میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کبودی زیر چشم بعد از مزوتراپی
کبودی زیر چشم بعد از مزوتراپی

لیست موضوعات

کبودی زیر چشم بعد از مزوتراپی

در این مقاله به بررسی موضوع کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی خواهیم پرداخت. با ما باشید.

یکی از مهمترین قسمت ها برای بدن هر یک از انسان ها را می توان چشم دانست. چرا که وجود این بخش، نقش مهمی در ایجاد ارتباط و برقراری تماس با افراد دیگر را ایفا می کند.

 

کبودی زیر چشم بعد از مزوتراپی
کبودی زیر چشم بعد از مزوتراپی

برای کسب اطلاعات لازم در مورد کبودی زیر چشم بعد از مزوتراپی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک تماس بگیرید.

02122930161

همچنین می توانید سایر پرسش های خود در مورد مزوتراپی را در صفحه پرسش و پاسخ درباره مزوتراپی مطرح نمایید.

در این مقاله سعی داریم تا ابتدا به شناخت و آشنایی کامل با عمل مزوتراپی پرداخته و پس از آن به موضوعی مانند کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی را بررسی نماییم.

در این راستا می توانید به متخصصان زر کلینیک مراجعه نمایید. مجموعه زر کلینیک، معتبرترین مرکز درمانی در این زمینه می باشد.

در ادامه نوشتار کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی، موراد زیر را بررسی خواهیم نمود. ما را دنبال نمایید.

عناوین مقاله:

عمل مزوتراپی چیست؟

علل کبودی زیر چشم ها چیست؟

ترکیبات محلول مزوتراپی دور چشم چیست؟

برخی از روش های درمانی پف زیر چشم کدامند؟

درمان قطعی کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی با کدام روش امکانپذیر است؟

مزوتراپی زیر چشم به چه صورت عمل می کند؟

رابطه میان کلاژن و الاستین با مزوتراپی در چیست؟

انجام عمل مزوتراپی چشم به چه صورت شکل می گیرد؟

کدام دسته از افراد، بیشتر به دنبال انجام عمل مزوتراپی زیر چشم هستند؟

چند نوع عمل مزوتراپی وجود دارد؟

قبل از انجام عمل مزوتراپی چشم، به چه نکاتی باید توجه داشت؟

پس از انجام عمل مزوتراپی چشم، چه نکاتی را رعایت کنیم؟

هزینه های عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام مزوتراپی چشم چند جلسه است؟

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از عمل مزوتراپی زیر چشم به چه صورت است؟

تفاوت مزوتراپی با فیلر زیر چشم را توضیح دهید.

جوانسازی پوست با انجام عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

مزوتراپی لک های صورت به چه شکل است؟

کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

 

عمل مزوتراپی چیست؟

قبل از این که به موضوع کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی بپردازیم، ابتدا بایستی با عمل مزوتراپی آشنا شویم. همان طور که می دانیم، چشم یکی از مهمترین قسمت ها برای بدن انسان می باشد.

به همین دلیل است که می توان گفت در برقراری ارتباط با دیگران، اولین چیزی که به آن نگاه می کنیم، چشمان شخص است و به همین علت جزو مهمترین اعضای صورت به حساب می آید.

اما باید در نظر داشت که بنا به اهمیتی که چشم در صورت افراد دارد، رفع عیب هایی مانند پف کردن چشم ها، چین و چروک هایی که در اطراف چشم ها قرار دارد، گودی زیر چشم و … را حتماً باید برطرف کرد.

چرا که این عیوب باعث از دست دادن جذابیت چشم ها می شود و همچنین اعتماد به نفس شخص را تا حد زیادی کاهش می دهد. یکی از مهمترین اقداماتی که فرد می تواند برای رفع این عیب ها انجام دهد، مزوتراپی دور چشم است.

پیشنهاد می کنیم از پست قیمت مزوتراپی زیر چشم دیدن کنید.

افراد بسیاری هستند که با عمل مزوتراپی آشنایی ندارند

افراد بسیاری هستند که با عمل مزوتراپی آشنایی ندارند. در ادامه مبحث کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی، به معرفی کامل عمل مزوتراپی خواهیم پرداخت.

اما به افرادی که با عمل مزوتراپی دور چشم آشنا هستند، توصیه می شود که به مراکز درمانی معتبری مانند زر کلینیک برای انجام عمل خود مراجعه فرمایند.

برای آشنایی با مزوتراپی زیر چشم باید گفت که این روش، نوعی روش تزریقی است که از طریق انجام این عمل، پزشک متخصص به درمان گودی ها و سیاهی زیر چشم می پردازد.

استفاده از این روش برای درمان حتما باید زیر نظر متخصص مربوطه و همچنین در مراکزی معتبر همچون زر کلینیک انجام شود.

اما این روش به گونه ای است که دوز یا مقدار مناسبی را با توجه به پوست خود شخص، از موادی که دارای منشا گیاهی هستند و همچنین از ویتامین ها برخوردارند، با برخی از داروهای هومیوپاتیک ترکیب نموده و پس از آن توسط پزشک متخصص به پوست شخص تزریق می شود.

افراد بسیاری هستند که با عمل مزوتراپی آشنایی ندارند
افراد بسیاری هستند که با عمل مزوتراپی آشنایی ندارند

معمولاً افرادی که دچار پیری، بیدار ماندن های شبانه‌، استفاده مداوم از گوشی موبایل و یا لوازم الکترونیکی هستند، دچار عارضه های چشمی می شوند و به انجام عمل مزوتراپی زیر چشم روی می آورد.

به اشخاصی که می خواهند برای رفع عارضه های چشمی خود عمل مزوتراپی را انجام دهند، توصیه می شود که به متخصصان با تجربه زر کلینیک مراجعه کنند.

علل کبودی زیر چشم ها چیست؟

در این بخش از مقاله کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی، ابتدا علت های کبودی زیر چشم را بررسی کرده و پس از آن به دلایل اصلی کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی خواهیم پرداخت.

با افزایش سن افراد، حلقه هایی زیر چشم هر فرد ایجاد می شود که فرد را پیرتر نشان می دهد. اما به وجود آمدن این حلقه ها بی دلیل نیست و دارای علت است.

برخی از علت های به وجود آمدن حلقه های تیره زیر چشم را می توان استعداد ژنتیکی شخص، سیگار کشیدن، گردش خون ضعیف در بدن، واکنش های آلرژیک، سوء تغذیه فرد و یا نامنظم بودن خواب دانست که هر کدام از این موارد به نوعی سبب کبودی زیر چشم می شود.

اما جدا از موارد ذکر شده می توان گفت که ایجاد حلقه های تیره زیر چشم می تواند نشاندهنده این باشد که مشکلی در اندام های داخلی فرد به وجود آمده و کبودی زیر چشم را باید به عنوان یک نشانه یا علائم واضح در نظر گرفت و به منظور بهبودی، حتماً به پزشک مراجعه کرد.

افزایش سن

یکی از دلایل مهم کبودی زیر چشم را می توان افزایش سن در افراد دانست که موجب می شود تا ربات هایی که بافت های چربی زیر چشم را نگه می دارند، زیاد شده و تعداد قابل توجهی پیدا کنند.

یکی دیگر از این دلایل را می توان این دانست که به تدریج بافت های چربی زیر چشم ناپدید شده و موجب به وجود آمدن حلقه های تیره در زیر چشم اشخاص می شود.

با این وجود باید دانست که حلقه های تیره زیر چشم بیشتر نمایان شده و در واقع می توان گفت که اگر همانند گذشته نیز باشند، بزرگ تر و برجسته تر در صورت شخص به نمایش در می آیند.

دلیل بعدی را نیز می توان این دانست که ظاهر شدن کیسه ها و همچنین کبودی زیر چشم به نوعی اختلال در گردش خون آن ناحیه است که از این طریق، اهمیت گردش خون و شبکه وریدی را آشکار کرده و به شخص نشان می دهد که گردش خون در منطقه اطراف چشم فرد تا حدودی ضعیف است.

افزایش سن
افزایش سن

ترکیبات محلول مزوتراپی دور چشم چیست؟

در این قسمت از مقاله، ابتدا به ساختار و ترکیبات محلول مزوتراپی دور چشم پرداخته و پس از آن به موضوع کبودی زیر چشم خواهیم پرداخت.

برای دانستن این موضوع که محلول مزوتراپی زیر چشم از چه موادی تشکیل شده است، باید بگوییم که محلول مزوتراپی زیر چشم از برخی مواد که برای جوانسازی پوست بسیار مغذی هستند، تشکیل شده است.

از انواع این مواد که در محلول به کار رفته است؛ می توان گفت که انواع آمینو اسیدها، برخی از انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و … وجود دارد  که البته دوز دارو و همچنین مقدار تزریق آن بستگی به نوع پوست خود شخص دارد. متخصص این را در هنگام انجام عمل مزوتراپی زیر چشم بررسی کرده و عمل را انجام می دهند.

به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود تا به مراکز معتبری همچون مرکز درمانی زر کلینیک که دارای مجهزترین کادر درمانی و متخصصین با تجربه است، مراجعه نموده و از امکانات این مرکز، بهره کافی را ببرند.

برخی از روش های درمانی پف زیر چشم کدامند؟

درمان پف زیر چشم و یا کبودی و گودی های زیر چشم با راه های مختلفی امکانپذیر است. اما یکی از بهترین و معتب ترین روش ها، انجام عمل مزوتراپی زیر چشم است.

در ادامه به معرفی برخی دیگر از روش های درمان کبودی زیر چشم خواهیم پرداخت.

آر اف فرکشنال زیر چشم

در این روش؛ پزشک متخصص با استفاده از دستگاه لیزر فرکشنال، موجب تحریک کلاژن ها در پوستی که حالت چین و چروک دارد شده و رنگ و ظاهر پوست را کنترل نموده و بهبود بخشیده و پوست را تا حدودی شاداب نشان می دهد.

اما این نکته را نیز باید دانست که این روش پس از مدتی موجب کاهش افتادگی و همچنین شل شدگی پوست زیر چشم فرد نیز می شود.

تزریق ژل زیر چشم

یکی از متداول ترین روش های درمانی که افراد برای از بین بردن کبودی و گودی زیر چشم خود از آن بهره می گیرند، تزریق ژل زیر چشم است.

در رابطه با کیفیت ژل های مخصوص زیر چشم باید گفت که این مواد با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین پیشرفت در عرصه پزشکی دائما در حال به روز شدن و به نوعی پیشرفت هستند.

اما باید گفت که هم اکنون افراد با کمک گرفتن از تزریق ژل، به برخی از راه حل هایی برای مواجهه کمتر با میزان تهاجم برای رفع مشکل پوست زیر چشم پیدا کرده اند.

درمان قطعی پف و کبودی زیر چشم، با کدام روش امکانپذیر است؟

برای جواب دادن به این سوال باید گفت که متخصصان در رابطه با بهترین راه برای از بین بردن قطعی پف زیر چشم و همچنین کبودی زیر چشم، عمل مزوتراپی را به افراد توصیه می کنند.

چرا که با انجام این روش، پف زیر چشم فرد به طور کامل درمان خواهد شد. اما در رابطه با درمان قطعی پف زیر چشم باید این گونه گفت که تزریق مزو یا همان عمل مزوتراپی، زیر چشم افراد انجام شده و هیچ گونه عوارض یا آسیبی را برای فرد ندارد.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی، تا مدت زمان کوتاهی طبیعی است اما پس از مدتی به طور کامل از بین خواهد رفت و همچنین می توان اشاره داشت که عمل مزوتراپی یک عمل کاملاً بی خطر می باشد.

به افرادی که قصد انجام عمل مزوتراپی را دارند، توصیه می شود که به بیمارستان و یا همچنین مکانی معتبر با متخصصان با تجربه ای مانند زر کلینیک مراجعه فرمایند.

درمان قطعی پف و کبودی زیر چشم، با کدام روش امکانپذیر است؟
درمان قطعی پف و کبودی زیر چشم، با کدام روش امکانپذیر است؟

مزوتراپی زیر چشم به چه صورت عمل می کند؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره داشت که عمل مزوتراپی به غیر از زیر چشم ها، توانایی این را دارد که به تمام، پوست شادابی و جوانی را ببخشد. اما باید گفت که به طور کلی عمل مزوتراپی در فرانسه توسعه پیدا کرده است.

موادی که مزوتراپی از آن بهره می گیرد را می توان محلول آمینو اسیدها، ویتامین ها و برخی مواد معدنی منتخب از انواع داروهای پزشکی دانست که هر کدام از این ها روی لایه های بالایی و میانی پوست در منطقه آسیب دیده توسط پزشک متخصص اعمال می شود.

متخصصان از میکرو تزریق ها برای قرار دادن محلول ها در ناحیه ای از پوست که دچار آسیب دیدگی شده است، کمک گرفته و برای دریافت کامل بافت های آسیب دیده از محلول، از این روش یا همان میکرو تزریق ها استفاده می کنند.

مزوتراپی زیر چشم به چه صورت عمل می کند؟
مزوتراپی زیر چشم به چه صورت عمل می کند؟

این کار متخصصان باعث ایجاد چرخه جدید در درمان و همچنین جوانسازی پوست فرد می شود

این کار متخصصان باعث ایجاد چرخه جدید در درمان و همچنین جوانسازی پوست فرد می شود. همچنین از فواید دیگر این عمل باید اشاره کرد که انجام این تزریق یا عمل به نوعی میکروکانال هایی را در پوست افراد ایجاد می کند که از همان طریق تولید کلاژن و الاستین که جزو موارد مهم و اصلی  برای ترمیم پوست به شمار می رود، در پوست تولید شود.

در رابطه با این عمل باید دانست که معمولاً بدون هیچ دردی صورت می گیرد اما قابل ذکر است که در برخی موارد امکان ایجاد ناراحتی های جزئی نیز وجود دارد.

البته باید گفت که در صورت تمایل فرد، پزشک متخصص می تواند از بی حسی موضعی نیز استفاده کند. عمل مزوتراپی یا همان تزریق مزو به افرادی توصیه می شود که علاقه ای  به انجام عمل های جراحی روی پوست خود نداشته و تمایلی به انجام دادن آن ندارند.

اما نکته دیگری که باید ذکر شود این است که برخلاف بسیاری از درمان ها و همچنین محصولاتی مانند کرم و محلول های کاربردی، توانایی این را دارند که با دقت شکل بگیرند تا مناسب با نیازهای پوستی شما بوده و بتوانند نیازها را به خوبی رفع نموده و پوستی شاداب را برای شما به ارمغان بیاورند.

برای انجام عمل مزوتراپی توصیه می شود که افراد به مراکز درمانی مانند زر کلینیک که مرکزی معتبر است، مراجعه کنند.

رابطه میان کلاژن و الاستین با مزوتراپی در چیست؟

در حالت کلی باید مزوتراپی را درمانی دانست که موجب تحریک پوست و تولید کلاژن و الاستین می شود. به این سبب پوست را تا حدی ضخیم می کند و این بدان معناست که بافت ها افزایش یافته و سلامتی بافت ها نیز تامین می شود.

از دیگر فواید کلاژن و الاستین می توان این مورد را ذکر کرد که با نرم کردن چین و چروک ها و خطوط، سبب سفت شدن پوست فرد می شود.

در رابطه با عمل مزوتراپی باید گفت که این عمل کاملاً بدون درد است و همچنین کمک بسیاری به تولید کلاژن و الاستین برای سلامت پوست و یا جوانسازی آن انجام می نماید. درمان از طریق مزوتراپی جدا از فواید مهمی که محتوا و مواد مغذی آن  در بر دارد، باعث جوانسازی و همچنین تحریک متابولیسم پوست در اشخاص نیز می شود.

افرادی که دوست دارند پوستی پر و همچنین سفت تر داشته باشند، توصیه می شود که به متخصصین عمل مزوتراپی در زر کلینیک مراجعه کنند.

باید دانست که انجام عمل مزوتراپی موجب سفتی در برخی از ناحیه های صورت مانند زیر چشم می شود که خود شامل کبودی و حلقه های تیره رنگ است و با بازسازی پوست، این موارد را کم کرده و موجب می شود تا پوست زیر چشم دوباره شروع به تجدید و بازسازی خود کند.

انجام عمل مزوتراپی چشم به چه صورت شکل می گیرد؟

در رابطه با مراحل انجام مزوتراپی زیر چشم باید گفت که در ابتدا متقاضی توسط پزشک متخصص خود معاینه می شود تا موارد مربوط را به او توصیه نماید.

پس از آن، طی مراحلی، مشاوره با پزشک متخصص و همچنین صحبت در مورد نحوه انجام کار و برخی از مراقبت های قبل و بعد از عمل مزوتراپی زیر چشم انجام می شود

و فرد می تواند در آن مرحله، از انجام این تزریق یا به نوعی عمل صرف نظر کرده و یا ادامه دهد. در مرحله بعد، تمیز کردن پلک پایین فرا خواهید رسید که این کار توسط پزشک متخصص انجام می گیرد.

در مواردی نیز بنا به خواسته خود فرد و همچنین تصمیم پزشک، استفاده موضعی از داروهای بی حسی نیز انجام شده و یا در برخی از موارد، شخص از استفاده از داروهای بی حسی سر باز می زند و از داروهای بی حسی استفاده نمی کند.

پس از آن به مرحله اصلی یعنی همان تزریق داروهای مزوتراپی خواهیم رسید که این کار با سرنگ های کوچک در پلک پایین که دچار معضلاتی مانند گودی و یا کبودی زیر چشم شده است، پرداخته می شود.

به افرادی که قصد انجام عمل مزوتراپی زیر چشم را دارند، توصیه می شود که به مرکز درمانی معتبری مانند زر کلینیک مراجعه کنند.

انجام عمل مزوتراپی چشم به چه صورت شکل می گیرد؟
انجام عمل مزوتراپی چشم به چه صورت شکل می گیرد؟

کدام دسته از افراد، بیشتر به دنبال انجام عمل مزوتراپی زیر چشم هستند؟

در این بخش از مقاله، ابتدا به بررسی این موضوع که کدام دسته از افراد بیشتر به دنبال انجام عمل مزوتراپی زیر چشم هستند، می پردازیم و پس از آن کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اما در رابطه با افرادی که بیشتر به دنبال انجام این عمل یا به نوعی تزریق هستند، می توان گفت که معمولاً افرادی که بنا به دلایلی دچار گودی زیر چشم شده اند، جزو شایعترین تقسیم بندی هایی هستند که به عمل مزوتراپی زیر چشم روی می آورند.

پس از آن می توان گفت که اشخاصی که کبودی و تیرگی در زیر چشمان خود دارند نیز جزو آن دسته از افراد هستند که عمل مزوتراپی را انجام می دهند تا به درمان و بهبودی کامل برسند.

پس از آن می توان گفت که افراد یا اشخاصی که می خواهند چهره زیباتری داشته باشند و یا افرادی که در آستانه افزایش سن هستند نیز به دنبال انجام عمل مزوتراپی زیر چشم می روند.

چند نوع عمل مزوتراپی وجود دارد؟

در حالت کلی باید گفت که نمی توان فقط انجام عمل مزوتراپی را برای درمان پف چشم ها دانست چرا که از این روش برای درمان سیاهی زیر چشم نیز استفاده می گردد.

اما باید اشاره داشت که انجام عمل مزوتراپی فقط محدود به چشم نیست چرا که می ‌توان از آن در سایر قسمت های  صورت نیز استفاده کرد.

به عنوان مثال؛ انواع مزوتراپی صورت برای رفع جای جوش و همچنین آکنه و چین و چروک و افتادگی در پوست استفاده می گردد، مزوتراپی مو برای جلوگیری از ریزش مو می باشد که انجام این عمل باعث تقویت رشد و ریشه مو می شود.

مزوتراپی غبغب را باید نوع دیگری از عمل مزوتراپی دانست که در آن به رفع و بازگرداندن غبغب به شکل اولیه خود پرداخته و برای این کار افراد باید به پزشک متخصص مراجعه کنند.

یکی از بهترین مراکزی که افراد می توانند برای انجام عمل مزوتراپی خود به آنجا مراجعه کنند، زر کلینیک است، چرا که از خدمات و پرسنل بسیار خوب و مجهزی برخوردار است.

چند نوع عمل مزوتراپی وجود دارد؟
چند نوع عمل مزوتراپی وجود دارد؟

قبل از انجام عمل مزوتراپی چشم، به چه نکاتی باید توجه داشت؟

در این بخش از مقاله به نکاتی خواهیم پرداخت که رعایت آن ها قبل از انجام عمل مزوتراپی چشم بسیار مهم است و به نوعی می  توان گفت که مقدمه ای برای شروع عمل مزوتراپی چشم است.

بنابراین اگر جزو افرادی هستید که قصد انجام عمل مزوتراپی چشم را دارید، به شما توصیه می شود به نکات ذکر شده توجه فرمایید.

در حالت کلی، فرد باید یک هفته قبل از شروع درمان پف زیر چشم یا همان سیاهی زیر چشم با انجام عمل مزوتراپی، مصرف برخی از داروها مانند آسپرین و داروهایی که ضد التهاب استروئیدی هستند را قطع کرده و به هیچ عنوان به طور مجدد در یک هفته از آن ها استفاده نکند.

در رابطه با دلیل استفاده نکردن از این داروها نیز باید گفت که مصرف همزمان این داروها و همچنین انجام مزوتراپی زیر چشم، این امکان را می دهد که خطر ابتلا و خونریزی و همچنین کبودی هایی که در زیر چشم است، در زمان انجام عمل مزوتراپی تجدید شده و به نوعی افزایش بیابد و این امر موجب این خواهد شد که انجام این عمل برای شما تا حدی آزاردهنده و ناخوشایند باشد.

به افرادی که قصد انجام عمل مزوتراپی صورت را دارند، توصیه می شود که به  نکاتی که پزشک متخصص به شما گوشزد می کند، به طور جدی رعایت کرده تا دچار معضلات و همچنین مشکلاتی در زمان انجام عمل مزوتراپی خود نشوید.

پس از انجام عمل مزوتراپی چشم، چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در عمل مزوتراپی نیز مانند هر عمل دیگری، پس از انجام مزوتراپی زیر چشم باید نکاتی را برای بهبود سریع تر خود رعایت کنید تا دچار مشکلی نشوید.

برخی از نکات مهم که رعایت آن ها بسیار لازم است را می توان به استفاده از عینک های آفتابی در هنگام خروج از منزل، استفاده از برخی کرم های ضد آفتاب که متناسب با پوست شما است

و از برندی معتبر تولید شده است، عدم آرایش پوست به مدت ۴۸ ساعت پس از انجام عمل مزوتراپی، عدم رفتن به استخر و سونا به مدت ۴۸ ساعت، عدم انجام فعالیت های ورزشی یا هر فعالیت دیگری که انجام آن موجب تعریق زیاد می شود؛ اشاره داشت.

در حالت کلی می توان گفت که این کارها تا حدودی پس از انجام عمل مزوتراپی مهم است و شخصی که عمل را انجام داده، باید به این نکات توجه داشته باشد.

اما نکته دیگری که در این رابطه می توان گفت و باید به آن اشاره داشت، این است که شخص پس از انجام عمل مزوتراپی زیر چشم نیازی به استراحت در درمانگاه ندارد و به راحتی می تواند پس از انجام عمل بلافاصله به خانه خود برود.

ممکن است فرد قرمزی و یا نوعی التهاب خفیف روی پوست خود پس از انجام عمل مشاهده کند

ممکن است فرد قرمزی و یا نوعی التهاب خفیف روی پوست خود پس از انجام عمل مشاهده کند که معمولا این قرمزی تا حدود دو یا چند روز پس از انجام عمل مزوتراپی، وابسته به نوع پوست فرد و محلول به کار رفته در عمل، از بین می رود و جای نگرانی ندارد.

در رابطه با این که نتیجه چه زمان مشخص می شود، باید گفت که بسته به وضعیت چشم های فرد یعنی همان کیسه های زیر چشم و همچنین کبودی ها، نتیجه را می توان طی چند روز مشاهده کرد اما این نتایج وابسته به هر شخص می تواند اثری متفاوت داشته باشد.

البته باید در مورد این روش نیز بیان کرد که گر چه نتایج عمل مزوتراپی زیر چشم قابل توجه و برای شخص به نوعی قابل قبول است،

اما توصیه می شود که برای حفظ ظاهر، جلسات منظمی را به پزشک متخصص خود مراجعه کنید. چرا که پیری طبیعی در یک جلسه نمی تواند به طور کامل متوقف شود.

همچنین باید گفت که بهتر است برای چرخه درمانی توصیه شده توسط پزشک متخصص برای پوست خود، آن چه که از درمان انتظار دارید را قبل از عمل با پزشک متخصص خود در میان بگذارید تا توصیه های لازم را به شما برای داشتن پوستی که می خواهید و آن چه مد نظرتان است، انجام داده و کمکتان کند.

هزینه های عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

در رابطه با هزینه های انجام عمل مزوتراپی زیر چشم باید این گونه گفت که برای محاسبه هزینه های مزوتراپی زیر چشم، ابتدا میزان داروی مورد نیاز برای رفع معضلات زیر چشم، همچنین نوع مارک استفاده شده، دستمزد پزشک متخصص و همچنین کلینیکی که در آن برای درمان خود مراجعه کرده اید، به نوعی تعیین کننده هزینه عمل شما به شمار می آید.

هزینه های عمل مزوتراپی به چه صورت است؟
هزینه های عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

به افرادی که قصد دارند عمل مزوتراپی زیر چشم و یا انواع مزوتراپی را روی صورت خود انجام دهند، توصیه می شود که به مراکز درمانی معتبری مانند زر کلینیک مراجعه کنند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام مزوتراپی چشم، چند جلسه است؟

در رابطه با جواب این سوال، این گونه باید پاسخ داد که تعداد جلساتی که برای هر شخص مورد نیاز است تا فرد را به نتیجه مطلوبی از درمان پف زیر چشم با انجام عمل مزوتراپی چشم برساند، برای هر شخص متغیر است و بستگی به نوع پوست و میزان آسیب دیدگی پوست شخص دارد.

در برخی از افراد امکان این هست که تنها در یک جلسه درمان آن ها به طور کامل صورت بگیرد، اما برخی نیز باید تعداد جلسات بیشتری را بگذرانند تا به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسند.

البته باید گفت که برخی از کرم ها و لوسیون های دور چشمی نیز وجود دارند که ترکیبات آن ها ترکیباتی است مانند آرتی شوک و اسیدهای متنوع میوه ها و همچنین ویتامین c و k که در برخی، اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه را در خود به طور کامل دارند.

اما هیچ یک از موارد ذکر شده نمی تواند تاثیری که مزوتراپی روی درمان معضلات چشم دارد را داشته باشند.

چنان چه می خواهید عمل مزوتراپی زیر چشم را انجام دهید، بهتر است به مرکز درمانی زر کلینیک مراجعه کنید تا به بهترین نتیجه مطلوب برای رفع معضلات چشم خود دست یابید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام مزوتراپی چشم، چند جلسه است؟
تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام مزوتراپی چشم، چند جلسه است؟

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از عمل مزوتراپی زیر چشم به چه صورت است؟

می توان گفت که درمان از طریق مزوتراپی زیر چشم به دلیل این که جزو روش هایی است که با کمک سرنگ کوچکی در زیر چشم انجام می گیرد، جراحت یا جای زخم خاصی را روی پوست به جای نمی گذارد.

پس می توان گفت که فرد با اطمینان کامل می تواند از این روش بهره گرفته و به هیچ عنوان به دوران نقاهت فکر نکند چرا که انجام عمل مزوتراپی زیر چشم هیچ گونه عارضه ای روی پوست به جای نگذاشته و نیازی به دوران نقاهت یا همان ریکاوری پوست برای بهبود جای زخم ندارد.

تفاوت مزوتراپی با فیلر زیر چشم

یکی دیگر از راه هایی که برای درمان انواع عارضه های زیر چشم می توان از آن بهره گرفت، تزریق فیلر زیر چشم است. از این نوع تزریق بیشتر برای از بین بردن و رفع چین و چروک های صورت و همچنین جوانسازی و رفع پیری پوست استفاده می شود.

اما در رابطه با مزوتراپی زیر چشم باید این گونه گفت که مزوتراپی روشی است برای رفع دائم پف زیر چشم، سیاهی دور چشم و… اما جدا از این موضوع باید به این مورد نیز اشاره داشت که از فیلر برای حجم دهی لب ها و گونه ها هم استفاده می شود.

نکته بسیار مهم که موجب تفاوت میان مزوتراپی و تزریق ژل یا فیلر شده است، این است که باید بگوییم اثرات تزریق فیلر یا همان ژل پس از مدتی از بین خواهند رفت و باید دوباره برای رسیدن به همان نتیجه ی دلخواه، به پزشک متخصص مراجعه کنیم.

اما در مزوتراپی پس از انجام این عمل می توان گفت که فرد نتیجه های دائمی روی پوست خود دارد و نیازی به مراجعه ماهیانه برای انجام دوباره این عمل ندارد.

تفاوت مزوتراپی با فیلر زیر چشم
تفاوت مزوتراپی با فیلر زیر چشم

جوانسازی پوست با انجام عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

در این بخش از مقاله ابتدا به جوانسازی پوست از طریق عمل مزوتراپی پرداخته و پس از آن به موضوع کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی خواهیم پرداخت.

در رابطه با جوانسازی پوست از طریق عمل مزوتراپی باید گفت که این روش از جمله روش های نوینی محسوب می شود که بدون عارضه است و مواد بیولوژیکی مورد نیاز بدون خوردن مستقیم به پوست، وارد ناحیه تحت درمان می شوند.

عمل مزوتراپی را در واقع باید از انواع ویتامین ها و همچنین فاکتورهای روشی مطلوب و غیر تهیه شده از موادی مضر دانست که بدون عارضه هستند و به همین دلیل موجب جوانسازی پوست خواهند شد.

چنان چه شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید عمل مزوتراپی را انجام دهید، توصیه می کنیم که حتما به مراکز درمانی معتبر با کادر درمانی متخصص و زبده مانند مرکز درمانی زر کلینیک مراجعه فرمایید.

جوانسازی پوست با انجام عمل مزوتراپی به چه صورت است؟
جوانسازی پوست با انجام عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

مزوتراپی لک های صورت به چه شکل است؟

در رابطه با درمان لک های صورت از طریق عمل مزوتراپی باید گفت که در ابتدا لک های صورت که قرار است با عمل مزوتراپی یا هر روش دیگری درمان شود، توسط متخصص از نظر عمر و مدت زمان وجود لک و نوع لک و همچنین ارتباط درمان لک با سایر عوامل بررسی خواهد شد.

در مرحله دوم بعد از انجام بررسی های لازم توسط پزشک متخصص، باید اذعان داشت که مزوتراپی لک های صورت جزو بهترین و متداول ترین روش ها برای درمان لک های صورت می باشد؛ چرا که از طریق این روش، ماده درمانی مورد نیاز به طور مستقیم به لک ها تزریق می شود.

در رابطه با اساس کار عمل مزوتراپی باید اینگ ونه بگوییم که اسید هیالورونیک که آن را پزشک متخصص در لایه پوست تزریق می کند، میزان جذب آب و همچنین تولید اسید هیالورونیک طبیعی را در بافت پوست افزایش می دهد و این موضوع موجب بهبود لک ها و همچنین جوانسازی و شادابی پوست می شود.

مزوتراپی لک های صورت به چه شکل است؟
مزوتراپی لک های صورت به چه شکل است؟

کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

همان طور که در مطالب بالا اشاره داشتیم، مزوتراپی نوعی روش تزریقی است که برای درمان سیاهی ها، گودی ها و پف زیر چشم انجام می گیرد. این روش حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود تا عارضه ای را به همراه نداشته باشد و فرد بتواند به نتیجه مطلوب برسد.

همان طور که گفته شد، این روش معمولا درد یا اثری به همراه ندارد مگر در مواردی که مقداری قرمزی یا کبودی را به همراه داشته باشد که این موضوع کوتاه مدت بوده و نهایتا تا چند روز پس از انجام مزوتراپی به طور کامل رفع می شود.

کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی به چه صورت است؟
کبودی زیر چشم بعد از عمل مزوتراپی به چه صورت است؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید