میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین صابون سفید کننده واژن
بهترین صابون سفید کننده واژن

لیست موضوعات

بهترین صابون سفید کننده واژن

در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین صابون سفید کننده واژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. تا انتهای نوشتار بهترین صابون سفید کننده واژن، همراه شما هستیم.

بهترین صابون سفید کننده واژن
بهترین صابون سفید کننده واژن

برای کسب اطلاعات لازم در مورد بهترین صابون سفید کننده واژن می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

میل به زیبایی و شادابی از قدیم الایام در افراد وجود داشته است. این تمایل به تغییرات، شگفتی های بسیاری در عرصه زیباسازی پوست بدن را با خود همراه داشته است.

در همین راستا، یافتن روشی مطمئن و موثر برای داشتن پوستی شاداب، یکی از چالش های بزرگ به شمار می رود. این روزها همه به دنبال داشتن پوستی شاداب و زیبا هستند.

مشغله و دغدغه های زیادی، عاملی برای عدم رسیدگی مناسب به پوست بدن شود

اما ممکن است مشغله و دغدغه های زیادی، عاملی برای عدم رسیدگی مناسب به پوست بدن شود. زیبایی و شادابی در کل پوست بدن حائز اهمیت است. به همین دلیل، افراد بیشماری روزانه از شیوه های متعددی برای مراقبت و شادابی پوست بدن خود استفاده می کنند.

اما ممکن است تمامی شیوه ها مثمر ثمر نباشد و حتی نتایجی گذرا و گاه مخرب را به همراه داشته باشد. در این مطلب می خواهیم به طور مفصل درباره بهترین صابون سفید کننده واژن با شما صحبت کنیم.

همچنین شیوه های موفق و به روز شادابی و سفید کنندگی ناحیه واژن را برای شما گردآوری کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد. در ادامه مطلب بهترین صابون سفید کننده واژن با ما همراه باشید.

زیرا هر آن چه درباره تیرگی پوست بدن به خصوص ناحیه واژن مهم است را برای شما گردآوری کردیم و در اختیارتان قرار خواهیم داد البته باید توجه داشته باشید که درمان قطعی فقط با لیزر امکان پذیر است و صابون و سایر شوینده ها تاثیر چشمگیری نخواهد داشت.

آن چه در ادامه مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن مطالعه خواهید کرد:

علل تیرگی پوست ناحیه واژن چیست؟

مؤثرترین راه‌ ها در رفع تیرگی ناحیه واژن چیست؟

چه کسانی کاندید استفاده از روش وایتینگ هستند؟

مزایای استفاده از روش وایتینگ چیست؟

نکاتی بسیار مهم در خصوص انجام لیزر تراپی یا وایتینگ

سوالات متداول درباره شیوه وایتینگ

جمع بندی مطلب

 

علل تیرگی پوست ناحیه واژن چیست؟

در این قسمت از مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن، لازم است که به علل تیرگی پوست ناحیه تناسلی خانم‌ ها بپردازیم. زیرا علت‌ های زیادی باعث تیرگی پوست می ‌شوند که ابتدا برای درمان لازم است علت را شناسایی کنید و به توضیح هر یک از آن ها بپردازید.

علل تیرگی پوست ناحیه واژن چیست؟
علل تیرگی پوست ناحیه واژن چیست؟

ژنتیک:

یکی از مهم‌ ترین علل تغییر رنگ پوست ناحیه تناسلی در خانم‌ ها می ‌تواند ژنتیکی باشد. بعضی از افراد به‌ طور ژنتیکی دارای پوستی تیره‌ تر در قسمت‌ هایی از بدن خود هستند و با توجه به حساسیتی که پوست ناحیه تناسلی یا واژن در خانم‌ ها دارد، می ‌تواند این تیرگی تشدید شده و ظاهری تیره‌ تر را برای اندام تناسلی بانوان به‌ همراه داشته باشد.

این تیرگی در بعضی از افراد در دوران بلوغ شدت می ‌گیرد و با توجه به تغییراتی که افراد در دوران بلوغ تجربه می ‌کنند، ممکن است رنگ پوست به حالت تیره‌ تری دچار شود.

افزایش سن:

سن یکی از مهم‌ ترین فاکتورها در تاثیرات پوستی به شمار می‌ رود. با افزایش سن، رنگ پوست افراد ممکن است که دچار تیرگی شده و با توجه به تغییرات هورمونی که در بافت ناحیه تناسلی زنان اتفاق خواهد افتاد، این تیرگی ممکن است که شدت پیدا کند. در نتیجه سن یکی از مهم‌ ترین فاکتورها برای میزان تیرگی رنگ پوست افراد خواهد بود.

استفاده از لباس‌ های تنگ:

استفاده از لباس‌ های تنگ می ‌تواند عاملی برای تیرگی پوست ناحیه تناسلی در بانوان باشد. پوشیدن لباس‌ های تنگ و جذب باعث افزایش رطوبت بدن خواهد شد و در نتیجه این تغییرات، می ‌توانید تیرگی بیشتر پوست را به‌ وضوح به چشم ببینید. زیرا میزان رطوبت بدن فرد بیشتر شده و ممکن است که اکسیژن در ناحیه پوست فرد کاهش پیدا کند.

اصطکاک و سائیده شدن:

ایجاد اصطکاک و ساییدگی پوست می ‌تواند رنگ پوست را تغییر داده و آن را تیره‌ تر کند. ورزش‌ هایی مانند دوچرخه‌ سواری که اصطکاک زیادی بین ناحیه تناسلی افراد ایجاد می‌کند، بر رنگ پوست بسیار مؤثر واقع می ‌شود و ممکن است که پوست ناحیه تناسلی نه‌ تنها دچار ساییدگی شده، بلکه تغییرات رنگی بسیاری را دچار شود.

عوامل بسیاری بر رنگ پوست ناحیه تناسلی افراد تاثیر خواهد گذاشت و از دیگر عوامل مهمی که می ‌توانیم به آنان اشاره کنیم، مرطوب بودن ناحیه تناسلی و عفونت باکتریایی است که خود می‌ تواند در رنگ پوست فرد تاثیرات مخرب داشته باشد. حتی نژادهای مختلف می ‌توانند رنگ پوست تیره‌ تری را داشته باشند.

اصطکاک و سائیده شدن:
اصطکاک و سائیده شدن:

استفاده از تیغ‌ ها و شیو کردن

استفاده از تیغ‌ ها و شیو کردن، خود عاملی بسیار مؤثر برای تعیین رنگ پوست ناحیه تناسلی می ‌باشد. در بعضی از موارد کمبود ویتامین‌ ها سبب تجمع رنگدانه‌ ها در ناحیه تناسلی خواهد شد.

بعضی از بانوان ممکن است به‌ علت بیماری سندروم تخمدان، دچار تغییر رنگ در ناحیه تناسلی شوند و حتی استفاده از بعضی شامپوهای بدن و صابون‌ ها ممکن است تأثیرات مخربی را بر سلامت پوست و رنگ آن بگذارد. عده‌ ای از خانم ها بعد از دوران بارداری دچار تیرگی پوست می ‌شوند.

زیرا تغییرات هورمونی ناشی از بارداری، خود عاملی بسیار مهم در تغییر رنگ پوست واژن می ‌شود. تمامی این علل بر میزان روشن و تیرگی پوست موثر واقع خواهد شد.

استفاده از تیغ‌ ها و شیو کردن
استفاده از تیغ‌ ها و شیو کردن

در بخش بعدی مطلب بهترین صابون سفید کننده واژن، در موردرفع تیرگی واژن صحبت می کنیم. همراه ما باشید.

مؤثرترین راه‌ ها در رفع تیرگی ناحیه واژن چیست؟

همه افراد زیبایی را دوست دارند و به دنبال زیبایی بیشتری هستند. یکی از عوامل مهمی که زیبایی افراد را تعیین می کند، رنگ پوست آنان است.

رنگ پوست باید به گونه ای باشد که در تمامی نقاط بدن، حالتی متعادل داشته و اگر رنگ پوست در نقاطی از بدن دارای ناهمخوانی باشد، افراد به دنبال رفع تیرگی ها و مشکلات پوستی خود خواهند بود. از دیرباز، راهکارهای بسیار زیادی برای رفع تیرگی ناحیه واژن زنان وجود داشته و همواره وجود دارد.

این روش‌ ها تا چه اندازه مؤثر واقع می ‌شوند و ماندگاری آنان در چه حد است؟

اما یکی از مهم‌ ترین نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که این روش‌ ها تا چه اندازه مؤثر واقع می ‌شوند و ماندگاری آنان در چه حد است؟ عوامل بسیار زیادی در تیرگی پوست موثر واقع می شوند و باید این گونه تعریف کرد که رنگ پوست افراد به دلایل بسیار زیادی می تواند تحت تاثیر قرار گرفته و دچار مشکلاتی از قبیل تیرگی در برخی نقاط بدن شود.

داشتن رنگ پوستی مناسب در خانم ها اهمیت بیشتری دارد و سالیانه افراد بیشماری برای رفع تیرگی پوست واژن به دنبال روش های درمانی متعددی هستند. اما ممکن است برخی از راهکارها سبب آسیب بیشتر به پوست شده و افراد را با مشکلات بیشتری رو به رو کند.

به همین علت است که قصد داریم تا بهترین روش های درمانی برای سفیدی پوست واژن و رفع تیرگی های موجود را در اختیار شما قرار دهیم. ما می‌ خواهیم در این بخش از مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن، به روش‌ های متداولی که برای روشن کردن پوست ناحیه واژن خانم‌ ها استفاده می ‌شود اشاره‌ ای داشته باشیم. در ادامه مطلب بهترین صابون سفید کننده واژن، همراه ما باشید.

استفاده از صابون‌ های گیاهی یا شیمیایی:

یکی از راهکارهایی که این روزها برای روشن‌ سازی پوست ناحیه واژن در خانم‌ ها استفاده می ‌شود، بهره‌ مندی از صابون‌ ها یا کرم‌ های شیمیایی یا گیاهی است که می‌ تواند تیرگی پوست افراد را کاهش داده و بعضی از این صابون‌ ها ممکن است که سبب به‌ هم خوردن PH ناحیه تناسلی در خانم‌ ها شود و تیرگی بیشتری را برای پوست به‌ همراه داشته باشد.

در انتخاب و استفاده از این روش باید نهایت دقت را داشته باشید و طبیعتاً انتظار ماندگاری بالایی را نمی‌ توان از آنان داشت. در ادامه مبحث بهترین صابون سفید کننده واژن، نکات بیشتری درباره صابون‌ های سفید کننده ناحیه تناسلی را بیان خواهیم کرد.

استفاده از این نوع صابون‌ ها ممکن است که نتایج مقطعی داشته باشد و تا کنون نتایج خوشایندی از آنان به ثبت نرسیده‌ است. ممکن است در بعضی از خانم‌ ها به دلیل حساسیت‌ های پوستی با واکنش‌ های شدید آلرژیک روبرو شوند که استفاده از این روش، هرگز توصیه نمی‌ شود.

استفاده از صابون های سفید کننده باید در شرایط کاملا مناسب به کار گرفته شود. برای مثال؛ اگر شما دچار بیماری های پوستی و یا حتی زخم بر روی پوست خود هستید، بهتر است که هرگز از صابون های سفید کننده استفاده نکنید.

زیرا ممکن است مشکل ایجاد شده را تشدید کرده و اوضاع فعلی شما را رو به وخامت ببرد. به همین علت است که در استفاده از صابون های سفید کننده باید موارد بسیار زیادی را رعایت کنید و آنان را به کار بگیرید.

استفاده از صابون‌ های گیاهی یا شیمیایی:
استفاده از صابون‌ های گیاهی یا شیمیایی:

کربوکسی تراپی:

همان طور که گفتیم، روش های بسیاری برای درمان تیرگی پوست وجود دارد. بعضی از این روش ها مناسب با عواملی است که سبب بروز تیرگی در پوست بدن فرد شده است.

یکی دیگر از روش‌ هایی که برای کاهش میزان تیرگی ناحیه تناسلی به کار می ‌رود، روش کربوکسی تراپی است که در این روش با تزریق مقداری گاز دی‌ اکسید کربن، جریان خونرسانی در ناحیه واژن سریع‌ تر شده و در نتیجه اگر عامل تیرگی، کاهش میزان اکسیژن پوست باشد، باعث رفع تیرگی و بازسازی پوست ناحیه واژن در خانم‌ ها خواهد شد. کربوکسی تراپی یکی از روش هایی است که با ایجاد افزایش گردش خون  می تواند وضعیت پوست بدن را بهبود ببخشد.

با بهبود وضعیت گردش خون در اندام ها، فرد دارای پوستی شاداب تر و جوان تر خواهد بود. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این روش بر رنگ پوست نیز موثر واقع می شود

و اگر پوست فرد به دلیل عدم برخورد با اکسیژن دچار تیرگی شده باشد، این روش درمانی برای وی بسیار مثمر ثمر واقع می شود. البته نتایج آن ممکن است ماندگاری بالایی نداشته باشد. این بستگی به پزشک معالج و میزان تیرگی پوست فرد خواهد داشت.

این روش درمانی یکی از متداول ترین روش های درمانی تیرگی پوست به شمار می رود

این روش درمانی یکی از متداول ترین روش های درمانی تیرگی پوست به شمار می رود. البته باید برای استفاده از هر روش درمانی با پزشک متخصص مشورت کرده و با توجه به علل تیرگی پوست واژن خود بهترین روش درمانی را انتخاب و از آن استفاده نمایید. هیچ گاه روی به درمان خودسرانه نیاورید زیرا ممکن است عوارضی بس خطرناک در پی داشته باشد.

لیزرتراپی یا وایتینگ: لیزرتراپی در همه زمینه ها و غلبه بر بسیاری از بیماری ها مثمرثمر واقع شده است و پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از لیزرتراپی در حوزه درمانی و زیبایی پوست نیز دارای جایگاهی بس بالا می باشد. وایتینگ در درمان تیرگی پوست بسیار موثر است و با توجه به ماندگاری بالای آن می توان انتظار درمانی موثر و قطعی را داشت.

به همین علل است که افراد بسیاری برای درمان تیرگی های ناحیه واژن خود به هر دلیلی که تیرگی ایجاد شده باشد، روی به لیزرتراپی و درمان توسط وایتینگ می آورند.

این روش درمانی یکی از متداول ترین روش های درمانی تیرگی پوست به شمار می رود
این روش درمانی یکی از متداول ترین روش های درمانی تیرگی پوست به شمار می رود

وایتینگ یکی از روش‌ های لیزر تراپی است

وایتینگ یکی از روش‌ های لیزر تراپی است که می ‌تواند در درمان تیرگی پوست بسیار مؤثر واقع شود. لیزر تراپی سالیان سال است که استفاده‌ شده و کارایی بسیار زیادی دارد. به‌ علاوه ماندگاری و تأثیرات بسیار مثبتی که بر رنگ پوست ناحیه تناسلی می‌ گذارد، وصف نشدنی است.

زیرا این روش درمانی می ‌تواند بسیاری از مشکلات دیگر در ناحیه تناسلی یا پوست افراد را برطرف کند. در ادامه مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن، به توضیحات بیشتری درباره روش وایتینگ دکتر زرگنج فرد خواهیم پرداخت.

دکتر زرگنج فرد یکی از بهترین پزشکان در حوزه درمانی تیرگی پوست می باشند که با تجربه کاری بالا، سالیان سال است که از روش وایتینگ در درمان تیرگی پوست ناحیه واژن استفاده کرده و متقاضیان زیادی از آن بهره مند شده اند.

بدون شک یافتن پزشکی مناسب در حوزه درمانی مشکلات پوستی، کاری بسیار چالش برانگیز است. دکتر زرگنج فرد در درمان تیرگی پوست ناحیه واژن و استفاده از روش وایتینگ می توانند یاریگر شما عزیزان باشند.

چه کسانی کاندید استفاده از روش وایتینگ هستند؟

با توجه به میزان درخواست بالا برای استفاده از روش وایتینگ و درمان تیرگی های پوستی، باید این نکته را ذکر کنیم که چه کسانی کاندید مناسب برای انجام این روش هستند و چه کسانی نباید از روش وایتینگ استفاده کنند.

در این قسمت از مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن، به بیان فاکتورهای مورد نیاز برای انجام روش وایتینگ می پردازیم و بیان می کنیم، چه افرادی باید از این روش استفاده کنند و از نتایج فوق العاده آن بهره مند می شوند.

همچنین باید اشاره‌ ای داشته‌ باشیم به افرادی که کاندیدای مناسب برای استفاده از روش سفید سازی ناحیه واژن هستند. افرادی که به‌ صورت ژنتیکی مستعد داشتن پوستی تیره هستند، می ‌توانند از این روش درمانی برای بهبود وضعیت رنگ پوست خود استفاده کنند.

چه کسانی کاندید استفاده از روش وایتینگ هستند؟
چه کسانی کاندید استفاده از روش وایتینگ هستند؟

اگر شما متعلق به نژاد و قومیتی هستید که نیاز به اصلاح رنگ پوست خود دارید

اگر شما متعلق به نژاد و قومیتی هستید که نیاز به اصلاح رنگ پوست خود دارید، می ‌توانید از روش وایتینگ دکتر زرگنج فرد برای بهبود رنگ پوست خود استفاده کنید.

اصلاح وضعیت پوست و رنگ پوست، یکی از مهمترین مباحث در زیبایی بیشتر افراد است. به همین علت باید به این موضوع بسیار واقف باشید و با آگاهی کامل در این مورد شروع به درمان تیرگی های پوست خود کنید.

کسانی که در ادامه مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن به آنان اشاره خواهیم کرد، افرادی هستند که با استفاده از روش وایتینگ نتایج فوق العاده و ماندگاری از آن دریافت کرده اند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره افراد مناسب برای استفاده از روش وایتینگ هستید، پیشنهاد می کنیم  علاوه بر مراجعه به دکتر زرگنج فرد، مطالعه مطلب بهترین صابون سفید کننده واژن را از دست ندهید.

اگر شما متعلق به نژاد و قومیتی هستید که نیاز به اصلاح رنگ پوست خود دارید
اگر شما متعلق به نژاد و قومیتی هستید که نیاز به اصلاح رنگ پوست خود دارید

تاثیر بیماری در تیرگی رنگ واژن

بروز بعضی از بیماری ها منجر به تجمع رنگدانه ها و در نتیجه افزایش تیرگی در پوست بدن خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است بعضی از بیماری‌ ها سبب تیرگی رنگ پوست در نواحی مختلفی از بدن شود، کسانی که مبتلا به بیماری‌ های خفیفی هستند، می ‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

اما کسانی که مبتلا به بیماری‌ هایی نظیر لوپوس و دیگر بیماری‌ های تناسلی و پوستی باشند، بهتر است که جهت بهره‌ گیری از این روش درمانی و روشن‌ سازی پوست خود حتما با دکتر زرگنج فرد مشورت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

زیرا ممکن است سبب بعضی از بیماری‌ های مسری و پوستی شده و نتایج مطلوب و دلخواهی را از روش‌ های سفید سازی پوست ناحیه واژن دریافت نکنند.

تغییر رنگ پوست به دلایل بسیار زیادی اتفاق می افتد

تغییر رنگ پوست به دلایل بسیار زیادی اتفاق می افتد و بیماری یکی از موثرترین دلایلی است که تغییر رنگ پوست به خصوص در ناحیه واژن را شامل می شود.

البته در این مورد بهره گیری از روش وایتینگ می تواند منجر به درمانی بهتر و رفع تیرگی پوست بدن شود. به همین علت است که باید برای درمانی قطعی به پزشک مراجعه کرده و در این باره مشورت های لازم را دریافت کنید.

البته باید ابتدا مطمئن شوید، بیماری بازگشتی نخواهد داشت. در غیر این صورت ممکن است فرد مجددا و بعد از درمان با مشکل تیرگی پوست ناحیه بدن درگیر شده و یا حتی با شدت بیشتری، تیرگی پوست واژن را تجربه کند. جهت درمانی بهتر، حتما به پزشکی متخصص مراجعه کنید.

اثرات تیرگی در روحیه افراد

گاهی اوقات شدت تیرگی پوست در ناحیه واژن به حدی زیاد است که فرد دچار سرخوردگی و کمبود اعتماد به نفس می شود. تیرگی در ناحیه تناسلی برای همه افراد مهم است و باید با توجه به علت و نوع تیرگی پوست، اقدام به درمان های موثر کرد. به همین علت است که بعضی از افراد ممکن است به دلیل تیرگی ناحیه تناسلی خود، از روابط جنسی اجتناب کنند.

این مژده را به آن افراد خواهیم داد که در روش وایتینگ دکتر زرگنج فرد می ‌توانید از تیرگی پوست خود خلاص شده و دیگر نگران احساس شرم در روابط جنسی خود نباشید.

اثرات تیرگی در روحیه افراد
اثرات تیرگی در روحیه افراد

دکتر زرگنج فرد

دکتر زرگنج فرد تاکید می کنند که حتی بهترین صابون سفید کننده واژن نیز تاثیر مثبتی در این زمینه ندارد. داشتن اندامی زیبا، خواسته همه کسانی است که به روابط جنسی خود اهمیت می دهند.

به همین علت جوانسازی و سفیدی ناحیه تناسلی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اما با توجه به توضیحات ذکر شده، درمان باید به گونه ای باشد که بر زیبایی و جوانسازی ناحیه تناسلی خانم ها کمک کرده و همچنین از بروز مشکلات جدی جلوگیری به عمل بیاورد.

شیوه درمانی باید به گونه ای باشد که فرد، نیازی به درمان مجدد نداشته و همچنین سبب شود تا فرد با احساس افزایش اعتماد به نفس در روابط جنسی خود متفاوت ظاهر شده و دیگر نیازی به انجام روش های درمانی دیگری نداشته باشد.

برای کسب نتایج بهتر می توان از شیوه وایتینگ دکتر زرگنج فرد استفاده نموده و میزان تیرگی پوست بدن را نیز کاهش داد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه مقاله بهترین صابون سفید کننده واژن، با ما همراه باشید.

تاثیر رنگ پوست در تیرگی واژن

رنگ پوست یکی از فاکتورهای بسیار مهم در زیبایی افراد به شمار می ‌رود و عدم تطابق رنگ پوست ناحیه تناسلی با دیگر نقاط بدن ممکن است که اعتماد به‌ نفس بعضی از خانم‌ ها را پایین آورده و سبب عدم رضایت از وضعیت ظاهری بدن خود داشته باشند.

افرادی که به دلیل تیرگی ناحیه تناسلی از وضعیت رنگ پوست خود احساس نارضایتی می ‌کنند، می ‌توانند از روش‌ های سفید سازی واژن استفاده کرده و تغییرات بسیار مؤثری را در رنگ پوست خود شاهد باشند.

ممکن است بعضی از افراد به دلیل مشکلات پوستی، احساس نارضایتی کرده و دچار کمبود اعتماد به نفس شوند. ممکن است حتی تیرگی پوست و عدم رفع آن منجر به بیماری افسردگی شده و فرد را از جامعه و حتی خانواده و همسر خود دور کند.

این افراد نیز می توانند از روش وایتینگ استفاده نموده و سبب بهبود وضعیت ظاهری و رنگ پوست بدن فرد شوند. در این حالت می توان امید به درمان داشت و فرد می تواند شرایط جسمی متفاوت تری را نسبت به گذشته تجربه کند. البته در انتخاب شیوه وایتینگ، باید نکات بسیار زیادی را در نظر داشته باشید.

برای مثال؛ پزشک شما باید رزومه کاری مناسبی در این حوزه درمانی را داشته باشد و سعی کنید از بیماران قبلی وی درباره نوع کار و تفاوت های رنگ پوستشان سوال کرده و اطلاعات جامعی را قبل از انتخاب پزشک جمع آوری کنید. برای انتخابی بهتر و موثرتر لازم است شما با آگاهی کامل پزشک خود را انتخاب کنید.

دلایل تیرگی پوست

ممکن است دلایل بسیاری سبب تیرگی رنگ پوست شود. یکی از مهم‌ ترین فاکتورهایی که سبب تیرگی پوست در خانم‌ ها خواهد شد، تأثیرات تغییرات هورمونی پوست و عدم انعطاف پذیری پوست به روال سابق و یا زخم‌ های پس‌ از زایمان و تغییر رنگ در ناحیه تناسلی خواهد بود. در نتیجه؛ پیری می‌ تواند عاملی بسیار مؤثر در رنگ پوست ناحیه تناسلی شود.

افرادی که به دلیل سن بالا و یا زایمان‌ های متعدد و یا تغییرات هورمونی دچار تیرگی رنگ پوست خود شده‌ اند، می ‌توانند از روش وایتینگ جهت روشن‌ سازی پوست ناحیه تناسلی خود استفاده کرده و از آن بهره‌ مند شوند. خانم ها به دلیل عادات ماهانه، بیشتر در معرض تغییرات هورمونی قرار خواهند گرفت.

البته زایمان و مصرف بعضی از داروها نیز می تواند باعث تغییرات هورمونی و همچنین تغییر رنگ پوست بدن فرد شود. بهتر است در این باره آزمایشات کاملی را به پزشک متخصص خود ارائه دهید تا تغییرات هورمونی، موجب مشکلات هورمونی در بدن شما نشود.

در این حالت بهتر است فرد، از تغییرات هورمونی خود مطلع شده و سبب اقدام به درمان های لازمه کند و پس از آن روی به انجام روش وایتینگ آورد. زیرا ممکن است در صورت عدم درمان مشکلات هورمونی، مجددا مشکل ساز شده و سبب بروز مشکلات جدی تر برای فرد شود. بهتر است هورمون های بدن فرد، مورد سنجش قرار گرفته و عامل تیرگی را شناخته و سپس به درمان تیرگی پوست واژن اقدام نمایید.

دلایل تیرگی پوست
دلایل تیرگی پوست

بسیاری از افراد برای رهایی از موهای زائد از تیغ های ژیلت استفاده می کنند

بسیاری از افراد برای رهایی از موهای زائد از تیغ های ژیلت استفاده می کنند. به این عمل شیو کردن می گویند. شیو کردن یکی از متداول ترین شیوه های رهایی از موهای زائد است.

به خصوص استفاده از تیغ ها برای شیو ناحیه تناسلی بسیار زیاد است. به همین علت استفاده طولانی مدت از تیغ ها ممکن است موجب تیرگی بسیار در ناحیه تناسلی افراد شود. همان‌ طور که گفتیم، شیو کردن یکی از عوامل بسیار مهم در تغییر رنگ پوست ناحیه واژن می‌ باشد.

افرادی که از بعد از شیو کردن و از بین بردن موهای زائد ناحیه واژن، همچنان با پوستی تیره درگیر هستند و تیرگی پوست آن‌ ها برطرف نشده است، می ‌توانند از روش وایتینگ استفاده کرده و پوستی روشن و اعتماد به‌ نفسی بالاتر را برای خود رقم بزنند.

البته امکان دارد، رفع تیرگی در صورت تداوم استفاده از تیغ ها بازگشت داشته باشد و سبب تیرگی مجدد پوست بدن شود. به همین علت است که باید در این مورد با پزشک مشورت کنید و در صورت نیاز از شیوه دیگری برای رفع موهای زائد خود استفاده نمایید.

با توجه به عوامل ژنتیکی و رنگ اصلی پوست افراد، باید انتظارات مثبت و واقع گرایانه ای نسبت‌ به روشن‌ شدن پوست ناحیه تناسلی داشته باشید. البته می توان میزان روشن شدن پوست بدن خود را نیز از پزشک مربوطه نیز جویا شوید. در این صورت می توانید در این باره بیشتر اطلاعات کسب کنید و سپس اقدام به تصمیم نهایی نمایید.

مزایای استفاده از روش وایتینگ چیست؟

اگر شما به دنبال درمان تیرگی های پوست بدن خود باشید، حتما برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره شیوه درمانی وایتینگ به دنبال اطلاعات بیشتری هستید.

شما به عنوان یک متقاضی باید اطلاعات جامع و کاملی از مزایای روش وایتینگ داشته باشید. به همین علت است که ما سعی داریم مهمترین مزایای لیزرتراپی وایتینگ را برای شما گردآوری کرده و در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه لازم است به بیان مزایای سفید کردن ناحیه واژن از طریق روش وایتینگ بپردازیم و ببینیم که استفاده از این روش درمانی، چه فواید و مزایایی را به‌ همراه خواهد داشت؟

مزایای استفاده از روش وایتینگ چیست؟
مزایای استفاده از روش وایتینگ چیست؟

روش وایتینگ تنها یک شیوه برای درمان تیرگی ها نیست

شاید شما ندانید. اما روش وایتینگ تنها یک شیوه برای درمان تیرگی ها نیست و شما می توانید از مزایای بیشمار آن و جنبه های درمانی آن نیز بهره مند شوید.

لیزرتراپی همیشه تنها یک عمل به خصوص را انجام نخواهد داد، بلکه با تابش اشعه های لیزر، پوست بدن شما علاوه بر رفع تیرگی ها می تواند جوانی دوباره را تجربه کند و این تجربه ای بسیار دلپذیر برای کسانی است که خواهان زیبایی بیشتر هستند.

البته باید در این مورد نیز با پزشک مشورت کرده و درباره اثرات آن بر پوست بدن خود کاملا آگاهی داشته باشید. ممکن است شما به بیماری ها و مشکلاتی مانند زگیل های تناسلی دچار باشید که استفاده از این شیوه درمانی برای شما مستلزم رعایت نکاتی خواهد شد. به همین علت است که حتما قبل از شروع درمان، یک جلسه مشاوره با پزشک خود باید داشته باشید.

روش وایتینگ تنها یک شیوه برای درمان تیرگی ها نیست
روش وایتینگ تنها یک شیوه برای درمان تیرگی ها نیست

بدون درد و خونریزی

یکی از مهم‌ ترین مزایای سفید کردن ناحیه واژن از طریق روش وایتینگ این است که این روش کاملاً غیر تهاجمی است و هیچ‌ گونه درد و خونریزی را به‌ همراه نخواهد داشت.

یکی از مهم‌ ترین دلایلی که روش وایتینگ یک روش محبوب و پرطرفدار در میان زنان می ‌باشد و سالانه افراد بیشماری برای استفاده از روش وایتینگ اقدام می ‌کنند، این است که این روش عوارضی را به‌ همراه ندارد و مراقبت‌ های بعد از انجام آن بسیار ساده خواهد بود.

افرادی که به دنبال راه های درمانی هستند، همواره به این موضوع دقت دارند که روش انتخابی آنان یک روش غیرتهاجمی و با کمترین عوارض ممکن باشد.

به همین علت است که بهره گیری از لیزرتراپی در بسیاری از عرصه های درمانی دارای کاربردهای بسیار بوده و متقاضیانی بسیار زیاد دارد.

این روش مناسب کسانی است که خواهان رفع مشکلات خود با کمترین عوارض هستند

زیرا این روش غیرتهاجمی بسیار مناسب کسانی است که خواهان رفع مشکلات خود با کمترین عوارض هستند. لیزرتراپی در این حوزه درمانی نیز موثر واقع شده است و با تکنیک وایتینگ می تواند افراد بسیاری را با روشن شدن و جوانسازی پوست صورت مواجه کند.

البته باید در انتخاب شیوه درمانی و پزشک، نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا یک انتخاب اشتباه می تواند تبعات جبران ناپذیری را برای سلامت و زیبایی شما به همراه داشته باشد.

فاکتورهای بسیاری از قبیل دستگاه لیزردرمانی و بسیاری دیگر وجود دارند که در هنگام جلسات مشاوره باید درباره آنان اطلاعات کسب کنید و از پزشک بخواهید، مزایای استفاده از این روش درمانی را برای شما کاملا شرح دهد.

صرف زمان کمتر

دغدغه ها و مشکلات کاری و  … وقت و زمان زیادی برای افراد باقی نگذاشته است. به همین دلیل کسانی که برای درمان و زیبایی مراجعه می کنند، همیشه به دنبال صرف هزینه و زمانی طولانی نخواهند بود، بلکه برای آنان دوران درمان و حتی دوران نقاهت بسیار اهمیت دارد.

یکی دیگر از مزایای لیزرتراپی یا وایتینگ این است که به صرف زمان زیادی نیاز ندارد و افراد می توانند با کمترین زمان، بهترین نتایج را چه از لحاظ کیفیت و چه ماندگاری دریافت کنند.

همیشه روش‌ های زمانبر نمی ‌توانند پاسخگوی نیازهای افراد باشد. به‌ همین دلیل روش وایتینگ و استفاده از لیزردرمانی یکی از روش‌ های بسیار مناسبی است که می‌ توانید از آن استفاده کنید. زیرا این روش نیاز به صرف زمان زیادی ندارد و در مدت‌ زمان بسیار کمی نیز اجرایی و قابل عمل می ‌باشد.

افرادی که از روش وایتینگ استفاده کرده باشند، در جریان زمان و کیفیت کار لیزرتراپی خواهند بود

افرادی که از روش وایتینگ استفاده کرده باشند، در جریان زمان و کیفیت کار لیزرتراپی خواهند بود. شما می توانید قبل از انتخاب روش درمانی و پزشک، در این باره سوالات متداول را از افرادی که با استفاده از وایتینگ به درمان تیرگی ها پرداخته اند، پرس و جو کرده و حتما تحقیقات خود را در این باره تکمیل کنید.

البته عمده سوالات شما در جلسات مشاوره با پزشک مد نظرتان پاسخ داده می شود و شما می توانید با آگاهی کامل از این شیوه درمانی بهره مند شوید. جلسات وایتینگ بعد از انجام، دیگر نیازی به تکرار نخواهند داشت و این نکته ای بسیار مثبت در انتخاب شیوه درمانی وایتینگ می باشد.

افرادی که از روش وایتینگ استفاده کرده باشند، در جریان زمان و کیفیت کار لیزرتراپی خواهند بود
افرادی که از روش وایتینگ استفاده کرده باشند، در جریان زمان و کیفیت کار لیزرتراپی خواهند بود

نتایج ماندگار

یک روش درمانی و زیبایی ایده آل باید دارای نتایجی فوق العاده باشد. طبیعی است که افراد برای افزایش میزان سلامتی و وضعیت ظاهری خود به پزشک مراجعه می کنند.

به همین دلیل همواره به دنبال بهترین روش درمانی به همراه نتایجی رضایت بخش و ماندگاری بالا هستند. در اینجا باید به این نکته اشاره ای داشته باشیم که در طی سال های اخیر و با بهره گیری از لیزرتراپی، نتایج فوق العاده ای از روش درمانی وایتینگ به ثبت رسیده است.

داشتن نتایجی مناسب بعد از روش درمانی، یکی از مهم‌ ترین خواسته‌ های متقاضیان می ‌باشد. روش لیزر درمانی و وایتینگ از مؤثرترین روش ها است که می ‌توانید نتایج آن را در مدت‌ زمان بسیار کوتاهی پس‌ از انجام جلسات درمانی مشاهده کنید. نتایج از مهم‌ ترین فاکتورها برای انتخاب روش درمانی می‌ باشد.

روشی که استفاده می‌ کنید باید دارای نتایجی مناسب و ماندگار باشد. در حال حاضر ماندگارترین نتایج را می ‌توانید از لیزر درمانی و استفاده از شیوه وایتینگ بگیرید. زیرا اثرات این روش درمانی در طولانی‌ مدت در بدن و پوست شما باقی خواهد ماند.

شادابی پوست

یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از روش وایتینگ، تأثیرات بسیار مثبت و بسزایی است که در شادابی پوست ناحیه تناسلی و رفع تیرگی‌ های واژن خواهد گذاشت. استفاده از این روش می ‌تواند مزایای بسیار زیادی را به‌ همراه داشته باشد و فرد بتواند بعد از انجام این روش با پوستی جوان و شاداب روبرو شود.

همان‌ طور که گفتیم، روش وایتینگ یک روش غیرتهاجمی است و این یک نکته‌ ای بسیار مثبت است که فرد بعد از انجام آن احتیاجی به گذراندن دوران نقاهت ندارد و می ‌تواند بعد از انجام فرآیند وایتینگ به فعالیت‌ های روزمره خود بپردازد. به‌ همین دلیل این شیوه درمانی بسیار مورد استقبال قرار می ‌گیرد و افراد زیادی از این روش برای سفید سازی پوست واژن خود استفاده می ‌کنند.

با توجه به ماندگاری بالایی که این روش دارد، شاید در ابتدا فکر کنید که احتیاج به عمل جراحی و نیاز به بستری‌ شدن در بیمارستان داشته باشد. در حالی‌ که این روش درمانی خیلی راحت‌ در مطب یا کلینیک پزشکان می‌ تواند انجام شود و هیچ نیازی به بستری شدن و حضور یک همراه نخواهد داشت.

شادابی پوست
شادابی پوست

مقرون به صرفه بودن روش

هزینه پایین این روش و مقرون‌ به‌ صرفه بودن آن از دیگر مزایای روش وایتینگ است که با توجه به ماندگاری طولانی‌ مدت، هزینه‌ ای بسیار مناسب و معقول را برای افراد به‌ همراه خواهد داشت.

این روش درمانی نیازی به روش های تهاجمی مانند ایجاد برش و بخیه ندارد و درنتیجه عوارض پس‌ از عمل مانند جای زخم و بخیه در فرد باقی نخواهد ماند. موارد ذکر شده، از مزایای روش وایتینگ بود.

در انتخاب پزشک و کلینیک دقت لازم را داشته باشید. زیرا اگر روش وایتینگ در یک کلینیک خوب انجام شود، عارضه‌ خاصی مانند درد یا سوزش برای فرد به‌ همراه نخواهد داشت.

نکاتی بسیار مهم در خصوص انجام لیزرتراپی یا وایتینگ

چند روز قبل از انجام لیزرتراپی یا وایتینگ بهتر است که اصلاح نکنید و پوست خود را در معرض تابش آفتاب قرار ندهید. زیرا این دو عامل سبب تحریک پوست بدن شما شده و منجر به بروز عوارضی ناگهانی خواهد شد. بهتر است که در این‌ باره با پزشک خود مشورت‌ های لازم را انجام دهید.

استفاده از تیغ ها یا شیو کردن می ‌تواند پوست شما را نازک کرده و یا در معرض خطر بریدگی قرار دهد که در صورت وقوع چنین شرایطی، فرد بهتر است که لیزرتراپی را به تعویق انداخته و این مسئله را با پزشک متخصص خود مطرح کند. زیرا ممکن است در صورت وجود زخم در محل و انجام روش وایتینگ، آسیب‌ های بیشتری به پوست شما وارد شده و نتایج وایتینگ پوست تحت‌ الشعاع قرار بگیرد.

در خصوص انجام روش وایتینگ، اقدامات لازم قبل‌ از این روش درمانی را حتما از پزشک خود جویا شوید. بهتر است قبل‌ از انجام لیزر از کرم‌ های آنتی باکتریال استفاده کنید و با توجه به نوع پوستی که دارید، آن را با پزشک مطرح کنید تا در صورت نیاز، استفاده از این روش‌ ها برای شما آسان‌ تر شود.

نکاتی بسیار مهم در خصوص انجام لیزرتراپی یا وایتینگ
نکاتی بسیار مهم در خصوص انجام لیزرتراپی یا وایتینگ

قبل‌ از انجام لیزر از لباس‌ های راحتی و گشاد استفاده کنید

قبل‌ از انجام لیزر از لباس‌ های راحتی و گشاد استفاده کنید. البته محلی که قرار است بر روی آن لیزرتراپی انجام شود، باید کاملاً خشک و تمیز و عاری از هر گونه لباس باشند. همچنین بهتر است که بعد از انجام لیزر از پوشش‌ های تنگ و جذب اجتناب کنید. زیرا این کار می ‌تواند تحریکات پوستی را با خود به‌ همراه داشته باشد و از آنجایی‌ که پوست بدن شما نیاز به دریافت اکسیژن بیشتری دارد، استفاده از لباس‌ های جذب و تنگ توصیه نمی‌ شود.

– انجام این روش درمانی و تعداد جلسات، کاملاً بستگی به نوع پوست شما و میزان تیرگی آن دارد. ممکن است تعداد جلسات درمانی از ۱ الی ۳ جلسه به طول بیانجامد که این‌ موضوع کاملاً بستگی به عمق تیرگی ایجاد شده و عواملی که سبب ایجاد تیرگی شده‌ اند، خواهند داشت.

بهتر است بعد از انجام لیزرتراپی حداقل تا ۲ روز نواحی مورد نظر را خشک و تمیز نگه دارید

بهتر است بعد از انجام لیزرتراپی حداقل تا ۲ روز نواحی مورد نظر را خشک و تمیز نگه دارید و از رشد باکتری‌ ها در پوست خود اجتناب کنید. زیرا در این دوره، پوست شما حساس‌ شده و در معرض آسیب‌ های بسیاری ممکن است قرار بگیرد. به‌ همین دلیل تمیزی و نظافت در این دوره بسیار حائز اهمیت است.

همان‌ طور که گفتیم، انجام روش درمانی وایتینگ عوارضی را ندارد اما ممکن است التهاب و سوزش احتمالی داشته باشید که پزشک در این‌ مواقع برای شما، داروهای آنتی‌ بیوتیک تجویز کرده و بهتر است که در صورت بروز چنین عوارضی، از داروهای آنتی‌ بیوتیک استفاده کنید.

بهتر است بعد از انجام لیزرتراپی حداقل تا ۲ روز نواحی مورد نظر را خشک و تمیز نگه دارید
بهتر است بعد از انجام لیزرتراپی حداقل تا ۲ روز نواحی مورد نظر را خشک و تمیز نگه دارید

سوالات متداول درباره شیوه وایتینگ

آیا سفید سازی ناحیه واژن ماندگار است؟

همان‌ طور که در قسمت‌ های قبلی این مقاله اشاره کردیم، وایتینگ یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش‌ های سفید سازی پوست به خصوص در ناحیه واژن بانوان می ‌باشد. به دلیل بهره‌ گیری از لیزرتراپی می‌ توانید نتایج فوق‌ العاده ای را از روش وایتینگ انتظار داشته باشید.

آیا سفید شدن پوست واژن با درد همراه است؟

خوشبختانه این روش درمانی هیچ‌ گونه احساس ناخوشایندی را برای فرد به‌ همراه نخواهد داشت و به دلیل بهره‌ گیری از بی‌ حسی موضعی، فرد هیچ‌ گونه دردی را در هنگام روشن‌ سازی واژن با لیزر احساس نمی ‌کند.

آیا سفید شدن پوست واژن با درد همراه است؟
آیا سفید شدن پوست واژن با درد همراه است؟

وایتینگ نیاز به چند جلسه تکرار دارد؟

برای سفید کردن ناحیه واژن نیاز به ۱ الی ۳ جلسه خواهد بود. اما ممکن است که در بعضی از خانم‌ ها به دلیل میزان تیرگی پوست، نیاز به ۲ یا ۳ جلسه لیزر باشد.

البته تعداد جلسات کاملاً بستگی به نوع پوست فرد متفاوت است و باید این مژده را به شما بدهیم که بعد از انجام تعداد جلسات وایتینگ، با نتایج بسیار خوبی روبرو خواهید شد.

آیا با جوش‌ شیرین و آب‌ لیمو می ‌توانیم انتظار روشن‌ شدن ناحیه واژن را داشته باشیم؟

این‌ گونه روش ها به‌ هیچ‌ عنوان توصیه نمی‌ شود. زیرا نتایج دائمی ندارند و با توجه به مقطعی بودن نتایج آن ها ممکن است که حساسیت‌ های پوستی را برای فرد ایجاد کند. روش‌ های علمی به دلیل بررسی نوع پوست فرد در مراحل ابتدایی می ‌تواند مؤثرتر باشد. زیرا تمامی عوامل مؤثر در این دوره درمانی شناسایی‌ شده و بهترین روش و راهکار برای جلوگیری از بروز مشکلات ارائه خواهد شد.

چند روز بعد از روش وایتینگ نباید رابطه جنسی داشته باشیم؟

با توجه به این ‌که عمده تغییرات بر روی پوست فرد اعمال می‌ شود، بهتر است تا ۳ روز بعد از انجام عمل وایتینگ وارد رابطه جنسی نشوید. زیرا این کار ممکن است نتایج عملی وایتینگ را تحت‌ الشعاع قرار داده و عوارضی را برای فرد به‌ همراه داشته باشد. مراقبت های بعد از وایتینگ را باید از پزشک معالج بخواهید. زیرا ممکن است مراقبت های مخصوص پوست بدن شما بیشتر باشد.

چند روز بعد از روش وایتینگ نباید رابطه جنسی داشته باشیم؟
چند روز بعد از روش وایتینگ نباید رابطه جنسی داشته باشیم؟

جمع بندی مطلب

در این مطلب به طور کامل درباره بهترین صابون‌ های سفید کننده واژن با شما صحبت کردیم. یکی از روش‌ های بسیار متداولی که برای سفید شدن پوست ناحیه واژن استفاده می ‌شود، بهره‌ مندی از صابون‌ های سفید کننده است که البته ممکن است با توجه به نوع پوست افراد، عوارضی را به‌ همراه داشته باشد.

در ادامه مطلب به بررسی علل تیرگی پوست ناحیه بدن پرداختیم و عواملی مانند ژنتیک، افزایش سن، استفاده از لباس‌ های تنگ، ساییده شدن و اصطکاک و بسیاری از عوامل دیگر را بیان کردیم که می ‌تواند منجر به آسیب‌ های مختلفی به پوست شود و از جمله این آسیب‌ ها می‌ توان به تیرگی پوست ناحیه واژن اشاره کرد.

در قسمت های بعدی به بیان معرفی مؤثرترین راه‌ ها برای کاهش میزان تیرگی پوست واژن پرداختیم و روش‌ هایی مانند استفاده از صابون‌ ها، کربوکسی تراپی و لیزرتراپی را بیان کردیم. همان‌ طور که توضیح دادیم، لیزرتراپی یکی از بهترین روش‌ ها برای کاهش میزان تیرگی پوست بدن به ویژه در ناحیه واژن می‌ باشد.

بهره مندی تمام کسانی که از تیرگی پوست رنج می ‌برند

شرایطی که برای افراد کاندید استفاده از روش وایتینگ یا همان لیزرتراپی باید وجود داشته باشد را بیان کردیم. تقریباً تمامی کسانی که از تیرگی پوست رنج می ‌برند، می‌ توانند از روش وایتینگ بهره ببرند.

البته این منوط به شرایطی است که آسیب‌ هایی به پوست فرد وارد نشده باشد و فرد بتواند تیرگی پوست خود را بدون عوارض جانبی پشت سر بگذارد. بسیاری از بیماری‌ ها مانند بیماری‌ های پوستی می‌ تواند آسیب‌ های بسیار جدی را بعد از لیزرتراپی برای فرد به‌ همراه داشته باشد.

به‌ همین دلیل باید قبل‌ از شروع دوره درمانی، جلسات مشاوره‌ ای با پزشک پشت سر گذاشته و فرد بتواند کلیه مباحثی که باید پزشک اعلام کند، سوابق بیماری و مشکلات پوستی را اگر به‌ همراه دارد، باید به پزشک متخصص خود اطلاع دهد.

در ادامه مطلب، به بررسی مزایای استفاده از روش وایتینگ پرداختیم. مزایای بسیاری را می‌ توانید از روش وایتینگ انتظار داشته باشید. زیرا علاوه‌ بر درمان تیرگی پوست می‌ تواند ظاهری منحصر به‌ فرد و جوان را برای پوست شما به‌ همراه داشته باشد. به ویژه اگر روش وایتینگ دکتر زرگنج فرد را امتحان کرده باشید.

بهره مندی تمام کسانی که از تیرگی پوست رنج می ‌برند
بهره مندی تمام کسانی که از تیرگی پوست رنج می ‌برند

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید