میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی
بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی

لیست موضوعات

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی

در این مقاله در مورد خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی صحبت می کنیم. همچنین شما را با دکتر زرگنج فرد که از بهترین دکترهای عمل لابیاپلاستی محسوب می شوند، آشنا می کنیم. همراه ما باشید.

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی
بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی

برای کسب اطلاعات لازم در مورد بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی می توانید به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شذه است تماس بگیرید.

یافتن بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی یکی از مهم‌ ترین معضلات اغلب بانوان به حساب می ‌آید. به دلیل این ‌که بانوان در تلاشند تا بتوانند ظاهری برای خود فراهم کنند و همیشه شریک جنسی آن ها از ایشان رضایت کافی داشته باشد.

بسیاری از مشکلات زناشویی به دلیل عدم اعتماد به‌ نفس صورت می ‌گیرد که این امری بسیار مهم و حیاتی در یک زندگی زناشویی به حساب می ‌آید. در برخی مواقع ممکن است ظاهری نامناسب در دستگاه تناسلی خود داشته باشند. به دلیل  این‌ ظاهر نامناسب است که نمی ‌توانند ارتباط خوبی با همسر خود برقرار کنند.

پیشرفت تکنولوژی

امروزه با توجه به این ‌که تکنولوژی پیشرفت بسیاری کرده ‌است، راهکارهای متعددی برای برطرف نمودن بزرگی لابیا‌های واژن شناخته‌ شده که افراد می ‌توانند از این طریق برای زیبایی خود تلاش کنند و اعتماد از دست ‌رفته خود را باز می‌ یابند.

این راهکار با عنوان لابیاپلاستی در بین افراد شناخته ‌شده است و می‌ تواند در روابط جنسی بسیار اثربخش باشد و بهبود آن را به دنبال داشته باشد.

به دلیل این‌ که انجام این عمل در ناحیه شرمگاهی و واژن صورت می ‌گیرد و به ‌عنوان یکی از مهم ‌ترین اندام‌ های بانوان شناخته ‌شده است، حساسیت ‌هایی برای انجام این جراحی وجود دارد.

با توجه به این‌ موضوع، اشخاص لازم است حتما در انتخاب پزشک خود دقت کنند تا بتوانند از مزایا و فواید عمل لابیاپلاستی استفاده کافی را ببرند و بتوانند به نتیجه دلخواه خود برسند.

دکتر زرگنج فرد شرایط بسیار خاصی را برای عمل جراحی لابیاپلاستی صورت می‌دهد

با توجه به این‌ موضوع لازم است عنوان کنیم دکتر زرگنج فرد شرایط بسیار خاصی را برای عمل جراحی لابیاپلاستی صورت می‌دهد و می ‌تواند با تخصص‌ ها و مهارت‌ هایی که در این زمینه دارد، شرایط کافی را برای برطرف کردن نیاز افراد از لابیاپلاستی ایجاد کند.

با توجه به این ‌موضوع، افرادی که تحت نظارت دکتر زرگنج فرد عمل لابیاپلاستی انجام داده‌اند، رضایت کافی داشته‌اند و توانسته‌اند اعتماد به‌ نفس از دست ‌رفته خود را بازگردانند. به ‌همین دلیل است که نام این پزشک به عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته‌ شده است.

حال اگر لازم است اطلاعات بیشتر و بهتری در رابطه با بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی داشته باشید و در این زمینه اطلاعات جامع‌ تری را کسب کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در ادامه این مطلب به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا می دانید عمل لابیاپلاستی چیست و چگونه انجام می گیرد؟

اصول شکل‌ گیری دستگاه تناسلی بانوان

به وجود آمدن مشکلات به دلیل بزرگ بودن لابیا‌های مینور

عامل ‌های مؤثری که می ‌توانند در تغییر شکل لابیا‌ها مؤثر واقع شوند، کدامند؟

دلایل افزایش سایز لابیاهای مینور

شرایط سنی برای انجام عمل لابیاپلاستی

انجام چه روش هایی برای برطرف کردن چروک ‌های لابیا‌ها مؤثر واقع می‌ شود؟

لابیاپلاستی از طریق روش جراحی

لابیاپلاستی از طریق روش لیزر

آیا انجام لابیاپلاستی با لیزر درد دارد؟

پیشنهادات پزشکی بعد از لابیاپلاستی با لیزر

چه اشخاصی اجازه استفاده از عمل لابیاپلاستی را دارند؟

عوامل مهم برای انجام عمل لابیاپلاستی

چه مراقبت ‌هایی بعد از عمل لابیاپلاستی لازم است؟

شرایط برقراری رابطه جنسی

شرایط فعالیت ‌های ورزشی

شرایط استراحت بعد از عمل

شرایط استفاده از داروها

شرایط استفاده از مواد غذایی

رعایت کردن بهداشت فردی

انجام عمل لابیاپلاستی بر عهده‌ی چه ‌پزشکی می‌ باشد؟

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی دارای چه ویژگی ‌هایی می ‌باشد؟

شرایط لازم برای معاینه‌ی بیمار

آگاهی کامل در رابطه با آناتومی ناحیه تناسلی بانوان

دادن مشاوره و راهنمایی‌ های دقیق

آگاهی و آشنایی کامل با پیچیدگی لابیا

بررسی دقیق آزمایش ‌ها از طریق پزشک

آگاهی کامل در رابطه با تکنیک‌ های روز دنیا

تشخیص مناسب پزشک

سوابق جراحی لابیاپلاستی

انتخاب اشتباه پزشک چه اثری بر روی نتیجه عمل لابیاپلاستی دارد؟

آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی

عدم تقارن و ظاهر نازیبا برای دستگاه تناسلی

اشتباهات در بخیه زدن

هزینه ‌های ترمیمی سنگین

چه ‌پزشکی را برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌دهید؟

نتیجه ‌گیری

 

آیا می دانید عمل لابیاپلاستی چیست و چگونه انجام می گیرد؟

قبل ‌از این‌ که در رابطه با خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی صحبت کنیم و از تخصص ‌های کافی دکتر زرگنج فرد برای شما بگوییم، باید توضیح مختصری از عمل لابیاپلاستی برای شما داشته‌ باشیم. به دلیل این ‌که ممکن است برخی از افراد آشنایی کاملی از این عمل نداشته باشند و ترس ‌ها و نگرانی ‌هایی در این رابطه آن ‌ها را احاطه کرده باشد.

آیا می دانید عمل لابیاپلاستی چیست و چگونه انجام می گیرد؟
آیا می دانید عمل لابیاپلاستی چیست و چگونه انجام می گیرد؟

حتما می ‌دانید که بخش تناسلی بانوان از دو قسمت داخلی و خارجی تشکیل‌ شده است و عمل لابیاپلاستی می ‌تواند اثر بخشی بسیاری بر روی ناحیه داخلی واژن بانوان داشته باشد. می‌ دانید که بخشی از دستگاه تناسلی زنان با عنوان ‌های لابیا‌های ماژور و لابیای مینور شکل گرفته ‌است.

مهم ‌ترین عملکردی که لابیاپلاستی می ‌تواند داشته باشد، عملیاتی است که بر روی لابیاهای مینور می‌ گذارد. قسمت گوشتی که در بیرون واژن قرار دارد، با عنوان لابیاهای ماژور و قسمت داخلی آن لابیای مینور نامگذاری شده اند.

اصول شکل‌ گیری دستگاه تناسلی بانوان

در حالت کلی برای دستگاه تناسلی بانوان، زیبائی چشمگیری وجود دارد. لازم به ذکر است بدانید برای تمامی بانوان با یک قاعده و فرمول خاص دستگاه تناسلی شکل نگرفته ‌است و مانند تمامی اندام‌ های تناسلی مثل صورت و دیگر اجزای بدن افراد ممکن است با یکدیگر تفاوت ‌هایی داشته باشند.

در ناحیه تناسلی بانوان و لابیاهای مینور نیز با یکدیگر تفاوت‌ هایی دیده می شود و هر شخص بنا بر شرایط موجود خود دستگاه تناسلی زیبایی دارد.

اما نکته مهمی که در این مطلب لازم است آن را عنوان کنیم، این است که برخی از افراد امکان دارد بنا به شرایطی خاص دارای دستگاه تناسلی با لابیاهای بسیار بزرگ و غیر طبیعی باشند.

همین ‌طور در اثر برخی موارد امکان دارد وجود چین ‌و چروک هایی در این نواحی احساس شود. لازم به ذکر است بدانید، برخی از افراد دیگر که به دکتر زرگنج فرد مراجعه کرده‌اند، از نامتقارن بودن و رنگ تیره لابیاها گله داشته‌اند.

با توجه به این ‌موضوع، این دسته از افراد برای این ‌که از طریق عملکردهای بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی  زیبایی نواحی تناسلی خود را کسب کنند، لازم است از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند. به دلیل این ‌که نامتقارن بودن لابیای مینور می ‌تواند مشکلات متعددی همانند مشکلات بهداشتی در مسایل جنسی را به‌ دنبال داشته باشد.

اصول شکل‌ گیری دستگاه تناسلی بانوان
اصول شکل‌ گیری دستگاه تناسلی بانوان

به وجود آمدن مشکلات به دلیل بزرگ بودن لابیا‌های مینور

با توجه به این ‌که از لحاظ زیبایی، وجودی لابیا‌های بزرگ می ‌تواند مشکلاتی به وجود بیاورد، از لحاظ بهداشتی نیز می ‌تواند سبب به وجود آمدن مشکلات گردد.

به همین دلیل هنگامی‌ که لابیاها بیش‌ از اندازه بزرگ باشند، امکان وجود عفونت‌ های بسیار قارچی زیاد می ‌باشد. همین ‌طور به ‌هنگام برقراری روابط جنسی، امکان سختی‌ های بسیاری وجود دارد و ممکن است فرد درد بسیاری را متحمل شود.

در برخی موارد دیگر پیش آمده، هنگامی ‌که افراد قصد استفاده از لباس ‌های زیر تنگ را داشته‌اند، با مشکلاتی مواجه بوده اند. حال دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می ‌کند که استفاده از این عمل را نادیده نگیرید.

با توجه به ‌عنوان کردن این ‌دست از موارد، اگر بخواهیم یک جمع‌ بندی کلی برای دانستن تعریف عمل لابیاپلاستی داشته ‌باشیم، هنگامی ‌که این عمل از طریق فعالیت‌ های منحصر به ‌فرد دکتر زرگنج فرد صورت می ‌گیرد، هدف اصلی کوچک کردن لابیا‌های مینور می ‌باشد و این عملکرد از طریق جراحی زیبایی لابیاپلاستی صورت می‌گیرد.

بعد از انجام عمل در نهایت، فرم دهی به لابیا‌های داخلی واژن صورت‌ گرفته می‌ شود

بعد از انجام عمل در نهایت، فرم دهی به لابیا‌های داخلی واژن صورت‌ گرفته می‌ شود و ظاهر آن‌ ها شکل بسیار زیبایی به خود می ‌گیرند. توجه داشته باشید، در هر جا نامی از لابیاپلاستی شنیدید، مقصود اصلی عمل جراحی لابیاپلاستی می ‌باشد و با هدف برداشتن چین‌ و چروک ها و بخش‌ های اضافی لابیاها صورت می ‌گیرد و در نهایت ظاهری زیبا را برای دستگاه تناسلی رقم می ‌زند.

با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته‌ شده است و با توجه به مهارت ‌هایی که در این زمینه دارد، می ‌تواند زیبایی و سلامت دستگاه تناسلی شما را به دنبال داشته باشد.

بعد از انجام عمل در نهایت، فرم دهی به لابیا‌های داخلی واژن صورت‌ گرفته می‌ شود
بعد از انجام عمل در نهایت، فرم دهی به لابیا‌های داخلی واژن صورت‌ گرفته می‌ شود

عامل ‌های مؤثری که می ‌توانند در تغییر شکل لابیا‌ها مؤثر واقع شوند، کدامند؟

در راستای پرداختن به موضوع بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی، لازم است بگوییم که شرایط و پارامترهای مختلفی می ‌توانند در عملکرد تغییر لابیاها اثرگذار باشد. از اولین دلایلی که می ‌تواند در بزرگ‌تر شدن لابیا‌های مینور مؤثر واقع شود، وراثت و ژنتیک در نظر گرفته‌ شده است.

توجه داشته باشید هنگامی‌ که دختران به سن بلوغ می ‌رسند، شکل نهایی لابیا‌های آن‌ ها قابل‌ تشخیص می ‌باشد. حال با توجه به این ‌موضوع، اگر در اندازه بسیار بزرگتر باشد و یا تقارن در دستگاه تناسلی آن‌ ها برقرار نباشد، به ‌محض این ‌که به سن بلوغ می ‌رسند، این نکته می ‌تواند بروز پیدا کند.

بعد از مسئله ژنتیک و وراثت، پارامترهایی همانند داشتن روابط جنسی می ‌توانند در راستای تغییر شکل لابیاها تاثیرگذار باشند. ممکن است برخی از افراد به‌ اشتباه تصور کنند که روابط جنسی نمی ‌تواند بر این امر اثرگذار باشد که تصور آن‌ها استباه است.

یک نکته مهم دیگر در راستای عوامل مؤثر برای تغییر لابیا‌های کوچک می‌ تواند تغییرات هورمون ‌های بدن باشد. حتما می‌ دانید هنگامی‌ که یک بانو باردار می‌ شود و وضع حمل می‌ کند، هورمون ‌های بسیاری در بدن او تغییر پیدا می‌ کند که این عملکرد می ‌تواند در رابطه با تغییر شکل لابیاها نیز مؤثر واقع شود.

اگر بخواهیم بیشتر در رابطه با عوامل موجود برای تغییر شکل لابیاها عنوان کنیم، مواردی همانند بلوغ و سن بارداری زایمان می ‌تواند در عملکرد رشد لابیا‌ها مؤثر واقع شود.

ممکن است برخی از شرایط دیگر که درصد خیلی کمی برای آن‌ ها قائل می‌شویم، بر تغییر ناپذیری ظاهر لابیاها مؤثر واقع شوند

به ‌غیر از عوامل ذکر شده، ممکن است برخی از شرایط دیگر که درصد خیلی کمی برای آن‌ ها قائل می‌شویم، بر تغییر ناپذیری ظاهر لابیاها مؤثر واقع شوند. نکته مهمی که برای انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد، این است که برخی از افراد تصور می‌ کنند به ‌مرور زمان امکان دارد بازگشت اندازه لابیاها صورت بگیرد. اما این عملکرد امکان ‌پذیر نمی ‌باشد.

هنگامی ‌که از این عمل استفاده می ‌شود، دیگر لابیاها رشد نمی ‌کنند. البته امکان دارد اگر شرایط مناسبی را برای انجام لابیاپلاستی انتخاب نکرده باشید و پزشک مد نظر شما از مهارت کافی برخوردار نبوده باشد، شرایط بازگشت آن ‌ها دوباره انجام بگیرد. همین‌ طور تغییرات هورمونی دیگر همانند بارداری می ‌تواند در تغییر شکل لابیاها اثربخش باشد.

اما با توجه به این‌ موضوع برای این که با اطمینان خاطر از عمل لابیاپلاستی استفاده کنید، دکتر زرگنج فرد را به ‌عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی به شما معرفی می‌ کنیم تا بتوانید از این تخصص‌ های او در زمینه این عمل استفاده کنید و نهایت استفاده را ببرید.

ممکن است برخی از شرایط دیگر که درصد خیلی کمی برای آن‌ ها قائل می‌شویم، بر تغییر ناپذیری ظاهر لابیاها مؤثر واقع شوند
ممکن است برخی از شرایط دیگر که درصد خیلی کمی برای آن‌ ها قائل می‌شویم، بر تغییر ناپذیری ظاهر لابیاها مؤثر واقع شوند

دلایل افزایش سایز لابیاهای مینور

امکان دارد برخی از افراد لازم داشته باشند بدانند که چه عوامل و پارامترهای مؤثری می ‌تواند در بزرگ شدن لابیا‌ها نقش عمده و اساسی داشته باشد. این دسته از عوامل به ‌عنوان مهم ‌ترین مواردی هستند که اثربخشی بسیاری در بزرگ شدن لابیاها دارند:

  • عوامل ژنتیکی و ارثی
  • شکل گرفتن تغییرات هورمونی
  • افزایش سن
  • زایمان طبیعی
  • دخول های متعدد جنسی
  • و  دیگر موارد

شرایط سنی برای انجام عمل لابیاپلاستی

امکان دارد افراد آگاهی لازم در زمینه این ‌که چه کسی می ‌تواند برای انجام عمل لابیاپلاستی مناسب باشد و آن ‌ها را به نتیجه دلخواه خود برساند، نداشته باشند.

برای این‌ که بتوانیم در این زمینه اطلاعات بهتری در اختیار این دسته از عزیزان قرار بدهیم، لازم به ذکر است بدانید هنگامی ‌که دختری به سن بلوغ می ‌رسد، می ‌تواند اقدامات لازم را برای جراحی لابیاپلاستی انجام بدهد. اما بهترین سن برای انجام این عمل سن ۱۸ سالگی شناخته ‌شده است.

به ‌طور کلی بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی ذکر کرده‌ است که برای انجام این عمل محدودیت‌ های سنی وجود ندارد و افراد تا سن 50 سالگی می ‌توانند از این عمل استفاده کنند و شکل ظاهری لابیاهای خود را تغییر بدهند.

شرایط سنی برای انجام عمل لابیاپلاستی
شرایط سنی برای انجام عمل لابیاپلاستی

انجام چه روش هایی برای برطرف کردن چروک ‌های لابیا‌ها مؤثر واقع می‌ شود؟

امکان دارد شرایط متفاوت در راستای برطرف نمودن مشکلات واژن و نامتقارن بودن لابیا‌ها وجود داشته باشد. شیوه‌ های مختلفی وجود دارد که پزشکان از این طریق می ‌توانند زیبایی دستگاه تناسلی بانوان را به ‌همراه داشته باشند.

با توجه به این ‌موضوع، ۲ راهکار مؤثر برای عمل لابیاپلاستی از طریق بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی ذکر می ‌شود. این دو روش با عنوان ‌های روش جراحی و روش با لیزر نامگذاری شده‌اند که هر دوی آن‌ ها با هدفی مشترک برای اصلاح نمودن مشکلات لابیا‌ها انجام می ‌شوند و می ‌توانند زیبایی ظاهری آن را به حالت اولیه بازگرداند.

لازم به ذکر است بدانید هر دوی این روش‌ های مختلف برای عمل لابیاپلاستی از طریق بی‌ حسی ‌های موضعی و یا در برخی مواقع بیهوشی نیز امکان دارد صورت بگیرد.

پزشک می ‌تواند تعیین‌ کننده این باشد که کدام یک از شیوه‌ های مختلف عمل لابیاپلاستی می ‌تواند نتایج مؤثری را در بر داشته باشد

با توجه به شرایط بیمار، پزشک مد نظر می ‌تواند تعیین‌ کننده این باشد که کدام یک از شیوه‌ های مختلف عمل لابیاپلاستی می ‌تواند نتایج مؤثری را در بر داشته باشد و در نهایت به نتیجه دلخواه برسند. به ‌همین دلیل است که بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی مهم شمرده شود و می ‌توانید از مهارت‌ های کافی او استفاده کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

از این طریق هزینه ‌هایی که برای انجام عمل لابیاپلاستی پرداخت می ‌کنید، مثمر ثمر واقع می شود. با توجه به این ‌موضوع، دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته ‌شده است و می ‌تواند بهترین راهکار را پیش پای شما بگذارد. حال در ادامه بیشتر در رابطه با لابیاپلاستی با جراحی و لابیاپلاستی با لیزر اطلاعاتی خواهیم داشت.

لابیاپلاستی از طریق روش جراحی

هنگامی که قرار است پزشک مد نظر عمل لابیاپلاستی با جراحی را انجام بدهد، این عمل از طریق تیغه جراحی صورت می ‌گیرد و می ‌تواند برطرف نمودن چین‌ و چروک های موجود در بخش لابیاها را به‌ دنبال داشته باشد.

به ‌طور کلی از طریق تیغه جراحی برش‌ هایی برای چین ‌و چروک ‌های موجود صورت می ‌گیرد و می ‌تواند ظاهر زیبای دستگاه تناسلی را دوباره به آن برگردانند. لازم به ذکر است بدانید انجام این راهکار نیازی به استفاده از بخیه ندارد و می ‌تواند به‌ عنوان یک عملکرد تهاجمی صورت ‌گرفته شود.

لازم است بدانید در شرایطی که لازم است محل‌ های برش داده ‌شده با تیغ جراحی به یکدیگر دوخته شوند، نخ بخیه جذبی می‌ تواند عملکرد مناسبی در این زمینه داشته باشد و دیگر نگرانی ‌ها و استرس‌ هایی در رابطه با بخش کشیدن بخیه‌ ها وجود نخواهد داشت.

مراقبت ‌ها بعد از جراحی لابیاپلاستی لازم است صورت بگیرد

مراقبت ‌ها بعد از جراحی لابیاپلاستی لازم است صورت بگیرد و مهم و حیاتی شمرده می ‌شوند. بهتر است که اطلاعات کافی را از پزشک مد نظر خود برای مراقبت‌ های لازم بخواهید تا نتیجه آن رضایت ‌بخش باشد.

هنگامی ‌که قرار است از طریق روش لابیاپلاستی با جراحی استفاده کنید، این عملکرد در بیمارستان صورت می‌ گیرد و استفاده از نوعی بیهوشی یا بی ‌حسی های موضعی می ‌تواند عملکرد آن را به ‌راحتی صورت بدهد. هنگامی‌ که بیمار بیهوش می ‌باشد، هیچ ‌گونه دردی را متوجه نخواهد شد.

بخیه ‌های جذبی

بخیه ‌های جذبی که در این راهکار استفاده می ‌شوند، بر روی نواحی داخلی لابیا‌ها صورت می ‌گیرد و قابل ‌مشاهده نیستند. لازم به ذکر است بدانید نیازی به بستری شدن های طولانی ‌مدت و نقاهت بعد از انجام لابیاپلاستی به واسطه جراحی وجود ندارد و بیمار به‌ صورت سرپایی عمل می ‌شود و با گذشت چندین ساعت ترخیص او صورت می ‌گیرد.

  • مزایای لابیاپلاستی از طریق روش جراحی
  • انجام این راهکار برای تمامی بانوان صورت ‌گرفته می ‌شود و هیچ ‌گونه منعی ندارد.
  • تکنیک ‌های متفاوتی که در جراحی وجود دارد، می‌ تواند عمل لابیاپلاستی را به بهترین شکل ممکن صورت بدهد.
  • باز شدن بخیه ‌ها از طریق لابیاپلاستی با جراحی در ناحیه ‌های مد نظر اتفاق نمی‌افتد.

با توجه به توضیح انجام لابیاپلاستی از طریق راهکار جراحی، دکتر زرگنج فرد مهارت و تجربیات کافی در انجام این عمل دارد و می ‌تواند به ‌عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی از طریق جراحی نیز شناخته شود. با توجه به عملکردهای بسیاری که در این راستا داشته ‌است، توانسته رضایت بسیاری از بیماران را کسب کند.

بخیه ‌های جذبی
بخیه ‌های جذبی

لابیاپلاستی از طریق روش لیزر

امروزه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده ‌است و در برطرف نمودن مشکلات پزشکی بسیار کارآمد و مفید می ‌باشد. یکی دیگر از راهکارهایی که می ‌توان از این طریق لابیاپلاستی را به بهترین حالت ممکن انجام داد، از طریق لیزر می‌ باشد.

این راهکار همانند جراحی می‌ تواند با هدف کوچک کردن لابیا‌های مینور صورت بگیرد و در نهایت زیبایی اندام تناسلی بانوان را به دنبال داشته باشد. فقط تنها تفاوتی که بین آن با لابیاپلاستی از طریق جراحی وجود دارد، این است که برش لابیا‌های مینور از طریق لیزر صورت می ‌گیرد.

با توجه به تغییراتی که بیمار نیاز دارد تا در ناحیه تناسلی خود ایجاد کنند، امکان دارد مدت ‌زمان در نظر گرفته ‌شده برای انجام این عمل با لیزر تفاوت ‌هایی داشته باشد.

عموماً پزشک مد نظر زمانی بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه را برای انجام لابیاپلاستی از طریق لیزر در نظر می‌ گیرد. لازم است بدانید، هنگامی ‌که قصد انجام لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد، مشاوره‌های پزشکی نیاز نمی ‌باشد.

هیچ‌ گونه دردی برای بیمار به ‌دنبال نخواهد داشت

این راهکار نیز همانند جراحی با توجه به بی ‌حسی‌ های موضعی صورت می‌ گیرد و هیچ‌ گونه دردی برای بیمار به ‌دنبال نخواهد داشت. در ابتدا پزشک موظف است از طریق دارو های بی ‌حسی، نواحی تناسلی را کاملاً بی ‌حس کند و سپس اقدامات لازم را برای انجام لابیاپلاستی با لیزر صورت بدهد.

در برخی موارد امکان دارد بخش بی‌ حسی در ۲ مرحله صورت بگیرد تا پزشک مطمئن شود که بیمار در هنگام انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر هیچ ناراحتی نداشته باشد. تفاوت عمده لابیاپلاستی از طریق لیزر و جراحی این است که دیگر نیازی به وجود بخیه ‌ها نیست.

اگر در شرایطی اندازه‌ی لابیاها بیشتر از حد ممکن بزرگ باشد

اگر در شرایطی اندازه‌ی لابیاها بیشتر از حد ممکن بزرگ باشد، امکان دارد چندین بخیه کوچک در بخش‌ های ناحیه تناسلی صورت بگیرد. البته این بخیه‌ ها به‌ صورت جذبی می ‌باشند و با گذشت زمانی حدوداً ۷ روز جذب می ‌گردند.

  • مزایای لابیاپلاستی از طریق روش لیزر
  • به نسبت جراحی، انجام این راهکار برای پزشک و بیمار راحتتر است.
  • نقاهت کمتری به نسبت لابیاپلاستی با جراحی دارد.
  • ظرافت بیش‌ از اندازه‌ای در برش‌ های لابیاپلاستی با لیزر وجود دارد.

با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد، اگر در تلاشید از راهکار لیزر استفاده کنید و لابیاهای بزرگ خود را کوچک کنید، می ‌توانید از تخصص ‌های دکتر زرگنج فرد استفاده کنید. زیرا او به ‌عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته‌ شده است و می‌ تواند عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد.

آیا انجام لابیاپلاستی با لیزر درد دارد؟

با توجه به این ‌که ناحیه تناسلی بانوان به ‌عنوان بخش مهمی از اندام آن‌ ها به حساب می‌ آیند، اغلب افراد هنگامی ‌که قصد مراجعه به بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی را دارند، نگران دردها و مشکلات به ‌وجود آمده برای این عمل هستند.

این دسته از افراد بسیار مضطرب هستند و استرس دارند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید که نگرانی‌ های بسیار زیادی در این‌ باره دارید، بهتر است از این روش کاربردی استفاده نکنید.

به دلیل این ‌که این امری طبیعی است که در راستای عمل لابیاپلاستی اندکی درد حس شود. هر چند که پزشک مد نظر از بی‌ حسی ‌های موضعی استفاده می‌ کند، اما تا چند روز بعد مراقبت ‌های لازم باید صورت بگیرد.

در هنگام انجام عمل لابیاپلاستی با استفاده از بی ‌حسی ‌های متعدد، بیمار هیچ‌ گونه دردی را حس نخواهد کرد. اما پزشک برای ‌این که بعد از انجام عمل نیز بیمار هیچ ‌گونه دردی احساس نکند و در آرامش خاطر دوران مراقبت ‌های خود را سپری کند، مسکن ‌های خوراکی و یا شیاف هایی برای بیمار در نظر می ‌گیرد تا بتواند دوره درمان او را تکمیل کند.

با توجه به این ‌موضوع، دکتر زرگنج فرد مهارت کافی را در راستای انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر دارد و با استفاده از بهترین متدهای روز دنیا می ‌تواند دردهای ناشی از تیغ را به حداقل برساند. به ‌همین دلیل است که این پزشک به ‌عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته ‌شده است.

پیشنهادات پزشکی بعد از لابیاپلاستی با لیزر

مهم‌ترین توصیه‌ای که دکتر زرگنج فرد در راستای انجام لابیاپلاستی با لیزر دارد، این است که لازم است بعد از انجام عمل نظارتی در حدود ۳۰ دقیقه برای بیمار صورت بگیرد تا از هر گونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

اگر هیچ ‌گونه خونریزی احتمالی و دیگر موارد برای بیمار رخ نداد، سپس پزشک با سنجیدن حال عمومی بیمار می ‌تواند به او اجازه بازگشت به منزل را بدهد و هیچ مشکلی برای بیمار رخ نخواهد داد.

چه اشخاصی اجازه استفاده از عمل لابیاپلاستی را دارند؟

در راستای پرداختن به موضوع بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی لازم است بگوییم که چه اشخاصی می‌ توانند از عمل لابیاپلاستی برای زیبا کردن ناحیه تناسلی خود استفاده کنند. توجه داشته باشید، اگر شخصی از لابیاهای بسیار بزرگ در ناحیه تناسلی خود رنج می‌ برد، به ‌عنوان یک کاندید مناسب برای استفاده از این عمل جراحی به حساب می‌ آید.

هنگامی‌که بزرگ بودن لابیا‌ها اتفاق می‌افتد، می ‌تواند مشکلات متعددی را به ‌دنبال داشته باشد و شرایطی همچون مشکلات بهداشتی، جنسی و زیبایی واژن را تحت تاثیر قرار می ‌دهد.

با توجه به این‌ موضوع، برای این که اشخاص بتوانند شرایط بهتری در زندگی خود داشته باشند و از مسائل جنسی بیشتر لذت ببرند و بتوانند همسر خود را نیز راضی نگه دارند، استفاده از عمل لابیاپلاستی می ‌تواند یک راهکار مؤثر و مفید واقع شود. با توجه به این‌ موضوع عوامل مؤثر دیگری وجود دارند که می ‌توانند برای اشخاص صورت بگیرند.

اشخاصی که مستعد استفاده از عمل لابیاپلاستی هستند

اشخاصی که مستعد استفاده از عمل لابیاپلاستی هستند، مهم ‌ترین شرایط آن ها نامتقارن بودن لابیاها می‌ باشد. در این حالت امکان دارد دستگاه تناسلی برخی از بانوان به ‌گونه‌ای باشد که یکی از لابیا‌ها از دیگری بزرگتر باشد و تقارن بین آن ‌ها وجود نداشته باشد. این نامتقارن بودن می ‌تواند در زیبایی دستگاه تناسلی بانوان اثربخش باشد.

حال هنگامی ‌که این دسته از افراد از عمل لابیاپلاستی استفاده کنند، زیبایی واژن آن ‌ها بیشتر می‌ شود. حتما می‌ دانید که دستگاه تناسلی به‌ عنوان یک نکته اساسی برای برقراری روابط جنسی است. حال نکته حائز اهمیت دیگر این است که اگر لابیا دستگاه تناسلی بیشتر از حد معمول بزرگ باشد، در لذت جنسی تاثیرگذار هستند.

نکته دیگری هم بر مبنای کاهش اعتماد به‌ نفس می ‌باشد. زیرا هنگامی ‌که یک لابیا بسیار بزرگ می ‌باشد، اعتماد به‌ نفس کافی را برای برقراری رابطه جنسی با شریک جنسی خود ندارد و این می ‌تواند تاثیر مخربی بر روی زندگی او داشته باشد. این افراد به ‌عنوان یک کاندید مناسب برای انجام لابیاپلاستی به واسطه بهترین دکتر می ‌باشند.

اشخاصی که مستعد استفاده از عمل لابیاپلاستی هستند
اشخاصی که مستعد استفاده از عمل لابیاپلاستی هستند

عوامل مهم برای انجام عمل لابیاپلاستی

با توجه به مطالب ذکر شده لازم است بگوییم، چه شرایطی سبب می ‌شود که افراد برای انجام عمل لابیاپلاستی اقدامات مؤثری داشته باشند. این دسته از عوامل به ‌شرح زیر می ‌باشند.

اشخاصی که دارای لابیای مینور بیش ‌از اندازه بزرگ می ‌باشند و ظاهر زیبایی برای آن‌ ها وجود ندارند. این دسته از افراد از طریق عمل لابیاپلاستی می ‌توانند شرایط موجود دستگاه تناسلی خود را به بهترین نحو ممکن تغییر بدهند.

اشخاصی که دارای لابیاهای نامتقارن هستند و این نامتقارن بودن در عملکرد جنسی آن ‌ها تاثیر گذار است.

اشخاصی که اعتماد به ‌نفس کافی برای انجام روابط جنسی به دلیل بزرگ بودن لابیا‌های خود ندارند و نمی ‌توانند شریک جنسی خود را از این طریق راضی کنند.

لابیا‌ با سایز بسیار بزرگ

اشخاصی که با داشتن لابیا‌هایی با سایز بسیار بزرگ مشکلات بسیاری در هنگام پوشیدن لباس‌ های تنگ دارند.

اشخاصی که علاقه مندند تا بتوانند ظاهری زیبا را برای واژن خود به ‌دنبال داشته باشند و لابیای مینور آن ‌ها کاملاً قرینه با یکدیگر نباشد.

بانوانی که هنگام انجام حرکات ورزشی و استفاده از لباس‌ های تنگ به دلیل سایش و دیگر موارد، درد و سوزش بسیاری را در ناحیه تناسلی خود احساس می‌ کنند.

اشخاصی که رضایت کافی از ظاهر دستگاه تناسلی خود و چروک‌ های به وجود آمده در قسمت لابیاها ندارند و قصد دارند تیرگی و بد فرمی آن ‌ها را برطرف کنند.

اشخاصی که در هنگام تخلیه ادرار به دلیل بیش ‌از اندازه بزرگ بودن لابیاها مشکلاتی دارند.

با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد، برای‌ این که بتوانید در بهترین حالت ممکن از مهارت ‌های یک پزشک خوب در زمینه لابیاپلاستی استفاده کنید، ما دکتر زرگنج فرد را به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می ‌کنیم تا بتوانید در بهترین حالت ممکن، اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را بازگردانید.

لابیا‌ با سایز بسیار بزرگ
لابیا‌ با سایز بسیار بزرگ

چه مراقبت ‌هایی بعد از عمل لابیاپلاستی لازم است؟

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی توصیه می ‌کند، به دلیل این ‌که بتوانید نتیجه بهتری از انجام این روش درمانی بگیرید، لازم است مراقبت ‌هایی که برای شما در نظر گرفته می‌ شود را تا حد امکان رعایت کنید.

حال با توجه به این دسته از موارد دکتر زرگنج فرد شرایط و توصیه ‌هایی را برای بیماران خود ذکر می ‌کند که با استفاده از این توصیه‌ ها و مراقبت ‌های لازم و انجام آن‌ ها می ‌توانید از دستگاه تناسلی خود، لذت کافی را ببرید. در ادامه بیشتر در رابطه با این مراقبت ها صحبت خواهیم کرد.

شرایط برقراری رابطه جنسی

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی عنوان می ‌کند، لابیاپلاستی چه از طریق لیزر چه از طریق جراحی صورت بگیرد، لازم است در راستای برقرار کردن روابط جنسی زود هنگام اطلاعاتی داشته باشید. حتما پزشک مد نظر زمان مشخص‌ شده ای را برای شما در نظر می‌ گیرد که لازم است این زمان سپری شود.

سپس می ‌توانید اقدامات لازم برای برقراری رابطه جنسی را انجام بدهید. مدت ‌زمان تعیین ‌شده به واسطه دکتر زرگنج فرد حدوداً ۶ هفته می ‌باشد. اما به‌ غیر از این موارد ممکن است شرایط جسمانی شما متغیر باشد و تشخیص پزشک شما در این امر می ‌تواند مدت ‌زمان استراحت برای رابطه جنسی کمتر یا بیشتر در نظر بگیرد.

با توجه به این ‌که حساسیت بسیاری در دستگاه تناسلی بانوان وجود دارد، ممکن است هنگام برقراری روابط جنسی، باز شدن بخیه ‌ها صورت بگیرد و این عملکرد خونریزی در بخش تناسلی را به ‌دنبال دارد. این به ‌عنوان مهم‌ترین دلیل برای شرایط رابطه جنسی بعد از عمل لابیاپلاستی عنوان می‌شود.

شرایط برقراری رابطه جنسی
شرایط برقراری رابطه جنسی

شرایط فعالیت ‌های ورزشی

نکته دیگری که بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی به بیمار خود ذکر می‌ کند، این است که تا مدت ‌زمان مشخص ‌شده ای که برای بیمار در نظر گرفته ‌است، فعالیت‌ های ورزشی سنگین و همین‌ طور فعالیت ‌های غیر ورزشی که می ‌توانند سبب به وجود آمدن آسیب بر روی بدن شوند، دوری و اجتناب کند.

دکتر زرگنج فرد زمان تعیین ‌شده برای پرهیز از فعالیت‌ های ورزشی را حدوداً ۶ هفته در نظر گرفته است و لازم است فعالیت‌ هایی همانند دوچرخه ‌سواری، موتورسواری و دیگر موارد در این مدت زمان اجتناب شود. یک نکته مهم دیگر استفاده از دخانیات می ‌باشد و لازم است در مدت ‌زمان ۶ هفته از آن ‌ها اجتناب شود.

شرایط استراحت بعد از عمل

تشخیص دکتر زرگنج فرد برای استراحت بانوان بعد از انجام عمل لابیاپلاستی به مدت دو  تا 7 روز در نظر گرفته ‌شده است و لازم است در این زمان تعیین ‌شده، بیمار استراحت کافی داشته باشد.

اگر فرد شاغل می ‌باشد، بهتر است در محل کار خود از سر پا ایستادن های بسیار دوری کند. به دلیل این ‌که فشارهایی که بر اثر سر پا ایستادن بر روی ناحیه تناسلی صورت می ‌گیرد، می ‌تواند جذب بخیه ‌ها را به بدن کندتر کند و شرایطی همانند تورم در نواحی تناسلی رخ می‌ دهد و در نهایت بخیه‌ ها باز می‌ گردند.

با توجه به این ‌موضوع، شرایط استراحت برای بیمار بعد از عمل لابیاپلاستی  یک نکته حائز اهمیت است که پزشک مد نظر توصیه‌ های لازم در این رابطه را برای شما به ‌همراه دارد.

شرایط استراحت بعد از عمل
شرایط استراحت بعد از عمل

شرایط استفاده از داروها

امکان دارد بعد از انجام این عمل، پزشک مد نظر استفاده از پمادهای موضعی را برای شما در نظر بگیرد. مهم‌ ترین فرآیند استفاده از این داروها این است که سرعت جذب بخیه ‌ها را بالاتر می‌ برد و امکان دارد بعد از گذشت چندین روز از عمل لابیاپلاستی احساس سوزش در ناحیه تناسلی بانوان اتفاق بیفتد.

به‌ همین دلیل پزشک موظف است شرایط لازم را برای برقراری برای برطرف نمودن این عامل فراهم کند. به ‌همین منظور برای درمان این مشکل از پمادهای موضعی و یا مسکن تنها برای بیمار استفاده می ‌کند تا در شرایط مراقبت، سلامت بیمار را به خطر نیندازد.

شرایط استفاده از مواد غذایی

این ‌که زخم‌ های جراحی بعد از لابیاپلاستی بتوانند فوراً بهبود حاصل کنند، استفاده از یک تغذیه سالم و مواد غذایی مؤثر می ‌تواند کمک بسیاری داشته باشد و روند درمان را سرعت ببخشد.

پزشک مد نظر توصیه می ‌کند، استفاده از سبزیجات تازه و میوه‌ها را مهم بشمارید. به دلیل این‌ که ترمیم بافت ‌های شما از طریق استفاده از تغذیه سالم اتفاق می‌افتد و این عملکرد برای بدن شما کارآمد و مفید است.

شرایط استفاده از مواد غذایی
شرایط استفاده از مواد غذایی

رعایت کردن بهداشت فردی

یک شرایط موجود دیگر که بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی به بیمار خود توصیه می ‌کند، برقراری رعایت بهداشت فردی می ‌باشد. به دلیل این ‌که لازم است بعد از انجام لابیاپلاستی شست و شوی نواحی داخلی با بهترین عملکرد انجام بگیرد.

نکته دیگر خشک کردن ناحیه تناسلی بعد از شست و شوی آن می‌باشد. به دلیل این ‌که رطوبت می ‌تواند سبب به وجود آمدن عفونت ‌های قارچی شود، اما اگر خشک کردن ناحیه تناسلی صورت بگیرد عارضه‌های متعدد دیگری برای بیمار رخ نخواهد داد.

یک نکته حائز اهمیت دیگر این است که امکان دارد برخی افراد در نواحی جراحی مقدار اندکی خون جمع گردد و این عملکرد باعث به وجود آمدن مشکلات و بیماری ‌هایی گردد.

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی نکات و مراقبت‌ هایی را برای شما در نظر می ‌گیرد

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی نکات و مراقبت‌ هایی را برای شما در نظر می ‌گیرد که لازم است تمامی این توصیه ‌ها قبل و بعد از عمل در بهترین حالت ممکن صورت بگیرد تا وجود هر گونه مشکل را برای شما به حداقل برساند. تمامی این عوامل با توجه به مراقبت‌ های شما اثرگذار هستند و در نهایت می ‌توانید نتیجه بهتری از عمل لابیاپلاستی را مشاهده کنید.

با توجه به ذکر کردن تمامی مراقبت ‌های بهداشتی دیگر در راستای عمل لابیاپلاستی، دکتر زرگنج فرد می ‌تواند شرایطی را برای شما مهیا کند تا با نکته‌ های مؤثر و مفید او درمان خود را به بهترین نحو ممکن سپری کنید و از دستگاه تناسلی خود رضایت کافی را داشته باشید.

به‌ همین دلیل است که دکتر زرگنج فرد به ‌عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته‌ شده است و توانسته سلامت بیماران خود را تضمین کند.

انجام عمل لابیاپلاستی بر عهده‌ی چه ‌پزشکی می ‌باشد؟

با توجه به این ‌که ناحیه تناسلی بانوان ظرافت بسیاری دارد و حساس است، لازم است برای انجام عمل لابیاپلاستی شرایط ویژه‌ای مهیا باشد.

به ‌طور کلی بیشترین حساسیت در بخش تناسلی بانوان وجود دارد و به ‌عنوان حساس‌ ترین منطقه در بدن آن‌ ها شناخته می شود. اگر یک پزشک تجربه و مهارت کافی را در راستای انجام عمل لابیاپلاستی داشته باشد، این عملکرد به بهترین حالت ممکن اتفاق می ‌افتد.

تصور کنید از دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی استفاده کنید. با توجه به این ‌که دکتر زرگنج فرد تجربه بالایی در این زمینه دارد و با دقت بسیار در حیطه شغلی خود می ‌تواند لابیای مد نظر را در سایز دلخواه شما در نظر بگیرد، می ‌توانید از نتیجه عملکرد خود راضی و خشنود باشید.

هر شخصی نمی ‌تواند به‌ عنوان یک فرد ماهر برای انجام عمل لابیاپلاستی شناخته شود

با توجه به این ‌موضوع، هر شخصی نمی ‌تواند به‌ عنوان یک فرد ماهر برای انجام عمل لابیاپلاستی شناخته شود و لازم است که حتما از خصوصیات بهترین دکتر برای انجام لابیاپلاستی برخوردار باشد.

به ‌طورکلی جراح زنان موظف است که با توجه به تخصص‌ های خود در این زمینه این عمل را بر عهده بگیرد. اما هیچ کدام از افراد در حیطه ‌های شغلی همانند جراح پلاستیک، پزشک عمومی، ماماها قابلیت انجام این عمل را ندارند و تجربه کافی در این حیطه را ندارند.

با توجه به ذکر کردن این دسته از عوامل، به دلیل این ‌که دکتر زرگنج فرد مهارت و تجربه کافی را برای انجام عمل لابیاپلاستی دارد، سطح آگاهی او در این زمینه بالا می ‌باشد و می ‌تواند موفقیت عمل شما را به دنبال داشته باشد و در نهایت از نتیجه این عمل راضی باشید.

هر شخصی نمی ‌تواند به‌ عنوان یک فرد ماهر برای انجام عمل لابیاپلاستی شناخته شود
هر شخصی نمی ‌تواند به‌ عنوان یک فرد ماهر برای انجام عمل لابیاپلاستی شناخته شود

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی دارای چه ویژگی ‌هایی می ‌باشد؟

در تمامی شهرها جراحان و پزشکان بسیاری هستند که ادعای انجام عمل لابیاپلاستی را دارند و می‌ توانند این شرایط را برای بیماران در نظر بگیرند. اما نکات مهمی وجود دارد تا یک پزشک بتواند با توجه به تخصص و مهارت کافی در این زمینه نتیجه این عمل را در بهترین حالت ممکن صورت بدهد.

حال مهم ‌ترین صحبتی که لازم است در ادامه این مطلب داشته ‌باشیم، در رابطه با ویژگی ‌ها و خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی می ‌باشد تا از طریق مطالب ذکر شده، بتوانید به ‌راحتی از خدمات منحصر به‌ فرد دکتر زرگنج فرد که به ‌عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته ‌شده است، استفاده کنید و با خیالی آسوده سلامت دستگاه تناسلی خود را باز بیابید. حال در ادامه، نکات مؤثر و خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی را ذکر می‌ کنیم.

بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی دارای چه ویژگی ‌هایی می ‌باشد؟
بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی دارای چه ویژگی ‌هایی می ‌باشد؟

شرایط لازم برای معاینه‌ی بیمار

هنگامی ‌که یک بیمار به پزشک مراجعه می‌ کند، مهم‌ ترین نکته‌ای که می ‌تواند از خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته شود، انجام معاینات می ‌باشد. پزشک در این امر از طریق معاینات بیمار می ‌تواند تصمیم درستی برای انجام عمل لابیاپلاستی بگیرد. امکان دارد که این معاینه برای افراد یک عملکردی عادی باشد.

اما تصور کنید معاینه ‌ی بیمار توسط پزشک حاذق می ‌تواند تشخیص روش‌ های متعدد لابیاپلاستی را بهتر کند و پزشک با توجه به شرایط موجود شما از روشی که می ‌تواند نتیجه بهتری برای شما به ‌دنبال داشته باشد، استفاده کند.

یک نکته دیگر برای انجام معاینات قبل ‌از انجام عمل لابیاپلاستی توسط پزشک مد نظر این است که هنگامی ‌که معاینه صورت می ‌گیرد، ممکن است بیماری های دیگری همانند عفونت ‌های قارچی و دیگر موارد وجود داشته باشد که ممکن است این دسته از عوامل تاثیر بسیاری بر روی نتیجه عمل لابیاپلاستی به دنبال داشته باشد.

همین امر باعث می ‌شود که معاینات قبل ‌از جراحی، فرد را به ‌عنوان یک کاندید مناسب برای عمل لابیاپلاستی انتخاب کند و عامل مخرب همانند عفونت ‌های واژن می ‌تواند بر روی عملکرد عمل لابیاپلاستی تاثیرگذار باشد. به ‌همین دلیل است که انجام معاینات قبل‌ از عمل لابیاپلاستی به‌ عنوان یک خصوصیت مهم بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته ‌شده است.

شرایط لازم برای معاینه‌ی بیمار
شرایط لازم برای معاینه‌ی بیمار

آگاهی کامل در رابطه با آناتومی ناحیه تناسلی بانوان

یک نکته مؤثر و مفید دیگر که به ‌عنوان خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته می‌ شود و لازم است هنگامی ‌که قصد انتخاب پزشک مد نظر خود را دارید، به این نکته دقت کافی داشته باشید، این است که پزشک با توجه به تخصص خود، آگاهی و آشنایی کاملی با آناتومی دستگاه تناسلی بانوان داشته باشد.

به دلیل این ‌که لازم است وضعیت لابیاها و واژن را معاینه کند و ببیند. سپس نتیجه‌ گیری اثربخشی را برای او به دنبال داشته باشد. از این طریق اگر آناتومی بدن بانوان را بهتر بشناسد، مشاوره‌هایی که برای بیمار می‌ دهد اثربخش هستند و سلامت او را به دنبال دارد.

دادن مشاوره و راهنمایی‌ های دقیق

یک نکته موثر دیگر که دکتر زرگنج فرد از آن بهره‌مند است، این است که می ‌تواند یک راهنما و مشاور دقیق برای انجام عمل لابیاپلاستی باشد و این امر به‌ عنوان یک خصوصیت مهم او ذکر می ‌شود.

به دلیل این ‌که لازم است بیمار توضیحات بسیاری را از پزشک خود بشنود و در رابطه با عملکردها و مراقبت ‌های قبل و بعد از عمل لابیاپلاستی آگاهی کامل را داشته باشد.

از همین طریق هنگامی‌ که پزشک، یک راهنما و مشاور دقیق برای بیمار خود می‌ باشد و اثرگذاری عمل لابیاپلاستی را برای او شرح می ‌دهد، از طریق این دسته از اطلاعات، آگاهی ‌های او را در زمینه انجام عمل لابیاپلاستی بالا می ‌برد.

تصور کنید پزشک مد نظر شما توضیح بدهد که استعمال دخانیات و سیگار کشیدن در راستای عمل لابیاپلاستی ممکن است سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای شما گردد و این امر آگاهی بیمار را در این زمینه بالاتر می ‌برد.

به دلیل این ‌که همان ‌طور که در موارد بالا عنوان کردیم، استفاده از دخانیات می ‌تواند پارگی بخیه ‌ها را به دنبال داشته باشد. حال با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد، دکتر زرگنج فرد به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته ‌شده است و دارای این خصوصیات نیز می ‌باشد.

آگاهی و آشنایی کامل با پیچیدگی لابیا

از آنجا که دستگاه تناسلی بانوان دارای پیچیدگی بسیاری است، لازم است پزشکی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی در بدن شما را دارد با پیچیدگی ‌های خاص آن آشنایی کامل داشته باشد.

به این دلیل که آشنایی کامل پزشک با شرایط دستگاه تناسلی و لابیا‌ها مهم شمرده می ‌شود و هنگامی ‌که اطلاعات کافی از پیچیدگی لابیا‌ها و کلیتوریس داشته باشد، این عملکرد بر روی عمل لابیاپلاستی تاثیرگذار است و می ‌تواند زیبایی آن را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل، هنگامی‌ که آشنایی کامل صورت بگیرد، اندازه برش لابیاها با توجه به تشخیص پزشک انجام خواهد گرفت.

آگاهی و آشنایی کامل با پیچیدگی لابیا
آگاهی و آشنایی کامل با پیچیدگی لابیا

بررسی دقیق آزمایش ‌ها از طریق پزشک

نکته مهم دیگر که به‌ عنوان خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته می ‌شود، استفاده از آزمایشات متعدد از طریق دکتر می ‌باشد. زیرا آزمایشات می ‌تواند تعیین‌ کننده بیماری ‌های زمینه‌ای دیگر بیمار باشند و این عملکرد در راستای عمل لابیاپلاستی مهم شمرده می ‌شود.

در برخی موارد امکان دارد دیابت به ‌عنوان بیماری‌ های زمینه‌ای بانوان شناخته شود و این عملکرد بدان معنی است که لازم است بررسی ‌های لازم در حین عمل جراحی بر روی قند بیمار صورت بگیرد و یا در هنگام انجام عمل لابیاپلاستی از داروی مخصوصی برای افراد دیابتی استفاده شود تا سبب خونریزی زیادی برای آن ‌ها نشود.

بررسی دقیق آزمایش ‌ها از طریق پزشک
بررسی دقیق آزمایش ‌ها از طریق پزشک

آگاهی کامل در رابطه با تکنیک‌ های روز دنیا

با توجه به این ‌که پیشرفت تکنولوژی و علم امروزه توانسته بر روی شرایط بیماری‌ ها تاثیرگذار باشد، این‌ که یک پزشک بتواند اطلاعات و آگاهی خود را با دانسته ‌های روز جهان تطبیق دهد، مهم شمرده می‌ شود.

هنگامی ‌که این اتفاق می‌ افتد، پزشک می ‌تواند از یک راهکار مؤثر و مناسب برای انجام عمل لابیاپلاستی استفاده کند. با توجه به این ‌موضوع، هنگامی ‌که آشنایی تکنیک ‌های روز دنیا برای پزشک وجود دارد، اشخاصی که دارای لابیاهای بسیار بزرگتری هستند، لازم است از شرایط مخصوصی برای انجام لابیاپلاستی استفاده کنند و لابیاپلاستی با جراحی می‌ تواند برای آن‌ ها به نسبت اشخاصی که لابیا‌های کوچکتری دارند، مناسبتر باشد. همین عملکرد ‌است که به ‌عنوان یک ویژگی برای بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته‌ شده است.

آگاهی کامل در رابطه با تکنیک‌ های روز دنیا
آگاهی کامل در رابطه با تکنیک‌ های روز دنیا

تشخیص مناسب پزشک

نکته حائز اهمیتی که به‌ عنوان خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته می‌ شود، تشخیص مناسب است. این ‌که پزشک بتواند بهترین راهکار درمانی را با توجه به شرایط بیمار در نظر بگیرد و در نهایت اقدامات لازم را برای عمل لابیاپلاستی صورت بدهد، مهم شمرده می‌ شود.

هنگامی‌ که بیمار به پزشک مد نظر مراجعه می ‌کند، امکان دارد آگاهی در زمینه انجام روش‌ های لابیاپلاستی نداشته باشد و اطلاعات درستی از آن‌ ها نداشته باشد.

تشخیص مناسب پزشک
تشخیص مناسب پزشک

در این هنگام پزشک موظف است که آگاهی لازم را برای شما فراهم کند و با توجه به شرایط موجود شما از بهترین راهکار برای عمل لابیاپلاستی استفاده کند. مشاوره ‌ها و راهنمایی ‌هایی که پزشک برای شما در رابطه با این‌ موضوع دارد، می ‌تواند یک نکته مهم برای رسیدن به هدف اصلی شما و زیبایی دستگاه تناسلیتان ذکر شود.

سوابق جراحی لابیاپلاستی

یک نکته‌ی دیگر که لازم است بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی داشته باشد، تجربه و تخصص کافی می‌ باشد. هنگامی ‌که به یک پزشک مراجعه می ‌کنید، این ۲ نکته را مهم بشمارید و از بیمارانی که قبلاً از طریق این پزشک عمل لابیاپلاستی را انجام داده‌اند، تحقیق کنید.

هر چه پزشک سوابق کاری بالاتری برای انجام جراحی لابیاپلاستی داشته باشد، باعث می‌ شود که تجربه و مهارت او در این زمینه بیشتر باشد و به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی شناخته شود.

در مطالب بالا نکات بسیار مهمی که برای خصوصیات بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی ذکر می‌ شود را عنوان کردیم. با توجه به این دسته از موارد، جراح لازم است شرایطی را برای بیمار فراهم کند که عمل لابیاپلاستی هارمونی خاصی با دستگاه تناسلی او داشته باشد و سبب به وجود آمدن آسیب عادی برای عصب‌ های دستگاه تناسلی نشود.

حال اگر بخواهید پزشکی را انتخاب کنید که تمامی موارد بالا را به ‌عنوان یک جراح خوب دارد، ما به شما دکتر زرگنج فرد را به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌ کنیم.

به این دلیل که اشخاصی که تحت نظارت این پزشک، جراحی لابیاپلاستی را انجام داده‌اند از تخصص ‌ها و مهارت دکتر زرگنج فرد لذت کافی را برده اند و توانستند به نتیجه دلخواه خود در این‌ راستا برسند.

سوابق جراحی لابیاپلاستی
سوابق جراحی لابیاپلاستی

انتخاب اشتباه پزشک چه اثری بر روی نتیجه عمل لابیاپلاستی دارد؟

با توجه به این ‌که در رابطه با ویژگی ‌های بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی برای شما اطلاعاتی داشتیم، لازم است بدانید اگر به این نکات توجه نکنید و از یک پزشک نا وارد در این‌ زمینه استفاده کنید، امکان دارد شرایط دستگاه تناسلی شما به خطر بیفتد.

با توجه به این ‌که اگر شخص تخصص کافی را در انجام عمل لابیاپلاستی نداشته باشد، می ‌تواند مشکلات متعددی را برای شما به دنبال داشته باشد. این دسته از مشکلات عبارتند از:

انتخاب اشتباه پزشک چه اثری بر روی نتیجه عمل لابیاپلاستی دارد؟
انتخاب اشتباه پزشک چه اثری بر روی نتیجه عمل لابیاپلاستی دارد؟

آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی

با توجه به این ‌که حساسیت و ظرافت بسیاری در دستگاه تناسلی وجود دارد، اگر انجام عمل لابیاپلاستی به ‌اشتباه صورت بگیرد، می‌ تواند سبب به وجود آمدن مشکلاتی برای اعصاب حسی این نواحی گردد و هنگامی‌ که شخص از رابطه جنسی استفاده می‌ کنند، هیچ ‌گونه لذت جنسی برای او به دنبال ندارد و این امر می ‌تواند آثار مخربی بر روی روابط جنسی افراد بگذارد.

اگر در تلاش باشید تا عمل ترمیمی برای این موارد را انجام بدهید، امکان دارد هزینه‌ هایی بیشتر و عملی سختتر در انتظار شما باشد.

آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی
آسیب‌ رساندن به اعصاب حسی دستگاه تناسلی

عدم تقارن و ظاهر نازیبا برای دستگاه تناسلی

اگر پزشک مد نظر خصوصیات و ویژگی ‌هایی را که به‌ عنوان بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی ذکر کردیم، نداشته باشد، تصمیم ‌گیری درستی برای اندازه برش لابیا‌ها ندارد و این امر باعث می ‌شود اختلالاتی در اندازه‌ی لابیا وجود داشته باشد و هماهنگی کافی در ناحیه تناسلی صورت نگیرد.

در برخی موارد این دسته از آسیب ها نمی ‌توانند قابلیت برطرف‌ شدن را داشته باشند. در شرایطی دکتر به دلیل این ‌که مهارت کافی نداشته است، لابیا‌های مینور را بیش‌ از اندازه کوتاه کرده‌است که عملکرد بازگشت آن غیر ممکن می ‌باشد.

عدم تقارن و ظاهر نازیبا برای دستگاه تناسلی
عدم تقارن و ظاهر نازیبا برای دستگاه تناسلی

اشتباهات در بخیه زدن

اگر از پزشک بدون مهارت برای انجام این عمل استفاده شود، شرایط بخیه زدن در ناحیه تناسلی به‌ درستی صورت نمی‌ گیرد و امکان خونریزی ‌ها و دردهای شدید را دارد و می‌ تواند باز شدن بخیه‌ ها را به ‌همراه داشته باشد. همین امر در هنگام جوش خوردن ناحیه تناسلی باعث می ‌شود که لابی ‌ها به‌ صورت کنگره کنگره و چین ‌دار باشند و ظاهر آن را نامناسب جلوه می‌ دهد.

هزینه ‌های ترمیمی سنگین

لازم به ذکر است که اگر پزشک شما مهارت کافی را در این زمینه نداشته باشد، می‌ تواند سبب به وجود آمدن عمل ‌های ترمیمی با هزینه‌ های بسیار سنگین باشد. عمل ‌های ترمیمی به نسبت جراحی لابیاپلاستی هزینه‌های بالاتری دارند و سنگینتر هستند و می ‌توانند سلامت بیمار را به خطر بیاندازند.

هزینه ‌های ترمیمی سنگین
هزینه ‌های ترمیمی سنگین

با توجه به ذکر کردن این دسته از موارد، لازم است هنگامی‌ که قصد انجام عمل لابیاپلاستی را دارید، از یک پزشک با تخصص در این زمینه کمک بگیرید. با توجه به این ‌موضوع، پیشنهاد ما بر این است که از تخصص ‌های دکتر زرگنج فرد که در این حیطه اطلاعات کافی دارد و از بهترین تکنولوژی ‌های روز دنیا استفاده می ‌کند، بهره ببرید و بتوانید عمل لابیاپلاستی خود را به دست بهترین دکتر بسپارید واز نتیجه آن نیز راضی باشید.

چه ‌پزشکی را برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌دهید؟

در تمامی مطالب بالا ذکر کردیم که مهارت یک پزشک در راستای عمل لابیاپلاستی مهم شمرده می ‌شود. حال اگر شما به ‌دنبال یک شخص با تجربه و ماهر در حیطه عمل لابیاپلاستی هستید، ما به شما مهارت‌ های دکتر زرگنج فرد را پیشنهاد می‌ کنیم.

به دلیل این ‌که دکتر زرگنج فرد از طریق بهترین تکنولوژی ‌های روز دنیا در راستای ترمیم لابیاهای شما فعالیت‌ های ویژه‌ای دارد و مهارت کافی که او در این زمینه دارد، توانسته زبانزد خاص‌ و عام باشد و به ‌عنوان بهترین دکتر برای انجام عمل لابیاپلاستی نام ‌برده می ‌شود.

چه ‌پزشکی را برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌دهید؟
چه ‌پزشکی را برای انجام عمل لابیاپلاستی پیشنهاد می‌دهید؟

نتیجه ‌گیری

به ‌طور کلی یکی از پرطرفدارترین عمل‌ هایی که اغلب بانوان قصد انجام آن را دارند، عمل لابیاپلاستی می باشد. اما نگرانی‌ ها و اضطراباتی که در این رابطه دارند، ممکن است آن ‌ها را به تردید بیندازد.

اما اگر از خدمات یک پزشک با مهارت در این زمینه استفاده کنند، می‌ توانند بهترین عملکرد را داشته باشد و اعتماد به ‌نفس از دست ‌رفته خود را دوباره به دست بیاورند.

به ‌همین دلیل است که مشاوره ‌هایی که بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی ذکر می‌ کند، مهم شمرده می‌ شوند و می ‌توانند نتیجه اثربخشی در این عمل داشته باشند.

با توجه به تمامی مطالب ذکر شده، دکتر زرگنج فرد آماده خدمات رسانی برای بانوان عزیز می ‌باشد. امیدواریم که با استفاده از این مطلب توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین دکتر برای عمل لابیاپلاستی راهنمایی کرده باشیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید