تزریق چربی باسن

لیست موضوعات

تزریق چربی باسن

یکی از روش های که در زیبایی اندام تاثیر گذار است تزریق چربی باسن است . در این مقاله قصد داریم به موارد و نکاتی پیرامون تزریق چربی باسن بپردازیم :

فرم باسن در زیبایی و جوان دیده شدن اندام بسیار تاثیر گذار است . در بیشتر مواقع قسمتی از چربی بدن فرد برداشته می شود و در باسن  تزریق می شود . این عمل باعث می شود که عیوبی مانند صاف بودن ، شل و افتاده بودن ، نامتقارن گی در دو طرف باسن ، کوچک بودن  را کاملا از بین می برد .

در ادامه با پاسخ سوالات زیر با ما همراه باشید.

انواع مختلف عمل های باسن چیست ؟

تزریق چربی باسن به چه صورت انجام میشود ؟

آیا تزریق چربی باسن دارای عوارض است ؟

هزینه تزریق چربی باسن به چه صورت است ؟

 

انواع مختلف عمل های باسن

برای زیباتر کردن باسن عمل هایی مانند کوچک کردن ، بزرگ کردن و لیفت باسن صورت می گیرد . در ادامه به صورت جداگانه هر کدام از روش ها را توضیح می دهیم :

انواع مختلف عمل های باسن
انواع مختلف عمل های باسن
  • بزرگ کردن باسن :

برای بزرگ کردن باسن دو روش وجود دارد یک روش گذاشتن پروتز و دیگر تزریق چربی می باشد . اگر بخواهیم این دو روش را با یکدیگر مقایسه کنیم روش تزریق بسیار ایمن تر از پروتز است زیرا از چربی بدن خود فرد برداشته شده و سپس به کمک دستگاه سانتریفیوژ  چربی های مفید جدا میشوند و بعد به بدن تزریق میشود به همین دلیل هیچ گونه حساسیتی بعد از تزریق چربی اتفاق نمی افتد اما در روش پروتز امکان حساسیت بدن به پروتز وجود دارد . از اینرو بیشتر پزشکان توصیه می کنند که از پروتز برای بزرگ کردن باسن استفاده نشود .

  • کوچک کردن باسن : این روش بیشتر به منظور خوش فرم کردن باسن خود فرد انجام می شود و بیشتر در حوزه پیکر تراشی قرار می گیرد .
  • لیفت باسن : این روش به این صورت انجام می شود که چربی بالای باسن برداشته شده و سپس پوست باسن به سمت بالا کشیده می شود این مل باعث می شود که باعث سفت و خوش فرم دیده شود . در این روش باسن بزرگ و یا کوچک نمی شود و فقط به سمت بالا کشیده میشود . این روش بیشتر برای افرادی که کاهش وزن شدید داشته اند مناسب می باشد .

بهتر است برای هر روشی که انتخاب می کنید با یک پزشک مجرب مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .

روش تزریق چربی باسن

در گام نخست برای تزریق چربی باسن نیاز است که از طریق لیپوساکشن چربی ها برداشته شده و بعد از آن باید در داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار بگیرد و سپس با بیش از 100 بار در قسمت فوقانی تزریق می شود تا باسن به سمت بالا کشیده شود .

روش تزریق چربی باسن
روش تزریق چربی باسن

لیپوساکشن جز عمل های زیبایی است که با از بین بردن رسوبات چربی اضافی شما را به اندام ایده آل تان  می رساند .در طول لیپوساکشن لوله های کوچک به  نام  کانول از طریق برش های کوچک وارد پوست می شود .

هر قسمتی از بدن که نیاز به لیپوساکشن داشته باشد کانول را به زیر پوست هدایت میکنند و چربی های مورد نظر را هدف قرار میدهند . امروزه  روش های  لیپوساکشن ایمن تر و با درد کم  همراه است

سانتریفیوژ دستگاهی است که چربی را به خوبی تصفیه و پردازش می کند و دلیل استفاده از این دستگاه  این است که به طور معمول تنها 25 درصد از چربی برداشته شده مفید می باشد .

عوارض تزریق چربی باسن

برای تزریق چربی باسن پزشک باید بیمار را بیهوش کند به همین دلیل این عمل عوارض بیهوشی را به همراه خود دارد و عوارض دیگر ممکن است به دلیل لیپوساکشنی که انجام می شود رخ دهد این در حالی است که عوارض تزریق چربی باسن از عوارض تزریق از طریق پروتز بسیار کم است زیرا ممکن است در تزریق پروتز بدن به پروتز حساسیت زیادی نشان می دهد .

عوارض تزریق چربی باسن
عوارض تزریق چربی باسن

در زیر به عوارض عمل لیپوساکشن می پردازیم : اما در نظر داشته باشید که مهارت پزشک معالج به میزان بسیاری بر سلامت و کاهش عوارض شما موثر است.

  • بی نظمی کانتور: پوست شما ممکن است به علت از بین رفتن چربی دچار چروک و خشکی شود.
  • بی حسی : شما ممکن است بعد از لیپوساکشن احساس بی حسی موضعی یا دایمی در منطقه آسیب دیده داشته باشید.
  • عفونت : عفونت های پوستی که البته خیلی نادر اتفاق می افتد.
  • پارگی داخلی : ممکن است به وسیله کانول یک عضو داخلی سوراخ شود.
  • مشکلات ریوی و قلبی

تمام این عوارض برای لیپوساکشن وجود دارد ولی زمانی که شما آن را به یک پزشک خبره می سپارید می توانید تا حد زیادی از این مشکلات برای تزریق چربی باسن جلوگیری کنید .

هزینه تزریق چربی باسن

تزریق چربی باسن به این دلیل که عمل نسبتا سنگینی است باید در بیمارستان یا مرکز درمانی مجهز  صورت بگیرد . در زیر به ریز هزینه های تزریق چربی باسن می پردازیم :

  • هزینه دستمزد پزشک
  • هزینه های مربوط به بستری شدن در بیمارستان یا مرکز درمانی
  • این عمل نیاز به بیهوشی دارد به همین منظور باید هزینه بیهوشی را به لیست هزینه ها استفاده کنید .
  • هزینه لباس و تجهیزاتی که بیمارستان بعد از عمل به بیمار می دهد .
  • برای بهبودی بهتر و سریعتر در بعضی از مواقع بالشت های مخصوصی به بیمار داده می شود .
  • مانند هر عمل دیگری باید آزمایشات لازم انجام شود .
هزینه تزریق چربی باسن
هزینه تزریق چربی باسن

نتیجه گیری

امروز برای زیبا شدن اندام عمل هایی از جمله کوچک کردن ، بزرگ کردن و لیفت باسن انجام می شود .تزریق چربی باسن یکی از روش هایی که برای  زیبایی اندام به منظور بزرگ کردن باسن  انجام میشود و به نسبت روش های دیگر ایمن تر می باشد  .

در این روش از طریق لیپوساکشن چربی های مفید از بدن برداشته میشود و سپس در دستگاه سانتریفیوژ قرار می گیرد و چربی های مفید و قابل تزریق از آن جدا میشود که معمولا این چربی ها حدود 25 درصد می باشند و سپس با بیش از 100 بار از طریق  تزریق به محل مورد نظر وارد  می شود .

این عمل به دلیل اینکه از طریق چربی خود فرد صورت میگیرد عوارض بسیار کمی دارد و ممکن است عوارض آن به دلیل لیپوساکشنی که انجام می شود رخ دهد .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

با یک کلیک تماس بگیرید