پوست و مو

بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران

بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران

در این مقاله قصد داریم بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم:

بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران
بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران

اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران هستید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

کلینیک نوعی مرکز درمانی است، که انواع خدمات درمانی در زمینه های مختلف را برای حل مشکلات افراد جامعه ارائه می دهد.

بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران
بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران

کلینیک ها می توانند شامل خدمات عمومی و تخصصی پزشکی باشند، کلینیک پوست زیبایی در زمره کلینیک های ارائه دهنده خدمات تخصصی می باشد، که زیر نظر وزارت بهداشت بوده و دارای مجوز و پروانه تخصصی می باشند،

در این مقاله می خواهیم خدماتی را که در کلینیک های زیبایی پوست ارائه می شود، را مورد بررسی قرار دهیم. برای این که بیشتر با این مرکز درمانی آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید:

در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ خواهیم داد:

  • کلینیک زیبایی پوست به کجا گفته می شود؟
  • قبل از رفتن و انتخاب بهترین کلینیک زیبایی پوست باید به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • در بهترین کلینیک زیبایی پوست چه خدماتی ارائه می شود؟
  • بهترین کلینیک زیبایی پوست دارای چه ویژگی هایی است؟
  • چگونه می توان در بهترین کلینیک زیبایی پوست اطلاعات لازم در خصوص پزشک جراح را به دست آورد؟
  • توصیه های بهترین کلینیک زیبایی پوست برای سلامت و زیبایی پوست کدام موارد می باشند؟
  • چه انتظاری می توانیم از کلینیک زیبایی پوست داشته باشیم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران با ما همراه باشید.

کلینیک زیبایی پوست به کجا گفته می شود؟

کلینیک زیبایی پوست مکانی است، که کلیه خدمات زیبایی پوست به صورت تخصصی و با به کار گیری آخرین شیوه های پزشکی روز دنیا انجام می شود، در این مراکز درمانی نوع درمان مطابق نیاز و شرایط بیمار انتخاب می شود.

کلینیک زیبایی پوست به کجا گفته می شود؟
کلینیک زیبایی پوست به کجا گفته می شود؟

از آنجا که بافت سلولی پوست بسیار حساس می باشد، لذا کلینیک های زیبایی پوست برای درمان نهایت ظرافت و دقت لازم را به کار برده و گاهی نیز ممکن است، برخی درمان ها را برای دریافت نتیجه مطلوب به صورت تکمیلی و در ویزیت های متعددی انجام دهند.

از این رو درمان زیبایی پوست ممکن است، در چندین مرحله انجام شود، و زمان بر باشد، لذا لازم است، در این کلینیک ها برای دریافت بهترین نتیجه درمانی خدمات تکمیلی نیز انجام گیرد.

یکی از مواردی که می تواند در ارائه نتیجه مطلوب درمانی تاثیرگذار باشد، تعهد و مسئولیت کاری کادر پزشکی کلینیک می باشد، و این یکی از ویژگی های کلینیک های زیبایی پوست می باشد.

کلیه خدمات زیبایی در کلینیک زیبایی پوست بدون ایجاد هیچ گونه وقفه و یا تلف نمودن وقت بیمار و نظم خاصی انجام می گیرد.

افراد مختلفی با تخصص های گوناگون در زمینه زیبایی پوست در این مرکز درمانی در حال خدمت رسانی و انجام فعالیت می باشند، تخصص هرکدام از آن ها در زمینه های مختلف پوستی در کنار هم موجب شده است، تا بهترین کلینیک زیبایی پوست ایجاد شده و بیماران بسیاری درمان شوند، آنچه که در کلینیک های زیبایی بسیار مهم و حائز اهمیت است، تخصص و تجربه کارکنان آن است.

قبل از رفتن و انتخاب بهترین کلینیک زیبایی پوست باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران هستید، می بایست نکاتی را برای انتخاب آن مد نظر داشته باشید، که اولین و مهمترین نکته برای این مورد انتخاب کلینیکی با کادر درمانی مجرب و با تجربه می باشد،

لازم است، برای این مورد پزشکان، متخصصین و تجهیزات پزشکی مرکز درمانی را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار دهید، از این رو بهتر است،

ابتدا به دنبال بهترین دکتر متخصص پوست باشید، می توانید با پیدا کردن و شناسایی بهترین پزشکان در این زمینه به راحتی، بهترین انتخاب برای مرکز درمانی زیبایی پوست را نیز داشته باشید، پس کادر پزشکی که در کلینیک زیبایی پوست فعالیت دارند، مهم ترین مورد در انتخاب بهترین مرکز درمانی می باشد.

در این مراکز مشاوره رایگانی جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کیفیت و خدمات کلینیک برای بیماران انجام می شود، می توانید در طی این جلسه اطلاعات لازم در خصوص انتخاب بهترین پزشک زیبایی پوست مانند سابقه و تجربه کاری- مهارت های درمانی و دانشگاه محل تحصیل و… را مورد بررسی قرار دهید، و از این طریق کیفیت خدمات درمانی کلینیک را نیز ارزیابی کنید.

بهتر است، برای این که بتوانید خدمات زیبای پوست خود را در بهترین کلینیک انجام دهید، در جلسه ی مشاوره همه پرسشهای خود را بپرسید و از تخصص و سابقه کلینیک در خصوص درمان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

البته بهتر است، تنها به تحقیق از کارکنان و پرسنل کلینیک اکتفا نکنید و از افراد و بیمارانی که در کلینیک حاضر هستند، نیز سوالاتی در خصوص ارائه خدمات و کیفیت کلینیک بپرسید.

قیمت بالای خدمات

به این نکته نیز توجه داشته باشید، که قیمت بالای خدمات نمی تواند به این معنا باشد، که بالاترین کیفیت را نیز ارائه می دهند، لذا اگر چنانچه به کلینیک مراجعه نمودید که برای خدمات زیبایی پوست قیمت های بالایی را اعلام نمودند، هرگز نبایستی به عنوان انتخاب پایانی باشد،

متاسفانه برخی افراد بر این باورند که بالاترین قیمت به معنای ارائه بهترین خدمات می باشد، که کاملا اشتباه می باشد، حتما هزینه خدمات زیبایی پوست را با سطحی کیفیت خدمات ارائه شده بسنجید، گزینه مناسب سطح بالای کیفیت خدمات در برابر قیمت مناسب و معقول می باشد،

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است، که قیمت خدمات نیز به تخصص و تجربه بالای پزشک انتخابی شما در کلینیک نیز بستگی دارد.

قیمت بالای خدمات
قیمت بالای خدمات

مورد دیگری که در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی پوست می بایست به آن توجه داشته باشید، مدل و مرغوبیت تجهیزاتی است، که در کلینیک استفاده می شود، هر کلینیک با توجه به خدماتی که ارائه می دهد، از تجهیزات گوناگونی استفاده می کند،

لذا برای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی پوست حتما درباره نام برند و سال ساخت تجهیزات دستگاه نیز اطلاعات لازم را کسب نمایید. همچنین می بایست به دسترسی سریع خود به این مرکز درمانی توجه داشته باشید، حتما مواردی مانند فاصله منزل و یا محل کارتان تا کلینیک را در نظر بگیرید.

در یک جمع بندی کلی موارد ذیل می تواند به شما در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی پوست کمک کند:

  • پزشکان و متخصصی که در کلینیک فعالیت دارند.
  • کادر اداری و پرستاری کلینیک
  • تنوع و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک و میزان مدرن بودن آن ها مطابق با تکنولوژی روز دنیا
  • قیمت مناسب در مقابل کیفیت خدمات ارائه شده
  • قابل اعتماد بودن
  • دسترسی و فاصله مناسب کلینیک

در بهترین کلینیک زیبایی پوست چه خدماتی ارائه می شود؟

از جمله مهم ترین خدماتی که در این مراکز درمانی ارائه می شود، به قرار ذیل می باشد:

  • جوانسازی با لیزر فرکشنال
  • ترماژ پوست
  • لیزر موهای زائد
  • درمان لک- کک و مک
  • جوانسازی با میکرونیدلینگ
  • تزریق ژل
  • مزوتراپی
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • درمان منافذ پوست
  • زاویه سازی صورت
  • تشخیص و درمان انواع مشکلات پوستی
  • تکه برداری از انواع مشکلات پوستی
  • انجام انواع آزمایش های حساسیت پوستی
  • لایه برداری با استفاده از میکرودرم
  • درمان ترک های بعد از بارداری و یا لاغری
  • از بین بردن جای انواع زخم های اسکار- جوش و آکنه

در ادامه چند مورد از مهم ترین آن ها را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می دهیم:

تزریق ژل برای زیبایی صورت

یکی از روش هایی که برای زیبایی صورت در بهترین کلینیک زیبایی پوست انجام می شود، تزریق ژل است.

این روش به جهت پر کردن چین و چروک های عمیق پوست انجام می شود، به عنوان مثال خطوطی با عمق زیاد مانند خط خنده- خط غم و خطوطی که در نواحی پیشانی ایجاد می شوند، با تزریق ژل کاملا از بین می روند.

تزریق ژل برای زیبایی صورت
تزریق ژل برای زیبایی صورت

تزریق ژل برای برجسته نمودن گونه به خصوص برای خانم هایی که صورت لاغری دارند، کاربرد دارد. تزریق ژل برای موارد دیگری نیز کاربرد دارند، که از قرار ذیل است:

  • از فیلرها برای حجیم نمودن لب ها و پر کردن ظاهر زخم های فرو رفته استفاده می کنند.
  • در کلینیک زیبایی پوست از تزریق نمودن ژل برای تمامی بخش های صورت نظیر حاشیه ی لبها- قسمت پیشانی- بخش پایین چشمها- اطراف بینی –  ناحیه ی چانه – پشت پلک و ایجاد زاویه برای  فک استفاده می کنند.

تزریق چربی برای پوست و زیبایی صورت

از این روش برای نواحی از پوست صورت که حجم کمتری دارند، مانند گودی زیرچشم- گونه- چانه- شقیقه ها و… استفاده می شود، در این روش درمانی با تزریق چربی کاهش حجم از بین رفته و اصلاح می گردد.

البته تزریق چربی برای سایر بخش های بدن مانند سینه- پشت دست و… نیز کاربرد دارد، ولیکن از این روش بیشتر برای نواحی صورت به قصد زیباسازی استفاده می شود، افرادی که در طی یک دوره خاص دچار کاهش وزن شدید می شوند، از طرفداران این روش درمانی هستند.

تزریق بوتاکس و تاثیرات آن برای زیبایی پوست

بوتاکس در واقع نوعی توکسین بوتولینوم مدل  A می باشد، که تاثیر زیادی بر مکان اتصال وصل شدن عصب ها و ماهیچه های بدن دارد، این روش درمانی به هدف از بین بردن چین و چروک از طریق فرآیند جلوگیری از انقباض عضلات استفاده می شود.

از کاربردهای بوتاکس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • درمان چین و چروک روی بینی
  • درمان خطوط عرضی پیشانی
  • درمان خط اخم
  • از بین بردن چروک های اطراف چشم
  • بالا بردن قسمت خارجی ابروها
  • درمان چین و چروک عمودی و عرضی نواحی گردن – گوشه دهان و…

روش های جوانسازی برای زیبایی پوست

هنگامی که دیگر کرم های مرطوب کننده برای ممانعت از بروز چین و چروک ها کارساز نیستند، می توان از بهترین و سریعترین روش درمانی برای جوانسازی پوست استفاده کرد.

اولین روشی که برای از بین بردن چین و چروک ها و صدمات پوستی استفاده می شود، روش های درمانی جوانسازی پوست است، در این روش درمانی تا جایی که امکان دارد، چروک ها را پر می کنند.

یکی از متدهای جوانسازی پوست مزوتراپی است، که در کنار دیگر روش های درمانی مانند بوتاکس و میکرودرمابرژین مورد استفاده قرار می گیرد.

مزوتراپی موجب کلاژن سازی و تولید سلول های تازه در پوست می گردد، با پیدایش سلول های جدید، سلول های مرده و قدیمی را با استفاده روش میکرودرمابرژین بر می دارند، البته شاید جالب باشد، که بدانید در گذشته با استفاده از نخ جوانسازی پوست انجام می شد.

پاکسازی و لایه برداری پوست

در پاکسازی و یا برداشت لایه های پوست که به آن پیلینگ نیز می گویند یک لایه سطحی از پوست را بر می دارند. در حال حاضر  این لایه برداری و پاک نمودن  با استفاده از دستگاه لیزر و به کمک پزشک متخصص انجام می گیرد، در این روش درمانی لایه ای از سلول های مرده پوست را که معمولا به صورت لکه های قهوه ای و جوش در سطح پوست قرار دارند، برداشته می شود.

پاک نمودن و لایه برداری از پوست موجب از میان  رفتن عارضه های پوستی نظیر پروک های ریز- تیره و غیر شفاف بودن- منفذهای باز- زبری زیاد شده  و شادابی و طراوت را به پوست می بخشد.

درمان کک و مک و جای جوش

یکی از بیماری های پوستی شایع به خصوص برای کشورهای اروپایی کک و مک می باشد، در بهترین کلینیک زیبایی پوست با استفاده از لیزر به درمان این مورد می پردازند.

البته لازم به ذکر است، که هنوز درمان قطعی برای از بین بردن کک و مک وجود ندارد، ولی می توان از طریق برخی روش ها مانند استفاده از ضد آفتاب و عدم قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید و همچنین استفاده از حفاظ هایی مانند کلاه و عینک تا حد زیادی از برزو آن جلوگیری کرد.

بهترین کلینیک زیبایی پوست دارای چه ویژگی هایی است؟

برای اینکه از درمان زیبایی پوست خود بهترین نتیجه را دریافت کنید، می بایست به یک کلینیک خوب مراجعه نمایید، کلینیک زیبایی پوست دارای خصوصیت های ذیل می باشد:

بهترین کلینیک زیبایی پوست دارای چه ویژگی هایی است؟
بهترین کلینیک زیبایی پوست دارای چه ویژگی هایی است؟

بهترین کلینیک زیبایی پوست دارای مجوز رسمی و معتبر از وزارت بهداشت و درمان و سایر مراجع ذی صلاح می باشد، و همچنین دارای گواهینامه های لازم در خصوص انجام انواع جراحی های زیبایی است، یکی از ویژگی هاییی که کلینک ها در تمام حوزه درمانی دارند، نداشتن منع قانونی برای جراحی است.

بیمارانی که برای درمان مشکلات پوستی خود به کلینیک مراجعه می کنند، دوست دارند، که توسط یک پزشک ماهر و متخصص درمان شوند،

با توجه به اینکه پوست بدن حساس بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است، می بایست تمامی مراحل درمانی توسط یک پزشک متخصص با دقت و حساسیت بالایی انجام شود، پزشک مربوطه می بایست در خصوص مشکلات پوستی تجربه و دانش لازم را داشته باشد،

در غیر این صورت ممکن است، بیمار به دلیل درمان اشتباه دچار آسیب های شدید پوستی شود، از این رو یکی دیگر از خصوصیت های کلینیک زیبایی پوست بهره مندی از افراد متخصص و متعهد در کادر درمان می باشد.

نحوه ارائه خدمات

از دیگر ویژگی های یک کلینیک زیبایی پوست خوب نحوه ارائه خدمات است، یک مرکز درمانی زیبایی پوست سرویس منظم و با کیفیتی را در نهایت احترام را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد،

یکی از مواردی که می تواند موجب بالا بردن کیفیت یک کلینیک درمانی باشد، نوع رفتار و سرویسی است، که توسط کلینیک به مراجعه کننده ارائه می گردد.

مواد و محصولاتی که در کلینیک زیبایی پوست برای بیماران به کار می رود، دارای بالاترین کیفیت بوده و کلینک در این خصوص نهایت حساسیت و دقت خود را به کار می برد،

به عنوان مثال در یک کلینیک درمانی خوب هرگز از مواد درمانی با کیفیت پایین که حاوی جیوه نیز می باشند، استفاده نمی شود، زیرا متخصصین این کلینیک به این امر واقف هستند، که این مواد نه تنها کیفیت و اعتبار کلینیک را زیر سوال برده، بلکه دارای عوارض جانبی برای پوست نیز می باشند.

نحوه ارائه خدمات
نحوه ارائه خدمات

جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

بهترین کلینیک درمانی زیبایی پوست از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در مرکز خود استفاده می کند که از آن جمله می توان به داشتن یک وب سایت برای کلینیک اشاره نمود و بیماران می توانند از طریق وب سایت اینترنتی اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص نوع خدمات و عملکرد کلینیک دریافت کنند.

از دیگر ویژگی ها یک کلینیک درمانی خوب در خصوص زیبایی پوست شهرت و خوشنامی آن است، که می توان از طریق سایت های مختلف و یا تجربه افرادی که به آنجا مراجعه نموده اند، به این ویژگی پی برد.

کلینیک زیبایی پوست خوب برای این که بتواند جلب مشتری نماید و یک جلسه مشاوره رایگان را در اختیار بیماران قرار می دهد، تا از این طریق بتوانند دقیق تر اطلاعات لازم در خصوص کلینیک را به دست آورده و از این طریق تمامی گزینه های درمانی که نشان دهنده کیفیت خدمات کلینیک است، را به آنان نشان دهد، که از آن جمله می توان به ارائه مجوزها- هزینه های مربوط به خدمات و بیمه های تحت پوشش و وسایل و تجهیزات موجود کلینیک اشاره نمود.

بیمار از این طریق با خیال آسوده می تواند مراحل درمانی خود را طی نماید.

معمولا درمان های پوستی ممکن است، نیاز به چندین دوره درمانی برای دریافت نتیجه مطلوب داشته باشد، در یک کلینیک زیبایی پوست خوب پرداخت هزینه درمان های دوره ای و طولانی نیز در همان جلسه دریافت می گردد.

ویژگی دیگری که یک کلینیک زیبایی پوست خوب دارد، داشتن قرارداد با سازمان های بیمه ای درمانی است.

چگونه می توان در بهترین کلینیک زیبایی پوست اطلاعات لازم در خصوص پزشک جراح را به دست آورد؟

چگونه می توان در بهترین کلینیک زیبایی پوست اطلاعات لازم در خصوص پزشک جراح را به دست آورد؟
چگونه می توان در بهترین کلینیک زیبایی پوست اطلاعات لازم در خصوص پزشک جراح را به دست آورد؟

یکی از ویژگی های یک جراح خوب داشتن تجربه است، از سوی دیگر ممکن داست برخی جراحان که به تازگی فارغ التحصیل شده اند، موفق شده باشند، در زمینه کاری خود به شهرت بالایی دست پیدا کنند.

برای این که بتوانید به خواسته ها و آنچه که از نتیجه درمان انتظار دارید، دست پیدا کنید، پیدا کردن یک پزشک متخصص زیبایی پوست خوب و با تجربه است، در کلینیک های درمانی ممکن است، چندین پزشک مشغول به فعالیت باشند، حال این سوال پیش می آید، بعد از یافتن بهترین کلینیک زیبایی خوب چگونه پزشک خوب آن را برای درمان انتخاب کنیم.

برخی از پزشکان و جراحان زیبایی پوست دارای مدرک فوق تخصص بوده و عمل های جراحی محدودی نیز انجام می دهند، شما می توانید با مراجعه به کلینیک مد نظرتان از کادر درمانی آن در خصوص سوابق کاری پزشکان آن مرکز سوال کنید.

و یا این که یک جلسه را به عنوان جلسه مشاوره اولیه با پزشک داشته باشید، می توانید در زمان مراجعه به پزشک برای جلسه مشاوره از منشی وی نیز سوالاتی بپرسید به عنوان مثال می توانید از وی سوال کنید، آیا شما حاضرید در صورتی که بخواهید فلان عمل زیبایی را انجام دهید، نزد این پزشک جراحی خود را انجام دهید؟

در میان کیفیت و تجربه رابطه مستقیمی وجود دارد. آنچه در نهایت دارای اهمیت است، نتیجه کار پزشک است، نتایج درمانی مطلوب پزشکان در بالا بردن کیفیت کلینیک بسیار تاثیر گذار است. و پزشکی می تواند بهترین نتیجه را بیمار خود ارائه دهد، که دارای تجربه بالایی باشد.

کسب اطلاعات لازم در خصوص پزشک از مشاوره ها

می توانید بعد از مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی پوست با هر کدام از پزشکان به صورت جداگانه مشاوره داشته باشید، در طی جلسه مشاوره می توانید با دیدن پزشک و گوش دادن به توصیه های وی و همچنین بررسی و ارزیابی عکس های قبل و بعد از جراحی بیماران قبلی و مشاهده نتیجه درمانی سایر بیمارانی که در مطب حضور دارند، و همچنین سوال در مورد دستمزد و هزینه خدمات اطلاعات زیادی را کسب نمایید.

همچنین آنچه که می تواند در این باره به شما کمک کند، توجه به طرز پاسخگویی پزشک و پرسنل وی است، ولیکن در هر صورت بهتر است، با تمامی پزشکان کلینیک جلسه مشاوره داشته باشید، حتی اگر با اولین مشاوره پزشک مورد نظر خود را نیز پیدا کرده باشید.

آن چیزی را که در دیدار با پزشکان می بایست انتظار داشته باشید، از قبل مشخص کنید، این انتظارات می تواند به قرار ذیل باشد:

  • آیا در جلسه مشاوره می توانم با پزشک جراح زیبایی پوست دیدار داشته باشیم؟
  • آیا می توانم تصاویر جراحی های قبلی پزشک را مشاهده کنم؟
  • آیا می توانم در کلینیک با بیمارانی را که عمل مشابه من را انجام داده اند، صحبت کنم؟
  • آیا می توانم با کارکنان کلینیک که این عمل را انحام داده اند، صحبت کنم؟
  • آیا کلینیک مجهز به سیستمی است، که بتوانم نتیجه عملی را که قرار است، انجام دهم ببینم؟ (منظور تصاویر کامپیوتری است، که نتیجه عمل را از قبل به بیمار نشان می دهد)
  • آیا این امکان وجود دارد، که از صورت هزینه های عمل مطلع شوم؟
  • آیا می توانم از هزینه های درمان عوارض احتمالی مطلع شوم؟
  • آیا می توانم تاریخ عمل را خودم مشخص نمایم؟
  • آیا جلسه مشاوره هزینه دارد؟ اگر هزینه دارد، آیا به همراه هزینه جراحی دریافت می شود؟

بهترین کلینیک زیبایی پوست با صبوری و با کمال میل به تمام سوالات مراجعه کنندگان و بیماران جواب می دهند.

ممکن است، برخی از کلینیک های زیبایی پوست برای جلسات مشاوره هزینه دریافت نمایند، ولی نمی توان دریافت هزینه جلسه مشاوره را به مهارت پزشک ربط داد، بلکه این مورد با عوامل بازاریابی در ارتباط است.

به این نکته توجه داشته باشید، تنها به دلیل دریافت هزینه جلسه مساوره نام پزشک را خط نزنید.

بررسی تصاوویر قبل و بعد از عمل

پزشکانی که در بهترین کلینیک زیبایی پوست فعالیت دارند، تصاویر قبل و بعد از جراحی و یا هرگونه درمان را در اختیار افرادی که برای تحقیق مراجعه می کنند، قرار می دهند، مشاوره تصاویر یکی از بهترین روش های بررسی کیفیت کار پزشک است.

البته در مشاهده تصایر مطمئن شوید، که چندین نمونه را مشاهده کرده اید، قطعا شما به دنیال نتیجه نهایی جراحی هستید، ولیکن به این نکته نیز توجه داشته باشید، که ترمیم زخم ها و جوش خوردن آن ها از اختیار جراح خارج است، ولیکن سایر نتایج در کنترل جراح می باشد.

سوالاتی که در زمان مشاهده تصاویر می بایست از خود بپرسید به قرار ذیل است:

آیا نتیجه درمان بیمار، طبیعی است؟

برخی بیماران تمایل دارند، که دیگران متوجه جراحی آنان نشوند، و اکثریت بیماران نیز میل دارند که نتیجه درمان آن ها به بهتر شدن آن ها بیانجامد نه به تغییر شکلشان.

آیا با دیدگاهی که پزشک از زیبا شناسی دارد، موافق هستید؟

شما و جراح باید در مورد نتیجه خوب جراحی به توافق برسید، برای این منظور می بایست با مشاهده نتیجه کار پزشک و دسته بندی کیفیت آن ها بر مبنای خوب- متوسط و ضعیف به نظر وی از نتیجه خوب جراحی پی ببرید.

همچنین از جراح بخواهید بهترین نتیجه جراحی با ذکر دلایل را برای شما شرح دهد، همچنین در مورد نتایج ضعیف و متوسط نیز از وی همین سوال را بپرسید.

آیا با دیدگاهی که پزشک از زیبا شناسی دارد، موافق هستید؟
آیا با دیدگاهی که پزشک از زیبا شناسی دارد، موافق هستید؟

آیا نتایج خوب و حقیقی هستند؟

در زمان نگاه کردن به تصاویر این اطمینان را کسب کنید، که نتایج کار پزشک مربوطه را نگاه می کنید، زیرا ممکن است، در کلینیک تصاویر مربوط به درمان تمامی جراحان را به شما نشان دهند، شما لازم است، در این خصوص کاملا رک بپرسید که آیا این شخص بیمار شما است؟

تمامی تصاویر را به خوبی با هم مقایسه نمایید و از این طریق علاوه بر این که تجربه شما افزوده می شود، در زمان مشاوره نیز بهتر می توانید سوالات خود را بپرسید.

صحبت کردن با سایر بیماران

بهترین کلینیک زیبایی پوست لیستی از افرادی که در این مرکز درمانی تحت درمان قرار گرفته اند و حاضرند با سایر افراد روبه رو شوند، و به سوالات آنان پاسخ دهند، را نگهداری می کنند، و آن را در اختیار مراجعه کنندگانی که برای تحقیق در خصوص تجربه و مهارت پزشک سوال دارند، قرار می دهند، این اشخاص حاضر هستند در خصوص  تجربه ی خویش از عمل جراحی و نیز مقدار تبحر پزشک خود با بیماران بعدی صحبت نمایند.

سوالاتی که شما می تواند به شما در این مورد کمک کند به قرار ذیل است:

  • آیا از نتیجه عمل خود راضی هستید؟
  • نتیجه جراحی از چه لحاظ باب میل و انتظار شما نبود؟
  • با چیزهایی که اکنون می دانید اگر از قبل می دانستید باز هم این پزشک را انتخاب می کردید؟
  • برای افرادی که قصد دارند درمان زیبایی پوست انجام دهند، چه توصیه ای دارید؟
  • آیا وقتی که در مرحله بهبودی قرار داشتید کارکنان و پرسنل کلینیک دلسوز و مسئولیت پذیر بودند؟
  • آیا در دوران بهبودی با عوارض و یا مشکلاتی رو به رو شدید؟ اگر داشتید آیا با نحوه برخورد کارکنان کلینیک با مشکلتان راضی هستید؟
  • درمان پوستی شما تا چه میزان توانسته است، در زندگی شما تاثیرگذار باشد؟
سوالاتی که شما می تواند به شما در این مورد کمک کند به قرار ذیل است:
سوالاتی که شما می تواند به شما در این مورد کمک کند به قرار ذیل است:

مرتب کردن توصیه های متناقض

هنگامی که با چند پزشک در کلینیک مشاوره داشته باشید، ممکن است، توصیه های متناقضی را به دست آورید، برخی از پزشکان در کار خود از جدیدترین روش های پزشکی مطابق علم پزشکی روز دنیا استفاده می کنند، و برخی دیگر نیز از روش هایی استفاده می کنند، که ممکن است، نام و روش کار آن ها را پزشکان دیگر نگفته باشند، و برای شما آشنا نباشد، در این موارد می بایست بدون دخالت دادن تعصب به اندیشه خود تکیه کنید، و تنها به بهترین نتیجه درمانی فکر کنید، نه جدیدترین روش های درمان.

مرتب کردن توصیه های متناقض
مرتب کردن توصیه های متناقض

به این نکته نیز توجه داشته باشید، از آن جا که ممکن است، جدیدترین روش های درمان برای شما مناسب نباشد، لذا عالی بودن و به روز بودن یک روش درمان نمی تواند به معنای بهترین روش درمانی برای شما باشد.

تصمیم نهایی

اکنون به لحظه تصمیم گیری رسیده اید و می توانید با ارزیابی و در نظر گرفتن تمامی عوامل تصمیم نهایی خود را بگیرید و یک انتخاب مناسب و درست داشته باشید، کلینیک- پزشک- امکانات و نوع تجهیزات مواردی هستند، که در تصمیم گیری شما دخالت دارند، با خیال آسوده نوع درمان و پزشک خود را در بهترین کلینیک زیبایی پوست انتخاب کرده اید.

اگر شما در کلینیک شیوه کاری دو پزشک را پسندید و این گونه تصور کردید که هر دوی آن ها توانایی های یکسانی دارند، و برای انتخاب یکی از آن دو سردرگم بودید، می توانید مطابق معیار انتخاب را رفتار بالینی پزشک و نحوه برخورد پرسنل وی قرار دهید.

توصیه های بهترین کلینیک زیبایی پوست برای سلامت و زیبایی پوست کدام موارد می باشند؟

آنچه که می تواند در زیبایی افراد تاثیر زیادی داشته باشد، پوستی سالم است، برای بهرمندی از پوستی سالم به رعایت نکاتی مانند سبک زندگی- رژیم غذایی- و مراقبت های روزانه بستگی دارد، در ادامه به بررسی نکاتی مهم برای داشتن پوستی سالم می پردازیم:

  • با پیروی از رژیم غذایی مناسب پوستی شفاف و سالم را برای خود به ارمغان آورید.

با پیروی از رژیم غذایی مناسب پوستی شفاف و سالم را برای خود به ارمغان آورید.
با پیروی از رژیم غذایی مناسب پوستی شفاف و سالم را برای خود به ارمغان آورید.

شاید تا به حال این جمله را شنیده باشید، که شما آنچه هستید، که می خورید” این جمله کاملا درست می باشد، یک رژیم غذایی مغذی می تواند بهترین راه برای بهره مندی از پوستی سالم باشد، در وعده های روزانه خود حتما میوه و سبزیجات را بگنجانید، مصرف مواد غذایی که حاوی اسید امگا 3 هستند، ضروری است، (گردو و دانه کتان)، همچنین حتما روزانه مصرف غذاهای غنی از ویتامین را نباید فراموش کنید،

مانند پرتقال- سیب زمینی شیرین- کدو – تخم مرغ- لوبیا قرمز- نخود- مرغ- عدس و پنیرهای محلی مواد غذایی سرشار از پروتئین بالا هستند، و مصرف این مواد غذایی می تواند حاوی موادی باشد، که بدن به آن نیاز دارد، و موجب سلامت و طراوت بدن می شود.

پس می توان گفت تغذیه نقش اساسی و مهمی در زیبایی دارد.

  • آب فراوان بنوشید

تمامی عضوهای بدن برای فعالیت به آب نیاز دارند، سعی کنید، هنگامی که از منزل خارج می شوید، حتما با خود یک بطری آب به همراه داشته باشید، و در طی روز بدن خود را هیدراته نگه دارید، از نظر پزشکی مصرف 8 لیوان در آب در روز الزامی می باشد، و موجب دفع سموم از بدن خواهد شد و همچنین موجب سلامت و زیبایی پوست می شود، لازم است، که بدانید مصرف آب روزانه موجب از بین رفتن چین و چروک خواهد شد.

یکی از بهترین روش های نوشیدن آب این است، که بطری آب خود را با خیار – برگ نعناع- لیمو پرکنید و در طول روز آن را همراه خود داشته باشید، این نوع آب آشامیدنی موجب روشن شدن پوست خواهد شد، این عمل علاوه بر این که موجب هیدراته شدن بدن می گردد، مواد مغذی مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند و بدن می تواند به روش کاملا به صرفه ای از آب بهره مند شود.

  • با آرامش بخوابید

خواب شبانه همراه با آرامش در سلامت بدن تاثیر فراوانی دارد، خواب شبانه خوب موجب ترمیم بدن و دفع سموم آن خواهد شد، هر فرد می بایست شبانه به میزان شش الی 8 ساعت بخوابد با این کار از ایجاد حلقه تیره در زیر چشمانتان جلوگیری کرده اید، همچنین روند پیری در بدن شما به کندی پیش خواهد رفت، در زمان خواب پوست بدن کلاژن سازی جدید انجام می دهد، و موجب شادابی پوست خواهد شد.

  • از مواد تشکیل دهنده محصولات پوستی خود آگاه باشید

همانگونه که مواد خوراکی در سلامت بدن تاثیرگذار هستند، مواد و محصولات پوستی نیز در سلامت پوست تاثیرگذارند، پوست در حدود 60 درصد از موادی را که به آن می مالید و یا می زنید جذب خواهد کرد، از این رو لازم است، حتما از اجزای تشکیل دهنده کرم ها و مواد پوستی خود اطلاع داشته باشید.

توجه داشته باشید، از محصولات پوستی که حاوی مواد شیمیایی نفتی و سولفات ها هستند، پرهیز کنید، زیرا موجب خشکی پوست خواهند شد و در زیبایی پوست نیز تاثر ندارند. سعی کنید، محصولاتی که مواد تشکیل دهنده آن ها طبیعی است، استفاده نمایید.

  • ورزش کردن در سلامت پوست بسیار تاثیرگذار است

انجام فعالیت های فیزیکی بدنی علاوه بر این که برای سلامت بدن مفید است، موجب سلامت و شادابی روح نیز می گردد، یکی از فعالیت ورزشی که به آن علاقه دارید، را انتخاب کنید، مانند شنا- یوگا و دویدن های صبحگاهی.

از نظر علمی و پزشکی اثبات شده است، که ورزش برای پوست مفید بوده و موجب می شود، سلامت پوست خواهد شد.

ورزش کردن در سلامت پوست بسیار تاثیرگذار است
ورزش کردن در سلامت پوست بسیار تاثیرگذار است

ورزش کردن موجب تقویت گردش خون می شود، و همچنین به دفع سموم بدن نیز کمک می کند، یکی دیگر از مهم ترین مزیت های ورزش کردن برای پوست افزایش میزان اکسیژن برای پوست می باشد، و موجب کاهش استرس خواهد شد، اگر می خواهید پوستی سالم و زیبا داشته باشید، حتما ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید.

امیدواریم تا اینجا از خواندن مقاله بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

  • مراقب روتین های پوستی خود باشید

لازم است، برای حفظ سلامت پوستتان نوع پوست خود را بشناسید و مراقبت های متناسب با نوع پوست خود را انجام دهید، روتین پوست شامل سه مرحله می باشد: شستن- پاک نمودن و مرطوب نمودن پوست

محصولاتی که در این روتین سه مرحله ای استفاده می کنید، می بایست متناسب با نوع پوستتان باشد، برای حفظ سلامت پوست می توانید برای خود روتین صبح و شب تنظیم نمایید، با این کار پوست خود را به سمت سلامتی و زیبایی سوق خواهید داد.

حتما قبل از خواب پوست خود را بشویید، همچنین برای دست و پای خود از یک کرم و یا لوسیون بدن استفاده نمایید.

  • حتما لایه برداری پوست را فراموش نکنید.

بر روی سطح پوست لایه ای از سلول های مرده قرار می گیرد، جمع شدن سلول های مرده بر روی پوست موجب ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه می شود،  همچنین باعث مسدود شدن منافذ پوست نیز می شود، برای این که از تجمع سلول های مرده بر روی سطح پوست جلوگیری کنید، می توانید از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید.

به این نکته توجه داشته باشید، زمانی که از لایه بردار استفاده می کنید، حتما از یک سرم پوست و یا کرم مرطوب کننده نیز استفاده نمایید.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده مقاله بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران هستید.

  • استفاده از کرم ضدآفتاب الزامی می باشد

اشعه فرابنفش که در آفتاب وجود دارد، موجب پیری پوست می گردد، لذا برای ممانعت از این عارضه طبیعی لازم است، حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید، استفاده مداوم و درست از کرم های ضد آفتاب متناسب با نوع پوست از ایجاد نقاط تیره در پوست ممانعت می کند.

استفاده از کرم ضدآفتاب الزامی می باشد
استفاده از کرم ضدآفتاب الزامی می باشد
  • از استرس دوری کنید

زندگی امروزی به گونه ای است، که ممکن است، در طی روز با مسائل زیادی رو به رو شوید، و برخی از آن ها موجب ایجاد استرس می شوند، استرس موجب ایجاد مشکلاتی از قبلی سردرد و فشار خون می گردد، در مواردی نیز خود را به صورت آکنه و ریزش و سفیدی مو نشان می دهد.

موارد گفته شده تنها چند مورد از نتایج استرس است، که بر بدن غالب می شود، لذا اگر می خواهید سلامتی و زیبایی خود را حفظ کنید، استرس را از خود دور نمائید، موقعی که دچار استرس می شوید، کاری را که موجب آرامش شما می شود، انجام دهید، تا از این طریق از مشکلات ناشی از استرس ممانعت کنید.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران هستید.

  • صورتتان را ماساژ دهید

می توانید از طریق ماساژ دادن از چروک عمیق پوست جلوگیری کنید، و پوستتان را بکشید، با این کار طروات و بهبودی را به پوستتان می بخشید، ماساژ پوست موجب آرامش و رهایی از استرس نیز می گردد.

صورتتان را ماساژ دهید
صورتتان را ماساژ دهید

چه انتظاری می توانیم از کلینیک زیبایی پوست داشته باشیم؟

هدف از ابداع کلینیک زیبایی پوست بهبود وضع ظاهری بیمار می باشد، افراد می توانند با انتخاب و مراجعه به این کلینیک ها به زیبایی بیشتر خود کمک کرده و پیدایش علائم و شروع روند پیری را به تعویق بیندازند.

چه انتظاری می توانیم از کلینیک زیبایی پوست داشته باشیم؟
چه انتظاری می توانیم از کلینیک زیبایی پوست داشته باشیم؟

کلینیک زیبایی پوست با ارائه خدماتی مانند درمان و رفع سلولیت پوست- خدمات لیزری مثل درمان زخم- از بین بردن موهای زائد- واریس- تغییر رنگ پوست و… جوانی و طراوت را به پوست می بخشد و تمامی این فعالیت ها با هدف زیباتر شدن شما انجام می گیرد.

افرادی که به این مراکز درمانی مراجعه می کنند، انتظار دارند، با بهره مندی از روش های درمانی بتوانند، عیب های پوستی خود را از بین برده و از این طریق اعتماد به نفس خود را بالا ببرند، البته این روش های درمانی نباید موجب ایجاد هرگونه عوارض پوستی گردد، در بهترین کلینیک زیبایی پوست پزشک این موضوع را مد نظر قرارداده و سلامت بیمار را در اولویت اول درمان خود قرار می دهد.

در مراکز درمانی زیبایی پوست پزشک قبل از این که روند درمانی را شروع کند ابتدا وضعیت سلامت بیمار را بررسی کرده تا بداند که مشکل پوستی بیمار چه منشایی دارد، زیرا برخی مشکلات پوستی از طریق برخی بیماریها به وجود می آیند. به عنوان مثال اگر بیمار تیروئید داشته باشد، پزشکان وی می خواهند ابتدا توسط متخصص غدد تحت درمان قرار گیرد، سپس برای درمان مشکلات پوستی اقدام نماید.

از اینکه تا انتهای پست بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست بهترین کلینیک زیبایی پوست تهران بهره کافی را برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید