میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

برداشتن پف بالای چشم با لیزر
برداشتن پف بالای چشم با لیزر

لیست موضوعات

برداشتن پف بالای چشم با لیزر

در این مقاله قصد داریم در رابطه با عنوان برداشتن پف بالای چشم با لیزر برای شما صحبت کنیم. ممکن است تا به حال شما نیز این جمله را بسیار شنیده باشید که چشم ‌ها یک عضو مهم به حساب می‌ آیند و پنجره ‌ای به روی روح انسان در نظر گرفته ‌شده اند.

برداشتن پف بالای چشم با لیزر
برداشتن پف بالای چشم با لیزر

اگر قصد انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر دارید می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

البته بهتر است بدانید که صحبت ‌های متعددی در راستای این موضوع وجود دارد، اما با توجه به تمامی موارد، اهمیت چشم‌ ها بسیار بالا می ‌باشد و نمی ‌توان مشکلات به‌ وجود آمده برای زیبایی چشم ها را کم ‌اهمیت شمرد و آن‌ ها را نادیده گرفت.

به طور کلی وقتی که قصد صحبت کردن با یک شخص را دارید و به چهره او می‌نگرید، مهم‌ترین چیزی که در صورت او خودنمایی می‌کند و نظر اطرافیان را به خود جلب می‌کند، چشمان افراد می باشد. حال امکان دارد شما از دسته افرادی باشید که زیبایی چشمان خیره‌کننده‌ای نداشته باشید و از این موهبت بی‌ نصیب مانده باشید.

برداشتن پف بالای چشم با لیزر
برداشتن پف بالای چشم با لیزر

همین طور ممکن است به دلایل متعدد، همانند افزایش سن؛ جوانی و جذابیت چشمان شما کاهش یافته باشد. اما لازم نیست در رابطه با این موضوع نگران باشید. به‌ جهت این ‌که بر طرف کردن این موارد به سادگی امکان ‌پذیر است و می ‌تواند یک راه ‌حل مناسب برای مشکلات به ‌وجود آمده چشمان شما باشد.

مشکل ژنتیکی پف بالای چشم

ممکن است افراد بسیاری به صورت ژنتیکی با مشکل پف بالای چشم دست‌ و پنجه نرم کنند و درصدد باشند تا بتوانند که با برداشتن پف بالای چشم، زیبایی چشمان خود را بیشتر کنند.

برای این امر، این عمل می تواند یک عملکرد و راهکار مفید در نظر گرفته شود و برای انواع پلک ‌ها می ‌تواند مناسب و کاربردی باشد و مشکلاتی همانند افتادگی پلک، رفع پف بالای چشم و در آخر جوان‌ سازی پلک را بر عهده داشته باشد.

برداشتن کیسه‌ های چربی زیر چشم

این عمل می ‌تواند در راستای برداشتن کیسه‌ های چربی زیر چشم نیز عملکرد داشته باشد و امروزه با کارایی بسیار زیادی که داشته است توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و طرفداران بسیاری را داشته باشد.

ممکن است مشکل پف چشم در پلک بالا و پلک پایین برای برخی از اشخاص وجود داشته باشد که این عمل نیز می ‌تواند برای پائین چشم نیز در نظر گرفته شود.

نتیجه منحصر به‌ فردی که می ‌توان به واسطه لیزر پلک چشم گرفت، می ‌تواند جوانی افراد را به آن ‌ها بازگرداند و به واسطه لیزر، پیری و خستگی چشم ها رفع گردد. همین طور به‌ غیر از در نظر گرفتن این موارد، این عمل می ‌تواند سبب درشت‌ تر شدن چشم‌ها شود.

حال اگر شما از دسته افرادی هستید که از پف بالای چشم خود رنج می ‌برید و درصدد هستید تا بتوانید با یک راهکار و عملکرد مفید، زیبایی چشمان خود را بیشتر کنید و از شر پف بالای چشم خود راحت شوید، می‌توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با موضوع برداشتن پف بالای چشم با لیزر، اطلاعات مفید و جامعی را برای شما داشته باشیم و با آگاهی در این زمینه بتوانید اقدام به این عمل کنید.

در ادامه این مطلب در رابطه با برداشتن پف بالای چشم با لیزر می توانید عنوان‌ های زیر را مطالعه کنید:

  1. جراحی برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟
  2. عمل بلفاروپلاستی (Blepharoplasty) چیست؟
  3. کدامیک از روش های برطرف کردن پلک با جراحی یا لیزر موثر واقع می شود؟
  4. چه اشخاصی می ‌توانند کاندیدای مناسبی برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر باشند؟
  5. چه اشخاصی کاندیدای مناسبی برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر نمی ‌باشند؟
  6. آمادگی لازم قبل از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد؟
  7. برداشتن پف بالای چشم با لیزر چگونه انجام می‌گیرد؟
  8. هدف از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟
  9. مزایای برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟
  10. ریکاوری بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت است؟
  11. مراقبت ‌های بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد؟
  12. هزینه برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد؟
  13. نتیجه برداشتن پف بالای چشم با لیزر چقدر دوام و ماندگاری خواهد داشت؟
  14. برداشتن پف بالای چشم با لیزر دقیقاً چه کاربردی دارد و به چه منظور استفاده می ‌شود؟
  15. نتیجه حاصل ‌شده برداشتن پف بالای چشم با لیزر دارای چه محدودیت هایی می باشد؟
  16. برداشتن پف بالای چشم با لیزر چقدر به طول می ‌انجامد؟
  17. بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چه نتیجه‌ای حاصل می‌گردد؟
  18. جمع‌ بندی مطالب

جراحی برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟

در نظر گرفتن این امر برای برخی از افراد بسیار مهم شمرده می‌شود. به جهت این ‌که پف هایی که در قسمت بالای چشم و زیر چشم برای آن‌ ها به وجود آمده است، سبب می‌شود که چشم‌ ها مسن‌تر و خسته‌تر نشان داده شوند.

کیسه‌ هایی که در زیر چشم افراد وجود دارد، می ‌تواند مشکلات متعددی اعم از ریز نشان دادن چشمان آن‌ ها و کمتر کردن زاویه دید آن ‌ها را در بر داشته باشد.

افتادگی ‌ها و پف ‌هایی که در پلک بالا و کیسه ‌های متعددی که در زیر چشم قرار دارند، سبب به وجود آمدن چین ‌و چروک ‌های متعددی در اطراف چشم می شوند و به سادگی می ‌توانند با لیزر قابل درمان باشند.

در نظر داشته باشید که به واسطه لیزر می‌ توان پف‌ های بالای پلک و پایین پلک را رفع کرد و از این طریق کیسه ‌های چربی که زیر چشم انباشته شده‌اند را بر طرف کرد.

جوان‌تر نشان دادن چشم‌ ها

اگر بخواهیم بیشتر در رابطه با این عمل بدانید بهتر است بدانید هنگامی ‌که از لیزر به جهت برداشتن این پف ها استفاده می شود، می تواند سبب جوان‌تر نشان دادن چشم‌ ها گردد و پیری و خستگی چشم ‌ها را از بین ببرد. بهتر است بدانید که به واسطه جراحی با لیزر یعنی بلفاروپلاستی، پف آلودگی چشم ها نیز می تواند بر طرف گردد.

البته امکان دارد که اغلب افراد تصور غلطی در راستای این عمل داشته باشند و تصور کنند که چگونه می ‌شود بدون در نظر گرفتن هیچ ‌گونه برشی و به واسطه تابش لیزر این عمل را انجام داد. اما بهتر است بدانید کاربردی ترین و مؤثرترین راه برای این عمل در نظر گرفته می ‌شود و تصور افراد در این مواقع اشتباه می‌ باشد.

در حقیقت اگر بخواهیم بیشتر در راستای این عمل بگوییم و در این راستا شما را آگاه کنیم می‌توانیم ذکر کنیم که به جای استفاده از تیغ برای برش و جراحی، لیزر کاربرد مؤثری خواهد داشت و از این طریق می ‌تواند در بر طرف کردن پف بالای چشم با لیزر موفق باشند.

در نظر داشته باشید اسم این سبک عمل بلفاروپلاستی با لیزر نامیده شده است که اغلب با این اسم آن را می‌شناسند. البته لازم به ذکر است بدانید در بسیاری از موارد نیز افراد ممکن است از لیزر به جهت جوان‌سازی چین ‌و چروک ‌های اطراف چشم استفاده کنند.

جوان‌تر نشان دادن چشم‌ ها
جوان‌تر نشان دادن چشم‌ ها

عمل بلفاروپلاستی (Blepharoplasty) چیست؟

بلفاروپلاستی به ‌عنوان جراحی پلک در نظر گرفته شده است که به واسطه لیزر می ‌تواند یک درمان مؤثر برای افرادی که دچار پف غیر طبیعی و افتادگی ‌های بسیار زیاد در نواحی پلک خود شده‌ان، مناسب باشد.

به جهت این‌ که پوست خاصیت ارتجاعی دارد و هنگامی که کلاژن و الاستین تولید نشود، سبب می ‌شود که شادی، رنگ و ضخامت پوست تغییر کند.

در مدت زمان مشخص شده ای ممکن است چین ‌و چروک‌ هایی در نواحی پوست بالای پلک صورت بگیرد. حال به‌ جهت این‌ که میزان ارتجاعی پوست کمتر می شود، ممکن است که عضله‌ های پلک بافت چربی را نداشته باشند

و همین امر سبب می ‌شود که کیسه ‌های چربی متعددی در پوست صورت می‌ گیرد که پلک را بسیار پف‌آلود نشان می دهد. از همین ‌رو بلفاروپلاستی می‌تواند یک روش بسیار مؤثر با لیزر باشد که از این طریق زیبایی افراد را دوباره به آن ‌ها باز می ‌گرداند.

روش ‌های موجود بلفاروپلاستی

ممکن است برخی از افراد هنوز پاسخ سوالات متداول خود را در راستای بلفاروپلاستی نگرفته باشند. بهتر است بگوییم که این عمل به‌ عنوان جراحی پلک و این عمل به حساب می ‌آید

و اگر شخصی به واسطه تحقیقات انجام‌ شده قصد استفاده از این نوع روش را برای بازسازی چهره خود دارد، لازم است که اطلاعات متعددی در این زمینه داشته باشد. روش های متعددی که با بلفاروپلاستی صورت می‌گیرد، به صورت روش با لیزر و روش به صورت جراحی می باشد.

حتماً شما طی تحقیقات انجام داده خود به این موضوع پی برده اید که در برخی کلینیک ‌ها و مراکز زیبایی و درمانی، امکان دارد که پزشکان از روش بلفاروپلاستی به وسیله لیزر  co2انجام دهند و از این طریق پف‌ ها و برآمدگی های موجود در بالای پلک را حذف کنند.

اما برخی دیگر از پزشکان ترجیح می‌دهند از بلفاروپلاستی سنتی استفاده کنند و توسط ابزارهای جراحی آن را انجام می‌دهند که ممکن است این روش خطرات متعددی به همراه داشته باشد و خون ریزی‌ های پی ‌در پی صورت بگیرد. اغلب افراد ترجیح می دهند که این عمل را تجربه کنند و از روش ایمن‌تر استفاده کنند.

روش ‌های موجود بلفاروپلاستی
روش ‌های موجود بلفاروپلاستی

تفاوت بلفاروپلاستی با لیزر و جراحی

شاید شما از دسته افرادی باشید که تقاضا دارید تا تفاوت ‌های متعدد بین این دو روش بلفاروپلاستی را با عمل جراحی پلک و این عمل بدانید و در انتخاب تصمیم خود مردد باشید.

برای این‌ که بتوانیم توضیح جامع و کافی برای این دو روش داشته باشیم و در تصمیم شما کمک کنیم، لازم است بگوییم که بلفاروپلاستی به وسیله روش سنتی و جراحی بدین صورت است که لازم است برداشتن بخشی از پوست افتادگی پلک، توسط پزشک مد نظر انجام بگیرد و کیست‌ های متعددی که در زیر پوست پلک و یا بالای آن وجود دارند، برداشته شوند. بهتر است بدانید روش سنتی جراحی برای این امر و بالا کشیدن پلک با میزانی درد و خون‌ریزی همراه می باشد.

رگ‌ هایی که در آن نواحی وجود دارند، از طریق لیزر سوزانده می شوند

اما اگر از روش مدرن بلفاروپلاستی برای این عمل استفاده کنید رگ‌ هایی که در آن نواحی وجود دارند، از طریق لیزر سوزانده می شوند و همین امر سبب می ‌شود میزان درد افراد بسیار کمتر باشد و علناً خون‌ریزی که در این روش مشاهده می‌شود با روش سنتی قابل قیاس نیست. در برخی موارد در روش این عمل اصلاً خون‌ریزی وجود نخواهد داشت.

البته در نظر داشته باشید که تمامی موارد ذکر شده با توجه به تشخیص پزشک مد نظر شما صورت می‌ گیرد و ممکن است که پزشک با توجه به شرایط موجود شما تشخیص دهد که کدامیک از این روش ‌ها می‌ تواند نتیجه بهتری برای شما به ‌همراه داشته باشد. اما به صورت کلی لازم است ذکر کنیم که این عمل بدون هیچ ‌گونه درد و خون‌ریزی برای افراد انجام می شود.

رگ‌ هایی که در آن نواحی وجود دارند، از طریق لیزر سوزانده می شوند
رگ‌ هایی که در آن نواحی وجود دارند، از طریق لیزر سوزانده می شوند

بلفاروپلاستی با لیزر

عمل جراحی پلک و برداشتن پف بالای چشم عملی می باشد که به وسیله لیزر انجام می شود. در نظر داشته باشید انجام بلفاروپلاستی از طریق لیزر و این عمل تفاوت ‌های به سزایی با آنچه که شما در ذهن خود دارید، دارد و مشابه آن نمی ‌باشد.

بهتر است بدانید این عمل نوعی درمان است که می‌ تواند سبب بهبود بافت پوست شود و به واسطه لیزر درمان مؤثری برای پف بالای چشم به همراه داشته باشد.

در راستای توضیحات متعدد بلفاروپلاستی به واسطه لیزر بهتر است بدانید که تیغ جراحی در این روش با یک لیزر به co2 اتصال داده می‌ شود و جراح مد نظر با در دست گرفتن لیزر  co2 می تواند برش ‌های متعددی را در هنگام انجام جراحی پلک و این عمل در نظر داشته باشد و از این طریق کنترل انعقاد سریع عروق را نیز در دست دارد.

نکته حائز اهمیتی که توانسته این ابزار و دستگاه را خاص و منحصر به ‌فرد جلوه دهد

نکته حائز اهمیتی که توانسته این ابزار و دستگاه را خاص و منحصر به ‌فرد جلوه دهد، این است که به واسطه پرتو های لیزر co2 می ‌تواند جداسازی بافت ‌های پلک را به ‌همراه داشته باشد و همین امر سبب آب ‌بندی رگ ‌های خونی می ‌شود و پیشگیری ‌های لازم را برای خون‌ریزی در هنگام انجام جراحی پلک و این عمل به‌ همراه خواهد داشت و به صورت گسترده می ‌تواند کمک بسیار مفیدی برای غیر قابل درد و غیر قابل خون‌ریزی بودن این عمل باشد.

به واسطه دستگاه در نظر گرفته‌ شده جراح و پزشک متخصص در نواحی، به صورت کاملاً خشک و بدون خون‌ریزی اقدامات لازم را برای این عمل انجام می دهد و از این طریق می ‌تواند کنترل بهتری بر روی برش‌ های دقیق بر روی پلک را به ‌همراه داشته باشد.

به طور کلی بهتر است بدانید که زمان در نظر گرفته‌ شده برای بلفاروپلاستی برای هر دو پلک در قسمت بالا، مدت زمانی کمتر از یک ساعت می باشد و از این طریق می ‌توان این عمل را به سادگی انجام داد.

تجارب پزشک در زمینه جراحی پلک از طریق بلفاروپلاستی

نکته حائز اهمیتی که در این راستا مهم شمرده می‌شود این است که تجارب پزشک در زمینه جراحی پلک از طریق بلفاروپلاستی در هر دو روش سنتی و لیزر می ‌تواند نتیجه اثربخشی از این عمل را برای شما به همراه داشته باشد و از این طریق کمک به سزایی برای سلامت و زیبایی شما خواهد بود.

بهتر است بدانید عمل جراحی پلک با این عمل ممکن است از لحاظ ماهیت شبیه به یکدیگر باشند و از لحاظ هزینه با یکدیگر تفاوت چندانی نداشته باشند.

اما نوع عملکرد آن ‌ها این است که دراین عمل میزان خون‌ریزی و درد و دوره نقاهت آن بسیار کمتر می باشد و برای بیمار مناسب‌تر در نظر گرفته می شود.

تجارب پزشک در زمینه جراحی پلک از طریق بلفاروپلاستی
تجارب پزشک در زمینه جراحی پلک از طریق بلفاروپلاستی

انجام بلفاروپلاستی با لیزر بدون درد و خون‌ریزی

در مطالب بالا ذکر کردیم که انجام بلفاروپلاستی از طریق لیزر می تواند انعقاد را در هنگام عمل بروز دهد و این عمل را به همراه داشته باشد. در این راستا با انعقاد کردن رگ‌ ها، خون‌ریزی در این روش کاهش می‌یابد.

تفاوت عمده و مهمی که در روش ‌های لیزر co2 وجود دارد این است که می ‌تواند رگ ‌ها را در هنگام انجام عمل به یکدیگر جوش دهد. در صورتی که در روش سنتی جراحی پلک این اتفاق نمی ‌افتد.

آب بندی کردن رگ‌ های خونی می ‌تواند سبب کاهش یافتن تورم و کبودی در اطراف چشم شود و این می‌ تواند یک نکته و امتیاز مثبت برای بیمار به حساب بیاید.

به‌ جهت این‌ که دوره بهبودی او بعد از عمل و این عمل بسیار کاهش می ‌یابد و همین طور به ‌جهت این ‌که خون‌ریزی وجود نخواهد داشت، پزشک در این راستا می‌ تواند تصمیم درستی در حین عمل بگیرد.

عوامل متعددی می تواند زمان بهبود برداشتن پف بالای چشم با لیزر را تعیین کنند

عوامل متعددی می تواند زمان بهبود این عمل را تعیین کنند و برای هر شخص متفاوت می باشد. پیروی کردن بیمار از تمامی دستورالعمل‌ هایی که بعد از بلفاروپلاستی در نظر گرفته می‌شود، می‌تواند مدت زمان دوره نقاهت این عمل را به شدت کاهش دهد.

اغلب بیماران بعد از گذشت یک هفته می‌توانند فعالیت ‌های مد نظر خود را مجدداً شروع کنند و با در نظر گرفتن استفاده از بلفاروپلاستی با لیزر و این عمل هیچ گونه عارضه دائمی دیده نشده است و فقط ممکن است میزان اندکی کبودی وجود داشته باشد که بیماران به سرعت می‌ توانند دوره آن را سپری کنند.

به ‌طور کلی میزان خون‌ ریزی و درد کاهش یافته در این روش می ‌تواند یک نکته مثبت برای افراد و بهبودی سریع تر آن ‌ها باشد. حال در این راستا ممکن است برخی از افراد ترس های متعددی از انجام جراحی برای برداشتن پف بالای چشم داشته باشند

که به همین جهت پیشنهاد می‌کنیم از این عمل به روش بلفاروپلاستی استفاده کنند که این روش خون‌ریزی بسیار کمتری دارد و می ‌تواند از این طریق نتیجه دلخواه خود را کسب کنند.

عوامل متعددی می تواند زمان بهبود برداشتن پف بالای چشم با لیزر را تعیین کنند
عوامل متعددی می تواند زمان بهبود برداشتن پف بالای چشم با لیزر را تعیین کنند

نتیجه بلفاروپلاستی با لیزر

مهم‌ترین چیزی که می ‌تواند در این راستا سبب مشکلات متعدد شود، تحت تاثیر قرار دادن زیبایی افراد می ‌باشد که به واسطه این عمل از طریق بلفاروپلاستی می‌توان این مسئله را بر طرف کرد. روش های بسیار زیاد غیر تهاجمی و تزریقی برای برداشتن پف بالای چشم وجود دارد.

اما بهتر است بدانید که این روش ‌ها موقتی می باشند و ممکن است بعد از گذشت مدتی دوباره تکرار شوند و از این طریق شامل هزینه ‌های پی ‌در پی برای شما باشند.

علاوه بر این‌ که می ‌توانید روش ‌های این عمل را انتخاب کنید، در نظر داشته باشید که یک راه ‌حل دائمی و ماندگار را برای بر طرف کردن آن در نظر بگیرید.

اشخاصی که هیچ‌ گونه ترسی از این امر ندارند و فقط مایل‌ هستند که بتوانند یک بار یک هزینه به جهت این عمل را پرداخت کنند، اغلب از روش بلفاروپلاستی استفاده می‌کنند که نتیجه بسیار مؤثری در ظاهر افراد خواهد داشت و می ‌تواند سلامت و زیبایی آن‌ها را در مدت ‌زمان کوتاهی نشان دهد و تا سال ‌های سال به‌ صورت دائمی ماندگاری داشته باشد.

از دیگر مزیت‌ های مهم بلفاروپلاستی ماندگاری و دوام بسیار بالای آن می ‌باشد که می ‌تواند از این طریق سبب اعتماد به‌ نفس بیشتر افراد شود. همین طور خطرات کم و درصد بالای موفقیت آن توانسته روز به ‌روز مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند.

نتیجه بلفاروپلاستی با لیزر
نتیجه بلفاروپلاستی با لیزر

کدامیک از روش های بر طرف کردن پلک با جراحی یا لیزر موثر واقع می شود؟

همان‌ طور که در تمامی مطالب بالا ذکر کردیم استفاده از عمل بلفاروپلاستی با استفاده از لیزر co2 به واسطه بسیاری از جراحان در تمامی دنیا صورت گرفته می شود. البته روش جراحی نیز بی ‌شباهت به این روش نمی‌ باشد. اما این عمل می ‌تواند مزایای بیشتری را برای بیمار به همراه داشته باشد.

اگر بخواهیم اصلی ‌ترین تفاوت قائل شده برای جراحی و این عمل را عنوان کنیم، لازم است بدانید که هنگامی ‌که پروسه برداشتن به واسطه لیزر co2 از طریق پزشک صورت می‌گیرد، تمامی رگ‌ های عروق خونی بسته می شوند

که در نظر گرفتن این امر در فرایند متفاوت، می تواند لیفت پلک با لیزر بلفاروپلاستی را نیز به ‌همراه داشته باشد و همین امر سبب می شود جراح بتواند در هنگام این عمل دقت عمل بیشتری داشته باشد و تصمیمات درستی بگیرد.

در نظر گرفتن کاهش کبودی و تورم به واسطه این عمل توانسته آن را به نسبت جراحی پلک منحصر به فرد کند. با در نظر گرفتن موارد بالا، این عمل می ‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و بدون هیچ‌ گونه عوارضی افراد را به نتیجه مورد نظر خود برساند.

کدامیک از روش های بر طرف کردن پلک با جراحی یا لیزر موثر واقع می شود؟
کدامیک از روش های بر طرف کردن پلک با جراحی یا لیزر موثر واقع می شود؟

چه اشخاصی می ‌توانند کاندیدای مناسبی برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر باشند؟

حال ممکن است برخی از افراد قصد انجام این عمل را داشته باشند، اما نمی ‌دانند که می ‌توانند فرد مناسبی برای انجام این روش باشند یا خیر. در ادامه شرایط لازم برای انجام این عمل را برای شما ذکر خواهیم کرد.

بهترین اشخاص و کاندید برای این عمل اشخاصی هستند که از لحاظ بدنی سالم هستند و انتظارات آن ‌ها انتظارات واقع ‌گرایی در راستای برداشتن پف بالای چشم به واسطه لیزر می باشد.

سن در نظر گرفته ‌شده برای افرادی که کاندیدای مناسبی برای این عمل هستند، 35 سال یا بیشتر از آن می باشد.

موروثی و ارثی

افرادی که مشکلات پف پلک و یا افتادگی پلک دارند و در نظر گرفتن این امر به‌ صورت موروثی و ارثی در خانواده آن‌ها وجود دارد، می‌ توانند کاندیدای مناسبی برای این عمل باشند و در بسیاری از موارد امکان دارد که به حدی این پف زیاد باشد که در محدوده سنی زودتر از 35 سال این اتفاق صورت بگیرد.

با در نظر گرفتن مواردی که برای کاندیدای این عمل ذکر کردیم، بهتر است بدانید که بهبودی که به واسطه این روش در ظاهر و صورت شما اتفاق می افتد، می‌ تواند سبب بالا بردن اعتماد به ‌نفس شما شود.

حال ممکن است با در نظر گرفتن مواردی که برایتان ذکر کردیم شما یک شخص مناسب برای انجام این عمل نباشید. به همین جهت لازم است تمامی موارد ذکر شده قبل از تصمیمات لازم برای این عمل را در نظر بگیرید و در راستای اهداف خود تصور داشته باشید و آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشید. سپس می‌ توانید با صلاحدید پزشک مد نظر اقدام به استفاده از برداشتن پف بالای چشم با لیزر کنید.

موروثی و ارثی
موروثی و ارثی

حال به ‌طور کلی شرایط کاندیدای برداشتن پف بالای چشم عبارتند از:

  • اشخاصی که در بالای پلک خود پوست اضافه و چروک دارند.
  • افرادی که در روی پلک خود چربی اضافه دارند.
  • اشخاصی که زیر چشم آن ‌ها پف‌ کرده می باشد.
  • اشخاصی که پلک ‌های پائین آن ها افتاده به نظر برسد.
  • اشخاصی که زیر چشم آن ‌ها پوست اضافه و چروک وجود داشته باشد.
  • فردی که از لحاظ بدنی سالم باشد و هیچ گونه بیماری تهدید کننده ای نداشته باشد.
  • اشخاصی که مشکلات حاد چشمی نداشته باشند.
  • اشخاصی که از دخانیات علی‌الخصوص سیگار استفاده نکنند.
  • اشخاصی که انتظار واقع ‌بینانه از برداشتن پف بالای چشم با لیزر داشته باشند.
حال به ‌طور کلی شرایط کاندیدای برداشتن پف بالای چشم عبارتند از:
حال به ‌طور کلی شرایط کاندیدای برداشتن پف بالای چشم عبارتند از:

چه اشخاصی کاندیدای مناسبی برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر نمی ‌باشند؟

با در نظر گرفتن شرایطی که برای افراد واجد شرایط ذکر کردیم، ممکن است که برخی از افراد به دلایل متعدد، نتوانند از برداشتن پف بالای چشم با لیزر استفاده کنند. شرایط مد نظر برای این افراد در ادامه این مطلب ذکر می شود:

  • امکان دارد برخی از افراد از عارضه‌ های چشمی رنج ببرند که ممکن است شرایط در نظر گرفته ‌شده این افراد برای انجام این عمل مناسب نباشد.
  • اشخاصی که میزان افتادگی ابروهای آن‌ ها بسیار زیاد می ‌باشند و به واسطه لیفت و لیزر نمی‌ توانند اقدام به این عمل کنند.
  • اشخاصی که دچار اختلالات خونی هستند نیز ممکن است که نتوانند از این عمل استفاده کنند و پزشکان توصیه می‌کنند که از این روش چشم‌پوشی کنند.

در جلسات اول معاینه‌ های متفاوتی بر روی صورت و پف بالای چشم شما صورت گرفته می‌شود

لازم به ذکر است در نظر داشته باشید هنگامی‌ که به جهت برداشتن پف بالای چشم، به پزشک مورد نظر مراجعه می‌کنید، در جلسات اول معاینه‌ های متفاوتی بر روی صورت و پف بالای چشم شما صورت گرفته می‌شود که پزشک به وسیله آن‌ ها در تلاش است تا بتواند بفهمد که شرایط لازمی که برای انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر وجود دارد را دارا هستید یا خیر.

پزشک متخصص شما، با در نظر گرفتن بررسی ‌ها و آزمایشات متعدد، سوابق پزشکی شما را در اختیار دارد و از این طریق می ‌تواند آگاهی های لازم را برای این ‌که شما شخص مناسبی برای انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر هستید یا خیر را در اختیارتان قرار می دهد.

در جلسات اول معاینه‌ های متفاوتی بر روی صورت و پف بالای چشم شما صورت گرفته می‌شود
در جلسات اول معاینه‌ های متفاوتی بر روی صورت و پف بالای چشم شما صورت گرفته می‌شود

آمادگی لازم قبل از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد؟

برای این که اطلاع درستی از اقدامات لازم برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر داشته باشید، لازم است که حتماً تحت مشاوره یک پزشک و جراح پلاستیک باشید.

به واسطه ویزیت ‌های قبل از برداشتن پف بالای چشم با لیزر، پزشک موظف است که پیشینه و سوابق پزشکی شما را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و موارد موجود که در پرونده شما ذکر می ‌شود را مهم بشمارد. سپس لازم است که اگر شما کاندید مناسبی برای انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر بودید، مراحل درمان را تک به تک و با جزئیات کامل برای شما شرح دهد.

همین طور در این راستا پزشک موظف است که مراقبت‌ ها و دستورالعمل‌ هایی که لازم است قبل از برداشتن پف بالای چشم با لیزر صورت بگیرد را برای شما ذکر کند.

حال اگر بخواهیم عنوان کنیم که مراحل و آمادگی ‌های لازم قبل از انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

انجام آزمایش ها

لازم است قبل از انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر آزمایشات لازم در این راستا صورت بگیرد.

قبل از این ‌که اقدام به برداشتن پف بالای چشم با لیزر کنید، لازم است که به مدت 6 هفته استعمال دخانیات و سیگار نداشته باشید. به دلیل این‌ که این امر امکان دارد بر روی مراحل بهبودی شما مؤثر واقع شود.

لازم است در هنگام برداشتن پف بالای چشم با لیزر دستورالعمل‌ ها و داروهایی که پزشک مورد نظر برای شما تجویز کرده است، به درستی مصرف کنید.

همین طور بهتر است استفاده از داروهایی همانند آسپرین، داروهای ضد التهاب و مصرف مکمل‌های گیاهی را قبل از انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر قطع کنید.

در نظر گرفتن رژیم غذایی مناسب در این امر نیز می ‌تواند مؤثر واقع شود و لازم است که قبل از برداشتن پف بالای چشم با لیزر، غذای سالم استفاده کنید.

مراقبت ‌های قبل از جراحی

پزشک متخصص حتماً برای شما ذکر می‌ کند که حدوداً 10 روز قبل از انجام این برداشتن پف بالای چشم، داروهایی که سبب رقیق شدن خون می شوند را استفاده نکنید و می تواند جایگزین آن ‌ها یا داروهای متعدد دیگری برای تسکین درد برای شما در نظر بگیرد.

مراقبت ‌های قبل از جراحی
مراقبت ‌های قبل از جراحی

برداشتن پف بالای چشم با لیزر چگونه انجام می‌گیرد؟

با در نظر داشتن شرایط ذکر شده، افراد ممکن است که برداشتن پف بالای چشم با لیزر را برای هر دو پلک بالا و پایین همزمان صورت بدهند. در نظر گرفتن این امر از طریق بی‌حسی‌ های موضعی صورت می گیرد.

البته لازم است بدانید که در برخی موارد در صورت تمایل بیمار، امکان این‌ که بیهوشی عمومی برای او در نظر گرفته شود نیز وجود خواهد داشت.

برای این امر لازم است که به وسیله لیزر، برش بسیار اندکی در بخش بالایی پلک به وجود آورده شود و در این راستا پزشک شما می ‌تواند به واسطه برش اندکی که توسط لیزر انجام شده است، اقدام به برداشتن پوست و چربی ‌های اضافه در ناحیه بالای پلک کند.

سپس بعد از انجام عملیات مربوطه می ‌تواند به وسیله چسب مخصوص و چند بخیه، محل برش لیزری را به سرعت ببندد و از این طریق برداشتن پف بالای چشم با لیزر را به اتمام برساند.

یک برش کوچک در بخش پایینی پلک به واسطه لیزر co2

لازم است اطلاع داشته باشید؛ برای این ‌که بتوان کیسه‌ های زیر چشم را از طریق لیزر نیز برداشت، لازم است که یک برش کوچک در بخش پایینی پلک به واسطه لیزر co2 انجام بگیرد تا از این طریق بتوان کیسه‌ هایی که در زیر چشم وجود دارند را برداشت.

بهتر است بدانید یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب می شود، برداشتن پف چشم در بالای پلک و زیر پلک به روش لیزر مخاطبان بسیاری داشته باشد، این است که این جراحی نیازی به بخیه ندارد و سبب به وجود آمدن هیچ ‌گونه زخمی در بیرون از پلک نمی ‌شود و نمی ‌توان هیچ ‌گونه زخمی را مشاهده کرد.

حال هنگامی‌ که این امر برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر و همین طور پف به پایین چشم با لیزر صورت گرفت، به درخواست بیمار، پزشک متخصص می تواند از لیزر به جهت لیفت کردن و پف کردن بافت پلک نیز استفاده کند.

یک برش کوچک در بخش پایینی پلک به واسطه لیزر co2
یک برش کوچک در بخش پایینی پلک به واسطه لیزر co2

پروسه برداشتن پف بالای چشم با لیزر

پس می ‌توان پروسه این روش را به صورت زیر ذکر کرد و تمامی مراحل آن را عنوان کرد:

  • تزریق بی ‌حسی به صورت موضعی و یا بیهوشی کامل
  • برش دادن ناحیه مناسب برای انجام عمل
  • به وجود آوردن و برش شکاف ‌های طبیعی در پلک بالایی
  • به وجود آوردن برش های طبیعی در پلک پایین که در داخل پلک و یا دقیقاً مژه صورت می گیرد.
  • اقدامات لازم برای تغییرات در پلک بالا و پایین که شامل:
  • برداشتن چربی
  • برداشتن پوست اضافه در پلک بالا و پایین
  • برداشتن عضلات اضافه
  • برش داخل پلک پایین که سبب برداشتن چربی‌ها نیز می‌شود.
  • درآخر نیاز است که تمامی برش ‌های ایجاد شده به واسطه بخیه بسته شوند.
پروسه برداشتن پف بالای چشم با لیزر
پروسه برداشتن پف بالای چشم با لیزر

هدف از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟

بهتر است عنوان کنیم، از مهم‌ترین اهدافی که سبب می‌شود افراد اقدام به برداشتن پف بالای چشم با لیزر کنند این است که بتوانند بهبود ظاهر چشم‌ ها را داشته باشند. عوامل زیر می‌ توانند به ‌عنوان اهداف اصلی این اتفاق ذکر شوند:

  • به واسطه برداشتن پف بالای چشم با لیزر می ‌توان علائم قابل مشاهده ای که می‌ توانند سبب نشان‌ دادن افزایش سن، پف، چین‌ و چروک و چربی ‌های اضافی در قسمت بالای پلک باشند، بر طرف شوند.
  • همین طور بهتر است بدانید برداشتن پف بالای چشم با لیزر می ‌تواند علائم افزایش سن بر روی پلک های پایین را همانند افتادگی پوست و چین ‌و چروک نیز بر طرف کنند.
  • به واسطه استفاده از برداشتن پف بالای چشم با لیزر می توان ظاهری جوان ‌تر به چشم ها داد.
  • با در نظر گرفتن برداشتن پف بالای چشم با لیزر می توان بینایی افراد را بیشتر کرد. به جهت این‌ که به دلیل افتادگی پلک های بالا ممکن است بینایی افراد تحت تاثیر قرار گرفته باشد.
هدف از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟
هدف از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟

مزایای برداشتن پف بالای چشم با لیزر چیست؟

در نظر گرفتن عمل بلفاروپلاستی، مزایای متعدد بسیاری به همراه دارد و می‌ تواند زیبایی بسیار زیادی در چهره افراد نشان دهد. حال اگر بخواهیم از مزایای برداشتن پف بالای چشم با لیزر بیشتر برای شما بگوییم می‌توانیم موارد زیر را ذکر کنیم:

  • استفاده از این روش سبب می‌شود تا چشمان شما شاداب ‌تر و جوان ‌تر دیده شود.
  • برداشتن پف بالای چشم با لیزر می ‌تواند در هنگامی که بدون آرایش هستید نیز چهره شما را بسیار شاداب نشان دهد.
  • ممکن است به دلیل افتادگی بیش از حد پلک، بینایی شما تحت تاثیر قرار گرفته باشد که به واسطه برداشتن پف بالای چشم با لیزر بینایی شما بازگردانده می شود.
  • با در نظر گرفتن برداشتن پف بالای چشم با لیزر، اعتماد به ‌نفس افراد بسیار بیشتر می شود و از این طریق می توان عملکرد بهتری در کیفیت زندگی افراد داشته باشد.

مزایای برداشتن پف بالای چشم با لیزر co2

  • در این راستا استفاده از لیزر co2 سبب می‌شود که بهبودی در ناحیه پلک شما بسیار سریع صورت بگیرد.
  • هنگامی ‌که برداشتن پف بالای چشم با لیزر صورت گرفت، شخص در این روش درد زیادی را احساس نخواهد کرد.
  • در برداشتن پف بالای چشم با لیزر جای هیچ ‌گونه زخمی در قسمت برش داده شده از طریق لیزر وجود نخواهد داشت.
  • برداشتن پف بالای چشم با لیزر به نسبت به روش‌ های جراحی سنتی سبب تورم بسیار کمتر در نواحی می ‌گردد.
  • در برداشتن پف بالای چشم با لیزر، خون‌ریزی بسیار کم می‌ باشد و در بسیاری از موارد دیده شده که عدم خون‌ریزی نیز وجود داشته است.
  • برداشتن پف بالای چشم با لیزر و پف زیر چشم با لیزر بدون این‌ که سبب ریزش مژه‌ها شود، انجام می شود.
  • پوست ‌های اضافی که به دلیل پف بالای چشم وجود داشته‌اند، برداشته می شوند که سبب بینایی بهتر فرد می ‌گردد.
مزایای برداشتن پف بالای چشم با لیزر co2
مزایای برداشتن پف بالای چشم با لیزر co2

ریکاوری بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت است؟

بعد از این‌ که برداشتن پف بالای چشم با لیزر را تجربه کردید، در این روش اغلب بیماران بهبودی بسیار راحتی را تجربه خواهند کرد. حال برای این که در این راستا اطمینان حاصل کنید، لازم است بگوییم زمان ریکاوری به شرح زیر در نظر گرفته می شود:

  • بعد از این‌ که برداشتن پف بالای پلک با لیزر صورت گرفت، بلافاصله ممکن است که احساس کشیدگی و سفتی در این نواحی داشته باشید.
  • پزشک متخصص به شما توصیه می کند، در مدت زمان 2 الی 5 روز بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر لازم است که از مسکن استفاده کنید.
  • بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر ممکن است که خشکی و ناراحتی در چشم ‌ها به مدت زمان 1 الی 2 هفته وجود داشته باشد و بعد از این زمان بهبود می‌ یابد.
  • کبودی و تورم اندکی که در برداشتن پف بالای چشم با لیزر صورت دارد، بعد از گذشت هفته اول کمرنگ و 2 الی 3 هفته بعد کاملاً از بین خواهد رفت.
  • برای آرایش کردن بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر لازم است که 7 الی 10 روز بعد از عمل صبر کنید و بعد از گذشت 2 تا 3 هفته می ‌توانید از لنزهای تماسی نیز استفاده کنید.
  • مدت زمان استراحت در برداشتن پف بالای چشم با لیزر 1 الی 2 هفته می باشد و بعد از گذشت آن می‌ توانید تمامی رفتار های روزانه و عادات خود را از سر بگیرید.
  • اگر بخواهیم مدت زمان بهبودی کامل برای برداشتن پف بالای چشم با لیزر را عنوان کنید، لازم است که چند ماه صبر کنید.
ریکاوری بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت است؟
ریکاوری بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت است؟

مراقبت ‌های بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد؟

برای این ‌که بتوانید بهترین نتیجه را از برداشتن پف بالای چشم با لیزر داشته باشید، لازم است که حتماً توصیه‌ ها و مراقبت‌ هایی که بعد از انجام این روش برای شما مفید می باشد را در نظر بگیرید تا بتوانید نتیجه و عملکرد بهتری از آن را مشاهده کنید. حال در ادامه در تلاشیم در رابطه با مراقبت ‌های بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر برای شما صحبت کنیم و موارد متعددی را در این راستا برای شما عنوان کنیم.

مراقبت های لازم

بعد از این‌ که برداشتن پف بالای چشم با لیزر انجام شد، حدوداً بعد از 10 روز استراحت می ‌توانید فعالیت‌ های مورد نظر خود را انجام دهید و بعد از گذشت دو روز می ‌توانید به کارهای روزانه خود برسید.

لازم به ذکر است بدانید بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر، تورم و کبودی بسیار زیادی در اطراف چشمان شما دیده نمی‌ شود. حال اگر در برخی موارد کبودی و یا ورم اندکی در اطراف چشم مشاهده شد، به واسطه کمپرس یخ می ‌توانید میزان تورم و ورم به ‌وجودآمده را کاهش دهید.

بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر، لازم است پمادآنتی ‌بیوتیکی که توسط پزشک مورد نظر شما تجویز شده است در ساعات مشخص شده و سر وقت مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر قصد استفاده از کرم مرطوب کننده در اطراف چشم بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر را دارید

اگر قصد استفاده از کرم مرطوب کننده در اطراف چشم بعد از این عمل را دارید، لازم است که یک هفته زمان بدهید. البته این نکته حائز اهمیت است که کرم در نظر گرفته‌ شده فاقد الکل باشد و یا عطری در درون آن وجود نداشته باشد. بعد از گذشت این زمان بدون هیچ ‌گونه نگرانی می‌توانید از کرم ‌های ضدآفتاب نیز در این راستا استفاده کنید.

بعد از این ‌که این عمل صورت گرفت، لازم است که سر خود را به بالا بگیرید و استفاده از کمپرس یخ را مهم بشمارید.

لازم است چند روز بعد از این عمل گذشته باشد تا بتوانید از مواد آرایشی بر روی پوست خود استفاده کنید. عموماً بعد از این‌ که این عمل صورت گرفت، مدت زمان 4 تا 6 روز بعد از درمان می‌ توانید  برای برداشتن بخیه ‌ها به کلینیک مد نظر و نزد پزشک خود مراجعه داشته باشید.

در نظر داشته باشید باند استریلی که بعد از به پایان رسیدن برداشتن پف چشم با لیزر پزشک متخصص بر روی محل برش قرار داده است، حتماً به وسیله خود جراح از روی زخم برداشته شود.

از قطره چشم در شب و پمادهای روان ‌کننده نیز استفاده کنید

بعد از انجام این عمل لازم است که از قطره چشم در شب و پمادهای روان ‌کننده نیز استفاده کنید که این امر از خشکی چشم جلوگیری کند.

لازم است بدانید تا مدت زمان ذکر شده بعد از این عمل به ‌هیچ ‌عنوان نباید خم شوید.

بلند کردن اجسام سنگین و ورزش‌ های سنگین تا ده روز بعد از این عمل ممنوع می باشد.

پیشنهاد می‌کنیم داروهای رقیق ‌کننده خون، از یک هفته قبل از این عمل استفاده نشوند. بعد از این ‌که برداشتن پف بالای چشم با لیزر به اتمام رسید، لازم است 5 روز بعد، هر سه ماه یک‌ بار تا هجده ماه یک‌ بار برای ویزیت به پزشک خود مراجعه کنید.

از قطره چشم در شب و پمادهای روان ‌کننده نیز استفاده کنید
از قطره چشم در شب و پمادهای روان ‌کننده نیز استفاده کنید

نکات مهم برای مراقبت بعد از عمل پشت پلک با لیزر

برای این‌ که بتوانید قرمزی خفیفی که در پشت پلک شما وجود دارد را پنهان کنید، بعد از گذشت 2 هفته می توان از آرایش لیزری پودری استفاده کنید.

بهتر است بدانید بعد از این‌ که این عمل صورت گرفت، حدوداً 30 دقیقه در اتاق ریکاوری منتظر می ‌مانید و سپس می توانید به تخت انتقال داده شوید.

برای خنک نگه داشتن چشم ‌ها، کیسه‌های یخ بر روی ناحیه درمان قرار می گیرند. انجام این عمل بعد از چهار تا شش ساعت، می ‌تواند عملکرد مفیدی داشته باشد.

پزشک متخصص شما توصیه می کند که ساعتی یک ‌بار کرم‌های مرطوب کننده را بر روی ناحیه درمان به اطراف چشم استفاده کنید تا بتواند خشکی پوست را بر طرف کند.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید

قرار گرفتن در معرض نور خورشید تا چهار هفته بعد از این عمل ممکن است سبب به وجود آمدن مشکلاتی گردد. به همین جهت لازم است که در این راستا مراقب باشید و از آلودگی‌ ها اجتناب کنید و به محض بیرون رفتن نیاز است که از عینک آفتابی با پوشش مخصوص استفاده کنید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید
قرار گرفتن در معرض نور خورشید

اشخاصی که فقط نیاز به این عمل برای یکی از پلک ‌های خود را دارند، نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارند.

استفاده از آنتی ‌بیوتیک ‌ها و مسکن‌ ها بعد از این امر نیز مهم شمرده می شود.

در برخی مواقع در هنگام بهبودی، خارش متعددی در محل درمان صورت می گیرد که پزشک متخصص شما برای کم کردن این خارش می تواند ژل‌ها و قرص‌ های متعددی را تجویز کند و به وسیله قرص‌ های ضد حساسیت همانند آنتی هیستامین خارش به‌وجودآمده را کنترل کند.

پیشنهاد می‌ کنیم در هنگام خارش محل درمان به هیچ وجه آن را نخارانید. به‌ این دلیل ‌که ممکن است سبب خون‌ریزی و زخم شود.

اگر در مواردی بعد از برداشتن پف چشم با لیزر دچار اختلال خواب و بی‌ خوابی شده اید، لازم است که پزشک خود را از این امر مطلع کنید تا دارویی برای این امر تجویز کند.

اگر در محل درمان بخیه صورت گرفته باشد

اگر در محل درمان بخیه صورت گرفته باشد، لازم است که این بخیه‌ها بعد از 5 روز توسط پزشک برداشته شوند و معاینات لازم بعد از یک هفته بر روی پلک ها صورت بگیرد.

اگر چشمان شما بسیار حساس است، بهتر است که در طول دوره بهبودی خود از عینک آفتابی مخصوصی استفاده کنید و هنگامی ‌که در معرض نور آفتاب هستید، این موضوع را مهم بشمارید.

استفاده از لنزهای تماسی بعد از دو هفته از درمان مانعی ندارد.

اگر بخشی از پلک شما پوست پوست و یا خشک شده است، به زور اقدام به جداسازی پوسته مورد نظر از محل درمان نکنید. به دلیل این‌ که می ‌تواند باعث به وجود آمدن خون‌ریزی شود و در نهایت جای آن بر روی پوست شما باقی می ‌ماند.

برای این امر می‌ توان از کرم‌ های مرطوب کننده استفاده کنید و یا در هنگام حمام کردن زیر دوش و اسپری آب آن‌ ها را بشورید و به وسیله ی صابون‌های ملایم، قسمت های پوست پوست شده را خشک کنید و با پنبه آن‌ ها را پاک نمایید.

اگر در محل درمان بخیه صورت گرفته باشد
اگر در محل درمان بخیه صورت گرفته باشد

هزینه برداشتن پف بالای چشم با لیزر به چه صورت می باشد؟

گاهی ممکن است اغلب افراد اطلاع درستی از هزینه‌ های موجود برای این عمل نداشته باشند. به ‌همین سبب است که اقدام به استفاده از این روش و برداشتن پف بالای چشم نمی ‌کنند. بهتر است در این راستا بگوییم که هزینه‌ های متفاوتی برای این عمل وجود دارد که تمامی این هزینه ‌ها بستگی به عوامل متعددی دارد که در تلاشیم در ادامه این مطلب آن‌ ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

برای این ‌که بتوانیم هزینه دقیق این عمل را عنوان کنیم، لازم است پارامترهای مهمی که در این زمینه مهم شمرده می شوند را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. حال اگر بخواهیم به عوامل تاثیر گذار در هزینه این عمل اشاره کنیم می‌توانیم موارد زیر را در نظر بگیریم.

برداشتن پف بالای چشم با لیزر برای کدام پلک و در چندین جلسه

یک نکته مهم و واضح برای انجام این عمل و تشخیص و هزینه ‌های موجود آن این است که کدام یک از پلک‌های بالا و یا پلک  پائین قرار است به واسطه لیزر ترمیم شود.

عموماً پزشکان توصیه می‌کنند که برداشتن پف در بالای چشم با لیزر می ‌تواند عملکرد بهتری را به همراه داشته باشند و به واسطه لیزر نیز می توان خطوط چین ‌و چروک که در اطراف پلک مشاهده می ‌شود و تغییرات بسیاری کرده، و با در نظر گرفتن این عوامل، پلک بالا و پایین می ‌توانند هزینه‌ های متفاوتی را برای برداشتن پف با لیزر به همراه داشته باشند.

همین طور با در نظر گرفتن شدت میزان پف در بالای چشم، پزشک متخصص پیشنهاد کند که مدت جلسات بیشتری نیاز است تا برای درمان صرف شود و مسلماً هر چه که میزان این جلسات بیشتر می شود، می تواند هزینه بیشتری را برای افراد به همراه داشته باشد.

البته لازم است بدانید برخی از افراد میزان اندکی پف در بالای چشم خود دارند و ممکن است که با اولین جلسه نتیجه بسیار مفید و خوبی از آن بگیرند و دیگر نیاز به استفاده از جلسات متعدد در این راستا نداشته باشند

و مسلماً این افراد هزینه‌ های کمتری را به نسبت اشخاصی که نیاز به چندین جلسه متعدد برای این عمل نیاز دارند، پرداخت می ‌کنند. برای هزینه‌ های مورد نظر لازم است که دو نکته تعداد جلسات و پلک مورد نظر را مهم بشمارید.

منطقه جغرافیایی کلینیک برداشتن پف بالای چشم با لیزر

برای این‌ که هزینه‌های موجود برای این عمل را در نظر گرفت، لازم است بدانید کلینیک و پزشکی که تحت نظر او درمان خود را انجام می‌دهید، مهم شمرده می ‌شود. ممکن است در برخی از شهرهای متقابل و کلان‌ شهرها هزینه‌ های متفاوتی به نسبت شهرهای دیگر وجود داشته باشد.

البته بهتر است بدانید که اختلافات جزئی در این هزینه ‌ها وجود دارد. ولی همین پارامتر نیز سبب می ‌شود که نتوان یک هزینه کلی برای این عمل در نظر گرفت. به ‌عنوان نمونه قیمت هایی که در کلان ‌شهر تهران وجود دارد، ممکن است نسبت به شهرهای کوچک ‌تر بیشتر باشد.

به ‌جهت این ‌که تهران به ‌عنوان پایتخت و یک شهر بزرگ می ‌باشد و خود تهران نیز دارای مناطق جغرافیایی متعددی نیز است. همچنین در برخی موارد می‌ توان عنوان کرد که درآمد در نظر گرفته ‌شده در هزینه ‌ها و شهرهای متفاوت، یک عامل مؤثر دیگر در برآورد هزینه این عمل در نظر گرفته می‌شود و این تأثیرات و تغییرات ممکن است بسیار مؤثر واقع شود.

منطقه جغرافیایی کلینیک برداشتن پف بالای چشم با لیزر
منطقه جغرافیایی کلینیک برداشتن پف بالای چشم با لیزر

تخصص پزشک و هزینه‌ های بیمارستان و کلینیک مورد نظر

یکی از نکات مهمی که می ‌تواند در هزینه این عمل تاثیر گذار باشد، تخصص و مهارت پزشک متخصص و جراح است که قصد انجام این عمل را برای شما دارد.

به جهت این ‌که درجه تحصیلات هر پزشک ممکن است تخصص ‌های او را بالاتر ببرد و هر چه که میزان مهارت یک پزشک در این امر بیشتر باشد، می‌تواند عملکرد بالایی را برای شما به همراه داشته باشد و تضمین کند که می‌توانید در راستای این عمل بهترین نتیجه را داشته باشید. حال با در نظر گرفتن تخصص ‌های یک پزشک، ممکن است حق‌الزحمه آن ‌ها نیز متفاوت در نظر گرفته شود.

به ‌غیر از حق‌الزحمه پزشک، هزینه‌ هایی که برای بیمارستان و آزمایشات متفاوت پرداخت می‌ کنید، در شهرهای متعدد ممکن است مختلف در نظر گرفته شود. بستگی به نوع بیمارستان و کلینیک مد نظر شما و خصوصی یا دولتی بودن آن ممکن است تعرفه‌ هایی که برای هزینه این عمل در نظر گرفته می‌شود، متغیر باشد.

بیشترین عاملی که می ‌تواند تعیین کننده هزینه برداشتن پف بالای چشم با لیزر باشد

حال با در نظر گرفتن تمامی این عوامل ذکر شده، می ‌توان گفت بیشترین عاملی که می ‌تواند تعیین کننده هزینه برداشتن پف بالای چشم با لیزر می باشد، هزینه‌های پزشک و کلینیک مد نظر عنوان می‌شود.

بیشترین عاملی که می ‌تواند تعیین کننده هزینه برداشتن پف بالای چشم با لیزر باشد
بیشترین عاملی که می ‌تواند تعیین کننده هزینه برداشتن پف بالای چشم با لیزر باشد

در راستای تمامی مطالب ذکر شده در رابطه با هزینه این عمل لازم است عنوان کنیم که تعرفه مشخص شده ای برای دریافت هزینه ‌ها و دستمزدها مشخص شده است و پزشکان قادر به این ‌که هزینه ‌های نامتعارفی را برای انجام برداشتن پف بالای چشم با لیزر درخواست کنند، نخواهند بود و بیش از سقف تعیین شده قادر به دریافت هزینه از بیمار نیستند.

نکته حائز اهمیت دیگری که لازم است در رابطه با هزینه این عمل بدانید،دستگاه در نظر گرفته ‌شده برای این امر می باشد. به جهت این‌ که این دستگاه می ‌تواند در روند هزینه آن مؤثر واقع شود.

لازم است عنوان کنیم اگر قصد استفاده از این عمل را دارید و در تلاشید تا با استفاده از آن بتوانید در این عمل موفق باشید، بهتر است پزشکی را در این امر انتخاب کنید که مهارت و تخصص کافی داشته باشد و از جدیدترین و به روزترین دستگاه در این امر استفاده کند.

به این جهت که استفاده نامناسب از دستگاه ‌های متفرقه و غیر مرغوب، سبب به وجود آمدن عوارض متعددی همچون لک و به وجود آمدن جای سوراخ می شود.

نتیجه برداشتن پف بالای چشم با لیزر چقدر دوام و ماندگاری خواهد داشت؟

اغلب افراد سوالات متداولی در راستای این ‌که نتیجه این عمل می ‌تواند تا چه اندازه ماندگاری و دوام داشته باشند، دارند.

در این راستا می‌توان عنوان کرد که برای این ‌که بتوان جواب این سوال را داد، در هر شخصی ممکن است ماندگاری و دوام برداشتن پف بالای چشم با لیزر متفاوت باشد و هر دو شخصی نمی‌ توانند به یکسان عنوان کنند که می ‌توانند در چه مدت زمان ماندگاری پف بالای چشم را حفظ کنند.

نتیجه برداشتن پف بالای چشم با لیزر چقدر دوام و ماندگاری خواهد داشت؟
نتیجه برداشتن پف بالای چشم با لیزر چقدر دوام و ماندگاری خواهد داشت؟

بسیاری از عوامل می ‌توانند تاثیر بسیاری در ماندگاری و دوام بر این عمل داشته باشند. حالا اگر بخواهیم عنوان کنیم عوامل مهمی که در این این روش تأثیرگذار هستند، سبک زندگی افراد در نظر گرفته می‌ شود.

همین طور عواملی مثل وراثت، رعایت مراقبت‌ های بعد از برداشتن پف چشم با لیزر می ‌تواند تاثیر بسیار مهمی بر روی این امر بگذارد. البته دانستن این نکته خالی از لطف نمی‌ باشد که مجدداً با افزایش سن شما، پوست به مرور می ‌تواند شل شود و مجدداً چروک‌ هایی بر روی آن حاصل می گردد.

اما لازم است در این راستا بگوییم که نتایج طولانی مدتی برای این عمل وجود دارد و با مراقبت ‌های بیش از اندازه می ‌توانید زمان آن را نیز بیشتر کنید.

برداشتن پف بالای چشم با لیزر دقیقاً چه کاربردی دارد و به چه منظور استفاده می ‌شود؟

  • برداشتن پف بالای چشم با لیزر، می ‌تواند برای بر طرف کردن نگاه‌های خسته چشم مؤثر واقع شود.
  • به روش برداشتن پف بالای چشم با لیزر، رفع حدودی چین‌ و چروک اطراف چشم به همراه خواهیم داشت.
  • در نظر گرفتن برداشتن پف بالای چشم با لیزر، رفع ورم و پف زیر چشم و اطراف آن را نیز مشاهده خواهید کرد.
  • افتادگی ‌های پلک بالا به واسطه این عمل بر طرف می‌گردند.
برداشتن پف بالای چشم با لیزر دقیقاً چه کاربردی دارد و به چه منظور استفاده می ‌شود؟
برداشتن پف بالای چشم با لیزر دقیقاً چه کاربردی دارد و به چه منظور استفاده می ‌شود؟

نتیجه حاصل ‌شده برداشتن پف بالای چشم با لیزر دارای چه محدودیت هایی می باشد؟

برای این ‌که بتوانید محدودیت‌ های لازم در راستای این عمل را بدانید بهتر است، موارد زیر را مهم بشمارید.

  • این عمل گودی های دور تا دور چشم را پوشش نمی ‌دهد.
  • در برخی از افراد لازم است جلسات متعددی برای این عمل انجام شود و این عمل مجدداً تکرار شود.
نتیجه حاصل ‌شده برداشتن پف بالای چشم با لیزر دارای چه محدودیت هایی می باشد؟
نتیجه حاصل ‌شده برداشتن پف بالای چشم با لیزر دارای چه محدودیت هایی می باشد؟

برداشتن پف بالای چشم با لیزر چقدر به طول می ‌انجامد؟

بهتر است بدانید برای این ‌که از این روش استفاده کنید و این عمل را داشته باشید، مدت زمانی حدوداً 30 تا 90 دقیقه ممکن است این فعالیت طول بکشد.

البته لازم به ذکر است بدانید در بسیاری از مواقع برخی از افراد به‌ غیر از برداشتن پف بالای چشم، برای پلک پایین نیز احتیاج به جراحی برای پلک پایین به واسطه لیزر داشته باشند و این عمل  را انجام دهند که در این موارد، 45 دقیقه زمان لازم می ‌باشد.

بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چه نتیجه‌ای حاصل می‌ گردد؟

به واسطه استفاده از این عمل تمامی پف‌های پلک بالایی و پوست ‌های اضافی که مانع دید افراد می‌ شوند و ممکن است زیبایی آن ‌ها را تحت تاثیر قرار دهند، بر طرف می ‌گردد و دیگر دیده نمی ‌شوند.

همین امر سبب می ‌شود که چشم‌ ها درشت‌تر به نظر برسد. از جهتی دیگر چربی ‌هایی که در این نواحی وجود داشت، یا به اصطلاح پد چربی که در پلک ‌های پایین و بالا در نظر گرفته شده بود، کاهش می‌ یابد و می ‌تواند سبب جوان‌سازی چهره شود و از این طریق اعتماد به ‌نفس بالایی برای افراد را به ‌همراه خواهد داشت.

به غیر از در نظر گرفتن موارد بالا استفاده از برداشتن پف بالای پلک با لیزر می‌ تواند کیفیت پوست پلک بالا و پائین و بافت آن ‌ها را بسیار بیشتر جلوه دهد. به ‌طور کلی استفاده از لیزر برای برداشتن پف بالای پلک، می تواند ظاهر طبیعی پلک جوان را به ‌همراه داشته باشد.

نتیجه حاصل شده بعد از انجام این عمل در طی دوره بهبودی صورت می‌ گیرد و این روش پیشگیری مناسبی از گرد شدن چشم و غیر طبیعی شدن آن ‌ها را به ‌همراه دارد.

برای این امر نیز لازم است تمامی مراقبت‌ ها و دستورالعمل ‌های ذکر شده به واسطه پزشک را جدی بگیرید تا نتیجه حاصل شده برای شما ماندگاری بالایی داشته باشد و بتوانید از چهره زیبای خود لذت ببرید.

بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چه نتیجه‌ای حاصل می‌ گردد؟
بعد از برداشتن پف بالای چشم با لیزر چه نتیجه‌ای حاصل می‌ گردد؟

جمع‌ بندی مطالب

در این مقاله در تلاش بودیم در رابطه با موضوع این عمل برای شما صحبت کنیم. به همین سبب در ابتدای این مطلب موارد لازم برای جراحی برداشتن پف بالای چشم را ذکر کردیم. در این راستا عمل بلفاروپلاستی تأثیرات متعددی بر روی این عمل co2 به همراه خواهد داشت و می ‌تواند بدون درد و خون‌ریزی این عمل را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

همان ‌طور که می ‌دانید چشم، عضو حساسی از بدن می باشد و لازم است که حتماً برای انجام این روش و این عمل از پزشک حاذق و با مهارتی در این زمینه استفاده کنید که بتواند بهترین روش های روز دنیا را برای شما در نظر بگیرد و از این طریق سلامت چشم شما را تضمین کند.

در نظر گرفتن تمامی مطالب بالا بدین صورت بود که بدانید چه اشخاصی می ‌توانند از این عمل استفاده کنند و چه اشخاصی کاندید مناسبی برای این عمل نمی ‌باشند.

همین طور لازم است که قبل از اقدامات لازم برای برداشتن پف بالای چشم، آمادگی ‌های لازم را داشته باشید و برای این‌ که نتیجه بهتری از این امر حاصل کنید، مراقبت‌ های بعد از این عمل را مهم بشمارید تا بتوانید نتیجه اثربخشی از این روش به همراه داشته باشید.

امیدواریم که با ذکر کردن تمامی مطالب بالا، اطلاعات شما در زمینه این عمل بالاتر رفته باشد و از این طریق بتوانید اقدامات مناسب را برای زیبایی خود انجام دهید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید