امبدینگ شکم

قیمت امبدینگ شکم

قیمت امبدینگ شکم

در این مقاله، به بررسی امبدینگ شکم و قیمت امبدینگ شکم و عوامل مختلف مؤثر بر هزینه آن میپردازیم. ولی قبل از هرچیز، نیاز داریم که اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع بدست بیاوریم.

اگر قصد انجام امبدینگ شکم دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید

02122930161

در‌ واقع در این مطلب، اطلاعات بسیار جامعی را در اختیار شما میگذاریم تا شما بهتر بدانید و درک کنید که امبدینگ شکم چیست، کجا به کار میرود، چه افرادی بهتر است از آن استفاده کنند و چه بایدها و نباید هایی دارد.

قیمت امبدینگ شکم
قیمت امبدینگ شکم

در واقع در این مقاله، ما کلیه موارد مربوط به امبدینگ شکم را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین قیمت و هزینه انجام این عمل را به همراه عوامل مختلف مؤثر بر هزینه آن را نیز بررسی می نماییم.

این عمل هم مانند بسیاری از عمل‌های جراحی و غیرجراحی در زمینه‌های مختلف، بخصوص تناسب اندام، نیازمند رعایت یک سری باید ها و نباید ها میباشد که توجه به آن‌ها برای سلامتی شما بسیار ضروری است.

ما در این مطلب باید ها و نباید های امبدینگ شکم را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

ما میدانیم که امروزه با افزایش میزان اضافه وزن در جوامع مختلف، بخصوص در ایران، روش‌های متعددی هم برای برطرف کردن افزایش وزن، چه بصورت کلی و چه نوعی لاغری موضعی استفاده می شود.

این روش‌ها هرکدام به شیوه ای عمل میکند. ولی امبدینگ شکم هم مزایای خود را دارد و دلایل بسیاری وجود دارد که افراد مختلف برای کاهش وزن و همچنین، چربی سوزی موضعی به این شیوه روی می آورند.

ما با یک سری بررسی های کلی، پیرامون اضافه وزن و مواردی که چرا شما باید با اضافه وزن خود خداحافظی کنید و چرا از میان روش‌های بسیار، بهتر است امبدینگ شکم را انتخاب کنید را؛ مورد بررسی قرار میدهیم.

کاهش وزن با امبدینگ

اگر به دنبال کاهش وزن با امبدینگ هستید، لطفا با ما در زرکلینیک تماس گرفته تا توسط کارشناسان ما راهنمایی شوید.

راه های تماس برای مشاروه کاهش وزن با امبدینگ از طریق شماره تماس زیر مقدور می باشد.

02122930161

با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به شما بگوییم که :

ـ اهمیت توجه به تناسب اندام

ـ کاهش وزن موضعی چیست؟

ـ مقایسه روش‌های مختلف لاغری موضعی

ـ امبدینگ شکم چیست و چگونه انجام می‌شود ؟

ـ باید ها و نباید های انجام امبدینگ شکم کدام است ؟

ـ عوامل مؤثر بر قیمت امبدینگ شکم چیست ؟

 

اهمیت توجه به تناسب اندام

امروزه با یک جامعه چاق که از اضافه وزن های مفرط رنج میبرد رو به رو هستیم. افراد به دلایل مختلف مانند کم تحرکی، استفاده از وسائل نقلیه مختلف و عدم انجام پیاده روی، عدم توجه به ورزش و تناسب اندام به دلایل مختلف، بخصوص کمبود وقت و مشغله های مختلف و … که همه و همه دلایلی است که ممکن است جامعه به سمت چاقی و اضافه وزن پیش برود. ولی ماجرا به اینجا ختم نمی شود.

قیمت امبدینگ شکم در تهران
قیمت امبدینگ شکم در تهران

ممکن است دلایل بیشتری برای اضافه وزن افراد یک جامعه وجود داشته باشد. دلایلی مانند عدم رعایت رژیم های غذایی مناسب که به کاهش وزن آن‌ها و سلامت و تناسب اندام آن‌ها کمک میکند. غذاهای پر کالری و عادات غذایی نامناست، با درصد چربی های بسیار بالا از دیگر مواردی است که به اضافه وزن دامن میزند.

اما اضافه وزن مشکلات بسیاری برای افراد رقم میزند. شما ممکن است با رعایت نکردن میزان وزن خود و عدم توجه به این قبیل موارد. بدن خود را در معرض خطرات بسیاری قرار دهید.

معمولاً اضافه وزن که با افزایش سایز و چربی همراه است. در طولانی مدت به عضلات و بخصوص کمر و پاها لطمه شدیدی وارد میکند. درواقع شما با اضافه وزن خود فشار بیشتری را در حرکات روزمره خود به کمر و پاها وارد میکنید؛ که این مسأله منجر به بروز بیماری‌های عضلانی و درد های مختلف استخوانی شده است.

همچنین، ماجرا به اینجا نیز ختم نشده و دریافته ایم که اضافه وزن تأثیرات بسیاری بر گردش خون، بالا رفتن چربی خون و درنهایت،‌ بیماری‌های قلبی و عروقی مختلف دارد.

تصورکنید با چربی خون بسیار بالا،  میزان بسیاری زیادی از این حجم چربی که بطور روزانه در رگ‌ها و سیستم گردش خون حرکت میکند.

در طولانی مدت ممکن است این مسأله با انباشت چربی در رگ‌ها و قلب، منجر به انسداد رگ‌های قلبی و گاهی اوقات، منجر به سکته های قلبی و یا گرفتگی عروق شود. این موضوع زمانی بیشتر خطرناک می‌شود که وجود بیماری‌های قلبی ناشی از مواردی مانند وراثت، تأثیر بسیار زیادی بر سریعتر شدن این روند میگذارد.

حال با آگاهی بیش از پیش جامعه نسبت به این موضوع مهم، معمولاً افراد بسیاری امروزه سعی می کنند تا برای کاهش وزن خود اقدام کنند؛ که دلایل مختلفی هم برای این کار دارند.

تناسب اندام

در واقع تناسب اندام در کنار سلامتی جسمی شما، باعث کاهش سایز شما و شکیل تر شدن اندام افراد می‌شود. این‌ها همه دلایلی است که بسیاری برای رفع این مشکل به پزشکان و مشاوران تغذیه و تناسب اندام مراجعه کنند. گاهی اوقات با رژیم های غذایی مختلف، مشکل برطرف شده و افراد به نتیجه دلخواه می رسند.

امبدینگ شکم چیست
امبدینگ شکم چیست

این مسأله در کنار ورزش های روزانه و حرکات مختلف ورزشی، نتایج بهتری را به شما ارائه میدهد. حال شما اگر بخواهید با روش‌های دیگری مانند عمل‌های جراحی مختلف اقدام به کاهش وزن کنید، ممکن است که نتیجه سریعتری بگیرید.

معمولاً این عمل‌ها به همه افراد توصیه نمیشود و افرادی که وزن بالایی دارند و از نوعی اضافه وزن مفرط رنج میبرند و یا به دلایل پزشکی مجبور به کاهش وزن فوری هستند؛ از این نوع عمل‌ها استفاده می کنند.

معمولاً تشخیص این موارد بر عهده پزشکان و مشاوران است. در چنین شرایطی شما اگر به پزشکان و مشاوران تغذیه مراجعه کنید، با انبوهی از پیشنهاد ها و راهکار های مختلف آن‌ها مواجه می‌شوید که هرکدام مزایا و معایب خود را دارد.

ابتدا باید بدانیم که شما به چه علت قصد کاهش وزن و تناسب اندام دارید. در واقع بهتر است بدانید، کاهش وزن شما بعضا ممکن است که بصورت کلی نباشد.

درواقع ما نوعی از کاهش سایز داریم که معمولاً به نام لاغری موضعی شناخته میشود. درواقع،  به دلیل انباشت بیش از حد چربی در بعضی از نقاط سطح بدن و زیر پوست، مانند پهلو ها و شکم و یا بازو ها و یا سینه و باسن و ران ها، تناسب اندام شما را بهم می ریزد.

در این شرایط ما نیاز داریم که چربی های سطح پوست را  که در نقاط مختلف سطح بدن تجمع کرده‌اند را سریعتر از بین ببریم. در لاغری موضعی معمولاً روش‌ها  و متد های گوناگونی استفاده میشود. روش‌هایی مانند لاغری امبدینگ یا کت گوت، مزوتراپی، کرایپولیز، لیپتوماتیک و… که بسته به شرایط مختلف بیمار تجویز میشود.

معمولاً لاغری های موضعی برای زمانی تجویز می‌شود که بیمار، میزان قابل توجهی کاهش وزن داشته باشد و به دلیل انباشت چربی در بعضی نقاط که باعث بدشکل شدن بدن می‌شود از روش‌های لاغری موضعی استفاده می کنند.

و یا بعضا به دلیل خواست بیمار به نتیجه‌گیری فوری و نمود نتایج در اندام، ابتدا به کاهش چربی های زیرپوستی در بعضی از نقاط بدن دست میزند.

معمولاً این عمل‌ها در نواحی مختلف گردن، صورت، بازو ها، ران ها، باسن، سینه‌ها و شکم انجام میشود. البته انباشت چربی معمولاً در ناحیه پهلو ها و شکم بسیار بیشتر از نواحی دیگر بدن است و بیشتر خود را بروز میدهد. در این موارد است که شما با مواردی از قبیل بد سایز بودن و بد شکل و بد فرم بودن بدن خود رو به رو می شوید.

کاهش وزن موضعی چیست

افزایش وزن موضعی به دلایل مختلفی بستگی دارد، این دلایل ممکن است به شرایط سنی، تحرک، و حتی جنسیت افراد هم بستگی داشته باشد.

معمولاً چربی هایی که در ناحیه های مختلف بدن انباشته می‌شود، چربی های مقاوم‌تر شناخته میشود. به این معنا که ممکن است در سطوح کلی بدن کاهش وزن اتفاق بیوفتد ولی در نقاطی از بدن، چربی های مقاوم منجر به بدشکل شدن بدن افراد می شود.

کاهش وزن موضعی چیست
کاهش وزن موضعی چیست

محدوده سالم و استاندارد چاقی بدن همراه با افزایش سن افراد بالاتر می‌رود. زیرا ضعیف شدن روندهای متابولیک همراه با افزایش سن، ظرفیت بدن را برای چاق‌تر شدن به‌ناچار بیشتر می‌کند.

با توجه به این مسائل، با بیشتر شدن سن افراد، درصد چربی بدن آن‌ها هم بیشتر میشود. با این تفاسیر میزان درصد نرمال چربی بدن هم بیشتر می شود.

برای مثال، در زنان 18 تا 38 ساله، 21 تا 23 درصد و برای زنان 40 تا 59 ساله، 23 تا 33 درصد، میزان نرمال چربی بدن می باشد.

درواقع با افزایش سن، انتظار برای چاق شدن افراد به یک امر نرمال تبدیل میشود. ولی این به این معنا نیست که چاقی درکل مسأله نرمالی باشد.

همانطور که گفته شد روش‌های مختلفی برای برطرف کردن چاقی و بخصوص، چاقی موضعی وجود دارد. ولی یکی از مهمترین قاعده های این کار، کاهش میزان کالری هایی است که بدن افراد در طول روز دریافت می کند.

کالری دریافتی افراد، درصورت افزایش به مرور زمان منجر به چاقی می‌شود و کنترل کالری نقش بسیاری در کاهش وزن شما خواهد داشت. ورزش های مختلف هم میتواند در کاهش وزن موضعی مؤثر باشد. ولی با چربی های مقاوم بدن، لازم است با شیوه دیگری برخورد کرد!

معمولاً افراد متصور هستند که با رفتن به سونا و یا اتاق‌های بخار مختلف، می توانند به کاهش چربی بردن خود کمک کنند. ولی این مسأله آنطور که تصور می کنند نیست.

در واقع شما با رفتن به سونا، بیش از ازدست دادن چربی، آب بدن را کاهش میدهید. در این شرایط افراد مبادرت به نوشیدن مایعات و آب میکنند که این خود باعث بازگشت اندک چربی از دست رفته در سونا میشود.

یکی دیگر از مواردی که به چاقی موضعی بستگی دارد جنسیت افراد است. درواقع این مهم در زنان بیشتر از مردان خود را نشان میدهد. بطوری که معمولاً زنان بیش از مردان دچار چاقی های مختلف و بخصوص، چاقی موضعی میشوند.

معمولاً قسمت‌های بسیاری از بدن زنان است که نسبت به مردان چربی بیشتری ذخیره میکند. چربی های موضعی در بدن زنان در نقاط بیشتری از بدن مردان گسترده هستند

و همچنین،‌ به دلایلی که عموما ناشی از ترشح هورمون‌های زنانه و تعادل زنان است، چربی سازی در بدن زنان بیشتر است. همچنین، ژنتیک کالبد بدن بانوان هم معمولاً چربی ساز تر از آقایان می باشد.

ما از تأثیر بالای ورزش و یا رژیم های غذایی مختلف در کاهش وزن بدن گفتیم، این سؤال ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید که حال می توان با مواردی مانند ورزش های سخت و رژیم های غذاییِ، به کاهش وزن موضعی برسیم.

بهتر است بگوییم که معمولاً به لحاظ علمی چنین چیزی ممکن نیست و چربی های موضعی معمولاً مقاوم‌تر از آن هستند که با روش‌های گفته شده منجر به لاغری موضعی شوند.

درواقع شما با هیچ رژیم خاص و ورزش خاصی نمیتوانید تنها چربی های یک قسمت از بدن را از بین ببرید. بلکه این موارد به کاهش وزن کلی بدن منجر خواهد شد.

در چنین شرایطی است که پزشکان به شیوه‌های مختلف کاهش وزن موضعی بدن، روی می‌آورند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 مقایسه روش‌های مختلف لاغری موضعی

شما توسط پزشک خود با انبوهی از پیشنهاد های مختلف برای کاهش وزن موضعی بدنتان رو به رو شده اید. تا مقایسه صحیحی از موارد گفته شده نباشد، نمیتوانید به نتیجه‌گیری مناسبی برسید.

درحقیقت، با بررسی جز به جز متد های مختلف لاغری موضعی، ما به شما میگوییم که چرا بهترین روش برای لاغری موضعی و بخصوص، لاغری شکم، روش امبدینگ می باشد.

 مقایسه روش‌های مختلف لاغری موضعی
مقایسه روش‌های مختلف لاغری موضعی

در ادامه به روش امبدینگ شکم بطور تخصصی خواهیم پرداخت، در این مطلب میخواهیم به روش‌های مختلف لاغری موضعی اشاره کنیم. یکی از این روش‌های لاغری موضعی، مزوتراپی لاغری میباشد.

درواقع این روش، یک روش ایمن برای چربی سوزی موضعی بدن میباشد که البته، معمولاً شکم، پهلو، ساق پا و بازوها از نقاط مختلفی است که به وسیله مزوتراپی، لاغری موضعی در آن‌ها انجام می شود.

نکته

در واقع در این روش، به وسیله تزریق داروهایی مانند کوکتل های آماده و یا داروهای ترکیبی دیگر که با صلاح دید پزشک انتخاب می شوند. در کنار یک رژیم غذایی مناسب، بدن را به یک تناسب اندام قابل قبول می رساند.

البته این روش در کنار رژیم غذایی مؤثر است و ممکن است که تأثیر چندانی بر لاغری موضعی به نوعی که یک موضع خاص را لاغر کند نداشته باشد. درواقع در این روش ما بیشتر با یک کاهش وزن کلی رو به رو هستیم. ولی تمرکز مزوتراپی بر لاغری موضعی میباشد و تأثیر چند درصدی در این مسأله دارد.

نکته
نکته

معمولاً این درمان در یک جلسه ممکن است نتایج خود را نشان دهد و یا به صلاح دید پزشک، لازم باشد که درمان به جلسات بیشتری نیز ادامه پیدا کند. ولی معمولاً نتایج درمان سریعتر خود را نشان میدهد.

یکی دیگر از روش‌هایی که برای لاغری موضعی افراد استفاده میشود، روش لیپوماتیک میباشد. درواقع در این روش، که به وسیله یک دستگاه و یک لوله که معمولاً به آن کانولا گفته می شود.

لاغری موضعی در بدن بیمار انجام می شود. مزیت این روش نسبت به روش قبلی آن است که در این روش، میتوان لاغری موضعی را در تمام نقاط بدن انجام داد و معمولاً نتیجه آن، با انجام عمل در موضع مشخص نشان داده خواهد شد و رژیم غذایی تأثیر چندانی بر پیشرفت لاغری موضعی ناحیه مورد نظر ندارد.

روش پر هزینه و نیازمند دقت

البته این روش ممکن است یک روش پر هزینه تر و از همه مهمتر نیازمند دقت عمل بالاتری می باشد. ولی کماکان به عنوان یک روش ایمن و راحت برای بیمار شناخته می شود.

در این روش، میله کانولا وارد موضع مورد نظر می‌شود و با چرخش و لرزش های مداوم، باعث می‌شود که بافت چربی در ناحیه مورد نظر تخریب شده و همزمان با تخریب بافت چربی، چربی های تخریب شده نیز از بدن خارج شوند.

روش پر هزینه و نیازمند دقت
روش پر هزینه و نیازمند دقت

روش دیگری که معمولاً در کنار روش لیپوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد، روش کرایپولیز میباشد. در این روش، با سرد کردن چربی در ناحیه مورد نظر، باعث مرگ سلول‌های بافت چربی زیر پوستی می‌شود.

در چنین شرایطی، چربی های با آزاد کردن سلول‌های که به عنوان سلول‌های واسطه شناخته میشوند، مرگ و ازبین رفتن سلول را به دیگر سلول‌ها و بافت های بدن اطلاع می دهند و همین موضوع، منجر به جمع‌ آوری بافت چربی مرده از زیر پوست و سطوحی که در آن چربی متمرکز شده است می شود.

البته این روش شاید در نگاه اول، روشی معقول تر برای استفاده جهت لاغری موضعی باشد ولی توجه به چند نکته لازم است.

درواقع در این روش شما با تمام مواضع بدن مرتبط نمیباشد. درواقع در این روش از لاغری موضعی، بیشتر تمرکز بر ناحیه پهلو ها میباشد. همچنین، این روش در کنار روش لیپوماتیک میتواند تأثیر بیشتری نشان دهد که خود باعث هزینه برتر شدن این روش نسبت به روش‌های دیگر میباشد. و در نهایت، امکان بازگشت درصورتی که عادات غذایی خود را رعایت نکنید بسیار بیشتر از روش‌هایی است که پیش از این گفته شد.

با بررسی روش‌های فوق، میتوانید به یک دید کلی نسبت به روش‌های مختلف در رابطه با لاغری موضعی و چربی سوزی موضعی برسید. ولی روش دیگری نیز وجود دارد به نام امبدینگ ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید با معرفی کامل امبدینگ شکم.

 امبدینگ شکم چیست و چگونه انجام می‌شود ؟

یکی از روش‌هایی که به لاغری موضعی می‌انجامد، روش امبدینگ شکم میباشد. این روش معمولاً عاری از هرگونه عارضه و خطر های جانبی و آسیب های مختلف به بافت های دیگر غیر از چربی های زیر پوستی می باشد.

در این روش که با تکنیک خاصی انجام میشود. شما میتوانید کاهش حجم موضعی را، بخصوص در ناحیه شکم و پهلو که محل تجمع بیشتر چربی های مقاوم می باشد تجربه کنید.

 امبدینگ شکم چیست و چگونه انجام می‌شود ؟
امبدینگ شکم چیست و چگونه انجام می‌شود ؟

البته این روش برای نقاط دیگر بدن هم استفاده میشود، نظیر امبدینگ ساق پا و … . اما با توجه به تمرکز چربی های موضعی مقاوم در ناحیه شکم و پهلو ها، این روش بسیار پر کاربرد در این نواحی بیش از دیگر نواحی مورد استفاده قرار میگیرد.

در امبدینگ شکم که به آن کت گوت نیز گفته می شود، با شیوه‌هایی مرتبط با طب سوزنی رو به رو هستیم.

در واقع این روش، نوعی طب سوزنی میباشد که به مرور زمان گسترش یافته و پیشرفته‌تر شده است.

با این اوصاف، می توان گفت که این روش نوعی طب سوزنی برای لاغری موضعی تعریف میشود. این خود گواه بر کم عارضه بودن و مفید بودن و مزایای بسیار این عمل می باشد.

درواقع در امبدینگ، نقاطی را که در طب سوزنی شناخته شده است را، در ناحیه مورد نظر برای لاغری موضعی مشخص میکنند، و پس از مشخص شدن این ناحیه، دو سوراخ به وسیله تیغ جراحی به موازات هم ایجاد میکنند.

ممکن است در اولین سؤالی که در ذهن شما ایجاد می‌شود بخواهید بدانید که آیا این روش درد دارد یا خیر، پاسخ ما به شما منفی است چرا که معمولاً برای انجام این عمل از بی حسی های موضعی با دوز مناسب استفاده می‌شود و باعث می‌شود که شما دردی را در طول انجام این عمل تحمل نکنید.

هنگام ایجاد شکاف ها، یک نخ را که معمولاً از جنس فیبر میباشد و خاصیت جذب شوندگی دارد، به سوزنی حلقه ای شکل متصل می کنند.

این سوزن از نقطه سوراخ ورودی ناحیه مورد نظر وارد می‌شود و از نقطه موازی آن، خارج میشود. درواقع با این حرکت نخ در یک مسیر منحنی از حدفاصل بین بافت چربی در ناحیه مورد نظر و بافت های دیگر رد می‌شود و از سوراخ خروجی خارج میشود.

معمولاً عمقی که فیبر و سوزن در آن فرو می رود، عمقی به اندازه یک الی یک و نیم سانتی‌متر میباشد. این عمق البته میتواند با روش دیگری که برای امبدینگ مورد استفاده قرار میگیرد بیشتر شود.

در روشی دیگر، نخ فیبر بصورت حلقوی در اطراف ناحیه مورد نظر استفاده می شود. البته اخیراً از سوزن‌هایی که به آن‌ها سوزن‌های کمر نیز گفته میشود، برای انجام این عمل استفاده می شود.

خاصیت این سوزن‌ها، فرو رفتن به عمق دلخواه میباشد و درنهایت، منجر به آسان‌تر شدن عمل و استفاده از موارد گفته شده در عمقی بیشتر از یک الی یک و نیم سانتی‌متر می باشد.

در واقع در این روش که کم شباهت به طب سوزنی نیست، ناحیه مورد نظر به وسیله سوزن‌های گفته شده و فیبرها، تحریک می‌شود و این تحریک ناحیه باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود.

که درنهایت به ایجاد لاغری موضعی در ناحیه مورد نظر و همچنین، کاهش وزن کلی بدن میشود. درواقع با تحریک نقاط مختلف شما بصورت کاملاً طبیعی متابولیسم بدنتان را افزایش میدهید و این خود منجر به این می‌شود که این عمل، کاملاً کم عارضه و حتی بدون عوارض باشد.

در واقع استفاده از طب های قدیمی و سنتی، بخصوص طب سنتی در مواردی از این دست که ممکن است با روش‌های نوین عوارض بسیاری در پی داشته باشد، منطقی‌تر و معقولانه تر میباشد.

همچنین این روش، از پایداری بیشتری نیز برخوردار است. در واقع با مطالعات و تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که درصد بالایی از داوطلبان مورد آزمایش در روش امبدینگ شکم، که  تعداد آن‌ها به ۹۹ نفر می باشد، همگی نتیجه مطلوب را گرفته‌اند.

این مطالعات نشان داده که بدن در مقابل بازگشت افزایش وزن در نقاط مورد نظر مقاومت مناسبی نشان داده و این روش از پایداری بسیار بالایی برخوردار بوده است.

همچنین، در این مطالعات نتایج بسیار موثری هم از سوزاندن برخی از گیاهان طبی و دارویی هنگام انجام عمل در کنار ناحیه مورد نظربدست آمده است که توسط محققان توصیه میشود.

دلیل آنکه این روش برای لاغری موضعی نیز بسیار توصیه میشود، آن است که با جایگذاری نخ های فیبر در محل مورد نظر، باعث افزایش خون رسانی به این محل می‌شود که در نهایت، منجر به لاغری موضعی این نقطه میشود.

ممکن است سؤالی برای شما ایجاد شود که آیا استفاده از این روش تنها محدود به نقاطی مانند پهلوها و یا شکم بیمار است؟

پاسخ ما به این سؤال منفی است،‌ این روش را امروزه پزشکان برای نقاط مختلف بدن از جمله ساق پا، سینه ها، باسن و ران ها، در کنار شکم و پهلو مورد استفاده قرار می دهند؛

که گستره نواحی مورد استفاده از این روش یکی از مزیت‌های انتخاب این روش برای لاغری موضعی میباشد. همچنین، از مزایای استفاده از این روش بدون عارضه بودن آن و عدم نیاز به مصرف هیچ دارویی پس از انجام آن است.

هرچند که فرایند های لاغری بوسیله امبدینگ شکم چندان هم طولانی نیست، ولی ممکن است پزشکان با توجه به میزان حجم چربی در نواحی مورد نظر، چند جلسه برای انجام امبدینگ شکم و دیگر نقاط بدن تجویز کنند.

تعداد جلسات

معمولاً تعداد جلسات بطور حداقلی ۳ جلسه می باشد و بیشتر یا کمتر شدن آن بسته به نظر پزشک و میزان چربی شما دارد.

نتایج امبدینگ شکم معمولاً سریعتر از روش‌های دیگر است. درواقع اکثر مراجعه کنندگان پس از مراجعه در جلسه اول، کاهش اشتهای خود را احساس می کنند و معمولاً از جلسات دوم به بعد نتایج کار کاملاً برای بیمار مشهود خواهد بود.

تعداد جلسات
تعداد جلسات

شما میتوانید روش‌های لاغری دیگر را هم درصورت نیاز، بعد از انجام امبدینگ شکم استفاده کنید. البته معمولاً توسط پزشکان توصیه می‌شود که مدتی از انجام امبدینگ شکم شما بگذرد و بعد اقدام به انجام روش‌های دیگر کنید.

معمولاً روش‌های دیگر که پیش از این گفته شده، با نتایج مناسبی رو به رو نشده‌اند و اکثر مراجعه کنندگان از نتایج استفاده از روش‌های دیگر چندان رضایتی نداشته اند. معمولاً بهترین روش لاغری موضعی را روش امبدینگ میدانند.

باید ها و نباید های انجام امبدینگ شکم کدام است

این عمل هم مانند بسیاری از عمل ها، نیازمند نکاتی است که توجه به آن‌ها برای شما بسیار ضروری و حیاتی است. معمولاً توصیه می‌شود که به مواردی که در این بخش گفته می‌شود توجه بسیاری شود.

باید ها و نباید های انجام امبدینگ شکم کدام است
باید ها و نباید های انجام امبدینگ شکم کدام است

در واقع رعایت این نکات و باید ها و نباید ها،  ممکن است که به نتیجه بهتر و یا برعکس، عدم توجه به این نکات ممکن است نتایج معکوس داشته باشد و شما در نهایت باز هم با افزایش چربی های موضعی در سطوح بدن خود رو به رو شوید. پس حتماً در این بخش با ما همراه باشید و به نکات گفته شده دقت بسیاری داشته باشید.

باید ها و نباید های انجام امبدینگ شکم کدام است
باید ها و نباید های انجام امبدینگ شکم کدام است

اول از هرچیز، بهتر است به نکاتی در رابطه با بی خطر بودن یا خطرناک بودن این روش لاغری موضعی بپردازیم.

در واقع ممکن است که شما در ابتدای کار نگران خطرات احتمالی این شیوه جراحی باشید. معمولاً این نگرانی‌ها متوجه فیبر و نخ باقی‌مانده در بدن افراد است.

اما بهتر است بدانید که این نوع  نخ‌های کاشته‌شده در بدن در روش امبدینگ، وارد احشا نشده و در بافت چربی زیر پوستی کاشته می‌شوند و طی ۱۰ تا ۱۵ روز اولیه بعد از درمان در بدن فرد جذب می‌شوند و امبدینگ خطر خاصی ایجاد نخواهند کرد.

بدیهی است که با توجه به نوین بودن این روش در ایران، بهتر از قبل از هرگونه مبادرت به انجام این شیوه، حتماً با پزشکان و مشاوران فعال در زمینه تناسب اندام مشورت کنید.

در واقع پزشکان در این زمینه میتوانند بهترین مشاور شما باشند تا به شما اطمینان خاطر بدهند، که این عمل از هیچگونه خطری برخوردار نیست و به نسبت دیگر عمل‌های رایج، کم عارضه و یا حتی، بدون عوارض میباشد.

البته باز هم هر روش و متدی برای افراد مختلف متفاوت است. درواقع ممکن است بعضی روش‌ها در بعضی افراد با توجه به شرایط بخصوصی که دارد توصیه شود و بعضی افراد نیز، با توصیه پزشک از انجام روش‌های مختلف منع شوند. بهتر است بدانیم که روش امبدینگ شکم در چه افرادی مؤثر میباشد.

افرادی که چربی های زیر پوستی دارند

در ابتدا باید بگوییم که این روش معمولاً بر افرادی تأثیر بیشتری می گذارد که دارای چربی های زیرپوستی باشند.

معمولاً چربی های احشایی که در میانه بافت ها و احشای بدن قرار دارند، با این روش چندان تأثیر‌پذیر نیستند.

معمولاً در زنان، کسانی که فرم بدن آن‌ها اصطلاحا، گلابی شکل است. یعنی تجمع چربی در بدن آن‌ها معمولاً در نواحی مانند باسن و ران ها بیشتر است؛ مورد استفاده قرار می گیرد.

افرادی که چربی های زیر پوستی دارند
افرادی که چربی های زیر پوستی دارند

افرادی که دچار چربی احشایی هستند بهتر است که در کنار استفاده از این روش، روش‌ها و متد های مختلف که مخصوص سوزاندن چربی های احشایی هستند را هم بکار بگیرید.

راحت ترین راه برای تشخیص چربی های احشایی و پوستی، راحتی دست آمدن چربی های پوستی میباشد. درواقع چربی های احشایی، چربی هایی هستند که میان بافت ها و اعضای داخلی بدن قرار دارند.

بهتر است بدانید که چربی های احشایی، خطرناک ترین نوع چربی ها هستند که معمولاً مواردی مانند نارسایی‌های قلبی و مشکلاتی از این دست را بوجود می آورند.

سن را هم در استفاده از روش امبدینگ فراموش نکنید. درواقع پزشکان معمولاً این روش را برای سنین بالای هجده سال توصیه می کنند.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

اما کدام دسته از افراد برای انجام امبدینگ شکم مجاز نیستند؟

معمولاً افرادی که دارای دیابت کنترل نشده هستند؛ توصیه نمیشود که برای انجام امبدینگ شکم اقدام کنند.  درصورت داشتن بیماری‌های خاص و مختلف، بهتر است که به پزشک توضیح بدهید و پس از توضیح شرایط، با صلاح دید پزشک اقدام به انجام عمل امبدینگ شکم کنید.

قطعاً در کنار این مورد، بارداری هم از موارد منع شده برای این عمل و اکثر عمل‌های لاغری و زیبایی میباشد. افراد باردار حتماً باید نسبت به این موضوع توجه داشته باشند و قبل از هر اقدامی از این دست، با پزشک خود مشورت کنند.

اما کدام دسته از افراد برای انجام امبدینگ شکم مجاز نیستند؟
اما کدام دسته از افراد برای انجام امبدینگ شکم مجاز نیستند؟

حتی بانوانی که درحال شیردهی هستند،‌ بخصوص در ۶ ماه اول، توصیه نمیشود که از این عمل برای لاغری استفاده کنند.

عارضه‌های پوستی مختلف هم ممکن است که باعث منع انجام این عمل برای شما شود. درواقع وجود زخم یا سابقه زخم در محل انجام عمل امبدینگ از موارد منع میباشد. در کنار این مورد،‌ وجود خال در اطراف این ناحیه نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد.

اگر دارای بیماری‌های تب زا هستید، این عمل توسط پزشکان به دلایل مختلفی توصیه نمیشود . همچنین، بیماری‌های عفونی نیز شامل این موارد می شود.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

توده های زیر پوستی

درصورت وجود توده های زیر پوستی، لازم است که نوع توده مشخص شود. درصورتی که نوع توده زیر پوستی شما مشخص شود، می توانید با هماهنگی و صلاح دید پزشک اقدام به انجام امبدینگ شکم کنید.

حتماً توجه داشته باشید که مرکزی که در آن اقدام به انجام این عمل میکنید، نکات مختلف بهداشتی را در حین انجام عمل رعایت کنند.

در واقع استریل کردن سوزن  و مکانی که قرار است سوزن در آن استفاده شود، اهمیت حیاتی دارد. درکنار این موارد، استفاده از داروهای بی حسی موضعی نیز باید رعایت شود.

معمولاً انجام این عمل عارضه‌ای ندارد و نیاز به آمادگی قبلی چندانی نیست. جز موارد و دسته بندی های گفته شده در بالا، نیاز به رعایت موارد خاصی نیست و درصورت وجود هر نگرانی در رابطه با مورد خاصی، میتوانید با پزشک خود مشورت کنید.

درنظر داشته باشید، میتوانید انتظار نتایج سریع هنگام انجام این عمل داشته باشید. ولی از سریعترین نتایج آن کاهش اشتها میباشد .

همچنین،‌ وجود مواردی مانند درد و یا احساس گرما در ناحیه ای که عمل در آنجا انجام شده است امری کاملاً طبیعی است و پس از چند روز کلیه علایم برطرف میشود.

شما می توانید عمل‌هایی نظیر ال پی جی و رادیوفرکانسی را نیز پس از انجام امبدینگ انجام دهید.

این عمل‌ها حتی تأثیر بیشتری بر سرعت جذب فیبر در بدن شما خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که تشخیص نوع چربی و سلولیت آن، بر نتیجه تأثیر گذار خواهد بود. معمولاً سلولیت های بدن ۵ درجه دارند که آن دسته از سلولیت هایی که نرم تر هستند و بافت چربی غالب تر از بافت های دیگر میباشد، برای انجام امبدینگ مناسب‌تر است. معمولا امبدینگ شکم در این نواحی تأثیر گذار تر از دیگر نواحی میباشد.

حتماً در نظر داشته باشید که این روش‌ها در صورت رعایت موارد فوق، بسیار تاثیرگذار خواهد بود و قطعاً شما از نتایج امبدینگ شکم خود راضی خواهید بود. توجه داشته باشید که سبک زندگی شما نیز در این میان بی تأثیر نمی باشد.

درواقع می‌شود که افراد به دلیل عدم رعایت الگو های صحیح غذایی و زندگی، پس از انجام عمل‌های مختلف تناسب اندام، باری دیگر به حالت اولیه خود و حتی بدتر هم بازگشته اند.

در واقع همانطور که گفته شد، عمل امبدینگ هرچند هم که با توجه به نظر کارشناسان و محققان، پایداری بیشتری داشته باشد و نتایج آن دارای ثبات باشد، باز هم درصورت رعایت نکردن رژیم غذایی صحیح امکان بازگشت آن وجود دارد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

بررسی سبک زندگی و برنامه غذایی

پس بهتر است پیش از انجام هر عملی، سبک زندگی، برنامه غذایی و عادت‌های مختلف خود را بررسی کنید و در صورت لزوم با پزشک و متخصصان تغذیه نیز در ارتباط باشید.

بررسی سبک زندگی و برنامه غذایی
بررسی سبک زندگی و برنامه غذایی

این مهم به شما کمک میکند که یک برنامه صحیح غذایی و سبک زندگی برای خود داشته باشید تا دیگر شاهد بازگشت به سایز گذشته خود نباشید. توجه داشته باشید که انجام ورزش و پیاده روی های مکرر هم به سبک زندگی و عادات روز مره شما مربوط می‌شود، پس بهتر است این موارد را دست کم نگیرید.

بررسی سبک زندگی و برنامه غذایی
بررسی سبک زندگی و برنامه غذایی

ممکن است با توجه به شرایط مختلف، پزشک برای شما تجویزات مختلفی را برای دوران پس از انجام عمل داشته باشد. البته این مسأله معمولاً اتفاق نمیوفتد چرا که این عمل نیاز به هیچ دارویی برای دوران پس از انجام آن ندارد. ولی در شرایطی خاص، ضرورت توجه به دستورات پزشک حائز اهمیت است.

همچنین شما اگر از داروهای مختلف و بخصوص، داروهای رقیق کننده خون و آسپرین ها و از این دست دارو ها مصرف میکنید، حتماً لازم است که با پزشک خود پیش از انجام این عمل مشورت کنید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

عوامل مؤثر بر قیمت امبدینگ شکم چیست

همانطور که گفته شد، این عمل شامل فاکتور های مختلفی میباشد. البته این موارد بر قیمت امیدینگ شکم نیز تأثیر گذار خواهد بود.

درواقع نمیتوان هزینه و قیمت مشخصی را برای انجام امبدینگ شکم بیان کرد. موارد و عوامل مختلفی هستند که باعث می‌شوند قیمت انجام عمل تغییراتی داشته باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت امبدینگ شکم چیست
عوامل مؤثر بر قیمت امبدینگ شکم چیست

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

میزان چربی

یکی از این عوامل میزان چربی شما می باشد. اگر ناحیه ای را برای انجام این عمل انتخاب کرده‌اید که بافت چربی آن مقاوم‌تر و متراکم تر است.

باید انتظار زمان بیشتر، تجهیزات مختلف و… را برای رفع چاقی موضعی خود در این سطح داشته باشید. در چنین شرایطی، پزشکان ممکن است قیمت های مختلفی را به شما ارائه دهند.

میزان چربی
میزان چربی

میزان تجهیزات، نوع سوزن‌ها و نوع فیبر ها و اصالت و کیفیت لوازم هم بر قیمت تاثیرگذار خواهد بود .

ممکن است که شما بخواهید که پیش یک پزشک متبحر مبادرت به انجام امبدینگ شکم کنید. این مورد هم به خودی خود بر قیمت اثر میگذارد.

طبیعی است که نواحی مختلف بدن که برای انجام امبدینگ شکم انتخاب می‌شوند، هرکدام به نوعی قیمت هایی متفاوت خواهند داشت.

معمولاً کسانی که قصد دارند که امبدینگ را در ناحیه ای بخصوص انجام دهند. می توانند انتظار داشته باشند که قیمت آن با ناحیه ای مانند شکم و پهلو متفاوت باشد.

مثلاً قیمت انجام امبدینگ در ناحیه ران ها متفاوت از قیمت آن در ناحیه ساق پا میباشد. این موارد هم از فاکتور های اثر گذار بر قیمت امبدینگ شکم میباشد.

ممکن است که شما نیاز به انجام این عمل در چند ناحیه داشته باشید. قطعاً با اضافه شدن نواحی مختلف به عمل، قیمت آن نیز متغیر خواهد شد.

تعداد جلسات هم از موارد اثر گذار بر این موضوع هستند. معمولاً بصورت حداقلی این عمل در طی سه جلسه انجام می‌شود ولی اگر عمق چربی ها و تراکم آن‌ها و یا نواحی مختلف زیاد باشند، تعداد جلسات بیشتر می‌شود و درنهایت، میتوان انتظار هزینه بیشتری نیز داشت.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

نتیجه‌ گیری

به عنوان یک نتیجه‌گیری کلی، چند فاکتور مهم را در رابطه با انجام عمل امبدینگ شکم مورد بررسی قرار می دهیم.

نتیجه‌ گیری
نتیجه‌ گیری

از مهمترین فاکتور هایی که می توان به آن اشاره کرد، عوارض انجام این عمل در مقایسه با مزایای آن میباشد. بهتر است ابتدا به مزایای آن بپردازیم و سپس در رابطه با عوارض انجام آن بگوییم.

نتیجه‌ گیری
نتیجه‌ گیری

در واقع از مزایای این عمل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ این عمل کاملاً سریع و بدون نیاز به پیش نیاز و مصرف داروی خاصی میباشد.

ـ معمولاً نیاز به بی حسی های قوی نیست و با بی حسی موضعی میتوان مشکل را برطرف کرد.

– این عمل بر پایه طب سوزنی میباشد. درواقع این عمل همان طب سوزنی با بهره گیری از پیشرفت بیشتر در این حوزه میباشد که برای لاغری های موضعی مورد استفاده قرار میگیرد.

ـ پایه طب سوزنی این عمل خود گویایی طبیعی و نرمال بودن این عمل میباشد، که هیچ عارضه استفاده از مواد غیر طبیعی را ندارد.

ـ در این عمل فرایند لاغری بر عهده خود بدن میباشد که با خون رسانی به محل مورد نظر و بالابردن متابولیسم و سوخت و ساز بدن نتیجه‌ گرفتن از آن میسر می شود.

ـ نیاز به نقاهت چندانی نیست و پس از این عمل می توانید به راحتی به کارهای روزمره خود پس از استراحتی کوتاه رسیدگی کنید، البته این مهم به نظر پزشک نیز بستگی دارد.

ـ این عمل از موادی کاملاً طبیعی استفاده می‌شود که به راحتی بعد از چند روز جذب بدن میشوند. از جمله میتوان به فیبر بکار رفته برای نخ عمل امبدینگ اشاره کرد که بصورت کاملاً طبیعی گرفته شده و پس از مدتی خود به خود جذب بدن میشود.

ـ هیچ ریسک بالایی برای این عمل گزارش نشده و معمولاً پزشکان این عمل را کاملاً بی خطر میدانند، پس جای نگرانی ندارد.

ـ هزینه این عمل به نسبت عمل‌های مشابه بسیار مقرون به صرفه تر است و تعداد جلسات آن نیز کوتاه‌تر و کمتر است. همچنین عدم نیاز به استفاده از دارو پس از انجام عمل نیز بر قیمت پایین آن اثر میگذارد.

ـ این عمل کاملاً نتیجه بخش و پایدار است و تأثیرات این عمل تا مدت‌ها غیر قابل بازگشت است و درصورت رعایت نکردن مواردی مانند رژیم غذایی، امکان باز گشت آن وجود دارد.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

مشاهده نتیجه عمل

ـ شما می توانید نتیجه این عمل را به سرعت مشاهده کنید به گونه‌ای که نتیجه این عمل پس از مدت کوتاهی نمایان می شود.

در واقع شما پس از اولین جلسه با کاهش اشتها رو به رو می‌شوید و پس از جلسات دوم به بعد، این کاهش اشتباه به کاهش وزن تبدیل شده و نتایج آن کاملاً ملموس خواهد بود.

مشاهده نتیجه عمل
مشاهده نتیجه عمل

درکنار مزایای گفته شده در بالا، این عمل فاقد هرگونه عوارض میباشد. درواقع این عمل، هیچگونه عوارض شناخته شده‌ای برای آن وجود ندارد و معمولاً کسانی که از این شیوه استفاده میکنند بدون نیاز به احتیاط در رابطه با عوارض خاصی به زندگی روزمره خود ادامه می دهند.

مشاهده نتیجه عمل
مشاهده نتیجه عمل

همچنین، دوران نقاهت این عمل هم به نسبت عمل‌های دیگر کوتاه‌تر است و شما پس از مدت کوتاهی میتوانید از شیوه‌های مختلف دیگری که برای لاغری یا مواردی از این دست مد نظر دارید هم استفاده کنید.

این عمل تنها به شکم خلاصه نشده است، همواره از شیوه لاغری امبدینگ برای مواردی چون پهلو ها، ساق پا، سینه ، باسن و … نیز استفاده می‌شود. که معمولاً بهترین نواحی برای استفاده شکم و ران ها می باشد.

با این اوصاف شما محدود به استفاده از این عمل تنها در یک ناحیه خاص نیستید و نیازی هم نیست از چند شیوه مختلف برای انجام عمل در نواحی مختلف استفاده کنید.

دوران بهبودی این عمل تنها به احساس گرما در ناحیه مورد نظر و درد خفیف خلاصه می‌شود؛ که خیلی زود از بین می‌رود و شما میتوانید به راحتی پس از مدت کوتاهی به زندگی عادی خود بازگردید.

با همه این موارد، همواره استفاده کردن از یک شیوه خاص برای انجام عمل‌های زیبایی و تناسب اندام، تنها منوط به نظر پزشک و تجویز پزشک بوده است و هیچ‌گاه توصیه نمیشود که بدون انجام مشاوره مبادرت به انجام این عمل کنید.

همچنین، توجه به دسته بندی های ارائه شده برای افرادی که استفاده از این عمل به آن‌ها توصیه می‌شود و افرادی که برای انجام این عمل منع شده‌اند، از ضرورت‌های پیش از تصمیم گیری میباشد.

همواره قبل از انجام عمل از کلیه امکانات کلینیک مورد نظر اطلاع کسب کنید و مطمئن باشید که از مواد درجه یک و استریل برای انجام عمل شما استفاده می‌شود تا از موارد و مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

سعی کنید درصورتی که میخواهید امبدینگ انجام دهید، حتماً در رابطه با رژیم غذایی خود و یا مصرف دارو پیش و پس از عمل با پزشک خود در ارتباط باشید.

شما در حال مطالعه مقاله قیمت امبدینگ شکم هستید

مصرف خودسرانه مسکن ها

از مصرف خودسرانه مسکن ها برای دوران بهبودی خود حتماً پرهیز کنید و این مورد را تنها با مشاوره و صلاحدید پزشک انجام دهید.

نه تنها عمل امبدینگ شکم، بلکه تمامی عمل‌های حوزه زیبایی و تناسب اندام، ارتباط مستقیمی با سبک زندگی و عادات روزمره شما دارد. لازم است که حتماً در نوع رژیم غذایی خود، سبک زندگی و از همه مهمتر، عادات ورزش و پیاده روی خود تجدید نظر کنید.

در واقع لازم است که پیش از مبادرت به هر عملی در زمینه تناسب اندام، با مشورت پزشکان و متخصصان علوم تغذیه، برای خود یک برنامه غذایی مناسب پایه ریزی کنید تا از برگشت مجدد چاقی و اضافه وزن جلو گیری کنید و نیاز به انجام عمل مجدد در آینده نداشته باشید.

خدمات امبدینگ و لاعری موضعی در کلینیک دکتر زرگنج فرد توسط با تجربه ترین پزشک ها بدون درد و با بهترین نتایج انجام می شود

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

لینک کوتاه مطلب:

cutly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید