میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیفت گردن
هزینه لیفت گردن

لیست موضوعات

هزینه لیفت گردن

در این مقاله همراه شما هستیم با عنوان هزینه لیفت گردن که با توجه به سوالات متداول شما سعی کردیم که به طور مختصر و مفید سوالات و ابهامات شما عزیزان را برطرف کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید

هزینه لیفت گردن
هزینه لیفت گردن

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

لیفت گردن چیست؟

چه مراقبت های قیبل از لیفت گردن لازم است؟

لیفت گردن به چه صورت است؟

چه افرادی مناسب لیفت گردن هستند؟

عوارض احتمالی این عمل شامل چه مواردی می باشد؟

هزینه لیفت گردن چه میزان است؟

گردن

خیلی از مردم  ظاهر گردن خود را ندید می گیرند ، با این حال این یکی از اولین مناطق بدن است که در آن علائم پیری و افزایش سن رشد می کند و واضح تر می شود. علاوه بر این ، آسیب آفتاب یا کاهش شدید وزن نیز می تواند بر روی پوست گردن تأثیر بگذارد و جلوه ای نامناسب ببخشد.

هرچه تلاش می کنیم زیبایی و سلامت پوست صورت خود را بهتر و زیبا تر کنیم و از تکنیک های زیبایی استفاده کنیم ، باید برای گردن نیز همین کار را انجام دهیم.

اگر پوست گردن شما ظاهر زیبا و جوانی خود را از دست داده است ، یا اگر پوست شل شده  و چربی بیش از حد در قسمت گردن و زیر چانه ایجاد شده است ،  می توانید از تکنیک ها و روش های  زیبایی برای زیباسازی و از بین بردن و پوست شل در این قسمت وچربی ناخوشایند استفاده کنید.

یکی از روشهای زیباسازی گردن ، لیفت کردن پوست گردن است. البته فقط جراحان متخصص و متخصص پلاستیک می توانند عملیات خوبی برای برداشتن  پوست گردن انجام دهند. با استفاده از لیفت، گردن شما زیباتر به نظر می رسد.

پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری در مورد روش لیفت گردن ،در مورد  تمامی اطلاعات مربوطه درباره ی ابن روش درمانی را مطالعه کنید و با یک متخصص مشورت کنید. به این ترتیب ، بسته به شرایط شما ، تصمیمی در مورد لیفت گردن گرفته می شود.

لیفت گردن چیست؟

للیفت گردن که به عنوان لیفت چانه نیز شناخته می شوند ، به پوست زیر چانه و مناطقی از گردن که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند ، ظاهر نرمتر و دلپذیری به پوست می بخشد.

انواع مختلفی از روشهای لیفت گردن (سرویوپلاستی) و تکنیک های زیبایی مکمل را برای آقایان و خانم ها توضیح می دهیم که نتیجه ی آن ظاهری جوان تر و پر جنب و جوش تر به همراه دارد..

این روش یکی از مطمئن ترین روش های عمل پلاستیک است. در حقیقت ، با پیشرفت های فناوری جراحی طی یک دهه گذشته ، جراحی مدرن ارتوپدی گردن با حداقل برش ها انجام می شود ، در حالی که به نظر می رسد نتایج بسیار طبیعی است.

لیفت گردن چیست؟
لیفت گردن چیست؟

مراقبت های قبل از لیفت گردن

اگرچه عمل جراحی لیفت گردن روشی بی خطر است ، اما هنوز هم یکی از حساس ترین و بحث برانگیزترین عمل ها است ، بنابراین بیمارمراجعه کننده قبل از انجام این روش باید تغییرات زیادی در سبک زندگی خود ایجاد کنند.

مانند:

مراقبت های قبل از لیفت گردن
مراقبت های قبل از لیفت گردن

داشتن رژیم غذایی و دارویی

محدودیت خوردن غذا های چرب – نوشابه های گاز دار – خوراکی های شیرین و هم چننین منع مصرف دارو های ضد التهاب  بدون مشورت با پزشک مانند خوردن قرص های آسپرین و ایبوپروفن و..

و در کل تمامی قرص هایی که باعث رقیق شدن خون می شوند.

به همین ترتیب ، افراد سیگاری باید هفته ها قبل و بعد از عمل جراحی لیفت گردن ، سیگار را متوقف کنند ، چرا که سیگار کشیدن می تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند. بیماران باید قبل از انجام عمل در جلسه اول با پزشک متخصص مشاوره نمایند و در ادامه  ،  دستورالعمل کامل قبل و بعد از عمل به بیمار مراجعه کننده داده خواهد شد.

شیوه ی لیفت گردن

لیفت گردن روشی نسبتاً ساده است که معمولاً بین دو تا یک ساعت زمان میبرد. نوع بی حسی که در اول عمل تجویز می شود ، به ترجیحات بیمار و جراح بستگی دارد.

بسیاری از بیماران نیاز به بی حسی موضعی با داروی آرام بخش دارند ، اما برخی از افراد در حین عمل بیهوشی عمومی را انتخاب می کنند.

دامنه این روش بسته به نیازها و اهداف منحصر به فرد بیمار تفاوت دارد. برخی از بیمارها نتیجه خود را از طریق لیپوساکشن ساده دریافت می کنند که شامل از بین بردن لایه اضافی چربی از گردن است.

با از بین بردن اضافی پوست و چربی هنگام سفت شدن و بازسازی عضلات تحتانی ، نتیجه مطلوب حاصل می شود. جراحی لیفت گردن اغلب به همراه سایر جراحی های صورت مانند جراحی های صورت ، بینی و پلک انجام می شود.

تکنیک ها و فن آوری های مدرن به جراحان اجازه می دهد با استفاده از برش های بسیار کوچک ، که معمولاً در پشت گوش و چانه انجام می شود ، عمل لیفت گردن را انجام دهند. از طریق این برش ، چربی اضافی از طریق لیپوساکشن یا جراحی برداشته می شود.

در صورت تمایل می توان عضلات گردن را محکم کرد. در بعضی موارد ، بخش کوچکی از ماهیچه های گردن برداشته می شود. وقتی بافت زیرین کامل شد ، پوست تعویض و کشیده می شود و برش بسته می شود. همچنین پوست اضافی در این ناحیه از بین می رود.

شیوه ی لیفت گردن
شیوه ی لیفت گردن

افراد مناسب جهت لیفت گردن

اگر می خواهید تحت عمل جراحی لیفت گردن قرار بگیرید ، ابتدا باید با یک جراح پلاستیک واجد شرایط مشورت کنید. نامزدهای ایده آل شامل زن و مرد 40 تا 80 سال است که تمایل به انجام عمل لیفت گردن هستند .

موارد زیر عموماً برای لیفت گردن واجد شرایط هستند:

_ افرادی که در قسمت گردن دچار آسیب های پوستی بسیار زیاد هستند

_ دارای چانه دو طرفه یا سه گاه هستند

_ نهفته شدن چربی زیاد در قسمت چانه

_ شل شدگی و افتادگی پوست در همان ناحیه

_وجود چربی زیاد و پوست شل شده ی اضافه در زیر چانه

_ وجود پوست شل و افتاده در گردن

علائم عوارض احتمالی بعد از اتمام لیفت

این عمل همانطور که در بالا ذکر شده عملی راحت و ایمن است و با عوارض احتمالی بسیار و و نادر.

عوارض هایی که احتمالا بعد از عمل امکان رخ دادن دارند عبارتند از:

_ کبودی و تورم در طی چند روز

_ احساس سوزش – کشش و ستی در ناحیه مورد نظر

_ ماندگاری اثر بی حسی حداقل در طی یک هفته

_ احتمال بسیار نادر عفونت که با نشانه های تب و یا ترشح غیر معمولی به همراه است که در این صورت باید حتما با پزشک خود تماس بگیرید.

_ واکنش های الرژیک یا حساسیتی به دارو ها و موادی که در طول عمل و یا بعد از عمل تجویز شده اند که مجددا این عوارض هم بسیار نادر است

قیمت لیفت گردن:

برای انجام عمل لیفت گردن با توجه به حساسیت و ظرافت کاری این عمل میتوان گفت که در هر کلینیک با توجه به پزشک متخصص قیمت های مختلفی وجود دارد و در کل نمی توان قیمت دقیق را از این عمل انتشار کرد.

قیمت لیفت گردن:
قیمت لیفت گردن:

عوامل تاثیر گذاری بر قیمت این عمل حساس وجود دارد که عبارتند از:

پزشک متخصص و با تجربه

هزینه های مربوط به بخش بیمارستان

استفاده از مواد های معتبر و درجه یک

میزان کار بر روی پوست بیمار ( میزان چین و چروک های پوست بیمار)

ازمایشات پیش از عمل

در صورت استفاده از مواد بی هوشی قبل از عمل هم میتواند تاثیر چشمگیری بر روی هزینه ی لیفت گردن بگذارد.

امیدواریم که اطلاعات و توضیحات داده شده برای شما عزیزان مفید واقع بوده باشد در اسن پست ما سعی کردیم تا پاسخ های دقیقی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

امیدواریم که همیشه شما عزیزان پوستی عالی و صورتی زیبا و بدون نقص داشته باشید.

عوامل تاثیر گذاری بر قیمت این عمل حساس وجود دارد که عبارتند از:
عوامل تاثیر گذاری بر قیمت این عمل حساس وجود دارد که عبارتند از:

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید