میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دستگاه لیزر فول بادی
بهترین دستگاه لیزر فول بادی

لیست موضوعات

بهترین دستگاه لیزر فول بادی

در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه لیزر فول بادی خواهیم پرداخت. بهترین دستگاه لیزر فول بادی ویژگی های مختلفی دارد. برای انجام لیزر فول بادی دستگاه های مختلفی وجود دارد که تمام این دستگاه ها شرایط و نتیجه یکسان نخواهند داشت.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد بهترین دستگاه لیزر فول بادی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

بهترین دستگاه لیزر فول بادی
بهترین دستگاه لیزر فول بادی

برای کسب اطلاعات لازم در مورد بهترین دستگاه لیزر فول بادی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

آشنایی با بهترین دستگاه لیزر فول بادی کمک می کند که برای انجام این کار، بهترین دستگاه را انتخاب کرد و مناسبترین نتیجه را دریافت کرد.

در این مقاله به معرفی و  توضیح در مورد دستگاه های مختلف انجام این روش زیبایی که از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و استفاده از آن ها نسبت به سایر دستگاه ها متداول تر است خواهیم پرداخت و برای آشنایی بیشتر و انتخاب راحت تر در مورد ویژگی های هر کدام از دستگاه های معروف این روش توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

در صورتی که قصد انجام لیزر فول بادی برای پاکسازی بدن از موهای زائد دارید تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با توضیحاتی که در ادامه داده می شود، به شما در زمینه انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی و مناسب ترین روش لیزر کل بدن کمک کنیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

لیزر فول بادی چیست؟

در لیزر فول بادی کدام قسمت ها لیزر می شوند؟

قبل از لیزر فول بادی چه اقداماتی باید انجام داد؟

اقدامات انجام شده در اولین جلسه لیزر فول بادی چیست؟

آیا انجام لیزر فول بادی نتیجه دائمی دارد؟

هر جلسه لیزر فول بادی چقدر زمان می برد و برای لیزر کل بدن چند جلسه نیاز است؟

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟

بعد از انجام لیزر فول بادی چه اقداماتی به نتیجه گیری بهتر کمک می کند؟

برای انجام لیزر فول بادی چند دستگاه وجود دارد؟

بهترین دستگاه لیزر فول بادی کدام است؟

آیا لیزر فول بادی در آقایان نیز قابل انجام است؟

موهایی که در لیزر فول بادی از بین می روند از کدام نوع هستند؟

آیا در انجام لیزر فول بادی محدودیتی وجود دارد؟

عوارض احتمالی لیزر فول بادی چیست؟

بهترین دستگاه لیزر فول بادی چه ویژگی هایی دارد؟

فرآیند کار با دستگاه الکساندر کندلا به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر فول بادی به چه صورت است؟

مزایای لیزر فول بادی با استفاده از دستگاه الکساندر کندلا چیست؟

کاربردهای دستگاه الکساندر کندلا به جز لیزر مو چیست؟

دستگاه لیزر الکس موتوس چیست؟

دستگاه لیزر الکس موتوس چه تفاوتی با الکساندر کندلا دارد؟

مزایای دستگاه الکس موتوس چیست؟

 

لیزر فول بادی چیست؟

یکی از آزار دهنده ترین مسائل درآمدن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن است. این مسئله به خصوص زمانی که فرد قصد پوشیدن لباس های خاص داشته باشد آزاردهنده تر خواهد بود. موی زائد و مشکلات آن هم در زنان و هم در مردان وجود دارد و افراد برای از بین بردن آن تلاش های زیادی می کنند.

روند رشد موهای زائد

موی زائد، ضایعه ای است که تمام افراد به روش های مختلف سعی به از بین بردن آن دارند. به خصوص زمانی که این موها در قسمت هایی از بدن مانند صورت یا دست ها رویش پیدا می کنند وجود آن ها آزاری مانند از بین بردن زیبایی دارد.

البته موی زائد در صورت تنها برای خانم ها عذاب آور است با این حال قسمت هایی نیز وجود دارند که چه برای زنان و چه برای مردان وجود موی زائد مشکل ساز بوده و به هر طریقی سعی در برطرف کردن آن داشته باشند.

برای انجم این کار و از بین بردن این موها روش های زیادی وجود دارد، که مهم ترین مسئله در انتخاب روش برطرف کردن موهای زائد، روشی است که قطعی بوده و نتیجه دائمی داشته باشد.

این موها به جز کف پا، کف دست، لب ها و قسمت هایی از اندام تناسلی در سایر قسمت ها رشد کرده و با افزایش سن به خصوص در آقایان ضخیم تر و واضح تر می شود.

حذف سنتی موهای زائد

همان طور که گفته شد، رشد موهای زائد یک مشکل طبیعی است که در تمام انسان ها به شدت کم و زیاد وجود دارد. گاهی اوقات در برخی افراد بیماری های هورمونی و مشکلاتی از این دست باعث افزایش رشد این موها در بدن می شود. برای از بین برد این موها، روش های مختلفی وجود دارد.

بسیاری از افراد برای حذف موهای زائد از روش های سنتی استفاده می کنند که هرچند برای از بین بردن موها مناسب است اما روش دائمی یا با مدت طولانی نیست و بعد از گذشت مدتی کوتاه موی زائد مجددا رشد خواهد کرد.

در برخی روش ها مانند استفاده از تیغ یا دستگاه های اپیلاسیون حتی ممکن است مو بعد از اصلاح و حذف به مقدار بیشتر و ضخیم تر رشد داشته باشد. کرم های موبر، وکس، استفاده از موچین و… از دیگر راهکارهای سنتی برای حذف موهای زائد می باشند.

لیزر فول بادی، موثرترین روش حذف موهای زائد

امروزه اما برای حذف موهای زائد از روش هایی استفاده می شود که امکان رشد مجدد مو بعد از استفاده از آن ها به شدت کاهش یافته یا به طور کامل به صفر می رسد.

یکی از روش های بسیار مرسوم و موثر در از بین بردن موهای زائد لیزر کردن است. در لیزر موهای زائد، اثرگذاری بر فولیکول موست که با این تاثیر موجب از بین رفتن موهای زائد می شود. ویژگی مهم لیزر فول بادی ساده بودن استفاده از آن و همیشگی بودن اثر لیزر می باشد.

در لیزر فول بادی از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. به عنوان دو نمونه از بهترین دستگاه لیزر فول بادی می توان از دستگاه های الکساندر کندلا و الکس موتوس نام برد که در کلینیک زیبایی زرکلینیک مورد استفاده قرار می گیرند.

لیزر فول بادی، موثرترین روش حذف موهای زائد
لیزر فول بادی، موثرترین روش حذف موهای زائد

در لیزر فول بادی کدام قسمت ها لیزر می شوند؟

هرچند روش های پیشرفته حذف موهای زائد مدت زمان زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرند اما هنوز هم بسیاری از افراد به دلیل عدم آشنایی با این روش ها یا تاثیر و کاربرد آن ها ترجیح میدهند به جای استفاده از روش های موثرتر از روش های سنتی استفاده کنند. لیزر فول بادی از جمله این روش هاست که علی رغم پرطرفداران بودن در میان روش های دائمی حذف موهای زائد، در میان افراد زیادی شناخته شده نیست.

لیزر فول بادی در خانم ها

هنگامی که افراد برای انجام خدمات زیبایی به خصوص لیزر فول بادی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند پرسش های زیادی دارند که یکی از آن ها، محل هایی است که توسط بهترین دستگاه لیزر فول بادی پاکسازی می شود و در واقع از لیزر برای بردن موهای زائد آن ناحیه استفاده می شود.

در مورد مناطقی که قابل لیزر کردن برای حذف موهای زائد می باشند می توان اینگونه گفت که هر قسمتی از بدن که دارای موی زائد باشد را می توان با استفاده از لیزر پاکسازی کرد.

ران ها، پاها، دستها، صورت، کل زیر بغل، بازوها، اطراف ناحیه تناسلی که در اصطلاح به آن ناحیه بیکینی گفته می شود، خط شکم، دور و اطراف ناف، ساق پا، باسن و دور سینه از جمله قسمت هایی هستند که با لیزر فول بادی می توان موی زائد آن را از بین برد.

لیزر فول بادی در مردان

در آقایان نیز مشکل رویش موهای زائد وجود دارد. هرچند شرایط رشد این موها در زنان متفاوت با مردان است. به عنوان مثال موی پشت لب یا در اصطلاح سیبیل در زنان موی زائد به حساب می آید، اما در مردان موی زائدی است که آزار دهنده نبوده و در بسیاری از موارد می توان برای زیبایی نیز از آن استفاده کرد.

در مردان نیز مانند زنان قسمت های مختلفی از بدن را می توان با استفاده از دستگاه های لیزر فول بادی مانند دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس از موهای زائد پاکسازی کرد. از جمله این قسمت ها می توان به زیر بغل، دست و پا، شکم، پشت باسن، کمر، زیر بغل و حتی صورت اشاره کرد.

در آقایان معمولا سرعت رشد مو بیشتر از خانم هاست و موهای زائدی که  در سطح بدن آن ها رشد می کند نسبت به خانم ها ضخیم تر و تیره تر است.

به همین دلیل در صورت نیاز به رفع موهای زائد بهتر است حتما از لیزر استفاده کنند، به خصوص استفاده از روش هایی مانند تیغ به دلیل بالا بردن سرعت رشد و رویش مجدد موها موجب بیشتر شدن مو در ناحیه پاکسازی شده می شود به همین دلیل لیزر بهترین انتخاب این گروه می باشد.

دستگاه های لیزر فول بادی انواع مختلفی دارند، بهترین دستگاه های انجام این کار مانند دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس در مرکز زیبایی زرکلینیک مورد استفاده قرار می گیرند.

لیزر فول بادی در مردان
لیزر فول بادی در مردان

قبل از لیزر فول بادی چه اقداماتی باید انجام داد؟

معمولا پیش از انجام خدمات و فعالیت های زیبایی توصیه می شود که فرد به طور کامل آماده شود. این آمادگی در هر کدام از روش ها متفاوت است. برای انجام لیزر فو بادی نیز برخی اقدامات وجود دارند که انجام آن ها در درجه اول موجب آرامش بیشتر فرد در جلسه لیزر شده و هم متخصصی که لیزر را انجام می دهد، با تسلط و راحتی بیشتری این کار را به انجام می رساند.

عدم انجام هیچ روش رفع موهای زائد

یکی از اقداماتی که پیش از لیزر فول بادی باید انجام شود، پرهیز از انجام اپیلاسیون یا روش هایی مانند آن پیش از اقدام به لیزر کردن است. بازه زمانی مناسب برای پرهیز از این کار در افراد مختلف متفاوت است، با این حال بیشتر افراد حداقل 2 -4 هفته پیش از لیزر فول بادی باید از انجام اپیلاسیون و… خودداری کنند. البته زدن موهای زائد، در ناحیه اندام تناسلی، برای راحتی کار الزامی است که بهتر است تراشیده شود.

عدم استفاده از لوازم آرایشی

همچنین برای جلوگیری از عوارض احتمالی مانند سوزش و قرمزی بعد از انجام لیزر نباید در ناحیه مورد نظر برای انجام لیزر از هیچگونه ماده آرایشی، به خصوص عطر و ادکلن و کرم و صابون های معطر استفاده شود. این مواد ممکن است بعد از لیزر اثراتی مانند قرمزی پوست یا حساسیت های پوستی داشته باشند.

البته افرادی که دارای پوست تیره می باشند پیش از انجام لیزر فول بادی به خصوص با برخی دستگاه های خاص باید محل استفاده از لیزر را با استفاده از کرم های سفیدکننده روشن تر کنند. با این حال کرمی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد باید از نوع بدون عطر و متناسب با پوست باشد تا بهترین پوشش و بیشترین ماندگاری را داشته باشد.

درمان سایر مشکلات پوستی

در صورتی که فرد متقاضی برای انجام لیزر فول بادی به مشکلاتی مانند عفونت پوستی، یا مشکلات هورمونی مبتلا باشد پزشک پیش از انجام لیزر بیمار را موظف به درمان مشکل می کند.

به عنوان مثال مشکلات هورمونی مانند مشکلات تیروئید موجب افزایش سرعت رشد مو می شوند و حتی در صورت انجام لیزر نیز موهای زائد با سرعت بیشتر و به میزان بالاتر رشد می کنند. در این شرایط فرد باید زیرنظر متخصص مشکلات خود را درمان کرده و بعد از آن برای انجام لیزر فول بادی اقدامات لازم را انجام دهد.

استفاده از بی حسی

لیزر معمولا روشی است که بدون درد و آسیب انجام می شود. با این حال آستانه تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است. در صورتی که فرد تحمل انجام لیزر را نداشته باشد، متخصص می تواند از بی حسی موضعی برای محل لیزر استفاده کند.

البته درد و مشکلاتی از این دست، بیشتر در هنگام استفاده از دستگاه های قدیمی لیزر احساس می شد، دستگاه های امروزی مانند دستگاه الکساندر کندلا و دستگاه الکس موتوس به گونه ای هستند که فرد هنگام استفاده از آن کمترین دردی احساس نمی کند، همچنین کلینیکی که این خدمت زیبایی در آن انجام می شود نیز در بهبود نتایج و کم کردن مشکلات لیزر بسیار موثر است. یکی از مراکز خوب در این زمینه، زرکلینیک می باشد.

استفاده از بی حسی
استفاده از بی حسی

اقدامات انجام شده در اولین جلسه لیزر فول بادی چیست؟

در این بخش از مقاله بهترین دستگاه لیزر فول بادی به توضیح در مورد اقداماتی خواهیم پرداخت که در اولین جلسه انجام لیزر صورت می‌گیرند. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد لیزر فول بادی به معنای لیزر کردن تمام بدن است و این اقدام به گونه ای نیست که در یک جلسه به اتمام برسد.

مشاوره

در اولین جلسه برای انجام لیزر فول بادی معمولاً مشاورین میان پزشک و بیمار انجام می شود. در این مشاوره وضعیت موهای بدن مشخص می شوند و تعداد جلسات احتمالی نیاز به مراجعه بیمار برای لیزر کردن کل بدن نیز تعیین می شود.

با توجه به اینکه دستگاه های مختلفی برای انجام لیزر فول بادی وجود دارد در جلسه مشاوره و با بررسی‌های اولیه پزشک نوع مناسب دستگاه برای انجام این کار نیز مشخص خواهد شد.

اقدامات درمانی جلسه اول

بعد از انجام مشاوره ها و انتخاب دستگاه مناسب برای انجام لیزر فول بادی و کسب آمادگی لازم توسط بیمار برای انجام لیزر معمولاً متخصص اشعه لیزر را به تمام قسمتهای بدن می‌تاباند.

انرژی اشعه های لیزر به گونه ای ست که لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و پیاز و فولیکول مو را از بین میبرد. ممکن است در حین انجام لیزر فول بادی به خصوص در جلسات ابتدایی بیمار احساس گرما یا درد داشته باشد که نشان دهنده اثرگذاری لیزر و از بین رفتن فولیکول مو هاست اما بعد از از طی کردن جلسه اول و تکرار جلسات این درد ها کاهش پیدا می کنند.

لیزر فول بادی با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود، یکی از بهترین مراکز انجام این کار، کلینیک زیبایی زرکلینیک می باشد که در آن دو دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس، که به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی نیز شناخته می شوند برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

اقدامات درمانی جلسه اول
اقدامات درمانی جلسه اول

آیا انجام لیزر فول بادی نتیجه دائمی دارد؟

همان طور که در چند بخش قبل گفته شد، علی رغم اینکه لیزر فول بادی یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن موهای زائد است، هنوز شناخت درستی در مورد این روش وجود ندارد و بیشتر افراد با چگونگی آن و اینکه انجام آن چقدر به صرفه تر است آشنایی ندارند،

یکی از پرسش های مهم مراجعین و متقاضیان این روش این است که آیا لیزر فول بادی به خصوص زمانی که از بهترین دستگاه لیزر فول بادی استفاده می شود دائمی است یا نیاز است که هر چند سال یک بار برای رفع موهای زائد از لیزر استفاده کرد و در اصطلاح نیاز به تکرار روش می باشد که در این بخش به آن پاسخ خواهیم داد.

دائمی بودن نتیجه

وضعیت سیستم داخلی بدن در تمام افراد یکسان نیست. محل زندگی، نوع تغذیه، بیماری ها، ساختار دستگاه های داخلی و… همه و همه بر نتیجه لیزر تاثیرگذار هستند.

به همین دلیل نمی توان گفت که لیزر فول بادی، برای تمام افراد با یک بار انجام نتیجه مادام العمر داشته باشد اما بیشتر افرادی که لیزر فول بادی را برای حذف موهای زائد انتخاب می کنند حداقل تا یکسال نیازی به هیچ روش پاکسازی دیگر ندارند.

دلیل دائمی نبودن نتیجه، قوی بودن فولیکول موها و امکان رشد مجدد آن است. به عبارت دیگر ریشه مو قابل از بین بردن نیست و بعد از مدتی مجدد بازسازی می شود.

تکرار لیزر

بهترین حالت برای اینکه تا مدت طولانی نیاز به انجام لیزر نبوده و بهترین نتیجه از این کار حاصل شود، انجام دو مرحله لیزر فول بادی در سال است.

البته ممکن است افراد بعد از چند دوره لیزر تنها با یکبار در سال نیز از شر موهای زائد خود خلاص شوند با این حال با تکرار دو بار در سال اینکار، هیچ موی زائدی در بدن باقی نخواهد ماند و به محض رویش فولیکول سوزانده می شود.

همچنین دستگاهی که در لیزر فول بادی مورد استفاده قرار می گیرد در طولانی کردن نتیجه تاثیر زیادی دارد، به عنوان مثال دستگاه هایی نظیر الکساندر کندلا و الکس موتوس از بهترین دستگاه های انجام این کار می باشند.

تکرار لیزر
تکرار لیزر

هر جلسه لیزر فول بادی چقدر زمان می برد و برای لیزر کل بدن چند جلسه نیاز است؟

تمام روش های زیبایی برای دریافت بهترین نتیجه نیاز به صبر و مداومت در انجام روش دارند. لیزر فول بادی یا کل بدن نیز از این قائده مستثنی نیست و برای اینکه احتمال رشد موهای زائد در بدن تا حد زیادی کاهش یابد باید آن را در جلسات متعدد انجام داد.

تعداد جلسات لازم برای لیزر فول بادی

هر چند اشعه لیزر در همان جلسه اول درمان، به کل بدن تابانده می شود اما برای سوزاندن فولیکول ها و از بین بردن موهای زائد باید این کار چند بار انجام شود تا موهای زائد به طور کامل از بین بروند. معمولا برای اینکه تمام بدن از موهای زائد پاکسازی شوند نیاز است که فرد بین 6 تا 8 جلسه به کلینیک مراجعه کند.

البته تعداد جلسات بسته به وضعیت بدنی فرد و جنس موها ممکن است کم و زیاد شوند. به عنوان مثال افرادی که به دلیل مشکلات هورمونی دارای موهای ضخیم تری هستند معمولا نیاز به تعداد جلسات بیشتری برای از بین رفتن تمام موهای زائد خود دارند.

زمان هر جلسه

متوسط هر جلسه لیزر فول بادی 45 دقیقه تا یک ساعت است. البته این زمان در جلسات اول که بدن هنوز به لیزر کردن عادت ندارد کوتاه تر است و با عادی شدن این مسئله برای بدن جلسات تا 1 ساعت قابل انجام می باشند. افرادی که آستانه درد آن ها پایین باشد معمولا نیاز به استفاده از بی حسی موضعی دارند.

در این شرایط متخصص پیش از انجام لیزر درمانی مناطق مورد نظر را بی حس کرده و زمان این کار نیز به فرآیند هر جلسه اضافه می شود. البته در آقایان ممکن است تعداد جلسات و زمان هر جلسه متفاوت باشد. همچنین ممکن است برخی افراد در مدت زمان کوتاه تر دچار واکنش های پوستی مانند قرمزی یا خارش پوست شوند که برای این گروه نیز طول هر جلسه کوتاه تر می شود.

دستگاهی که لیزر فول بادی به وسیله آن انجام می شود نقش بسیار مهمی در نتیجه گیری دارد. همچنین یک دستگاه خوب می تواند دردهای احتمالی ناشی از لیزر را کاهش داده یا به صفر برساند. دو دستگاه خوب در این زمینه دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس می باشند که لیزر به وسیله آن با بهترین کیفیت و کمترین درد انجام می شود.

زمان هر جلسه
زمان هر جلسه

لیزر فول بادی چه مزایایی دارد؟

دلیل اصلی محبوبیت لیزر فول بادی و توصیه پزشکان زیبایی به انجام این کار به عنوان جایگزین دیگر روش های از بین بردن موهای زائد مزایای مختلف این روش است. لیزر فول بادی مزایایی زیادی دارد. هنگامی که در انجام این کار از بهترین دستگاه لیزر فول بادی استفاده شود این مزایا دو چندان خواهد شد.

هزینه مناسب

هنگامی که صحبت از لیزر فول بادی می شود بیشتر افراد تصور می کنند که این روش هزینه های بسیار زیادی داشته و در واقع نگرانی از این موضوع موجب انتخاب سایر روش های رفع موهای زائد می شود در حالی که این طور نیست.

با توجه به دائمی بودن اثرات استفاده از لیزر فول بادی با یک یا دو بار انجام این کار در سال تا مدت ها نیاز به استفاده از دیگر روش ها نیست که این کار موجب پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

کاهش سرعت رشد مجدد موها

از دیگر مزایای لیزر فول بادی، کاهش سرعت رشد مجدد موهاست. موی زائد نسبت به موی سر رشد سریع تری دارد. استفاده از برخی روش های سنتی نیز موجب تشدید سرعت رشد مو می شوند.

به عنوان مثال با استفاده از وسایلی مانند تیغ و انجام فعالیت هایی مانند شیو کردن نه تنها رشد مو کم نشده بلکه در رویش مجدد سریع تر ظاهر می شود.

در حالیکه در لیزر فول بادی اینگونه نیست. در لیزر کردن فولیکول مو مستقیما تخریب می شود که این کار موجب کم کردن سرعت رشد شده و حداقل تا شش ماه فرد موی زیادی در بدن مشاهده نخواهد کرد.

کاهش ضخامت

دلیل اصلی دیده شدن موهای زائد ضخامت آن هاست. هنگامی که از لیزر فول بادی برای پاکسازی بدن استفاده می شود موها در هربار رویش نسبت به قبل ازک تر می شوند. گاهی اوقات این کاهش ضخامت تا جایی ادامه پیدا می کند که در صورت رویش مجدد نیز مو مشاهده نشود و از این رو نیازی به اصلاح آن وجود نداشته باشد.

سادگی روش

لیزر کردن، یکی از ساده ترین روش های رفع موهای زائد است که هیچکدام از مشکلات روش های قدیمی را ندارد. به عنوان مثال استفاده از تیغ ممکن است موجب زخم شدن قسمت های مختلف بدن شود یا در استفاده از وکس و موم ممکن است پوست دچار سوختگی شود.

لیزر بدون هیچکدام از این مشکلات و برخی دستگاه ها مانند دستگاه الکساندر کندلا و دستگاه الکس موتوس بدون درد موهای زائد بدن را از بین می برند. یکی از بهترین مراکز رفع موهای زائد در ایران و خدمات زیبایی، زرکلینیک می باشد.

سادگی روش
سادگی روش

بعد از انجام لیزر فول بادی چه اقداماتی به نتیجه گیری بهتر کمک می کند؟

در بخش های قبلی مقاله در مورد اقدامات و مراقبت هایی که پیش از لیزر فول بادی نیاز به انجام آن هاست صحبت شد. در این قسمت توضیحاتی در مورد اقدامات بعد از لیزر به وسیله بهترین دستگاه لیزر فول بادی باید انجام شود خواهیم داد.

کمپرس یخ

بهتر است بعد از انجام لیزر از کمپرس یخ استفاده شود. به خصوص افرادی که دارای پوست حساس می باشند معمولا بعد از انجام لیزر دچار مشکلاتی مانند قرمزی و التهاب پوست می شوند که برای کاهش این مشکلات کمپرس یخ بهترین پیشنهاد است. البته استفاده از این وسیله باید با مشورت پزشک انجام شود. در صورتی که پزشک ممانعتی در انجام کمپرس یخ نداشته باشد حتی برای تسریع بخشیدن به نتیجه و بازگشت پوست به حالت قبل از لیزر نیز می توان از آن استفاده کرد.

عدم استفاده از دیگر روش ها

افرادی که از لیزر استفاده می کنند بهتر است از بسیاری از روش های پاکسازی دیگر خودداری کنند. این روش ها، شامل انواعی هستند که باعث در آمدن موهای زائد از ریشه می شوند. در صورت نیاز و طولانی شدن فاصله جلسات می توان از تیغ و شیو کردن استفاده کرد امان اقداماتی مانند بند انداختن یا اپیلاسیون که موجب از ریشه کنده شدن موها می شود باعث اختلال در کار لیزردرمانی می شوند.

عدم شستشو

شستشوی پوست با آب بعد از انجام لیزر موجب تحریک پوست شده و در نتیجه لیزر تاثیر می گذارد. بهترین بازه زمانی برای عدم شستشوی پوست تا 4 ساعت بعد از انجام لیزر است.

البته شستشوی اول باید تنها با آب و به خصوص آب سرد انجام شود و تا 24 ساعت نباید از صابون یا شامپو در شستشوی پوست استفاده کرد. به طور کل بهتر است تحریکات پوست کاهش پیدا کند از این رو شستشو با آب که موجب جایگیری سلول های آب در منافذ شده و مانع سست شدن فولیکول می شود بلافاصله بعد از لیزر مناسب نیست.

تعیین دقیق جلسات و رعایت فاصله

در اولین جلسه معمولا تعداد حدودی جلسات تخمین زده می شود و در هر جلسه تایم مراجعه بعدی بیمار نیز تعیین می شود. بهتر است فاصله بین جلسات مناسب باشد و بیمار در زمان مشخص شده و در کلینیک حضور داشته باشد.

طولانی شدن فاصله بین  جلسات موجب مشکلاتی مانند تقویت فولیکول مو شده و تعداد جلسات مورد نیاز را افزایش می دهد. معمولا در صورتی که فرد بعد از جلسه اول دچار مشکلاتی مانند زخم یا حساسیت شود، پزشک تا درمان کامل زمان جلسه بعدی را مشخص نمی کند.

استفاده از لوسیون های مناسب

در نهایت در صورت نیاز می توان از لوسیون هایی که توسط پزشک توصیه می شوند استفاده کرد. به عنوان مثال یک هفته بعد از لیزر درمانی می توان از اسکراب های مختلف و مناسب که موجب سرعت بخشی ریزش مو و باز شدن منافذ پوست شود استفاده کرد  یا در صورت حساسیت بالای پوست و احتمال بروز جوش های سطحی می توان از کرم های ضد جوش مطابق نظر پزشک استفاده کرد. این موارد معمولا در صورت مراجعه بیمار به مراکز درمانی خوب نظیر زرکلینیک به بیماران گفته می شود.

استفاده از لوسیون های مناسب
استفاده از لوسیون های مناسب

برای انجام لیزر فول بادی چند دستگاه وجود دارد؟

استفاده از لیزر یکی از بهترین راه های برطرف کردن موهای زائد است که نتایج دائمی و مناسبی نیز دارد. پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های مختلف برای انجام این کار نیز به بهتر شدن این روش و پرطرفدار شدن آن کمک کرد. امروزه دستگاه های مختلفی به منظور انجام لیزر فول بادی مورد استفاده قرار می گیرند. آشنایی با دستگاه ها برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی و انجام نتیجه بخش تر این کار بسیار مفید می باشد.

الکساندر کندلا

الکساندر کندلا یا الکساندرایت کندلا یکی از دستگاه هایی است که برای انجام لیزر فول بادی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه این دستگاه در تمام جهان و همچنین ایران استفاده می شود و کاربردها و مزایای مختلفی دارد.

از جمله ویژگی های دستگاه الکساندر کندلا می توان به قابلیت نفوذ بالای آن اشاره کرد. این دستگاه به از ریشه در آوردن ضخیم ترین موهای زائد کمک می کند و چون در جذب ملانین نیز تاثیرات بالایی دارد می تواند به صاف شدن پوست بعد از انجام لیزر نیز کمک کند.

دستگاه دایود

دستگاه دایود نیز از دیگر دستگاه هایی است که در از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه حساسیت بالایی دارد و در صورت استفاده توسط افراد بی تجربه و تازه کار ممکن است موجب سوختگی و تحریک بالای پوست شود، همچنین نسبت به دستگاه قبلی جذب ملانین کمتری دارد در نتیجه تنها موهای زائد را از بین برده و در صاف کردن پوست تاثیر چندانی ندارد.

الکس موتوس

از دیگر دستگاه های قابل استفاده در لیزر فول بادی دستگاه الکس موتوس می باشد. این دستگاه نیز قابلیت جذب ملانین مناسبی دارد. همچنین برای تمام افرادی که پوست تیره یا روشن دارند قابل استفاده می باشد و جز دستگاه های جهانی انجام این کار می باشد.

لیزر فول بادی علاوه بر بهترین دستگاه لیزر فول بادی، نیاز به پزشک متخصص و با تجربه در زمینه انجام این کار نیز دارد. از جمله مراکز خوب که علاوه بر دستگاه های به روز و پیشرفته متخصصینی با تجربه در زمینه لیزر و سایر خدمات زیبایی در آن فعالیت می کنند زرکلینیک می باشد.

الکس موتوس
الکس موتوس

بهترین دستگاه لیزر فول بادی کدام است؟

انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی کار ساده ای نیست. بیشتر دستگاه هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند در نهایت نتیجه دلخواه را برای بیمار خواهند داشت با این حال برخی از دستگاه ها نتایج را سریع تر و برای مدت طولانی تری بروز می دهند در حالیکه برخی از دستگاه ها نتایج موقتی داشته یا برای نتیجه گیری دائمی تر از آن ها نیاز به تکرار در جلسات متعدد است. برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی نیاز است که فاکتور های مختلفی در نظر گرفته شوند.

حساسیت پوستی

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی حساسیت و واکنش دستگاه نسبت به پوست های مختلف می باشد. برخی دستگاه ها در صورت استفاده برای افراد دارای پوست روشن قرمزی و التهاب شدیدی ایجاد می کنند از این رو تنها برای افراد با پوست های تیره تر قابل استفاده می باشند. همچنین برخی دستگاه ها در چرب یا خشک بودن پوست نیز نتایج مختلفی خواهند داشت. بهترین دستگاه لیزر فول بادی، دستگاهی است که در تمام انواع پوست نتیجه مناسبی داشته باشد.

شدت و نوع اشعه

در انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی همچنین باید نوع اشعه دستگاه مشخص شود. اشعه نوری و طول موج آن در دستگاه های مختلف متفاوت است. بهترین دستگاه لیزر فول بادی دستگاهی است که اشعه آن برای انواع پوست بدون حساسیت و مشکل قابل استفاده باشد و در همان جلسه اول استفاده اثرات خود را بر فولیکول مو داشته باشد.

کاور کردن

میزان و قدرت کاور و پوشش دستگاه های لیزر مختلف متفاوت است. از دیگر مسائلی که در انتخاب یک دستگاه به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی تاثیر گذار است همین مسئله می باشد. هر چقدر دستگاه سطح بیشتری از بدن را کاور کند، طول جلسه کمتر شده و اثرات آن نیز بیشتر می شود.

نوع اثر

نوع اثرگذاری هر دستگاه نیز در افراد مختلف متفاوت است. برخی دستگاه ها فرآیند ریزش موها و تخریب فولیکول را با درد انجام می دهند در حالیکه در استفاده از برخی دستگاه ها فرد هیچگونه دردی احساس نمی کند. به عنوان دو نوع از بهترین دستگاه لیزر فول بادی می توان از دستگاه هایی مانند الکساندر کندلا و الکس موتوس نام برد که برای استفاده از آن ها می توان به زرکلینیک مراجعه کرد.

نوع اثر
نوع اثر

آیا لیزر فول بادی در آقایان نیز قابل انجام است؟

موهای زائد همان قدر که باعث آزار زنان می شوند در مردان نیز می توانند ناخوشایند باشند. به خصوص به دلیل ویژگی های خاص سیستم داخلی بدن مردان موی زائد در آن ها به شکل ضخیم تر و تیره تری رشد می کند.

از بین بردن این موها به خصوص در بعضی قسمت ها مانند اطراف ناحیه تناسلی و زیر بغل برای تمام مردان به منظور حفظ بهتر بهداشت ضروری می باشد. برخی مردان مانند افرادی که به طور حرفه ای به ورزش می پردازند نیز برای کم کردن مشکلاتی مانند تعریق، سوختگی پوست و… باید موی بدن در سایر نواحی مانند دست یا پا را به وسیله روش های مختلف از بین ببرند.

امروزه حتی می توان گفت طرفداران از بین بردن موهای زائد در میان مردان به وسیله لیزر به دلیل راحتی این کار بیشتر از زنان نیز می باشد.

فرآیند انجام لیزر برای مردان

لیزر موهای زائد در مردان نیز با استفاده از بهترین دستگاه لیزر فول بادی انجام شود و فرآیند کاملا مشابه با لیزر کردن بدن زنان است. با این تفاوت که بیشتر مردان در قسمت هایی مانند صورت و به خصوص ریش ها تمایلی به استفاده از لیزر ندارند.

البته چون مردان دارای موهای ضخیم تری نسبت به زنان می باشند انجام این کار در آن ها نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارد. در مورد لیزر برای رفع موهای زائد در مردان البته، نگرانی هایی نیز وجود دارد.

یکی از مهم ترین نگرانی ها در این مورد مشکلاتی است که استفاده از لیزر در باروری مردان ایجاد می کند. در واقع تصور عموم مردم به این صورت است که لیزر موجب ناباروری در مردان می شود در حالیکه این طور نیست و اینکار هیچگونه مشکلی در مردان نخواهد داشت.

به خصوص در صورتی که لیزر مردان نیز با استفاده از دستگاه هایی مانند الکساندر کندلا و الکس موتوس و در مراکزی مانند زرکلینیک انجام شود عوارض آن بسیار کاهش خواهد یافت.

فرآیند انجام لیزر برای مردان
فرآیند انجام لیزر برای مردان

موهایی که در لیزر فول بادی از بین می روند از کدام نوع هستند؟

لیزر فول بادی، به خصوص به شیوه امروزی که در انجام آن از بهترین دستگاه لیزر فول بادی استفاده می شود اثرات خوبی داشته و نتیجه حاصل از آن معمولا دائمی می باشد.

به این معنی که با انجام این روش بیشتر موهای زائد بدن از بین می روند. نتایج لیزر فول بادی معمولا به این صورت است که بعد از انجام آن تا 85 درصد موهای بدن حداقل تا 6 ماه بعد از لیزر حذف می شوند.

انواع موی بدن

به طور کل بدن انسان دارای دو مدل موی مختلف می باشد. اولین نوع موی بدن، موهای ترمینال نام دارد و دومین نوع، موی ولوس است. موی ولوس که موهای نرم، کوتاه و سرتاسر بدن می باشند معمولا از رنگ روشن تری نسبت به موی سر برخوردار هستند و جز کف دست و پا و روی چشم و لب ها سایر قسمت ها را می پوشانند.

این مو حالتی پرز مانند داشته و تنها در دقت زیاد قابل مشاهده می باشد.در مقابل این نوع، موهای ترمینال قرار دارند که ضخیم تر و تیره تر هستند و بیشتر به عنوان موی زائد شناخته می شوند.

این موها هدف اصلی استفاده از بهترین دستگاه لیزر فول بادی می باشند و همانند موهای ولوس جز کف دست و پا و… در تمام قسمت های بدن قابل مشاهده می باشند.

در زنان به خصوص در پشت لب، این مو ایجاد حالتی نا زیبا و تیرگی این قسمت می کند. هر دو نوع موی زائد، دارای ملانینی است که در هنگام استفاده از لیزر تخریب شده و از بین می رود. با این حال چون موی ترمینال به دلیل رنگدانه ها ملانین بیشتری دارد بیشتر و بهتر از بین می رود.

دو مدل از دستگاه های لیزر فول بادی، دستگاه های کندلا و موتوس را می توان به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی شناخت، که در مرکز درمانی زیبایی زرکلینیک مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع موی بدن
انواع موی بدن

آیا در انجام لیزر فول بادی محدودیتی وجود دارد؟

به طور کل، لیزر فول بادی عملی نیست که باعث ایجاد مشکل و… در بدن افراد داشته باشد. به همین دلیل بیشتر افرادی که به دنبال روشی برای از بین بردن موهای زائد می باشند می توانند از لیزر استفاده کنند.

با این حال ممکن است پزشکان استفاده از لیزر، علی رغم استفاده از بهترین دستگاه لیزر فول بادی را به برخی افراد توصیه نکنند. در ادامه به معرفی برخی از گروه های خاص که در استفاده از لیزر دارای محدودیت هایی می باشند خواهیم پرداخت.

زنان باردار

انجام بسیاری از خدمات زیبایی برای زنان باردار و زنان شیرده ممنوع و با محدودیت هایی همراه است. به عنوان مثال زنان باردار در انجام جراحی های زیبایی واژینال نیز محدودیت دارند، لیزر فول بادی نیز هرچند با بهترین دستگاه لیزر فول بادی انجام می شود بهتر است در زنان باردار و شیرده انجام نشود. به خصوص زنان بارداری که در آخرین ماه های بارداری قرار دارند باید از انجام این روش پرهیز کنند.

افراد با سابقه تشنج و…

افرادی که به بیماری های مختلف نظیر صرع و تشنج مبتلا هستند نیز بهتر است برای رفع موهای زائد روشی به غیر از لیزر را انتخاب کنند. به خصوص افرادی که در مورد این بیماری ها در مراحل حاد قرار دارند محدودیت و ممنوعیت بیشتری در انجام روش دارند.

افراد مبتلا به عفونت

عفونت های پوستی در زمان انجام لیزر ممکن است موجب زخمی شدن پوست و مشکلات آن شود. به همین دلیل افرادی که به مشکلات پوستی مبتلا هستند بهتر است از انجام لیزر خودداری کنند.

لیزر فول بادی برای این افراد می تواند مشکلاتی مانند زخم، حساسیت پوستی، خارش، التهاب شدید و… داشته باشد. البته در مورد بیماری های عفونی پوستی به دلیل قابل برطرف بودن در صورت سپری کردن دوره درمان و گذشت دوران نقاهت بیمار می تواند به انجام لیزر اقدام کند.

افراد با رنگدانه های خاص

لیزر معمولا با ضعیف کردن ملانین و از بین بردن فولیکول موجب حذف موهای زائد و ریختن آن ها می شود. این مسئله در افرادی که دارای رنگدانه های خاصی مانند رنگدانه موی قرمز، یا بدون رنگدانه مانند افراد زال معمولا در صورت استفاده از بهترین دستگاه لیزر فول بادی نیز نتیجه مناسبی دریافت نخواهند کرد.

افراد دارای مشکلات هورمونی

در آخر افرادی که داروهای خاصی مصرف می کنند که نباید در معرض نور خورشید قرار گیرند، برای انجام لیزر نیز محدودیت هایی دارند. همچنین در صورتی که فرد به بیماری های هورمونی نیز مبتلا باشد نباید لیزر فول بادی را انجام دهد چون حتی با استفاده از بهترین دستگاه لیزر فول بادی مانند دستگاه های الکساندر کندلا و الکس موتوس نیز موهای زائد خیلی زود رشد می کنند. این افراد نیز بهتر است ابتدا اقدام به درمان مشکلات هورمونی خود کرده و سپس به برطرف کردن موهای زائد به وسیله لیزر اقدام کنند.

بررسی فرد و وضعیت وی برای انجام لیزر در اولین جلسه مشاوره انجام می شود. به خصوص با مراجعه به مراکزی مانند زرکلینیک که دارای بهترین متخصصین می باشد نیز این بررسی ها به طور دقیق تر انجام شده و در صورت نیاز به اقدامی خاص پیش از لیزر این اقدامات صورت می گیرد.

افراد دارای مشکلات هورمونی
افراد دارای مشکلات هورمونی

بهترین دستگاه لیزر فول بادی چه ویژگی هایی دارد؟

در بخش های قبلی مقاله، در مورد فاکتورهایی که به انتخاب بهترین دستگاه لیزر فول بادی از میان دستگاه های مختلف کمک می کند صحبت شد، در این بخش در مورد ویژگی های خاصی که باعث تعیین یک دستگاه به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی می شود توضیح می دهیم.

سرعت

بهترین دستگاه لیزر فول بادی، دستگاهی است که به وسیله آن موها با سرعت بیشتری از بین رفته و ریزش خواهند داشت. سرعت ریزش موها به قدرت اشعه لیزر در تخریب فولیکول ها بستگی دارد. هر چقدر فولیکول ها با سرعت بیشتری تخریب شوند ریزش مو نیز سریع تر اتفاق می افتد.

قدرت نفوذ بالا

علاوه بر سرعت، بهترین دستگاه لیزر فول بادی دارای قدرت نفوذ بالا نیز می باشد. در واقع اشعه های این دستگاه می توانند به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ کرده و فولیکول ها را از پایین ترین قسمت های پوست از بین ببرند.

بدون درد

بهترین دستگاه لیزر فول بادی همچنین دستگاهی است که انجام لیزر با استفاده از آن بدون درد انجام می شود. بیشتر دستگاه ها در زمان از بین بردن فولیکول و ملانین موجب حساسیت و درد در بدن می شوند در حالیکه با برخی دستگاه ها مانند دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس، پروسه از بین بردن موهای زائد بدن به طور کامل بدون درد انجام می شود.

بدون حساسیت

بهترین دستگاه لیزر فول بادی همچنین نباید در پوست های مختلف حساسیت ایجاد کند. از جمله این دستگاه ها می توان دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس اشاره کرد که در کلینیک زیبایی زرکلینیک مورد استفاده قرار می گیرند.

فرآیند کار با دستگاه الکساندر کندلا به عنوان یکی از بهترین دستگاه های لیزر فول بادی به چه صورت است؟

دستگاه الکساندر کندلا یکی از دستگاه هایی است که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه همچنین، یکی از دو دستگاهی است که به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه ها، پالس های نوری از خود ساطع می کند. با قرار دادن پوست و موهای زائد در معرض این پالس ها، فولیکول مو از بین رفته و موهای زائد ریزش پیدا میکنند.

همچنین با تکرار استفاده از این دستگاه فولیکول های جدید ضعیف تر شده و حتی در صورت رویش مجدد نازک تر و کمرنگ تر از قبل خواهند بود که این مسئله موجب کمتر شدن مشکلات با موهای زائد می شود. دستگاه الکساندر کندلا، دارای یک سنگ کانی است.

این سنگ در نور روز مایل به سبز و در شب یاقوتی دیده می شود و انرژی ساطع شده از آن موجب از بین رفتن ملانین های موجود در موی زائد می شود. قدرت جذب ملانین در دستگاه الکساندر کندلا بیشتر از سایر دستگاه هاست. به طوری که می توان گفت این دستگاه بالاترین ضریب و قدرت جذب را دارا می باشد.

همچنین این دستگاه علاوه بر موهای ضخیم و ترمینال، به گونه ای طراحی شده که توانایی از بین بردن موهای کرک مانند را نیز داشته باشد. دستگاه الکساندر کندلا، به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی، در مرکز درمان زیبایی زرکلینیک مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای لیزر فول بادی با استفاده از دستگاه الکساندر کندلا چیست؟

دستگاه الکساندر کندلا، نوعی انقلاب در دستگاه های لیزر فول بادی ایجاد کرد. امروزه بسیاری از افرادی که برای رفع موهای زائد بدن لیزر فول بادی را انتخاب می کنند، تمایل به استفاده از این دستگاه که یکی از بهترین دستگاه های لیزر فول بادی نیز می باشد دارند

این دستگاه، به عنوان دستگاه لیزر فول بادی بدون درد نیز شناخته می شود، به همین دلیل جز دستگاه هایی است که برای افراد حساس به درد نیز انتخاب می شوند. از دیگر مزایای استفاده از دستگاه الکساندر کندلا برای برطرف کردن موهای زائد قابل استفاده بودن این دستگاه برای هر رنگ پوستی است.

مزایای لیزر فول بادی با استفاده از دستگاه الکساندر کندلا چیست؟
مزایای لیزر فول بادی با استفاده از دستگاه الکساندر کندلا چیست؟

برخی از دستگاه ها در افرادی که پوست تیره دارند نتیجه مناسبی نخواهد داشت و برای دریافت بهترین نتیجه فرد باید ابتدا با استفاده از کرم های روشن کننده محل لیزر را روشن تر کند.

از دیگر مزایای استفاده از دستگاه الکساندر کندلا برای لیزر فول بادی می توان به قدرت نفوذ این دستگاه اشاره کرد که نسبت به سایر انواع دستگاه های لیزر فول بادی بسیار بالاتر است. مشکلاتی مانند سوختگی در این دستگاه به وجود نمی آید. همچنین دستگاه الکساندر کندلا جز دستگاه هایی است که لیزر به وسیله آن یکنواخت است.

کاربردهای دستگاه الکساندر کندلا به جز لیزر مو چیست؟

معمولا تصور بیشتر افراد در مورد دستگاه های لیزر فول بادی، به خصوص دستگاه الکساندر کندلا، تنها از بین بردن موهای زائد است، در صورتی که استفاده از این دستگاه کاربردهای دیگری نیز دارد.

از جمله کاربردهای این دستگاه می توان به جوانسازی پوست بعد از لیزر اشاره کرد. معمولا استفاده از اشعه لیزر موجب تحریک سلول های پوستی نیز می شود که در نهایت به جوانسازی پوست بیمار منجر می شود.

کاربردهای دستگاه الکساندر کندلا به جز لیزر مو چیست؟
کاربردهای دستگاه الکساندر کندلا به جز لیزر مو چیست؟

رفع لک و اسکراب های پوستی، خال ها و جوش های سطح پوست و… نیز از جمله کاربردهای دیگر دستگاه الکساندر کندلا می باشد که در مرکز زیبایی زرکلینیک مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیزر الکس موتوس چیست؟

دستگاه الکس موتوس نیز از دستگاه های لیزر فول بادی است که در کنار دستگاه الکساندر کندلا، جز دستگاه های محبوب انجام این کار می باشد.

این دستگاه از نسل دستگاه های دایود می باشد و ویژگی مهم آن قابلیت استفاده دو عملکرد همزمان در آن است. این لیزر، از پرتویی پرقدرت تشکیل شده که تاثیرگذاری روی موهای زائد را افزایش می دهد،  همچنین در این دستگاه تکنولوژی کول وین وجود دارد.

این تکنولوژی کمک می کند که ناحیه انجام لیزر در حین انجام کار خنک شود و مشکلات پوستی مانند حساسیت و زخم ناشی از گرما را کاهش دهد.

دستگاه لیزر الکس موتوس چیست؟
دستگاه لیزر الکس موتوس چیست؟

دستگاه لیزر الکس موتوس چه تفاوتی با الکساندر کندلا دارد؟

در هر دو دستگاه الکساندر کندلا و الکس موتوس که به عنوان بهترین دستگاه لیزر فول بادی شناخته می شوند از سیتم کولینگ استفاده می شود که موجب خنک کنندگی سطح پوست شده و علاوه بر رفع مشکلات بی حسی نسبی در پوست ایجاد می کند که از درد هنگام لیزر تا حد زیادی می کاهد، این تکنولوژی در دستگاه الکساندر کندلا قوی تر است، هچنین دسته های انجام لیزر در الکساندر کندلا کوچکتر از الکس موتوس است.

دستگاه لیزر الکس موتوس چه تفاوتی با الکساندر کندلا دارد؟
دستگاه لیزر الکس موتوس چه تفاوتی با الکساندر کندلا دارد؟

مزایای دستگاه الکس موتوس چیست؟

دستگاه الکس موتوس دارای سرعت بالای ارسال امواج است، همچنین انتشار جریان و پالس های انرژی و لیزر در دستگاه الکس موتوس دارای قدرت زیادی است که موجب نفوذ بیشتر و عمیق تر امواج به داخل پوست شده و چون اثرگذاری آن اختصاصی بر فولیکول های موست، فولیکول تخریب شده و در نتیجه موهای زائد ریزش خواهند داشت.

مزایای دستگاه الکس موتوس چیست؟
مزایای دستگاه الکس موتوس چیست؟

همچنین دستگاه الکس موتوس قابلیت تنظیم قدرت پالس دارد که کمک می کند در اولین جلسات که بیمار هنوز به اثر لیزر عادت نداشته پالس با قدرت کم و با گذشت چند جلسه با قدرت بیشتر ساطع شود.

سرعت درمان در استفاده از دستگاه الکس موتوس بسیار بالاست و بیمار در استفاده از این دستگاه راحت بوده و هیچگونه دردی احساس نخواهد کرد.

مزایای دستگاه الکس موتوس چیست؟
مزایای دستگاه الکس موتوس چیست؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید