میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کلینیک زنان شرق تهران
کلینیک زنان شرق تهران

لیست موضوعات

کلینیک زنان شرق تهران

در این مقاله ما قصد داریم راجب کلینیک زنان شرق تهران بحث کنیم.

همانطور که میدانید تهران یک کلانشهر است که در نقاط مختلف آن پزشک ها وهمچنین کلینیک های گوناگون زنان وجود دارد، اما انتخاب یک پزشک و کلینیکی که امکانات خوبی داشته باشد میان این همه،  کار راحتی نیست که ما در ادامه خصوصیات یک پزشک زنان  ایده آل و خوب را برای شما بازگو میکنیم.

کلینیک زنان شرق تهران
کلینیک زنان شرق تهران

اگر به دنبال بهترین کلینیک زنان شرق تهران هستید، پیشنهاد ما کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید.

 

حالا میخواهیم به چند سوال در باره ی این موضوع پاسخ دهیم:

  1. بهترین کلینیک های زنان در شرق تهران دارای چه ویژگی هایی هستند؟
  2. ویژگی های یک پزشک خوب کدام است؟
  3. ویژگی های یک پزشک خوب زنان کدام است؟
  4. از چه طریق میتوان بهترین پزشک زنان را پیدا کرد؟
  5. خصوصیات یک پزشک خوب زنان از نظر بیماران کدام است؟
  6. انتخاب یک پزشک زنان برای مراقبت های بارداری و زایمان چگونه است؟

 

بهترین کلینیک  های زنان در شرق تهران دارای چه ویژگی هایی هستند؟

کسانی که قصد ارائه به  پزشک های زنان در انواع کلینیک ها دارید باید با انجام تحقیقات در مورد بهترین کلینیک، با کیفیت ترین را انتخاب نمایند. کلینیک باید دارای یک محیط آرام و تمیز باشد. و همچنین دارای مجوز رسمی بهداشت نیز باشد،  کلینیک های با کیفیت از بهترین  دکتر ها که دارای مدرک پزشکی معتبر  هستنند استفاده می کنند

زیرا یک کلینیک خوب در ابتدا یک جلسه همراه با دکتر ها و متخصصین برای بیمار برگزار می کنند و شرایط پزشکی و سلامتی بیمار را میسنجند. مثلا اگر مشکلاتی مانند فشار خون کنترل نشده ، مشکلات خونریزی، استفاده کردن داروهای لخته شدن خون مثل آسپرین، و غیره  را داشته باشند همه را در ابتدا رسیدگی و کنترل میکنند.این کلینیک ها  باید دارای انواع قیمت های منصفانه و دستگاه های با کیفیت باشند. البته تخفیف هایی که گذاشته می شوند کاملا واقعی باشد.

بهترین کلینیک  های زنان در شرق تهران دارای چه ویژگی هایی هستند؟
بهترین کلینیک  های زنان در شرق تهران دارای چه ویژگی هایی هستند؟

ویژگی های یک پزشک خوب کدام است؟

همه پزشکان در ابتدای شروع کار خود سوگند میخورند که از نجات هیچ بیماری دریغ نکنند و تمام تلاش خود را در جهت سلامت جسمی بیمار انجام دهند. همچنین نباید فرقی بین بیمارهای خود بگذارند و همه را به یک چشم بپندارند، از صدمه زدن عمدی و یا حرکت غلطی که به بیمار آسیبی برسد.

پزشک های خوب باید توانایی تشخیص به موقع و درست را داشته باشند که این هنر نیازمند تجربه است.  یک پزشک خوب باید خود از سلامت کامل روحی  برخوردارباشد که بتواند رفتاری مناسب و صبر، حوصله با بیمار را انجام دهد.

ویژگی های یک پزشک خوب کدام است؟
ویژگی های یک پزشک خوب کدام است؟

همانطور که میدانید فقط درمان جسمی بیمار کافی نیست و یک دکتر حرفه ای باید به سلامت روحی و ایجاد آرامش به بیمار نیز مهارت داشته باشد. همچنین از دیگر ویژگی های دیگر پزشک خوب به شرح زیر است:

  • خوش خلقی و خوش اخلاقی
  • دارا بودن اخلاق پزشکی
  • روابط عمومی بالا
  • راز دار مریض بودن
  • داشتن یک استاندارد مناسب در کار
  • دارا بودن بهداشت در کار و عمل های جراحی
  • تنگ نظر نباشد
  • خوش خط نوشتن نسخه

 

ویژگی های یک پزشک خوب زنان کدام است؟

این پزشکان متخصص زنان باید بتوانند اختلالات جنسی را در زمان مناسب حتما تشخیش دهند، و در جهت درست درمان را آغاز کنند. این پزشکان، مسئول انواع معاینات استاندارد هستنند که از بعد از بلوغ آغاز می شود را دارند،  و برای سلامت دستگاه تناسلی بانوان در سنین مختلف انجام می شود. که از طریق معاینات بالینی، تست های پاپ اسمیر، تشخیص بیماری های مقاربتی و همچنین معاینه ی دقیق سینه ها است.

ویژگی های یک پزشک خوب زنان کدام است؟
ویژگی های یک پزشک خوب زنان کدام است؟

این پزشک ها در نحوه ی استفاده از قرص های ضد بارداری نیز نظارت دارند. همچنین پزشک و متخصص زنان در  زمان بارداری و نظارت بر سلامت مادر و جنین نیز در همه ی زمینه ها نظارت میکنند. از دیگر توانایی های پزشک متخصص زنان میتوان از انواع علم پزشکی آنها در بیماری  مختلف که یک پزشک عمومی میتواند  داشته باشد، به عنوان مثال دیابت چه اثری بر اندام تناسلی می گذارد و همچنین این نکات در زمان بارداری نیز نظارت دارند.

و اما نکته ی دیگر که همانطور که میدانید  امروزه  آمار نازایی خیلی بیشتر از گذشته شده و متخصصان زنان می توانند در زمینه های  مثل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان سرطان رحم است را نیز درمان کنند، انواع عفونت های قارچی و یا عفونت های مجاری ادراری و… که میتواند باعث نازایی در زنان نیز بشود تشخیص و درمان خواهند کرد.

میتوان گفت که یکی از معیار های مهم برای انتخاب دکتر زنان، زایمان و نازایی بررسی سوابق و اتبار مدرک و گواهی نامه های پزشکی است. حتما این مورد را بررسی کنید که پزشکی که میخواهید برای درمان به آن مراجعه کنید اعتبار بالایی  و همچنین مدارک پزشکی اومعتبرباشد، برای این کار میتوانید هم از طریق اینترنت و هم بیمارستان ها و کلینیک هایی که پزشک در آن ها فعالیت دارد اقدام کنید.

دکتر زنان باید برای اخذ تخصص زنان و زایمان آموزش های زیل را دریافت نمایند:

  • گذراندن همه ی دوره های رزیدنتی تخصص زنان و زایمان به مدت 4 سال
  • فارغ التحصیلی از دانشکده های معتنبر پزشکی
  • گذراندن دوره های چرخشی مامایی، جراحی زنان، آنکولوژی، شناسایی انواع سرطان ها، اندوکرینولوژی تولید مثل، اولتراسونوگرافی
  • کسب مهارت و تجربه در انواع مراقبت های پیشگیری در مدت 6 ماه
  • آموزش در معاینه های لگن
  • گذراندن دوره رزیدنتی به معنای آموزش های مراقبت از بیماران بستری شده
  • تشخیص و گذراندن علم در مدیریت بیماری های پستان
  • آموختن علم در انجام سونوگرافی ترانس واژینال و همچنین توانایی تفسیر در نتایج و درمان
  • پذیرفتن مسئولیت بعد از گذراندن سال های آموزشی
  • ارائه ی خدمات های برای رزیدنت ارشد در زمان پایان رزیدنتی
دکتر زنان باید برای اخذ تخصص زنان و زایمان آموزش های زیل را دریافت نمایند:
دکتر زنان باید برای اخذ تخصص زنان و زایمان آموزش های زیل را دریافت نمایند:

از چه طریق میتوان بهترین پزشک زنان را پیدا کرد؟

  • بررسی سوابق پزشکی
  • جستجو در اینترنت برای یافتن مدارک پزشکی
  • پرسجو و تحقیق از بیمارستانی که در حال حاظر یا قبلا در آن فعالیت داشته
  • پرسجو از بیمار های حال و یا سابق آن پزشک
  • بررسی مدارک دانشگاهی
  • بورد تخصص پزشک
  • بررسی اعتبار پزشک
  • سوال از پزشک خانوادگی و راهنمایی از او برای انتخاب بهترین پزشک زنان
  • کار کردن در انواع بیمارستان های بزرگ و معروف
از چه طریق میتوان بهترین پزشک زنان را پیدا کرد؟
از چه طریق میتوان بهترین پزشک زنان را پیدا کرد؟

خصوصیات یک پزشک خوب زنان از نظر بیماران کدام است؟

معمولا دلایلی که بیماران و مردم برای یک دکتر خوب میگویند ممکن است با دلایل اصلی متفاوت باشد که ما اینجا به چند تا از مهم ترین این ویژگی ها که یک پزشک خوب در بین مردم دارد کدام است.

ما آمار هایی را برای شما ذکر میکنیم که از همه ی بیمار ها و بیمارستانهای در شهر تهران  و با استفاده از پرسش نامه هایی از آنها پرسیده شده و در ادامه این آمار را که در مورد هر خصوصیت متفاوت است  را بازگو میکنیم.

خصوصیات یک پزشک خوب زنان از نظر بیماران کدام است؟
خصوصیات یک پزشک خوب زنان از نظر بیماران کدام است؟

 یافته ها:

طبق تحقیقاتی که انجام گرفته، در این خصوص از مردم سوال پرسیده شده تقریبا 33 درصد اخلاق خوب و حرفه ای و همچنین خوش خلقی یک پزشک دانسته اند. یکی دیگر از ویژگی های خوب در دکتر سطح سواد پزشکی و دانستنی ها ی مهم که شامل علم بالا و سطح تحصیلات پزشک است. بر طبق پرسش هایی که از مردم شده چیزی حدود 33 درصد نیز این مورد را جزء ویژگی های خوب در یک پزشکدانسته اند.

موارد دیگر را به ترتیب به این صورت است که  مهارت دکتر 75 درصد آمار داشته ، صبور بودن پزشک که گزینه ای مهم است، وجدان کاری داشتن  و همچنین وظیفه شناسی 58 درصد را به خود اختصاص داده است، توضیح دادن و آگاهی به بیمار راجب نوع بیماری نیز 66 درصد آمار را داشته، دلسوز بودن، دل رحم داشتن و خیر خواهی بیمار را داشتن نیز چیزی معادل 83 درصد را به خود اختصاص داده، از دیگر نکات و ویژگی هایی که از مردم پرسیده شده گوش دادن به صحبت های بیمار با حوصله و توجه کافی  که 91 درصد را دارد، احترام گذاری به بیمار 33 درصد، وظفیه شناسی 8  درصد، دقت در کار خود 83، توجه نداشتن به مادیات 7 درصد، با ایمان بودن و با خدا بودن 75 درصد است.

ما میتوانیم از این آمار ها این نتیجه را بگیریم که اخلاق خوب و برخورد صحیح با بیمار حتی بیشتر از تخصص و علم برای مردم مهم است.

یافته ها:
یافته ها:

انتخاب یک پزشک زنان برای مراقبت های بارداری و زایمان چگونه است؟

انتخاب یک پزشک برای زنان باردار باید مناسب با شرایط زن باردار باشد که باید به این نکات اهمیت داد.

توجه به توصیه دیگران:

شما میتوانید از دوستان، آشنایان و فامیل خود برسجو کنید  که آنها شما را بهتر میشناسند و ممکن است یک پزشکی بشناسند که با شرایط و توقع شما سازگار باشد. پس بد نیست از این طریق از پزشک خود اطمینان حاصل کنید.

 مهارت پزشک:

همه ی پزشکان مدرک مورد نظر جهت دکترا را دارند، اما این دلیل کافی نیست مثلا در بعضی بارداری ها که شرایط خاصی وجود دارد باید از کنترل و مراقبت ویژه ای برخوردار باشد، ممکن است هر پزشکی توانایی، تجربه، یا تخصص ویژه ی آن نوع از بیماری را نداشته باشد پس از انتخاب دکتر برای بارداری حتما در این موارد و تحقیقات لازم را انجام دهید.

 مهارت پزشک:
مهارت پزشک:

هزینه ها :

همانطور که میدانید اگر قصد زایمان در بیمارستان خوب یا خصوصی را دارید هزینه های آن میتواند زیاد باشد. توجه به این نکته مهم است که تحت پوشش بیمه بودن خود شخص وهمچنین با دکتر مورد نظردر بیمارستانی که پزشک در آن عمل زایمان را انجام می دهد. در شرایطی که زایمان برنامه ریزی شده باشد می شود از قبل هزینه ها را پس انداز کنید و یا از بیمه تکمیلی استفاده کنید. پس انتخاب یک پزشکی که طرف قرار داد بیمه  باشد میتواند خیلی به کم شدن هزینه ها کمک کند.

مطب در نزدیکی محل زندگی شما:

در صورت امکان و با توجه به این که نوبت های ویزیت در دوران بارداری زیاد است.  به همین سبب مسیر رفت و آمد آن می تواند کسل کننده باشد واینکه که گذراندن مسیرهای طولانی برای زنان باردار سخت است، حتی در شرایط های خاص میتواند مضر نیز باشد.

پس اگر پزشک شما در شهر دیگری باشد و یا اینکه در یک شهر بزرگ مثل تهران زندگی میکنید که فاصله ی مطب تا منزل شما زیاد باشد در ماه های اول بارداری که نوبت های ویزیت زیاد نیست اما در هفته و ماه های آخر بارداری مراجعه به پزشک حتی به هفته ای یک بار هم خواهد رسید، پس میتواند برای شما مشکل ساز باشد و اگر مطب پزشک شما در نزدیک محل زندگی شما باشد یکی از مشکلاتتان در این دوران حل خواهد شد و از دردسر آن کم می شود.

مطب در نزدیکی محل زندگی شما:
مطب در نزدیکی محل زندگی شما:

انتخاب بیمارستان برای زایمان:

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ، پزشک های زنان، عمل زایمان را فقط در بیمارستانهای طرف قرار داد با بیمه ی خود انتخاب می کنند و اگر شما برای زایمان یک بیمارستان خاص را مد نظر دارید پس انتخاب شما برای پزشک بسیار محدود می شود که با این حال میتوانید فقط از بین پزشکانی که در آن بیمارستان عمل زایمان انجام می دهند انتخاب کنید البته  بعد از تحقیق هایی که از میان آن ها انجام دادید که بهترین را انتخاب کنید.

به صورت کلی بخواهیم بگوییم این است که متخصص و فوق تخصص های زیادی در مطب ها و یا کلینیک های زنان  در شرق تهران وجود دارد که انتخاب بین آن ها ممکن است کمی مشکل باشد که میتوانید با رعایت کردن، انجام دادن این نکات و تحقیقات، بهترین پزشک را برای درمان خود انتخاب نمایید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید