میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر فراکشنال
هزینه لیزر فراکشنال

لیست موضوعات

هزینه لیزر فراکشنال

در این مقاله ی علمی پزشکی قصد داریم که موضوع هزینه لیزر فراکشنال را برای شما خوانندگان و مخاطبین عزیز مورد بحث و بررسی قرار دهیم. از شما خواهشمند است تا انتهای این نوشتار ما را همراهی نمایید.

هزینه لیزر فراکشنال
هزینه لیزر فراکشنال

برای کسب اطلاعات لازم در هزینه لیزر فراکشنال می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

امروزه بسیاری از مردم در نواحی مختلف بدن خویش دارای برخی از انواع ناراحتی ها و یا عارضه ها می باشند. برخی از این عوارض و بیماری ها، مربوط به اعضای درونی و داخلی بدن می باشند که برای درمان و رفع این امراض، شیوه های متعدد و متنوع پزشکی وجود دارد.

برخی از این عارضه ها در بیرون از بدن رخ داده و در قسمت ظاهری بدن افراد قابل مشاهده می باشند. مثلا مشاهده می کنیم که در چهره و صورت برخی از افراد، ناراحتی های پوستی، چین و چروک و مواردی از این قبیل وجود دارند. معمولا این افراد از ایجاد چین و چروک در پوست خویش و به ویژه ناحیه ی صورت خود اظهار نارضایتی می کنند و همواره به دنبال راه حل هایی برای رهایی از این مشکلات هستند.

مهم ترین دلیل هایی برای به وجود آمدن چین و چروک های پوستی

چین و چروک های به وجود آمده در پوست افراد مختلف می توانند دلیل های مختلفی برای خود داشته باشند. برخی از این انواع چین و چروک به موضوع افزایش سن و ورود به سنین پیری مربوط می شوند که طبیعتا در اکثر افراد و انسان ها این یک امر طبیعی بوده و مطمئنا دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

هر چند با انجام برخی از اقدام ها و رعایت یک سری از موارد می توان این دلیل به وجود آمدن چین و چروک ها را با مقداری تاخیر مواجه نمود، اما بالاخره اتفاق خواهد افتاد.

در برخی از افراد دیگر و با توجه به حضور مداوم و طولانی مدت ایشان در معرض نور خورشید، امکان به وجود آمدن چین و چروک هایی در پوست ایشان نیز وجود دارد. مهم ترین علت برای این امر این می باشد که با توجه به شدتی که اشعه ی تابیده شده از خورشید تحت عنوان فرا بنفش دارد، سبب تخریب کلاژن های مربوط به پوست شده و این کلاژن ها به تدریج از بین رفته و کم تر و کم تر می شوند.

کلاژن ها با از دست رفتن میزان رطوبت پوست امکانی نیز برای تولید مجدد نخواهند داشت

از طرفی این کلاژن ها با از دست رفتن میزان رطوبت پوست امکانی نیز برای تولید مجدد نخواهند داشت. به این صورت پوست آن خاصیت انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی سابق خود را نخواهد داشت و به تدریج حاوی چین و چروک هایی خواهد شد که روز به روز بر تعداد و میزان عمق آن ها افزوده خواهد شد.

برخی دیگر از افراد جامعه دارای شرایطی خاص در بدن خویش می باشند که به صورت ژنتیکی و خانوادگی دارای استعداد بیشتری برای ابتلا به این چین و چروک ها هستند. به گونه ای که عموما میزان رطوبت در پوست ایشان کم تر بوده و زودتر و به میزان بیشتری دچار چین و چروک در پوست خویش و به خصوص منطقه ی صورت خود می شوند.

کلاژن ها با از دست رفتن میزان رطوبت پوست امکانی نیز برای تولید مجدد نخواهند داشت
کلاژن ها با از دست رفتن میزان رطوبت پوست امکانی نیز برای تولید مجدد نخواهند داشت

یکی دیگر از مهم ترین علت ها برای به وجود آمدن این چین و چروک ها، نوع غذایی می باشد که مردم مختلف مورد مصرف خود قرار می دهند. مسائل تغذیه ای نیز به خوبی می توانند در به وجود آمدن چین و چروک ها در نقاط مختلف بدن تاثیر گذار باشند.

قطعا میزان آبی که ما بخوریم، به همراه برخی دیگر از مواد معدنی، ویتامین ها، میوه ها و دیگر موارد می توانند در شاداب ماندن و جوانی پوست ما اثر داشته باشند.

از دیگر موارد تاثیر گذار در موضوع ایجاد چین و چروک های پوستی می توانیم داشتن تحرک و اقدام به انواع فعالیت های ورزشی از مبتدی تا پیشرفته را بیان کنیم.

ورزش

موضوع ورزش نیز یکی از مسائلی است که امروزه مورد توجه بیشتر مردم و رسانه ها بوده و مسئولین بهداشتی و پزشکی دولت ها مردم را نسبت به این موضوع تشویق می کنند تا بتوانند بدنی سالم، پوستی شاداب و زندگی سرشار از شادابی را داشته باشند.

تقریبا می توانیم تا همه موارد بیان شده ی فوق را که دارای سطحی از تاثیرات در ایجاد چین و چروک های پوستی و یا با تاخیر مواجه نمودن این عارضه ها هستند، تحت عنوان سبک زندگی نام ببریم و به شما نیز توصیه کنیم که یک سبک مناسب را برای زندگی خویش مورد انتخاب قرار دهید.

از موضوع پوست و چین و چروک های مربوط به آن که بگذریم، وارد مبحث مو می شویم. در این جا موضوع دیگری که ما می توانیم به عنوان پیش زمینه ای از سوژه ی اصلی مقاله ی هزینه لیزر فراکشنال در مورد آن بحث نماییم، موضوع وجود و رشد برخی از موهای زائد در نقاطی مختلف از بدن هر فردی می باشد.

رشد موهای زائد

همان گونه که اطلاع دارید، برخی از افراد و به ویژه خانم ها دارای رشد موهایی زائد در برخی از ناحیه های بدن خویش می باشند که این موضوع ایشان را با نا رضایتی ها مواجه نموده است، به شکلی که همواره به دنبال راه ها و روش هایی برای رهایی از این موهای زائد هستند.

ایشان معمولا شیوه های مختلفی را به صورت سعی و خطا مورد آزمایش و اجرا قرار می دهند. برخی از این شیوه ها می توانند تا به شکلی موقتی و گذرا مشکل موهای زائد را در بدن افراد رفع کنند

که البته بعضی از متدها در حالی که موقتا موهای زائد را از بین می برند، دارای برخی از عارضه ها نیز می باشند که با در نظر گرفتن این عوارض می توانیم آن ها را در زمره ی شیوه های نا مناسب برای حذف موهای زائد در نظر بگیریم.

رشد موهای زائد
رشد موهای زائد

این شیوه ها امروزه دیگر دارای کابردهای چندانی نیستند و افراد کمی از این موارد استفاده می کنند. البته منظور ما بیشتر در خصوص حذف موهای اضافی و زائد می باشد.

ابداع شیوه های لیزر درمانی برای درمان عارضه های پوستی، مشکلات موهای زائد و…

در این خصوص امروزه شیوه های نوین و جدیدی نیز ابداع شده اند که تعدادی از افراد در پی به کار گیری این متدها برای رهایی از دست موهای زائد بدن خویش می باشند. یکی از این شیوه های نوین که امروزه بسیار پیشرفته نموده و از رونق خیلی خوبی نیز برخوردار شده است، موضوع لیزر درمانی و یا درمان با کمک لیزر می باشد.

از این شیوه ی نوین و پیشرفته، افرادی برای رهایی از دست چین و چروک های صورت، حذف خط های اخم و خنده و این گونه موارد مربوط به عارضه های پوستی استفاده می کنند. این در حالی می باشد که برخی از اشخاص نیز از این امکانات جدید در راه حذف موهای زائد در برخی از نقاط خویش استفاده می کنند.

مثلا خیلی از خانم ها تمایل دارند تا موهای رشد کرده در برخی از نواحی بدن خویش را به طور کامل و برای همیشه از بین ببرند تا دیگر مجبور نباشند با کمک گرفتن از شیوه های قبلی و سنتی و با تکرار فراوان، در پی حذف این موها باشند و مدام برای این کار تلاش نمایند.

ابداع شیوه های لیزر درمانی برای درمان عارضه های پوستی، مشکلات موهای زائد و...
ابداع شیوه های لیزر درمانی برای درمان عارضه های پوستی، مشکلات موهای زائد و…

برخی نواحی که خانم ها برای حفظ زیبایی ظاهری خویش، موهای زائد آن جا را مورد لیزر درمانی قرار می دهند

از برخی نواحی که خانم ها برای حفظ زیبایی ظاهری خویش، موهای زائد آن جا را مورد لیزر درمانی قرار می دهند، می توانیم ناحیه تناسلی، گردن، دست ها، پاها و …. را نام ببریم.

یکی از مواردی که امروزه در حوزه ی لیزر درمانی مورد کاربرد قرار می گیرد، لیزر فراکشنال است که موضوع اصلی نوشتار امروز ما با محوریت هزینه لیزر فراکشنال نیز می باشد.

برخی نواحی که خانم ها برای حفظ زیبایی ظاهری خویش، موهای زائد آن جا را مورد لیزر درمانی قرار می دهند
برخی نواحی که خانم ها برای حفظ زیبایی ظاهری خویش، موهای زائد آن جا را مورد لیزر درمانی قرار می دهند

در ادامه مقاله ی هزینه لیزر فراکشنال، برای بسط و تفهیم بهتر این موضوع به طرح و پاسخ برخی از سوالات و تیترها در این زمینه خواهیم پرداخت. این سوال ها به شرح ذیل می باشند:

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا در خصوص لیزر چیزی می دانید و اطلاعاتی در این باره دارید؟

آیا در مورد لیزری تحت عنوان لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که شیوه ی درمانی به کمک لیزر فراکشنال به چه صورت عمل می نماید؟

آیا در خصوص افرادی که کاندیدهای مناسبی برای لیزر فراکشنال می باشند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص افرادی که شرایط مناسب برای انجام لیزر فراکشنال را ندارند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص شرایط انجام لیزر فراکشنال در زمان بارداری و یا دوره ی شیردهی خانم ها اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص ویژگی های تخصصی لیزر فراکشنال و یا لیزر co2 اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص روش کار و شیوه عملکرد لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید شیوه ی لیزر فراکشنال چگونه و به چه صورت بر پوست یک فرد اثر می گذارد؟

آیا در خصوص مدت زمان لازم برای انجام لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مجموع میزان جلسه های لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا می توانیم همه ی نقاط بدن خود را تحت اجرای لیزر فراکشنال قرار دهیم؟

آیا در خصوص مهم ترین فواید و مزیت های استفاده از لیزر فراکشنال حاوی اطلاعاتی می باشید؟

آیا در مورد مهم ترین کاربردهای درمانی لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که بعد از اجرای لیزر فراکشنال، چه اتفاقی بر روی پوست فرد می افتد؟

آیا می دانید از چه زمانی نتیجه ها و تاثیرات لیزر فراکشنال بر روی پوست فرد قابل مشاهده می باشند؟

آیا در خصوص دستور العمل های مهم در زمان اجرای لیزر فراکشنال با کمک اکسیژن اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص هزینه لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص لیزر چیزی می دانید و اطلاعاتی در این باره دارید؟

در این بخش از نوشتار علمی پزشکی خود در خصوص هزینه لیزر فراکشنال لازم است تا در ارتباط با خود موضوع لیزر موارد ی را خدمت شما ارائه دهیم و شما را با آن آشنا نماییم. پس در ادامه نیز ما را همراهی نمایید.

یکی دیگر از عناوین مورد استفاده برای واژه ی لیزر، تابش گسیل القا شده می باشد. این ها ابزار و وسائلی هستند که صدور نور را به شکلی همگرا و متمرکز شده انجام می دهند. همچنین در این خصوص از اصطلاحاتی نظیر هم دوست و هم فاز نیز استفاده می شود. میزان طول موج در همه ای امواج به یک مقدار می باشد.

آیا در خصوص لیزر چیزی می دانید و اطلاعاتی در این باره دارید؟
آیا در خصوص لیزر چیزی می دانید و اطلاعاتی در این باره دارید؟

همه امواج مربوط به لیزر در یک سو حرکت می نمایند و قادر هستند که انرژی کل موج را در یک نقطه متمرکز نمایند. امروزه لیزر دارای کاربردهای فراوانی در حوزه های مختلف می باشد.

مثلا ما می توانیم لیزر را در صنایع، سیستم های نظامی، لیزر درمانی که مربوط به حوزه ی پزشکی می باشد، ( مانند همین فراکشنال) و…… استفاده نماییم. لیزرهایی که در دنیای درمان پزشکی مورد کاربرد واقع می شوند، بر طبق میزان طول موجی که دارا می باشند، به دو دسته ی مهم تقسیم می شوند.

این دو دسته از لیزرها به شرح ذیل می باشند:

لیزرهایی که قابل مشاهده هستند و طول موج آن ها میان اعداد 400 الی 700 و بر حسب واحد نانومتر می باشد.

دسته دوم، گروهی از لیزرها می باشند که میزان طول موجشان از 700 بالاتر بوده و بر طبق واحد نانومتر مورد محاسبه قرار می گیرند.

گروه دوم از لیزرهای فوق را لیزر نامرئی نیز می گویند.

پرتوهایی که مربوط به دستگاه لیزر می باشند، دارای موادی جمع کننده که نقش فعال کننده ای برای نور دارند، می باشند و در داخل یک محفظه با عنوان تشدید جایگذاری شده اند.

موادی که در این جا به عنوان جمع کننده عنوان نمودیم، نقش دیگری برای تقویت نمودن پرتوهای نور و به کمک انرژی برق دارند. اولین بار انیشتین توانست طرح ابتدایی لیزر را ارائه نماید و البته بعد از فوت ایشان بود که لیزر به شکلی کاملا کاربردی به دنیای انسان ها وارد شد. تا جایی که به شرایط و اوضاع امروزی خود رسید که بسیار مفید و پر کاربرد شده است.

کاری که در لیزر انجام می شود

کاری که در لیزر انجام می شود، به این صورت می باشد که زمانی که یک فوتون به ذره ای تابانده می شود، یک عدد فوتون دیگر قابل آزاد شدن می شود و امکان آزاد شدن آن فراهم می شود. این دو مورد از فوتون ها دارای فرکانسی برابر می باشند. همچنین در این جا منظور ما از واژه ی ذره یک موضع کلی بوده و می تواند بیانگر مواردی مانند مولکول، اتم و یا یون ها باشد.

وقتی این روند ادامه پیدا می کند، شماره ی مربوط به فوتون ها روندی افزایشی پیدا می کند و به این صورت قادر خواهند بود تا یک نوار باریکی از فوتون ها را ایجاد نمایند.

به لحاظ ماهیتی، لیزر چیزی جدا از نور نمی باشد و آن دسته از ویژگی های فیزیکی که لیزر دارد، سبب شده اند که لیزر از سایر نورهای معمولی جدا شده و واژه ای متمایز را به خود اختصاص دهد.

از روزهای اولی که لیزر ابداع شد، به بیشتر خصوصیت های مهم و کاربردی آن نیز پی برده شد که ما در این نمونه مقاله ها که در حوزه های درمانی و پزشکی هستند، برخی از این موارد را مورد گزینش قرار داده و تشریح می نماییم. این مورد را در ذهن داشته باشید که پیشرفت های علوم مختلف در سالیان اخیر بدون حضور لیزر امکان پذیر نبوده و نمی تواند دارای معنی خاصی باشد.

کاری که در لیزر انجام می شود
کاری که در لیزر انجام می شود

مهم ترین قسمت از علوم مربوط به فیزیک اتمی، همان فیزیک لیزری می باشد

شاید به جرأت بتوان بیان نمود که مهم ترین قسمت از علوم مربوط به فیزیک اتمی، همان فیزیک لیزری باشد. زمانی که انرژی را به الکترون های یک اتم می دهیم، می توانیم این الکترون ها را وارد مدارهایی درجه بالاتر نماییم.

اما این موقعیت فیزیکی تازه برای الکترون های ذکر شده نمی تواند جایگاهی پایدار باشد و الکترون ها تمایل دارند که انرژی دریافت شده ی قبلی را پس داده و یا آزاد نمایند و به این صورت مجددا به موقعیت فیزیکی پیشین خود بازگردند.

انرژی ذکر شده فوق به شکل یک عدد فوتون که دارای فرکانس مشخصی می باشد، آزاد می گردد. پس یکی از واحدهای مربوط به انرژی نورانی از همین فوتون ها تولید و تشکیل گشته است.

پس زمانی که قادر باشیم تا همه ی این موارد که در بالا توضیح دادیم را در مورد گروهی از اتم ها انجام دهیم، می توانیم یک پرتو نور را ایجاد نماییم که دارای فرکانسی یکسان باشد. همچنین با به کار بردن برخی از شیوه های دیگر می توانیم پرتوهای بزرگتری را نیز تولید نماییم که آن ها نیز هم فاز باشند.

این موضوع می تواند به عنوان پایه و اساس لیزر در علوم مختلف شناخته شود. تعدادی از ویژگی های موجود در لیزر کاملا منحصر به فرد و خاص می باشند که در دیگر نورهای عادی خبری از آن ها نیست و به این صورت می باشد که لیزر از دیگر واحدهای نوری متمایز و جدا شده است.

آیا در مورد لیزری تحت عنوان لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت از مقاله ی علمی پزشکی خود در زمینه ی هزینه لیزر فراکشنال تصمیم داریم که در ارتباط با لیزر فراکشنال موارد ی را خدمت شما بیان نماییم و شما را با آن آشنا نماییم. پس در ادامه نیز ما را همراهی نمایید.

آیا در مورد لیزری تحت عنوان لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟
آیا در مورد لیزری تحت عنوان لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

افرادی که به دنبال جوان نمودن پوست خویش هستند، می توانند شیوه های مربوط به لایه بردای را مورد گزینش و انتخاب خود قرار دهند. معمولا این افراد می توانند برای لایه برداری پوست و با هدف جوان سازی از شیوه های پیلینگ، میکرودرم آبریژن و یا لیزرهای فراکشنال استفاده نمایند.

در بین این سه مورد، مورد اول یکی از شیوه های شیمیایی می باشد، همچنین مورد دوم نیز در دسته شیوه های مکانیکی واقع شده است و گزینه ی فراکشنال نیز از انواعی می باشد که در حوزه ی نور و لیزر هستند.

در نوع اول که حالت شیمیایی دارد، میزان عمق کار قابل کنترل نمی باشد و همچنین شیوه ی دوم نیز دارای عمق نفوذ کم بوده و از تعدد جلسه ها برخوردار می باشد. بنابراین یکی از بهترین شیوه ها همان روش سوم و به کار بردن لیزر در درمان می باشد. در این زمینه لیزری تحت عنوان فراکشنال یا co2 مورد معرفی قرار گرفت.

در این شیوه پرتوی از لیزر که بر یک ناحیه مورد تابش قرار می گیرد، بسیار نازک می باشد و می تواند به خوبی در لایه های پوست و به میزان های دلخواه نفوذ نماید. در این روش یک ستون با ضخامت بسیار کم از لایه های رویی پوست با توجه به شدت گرمای مربوط به لیزر تبخیر می شود. میزان حرارت ایجاد شده در این روش گاه تا 350 درجه سانتی گراد نیز می رسد.

بر اثر تبخیر تعدادی سوراخ بسیار ریز بر روی سطحی از پوست که با عنوان اپیدرم شناخته می شود، ایجاد می شود

بر اثر تبخیری که در بالا به آن اشاره داشتیم، تعدادی سوراخ بسیار ریز بر روی سطحی از پوست که با عنوان اپیدرم شناخته می شود، ایجاد می شود. از آن جایی که همه سطوح پوست فرد مورد درمان با لیزر تماس و برخورد مستقیمی ندارند، از واژه ی فراکشنال برای این شیوه استفاده می شود که منظور این واژه این است که بخشی و یا کسری از پوست با لیزرهای مورد کاربرد در درمان تماس دارد و به این خاطر از مفهوم کسر یا فراکشنال استفاده می شود.

به راحتی می توان تعداد سوراخ هایی که قرار است تا در سطح پوست و لایه اپیدرم ایجاد شوند را کنترل نمود و از طرفی هر چه میزان این سوراخ ها بیشتر شود، کیفیت کار بهتر بوده و نتیجه های مطلوب تری به دست خواهند آمد.

در مناطقی، حاشیه ی لایه های اپیدرم و درم پوست، یک میدان و یا شعاع گرمایی شدید تشکیل می شود. هر چه از بخش های مرکزی به سمت لبه ها می رویم، میزان گرما کم تر می شود و از حرارت اصلی کاسته می شود.

در نقطه هایی که نزدیک به این ستون حرارتی قرار دارند، یک ناحیه با عنوان منطقه ی انعقادی تشکیل می شود. در این قسمت ها حرارت حدود 60 درجه سانتی گراد می باشد. در بخش های دورتر، حرارت کم تر بوده و در اطراف 45 درجه می باشد.

این حرارت می تواند گرمای مناسبی برای تحریک برای رشد مجدد فیبروبلاست ها باشد

این حرارت می تواند گرمای مناسبی برای تحریک برای رشد مجدد فیبروبلاست ها باشد و بر اثر تولید این فیبروبلاست ها، تولید مجدد کلاژن ها و الاستین پوست مورد تحریک واقع می شود.

از طرفی زمانی که طول رشته های مربوط به کلاژن ها کاهش پیدا می کند، میزان چین و چروک ها کم تر شده و از عمق خط های خنده و یا اخم نیز کاسته می شود. همچنین بر میزان ثبات و قوام پوست فرد مورد درمان نیز افزوده می شود.

لطفا با بخش های بعدی نوشتار هزینه لیزر فراکشنال نیز همراه باشید.

آیا می دانید که شیوه ی درمانی به کمک لیزر فراکشنال به چه صورت عمل می نماید؟

در این قسمت از مقاله ی هزینه لیزر فراکشنال مطالبی را در زمینه ی چگونگی عملکرد شیوه ی لیزر فراکشنال خدمت شما مخاطبین عزیز توضیح خواهیم داد.

معمولا برای انجام شیوه درمانی لیزر فراکشنال تنها کافی است تا یک جلسه ی درمانی را پشت سر بگذاریم. البته در برخی از موارد که شدت آسیب ها و یا ضایعه های پوستی بیشتر می باشد، این تعداد جلسه ها، به 3 مورد می رسند که بهتر است تا ما بین هر یک از این جلسه ها، فاصله هایی حدودا 6 هفته مورد رعایت قرار گیرند.

آیا می دانید که شیوه ی درمانی به کمک لیزر فراکشنال به چه صورت عمل می نماید؟
آیا می دانید که شیوه ی درمانی به کمک لیزر فراکشنال به چه صورت عمل می نماید؟

در آغاز روش لیزر فراکشنال از بی حسی های موضعی استفاده می کنند تا در حین اجرای آن، فرد احساس کوچک ترین دردی را نداشته باشد. هر یک از فوتون هایی که در شیوه ی لیزر فراکشنال مورد استفاده قرار می گیرند، بر حسب واحد ژول مورد محاسبه قرار گرفته و بیان می شوند.

متخصص های این امر می توانند میزان و تعداد سوراخ ها در لایه اپیدرم را برای مساحت های مشخصی مانند 1*1 سانتی متر تنظیم و کنترل نمایند. معمولا در این مساحت می توان 125 الی 250 عدد سوراخ ریز را در لایه ی اپیدرم پوست ایجاد نمود.

لیزر فراکشنال در ضایعه های پوستی عمیق

اگر شرایط برخی آسیب های پوستی به گونه ای باشد که از عمق بالایی برخوردار باشند، برای این که میزان تاثیرات لیزر فراکشنال بیشتر باشد، از انرژی بالاتری استفاده می نمایند.

مثلا می توان این اقدام ها را برای جای جوش ها و یا خط های عمیق اخم و خنده استفاده نمود. در کل منظور، زمانی می باشد که عمق چین و چروک ها و یا ضایعه های پوستی زیاد باشد.

زمانی که در این شرایط میزان انرژی را بیشتر می کنند، ممکن است که در سطح وسیعی از آن حالت انعقاد پیش آید و برای این که جلوی این موضوع را بگیرند، می توانند تعداد سوراخ ها را در سطح های مشخصی کم تر نمایند. به عنوان مثال می توان از 125 سوراخ و با همراهی 25 ژول انرژی استفاده نمود.

لیزر فراکشنال در آسیب های سطحی و ساده

البته در زمانی که شدت ضایعه ها کم تر است و آسیب ها و چین و چروک ها از عمق کم تری برخوردار می باشد، می بایست میزان انرژی پرتوهای مربوط به لیزر فراکشنال را کم تر انتخاب نمود.

در این شرایط بهتر است تا تعداد سوراخ ها در واحد سطح بیشتر باشند. به عنوان مثال در این وضعیت می توان 250 سوراخ را به همراه انرژی 6 ژول مورد استفاده قرار داد.

لیزر فراکشنال در آسیب های سطحی و ساده
لیزر فراکشنال در آسیب های سطحی و ساده

در این حالت تنها سوراخ های ریزی در ناحیه ی مورد نظر ایجاد شده اند و نیازی نبوده است که همه ی اپیدرم پوست مورد برداشته شدن قرار گیرد.

مدت زمان لازم برای بسته شدن پوست آن ناحیه حدود 48 ساعت می باشد

لذا مدت زمان لازم برای بسته شدن پوست آن ناحیه حدود 48 ساعت می باشد که یک زمان مناسب به حساب می آید. پس در این شیوه سرعت ترمیم و بهبودی بسیار بهتر می باشد.

ضمنا در این شیوه احتمال این که عفونتی در آن ناحیه رخ دهد و یا این که اسکار ایجاد شود، بسیار پایین می باشد. معمولا حداکثر جلسه هایی که برای لیزر فراکشنال مورد نیاز می باشد، 3 الی 4 جلسه بوده که بهتر است تا در فاصله های زمانی 4 الی 6 هفته ای برگزار شوند.

مدت زمان لازم برای بسته شدن پوست آن ناحیه حدود 48 ساعت می باشد
مدت زمان لازم برای بسته شدن پوست آن ناحیه حدود 48 ساعت می باشد

نمی توان این فاصله ی زمانی ما بین جلسه های لیزر فراکشنال را کم تر از 1 ماه و یا بالاتر از 6 هفته در نظر گرفت. در این صورت میزان تاثیر گذاری لیزر فراکشنال کم تر خواهد شد.

شما در حال مطالعه مقاله ای علمی و پزشکی در حوزه لیزر فراکشنال و با عنوان هزینه لیزر فراکشنال می باشید. لطفا در بخش های بعدی مقاله نیز با ما همراه باشید.

آیا در خصوص افرادی که کاندیدهای مناسبی برای لیزر فراکشنال می باشند، اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت از مقاله ی هزینه لیزر فراکشنال، می خواهیم به شما بگوییم که چه افرادی برای انجام این شیوه ی لیزر درمانی مناسب تر می باشند.

مطمئنا در هر یک از شیوه های درمانی متنوعی که در سراسر دنیا وجود دارد، برخی افراد برای انجام آن شیوه مناسب تر می باشند و دارای شرایط خوبی برای اقدام نسبت به آن روش می باشند.

این شیوه درمانی به کمک لیزر که ما، تحت عنوان لیزر فراکشنال می شناسیم نیز برای برخی از افراد و بعضی شرایط پوستی ویژه بهتر و مناسب تر می باشد.

مهم ترین شرایط مناسب برای انجام لیزر فراکشنال به شرح زیر می باشند:

یکی از کاربردهای مناسب لیزر فراکشنال برای آسیب های پوستی می باشد که به علت نور خورشید ایجاد شده اند.

اگر صدمه های پوستی به دلیل بالا رفتن میزان سن هستند، استفاده از لیزر فراکشنال برای آن ها نیز مفید خواهد بود.

شیوه ی لیزر فراکشنال برای از بین بردن چین و چروک های پوستی در صورت مناسب می باشد.

انواع ناهمواری های سطح پوست را می توان با کمک گرفتن از شیوه ی لیزر فراکشنال ترمیم نمود و از بین برد.

برای برخی از افراد که دچار افتادگی پوست می باشند، نیز لیزر فراکشنال دارای تاثیرات خوبی می باشد.

برای از میان بردن جای باقیمانده از جوش ها و منفذهای مختلف پوستی نیز شیوه ی لیزر فراکشنال مفید می باشد.

بهتر است که از این شیوه یعنی لیزر فراکشنال برای پوست هایی که دارای تیرگی در تیپ های 5 و 6 هستند، استفاده نشود. حتی برخی از پزشک ها به کارگیری این شیوه را برای پوست های تیره ی فوق ممنوع اعلام نموده اند.

همچنین در برخی از افراد نیز به کارگیری لیزر فراکشنال مورد توصیه قرار نمی گیرد و بهتر است تا ایشان شیوه های دیگری را مورد آزمایش قرار دهند.

برای این دسته از افراد، لیزر فراکشنال توصیه نمی شود:

آن افرادی که دارای ضعف در سیستم ایمنی بدن خویش می باشند و احتمالا به دیابت های کنترل نشده مبتلا بوده و یا در حال طی نمودن دوره های مصرف استروئیدها می باشند.

افرادی که دارای سوابقی در خصوص کلوئیدها یعنی داشتن گوشت های زائد و اضافه می باشند.

افراد مبتلا به پسوریازیس

افرادی که به عارضه ای تحت نام ویتیلیگو مبتلا هستند.

این گونه افراد می توانند از شیوه های درمانی دیگر به عنوان جایگزین لیزر فراکشنال استفاده نمایند.

همچنین برخی از افراد می توانند از شیوه های تزریقی مانند بوتاکس و یا ژل بعد از لیزر درمانی استفاده نمایند که این شیوه ها نقش تکمیل کننده ای را برای لیزر فراکشنال دارند، البته به شرطی که دست کم 30 روز از آخرین جلسه ی لیزر فراکشنال آن ها گذشته باشد.

آیا در خصوص افرادی که شرایط مناسب برای انجام لیزر فراکشنال را ندارند، اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت از متن خود با عنوان هزینه لیزر فراکشنال در خصوص آن دسته از افرادی که مناسب لیزر درمانی با شیوه ی لیزر فراکشنال نیستند، صحبت خواهیم نمود. با ما همراه باشید.

برخی از افراد با توجه به شرایطی که دارا می باشند، به طور کلی گزینه های مناسبی برای اقدام به لیزر درمانی و لیزر فراکشنال نمی باشند. ما این گونه افراد را به صورت لیست آماده نموده و خدمت شما ارائه می نماییم. این افراد که برای انجام لیزر فراکشنال مناسب نمی باشند، به شرح ذیل هستند:

خانم هایی که در حال طی نمودن دوره ی بارداری خویش هستند، به هیچ عنوان برای اقدام به لیزر فراکشنال مناسب نمی باشند و انجام این کار برای ایشان توصیه نمی شود.

آیا در خصوص افرادی که شرایط مناسب برای انجام لیزر فراکشنال را ندارند، اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص افرادی که شرایط مناسب برای انجام لیزر فراکشنال را ندارند، اطلاعاتی دارید؟

برخی از افراد که انواع حساسیت های پوستی دارند، نیز گزینه های مناسبی برای اقدام به لیزر فراکشنال نمی باشند.

اشخاصی که به طور کلی پوست حساسی را دارند، بهتر است که نسبت به لیزر فراکشنال اقدام ننمایند.

افرادی که بعد از ترمیم زخم هایشان دچار هر گونه اسکار و یا کلوئید می شوند و در این زمینه سابقه های خوبی ندارند.

آیا در خصوص شرایط انجام لیزر فراکشنال در زمان بارداری و یا دوره ی شیردهی خانم ها اطلاعاتی دارید؟

کرم بی حسی که در زمان انجام لیزر فراکشنال مورد کاربرد قرار می گیرد، به خوبی در بدن و خون فرد جذب می شود و به این صورت جنین در معرض خطر قرار می گیرد.

حتی ممکن است که آثاری از کرم های بی حسی وارد شیر مادر شده و در این صورت تاثیراتی منفی را بر روی فرزند شیرخوار ایشان می گذارد. بر اساس آزمایش هایی که بر روی موش های مختلفی در آزمایشگاه صورت گرفته است، تاثیرات منفی کرم های بی حسی مورد کاربرد در لیزر فراکشنال بر روی جنین و یا فرزندان شیرخوار به اثبات رسیده است.

آیا در خصوص شرایط انجام لیزر فراکشنال در زمان بارداری و یا دوره ی شیردهی خانم ها اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص شرایط انجام لیزر فراکشنال در زمان بارداری و یا دوره ی شیردهی خانم ها اطلاعاتی دارید؟

هر چند تحقیقات و آزمایش ها بر روی انسان ها به شکلی کامل صورت نگرفته و به اثبات نهایی نرسیده اند، باز هم عقل حکم می نماید که مادرانی که در دوره ی بارداری و یا زمان شیردهی به فرزند دلبند خویش می باشند، نسبت به لیزر فراکشنال اقدام ننمایند و انجام آن را به زمان هایی دیگر موکول کنند.

لطفا بخش های بعدی مقاله ی ما در زمینه ی هزینه لیزر فراکشنال را از دست ندهیدو زیرا قصد داریم تا نکته های مفید و با ارزشی را خدمت شما ارائه دهیم که در زمینه های درمانی به کمک لیزر درمانی برای شما مفید می باشند.

آیا در خصوص ویژگی های تخصصی لیزر فراکشنال و یا لیزر co2 اطلاعاتی دارید؟

این شیوه یعنی لیزر فراکشنال یکی از روش های غیر تهاجمی می باشد که شیوه عملکرد آن با کمک گرفتن از اشعه ی لیزر می باشد. در این شیوه اشعه ی لیزر مورد استفاده به تعداد زیادی اشعه های میکروسکوپیک تجزیه و تقسیم می شود.

بنابراین تنها قسمت مشخص و محدودی از پوست فرد مورد درمان تحت اثر این اشعه واقع می شود. در حقیقت ما می توانیم لیزر فراکشنال را به عنوان یک حد میانی و در بین لیزر های تخریبی و غیر تخریبی در نظر بگیریم و از آن استفاده های مفید فراوانی را داشته باشیم.

آیا در خصوص ویژگی های تخصصی لیزر فراکشنال و یا لیزر co2 اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص ویژگی های تخصصی لیزر فراکشنال و یا لیزر co2 اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که می دانید، مهم ترین تاثیرات انواع تخریبی لیزرها بر روی لایه ی اپیدرم پوست می باشد و اثرات اصلی و مهم شیوه های غیر تخریبی نیز تنها بر لایه درم می باشد.

منتهی ما می توانیم برای تاثیرات مناسبی بر روی هر دو لایه ی ذکر شده، یعنی درم و اپیدرم از شیوه لیزر فراکشنال استفاده نماییم و این خود یکی از نقاط بارز و ویژگی های خاص این لیزر می باشد.

لطفا در ادامه با دیگر قسمت های نوشتار ما در خصوص هزینه لیزر فراکشنال همراه باشید.

آیا در خصوص روش کار و شیوه عملکرد لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

مکانیزم اصلی در لیزر فراکشنال به این شکل می باشد که مقادیری جمع شده به شکل ستون از نور لیزر که شعاع هایی بسیار باریک دارند، به سطح پوست فرد تابانده می شوند. شعاع این ستون های نوری در حد میکرون می باشد.

در این شیوه بخش های زیادی از سطح بیرونی یا اپیدرم پوست در سلامت کامل باقی می مانند. لیزر فراکشنال می تواند بر روی هر دو لایه ی اپیدرم و درم پوست دارای تاثیراتی باشد.

البته شیوه کار آن به شکلی است که هزاران ستون اشعه ای را که خیلی ظریف هستند، تولید کرده و با عمقی مناسب به لایه های پوستی نفوذ می نمایند. عنوان دیگر این ستون های اشعه ای MTZ یاMicrothermal treatment zone نیز می باشد.

آیا در خصوص روش کار و شیوه عملکرد لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص روش کار و شیوه عملکرد لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که شیوه ی لیزر فراکشنال چگونه و به چه صورت بر پوست یک فرد اثر می گذارد؟

وقتی این ستون های اشعه ای یا نوری بر لایه های پوست تابانده می شوند، به شکلی ستونی لایه های اپیدرم و درم پوست را مورد تخریب قرار می دهند.

هنگامی که لایه ی اپیدرم مورد نظر خراب می شود، نتیجه به این صورت می باشد که محتوای این لایه به خارج ریخته می شود که همزمان با آن، بعضی از سلول های رنگدانه ای نیز بیرون می آیند.

همچنین در زمانی که درم مورد تخریب قرار می گیرد، نتیجه ی مناسبی رخ می دهد و آن ساخته شدن و بازسازی دوباره ی کلاژن های پوست می باشد.

آیا در خصوص مدت زمان لازم برای انجام لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

در مجموع، اجرای لیزر فراکشنال نهایتا 30 دقیقه زمان نیاز دارد. البته اگر قرار باشد که همزمان با لیزر فراکشنال، رادیو فرکانسی نیز مورد اجرا واقع شود. مجموعا و نهایتا این زمان به حدود 45 دقیقه افزایش پیدا می کند.

آیا در خصوص مدت زمان لازم برای انجام لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص مدت زمان لازم برای انجام لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

آیا در خصوص مجموع میزان جلسه های لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

قبل از این که به بررسی هزینه لیزر فراکشنال بپردازیم، بهتر است تا تعداد جلسات لیزر را بررسی کنیم.

برای بیان دقیق میزان جلسه های لیزر فراکشنال باید گفت که این موضوع حداقل به دو پارامتر بستگی دارد. یکی این که نوع تنظیمی که روی دستگاه لیزر فراکشنال انجام می شود، به چه صورت می باشد و در درجه ی دوم نوع بیماری که فرد تحت درمان دارد نیز دارای اهمیت می باشد و بر اساس این دو گزینه تعداد جلسه هایی که برای اجرای لیزر فراکشنال مورد نیاز می باشد، تا حدودی متفاوت می شود.

اما به طور معمول و در حالت میانگین، بین 4 الی 6 جلسه برای اجرای کامل و مناسب لیزر فراکشنال زمان نیاز می باشد. همچنین به این نکته نیز توجه نمایید که حداقل فاصله ی زمانی میان هر یک از جلسه های لیزر فراکشنال می بایست حدود 4 هفته باشد.

شما در حال خواندن و مطالعه یکی از مقاله های علمی و پزشکی در حوزه لیزر درمانی و با عنوان هزینه لیزر فراکشنال می باشید. در ادامه ی این مقاله نیز با ما همراه باشید.

آیا می توانیم همه ی نقاط بدن خود را تحت اجرای لیزر فراکشنال قرار دهیم؟

در این قسمت از متن خود با موضوع هزینه لیزر فراکشنال، می خواهیم ناحیه های مهمی از بدن که قابلیت انجام این شیوه ی لیزر درمانی را دارند، برای شما معرفی نماییم.

لیزر فراکشنال را می توانیم در هر نقطه ای از بدن به کار ببریم. البته در برخی از ناحیه های بدن باید آن را با دقت به کار برد و آن ناحیه ها دارای مقداری محدودیت در استفاده از لیزر فراکشنال می باشند.

همچنین در مورد برخی از نواحی بدن که دیگر شیوه های لیزر درمانی در آن جا با محدودیت مواجه هستند، شیوه ی لیزر فراکشنال به نحو بهتری عمل می نماید. مثلا می توانیم در این زمینه ناحیه های گردن و دست را مثال بزنیم.

آیا در خصوص مهم ترین فواید و مزیت های استفاده از لیزر فراکشنال حاوی اطلاعاتی می باشید؟

مهم ترین مزیت های به کار گیری لیزر فراکشنال را می توانیم به صورت گزینه های ذیل بیان نماییم:

با به کار گیری این شیوه از لیزر درمانی، میزان ساخت کلاژن های تازه ی پوست بیشتر می شود.

در خصوص عارضه های احتمالی، این روش دارای ریسک پایین تری در مقایسه با دیگر شیوه های لیزر درمانی می باشد.

امکان برداشتن لایه ها و تحریک پذیری به شکل همزمان فراهم می باشد.

به کارگیری این شیوه، ساده می باشد و دارای کاربردی آسان است.

این شیوه از هزینه های مناسبی برخوردار می باشد.

با این شیوه می توان چین و چروک های سطحی را نیز کم نمود و سبب رفع مشکل افتادگی پوست نیز می شود.

حتی در یک جلسه اجرای لیزر فراکشنال نیز به صورتی واضح در پوست فرد، قوام خوبی را مشاهده می نماییم و ترکیب مناسبی از پوست نیز در همان جلسه ی ابتدایی قابل رؤیت می باشد.

بعد از گذشت یک جلسه از اجرای لیزر فراکشنال، حداقل زمانی که بعد از آن فرد می تواند فعالیت های روزمره ی خویش را از سر بگیرد، به مدت 3 روز می باشد.

لطفا با بخش های بعدی متن ما در خصوص هزینه لیزر فراکشنال همراه باشید تا اطلاعات مفید و کاربردی را در این زمینه برای شما ارائه نماییم.

آیا در مورد مهم ترین کاربردهای درمانی لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

این شیوه از لیزر درمانی دارای کاربردهای فراوانی در بین مردم می باشد. این نوع از لیزر، دارای طیف گسترده ای از اثر بخشی می باشد. منظور این می باشد که این شیوه ی درمانی، هم در جهت جوان نمودن پوست و کم نمودن میزان چین و چروک ها موثر می باشد و هم این که برای لک هایی که نسبت به درمان مقاوم می باشند، بسیار مفید می باشد.

این شیوه ی درمانی برای مسدود نمودن منفذهای پوستی نیز به خوبی عمل می کند. شیوه ی درمانی به کمک لیزر فراکشنال دارای اثرات بسیار خوبی بر روی ترک های پوستی دوران بارداری نیز می باشد.

از دیگر نمونه ها و تاثیرات لیزر فراکشنال می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

بهبود و درمان اسکارهایی که ناشی از انواع جوش ها می باشند.

این شیوه در خصوص اسکارهای مربوط به سالک و اسکارهایی که در خصوص عمل های جراحی می باشند، نیز دارای تاثیرات بسیار مثبتی می باشد.

از دیگر نمونه ها و تاثیرات لیزر فراکشنال می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:
از دیگر نمونه ها و تاثیرات لیزر فراکشنال می توانیم موارد ذیل را نام ببریم:

تاثیرات مناسبی در زمینه آکنه، انواع سوختگی ها و…

درمان لک های پوستی

بهبود انواع چین و چروک های پوستی در نواحی مختلف بدن

درمان فوق العاده در مورد لک های قهوه ای بر روی پوست

بالا بردن میزان قوام پوست و مستحکم نمودن آن

و…

آیا می دانید که بعد از اجرای لیزر فراکشنال، چه اتفاقی بر روی پوست فرد می افتد؟

زمانی که اجرای لیزر فراکشنال به پایان می رسد، در همان ابتدا پوست فرد مقداری ملتهب می شود و پوست فرد با کمی برافروختگی همراه می شود. در این شرایط، فرد می تواند از کمپرس یخ برای آرام نمودن پوست استفاده نماید.

بعد از این که بین 12 الی 24 ساعت از کار لیزر فراکشنال گذشت، پوست حالتی آفتاب سوخته را به خود می گیرد و رنگ آن تقریبا قهوه ای سوخته می شود و زمانی که سه الی 6 روز از این قضیه می گذرد، با رخ دادن پوست اندازی، این حالت آفتاب سوختگی نیز بر طرف می شود.

در این زمان، پوست بسیار شفاف تر شده و میزان تیرگی آن کمتر شده و به رنگ قرمز می ماند. قرمزی های خفیفی که بر روی پوست فرد می باشند، بعد از گذشت 7 الی 14 روز به کلی از بین می روند.

در زمانی که پوست در حالت آفتاب سوختگی می باشد، پزشک متخصص برخی از کرم هایی که نقش ترمیمی دارند و یا این که حاوی انواع آنتی بیوتیک می باشند را برای فرد تجویز می نماید و به این صورت بهبودی و ترمیم پوست فرد سریع تر رخ خواهد داد.

آیا می دانید که بعد از اجرای لیزر فراکشنال، چه اتفاقی بر روی پوست فرد می افتد؟
آیا می دانید که بعد از اجرای لیزر فراکشنال، چه اتفاقی بر روی پوست فرد می افتد؟

آیا می دانید، از چه زمانی نتیجه ها و تاثیرات لیزر فراکشنال بر روی پوست فرد قابل مشاهده می باشند؟

هر یک از شیوه های درمانی لیزر درمانی به مدت زمانی نیاز دارند تا بتوانند بهترین نتیجه ها و تاثیرات خود را نشان دهند و این تغییرات بر روی پوست افراد قابل رؤیت باشند.

پس درمانی که از سوی لیزر فراکشنال به دست می آید، آن قدر سریع نمی باشد و عموما بهبودی که از این شیوه ی درمانی حاصل می شود، بین 3 الی 4 ماه بعد از اتمام جلسه های لیزر فراکشنال قابل مشاهده می باشد.

در طی این مدت، پوست فرد در حال تولید نمودن کلاژن های جدید می باشد و بازسازی کلاژن ها و الاستین های قدیمی در حال رخ دادن می باشد. پس در این خصوص تعجیل ننموده و صبوری نمایید تا بتوانید شاهد بهترین نتیجه ها در این زمینه باشید.

آیا در خصوص دستور العمل های مهم در زمان اجرای لیزر فراکشنال با کمک اکسیژن اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از نوشتار هزینه لیزر فراکشنال، ما مجموعه دستورالعمل های مربوط به لیزر فراکشنال به کمک اکسیژن را در قالب تیترهای ذیل آماده نموده و خدمت شما خوانندگان و مخاطبین عزیز ارائه می نماییم:

برای خنک نمودن موضعی که تحت لیزر فراکشنال قرار گرفته است، از کیسه یخ استفاده نمایید. بهتر است که در این خصوص تاخیر ایجاد ننمایید.

کرم های ویژه ای که مخصوص بعد از لیزر درمانی می باشند را روزانه و در 4 الی 5 نوبت استعمال نمایید. به این صورت التهاب ها و قرمزی های مربوط به لیزر فراکشنال زودتر بر طرف می شوند.

از کرم های ضدآفتاب به صورت منظم استفاده نمایید. مناسب تر می باشد تا این مورد را هر سه ساعت یک بار تجدید استفاده نمایید.

می توانید تا بر روی محلی که مورد لیزر فراکشنال قرار گفته است، از کرم زینک اکساید نیز استفاده نمایید. این کرم نیز دارای تاثیر خوبی برای آرام نمودن التهاب ها می باشد.

هر زمان که التهاب های پوستی بر طرف شدند، می توانید به صورت هر شب از کرم های روشن کننده استفاده نمایید.

در بین هر یک از جلسه های درمانی توسط لیزر فراکشنال، داروهایی که پزشک متخصص مورد تجویز قرار می دهد را به طور منظم استفاده نمایید.

آیا در خصوص هزینه لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که از موضوع اصلی مقاله ی هزینه لیزر فراکشنال بر می آید، ما باید وارد مباحث مربوط به هزینه ها و مخارج شویم.

در خصوص موضوع هزینه ها در هر یک از شیوه های درمانی و حتی شیوه های غیر لیزری، معمولا دغدغه هایی برای افراد وجود دارد. چون آن ها به دنبال فهمیدن این مطلب می باشند که آیا از پس این هزینه ها بر می آیند یا خیر؟ آن ها مایل هستند، بدانند که بر حسب شرایط بیماری و عارضه ای که دارند و بر طبق وضعیت مالی خود، بهتر است تا کدام شیوه های درمانی را مورد گزینش خود قرار دهند.

هر چند عموم متخصصین در خصوص بیماری های مهم و به ویژه رفع چین و چروک های پوستی و یا از بین بردن موهای زائد، اعتقاد دارند که کیفیت کار را فدای ارزانی و قیمت های مناسب دیگر مکان های درمانی ننمایید.

آیا در خصوص هزینه لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟
آیا در خصوص هزینه لیزر فراکشنال اطلاعاتی دارید؟

بهتر است تا به نتیجه ای که قرار است حاصل شود، فکر کنید

یعنی بهتر است تا به نتیجه ای که قرار است حاصل شود، فکر کنید و روی آن تمرکز نمایید. به دنبال ارزانی محض نباشید. چون در آن صورت، ممکن است که میزان کیفیت سرویس ها و خدمات کاهش چشمگیری داشته باشد و نتیجه ی مناسبی را به دست نیاورید.

همچنین در خصوص موضوع هزینه ها و مخارج مربوط به لیزر فراکشنال نمی توان یک عدد را به صورت دقیق و یا بر حسب ریال، تومان و یا حتی دلار بیان نمود. چون این موضوع به برخی از پارامترهای مهم بستگی دارد.

از طرفی شرایط درمانی همه ی افراد مانند هم نیست و نمی توانیم نسخه ی یک شخص را برای فرد دیگری تجویز نموده و همان کارهای درمانی را به ایشان پیشنهاد دهیم.

پس در حوزه ی هزینه ها بهتر است تا مهم ترین عامل هایی که می توانند بر قیمت ها اثر گذار باشند را بیان نموده و تا جایی که ممکن است، آن ها را تشریح نماییم. در ادامه، ما این عامل های مهم را خدمت شما خوانندگان عزیز ارائه خواهیم نمود. پس لطفا در این قسمت که بخش مهم مقاله می باشد نیز با ما همراه باشید:

فرد می خواهد چه عارضه ای را به کمک لیزر فراکشنال مورد درمان و بهبودی قرار دهد.

این که فرد مورد درمان، قصد درمان چه عارضه ای را در پوست خود دارد و آیا می خواهد جای باقیمانده از یک جوش را ترمیم نماید یا این که چین و چروک های ناشی از افزایش سن را برطرف نماید.

برخی از افراد مایل هستند که خط های عمیق به وجود آمده در قسمت اخم و یا خط های ناحیه خنده خویش را مورد بهبود از لحاظ زیبایی قرار دهند. همچنین در پوست برخی از افراد، بعضی از لکه ها وجود دارند که برای ایشان باعث نارضایتی می باشد.

ایشان به دنبال روش هایی هستند که این لکه های رنگی را از بین ببرند. برخی اشخاص نیز تمایل دارند که شیوه هایی نظیر لیزر فراکشنال را در خصوص اسکارهای به جا مانده از زخم ها و یا اعمال جراحی مورد کاربرد قرار دهند.

در مورد هر یک از این خدمات و موارد درمانی، قیمت ها و هزینه های متفاوتی توسط پزشک های متخصص و همچنین کلینیک های فعال در زمینه ی زیبایی دریافت می شود و این موارد درمانی دارای هزینه هایی یکسان نمی باشند.

پس یکی از فاکتورهایی که می تواند دارای تاثیرات زیادی در میزان و مجموع هزینه لیزر فراکشنال داشته باشد، موضوع نوع درمان و خدماتی می باشد که فرد مورد درمان خواهان آن می باشد.

مساحت ناحیه ی مورد درمان توسط لیزر فراکشنال به چه میزانی می باشد؟

پارامتر دیگری که می تواند بر هزینه های مربوط به لیزر فراکشنال اثر بگذارد، موضوع سایز و مساحت آن ناحیه از پوست می باشد که دارای برخی از انواع عارضه ها می باشد و فرد تمایل دارد که درمان را در آن ناحیه به کار ببرد.

مطمئنا هر چه این میزان مورد درمان از مساحت بیشتری برخوردار باشد، شامل هزینه های بیشتری نیز خواهد بود. چون قطعا نیاز است که پزشک متخصص زمان بیشتری را به آن اختصاص دهد و در زمان بیشتری از تجهیزات مربوط به لیزر فراکشنال استفاده نماید.

در کل همه مجموعه و تیم پزشکی و یا پرسنل فعال در یک کلینیک در این موارد مشغول خدمت می باشند و زمان و اطلاعات خویش را در این زمینه صرف می نمایند. پس مطمئنا میزان و وسعت ناحیه ای که قرار است تا مورد درمان توسط لیزر فراکشنال قرار بگیرد، در میزان مخارج و هزینه های آن نیز تاثیر می گذارد.

مساحت ناحیه ی مورد درمان توسط لیزر فراکشنال به چه میزانی می باشد؟
مساحت ناحیه ی مورد درمان توسط لیزر فراکشنال به چه میزانی می باشد؟

برای بعد از اجرای لیزر فراکشنال، پزشک متخصص چه داروهایی را مورد تجویز قرار می دهد.

بر اساس شرایطی که پوست هر فردی دارا می باشد، زمانی که کارها و جلسه های اصلی در خصوص لیزر فراکشنال به پایان می رسند، پزشک برخی از داروهای تکمیلی را برای کامل نمودن روند درمان مورد تجویز قرار می دهد.

عمده ی این داروها از نوع کرم های ترمیمی جهت بهبود جای مربوط به لیزر فراکشنال می باشند و این مواد دارویی به تعداد دفعات مشخصی و طبق یک برنامه زمانی معین باید مورد استعمال قرار گیرند. بر حسب این که پزشک برای هر فردی، کدام دارو را و به چه مقادیری تجویز نماید، مجموع هزینه های مرتبط با لیزر فراکشنال متفاوت می باشند.

قطعا در افرادی که نیاز به اقدامات ترمیمی و تکمیلی بیشتری می باشد، پزشک متخصص به تعداد بیشتر و با مقادیر بالاتری، داروهای مذکور را مورد تجویز خود قرار می دهد و به این صورت مجموع هزینه ها بالاتر رفته و فرد باید مخارج بالاتری را متقبل شود و می بایست از قبل، در این خصوص برنامه ریزی داشته باشد.

برای بعد از اجرای لیزر فراکشنال، پزشک متخصص چه داروهایی را مورد تجویز قرار می دهد.
برای بعد از اجرای لیزر فراکشنال، پزشک متخصص چه داروهایی را مورد تجویز قرار می دهد.

موقعیت مطب پزشکی و یا کلینیک درمانی که قرار است تا لیزر فراکشنال را انجام دهد، در کجای کشور واقع شده است؟

برخی از پزشک های متخصص در شهرهای کوچک و کم جمعیت نیز دارای مطب می باشند و در آن جا مشغول خدمت رسانی به هم نوعان خویش می باشند.

آن ها معمولا دارای هدف هایی انسانی در این زمینه می باشند و عمدتا در خصوص مسائل مادی و مالی، رعایت حال مردم آن منطقه و مراجعه کنندگان خود را می کنند. همچنین برخی از کلینیک های مخصوص انجام لیزر فراکشنال نیز در همین شهرها یا شهرستان های دورافتاده و یا کم جمعیت واقع شده اند.

موقعیت مطب پزشکی و یا کلینیک درمانی که قرار است تا لیزر فراکشنال را انجام دهد، در کجای کشور واقع شده است؟
موقعیت مطب پزشکی و یا کلینیک درمانی که قرار است تا لیزر فراکشنال را انجام دهد، در کجای کشور واقع شده است؟

معمولا هزینه هایی که مسئولین این کلینیک ها صرف می نمایند، کم تر از آن دسته از کلینیک هایی می باشد که در شهرهای بزرگ، مرکزهای استانی، کلانشهرها و یا پایتخت قرار دارند.

در پایتخت نیز همه هزینه ها و مخارج در خصوص لیزر فراکشنال به یک شکل نمی باشد

حتی در خود پایتخت نیز همه هزینه ها و مخارج در خصوص اجرای لیزر فراکشنال به یک شکل و یکسان نمی باشد. مطمئنا هزینه هایی مانند اجاره بهای مکان درمانی در محله های بالای شهر بسیار بیشتر از قسمت های پایینی شهر می باشند.

بر این اساس، بخشی از این هزینه ها بر دوش بیماران و یا افراد مراجعه کننده می باشد و بنابراین، این افراد زمانی که به کلینیک های جوان سازی و یا مطب های مربوطه در قسمت های بالای شهر مراجعه می نمایند، باید این مورد را نیز مد نظر خود قرار دهند.

در مجموع، هزینه های مربوط به لیزر درمانی با کمک شیوه ی لیزر فراکشنال در شهرهای کوچک و دورافتاده، کم تر از شهرهای پرجمعیت و بزرگ تر می باشد. همین اختلاف قیمتی در خصوص شهرهای بزرگ، مرکزهای استانی و کلانشهرها نیز وجود دارد و همان گونه که پیش از این نیز بیان نمودیم، در خود پایتخت نیز بخش های بالای شهر با قسمت های پایین شهر دارای اختلاف هایی از نظر هزینه های درمانی لیزر فراکشنال می باشند.

در پایتخت نیز همه هزینه ها و مخارج در خصوص لیزر فراکشنال به یک شکل نمی باشد
در پایتخت نیز همه هزینه ها و مخارج در خصوص لیزر فراکشنال به یک شکل نمی باشد

هر چند باید این موضوع را نیز در این قسمت متذکر شویم که پزشک های متخصص و یا کلینیک های درمانی مجاز نمی باشند تا هر رقمی را که دوست دارند، از افراد مطالبه و دریافت نمایند و می بایست بر اساس تعرفه هایی که سازمان های مربوطه در اختیار ایشان قرار داده اند، عمل نمایند. پس شما نیز در این خصوص خیلی نگران نباشید، چون برای این هزینه ها نیز یک سقفی وجود دارد.

آیا شما از خدمات لیزر فراکشنال یک پزشک ماهر، متخصص، باتجربه و مشهور استفاده می نمایید؟

مطمئنا برخی از پزشک های متخصص هستند که در حوزه ی لیزر فراکشنال از محبوبیت و مشهوریت خیلی خوبی برخوردار هستند. برخی از این پزشک ها برای ویزیت و اقدام های درمانی لیزر فراکشنال قیمت های بالاتری را اعلام کرده و دریافت می نمایند.

پس افراد می توانند، در این خصوص تحقیقات و بررسی هایی را انجام دهند و سپس یکی از این پزشک های ماهر، متعهد، متخصص و با تجربه را مورد انتخاب قرار دهند که دارای مشهوریت مناسبی نیز در جامعه پزشکی و در شاخه ی لیزر فراکشنال باشند.

آیا شما از خدمات لیزر فراکشنال یک پزشک ماهر، متخصص، باتجربه و مشهور استفاده می نمایید؟
آیا شما از خدمات لیزر فراکشنال یک پزشک ماهر، متخصص، باتجربه و مشهور استفاده می نمایید؟

باز هم برای شما یک توصیه داریم و آن این می باشد که موضوع حساس بودن شرایط پوست و درمان های مربوط به آن را جدی بگیرید و کارهای درمانی خود در حوزه ی لیزر فراکشنال را به هر پزشک و یا کلینیکی نسپارید. در این زمینه نباید تنها دغدغه ی شما مسائل پولی، قیمت، ارزان بودن و … باشد.

بهتر است که به تجربه، کیفیت خدمات، تعهد پزشک و دیگر موارد نیز توجه نمایید. حتی الامکان انجام این کارها را به پزشک های مشهور و دارای محبوبیت و یا کلینیک های معتبر و شناخته شده بسپارید. بهتر است تا در این زمینه کیفیت خدمات را فدای ارزانی و کم بودن قیمت ها نفرمایید.

در کلینیکی که خدمات درمانی در زمینه ی لیزر فراکشنال انجام می گیرد، از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

در این جا منظور ما این می باشد که کلینیکی که قرار است تا کارهای درمانی لیزر فراکشنال را در آن جا انجام دهید، از دستگاه های قدیمی لیزر درمانی استفاده می کند یا این که امکانات و تجهیزات ایشان نوین و به روز می باشد.

در برخی از موارد، بعضی از افراد گول تبلیغات سوء برخی از کلینیک ها را خورده و تنها به علت پایین بودن قیمت ها و ارزانی خدمات ایشان، کارهای مربوط به لیزر فراکشنال خود را به آن ها می سپارند و بعد از مدتی متوجه می شوند که چه اشتباهی را مرتکب شده اند و در حقیقت همه زحمات خویش را به باد داده و در آن زمان دیگر پشیمانی سودی را به همراه ندارد.

در کلینیکی که خدمات درمانی در زمینه ی لیزر فراکشنال انجام می گیرد، از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟
در کلینیکی که خدمات درمانی در زمینه ی لیزر فراکشنال انجام می گیرد، از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

پس در این خصوص نیز بررسی ها و تحقیقات مناسب را انجام دهید و به دنبال کلینیک ها و یا پزشک هایی باشید که در آن مجموعه، از بهترین تجهیزات و امکانات به روز و پیشرفته ی دنیا برای لیزر فراکشنال استفاده می شود.

مطمئنا این مکان های درمانی به خاطر هزینه هایی که کرده اند، قیمت های نسبتا بالاتری را البته بر اساس تعرفه هایی اعلام می کنند و از مراجعه کنندگان خویش دریافت می نمایند.

کیفیت و نتیجه ی کار

اما وقتی کیفیت و نتیجه ی کار ایشان را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم که این موضوع ارزش قیمت و بهای خود را دارد و شما باید در این جا بیشتر از هر چیزی به فکر نتایج حاصل شده از لیزر فراکشنال باشید.

دراین جا مقاله ی علمی پزشکی ما در حوزه ی لیزر فراکشنال و با عنوان هزینه لیزر فراکشنال به پایان رسید. امید است تا مجموعه مطلب هایی که ما در خصوص هزینه لیزر فراکشنال خدمت شما خوانندگان و مخاطبین گرامی ارائه نمودیم، برایتان مفید و مثمر ثمر بوده باشند و به خوبی با موضوع هزینه لیزر فراکشنال آشنا شده باشید.

امید است تا در صورتی که شما از متقاضیان انجام این خدمات لیزر درمانی می باشید، بررسی های خوبی را در این خصوص انجام دهید و در پایان بتوانید یک پزشک خوب، ماهر، متعهد و با تجربه و یا یک کلینیک دارای اعتبار را برای خدمات لیزر درمانی خود مورد انتخاب قرار دهید و کارهای لیزر درمانی خود را در آن جا انجام دهید و نهایتا از جوانی، زیبایی و پوست خود لذت ببرید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید