میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

ژل لب مدل باربی
ژل لب مدل باربی

لیست موضوعات

ژل لب مدل باربی

در این مقاله قصد داریم مطالب در مورد ژل لب مدل باربی برای شما مخاطبان گرامی بیان کنیم امیدواریم تا پایان این مطالب با ما همراه باشید.

سوالاتی در رابطه با موضوع مورد نظر وجود دارد که در این مقاله سعی می کنیم به برخی از آن ها پاسخ دهیم:

تغییر دادن مدل لب ها به صورت باربی به چه صورت انجام می شود؟

در زمان انتخاب مدل لب باید چه ویژگی هایی را در نظر گرفت؟

مناسب ترین شکل لب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آیا انجام تزریق ژل لب با درد همراه است؟

ژل لب مدل باربی
ژل لب مدل باربی

تغییر دادن مدل لب ها به صورت باربی به چه صورت انجام می شود؟

بیشتر کسانی که همیشه از مدل لب خود شاکی هستند و از آن رضایت ندارند. این اشخاص برای تغییر دادن شکل لب های خود تزریق ژل را انتخاب می کنند و به این روش شکل مورد نظر خود را برای لب هایشان به وجود می آورند.

یکی از مدل هایی که پرطرفدار می باشد مدل لب باربی در بین قشر جوان است. در کشورهای جنوب شرق آسیا این مدل طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. در کشور ایران نیز همه روزه تعداد آن ها افزایش پیا می کند.

با تزریق ژل در لب ها می توانید این مدل را در لب های خود بدست آورید، ولی توجه به این نکته مهم است که برای داشتن ظاهری که مانند عروسک باربی باشد، تزریق کردن ژل به لب ها کافی نمی باشد و حتی بعضی اوقات ممکن است مجبور هستید که  تزریق را در دیگر قسمت های صورت نیز انجام دهید و یا برای این تغییر شکل  ممکن است مجبور شوید، عمل جراحی نیز انجام دهید.

تغییر دادن مدل لب ها به صورت باربی به چه صورت انجام می شود؟
تغییر دادن مدل لب ها به صورت باربی به چه صورت انجام می شود؟

هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که این شکل عروسکی بعد از گذشت مدتی خسته کننده می شود و با گذشت زمان هر گونه روح و لطافت در آن از بین می رود و به ظاهر فرد یک شکل بی روح و خشک می بخشد.

پزشک مربوطه برای تزریق ژل لب باید کل اجزاء صورت را نیز در نظر بگیرد و فقط به علت مشهور ومعروف بودن این نوع مدل آن را برای بتر افراد به صورت یکسان استفاده نکند.

در زمان انتخاب مدل لب باید چه ویژگی هایی را در نظر گرفت؟ 

در زمان های گذشته نیز برای برجسته نشان دادن لب ها از شیوه های های مختلفی استفاده می کردند. امروزه تزریق ژل به لب ها برای بیشتر افراد جامعه مورد پسند می باشد. برای انتخاب کردن مدل لبی که مناسب چهره شما باشد بهترین کار این است که به نکات زیر توجه کنید و آن ها را در زمان تزریق انجام دهید:

ـ در صورتی که تناسبب بین اندازه لب های بالا و قسمت های دیگر مثل لب های پایین و بینی نباشد در این قسمت تزریق انجام می گردد.

ـ عدم وجود تقارن در میان لب ها، علت بد شکل شدن آن ها می گردد، هرکدام از قسمت لب ها که به نسبت دیگری باریک تر باشد، در آن قسمت تزریق انجام می شود.

ـ در بیشتر موارد برای داشتن خط لب هایی، با فرم برجسته در این قسمت ها ژل تزریق می شود.

ـ از دیگر ملاک های زیبایی لب، فاصله داشتن بین آن ها در زمان بسته بودن دهان می باشد، کسانی که مایل هستن در میان لب ها فاصله ای ایجاد شود، باید با استفاده از ژل این کار را انجام دهند.

در زمان انتخاب مدل لب باید چه ویژگی هایی را در نظر گرفت؟ 
در زمان انتخاب مدل لب باید چه ویژگی هایی را در نظر گرفت؟

مناسب ترین شکل لب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انتخاب کردن مدل لب مناسب به سلیقه اشخاص بستگی دارد و برخی از اشخاص بدون توجه کردن به خصوصیات دیگر چهره و بدون اینکه تقارن بین چهره خود را در نظر بگیرند، فقط به دلیل علاقه به یک نوع مدل لب، آن را برای لب های خود انتخاب می کنند. ولی باید دقت کنید که انتخاب کردن یک مدل مناسب برای لب در زیبا شدن چهره شما تاثیر چشمگیری می گذارد. انجام دادن عمل تزریق روی لب ها برای به دست آوردن مدل مورد نظر به علت های زیر انجام می شود:

ـ هیچ شخصی از داشتن لب های نازک و باریک که به صورت یک خط در صورت او نمایان باشد راضی نیست و همه افراد به لب های حجیم و خوش فرم  علاقه دارند و این مدل طرفداران زیادی را در بین مردم به خود جلب کرده ست.

ـ بیشتر افراد داشتن لب هایی که به شکل متقارن هستند و باعث حفظ تناسب بین بخش های مختلف صورت می شود، را بیشتر دوست دارند.

ـ باید به این نکته توجه کرد که بعضی اوقات در برخی از چهره ها مقدار کمی عدم تقارن در لب ها وجود دارد که همین ایجاد فاصله در بین آن ها باعث زیبایی هر چه بیشترآن ها می گردد.

اما علاوه بر همه این نکات گفته شده مواردی مانند انتخاب کردن پزشک، سلیقه شخصی خود شما و فیزیک چهره تان در زیبا کردن ظاهرتان به شما کمک می کند.بنابراین بهتر است برای تزریق زل به لب ها با دانش و اطلاعات کافی در این راه قدم برداشته ، تا از انجام عمل احساس رضایت کنید و ازدیدن نتایج بغدی آن لذت کافی را ببرید.

آیا انجام تزریق ژل لب با درد همراه است؟

اگر پزشک مربوطه برای بی حس کردن لب هایتان قبل از اینکه تزریق را انجام دهد از کرم های بی حسی موضعی استفاده کند، شما درد زیادی را خواهید داشت. اما معمولا به جهت جلوگیری از این اتفاق باید به وسیله ماده ای ویژه عصب های لب را به صورت کامل بی حس کرد تا تقریبا دردی را در هنگام تزریق احساس نکنید. ولی این راه پیچیده می باشد و انجام دادن درست آن فقط از پزشک متبحر و با تجربه ای که در ین زمینه تخصص لازم را دارد بر می آید.

امروزه زیبایی در بین افراد و انجام عمل های زیبایی در صورت و بدن طرفداران زیادی دارد که انجام این عمل ها و زیبا شدن در برخی از موار ممکن است مزایا و معایبی نیز به همراه داشته باشد و حتی نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد که مدت های طولانی افراد با این خطرات دست و پنجه نرم کنند ولی نتیجه ای نیز بدست نیاورند به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم مطالب و اطلاعاتی را در زمینه تغییر شکل دادن لب ها به صورت باربی و تزریق ژل صحبت کردیم امیدواریم این مطالب برای شما همراهان گرامی مفید واقع شده باشد.

آیا انجام تزریق ژل لب با درد همراه است؟
آیا انجام تزریق ژل لب با درد همراه است؟

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه  کار در زمینه زیبایی های زنان بل لیزر مونالیزا تاچ

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام : dr_ zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید