تزریق ژل

تجربه تزریق ژل گونه

تجربه تزریق ژل گونه

در این نوشتار علمی پزشکی، قصد داریم تا موضوع تجربه تزریق ژل گونه را به شکلی کامل و جامع مورد بررسی قرار دهیم و مهم ترین مواردی که در رابطه با تجربه تزریق ژل گونه می باشند را برای شما عزیزان توضیح دهیم. از همه ی شما درخواست داریم تا انتهای این مقاله ی کاربردی ما را همراهی نمایید.

جهت تزریق ژل گونه با ما در تماس باشید.

02122930161

نوشته های مشابه
تجربه تزریق ژل گونه
تجربه تزریق ژل گونه

برای کسب اطلاعات لازم در مورد تجربه تزریق ژل گونه می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

انسان ذاتا به زیبایی علاقه مند آفریده شده است و این موضوع در دوره های مختلف از زندگی انسان بر روی کره خاکی خودش را به شکل های گوناگونی نشان داده است و انسان همواره از دیر باز تلاش برای زیبا کردن خودش و محیط اطرافش در تلاش بوده است. با پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص در حرفه پزشکی، زیبا شدن و زیبا به نظر آمدن به یکی از دغدغه های مردم این دوره تبیدل شده است.

رایج ترین و تقریبا آسان ترین روش ها

در بین روش های زیاد برای زیبا شدن، تزریق ژل به ناحیه مورد نظر، جزء رایج ترین و تقریبا آسان ترین این روش ها به حساب می آید. البته همان طور که در ادامه مقاله مطرح خواهیم کرد، برای به دست آوردن نتیجه مطلوب از تزریق ژل، می بایست این کار را تحت نظر یک پزشک معتبر و با شناخت کافی از شرایط این کار انجام داد.

رایج ترین و تقریبا آسان ترین روش ها
رایج ترین و تقریبا آسان ترین روش ها

یکی از شیوه های پر طرفدار زیبایی، تزریق کردن ژل گونه می باشد

یکی از شیوه های پر طرفدار زیبایی، تزریق کردن ژل گونه می باشد و فیلر گونه یک اصطلاح کاملا مرتبط به موضوع تزریق ژل می باشد که حجم بزرگی از محصولات و مواد را شامل می شود. در یک عبارت ساده تر می توانیم بگوئیم که شیوه برجسته سازی گونه، درمانی آرایشی می باشد که به جهت حجیم کردن گونه، جوانسازی و کانتور کردن آن با تزریق چند سی سی به میزان لازم به کار می رود.

یکی از شیوه های پر طرفدار زیبایی، تزریق کردن ژل گونه می باشد
یکی از شیوه های پر طرفدار زیبایی، تزریق کردن ژل گونه می باشد

البته باید در این بخش یادآور شویم که این محصولات پر کننده ی پوستی به جز برجسته کردن و افزودن میزان حجم، برای از بین بردن و یا کم عمق کردن چین و چروک های پوستی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان بیان کرد که تزریق ژل یکی از روش های فرم دهی و پر کننده های پوستی است که در مناطق مختلف بدن مانند صورت یا اجزای آن به کار برده می شود.

اکنون می خواهیم بعد از این آشنایی کلی، به صورت تخصصی تر و کاربردی تری به عنوان مقاله تجربه تزریق ژل گونه بپردازیم. پس اگر علاقه مند به این موضوع مقاله هستید، ما را همراهی نمائید.

در ادامه و برای این که موضوع تجربه تزریق ژل گونه را به خوبی مورد بسط و تفهیم قرار دهیم، برخی از موضوعات مهمی که در رابطه با تجربه تزریق ژل گونه می باشند را به صورت چند تیتر و یا سوال مطرح می نماییم و در هر یک از بخش های این مقاله آن ها را مورد تشریح قرار خواهیم داد.

از همه ی شما مخاطبین عزیز دعوت می نماییم تا در ادامه ی این مقاله ما را همراهی نمایید.

مهم ترین تیترها و موضوعاتی که مرتبط با تجربه تزریق ژل گونه هستند، به شرح ذیل می باشند:

آیا در زمینه تزریق ژل به گونه و جوانسازی پوست اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی گونه های استخوانی و نکات مربوط به آن اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که چرا برای زیبایی صورت از روش تزریق ژل استفاده می شود؟

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی مزیت های تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش های دیگر زیبایی اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه شیوه ی تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

مراحل انجام کار از ابتدا تا پایان

نکاتی دیگر در زمینه ی تزریق ژل به گونه

آیا در زمینه ی مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

آیا با مهم ترین تجربه های مربوط به تزریق ژل گونه آشنایی دارید؟

فیلرهای پوستی، شباهتی به بوتاکس و دیسپورت که جزء نوروتوکسین ها می باشند، ندارند.

فقط یک تزریق

آیا می دانید که در چه مواقعی نباید به تزریق فیلر روی آوریم؟

آیا می دانید که برای تزریق فیلر نیاز به چند سی سی از آن دارید؟

آیا در زمینه ی ماسک های آبرسان اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی میزان ماندگاری تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید که چه اشخاصی بهترین کاندیدای مناسب برای تزریق ژل گونه می باشند؟

کلام آخر

 

آیا در زمینه تزریق ژل به گونه و جوانسازی پوست اطلاعاتی دارید؟

در بخش مقدمه مقاله با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، به ویژگی ذاتی انسان درباره تمایل و گرایش او به زیبایی پرداختیم و گفتیم که برای دست یافتن به این مهم، از راه های گوناگونی استفاده کرده است. اکنون و در نخستین تیتر از مقاله ی علمی پزشکی خود خود قصد داریم تا در زمینه ی تزریق ژل به گونه و جوانسازی پوست، اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفا در این بخش نیز با ما همراه باشید.

با توجه به نظر سنجی از افراد مراجعه کننده به کیلینیک های زیبایی پوست و مو، به این نتیجه مهم دست یافته ایم که تزریق ژل به گونه یکی از مرسوم ترین روش های انتخاب زیبایی می باشد که مورد استقبال افراد بسیاری از جمله مردان و زنان قرار گرفته است و این روش باعث می شود که پوست شخص، زیباتر و جوان تر و شاداب تر به نطر بیاید.

البته فراموش نکنیم که بر خلاف گمان بعضی از افراد مبنی بر این که با تزریق بیشتر ژل، پوستشان جوان تر می شود، برای این کار میزان و دوز مشخصی از تزریق ژل در نظر گرفته شده است.

مواد پرکننده و یا حجم دهنده که اصطلاحا به آن ژل می گویند

مواد پرکننده و یا حجم دهنده که اصطلاحا به آن ژل می گویند، برای قسمت های مختلفی از بدن به کار برده می شود و غالبا از ماده ای به نام کلاژن به وجود می آیند که تحت شرایط درستی و استفاده مناسب از آن می تواند ظاهر شما را حجیم و یکدست و بدون چروک به شما هدیه دهد.

یکی از پر طرفدار ترین مواد پر کننده پوستی، هیالورونیک HAاست. در حقیقت این اسید یک مولکول طبیعی به حساب می آید که در جسم انسان پیدا می شود و در افراد مختلف حجم متفاوتی از آن وجود دارد. در واقع نقش اصلی و کارکرد اسید هیالورونیک جذب و نگهداری آب بدن می باشد و به همین خاطر این نوع پر کننده بدون کم ترین صدمه در جسم مورد تجزیه قرار می گیرد و باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

مواد پرکننده و یا حجم دهنده که اصطلاحا به آن ژل می گویند
مواد پرکننده و یا حجم دهنده که اصطلاحا به آن ژل می گویند

اسید هیالورونیک هنگام تزریق ژل به گونه و همچنین تزریق به لب مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل در برآورد کردن هزینه درمان زیبایی بسیار تاثیر گذار می باشد.

از شما عزیزان خواننده دعوت می نماییم که در بخش های بعدی از نوشتار تجربه تزریق ژل گونه نیز ما را همراهی نمایید.

آیا در زمینه ی گونه های استخوانی و نکات مربوط به آن اطلاعاتی دارید؟

با توجه به نکات یاد شده در بخش قبلی مقاله با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، درباره ی ماده تشکیل دهنده ژل که همان اسید هیالورونیک می باشد، مواردی را خدمت شما عزیزان بیان نمودیم و همچنین تاثیری که این ماده در جوانسازی پوست دارد را مورد توضیح قرار دادیم.

اکنون می خواهیم درباره گونه های استخوانی صحبت کنیم و اطلاعات لازم را درباره ی تزریق به این مدل گونه ها بیان کنیم. از شما تقاضا داریم که ما را در این بخش از مقاله نیز همراهی کنید.

گونه های استخوانی منجر به زیبایی بیشتر چهره می شوند

با توجه به نظر زیبایی شناسان در حوزه پزشکی و جراحی زیبایی، گونه های استخوانی منجر به زیبایی بیشتر چهره می شوند و این مدل گونه ها، گویی در یک هارمونی ویژه با بقیه اجزای صورت قرار می گیرند. شبیه به دیگر روش های فیلر، حجیم کردن و برجسته سازی کردن گونه ها به یک پزشک ماهر و متعهد در این زمینه نیازمند می باشد.

به خاطر داشته باشید که اگر یک روز تصمیم گرفتید که تزریق ژل را به گونه انجام دهید، حتما از قبل مشورت های لازم را البته نه با هر شخصی، بلکه با متخصص پوست و زیبایی در این زمینه انجام دهید و با در نظر گرفتن همه شرایط و قطعی شدن تصمیم تان، تحت نظر متخصص زیبایی به این کار اقدام کنید، زیرا در غیر این صورت ممکن است که هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ سلامتی و زیبایی تان متضرر شوید.

گونه های استخوانی منجر به زیبایی بیشتر چهره می شوند
گونه های استخوانی منجر به زیبایی بیشتر چهره می شوند

شما مخاطب گرامی در حال مطالعه ی نوشتاری علمی پزشکی با عنوان تجربه تزریق ژل گونه می باشید. خواهشمند است بخش های بعدی این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید. در ادامه بنا داریم تا موارد مهم دیگری را در رابطه با تجربه تزریق ژل گونه برای شما عزیزان بیان نماییم.

آیا می دانید که چرا برای زیبایی صورت از روش تزریق ژل استفاده می شود؟

در قسمت قبل از نوشتار پیش رو با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، شما را با ساختار گونه های استخوانی و نقش پر رنگ آن ها در زیبا شدن چهره شخص، موضوعاتی را برای شما ارائه دادیم. اکنون و در این بخش می خواهیم درباره ی علت استفاده از روش تزریق ژل برای زیبایی توضیحاتی را خدمت شما تقدیم کنیم. امید است که تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ممکن است، اشخاصی باشند که بنا به دلایلی از جمله بالا رفتن سن و یا داشتن مشکل های ژنتیکی به روزش تزریق ژل نیاز داشته باشند و یا افرادی هستند که ممکن است، احساس کنند که در صورت آن ها تقارن کامل وجود نداشته باشد و در واقع تزریق ژل را به منظور ایجاد کردن تقارن بهتر استفاده کنند.

همان طور که گفتیم، برای گرفتن نتیجه درست از روش تزریق ژل باید به پزشک متخصص پوست و جراح زیبایی مراجعه شود.

اگر اطلاع داشته باشید، در میان اعضای چهره این گونه می باشد که ساختار استخوان های آن به شکلی می باشد که نقشی مانند قلب برای چهره متصور می شود.

در نتیجه شخص با روش فرم دادن به گونه؛ علاوه بر بلند کردن و با کشیدن سطح وسطی صورت، یک ظاهری زیبا، لطیف و نرم و جوان برای چهره خود ایجاد می کند و در واقع با تزریق ژل به گونه اش باعث ایجاد شدن یک سایه مرکزی در وسط گونه می شود و این کار، خودش منجر به ایجاد زیبایی بیشتر و فرم دهی به صورت می گردد.

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

اگر تا به این بخش از مقاله با ما همراه بوده اید، متوجه شده اید که در بخش قبلی از مقاله با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، در باره ی دلایلی که باعث می شوند تا مردم بعد از تزریق ژل به گونه، زیبایی خود را دو چندان کنند و در واقع تاثیر شگرفی که استخوان های گونه بر کل اجزای صورت دارد، بحث و بررسی کردیم و در حال حاضر و در این بخش می خواهیم در زمینه ی مهم ترین مزیت های تزریق ژل به گونه برای شما مطالبی را ارائه دهیم. پس از شما می خواهیم که با ما همراه باشید.

آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مهم ترین مزیت های تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

یکی از مزیت های اصلی تزریق ژل به گونه که البته مهمترین مزیت این روش به حساب می آید، این است که تزریق ژل به گونه یک روشی است که قابلیت تنظیم دارد.

به این صورت که شخص بر اساس فرم صورتش که ممکن است استخوانی باشد، قصدش این است که گونه های خود را حجیم کند و در مقابل احتمال دارد که شخصی که صورتش گرد و گوشتی است، هدفش از تزریق ژل به گونه این باشد که فقط صورتش را زاویه دار کند. درست مثل شخصی که هدفش از تزریق ژل به لب این است که فقط در انتهای صورت خود تغییراتی را ایجاد کند.

اگر شما برای انجام تزریق ژل به گونه به پزشک متخصص و یا جراح زیبایی مراجعه کنید

البته اگر شما برای انجام تزریق ژل به گونه به پزشک متخصص و یا جراح زیبایی مراجعه کنید و هدف خود را از این کار برایش بازگو کرده باشید، ایشان موظف هستند که به شما اطمینان خاطر دهند که بعد از تزریق دوز مناسبی از ژل، شما به زیبایی بیشتر و تقارن در صورت خود دست خواهید یافت.

اگر شما برای انجام تزریق ژل به گونه به پزشک متخصص و یا جراح زیبایی مراجعه کنید
اگر شما برای انجام تزریق ژل به گونه به پزشک متخصص و یا جراح زیبایی مراجعه کنید

اگر به دنبال یافتن راهی برای پی بردن به این که با دریافت کردن چه میزان دوز برای کارهای متفاوتی که در صورتتان می خواهید انجام دهید، هستید، باید بگوئیم که در این زمینه یک سایت بین المللی معتبر وجود دارد که در این باره شما را هدایت می کند. گر چه نظر قطعی درباره ی موضوع میزان لازم تزریق ژل را پزشک متخصص و جراح زیبایی برای شما تعیین می کند.

در این مورد دقت کنید که اگر در چهره بیش از اندازه ژل تزریق شود، زاویه ای که در صورت ایجاد می شود، بیش از حد طبیعی خود بوده است و به چهره شما حالت تصنعی می دهد، در حالی که با استفاده کردن از یک پر کننده ای که شامل اسید هیالورونیک می باشد، یک ساختار نرم در گونه شما ایجاد می کند که می تواند باعث جدا سازی پوست از لایه های زیرین شود و گونه ای برجسته و نرم را به وجود آورد.

آیا در زمینه ی مزیت های تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش های دیگر زیبایی اطلاعاتی دارید؟

در تیتر پیشین از نوشتار علمی پزشکی با عنوان تجربه تزریق ژله گونه، به موضوع مزیت تزریق ژل به گونه پرداختیم و گفتیم که مزیت مهم این روش زیبایی این است که قابلیت تنظیم دارد و باعث تفاوت های متنوع و مد نظر شما می شود. اما در این بخش از مقاله می خواهیم در زمینه ی مزیت های روش تزریق ژل به گونه در مقایسه با دیگر روش های زیبایی اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. پس در این بخش نیز لطفا ما را همراهی کنید.

آیا در زمینه ی مزیت های تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش های دیگر زیبایی اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مزیت های تزریق ژل به گونه در مقایسه با روش های دیگر زیبایی اطلاعاتی دارید؟

همان طور که مستحضر هستید، با رشد و پیشرفت بشر در زمینه علم پزشکی، انسان های امروزی دارای طول عمر بیشتر و سلامتی کامل تری هستند. در کنار این موضوع آن ها با استفاده از همین روش های مدرن بدون تهاجم و جراحی می توانند تغییرات مطلوبی را در ظاهر به خصوص چهره ی خود ایجاد کنند.

یکی از مزیت های روش تزریق ژل به گونه در مقابل دیگر روش های زیبایی

یکی از مزیت های روش تزریق ژل به گونه در مقابل دیگر روش های زیبایی این است که تزریق ژل یک روش غیر تهاجمی و بدون جراحی می باشد و این روش با بی حسی موضعی و به شکل سر پایی در کلینیک های زیبایی پوست به راحتی قابل انجام می باشد و این به خودی خود یک مزیت برای اشخاصی به حساب می آید که ممکن است، به داروی بیهوشی واکنش نشان دهند و یا از رفتن به اتاق عمل و جراحی می ترسند و با این روش تزریق ژل به گونه بدون داشتن و تحمل کردن هیچ گونه عارضه ای، صاحب گونه هایی برجسته و جوان می شوند.

مزیت دیگر این روش تزریق ژل به گونه این می باشد که چون برای برجسته کردن و حجیم کردن گونه، اسید هیالورونیک را مورد استفاده قرار می دهند و از آنجا که این ماده به طور طبیعی در بدن موجود می باشد، در نتیجه بدن نسبت به آن ناسازگاری و عکس العمل منفی نشان نمی دهد.

یکی از مزیت های روش تزریق ژل به گونه در مقابل دیگر روش های زیبایی
یکی از مزیت های روش تزریق ژل به گونه در مقابل دیگر روش های زیبایی

بر اساس این مزیت ها می توان نتیجه گرفت که روش تزریق ژل به گونه به خاطر مزیت هایی که در بالا ذکر کردیم، یک روش کاملا ایمن و بدون عوراض و یا خطرهای جانبی می باشد و این موضوعی است که آن را در بین شیوه های رقیبش ممتاز کرده است.

آیا در زمینه شیوه ی تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

لازم به ذکر و یادآوری می باشد که در قسمت پیشین نوشتار با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، موضوعاتی در زمینه مزیت و برتری روش تزریق ژل نسبت به روش های زیبایی دیگر بیان کردیم و این که به خاطر همین مزیت ها این شیوه مورد استقبال عموم مردم در سر تا سر جهان قرار گرفته است.

اکنون می خواهیم در زمینه چگونگی و شیوه تزریق ژل به گونه مطالبی را به شما ارائه دهیم. اگر به این موضوع علاقه مند می باشید، از شما دعوت می کنیم که تا پایان مطلب با ما همراهی کنید.

روش تزریق ژل به گونه یک روش غیر تهاجمی می باشد که در آن از یک پر کننده پوستی که با بدن همه انسان ها سازگاری دارد، استفاده می شود و منجر به حجم دهی و زیبا و جوانسازی پوست می شود و یک صورت صاف و جوان را برای شخص ایجاد می کند.

علاوه بر آن، این روش قادر است که علائمی که در پوست صورت نشان از پیری و چین و چروک می باشد را برطرف یا کم عمق تر کند. البته این موضوع فقط مختص به تزریق ژل به گونه نیست، بلکه تزریق ژل به چانه هم علاوه بر زبیا سازی پوست شما، چهره شما را جذاب تر و جوان تر می سازد.

آیا در زمینه شیوه ی تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه شیوه ی تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

مراحل انجام کار از ابتدا تا پایان

در مرحله آغازین؛ تزریق ژل به گونه این است که گونه شخص را از وجود هر گونه میکروب و یا آلودگی پاکسازی می کنند. سپس با به کار بردن یک ماده بی حس کننده به نام لیدوکایین گونه را بی حس می کنند که به این طریق از مقدار درد و سختی کم می کنند. بعد از بی حس کردن مناطق تحت درمان، آن ها را به طور کامل مشخص می کنند و میزان کمی از ژل مورد نظر به وسیله یک سوزن خیلی کوچک در پوست وارد می کنند و این را دقیقا زیر اپیدرم دومین لایه درم قرار می دهند.

البته باید یاد آور شویم که درم شامل رگ های خونی، رگ اعصاب و فولیکویل های مربوط به مو می باشد و متشکل از پروتئینی با نام تخصصصی کلاژن می باشد و در واقع این کلاژن متشکل از یک شبکه ای از الیاف می باشد که می تواند برای تغذیه مو و رگ های خونی ماتریسی را تهیه کند و اسید هیالورونیک میان بافت کلاژن و الاستین واقع شده است و با ایجاد کردن فاصله در بین آن ها منجر به برجسته کردن گونه خواهد شد.

با اطمینان خاطر می توان گفت که اولین و در حقیقت تنها ترین پر کننده، اسید هیالورونیک می باشد که بلافاصله باعث افزایش حجم گونه ها خواهد شد و می توانیم برای شما اطمینان خاطر ایجاد کنیم که یک روش غیر تهاجمی با خطرات احتمالی خیلی کم، همین تزریق ژل به گونه می باشد که بنا به دلایل مختلفی قیمت ها و هزینه های متفاوتی را نیز در بر می گیرد.

تمام مدت زمانی که این روش ممکن است طول بکشد، چیزی در حدود 10 تا 15 دقیقه خواهد بود و البته نتیجه کار تقریبا با سرعت به دست می آید.

مراحل انجام کار از ابتدا تا پایان
مراحل انجام کار از ابتدا تا پایان

نکاتی دیگر در زمینه ی تزریق ژل به گونه

در بخش قبلی مقاله و نوشتار کاربردی، علمی و پزشکی خود با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، به موضوع شیوه و چگونگی تزریق ژل به گونه پرداختیم و هر یک از مراحل کار را برای شما با ذکر توضیحات ضروری بیان کردیم. در این بخش از مقاله می خواهیم نکات دیگری را خدمت شما ارائه دهیم که به تصمیم گیری شما برای انجام تزریق ژل به گونه می تواند به صورت مفید کمک کند. لطفا ما را در این بخش نیز همراهی کنید.

اگر شما قصد دارید که از روش ترزیق ژل به گونه برای جوانسازی پوست و یا با هدف زاویه دار کردن صورت اقدام کنید، در ابتدا باید به دنبال یک پزشک با تجربه و یا یک کلینیک معتبر باشید. ضمنا شما باید به این موضوع دقت کامل داشته باشید که پر کننده ای که پزشک و یا جراح زیبایی می خواهد برای تزریق شما استفاده کند، باید درون سرنگ هایی باشد که قبلا استفاده نشده باشد و همچنین آن پر کننده باید مارک داشته باشد.

گر چه در این بخش بر روی مارک خاصی تاکید نمی کنیم، ولی این را تجربه ثابت کرده است که مارک بهتر نتیجه بهتری از تزریق برای شما ایجاد می کند. پس شما با پرسیدن از منابع مختلف و البته قابل اطمینان می توانید مارک خوبی را با در نظر گرفتن بودجه ای که برای این کار در نظر دارید، سفارش دهید.

شما این حق را دارید که برای اطمینان خاطر خود، سرنگ را مورد بازرسی قرار دهید

شما این حق را دارید که برای اطمینان خاطر خود، سرنگ را مورد بازرسی قرار دهید. علاوه بر آن باید مطمئن شوید که پر کننده ای که برای تزریق به صورت شما استفاده می شود، از نظر FDA مورد تایید قرار گرفته باشد.

شما این حق را دارید که برای اطمینان خاطر خود، سرنگ را مورد بازرسی قرار دهید
شما این حق را دارید که برای اطمینان خاطر خود، سرنگ را مورد بازرسی قرار دهید

البته قبل از انجام ترزیق ژل به گونه، پزشک شما آزمایشاتی را برای شما تجویز می کند که مطابق با نتیجه آن به شما انجام این کار را پیشنهاد می کند و یا انجام ندادنش را تاکید می کند.

بعد از تایید پزشک، ممکن است که خودتان از حساسیت به مورد خاصی آگاه باشید که باز هم باید در این مورد نیز با پزشک صحبت کنید و می بایست پزشک و یا جراح مورد نظر را از تمام داروهای درمانی و تغذیه ای خود آگاه کنید. چون این امکان وجود دارد که آن ماده پر کننده با داروهای مصرفی شما تقابل داشته باشد و منجر به ایجاد خطراتی و یا ایجاد لخته در خون شما شود.

آیا در زمینه ی مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که ملاحظه فرمودید؛ در قسمت پیشین از نوشتار تجربه تزریق ژل گونه، مراحل تزریق ژل را از ابتدا تا انتهای کار برای شما بیان نمودیم. در ادامه و قسمت دیگری از این نوشتار علمی پزشکی بنا داریم تا در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه توضیحات سودمندی را ارائه نماییم.

از همه ی شما عزیزان دعوت می نماییم که در این بخش با ما همراه باشید و به این مجموعه مراقبت ها با دقت توجه نمایید.

آیا در زمینه ی مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟
آیا در زمینه ی مراقبت های بعد از تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

بعد از این که مجموعه کارهای مربوط به تزریق ژل به گونه به پایان رسید و برای این که از دریافت بهترین نتیجه های مربوط به این اقدام اطمینان حاصل نماییم و سرعت بهبودی بعد از زیبا سازی گونه افزایش پیدا نماید، باید یک سری دستورات که معمولا توسط پزشک معالج صادر می شوند را مورد اجرا قرار دهیم.

در این صورت است که بهترین نتیجه ها را از تزریق خود به دست خواهیم آورد.

به این نکته ی مهم نیز توجه داشته باشید که مدت زمان لازم برای بهبودی و اثرگذاری کامل در هر بیماری و با توجه به شرایط ایشان و نوع پر کننده ای که به گونه ی او تزریق می شود، متفاوت می باشد و همه ی افراد نمی توانند توقع شرایطی یکسان را برای بهبودی و اثرگذاری این شیوه داشته باشند.

یکی از اقدام های موثر و مهم بعد از اقدام به تزریق ژل گونه

یکی از اقدام های موثر و مهم بعد از اقدام به تزریق ژل گونه، به کار گیری کمپرس یخ بر روی موضع تزریق می باشد. به این صورت میزان کبودی ها و ورم های احتمالی کاهش پیدا می کند.

بهتر است، از یخ به صورت فوری استفاده شود تا میزان اثربخشی آن نیز بیشتر شود. البته نوع کبودی ها در افراد مختلف متفاوت می باشد. به طور مثال ممکن است که در یک فرد که دارای خون رقیق تری می باشد، میزان کبودی ها بیشتر باشد.

یکی از اقدام های موثر و مهم بعد از اقدام به تزریق ژل گونه
یکی از اقدام های موثر و مهم بعد از اقدام به تزریق ژل گونه

مهم ترین توصیه برای بعد از انجام تزریق ژل گونه این است که از 20 دقیقه بعد از اجرای تزریق، قرار دادن یخ بر روی موضع مورد نظر را آغاز نمایید و هر 20 دقیقه 1 بار نیز آن را تکرار نمایید. در بیشتر تزریق ها از جمله تزریق فیلر به بینی نیز همین موارد باید مورد مراعات قرار گیرند.

احتمالا همه ی شما مخاطبین گرامی نیز از این موضوع اطلاع دارید که اغلب پر کننده یا فیلرها دارای مقادیری از ماده ی اسید هیالورونیک می باشند. این ماده یک آب رسان مناسب نیز برای پوست ناحیه ی مورد تزریق می باشد. اما با همه ی این احوالات این امکان وجود دارد که افرادی که تزریق ژل گونه را انجام داده اند، در چند روز ابتدایی بعد از تزریق با خشکی آن ناحیه از پوست خود مواجه باشند.

لذا بهتر است که در این مدت از برخی از مرطوب کننده ها و یا سرم های مربوط به اسید هیالورونیک استفاده نمایند.

آیا با مهم ترین تجربه های مربوط به تزریق ژل گونه آشنایی دارید؟

همان طور که دقت فرمودید؛ در قسمت پیشین از نوشتار تجربه تزریق ژل گونه، برخی از اقدام های مهم و مراقبتی که بهتر است، بعد از انجام تزریق ژل گونه آن ها را انجام دهید را برای شما همراهان گرامی توضیح دادیم.

در ادامه و قسمت دیگری از این نوشتار کاربردی، تصمیم داریم تا به موضوع اصلی این مقاله که در مورد تجربه های مربوط به تزریق ژل گونه می باشد، وارد شویم و برخی از نکته های مهم که حاصل تجربه ی افراد مختلف و همچنین بر پایه نکات علمی روز دنیا می باشند را برای شما مخاطبین عزیز تشریح نماییم.

آیا با مهم ترین تجربه های مربوط به تزریق ژل گونه آشنایی دارید؟
آیا با مهم ترین تجربه های مربوط به تزریق ژل گونه آشنایی دارید؟

از شما عزیزان درخواست داریم تا با این بخش و این مجموعه نکات همراه باشید.

فیلرهای پوستی شباهتی به بوتاکس و دیسپورت که جزء نوروتوکسین ها می باشند، ندارند.

اولین نکته این می باشد که فیلرهای پوستی شباهتی به بوتاکس و دیسپورت که جزء نوروتوکسین ها می باشند، ندارند، زیرا همان گونه که در جریان می باشید، افرادی که تجربه استفاده از بوتاکس را دارند، به این نتیجه رسیده اند که بوتاکس تا حدودی چین و چروک های موجود بر روی سطح پوست ایشان را کم کرده است، اما این کار را به صورت فلج کردن موقتی و کوتاه مدت عضله های بدن انجام داده است.

در مقابل نیز؛ افرادی که از ترزیق فیلر ها استفاده کرده اند، به این نتیجه دست یافته اند که پوست نقطه تزریق شده نرم شده و همچنین چروک ها ی همان منطقه هم پر شده است.

غالبا فیلرهای معمولی کلاژن را در خود دارند، ولی در فیلرهای جدید و امروزی از جمله رستلین و ژوویدرم از هیالورنیک اسید استفاده کرده اند و در حقیقت وجود این ماده در فیلرها منجر به برجسگی ناحیه مورد نظر و مرطوب شدن آن می شود.

اگر چه از این نرم کننده ها در کرم ها نیز استفاده می شود، ولی این کرم ها نمی توانند حجم پوست را که کم شده است، برطرف نمایند و می توان گفت که فقط با انجام روش تزریق می باشد که آن مساله قابل حل و قابل رفع می باشد.

نکته قابل توجه در زمینه این موضوع این است که یکی از مزیت های تزریق کردن ژل مخصوص به پوست این است که موجب تولید اسید هیالورونیک در پوست خواهد شد و به این وسیله می توان چند سال ظاهر پوست را شاداب و جذاب و جوان نگه داشت.

فقط یک تزریق

یکی دیگر از تجربه اشخاصی که از تزریق کردن ژل رضایت خاطر داشتند، این است که با فقط یک بار تزریق ژل به ناحیه مورد نظر، در طول چند ماه پوست همان ناحیه نرم تر و برجسته تر را تجربه کرده است. یکی دیگر از دلایلی که تزریق ژل با استقبال بیشتری رو به رو شده است، این است که به صورت، حجم بیشتری می بخشد و با یک بار تزریق چروک ها را کم عمق کرده است و غالبا نتیجه و تغییر حاصل شده از تزریق ژل، به مدت 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد.

همان طور که قبلا نیز ذکر کردیم، فیلرها از ماده ای به نام اسید هیالورونیک تشکیل شده اند، ولی با توجه به سایز متفاوت ذرات تشکیل دهنده فیلر، نتیجه های گوناگونی به دست آمده است.

از جمله می توانیم اشاره ای داشته باشیم به رستلین لایفت که ذره های بزرگتری دارد، به همین دلیل به جهت برجسته کردن گونه ها تاثیر بیشتری به بار می آورد. در حالی که اگر رستلین سیلک را در نظر بگیریم، می بینیم که این ماده برای بر طرف کردن چین و چروک ها و کمتر کردن عمق آن ها موثر تر می باشد.

فقط یک تزریق
فقط یک تزریق

آیا می دانید که در چه مواقعی نباید به تزریق فیلر روی آوریم؟

گر چه انجام دادن کارهایی که منجر به زیبایی و جوانی می شود، برای انسان رضایت بخش و دلپذیر می باشد و در حقیقت تزریق فیلر یک کار غیر تهاجمی و ایمن می باشد، اما گاهی انسان در شرایطی قرار می گیرید که با انجام دادن فیلر ممکن است، نه تنها به نتیجه مطلوب دست نیابد، بلکه متحل ضرر و زیان هایی نیز شود.

از جمله خانم هایی که در زمان بارداری به سر می برند و یا خانم هایی که در دوران شیردهی می باشند و یا شخص مبتلا به یک عفونتی باشد، در این صورت با توجه به نظر پزشک متخصص و یا جراح زیبایی باید تا اتمام آن دوره ها و یا برطرف شدن عفونت به طور کامل از انجام تزریق فیلر خودداری کنند و این کار را به زمان های دیگری موکول کنند.

اگر کار دندانپزشکی دارید و در عین حال قصد انجام دادن فیلر را نیز دارید، از آنجا که در حین انجام کارهای دندانپزشکی پوست صورت شما بسیار در گیر کار می شود و تحت فشار و کشش قرار می گیرد، بهترین کار این است که بعد از تزریق فیلر چند روزی را تحمل کنید و سپس به کار دندانپزشکی خود بپردازید. چون این احتمال وجود دارد که فیلرها حرکت کنند و جا به جا شوند و در واقع کار تزریق شما بی فایده می ماند.

آیا می دانید که برای تزریق فیلر نیاز به چند سی سی از آن دارید؟

در بخش قبلی از مقاله با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، درباره ی تجربه های مثبت اشخاص از تزریق ژل و یا فیلر به صورت آن ها صحبت کردیم. اکنون قصد داریم تا در زمینه ی میزان لازم تزریق فیلر گفت و گو کنیم. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

صحبت درباره این موضوع را با این جمله شروع می کنیم که هر چیزی به اندازه خوب است؛ نه کمتر و نه بیشتر. در زمینه میزان تزریق ژل نیز این مطلب صادق است و اگر چه که میزان تزریق، هم به عهده خود شما و تمایل شما می باشد و هم بر اساس نظر پزشک متخصص و یا جراح زیبایی مشخص می شود، زیرا آن ها با در نظر گرفتن موارد متعددی از جمله تناسب اعضای چهره شما به شما پیشنهاد تزریق کردن میزان مشخصی از ژل را می دهند.

آیا می دانید که برای تزریق فیلر نیاز به چند سی سی از آن دارید؟
آیا می دانید که برای تزریق فیلر نیاز به چند سی سی از آن دارید؟

آیا در زمینه ی ماسک های آبرسان اطلاعاتی دارید؟

در تیتر پیشین از نوشتار پیش رو با عنوان تجربه تزریق ژل گونه، به موضوع میزان لازم برای تزریق ژل به نواحی مختلف پوست اطلاعاتی را برای شما ارائه دادیم و اکنون بر آن هستیم که در زمینه ماسک های آبرسان مطالبی را برای شما تشریح کنیم. از شما درخواست داریم که ما را تا انتها همراهی کنید.

بعد از این که شخص، کار تزریق ژل به گونه را انجام داد، لازم است تا یک سری کارهای مراقبتی را انجام دهد که نتیجه تزریق ژل را تا مدت ها به خوبی بر روی صورت خود احساس کند.

یکی از این کارها این است که شما باید بعد از تزریق ژل به گونه، از پوست خود مراقبت هایی را به عمل آورید و هنگامی که به بیرون از منزل می روید، حتما از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید و در کنار این می توانید از ماسک های آبرسان که دارای بیو سلولز هستند و باعث تسهیل در روند بهبود یافتن پوست می شوند، استفاده کنید.

چون در ماسک آبرسان الیاف ویژه ای وجود دارند که مانع از دست رفتن رطوبت پوست خواهند شد و به راحتی پوست را تسکین می دهند. پس فقط صرف تزریق ژل، شما به درستی و به مدت زمان طولانی به تغییرات مورد نظر و مطلوب دست نخواهید یافت.

آیا در زمینه ی میزان ماندگاری تزریق ژل به گونه اطلاعاتی دارید؟

همان طور که در قسمت پیشین مقاله با عنوان تجربه تزریق ژل گونه بیان کردیم، شما برای به دست آوردن نتایج مطلوبی در روند جوانسازی و بهبودی پوست صورت در کنار تزریق کردن ژل، به مراقبت های پوستی از جمله استفاده از آبرسان ها نیازمند هستید. اکنون بر آن هستیم تا در زمینه ی میزان ماندگاری تزریق ژل به گونه مطالبی را به شما تقدیم کنیم. لطفا ما را همراهی کنید.

اگر افرادی که تزریق ژل را انجام داده اند، از نزدیک ببینید

اگر افرادی که تزریق ژل را انجام داده اند، از نزدیک ببینید، به راحتی متوجه این موضوع می شوید که تغییرات و تقویت و نرم شدن بافت پوست را بلافاصله بعد از تزریق مشاهده خواهید کرد، البته میزان ماندگاری این تغییرات در پوست به پر کننده ای که مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین دوز استفاده از آن بستگی و رابطه مستقیم دارد که می تواند از چند ماه تا چند سال به طول بیانجامد.

یعنی این که بعد از چند روز اولیه تزریق ژل و بهبودی کامل گونه، از انجام آن رضایت خاطر را خواهید داشت. اما ممکن است که در طی گذشت زمان، حجم ابتدایی کم شود، اگر چه که این نتیجه به شرایط جسمی خود شخص نیز وابسته می باشد و مطمئنا هزینه این خدمات کاملا متفاوت خواهد بود.

اگر افرادی که تزریق ژل را انجام داده اند، از نزدیک ببینید
اگر افرادی که تزریق ژل را انجام داده اند، از نزدیک ببینید

به طور کلی، طول دوره ی 12 الی 18 ماه را برای میزان ماندگاری و شکل گیری گونه تخمین زده اند، البته این مدت زمان به میزان وارد کردن چربی نیز بستگی دارد.

اگر چه این امکان برای شما می باشد که برای بالا بردن و محکم کردن مدت زمان ماندگاری، شما می توانید برای تزریق کردن مجدد ژل نیز اقدام کنید تا با گذشت چند دوره، گونه به این حالت خود خو بگیرد و شکل خودش را نگه دارد.

آیا می دانید که چه اشخاصی بهترین کاندیدای مناسب برای تزریق ژل گونه می باشند؟

در بخش قبلی از مقاله به این موضوع پرداختیم که میزان طول عمر و ماندگاری تاثیر ژل به چه صورت می باشد و تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد. در این بخش قصد داریم که موضوع بهترین کاندیدای مناسب برای تزریق ژل گونه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. اگر به این موضوع علاقه دارید، لطفا تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

برای انجام هر کاری زمان مشخصی وجود دارد که اگر از آن زمان فراتر رود، امکان دارد که به نتایج مطلوب و دلخواه در آن کار دست نیابیم. در مورد تزریق ژل به گونه نیز یک محدودیت زمانی و محدوده سنی می باشد و شما برای اقدام به تزریق ژل باید این نکته را مد نظر خود قرار دهید.

بر طبق نظر متخصصان پوست، پوست انسان به روال کاملا طبیعی از سن 30 سالگی میزان کمتری از کلاژن که یک ماده حیاتی برای جوانی و طراوت و شادابی پوست می باشد را ترشح و تولید می کند و به میزان نا مشخصی چند سی سی از حجم صورت کم می شود.

به همین دلیل پزشک متخصص پیشنهاد می دهد که همه انسان ها در هر دهه از 30 سالگی به بعد زندگی خود، نیازمند یک سرنگ پر کننده صورت می باشند و با بالا رفتن سن، این میزان از تزریق به خصوص در گونه و صورت باید بیشتر شود.

به جز موضوع سن، موارد دیگری نیز می باشند که نیاز شما به تزریق ژل را ایجاد می کنند

به جز موضوع سن، موارد دیگری نیز می باشند که نیاز شما به تزریق ژل را ایجاد می کنند. از جمله آن ها می توانیم به استعمال سیگار و دخانیات و همچنین دریافت نور خورشید به صورت مستقیم اشاره داشته باشیم.

در یک جمع بندی کلی به این نتیجه می رسیم که اشخاصی که از لحاظ جسمی در شرایط سلامتی کامل هستند و همچنین اشخاصی که دخانیات را مصرف نکرده اند و از لحاظ سنی در حدود 30 سالگی می باشند، بهترین کاندیدای دریافت و تزریق ژل می باشند.

افرادی که دارای صورت های استخوانی و لاغر می باشند نیز می توانند با تزریق، ژل گونه خود را حجم دهند و چروک های این بخش از صورت را محو کنند و به این صورت باعث احیای شادابی و جوانی و لطافت از دست رفته خود شوند.

اشخاصی که در سلامت جسمی کامل به سر می برند و تصمیم دارند که صورت خود را زاویه دار کنند نیز برای دریافت و تزریق ژل، گزینه های مناسبی می باشند تا از این طریق به هدف خود دست یابند. در حقیقت اشخاص می توانند بدون کمترین احساس درد و ناراحتی و عدم نیاز به استراحت، زیبایی صورت خود را به دست آورند.

کلام آخر

در این قسمت، مجموعه توضیحات ما در زمینه ی تجربه تزریق ژل گونه به پایان رسید. امید است، مواردی که در قسمت های مختلف مقاله ی تجربه تزریق ژل گونه بیان شد، برای شما همراهان گرامی مفید بوده باشند و به خوبی با مجموعه تجربیات مربوط به تزریق ژل گونه آشنا شده باشید.

در نهایت مجددا حضور شما عزیزان عرض می نماییم، در مواردی که قصد انجام تزریق ژل گونه را دارید، به مرکزهای معتبر یا پزشک های متخصص و با تجربه مراجعه نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه ها را از تزریق ژل گونه خود کسب نمایید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
با یک کلیک تماس بگیرید