد و… اشاره کنیم.

البته که برای هر یک از این عوارض مراقبت های خاصی را در مشاوره های بعد از عمل در مراکز تزریق چربی  به شما گفته آموزش داده می شود. یکی از این مراقبت های گفته شده این است که از کمپرس یخ استفاده کنید تا تورم عضو عمل شده کاسته شود.

یکی دیگر از مراقبت های بعد از عمل انجام ماساژهای مخصوص است که در جلسه های مشاوره مراکز تزریق چربی در  به شما آموزش داده می شود.

اما نکته ای که باید حتما بیان کنم این می باشد، که چربی های دائم همان طور که گفته شد، دارای عوارض زیادی هستند در حدی که در زیر پوست به شکل گلوله گلوله درآمده و بسیار آزار دهنده خواهند بود، این موجب می شود تقارن صورت بهم ریخته و قیافه ی شما فرمی بد به خود بگیرد.

تزریق چربی در چه عوارضی دارد؟
تزریق چربی در چه عوارضی دارد؟

متخصصین تزریق چربی چه مهارت هایی باید داشته باشند؟

همان طور که در سطرهای بالاتر هم به آن اشاره کردیم، مراکز تزریق چربی در  هیچ عملی را بدون موفقیت انجام نداده و همیشه رضایت کامل را برای مریض های خود داشته است.

این رضایت بخش بودن به مهارت خاص دکترهای متخصص آن مرکز مربوط است، در این جا می خواهیم چند مورد از ترفندهای متخصصین  را برای شما بازگو کنیم.

این دکترهای متخصص در ابتدا محل مورد نظر برای تزریق چربی را کاملا معاینه کرده و خواهند دانست چه مقدار چربی لازم است، همچنین نظر خود فرد را در مورد تغییرات جویا شده تا نتیجه ی دلخواه فرد رغم بخورد. یکی دیگر از ترفندهای مهم متخصصین تزریق چربی در  این می باشد، که در هنگام انجام عمل می دانند دقیقا چربی را به چه شکلی و در چه جهتی تزریق کنند.

این دانسته ها اکثرا از مشاوره های قبل از عمل برگرفته شده و دکتر به طور کامل بیمار خود را معاینه می کند تا بداند چه نوع چربیی را باید به چه شکلی تزریق کند. بعد از انجام این نکات نتیجه ی حاصل دقیقا همان نتیجه ای می شود که بیمار مد نظر داشته و دلخواه اوست.

توصیه های مهم برای مراقبت های قبل و بعد از عمل تزریق چربی را بیان کنید؟

همان طور که گفته شد در مراکز تزریق چربی در  جلسه های مشاوره برگزار می شود که تمامی مراقبت های لازم را به شما آموزش دهند. در این جا می خواهیم چند توصیه مهم در این باره به شما بگویم. اول این که بعد از انجام تزریق چربی تا دو هفته اصلا ورزش نکنید و فعالیت های سخت هم انجام ندهید. توصیه دوم این است که از برخورد آب با محل تزریق چربی تا چند روز اول جدا خودداری کنید تا مشکلاتی برای شما پیش نیاید و نتیجه دلخواه از بین نرود.

توصیه ی سوم این است که در صورتی که عوارض ابتدایی هر تزریق چربی به مدت بیش از دو هفته برای شما باقی ماند، حتما به پزشک معالج خود مراجعه کرده و علائم خود را دقیقا برای او بازگو کنید، ممکن است باقی ماندن عوارضی مانند کبودی برای بیش از دو هفته خیلی خطرناک باشد و در صورتی که سر وقت به آن رسیدگی نکنید خسارت های جبران ناپذیری خواهد داشت.

نکته مهم

یکی دیگر از نکاتی که در عوارض بعد از عمل بسیار تاثیرگذار و مراقبت های قبل و بعد عمل را هم در برمی گیرد این است، که باید در انتخاب دکتر خود و مراکز دقت کنید. دکتر متخصص باید بداند دقیقا چربی را در کجا تزریق کند و به چه جهتی این تزریق انجام شود.

اگر دکتر معالج شما تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است صدمات جبران ناپذیری برای شما به بارآورده و اصلا جوابگوی شما هم نباشد. در بهترین حالت ممکن نتیجه ی دلخواه شما حاصل نشده و از انجام عمل راضی نخواهید بود، اما به شما توصیه می کنم برای این که عمل را یک بار و به شکل موفقیت آمیزی انجام دهید، در ابتدا به پزشک ها و مراکز متخصص مراجعه کنید.

مراکز تزریق چربی در  دارای متخصص هایی است که مهارت و تجربه ی کافی را داشته و بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهند زد.

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می توان بیان کرد که تزریق چربی عملی پرطرفدار می باشد. امروزه در مراکز تزریق چربی در  بهترین خدمات به شما ارائه شده و می توانید با خیالی آسوده به آن ها مراجعه کنید. تزریق چربی در دو روش دائم و موقت انجام می شود، که روش دائم اصلا توصیه نمی شود اما روش موقت اصلا عوارضی ندارد.

از این که مطلب تزریق چربی در شرق تهران را مطالعه کردید ممنونم و امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید