میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان
هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان

لیست موضوعات

هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان

ما در این مقاله، قصد داریم پیرامون موضوع هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان مطالبی را برای شما دوستان عزیز، ارائه نماییم. امروزه، با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، حوزه پزشکی نیز پیشروی های زیادی در شاخه های مختلف خود داشته است.

در دنیای پزشکی عملی با عنوان درمان لابیاپلاستی شناخته شده است. این عمل، یک روش درمانی برای زیبایی بخش واژن است. گستره این عمل نیز در نقاط مختلف جهان در حال انجام است. هزینه عمل لابیاپلاستی نیز در مراکز مختلف تخصصی پوست و مو و زیبایی متفاوت است. برای آشنایی بیشتر با موضوع عنوان شده، در ابتدا سئوالاتی مطرح می شوند

هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان
هزینه عمل لابیاپلاستی در اصفهان

در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

  • عمل لابیاپلاستی چیست ؟
  • هزینه لابیاپلاستی در اصفهان چقدر است ؟
  • چه کسانی نیاز به عمل لابیاپلاستی دارند ؟
  • روش های انجام عمل لابیاپلاستی، کدام اند ؟

عمل لابیاپلاستی چیست ؟ 

عمل لابیاپلاستی، یکی از عمل های زیبایی ناحیه تناسلی است. انجام این عمل زیبایی برای ناحیه واژن، از تکنیک جدید روز دنیا نیز استفاده نموده است. روش جدید این عمل، روش لیزری است. این روش با نظر پزشک متخصص بانوان، عنوان می شود.

کاری که عمل لابیاپلاستی انجام می دهد برای زیبایی بخش واژن در ناحیه تناسلی، به منظور کوچک کردن سایز لابیا مینور است. لابیاپلاستی یک عمل بسیار ظریف و دقیق است که به پزشک مجرب این حوزه نیاز دارد. در غیر این صورت، نتیجه مطلوبی از عمل انجام شده برای بانوی مراجعه کننده، به وجود نخواهد آمد.

عمل لابیاپلاستی چیست ؟ 
عمل لابیاپلاستی چیست ؟

هزینه لابیاپلاستی در اصفهان چقدر است ؟

برای انجام عمل لابیاپلاستی، باید دقت کافی به خرج داد. میزان هزینه ای که برای این عمل می پردازید، حائز اهمیت است. باید این نکته را در ذهن خود داشته باشید که هزینه هر نوع عمل پزشکی، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای عمل لابیاپلاستی نیز، دو روش درمانی وجود دارد. روش اول، به صورت لیزری انجام می شود. این روش به تخصص زیادی نیاز دارد. روش دوم هم، به صورت جراحی با تیغ صورت می گیرد. اگر شما قصد انجام این عمل را دارید، قبل از هر کاری با پزشک و متخصص خود صحبت نمایید و مشاوره لازم را از راهنمایی وی به دست آورید.

باید گفت اگر پزشک متخصص، هزینه بیشتری برای عمل لابیاپلاستی به شما عنوان کرد، جوانب آن را بسنجید. زیرا ممکن است شما با یک پزشک متخصص زنان که در عمل لابیاپلاستی بسیار مجرب است رو به رو باشید.

این پزشک به لحاظ تجربه زیادی که از این کار دارد، عمل شما را با دقت و ظرافت بیشتری برای جراحی در امر لابیاپلاستی و یا ترمیم سیستوسل و رکتوسل، انجام می دهد. آن چه یک پزشک متخصص زیبایی بانوان و تناسلی انجام می دهد، به طور یقین با عملی که یک پزشک متخصص جراحی پلاستیک و یا متخصص پوست و مو انجام می دهد، بسیار تفاوت دارد.

هزینه لابیاپلاستی در اصفهان چقدر است ؟
هزینه لابیاپلاستی در اصفهان چقدر است ؟

پزشک متخصص و باتجربه

زیرا متخصص زیبایی زنان و تناسلی، نسبت به آناتومی دقیق ناحیه تناسلی بانوان تخصص لازم و تسلط کافی را دارد. و عمل لابیاپلاستی را به صورتی به انجام می رساند که، در ناحیه تناسلی بانوان، ظاهری زیبا تر، طبیعی تر و جوان تر ایجاد شود. تعیین نوع عمل لیزری یا جراحی با تیغ عمل لابیاپلاستی نیز، بعد از انجام معاینات تخصصی، به نظر پزشک، بستگی دارد. پس بانوان دقت داشته باشند، عمل لا بیا پلاستی را بعد از مشاوره دقیق انجام دهند و هزینه کم را دلیلی برای کیفیت عمل خود ندانند.

علاوه بر مواردی که تا کنون گفته شد، برای تعیین میزان هزینه عمل لابیاپلاستی کافی نیست. عامل مرکز درمانی، یکی دیگر از موارد بسیار مؤثر در میزان هزینه عمل لابیاپلاستی است.

مراکز درمانی معتبر با داشتن پزشکان متخصص این حوزه، طبق امکانات پزشکی و تخصص جراح خود، مبلغ مناسبی برای عمل لابیاپلاستی، در نظر می گیرند. در حالی که مراکز غیر معتبر، ممکن است هزینه کمتری عنوان نمایند. مراکز نا معتبر، پزشک و امکانات مناسب عمل لابیاپلاستی را ندارند؛ در نتیجه هزینه پایین تری برای آن در نظر می گیرند.

پزشک متخصص و باتجربه
پزشک متخصص و باتجربه

چه کسانی نیاز به عمل لابیاپلاستی دارند ؟

امروزه عمل لابیاپلاستی را بسیاری از بانوان انجام می دهند. ولی باید بدانید برای انجام این عمل چه کسانی مناسب هستند و یا به عبارت بهتر چه کسانی می توانند برای عمل لابیاپلاستی به جراح متخصص بانوان مراجعه نمایند. این افراد عبارتند از :

1- افرادی که در واژن ناحیه تناسلی خود مشکلات عدیده ای دارند؛ به عنوان مثال در حین راه رفتن، لباس تنگ پوشیدن، ورزش و فعالیت های روزمره خود با درد و مشکلات جنسی مواجه هستند.

2- بانوانی که تعداد زایمان زیادی داشته اند نیز می تواند یکی از موارد مناسب برای عمل لابیاپلاستی باشند.

3- افرادی که به صورت ذاتی دارای لابیا های بزرگ و یا نا متقارن هستند نیز گزینه دیگری برای عمل لابیاپلاستی به شمار می آیند. این افراد در لبه های لابیای واژن خود، ظاهری بسیار بزرگ یا پهن و باریک در صورت عدم تقارن هستند. این دسته از افراد برای جراحی لابیاپلاستی می توانند به پزشک متخصص بانوان و تناسلی مراجعه نمایند.

روش های انجام عمل لابیاپلاستی، کدام اند ؟

عمل لابیاپلاستی به دو روش قابل انجام است. روش اول، روش جراحی با تیغ است. روش جراحی با تیغ به صورت برش و بخیه در ناحیه تناسلی بخش واژن و در لابیا، خواهد بود. این روش، به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی در ناحیه واژن صورت می گیرد.

ماندگاری روش جراحی با تیغ زیاد است. بخیه های ایجاد شده قابل جذب هستند و پس از مدتی به خوبی بهبود می یابند. روش دوم عمل لابیاپلاستی، با لیزر است. این روش هیچ دردی ندارد. هیچ برش و بخیه ای در ناحیه تناسلی ایجاد نمی کند. تنها با لیزر این درمان به آسانی صورت می گیرد.

ماندگاری روش لیزری نسبت به روش جراحی با، بسیار کمتر است. یک نکته مهم برای زمان انجام عمل لابیاپلاستی آن است که بهتر است بعد از اتمام زمان قاعدگی انجام گیرد. زیرا تا قاعدگی بعدی، برش ایجاد شده از عمل لابیاپلاستی، به خوبی ترمیم می شوند و در این فاصله زمانی بهبودی کامل و زودتری حاصل خواهد شد.

از همراهی شما در این مقاله کمال تشکر و قدر دانی را داریم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید