میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم
کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم

لیست موضوعات

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم

برای کسب اطلاعات لازم در مورد کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

در این مقاله به طور مفصل به موضوع کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم و مطالب مربوط به آن می پردازیم. تا انتهای مقاله همراه شما هستیم.

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم
کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم

برای کسب اطلاعات لازم در مورد کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم یک روش مطمئن و آسان است. کربوکسی تراپی که یک روش درمانی با دی اکسید کربن است، می تواند در سایر قسمت های بدن شما نیز برای کاهش علائم کشیدگی و تیرگی استفاده شود.

در این مقاله قصد داریم تا درباره ی این روش برای کاهش دادن تیرگی زیر چشم با زیاد شدن گردش خون که در آن ناحیه استفاده می شود، صحبت کنیم. همچنین شما را با زر کلینیک که بهترین کلینیک کربوکسی تراپی می باشد، آشنا کنیم.

در زر کلینیک می توانید سوالات مهم و دغدغه های خود را در این خصوص بیان کنید

در زر کلینیک می توانید سوالات مهم و دغدغه های خود را در این خصوص بیان کنید تا به طور کامل هر کدام را برای شما شرح داده و نمونه های انجام شده را بتوانید مشاهده نمایید. کربوکسی تراپی روشی است که در آن دی اکسید کربن برای بهبود ظاهر آرایشی پوست در زیر پوست تزریق می شود.

در زر کلینیک می توانید سوالات مهم و دغدغه های خود را در این خصوص بیان کنید
در زر کلینیک می توانید سوالات مهم و دغدغه های خود را در این خصوص بیان کنید

به این دلیل که دی اکسید کربن موجب التهاب، گشاد شدن رگ های خونی و افزایش جریان خون در پوست می شود، سطح اکسیژن نیز افزایش می یابد. زیرا گلبول های قرمز خون در پاسخ به دی اکسید کربن اکسیژن آزاد می کنند.

در این مقاله سعی داریم تا با پاسخ به سوالات زیر، ابهامات شما را در خصوص کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، برطرف نماییم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آن چه باید در مورد کربوکسی تراپی بدانید.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

چگونه برای کربوکسی تراپی آماده می شوید؟

عوارض جانبی کربوکسی تراپی چیست؟

چه چیزی باعث ایجاد حلقه های تیره زیر چشم شما می شود؟

چه عواملی باعث سیاهی زیر چشم می شود؟

درمان هایی برای رفع تیرگی زیر چشم چه مواردی هستند؟

چگونه می توان از حلقه های تیره زیر چشم خلاص شد؟

چه زمانی، زمان مراجعه به پزشک برای تیرگی های زیر چشم است؟

آیا رفع تیرگی با استفاده از کربوکسی تراپی دردناک است؟

 

آن چه باید درمورد کربوکسی تراپی بدانید

در این قسمت، حقایقی در باره ی کربوکسی تراپی درمانی برای علائم کشیدگی و سیاهی زیر چشم بیان می کنیم.

این روش درمانی از سال های 1930 در فرانسه آغاز شد. این درمان را می توان روی پلک ها، گردن، صورت، بازوها، باسن، شکم و پاها انجام داد. از تزریق دی اکسید کربن، گازی که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، استفاده می کنند. ایمنی این روش درمانی به این صورت است که کربوکسی تراپی یک درمان مطمئن و تایید شده است و در عین حال هیچ عارضه جانبی ماندگاری ندارد.

آن چه باید درمورد کربوکسی تراپی بدانید
آن چه باید درمورد کربوکسی تراپی بدانید

در این خصوص هم می توان گفت که این درمان به راحتی و بدون درد انجام می پذیرد. همچنین یکی از مزایا و ویژگی های خوب این روش درمانی و کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، یک روش سرپایی سریع 15 تا 30 دقیقه ای است. بعد از درمان کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، می توانید بلافاصله به فعالیت های خود مشغول شوید.

به غیر از شنا و حمام در وان به مدت 24 ساعت بعد از کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، می توانید کارهای روزمره ی خود را به راحتی انجام دهید. با این حال بیشتر افراد به 7 تا 10 جلسه درمان نیاز دارند.

کربوکسی تراپی چیست؟

درمان تیرگی زیر چشم و علائم کشش از طریق کربوکسی تراپی، برای برخی از مناطق بدن مورد استفاده قرار می گیرد که در این روش طرفداران به خصوص و زیاد خود را دارد که خواهان آن هستند که از این طریق در موارد گفته شده در زیر بهبودی را حس کنند. برخی از این موارد عبارت است از:

جریان بهتر خون در سطوح بدن

خاصیت ارتجاعی پوست

ترمیم خطوط و چین و چروک

همچنین به ترمیم کلاژن و تخریب رسوبات چربی نیز کمک می کند.

علاوه بر موارد گفته شده، با افزایش جریان خون در پلک، می تواند به کاهش حلقه های زیر چشم کمک کند.

این روش همچنین برای کاهش چربی و سلولیت نیز مورد تقاضا واقع می شود. به عبارتی می توان گفت که کربوکسی چشم می تواند جایگزین مناسبی برای روش های پر خطر مثل لیپوساکشن باشد که تاثیر بسیار زیادی نیز به همراه دارد.

به این صورت که فرد متقاضی می تواند تنها با 7 و یا 10 جلسه مراجعه به پزشک با مدت زمان بسیار کم، تحت درمان کربوکسی قرار گیرد و کاهش چربی برخی از نواحی بدن را انجام دهد. با این حال این تعداد و فواصل زمانی بین جلسات ممکن است که بین افراد متغیر باشد.

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

روش کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، از چندین نطر ممکن است که متفاوت لحاظ شود. به این صورت که ممکن است براساس خصوصیات شخصی و یا آن ناحیه از بدن شما که تحت درمان کربوکسی تراپی باشد، انجام شود.

با این حال اساس و نکاتی که باید در این روش رعایت شود، متفاوت نخواهد بود و در همه ی مواد یک نکات مهم و اصولی خاصی وجود دارد.

مخزن گاز دی اکسید کربن با یک لوله پلاستیکی به تنظیم کننده جریان متصل می شود. پزشک میزان دبی گاز از مخزن را با دقت تنظیم می کند.

کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟
کربوکسی تراپی چگونه انجام می شود؟

گاز کربن دی اکسید تزریق شده در زیر پوست، از یک فیلتر استریل عبور می کند

گاز کربن دی اکسید تزریق شده در زیر پوست، از یک فیلتر استریل عبور می کند. به این معنا که این گاز تزریق شده، قبل از ورود به بدن از یک فیلتر عبور کرده و ناخالصی های آن از فیلتر عبور نمی کند و گاز کربن دی اکسید خالص شده به زیر پوست وارد می شود.

در نتیجه؛ این شیوه ی درمانی، یک روش کاملا بدون درد است و در آن شما فقط یک درد جای سوزن را حس می کنید، مانند یک تزریق ساده ی سوزن که انجام می پذیرد. با وجود نداشتن هر گونه درد، برخی از افراد گزارش می کنند که مدت کوتاهی پس از آن احساس عجیبی در آن ناحیه دارند که کاملا طبیعی و نرمال است.

در نتیجه می توان گفت که مدت درمان بین 15 تا 30 دقیقه متغیر است. در مواردی هم مشاهده شده است که در مدت 5 تا 10 دقیقه و به راحتی تزریق انجام پذیرفته و جلسه ی درمانی کامل می شود.

گاز کربن دی اکسید تزریق شده در زیر پوست، از یک فیلتر استریل عبور می کند
گاز کربن دی اکسید تزریق شده در زیر پوست، از یک فیلتر استریل عبور می کند

چگونه برای کربوکسی تراپی آماده می شوید؟

آمادگی قبل از درمان خاصی برای شما احتیاج نیست، به این صورت که می توانید با توجه به زمان داده شده توسط پزشک هر زمان که خواستید مراجعه کنید. با این حال ممکن است که شرایط خاصی داشته باشید که طبق این شرایط مخصوص به شما، پزشک دستوراتی را برای شما توصیه می کند که باید قبل از عمل آن ها را انجام دهید.

چگونه برای کربوکسی تراپی آماده می شوید؟
چگونه برای کربوکسی تراپی آماده می شوید؟

متخصص کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم در زر کلینیک، می تواند در این خصوص راهنمایی های کامل و جامعی را برای شما داشته باشند که بتوانید به بهترین نحو ممکن این روش درمانی را پشت سر بگذارید. با این حال در این قسمت از مقاله سعی سده است به این موضوع بپردازیم که روش کار کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، چگونه است.

به طور طبیعی، همه ی سلول های بدن یک فرد، اکسیژن وارد شده به بدن را استنشاق می کند

توجه داشته باشید که به طور طبیعی، همه ی سلول های بدن یک فرد، اکسیژن وارد شده به بدن را استنشاق می کند و گاز کربن دی اکسید را خارج می سازد. این انتقال گازها را خون انجام می دهد. به این صورت که خون، اکسیژن را به تمامی نواحی بدن می برد و گاز کربن دی اکسید خارج شده از سلول ها را از بدن با بازدم خارج می سازد.

تزریق دی اکسید کربن، گردش خون را بیشتر از پیش می کند. به عبارت دیگر در آن ناحیه ی به خصوص، گلبول های قرمز خون هجوم می آورند و موجب می شوند که گردش خون در آن ناحیه افزایش یابد.

ترمیم قابلیت ارتجاعی پوست و در صورت ایجاد حلقه های زیر چشم، در این حالت به خوبی و به درستی انجام می پذیرد. چون سلول های خونی در آن ناحیه کار خود را به خوبی پشت سر می گذارند و تغییر رنگدانه به درخشش آن ناحیه منجر می شود.

علائم کشش پوست بدن:

به دلیل این که بدن شما دوباره وارد عملیات کلاژن سازی می شود، ممکن است که علائمی مانند کشش پوست را زیر چشم خود احساس کنید که کاملا طبیعی است. به این دلیل که برای تیرگی زیر چشم شما کلاژن ایجاد شده است و این کلاژن سازی منجر می شود که پوست شما ضخیم تر شود و منجر به بهبود ظاهر آن می شود و تیرگی را به طور کامل از بین می برد.

سلولیت:

به این صورت که سلولیت زمانی ایجاد می شود که چربی های جمع شده در زیر چشم زیاد شود و زیر چشم به صورتی که پوست آن افتاده می شود، در می آید.

در این زمان است که گاز کربن دی اکسید می تواند باعث ترکیدن سلول ها و به خصوص سلول های چربی شود. با ترکیدن و نابودی این سلول ها و سلول های چربی، پوست به حالت اولیه ی خود بر می گردد.

سلولیت:
سلولیت:

حلقه های زیر چشم:

عمده ترین دلیل برای این تیرگی های زیر چشم، گردش خون بسیار ضعیف در این نواحی است. به این صورت که اگر کاز کربن دی اکسید به این نواحی وارد و تزریق شود، منجر به این می شود که خون، اکسیژن بیشتری را به این نواحی برساند و در نتیجه، خونرسانی به شکل امری مهم در این نواحی در می آید و می توان این تیرگی های زیر چشم را به طور کلی از بین ببرد.

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، می تواند یکی از موثرترین و مهم ترین روش های درمانی موجود برای شما باشد که می توانید کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم را در زر کلینیک که معتبرترین کلینیک در این روش درمانی است، به راحتی و بدون درد انجام دهید.

آلوپسی:

آلوپسی (ریزش مو) که به دلیل گردش خون ضعیف ایجاد می شود نیز با کربوکسی تراپی قابل درمان است.

عوارض جانبی کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یک روش درمانی است که می توان گفت به طور بالقوه و بالفعل در آن هیچ گونه عوارضی مشاهده نشده است. با این وجود که این روش درمانی کاملا بدون درد است و در موارد بسیار نادر مشاهده شده است که در ناحیه هایی از بدن مثل بازوها و پاها، کبودی ایجاد شده است.

البته برای درمان تیرگی در زیر چشم، این کبودی ها دیده نشده است و این روش بدون هیچ عارضه ای باقی مانده است. در خصوص کبودی ها برای بازوها و پاها نیز می توان گفت که این کبودی ها در عرض 24 ساعت به طور کلی محو می شوند.

حال سوال این است که پس از کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، چه انتظاری می رود. در پاسخ به این سوال باید گفت که وقتی از کربوکسی تراپی برای درمان علائم کشیدگی و زخم استفاده می شود، هیچ دردی احساس نمی کنید.

این به این دلیل است که بافت اسکار و جای زخمی ندارد. شما ممکن است احساس خارش داشته باشید. زیرا در این روش، علائم کششی صورت می گیرد و پوست شما باز می شود. خارش باید در عرض پنج دقیقه برطرف شود.

عوارض جانبی کربوکسی تراپی چیست؟
عوارض جانبی کربوکسی تراپی چیست؟

چه چیزی باعث ایجاد حلقه های تیره زیر چشم شما می شود؟

سیاهی زیر چشم:

زیر پلک های پایین ممکن است که سیاهی هایی ایجاد کند که در مردان و زنان شایع است. این سیاهی دور چشم که اغلب با افتادگی پوست همراه است، باعث می شود صورت شما پیرتر از سن خود به نظر برسد.

اگر چه ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی این تیرگی ایجاد شده باشد، اما تیرگی در افرادی که:

سالمند هستند،

دارای استعداد ژنتیکی این اتفاق باشند،

کسانی که رنگ پوست آن ها تیره است و به عبارتی رنگ پوست آن ها روشن نیست. (به این دلیل که در این افراد به دلیل وجود رنگدانه های تیره در صورت خستگی و یا دلایل دیگر که در بالا ذکر شده است، می تواند زیر چشم آن ها را تیره کند. در این حالت به هیچ عنوان مسئله ی پیچیده و خطرناکی محسوب نمی شود و به راحتی قابل درمان است.)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به زر کلینیک که در کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم تخصص دارند، مراجعه فرمایید.

چه عواملی باعث سیاهی زیر چشم می شود؟

در این قسمت، تعدادی از عوامل موثر در ایجاد سیاهی زیر چشم وجود دارد. برخی از دلایل عمده این موارد عبارتند از:

خستگی، خواب کم، خستگی مفرط یا فقط چند ساعت ماندن در وضعیت خواب طبیعی می تواند باعث ایجاد سیاهی زیر چشم شود. به این صورت اتفاق می افتد که شما زمانی که خسته هستید، زیر چشم شما پف کردگی هایی ایجاد می شود که در نهایت منجر به ایجاد تیرگی هایی می شود که می توانید آن را با استراحت و خوابیدن مناسب رفع نمایید و دیگر در زیر چشم شما تیرگی های ناشی از خستگی وجود نخواهد داشت.

چه عواملی باعث سیاهی زیر چشم می شود؟
چه عواملی باعث سیاهی زیر چشم می شود؟

سن:

با این حال علاوه بر موارد گفته شده، طبیعی ترین و معمول ترین علت تیرگی های زیر چشم را می توان همین علت سن و بالا رفتن سن دانست. به این صورت که پوست شما در سن های بالاتر حالت افتادگی پیدا می کنند.

این افتادگی های صورت در دور چشم ها محسوس تر خواهد بود که در نهایت امر منجر می شود که زیر چشم شما حالت تیره تری به خود بگیرد و سیاه به نظر برسد. البته در این خصوص می توان عنوان داشت که یکی از این علت ها را نیز می توان نازک شدن پوست شما با بالاتر رفتن سن دانست.

به این صورت که پوست شما به مرور زمان نازک تر می شود که این اتفاق باعث می شود تا رگ های خونی در زیر پوست نمایان باشند که باعث تیره دیدن شدن زیر چشم شما خواهند بود.

خستگی چشم:

خیره شدن به گوشی موبایل، تلویزیون و … باعث می شود که فشار زیادی به چشم شما وارد شود و در نتیجه ی آن رگ های خونی زیر چشم شما بزرگتر از حالت عادی خود شوند و تیرگی هایی را در این نواحی ایجاد کند.

آلرژی:

واکنش های آلرژیک، از جمله خارش، قرمزی و پف کردگی چشم ایجاد می کند که موجب گشاد شدن رگ های خونی در زیر چشم شما می شود.

آلرژی:
آلرژی:

آلرژی بیشتر به این دلیل که با خارش پوست همراه است، می تواند برای دور چشم تیرگی هایی را ایجاد نماید. به عبارتی به این دلیل که موجب التهاب، تورم و شکسته شدن رگ های دور چشم می شود، می تواند یک سری تیرگی هایی در زیر چشم شما به وجود بیاورد.

کمبود آب بدن:

آب یک ماده ی حیاتی برای سیاهی های زیر چشم است. به این علت که شما می توانید با میزان مناسب آب که بدن شما دریافت می کند، پوست خود را شفاف تر کنید و از نازک شدن آن جلوگیری کنید. در نتیجه بهتر است آب به مقدار مناسب بنوشید تا از تیره شدن زیر چشم خود جلوگیری نمایید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید:

اگر بیش از اندازه در معرض آفتاب قرار گیرید، موجب می شود که زیر چشم خود تیرگی هایی را مشاهده کنید. دلیل این اتفاق این است که رنگدانه ها در پوست شما به دلیل تابش مستقیم آفتاب تیره می شود.

ژنتیک:

سابقه خانوادگی و ژنتیک در تیرگی های زیر چشم می تواند بسیار موثر باشد. البته بیماری هایی مانند تیروئید نیز می تواند دلیلی بر تیرگی های زیر چشم باشد.

درمان هایی برای رفع تیرگی زیر چشم چه مواردی هستند؟

سیاهی دور چشم برای بسیاری از افراد موقتی است و اغلب نشاندهنده افزایش سن یا کمبود خواب است. اما باید توجه داشت که این تیرگی ممکن است که با گذشت زمان بدتر شود، در نتیجه بهتر است که علت آن را بدانید و در جهت رفع و بهبودی آن اقدام نمایید.

پنهان کردن با آرایش. کرم پودر موجود که از ترکیبات مناسبی برخوردار هستن می توانند با رنگ طبیعی پوست شما ترکیب می شوند و این تیرگی ها را به طور کلی از بین ببرند و محلول های بهداشتی که به سلامتی زیر چشم شما می پردازد نیز می تواند در این خصوص کمک شایانی به شما بکند.

با این حال، مانند هر نوع محصول موضعی یا آرایش، از مراقبت های مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی از این درمان ها و برند های متفاوت می توانند منجر به وخیم شدن مسئله کنند.

به عبارتی می توانند باعث تیره تر شدن زیر چشم شما شوند. حتی در برخی از موارد می توانند آلرژی های متفاوتی را برای پوست شما ایجاد کنند.

توصیه می شود که اگر علائم خاصی مشاهده کردید، فورا درمان را شروع کنید

در نتیجه توصیه می شود که اگر علائم خاصی مشاهده کردید، فورا درمان را شروع کرده و از وخیم شدن اوضاع جلوگیر نمایید. به علاوه بهتر است که با پزشک خود در چگونگی درمان پوست خود به خصوص زیر چشم و تیرگی های زیر چشم مشورت نمایید.

آلرژی های خود را درمان کنید. آلرژی های فصلی – و گرفتگی بینی که با آنها به وجود می آید – می تواند منجر به نوعی گرفتگی رگ های کوچک زیر چشم شود. وقتی رگ های خونی مسدود می شوند، خون شروع به جمع شدن می کند و باعث گشاد شدن و تیره شدن آنها می شود.

با استفاده از قطره های چشمی دو برابر کنید تا مواد حساسیت زا از غشای مخاطی چشم خارج شوند. و با گرده و سایر مواد حساسیت زا بازی کنید. هنگام بیرون بودن از عینک آفتابی محافظ استفاده کنید و موها و ملافه های خود را بیشتر بشویید. و در برابر تمایل به خارش چشم خود مقاومت کنید. خارش و کشیدن پوست می تواند به دیواره رگ های خونی آسیب برساند، باعث شکستن و آزاد شدن رنگدانه می شود.

بیشتر بخواب. خواب ناخوشایند اغلب منجر به کمرنگ شدن پوست می شود و سایه هایی را که ایجاد می کنید بیشتر بارز می کند. موقعیت خواب شما نیز مهم است. به پشت بخوابید و سر خود را بخوابید روی دو یا سه بالش بلند قرار دهید.

دو ماده موجود در سرم های بدون نسخه پزشک برای مراقبت از پوست:

عصاره شیرین بیان (که به شکستن رنگدانه های اضافی و روشن شدن تغییر رنگ) و ویتامین C، یک آنتی اکسیدان بیش از حد دست یافتنی (با خاصیت روشن کنندگی برای بهبود ظاهر کم رنگ) و همچنین آسیب رادیکال های آزاد را خنثی می کند و به جلوگیری از ظهور رنگدانه کمک می کند).

به خاطر داشته باشید که باید در این ناحیه حساس پوست نازک مراقبت کافی و لازم را انجام دهید. می توانید برای یافتن ماده موضعی مناسب برای پوست خود با یک متخصص پوست در زر کلینیک، متخصص کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، مشورت کنید.

از خورشید دوری کنید. تماس مداوم با اشعه ماورا UV بنفش می تواند باعث تولید رنگدانه بیشتری از سلول های پوستی شود. نور خورشید رشته های کلاژن موجود در پوست شما را نازک می کند، بنابراین رگ های خونی مزاحم به راحتی از بین می روند. عینک آفتابی بزنید و هنگام استفاده از ضد آفتاب (SPF 30 یا بالاتر) به صورت خود، آسیب پذیر بودن زیر چشم را فراموش نکنید.

دو ماده موجود در سرم های بدون نسخه پزشک برای مراقبت از پوست:
دو ماده موجود در سرم های بدون نسخه پزشک برای مراقبت از پوست:

درمان های پزشکی:

برخی از متداول ترین روش ها برای از بین بردن این تیرگی های موجود در زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد. این موارد عبارتند از:

لایه برداری شیمیایی برای کاهش رنگدانه ها،

جراحی لیزر برای ظاهر شدن سطح پوست و تقویت سفت شدن پوست،

حذف چربی در این نواحی که یکی از نتایج آن را می توان از بین رفتن تیرگی ها دانست،

کاشت جراحی از چربی یا محصولات مصنوعی،

و ….

که بهتر است قبل از تصمیم گیری درباره هر روش زیبایی، گزینه های خود را با یک پزشک در میان بگذارید. درمان های پزشکی ت می تواند گران، دردناک باشد و اغلب به بهبودی طولانی نیاز دارند.

اما در زر کلینیک متخصص کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم می توانید این سیاهی زیر چشم خود را بدون درد و به راحتی برای همیشه از بین ببرید و بلافاصله بعد از روش درمانی به زندگی عادی خود برگردید.

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم:

همان طور که گفته شد، این روش بدون درد است، در عرض 10 دقیقه تیرگی زیر چشم شما کاهش می یابد و با از بین رفتن تیرگی دوره بهبودی وجود ندارد، بلافاصله بعد از این روش درمانی خواهید توانست که به کارهای روزمره ی خود بدون هیچ نگرانی خاصی ادامه دهید.

تنها نکته منفی این است که شما ممکن است قبل از شروع دیدن اثرات کامل کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم، به هفت تا 10 روش درمانی نیاز داشته باشید.

در حالی که کربوکسی تراپی، هنگامی که توسط یک متخصص باتجربه انجام می شود، ممکن است در جوان سازی پوست کمک کند، این روش قطعا موثر ترین روش موجود در بین درمان های رفع تیرگی زیر چشم هستند.

چگونه می توان از حلقه های تیره زیر چشم خلاص شد؟

دلایل و درمان سایه هایی که گاهی اوقات با افزایش سن به وجود می آیند. به این صورت که گاهی حلقه های سایه دار به دلیل رنگدانه های اضافی اطراف چشم، به رنگ قهوه ای تیره و یا سیاه ایجاد می شوند.

این نوع تغییر رنگ تمایل به ژنتیکی دارد و بیشتر در کسانی که پوست تیره دارند رخ می دهد. همچنین می تواند در معرض آفتاب مکرر ایجاد شود. آلرژی، مصرف الکل که باعث کمبود آب بدن می شود و خستگی نیز می تواند مشکل را پیچیده کند.

در این خصوص باید گفت که چون با افزایش سن، بدن ما آنقدر کلاژن تولید نمی کند که باعث نازک شدن پوست زیر چشم ما شود، مشاهده رگ های خونی تیره که در زیر سطح قرار دارند، ایجاد می شود. این سایه ها – در واقع خون فاقد اکسیژن – می تواند با گردش خون ضعیف و تجمع مایعات تشدید شود، که به پف کردگی کمک می کند.

اگر تورم مزمن وجود داشته باشد، خون می تواند کمی به داخل پوست نشت کند

گاهی اوقات، اگر تورم مزمن وجود داشته باشد، خون می تواند کمی به داخل پوست نشت کند و همچنین باعث تغییر رنگ شود و هر چه پیرتر می شویم ساختار صورت ما تغییر می کند. استخوان های اطراف چشم ما گشاد می شوند و در زیر آن یک نگاه فرو رفته ایجاد می کنند.

متخصص پوست در زر کلینیک، متخصص در روش درمانی کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم می تواند به شما در بهبود سیاهی های زیر چشم راهنمایی های مفیدی ارائه دهد که ضمن فرهم کردن راحتی شما، نگرانی های شما در انجام این روش درمانی قطعی و بدون درد را برای شما به طور کلی مرتفع کند.

اگر تورم مزمن وجود داشته باشد، خون می تواند کمی به داخل پوست نشت کند
اگر تورم مزمن وجود داشته باشد، خون می تواند کمی به داخل پوست نشت کند

چه زمانی، زمان مراجعه به پزشک برای تیرگی های زیر چشم است؟

پلک های پف کرده. حلقه های تیره زیر چشم، این ظاهری است که اغلب با خستگی یا بیمار به نظر رسیدن است. با این حال همیشه اینطور نیست. همان طور که گفته شد، تیرگی زیر چشم می تواند به چندین دلیل مختلف ایجاد شود. این تیرگی ها می تواند به دلیل ژنتیک، پیری، آلرژی، رنگدانه، سیگار کشیدن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و حتی استرس باشد.

پلک های پف کرده و سیاهی چشم معمولاً دلیلی برای هشدار پزشکی نیست. اما آنها مواردی هستند که شما ممکن است بخواهید آنها را پنهان کنید یا بخواهید به دلایل زیبایی ناپدید شوند. از این گذشته، چه کسی می خواهد خسته، پیر یا ناسالم به نظر برسد؟ با این حال درک دلایل اساسی تورم چشم یا تیرگی در زیر حلقه چشم مهم است

و خوشبختانه روش های مختلفی برای برطرف کردن آن وجود دارد – از جمله درمان های خانگی و درمان های پزشکی – که می تواند برای حل این مشکل استفاده شود.

هر چه پیرتر می شویم، خاصیت کشش و حجم پوست خود را از دست می دهیم

هر چه پیرتر می شویم، خاصیت کشش و حجم پوست خود را از دست می دهیم. یکی از قابل مشاهده ترین مکان هایی که این اتفاق می افتد زیر چشم است. در نتیجه چربی جابجا شده در پلک و پایین چشم ها ایجاد می شوند و این سایه ها توسط پلک های متورم یا پف کرده ایجاد می شوند.

گاهی اوقات این نقاط تیره به سادگی، نتیجه فیزیک است. چگونگی تابش نور به پلک پایین، تأثیر زیادی در ظاهر چشم دارد. اگر بافت چربی اضافی یا شیار عمیقی در پلک تحتانی وجود داشته باشد، نور محیط می تواند سایه ای ناموزون را در اطراف چشم ایجاد کند.

هر چه پیرتر می شویم، خاصیت کشش و حجم پوست خود را از دست می دهیم
هر چه پیرتر می شویم، خاصیت کشش و حجم پوست خود را از دست می دهیم

آیا رفع تیرگی با استفاده از کربوکسی تراپی دردناک است؟

برای بیماران با سیاهی زیر چشم شدید، توصیه می شود حدود 5 جلسه یا بیشتر انجام دهید تا نتایج ماندگار و قابل توجهی بدست آورید. افرادی که سیاهی تیرگی کمتری دارند بسته به شرایط می توانند بین یک تا سه جلسه را انتخاب کنند و با توجه به اینکه بین هر جلسه و جلسه بعدی به مدت ده روز مکث نیاز است.

مطالعات نشان می دهد بیمارانی که تصمیم گرفتند این روش درمانی را انجام دهند، بهبود چشمگیر سیاهی زیر چشم خود را تجربه کرده اند. علاوه بر این، آنها متوجه پوست الاستیک، خون رسانی بهتر در همان ناحیه ی پوست، تحریک کلاژن جدید برای پوست و به ویژه ظاهر بهتر خطوط بیان کوچک و چین و چروک ها شدند.

بیمارانی که تحت این درمان قرار می گیرند ادعا می کنند که هیچ دردی در درمان وجود ندارد. با این حال، یک احساس عجیبی وجود دارد، که توسط بسیاری از مردم به عنوان احساس سوزن سوزن شدن توصیف می شود، در منطقه ای که تزریق انجام می شود، اما این چیزی است که فقط چند ثانیه طول می کشد.

سرعت گردش خون بالا می رود

بدیهی است که وقتی پزشک گاز دی اکسید کربن را تزریق می کند، چیزی را احساس خواهیم کرد، زیرا بالاخره سرعت گردش خون بالا می رود و برای لحظه ای این ناحیه از پوست را حساس تر می کند.

ناراحتی جزئی تزریق فقط چند ثانیه در هر تزریق طول خواهد کشید. با این وجود، پس از تزریق به احتمال زیاد احساس گرما در ناحیه تحت درمان خواهید داشت که بین ده تا پانزده دقیقه طول خواهد کشید.

به خاطر داشته باشید که اگر از تخلیه لنفاوی بد رنج می برید، احتمال التهاب در ناحیه تحت درمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، حتی اگر این نوع شرایط به طور معمول کمتر از یک روز طول بکشد.

سرعت گردش خون بالا می رود
سرعت گردش خون بالا می رود

چه کسی کاندیدای یک کربوکسی تراپی برای تیرگی زیر چشم است؟

این روش درمانی برای افرادی طراحی شده است که دارای تیرگی چشم هستند. حلقه های تیره در افرادی که پوست نازکی دارند بسیار قوی تر می شود و رگ های خونی را متراکم می کند و گردش خون ضعیفی در منطقه ایجاد می کند. به دلیل این خون رسانی بد، پوست یک لکه تاریک را نشان می دهد که ناشی از خون فاقد اکسیژن است.

چه کسی کاندیدای یک کربوکسی تراپی برای تیرگی زیر چشم است؟
چه کسی کاندیدای یک کربوکسی تراپی برای تیرگی زیر چشم است؟

کربوکسی تراپی با تسکین ناحیه زیر چشم  کمک به جریان آسان هوا، تحریک گردش خون و عادی شدن آن عمل می کند. یک کاندید خوب برای کربوکسی تراپی باید از سلامت خوبی برخوردار باشد و حتی اگر خطری در ارتباط با این روش درمانی وجود نداشته باشد، انجام این روش درمانی در دوران بارداری یا دوره شیردهی توصیه نمی شود.

مزایای کربوکسی تراپی برای حلقه های تاریک زیر چشم چیست؟

بعد از هر جلسه شما می توانید نتایج را ببینید، با هر جلسه شفاف تر می شوید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که کاهش تیرگی دائمی نخواهد بود و احتمالاً دوباره ظاهر می شود.

کاری که می توانید انجام دهید تماشای عادت های خود است، بدانید که چه کارهایی منجر می شود که این اتفاق برای زیر چشم شما می افتند و آن عادات را به طور کلی حذف کنید. اگرچه بعد از اتمام جلسات، ظاهر نمی شوند.

از جمله مزایای دیگر این درمان می توان موارد زیر را برجسته کرد:

بهبود گردش خون در منطقه درمان کربوکسی تراپی

تحریک تولید کلاژن برای یک پوست الاستیک تر

پوست ناحیه ضخیم تر خواهد شد

بهبود رنگ و بافت ناحیه تحت درمان

آیا کربوکسی تراپی درد دارد؟

هر تزریق مانند یک نیش احساس می شود، در یک سطح مشابه از درد ناشی از الکترولیز. پزشکان می گویند که این از بیشتر درمان های سلولیت که دردناک هستند، راحتر و بدون درد است، همچنین در نهایت تأثیر بسیار قوی تری نیز دارد.

همان طور که گفته شد کربوکسی تراپی روشی است که از دی اکسید کربن استفاده می کند و ادعا می کند که از علائم کشیدگی، سلولیت و جای زخم خلاص می شود و همچنین پوست را پر می کند. تزریق کم دی اکسید کربن دقیقاً در زیر سطح پوست تزریق می شود.

این امر قرار است باعث تحریک گردش خون و تولید کلاژن شود که باعث بهبود ظاهر پوست می شود. افزایش سن باعث خوابیدن مویرگ ها می شود که گردش خون را کاهش می دهد.

این سلول ها را از اکسیژن که توانایی تولید مجدد سلول ها را متوقف می کند، محروم می کند. تزریق دی اکسید کربن بدن شما را وادار می کند که کمبود اکسیژن وجود دارد و با افزایش جریان خون پاسخ می دهد. این امر منجر به افزایش اکسیژن و مواد مغذی در ناحیه تحت درمان می شود که منجر به ترمیم سلول می شود.

بعد از چه مدتی می توانیم نتیجه آزمایش کربوکسی تراپی را ببینیم؟

بعد از یک بار درمان باید تفاوت را مشاهده کنید، اما یک دوره چهار تا شش جلسه ای توصیه می شود. هر درمان حداکثر 15 دقیقه طول می کشد. اگر علائم کشش جدید باشد، باید حداقل هفته ای یک بار برای پنج یا شش قرار ملاقات درمان شود.

دی اکسید کربن، گازی نامرئی و بدون بو که بخشی از هوای تنفسی ماست، دقیقاً در زیر سطح پوست با استفاده از یک سوزن ظریف تزریق می شود. طبق بسیاری از مطالعات، به بافت های اطراف نفوذ کرده و باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود.

رگ های پهن به معنای خون رسانی بیشتر است

رگ های پهن به معنای خون رسانی بیشتر است که باعث هجوم اکسیژن و مواد مغذی به ناحیه تحت درمان می شود. شواهد نشان می دهد که دی اکسید کربن باعث می شود سلول های چربی باعث انبساط سلول های چربی شود، اکسیژن اضافی تجمع مایعات بین سلول ها را از بین می برد و پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می شود.

رگ های پهن به معنای خون رسانی بیشتر است
رگ های پهن به معنای خون رسانی بیشتر است

به گفته پزشکان نتیجه این است که سلول های چربی کمتر و پوست سفت و جوان تری وجود دارد. مطالعات پزشکی مدت هاست که نشان می دهد دی اکسید کربن گردش خون را تحریک می کند. از دهه سی در فرانسه برای معالجه بیمارانی که از گردش خون ضعیف، عروق مسدود شده و مشکلات قلبی رنج می برند استفاده می شود. اخیراً، تحقیقات نشان داد که درمان با کربوکسی در صاف کردن و شفاف شدن پوست و کاهش چربی موثر است.

یک نتیجه ی کلی برای این که بدانیم کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم چیست؟

کربوکسی تراپی عبارت است از تزریق گاز دی اکسید کربن برای اهداف درمانی. دی اکسید کربن گازی است که به نوشیدنی های گازدار “گاز” می بخشد. نباید آن را با گاز مونوکسیدکربن، که یک محصول جانبی از احتراق روغن است، اشتباه گرفت که این ماده می تواند کشنده باشد.

اگرچه گاهی اوقات به دلیل رنگدانه تیره، یا فرورفتگی توخالی زیر پلک های پایین ایجاد می شود، اما اکثر حلقه های تیره زیر چشم به دلیل گردش خون ضعیف در زیر پلک های پایین [جمع شدن عروق] ایجاد می شود.

با تزریق مقدار کمی گاز دی اکسید کربن در زیر پوست پلک پایین، گردش خون افزایش یافته و حلقه های تیره زیر چشم به طور قابل توجهی بهبود می یابد. این درمان فقط پنج دقیقه به طول می انجامد و عملا بدون درد و بدون خطر است.

مجموعه ای از 2-6 روش درمانی که با فاصله یک هفته فاصله دارند، تمام آنچه برای دستیابی به یک نتیجه عالی لازم است است. در زر کلینیک، متخصص کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم می توانید سیاهی زیر چشم خود را به طور کلی و برای چند جلسه به مدت حتی 5 دقیقه برطرف نمایید و پوستی شفاف و روشن داشته باشید.

به طور کلی کربوکسی تراپی چگونه کار می کند؟

همان طور که گفته شد، کربن دی اکسی به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و به همراه خون در بدن انتقال می یابد. با هر نفس کشیدن، اکسیژن را استنشاق می کنیم و دی اکسید کربن را بازدم می کنیم. گیاهان دی اکسید کربن را که بازدم می کنیم جذب می کنند و اکسیژن را دوباره به جو آزاد می کنند.

انواع مختلفی از سلول ها بدن انسان را تشکیل می دهند – سلول های قلب، سلول های مغزی، سلول های پوستی و حتی اگر کارهای مختلفی برای انجام آنها وجود داشته باشد، همه سلول ها اکسیژن را که در آن تنفس می کنیم گرفته و می سوزانند تا انرژی تولید کنند کار خود را انجام دهند، سپس دی اکسید کربن را به عنوان یک ماده زائد ارائه دهند.

آیا تا به حال متوجه شده اید که اگر خون رسانی به دست شما قطع شود، سایه بنفش مشخصی ایجاد می کند؟ آنچه در واقع مشاهده می کنید تجمع خون بدون اکسیژن است.

در اینجا دلیل آن وجود دارد. با هر استنشاق، ما به اکسیژن ریه ها تنفس می کنیم. این اکسیژن توسط گلبول های قرمز موجود در رگ های خونی ریز جمع می شود.

هر گلبول قرمز فضای دقیقاً چهار مولکول اکسیژن را دارد

هر گلبول قرمز فضای دقیقاً چهار مولکول اکسیژن را دارد. گلبول های قرمز مملو از اکسیژن از طریق رگ های خونی کوچک که به قلب منتهی می شوند، از ریه ها منتقل می شوند. قلب می تپد و خون را مجبور می کند وارد رگ ها شود تا گلبول های قرمز بتوانند بار غنی از اکسیژن خود را به سلول های سخت بدن برسانند.

به این صورت که زمانی که این گلبول های خون به نواحی مختلف بدن می روند، مقدار زیادی گاز با خود حمل می کنند و به نواحی مختلف بدن می برند. همچنین این گلبولهای خونی، دارای گاز اکسیژن هم هستند که این گاز را به نقاط مختلف بدن منتقل می کند.

مانن این است که تصور کنید که یک قطار مترو به ایستگاه کشیده می شود – درها باز می شوند، مسافرانی که به مقصد رسیده اند از قطار پیاده می شوند و مسافرانی که باید به جای دیگری منتقل شوند سوار قطار می شوند – همه به صورت کاملا سازمان یافته (به این صورت که اکسیژن وارد بافت های سلولی می شود و گاز کربن دی اکسید از آنها خارج می شود و به همراه گلبول های خون از بدن خارج می شود).

در نهایت دی اکسید کربن به ریه ها منتقل می شود

در نهایت دی اکسید کربن به ریه ها منتقل می شود، ما برای از بین بردن دی اکسید کربن نفس خود را بیرون می دهیم، اکسیژن بیشتری را استنشاق می کنیم و کل روند دوباره شروع می شود.

در نهایت دی اکسید کربن به ریه ها منتقل می شود
در نهایت دی اکسید کربن به ریه ها منتقل می شود

گاز کربن دی اکسید کمک می کند که گلبول های قرمز را تحریک کند تا از مناطق زیر چشم بیشتر عبور نماید و در نتیجه این عمل منجر به خون رسانی های مناسب در این مناطق صورت خواهد شد که این خون رسانی ها باعث از بین رفتن تیرگی های زیر چشم می شود. برای خارج شدن از بدن با بازدم بعدی به ریه ها منتقل می شود.

برخی از کاربردهای بالینی کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی برای درمان سیاهی تیرگی زیر چشم، علائم کشش، چربی زیر پوستی مداوم و ایجاد فرورفتگی پوست به ویژه در باسن و پاها و ران های زنان و کاهش چربی غیر جراحی در صورت و بدن استفاده می شود.

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم چگونه کار می کند؟

یکی از مهم ترین دلایلی که می توان برای تیرگی زیر چشم نام برد که بسیار دلیل شایع و فراوانی است، جمع شدن عروق زیر چشم است که در نتیجه ی آن تیرگی زیر چشم را به همراه دارد.

به این صورت که شبکه مویرگی در زیر چشم افراد ممکن است که متراکم شود. در این خصوص نیز می توان گفت که اشک از پلک ها به داخل بینی می روند و به این شیوه تخلیه می شوند اما ممکن است که به دلایل مختلفی این اشک ها از طریق بینی تخلیه به خوبی کار نکند و جریان خون به سمت خون پلک های پایین تنبل می شوند، و باعث ایجاد لبه در زیر چشم و تیرگی آن ناحیه می شود.

دلایلی که ممکن است این تخلیه به درستی انجام نپذیرد را می توان دلایل زیر دانست:

گرفتگی مزمن بینی

آلرژی های فصلی

شکستگی قبلی بینی

انحراف تیغه بینی

برخی از انسداد ها در مجاری بینی

که باعث افتادگی و جمع شدن عروق زیر چشم می شوند.

با این حال ممکن است که دلیل دیگری برای تیرگی زیر چشم وجود داشته باشد، به این صورت که عدم اکسیژن رسانی و خون رسانی مناسب به پوست پلک پایین باعث می شود که رنگدانه های پوست مایل به آبی از طریق پوست نازک پلک ها نمایان شوند.

با وجود این دو علت مهم برای تیرگی زیر چشم، درمانی که بسیار رایج و آسان است را می توان کربوکسی تراپی تام برد. یکی از مهم ترین و عمده ترین روش برای درمان این گونه اتفاقات در زیر چشم دانست. به این صورت که می توان با تزریق مقدار کمی گاز دی اکسید کربن، به این مناطق که به دلایل گفته شده در آنها تیرگی وجود دارد، بافت های سلولی به درستی ترمیم شوند.

به این طریق با تزریق کربن دی اکسید، منجر می شود که خون رسانی طولانی مدتی در این منطقه از صورت داشته باشد.

کربوکسی تراپی چیست و چگونه کار می کند؟

همه افراد دچار آن علامت های ناخوشایند خاکستری یا بنفش زیر چشم خود شده اند که در هنگام بی خوابی یا خستگی در زیر چشم ظاهر می شوند، با این حال برخی از افراد به دلایل ژنتیکی سیاهی زیر چشم زیادی دارند و برای کاهش اثر این لکه ها باید به روش هایی مانند کربوکسی تراپی مراجعه کنند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به زر کلینیک، متخصص کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم مراجعه نماید.

این روش از زمانی شروع می شود که دکتر مسئول تزریقات حاوی دی اکسید کربن را در ناحیه حلقه های سیاه وارد کند. وقتی که تزریق صورت می گیرد، این گاز در ناحیه ی پوست مورد نظر گسترش می یابد، به این ترتیب بیشترین منطقه ممکن برای درمان پوشانده می شود.

این روش درمانی ممکن است بهترین گزینه شما باشد اگر تاکنون با آرایش، کرم ها و داروهای خانگی به نتایج دلخواه خود نرسیده اید.

سیاهی های زیر چشم خود را کاهش دهید

کربوکسی تراپی یک درمان دارویی زیبایی است که شامل تزریق دی اکسید کربن در زیر پوست ناحیه ی تیره برای درمان مشکلات مربوط به پوست در عین بهبود رنگ تیرگی زیر چشم، کشیدگی های سفید، زخم یا شل شدن پوست در گردن و قفسه سینه است. اصل این روش پخش دی اکسید کربن در درم به منظور امکان اکسیژن رسانی سلول ها و درمان مشکلات پوستی است.

کربوکسی تراپی خاصیت ارتجاعی پوست را دارد و در عین حال یکنواخت تر می کند. باید بدانید که سلول های بدن ما کربن دی اکسید تولید می کنند. به طور طبیعی توسط خون وجود دارد و حمل می شود. استفاده از تزریق کربن دی اکسید به طور مداوم تنش پوست را بهبود می بخشد.

سیاهی های زیر چشم خود را کاهش دهید
سیاهی های زیر چشم خود را کاهش دهید

این روند برای زنان و مردان برای درمان های مختلف مناسب است

این روند برای زنان و مردان برای درمان های مختلف مناسب است. کربوکسی تراپی مشابه مزوتراپی است. تفاوت این دو در این است که در این درمان کربوکسی تراپی به صورت تزریق با گازی است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. سوزن استفاده شده بسیار نازک و کاملاً بدون درد است. این جلسه بسته به مناطق مورد درمان 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

ابتدا قبل از شروع جلسه کربوکسی تراپی، مناطقی که باید درمان شوند علامت گذاری و ضد عفونی می شوند. سپس با استفاده از یک سوزن نازک مرتبط با دستگاه کربوکسی تراپی، کربن سبک و به مقدار مناسب و کم در زیر پوست تزریق می شود.

پس از چند ثانیه، گاز در خون پخش می شود. جریان افزایش می یابد و با افزایش بافت و ضخامت پوست و از بین بردن رسوبات چربی موجود، امکان اکسیژن رسانی بهتر سلول ها را فراهم می کند. گاز به سرعت فروکش می کند و در عرض چند دقیقه از بدن دفع می شود.

کربوکسی تراپی یک درمان ایمن و بدون درد و بدون خطر آلرژی است

کربوکسی تراپی یک درمان ایمن و بدون درد و بدون خطر آلرژی است. اما در حین و بلافاصله پس از درمان، احساس گزگز، گرما و تورم جزئی احساس می شود، پس از چند دقیقه که گاز از بدن خارج می شود، این ناراحتی ها از بین می روند.

بلافاصله پس از جلسه، بیمار ممکن است به فعالیت طبیعی خود برگردد. کربوکسی تراپی در چند جلسه در ماه با فاصله انجام می شود تا پوست باعث طراوت و شادابی پوست شود، آن را جوان، سفت و خوش رنگ و درخشان نگه دارید.

کربوکسی تراپی یک درمان ایمن و بدون درد و بدون خطر آلرژی است
کربوکسی تراپی یک درمان ایمن و بدون درد و بدون خطر آلرژی است

علائم عمومی به هنگام انجام کربوکسی تراپی چیست؟

چربی موضعی را برطرف می نماید

سلولیت

علائم کشش

چین و چروک چشم را محو می کند

جوان سازی دست، دکلته، گردن و مناطقی که تزریق می شود

چین های بینی و چین و چروک های اطراف دهان را محو می کند

جوان سازی پوست

سفید شدن پوست

علائم عمومی به هنگام انجام کربوکسی تراپی چیست؟
علائم عمومی به هنگام انجام کربوکسی تراپی چیست؟

موارد منع مصرف عمومی برای کربوکسی تراپی چیست؟

فوبیای سوزنی

استرس، با سابقه واقعه بیهوشی

نارسایی شدید قلب، بیماری احتقانی قلب

حملات قلبی اخیر و آنژین سینه ای ناپایدار

بیماری ریوی محدود کننده، بیماری انسدادی مزمن ریه

آپنه خواب

نارسایی کلیه، دیالیز

حادثه عروق مغزی اخیر

فشار خون کنترل نشده

سرکوب سیستم ایمنی یا کمبود آن

بیمارانی که اختلال در بهبودی دارند

اختلالات یا بیماری های بافت همبند

بیماری خونریزی: اختلال ویلبراند، هموفیلی

عفونت باکتریایی: درماتیت، سلولیت

جسم خارجی در منطقه تحت درمان (جواهرات یا کاشت)

هرپس سیمپلکس در فاز حاد و سایر عفونت های ویروسی حاد پوستی

بیماری پوستی همراه با افزایش غیر طبیعی گردش موضعی

روزاسه صورت

بارداری

شیردهی

ضد انعقاد، مصرف آسپرین یا داروهای ضدالتهاب اخیر

سایر روش های زیبایی یا آسیب های پوستی کمتر از 15 روز قبل از درمان

چه دستورالعمل هایی را قبل از درمان و انجام کربوکسی تراپی باید رعایت کرد؟

نوشیدنی های الکلی قبل از عمل به شدت منع شده اند. به این دلیل که الکل می تواند خون را بسیار رقیق بکند، در نتیجه ی امر رقیق شدن خون می تواند با تزریق کربن دی اکسید به پوست منجر به کبودی هایی در این مناطق شود که به این دلیل مصرف الکل به شدت منع می شود.

برخی دیگر از داروهایی که قبل از عمل منع شده اند که باید به آن دقت داشته باشید. با این حال در زر کلینیک این موارد برای شما کاملا توضیح داده خواهد شد و مراقبت های قبل از درمان را به شما متذکر خواهند شد.

داروهای ضد التهاب

داروهای رقیق کننده خون

آسپرین

روغن ماهی

ویتامین E

یبوپروفن

جینسینگ

روغن امگا 3

و دارو هایی که منجر به رقیق شدن خون می شوند.

در صورت بروز بثورات، تبخال یا لکه در ناحیه، حداقل 24 ساعت قبل وقت ملاقات خود را تنظیم کنید. اگر سابقه تبخال دارید، به متخصص مربوطه ی خود اطلاع دهید، ممکن است قبل از درمان شما را تحت داروی ضد ویروس قرار دهد.

صبحانه حتماً از جمله غذا و نوشیدنی خوب بخورید. این باعث کاهش احتمال سبکی سر در طول درمان می شود.

باردار یا شیرده نباشید.

دستورالعمل های پس از درمان کربوکسی تراپی چیست؟

از حرکت یا ماساژ قابل توجه ناحیه تحت درمان خودداری کنید. مگر اینکه توسط پزشک متخصص در زر کلینیک دستور داده شود.

به مدت 24 ساعت از ورزش شدید خودداری کنید.

حداقل تا دو روز از رفتن زیر آفتاب اجتناب کنید.

اگر احیانا در ناحیه ی تزریق تورمی به وجود بیاید، ممکن است به مدت 15 ساعت در هر ساعت کمپرس خنک استفاده کنید. سعی کنید در صورت متورم شدن ناحیه ی زیر چشم شما رو به بالا و کمی بلند باشید.

دستورالعمل های پس از درمان کربوکسی تراپی چیست؟
دستورالعمل های پس از درمان کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم چه فوایدی دارد؟

آیا تابحال کربوکسی تراپی را امتحان کرده اید؟ در این صورت، احتمالاً از مزایای این گزینه درمانی خارق العاده بهره مند شده اید. در غیر این صورت، وقت آن است که بدانید چه چیزی برای بدن شما می تواند انجام دهد.

اگر به دنبال از بین بردن جای زخم، جای تیرگی زیر چشم و علائم کشش هستید، درمان با کربوکسی ممکن است درمان مناسب شما باشد. اینها همه نقص های ناخواسته ای است که هزاران نفر با آنها سر و کار دارند و سعی در کنترل آنها دارند. در اینجا فواید کربوکسی درمانی آورده شده است.

حداقل تهاجمی:

کربوکسی تراپی به یک روش درمانی محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده است زیرا حداقل تهاجمی است. به عبارت دیگر بسته به آنچه می خواهید رفع کنید، این گزینه درمانی می تواند از هفت تا 10 جلسه درمانی باشد.

برای کمک به شکستن رسوبات چربی و تحریک تولید کلاژن پوست برای داشتن یک پوست شفاف، مقدار کمی تزریق دی اکسید کربن در زیر پوست انجام می شود.

هنگامی که تولید کلاژن تحریک می شود، می تواند به شما کمک کند ظاهر جوان تری داشته باشید. از آنجا که این فرآیند فقط شامل تزریق است، درد بسیار کم است. حتی می توانید برای ناحیه ای که تزریق انجام می شود، کرم بی حسی را درخواست کنید.

کربوکسی مناطق بدن تحت درمان با کربوکسی:

مناطقی از بدن که می توانند با استفاده از روش کربوکسی درمان شوند، شامل همه موارد زیر است:

گردن

صورت

بازوها

پلک ها

پاها

باسن

شکم

یکی از رایج ترین دلایل محبوبیت زیاد کربوکسی تراپی به دلیل موفقیت در درمان تاریکی زیر چشم است. تاریکی زیر چشم به طور طبیعی برطرف می شود، این بدان معناست که عوارض جانبی بسیار کمی وجود خواهد داشت. حتی اگر انجام این روش تقریباً پنج دقیقه طول بکشد، نتایج بسیار کارآمد هستند.

کربوکسی درمانی برای صورت:

دلیل مشهور دیگر استفاده از کربوکسی تراپی کاهش چربی صورت است. از آنجا که دی اکسید کربن تزریق شده در زیر پوست رسوبات چربی را هدف قرار داده و آنها را تجزیه می کند، می توان چربی را تا حدی کاهش داد که ظاهری طبیعی و لاغرتر داشته باشید.

کربوکسی درمانی برای صورت:
کربوکسی درمانی برای صورت:

کربوکسی تراپی برای چه مدت طول می کشد؟

بنابراین، کربوکسی تراپی چه مدت طول می کشد؟ پاسخ به این سوال به نحوه زندگی شما بستگی دارد. اگر تصمیم دارید یک رژیم غذایی سالم بخورید، ورزش کنید و از غذاهای چرب یا نوشیدنی های شیرین پرهیز کنید، باید مزایای این روش درمانی را سالها تجربه کنید.

در بیشتر موارد، اگر سبک زندگی سالمی ندارید، این اتفاق های رایج و اتفاق افتاده ی گذشته، می تواند ظرف مدت پنج تا شش ماه برگردد. در صورت مشاهده بازگشت از سه تا شش جلسه در هر مکانی در زر کلینیک استفاده کنید تا دوباره از بین برود.

تاریخچه ی کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی روشی است که میکرو دی اکسید کربن را در زیر سطح پوست تزریق می کند. هدف از این روش کاهش سیاهی هیا برخی از نواحی بدن است. هم کلاژن و هم گردش خون را تشویق می کند که به نوبه خود اعتقاد بر این است که ظاهر بافت پوست اطراف را بهبود می بخشد.

کربوکسی تراپی از سال 1930 در فرانسه ایجاد شده است – زمانی که در مراحل ابتدایی بود، برای درمان بیماران با گردش خون ضعیف و مشکلات شریانی استفاده می شد.

به تازگی، تحقیقات معاصر در ایتالیا (به طور خاص در دانشگاه سیه نا) به این نتیجه رسیده اند که استفاده منظم از این روش درمانی در کاهش چربی و هموار سازی پوست در طی دوره های درمانی موثرتر است.

تحقیقات پزشکی نشان داده است که دی اکسید کربن سیستم گردش خون را تحریک می کند

تحقیقات پزشکی نشان داده است که دی اکسید کربن سیستم گردش خون را تحریک می کند و بسیاری از پزشکان می گویند که نتیجه نهایی باعث کاهش سلولهای چربی می شود و پوستی قویتر و جوان تر به وجود می آورد.

مهمترین سوالی که در این زمینه مطرح می شود این است که در مورد نتایج و چه مدت طول می کشد تا جلوه بصری و دائمی ایجاد کند؟ برخی از پیشرفت ها ممکن است پس از اولین درمان با کربوکسی تراپی قابل توجه باشد، اما به طور معمول دوره توصیه شده 4 تا 6 مورد نیاز است.

علائم باید یک بار در هفته به مدت پنج یا شش هفته درمان شود و هر درمان حدود 15 دقیقه طول بکشد. برای ایجاد علائم بیشتر، پزشکان پیشنهاد می کنند یک دوره درمانی مشابه را طی 6 ماه انجام دهید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

این درمان در بیمارستان های روزانه با تزریق ریز با دوزهای متغیر اتفاق می افتد. این موارد معمولاً در مفاصل اندام و یا در مناطق تحت تأثیر سلولیت و سیاهی های آن نواحی، با استفاده از سوزن های بسیار نازک تجویز می شوند.

از کربوکسی تراپی با استفاده از تزریق دی اکسید کربن داخل پوستی، به عنوان گاز ، برای درمان آسیب های مختلف در پزشکی استفاده می شود. ب طور کلی کربوکسی تراپی برای سیاهی زیر چشم منجر به خون رسانی در این منطقه از صورت می شود که تیرگی ها را به مرور زمان برطرف می نماید.

تحقیقات پزشکی نشان داده است که دی اکسید کربن سیستم گردش خون را تحریک می کند
تحقیقات پزشکی نشان داده است که دی اکسید کربن سیستم گردش خون را تحریک می کند

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید