بوتاکس کل صورت

لیست موضوعات

مدت ها است که بوتاکس در بخش جوانسازی شهرت زیادی پیدا کرده است و توانسته جایگاه ویژه ای داشته باشد. اکثر افراد با مزیت این ماده آشنا هستند. بوتاکس سمی است که برای مدتی باعث فلج شدن عضلات می شود که این روند از پیشرفت سریع پیری صورت جلوگیری می کند؛ چرا که حرکات عضلات کمتر از پیش خواهند شد.  اما بوتاکس را نمی توان به تمام نواحی صورت تزریق کرد چرا که این ماده بیشتر برای قسمت فوقانی صورت یهمی پیشانی، بالای ابروها، کناره های چشم ( خطوط پنچه کلاغی) و در برخی از مواقع کناره های بینی کاربرد دارد. اما شاید برای خیلی از افراد سوال باشد برای قسمت تحتانی صورت باید چه کار کرد که توصیه می شود از ژل و در برخی از مواقع تزریق چربی استفاده شود. اما فراموش نکنید که ژل و تزریق چربی جنبه پرکنندگی دارند و باعث فلج عضلات صورت نمی شوند؛ بلکه فرورفتگی ها و چین و چروک های عمقی و سطحی را از بین می برند. همچنین برای حجم دهی صورت مثل گونه ها و لب ها می توان از ژل یا تزریق چربی کمک گرفت.

چرا باید توسط متخصص تزریق ژل، چربی و حتی بوتاکس انجام شود؟

برخی از افراد فکر می کنند تزریق بوتاکس یا ژل کار آسانی است و هر پزشک یا افراد غیر متخصص هم می تواند این کار را انجام دهد. اما باید این نکته را گوشزد کنم که اگر پزشک با لایه ها و بافت بدن آشنا نباشد ممکن است مشکلاتی را برای فرد به وجود بیاورد. اما اگر تزریق ژل و چربی را پیش فرد غیر متخصص انجام دادید و با مشکل مواجه شدید، توصیه اکید می شود برای درمان حتما به متخصص مراجعه کنید و از اقدامات خودسرانه و غیرعلمی جدا خودداری کنید.

آیا تزریق ژل یا فیلر را برای ترمیم مشکلات بینی توصیه می کنید؟! 

برخی از افراد فکر می کنند به تنهایی با تزریق ژل و فیلر می توان خیلی از مشکلات ظاهری بینی را رفع کرد برای همین با تزریق حجم زیادی از این مواد سعی در از بین بردن مشکلات دارند. در صورتی که این شیوه درستی برای اصلاح عیوب ظاهری بینی نیست.  چرا که احتمال بروز عفونت یا نکروز بینی ( سیاه شدن پوست) وجود دارد. اما از بین بردن عیوب بسیار کوچک با ژل مشکلی نیست اما تزریق زیاد ژل در ناحیه بینی کار علمی نیست.

با یک کلیک تماس بگیرید