میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر
هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

لیست موضوعات

هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

در این مقاله در قالب موضوع هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر همراه شما بوده و به بررسی آن می پردازیم. هم چنین ضمن ارائه ی توضیحاتی در مورد لیزر و کارکرد آن در ادامه به موضوع اصلی مقاله پرداخته خواهد شد.

اگر قصد انجام لیزر برای رفع تیرگی زیر بغل را دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید

02122930161

 

هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر
هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟

علت تیرگی و سیاهی زیر بغل چیست؟

هزینه ی رفع تیرگی زیر بغل با لیزر به چه صورت محاسبه می شود؟

 

 

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد، یکی از شیوه های پرطرفدار برطرف کردن موهای اضافی بدن می باشد. امروزه تقاضا برای از بین بردن این موها به وسیله ی لیزر افزایش زیادی پیدا کرده است. که سبب راحت شدن از سالن های اپیلاسیون، مومک، ژیلت، موبر و دستگاه اپیلیدی؛ همین طور جوش ها و رفع موهای زیر پوستی می گردد.

ولی لیزر موهای زائد، مثل فناوری تازه ای که امکان دارد مورد سوء استفاده واقع شود؛ خیلی از افرادی که بدون مطالعه ی پیشین و فقط بر اساس تبلیغات یا هزینه ی پایین تر اقدام به انجام دادن لیزر موهای اضافی می کنند را مأیوس می نماید.

در ادامه به شیوه های درست و مناسب انجام لیزر پزداخته خواهد شد. تا کسانی که قصد انجام چنین کاری دارند با خیال راحت به سراغ آن بروند.

لیزر موهای زائد چیست ؟
لیزر موهای زائد چیست ؟

عملکرد لیزر موهای زائد

نور لیزر هر چیزی که رنگ تیره داشته باشد حرارت می دهد و می سوزاند. با حرارت و سوختن موی تیره، رنگ درون فولیکول مو، خود فولیکول هم مورد آسیب واقع می شود و از بین خواهد رفت.

هر کدام از موهای بدن انسان ها یک چرخه ی رشد و استراحت دارند. در زمانی مشخص، بیشتر موهای بدن در فاز استراحت قرار می گیرند و کمی از آن ها هم در فاز رشد می باشند.

اگر وقت لیزر موهای زائد، فیلیکول مو در فاز استراحت قرار گیرد، اشعه ی لیزر بر آن مؤثر نخواهد بود. از این رو برای برطرف کردن همه ی موها به جلسه های متعدد برای درمان با لیزر، در فاصله های زمانی مشخص احتیاج می باشد.

در هر جلسه ی برطرف کردن موهای زائد، بخشی از فولیکول های فعال مو می سوزد و در آخر بعد از مدتی همه ی موها از بین خواهد رفت.

عملکرد لیزر موهای زائد
عملکرد لیزر موهای زائد

انواع لیزر موهای زائد

چیزهای زیادی بر نتیجه ی نهایی لیزر موهای زائد مؤثر می باشد؛ که با تشخیص دکتر متخصص، برای رفع موهای زائد بدن از دستگاه های مختلفی بهره می برند. به عوامل متعددی مانند رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و نواحی درمان لیزر موهای زائد، برای مشخص کردن تعداد جلسات لیزر مو از این دستگاه ها می توان بهره برد:

از بین بردن موهای زائد با دستگاه الکساندرایت/ لیزر موهای زائد به وسیله ی لیزر روبی یا یاقوت/ لیزر تور پالسی بالا/ لیزر ND:YAG/ لیزر موهای اضافی با لیزر دایود

کاندیداهای نا مناسب لیزر موهای زائد

کسانی که اختلالات هورمونی دارند.

افرادی که داروهای خاص مصرف می کنند.

داشتن بعضی از بیماری ها.

داشتن سابقه ی گوشت اضافی در محل عمل.

کسی که مرتباً تبخال می زند.

کسی که سابقه ی جوش های چرکی و عفونی دارد.

افرادی که خود را برنزه کرده اند.

کسانی که ایزوترتینویین مصرف می کنند.

افرادی که داروی حاوی طلا مصرف می کنند.

افرادی که مبتلا بیماری هایی مانند لوپوس می باشند.

زنانی که باردار هستند.

افراد مناسب لیزر موهای زائد

تمام افراد چه زن و چه مرد، قادرند در تمام قسمت های بدن خود از لیزر موهای اضافی بهره ببرند. هر کس که رنگ موهای تیره تری دارد لیزر بر پوست او مؤثر تر خواهد بود.

باید گفت خصوصیات و ویژگی های شخصی هر کس هم تأثیر گذار است، و مقررات جاری در رابطه با کاربرد لیزر هم در همه ی موارد اجرا می گردد. اغلب اشخاص برای استفاده از لیزر موهای زائد می بایست، حداقل 12 سال را دارا باشند.

افراد مناسب لیزر موهای زائد
افراد مناسب لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟

 

مزایای لیزر موهای زائد

بدون عوارض است.

درد ندارد.

به سرعت تأثیر خود را می گذارد .

در مقابل سایر شیوه ها بدون درد و ناراحتی است.

این فناوری به وسیله ی FAC برای کم کردن موهای زائد به شکل دائم مورد تأیید قرار گرفته است.

در این شیوه پوست درگیر نمی شود ( توسط لیزر موهای زائد)، برطرف کردن آن ها مؤثر است.

می توان سریعاً قسمت های زیادی را درمان کرد.

در این شیوه تغییر رنگدانه و به وجود آمدن زخم کم تر اتفاق می افتد.

این تکنولوژی خیلی سریع انجام می شود و با توجه به قسمت لیزر امکان دارد از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

خوشبختانه با توجه به قسمت های حساس بدن تنظیم می شود و در لیزر موهای زائد زیر بغل عوارض آن خیلی کم می باشد

در زمانی کم می تواند نتیجه بخش باشد.

مزایای لیزر موهای زائد
مزایای لیزر موهای زائد

علت تیرگی و سیاهی زیر بغل چیست؟

تیرگی زیر بغل در خیلی ها به ویژه خانم ها ناراحت کننده می باشد . علل زیادی از جمله هایپرپیگمنتیشن (تیرگی بیش از حد پوست)، تغیییراتی که در هورمون به وجود می آید

مثل آنچه که در بارداری اتفاق می افتد، مقدار بالای انسولین، مواد شیمیایی خاصی که در دئودورانت ها و ضد عرق ها وجود دارد و حتی اصلاح موهای زیر بغل در تیره شده پوست زیر بغل تأثیر گذار است.

البته باید گفت همه ی تیرگی زیر بغل به دلیل نکاتی که اشاره شد نیست. درمان لیزر روشی مطمئن می باشد که در روشن کردن پوست زیر بغل مؤثر می باشد.

علت تیرگی و سیاهی زیر بغل چیست؟
علت تیرگی و سیاهی زیر بغل چیست؟

با بهره بردن از لیزر نه تنها چروک ها، جای زخم یا جای جوش، تاتو، لکه هلی پیری و ناشی از نور آفتاب، کک و مک و لکه های ماه گرفتگی را می توان درمان کرد و موهای زائد را برطرف کرد.

همچنین ضایعات پوستی را درمان نمود. ضمن این که برای از بین بردن پوست های تیره مثل سیاهی زیر بغل و کشاله ی ران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مؤثرترین و سریع ترین شیوه ها برای سفید کردن زیر بغل وکشاله ی ران، همین لیزر درمانی می باشد.

به نظر می آید که تیرگی زیر بغل، برای خیلی از انسان ها خجالت آور باشد.

تیرگی زیر بغل بیشتر در کسانی با پوست عادی قابل مشاهده است و مثل تغییر رنگ پوست و لکه های پوستی در بخش های دیگر بدن، امکان دارد منجر به عدم خود باوری و اعتماد به نفس گردد.

مثل خیلی از عارضه ها، برخی از اشخاص بیشتر از بقیه در معرض تیرگی پوست زیر بغل می باشند. اما علل اصلی آن می تواند: بهداشت ضعیف زیر بغل، اصطکاکی که به دلیل سایش لباس هاس تنگ ایجاد می شود

جمع شدن سلول های مرده ی پوست، اضافه وزن، عکس العمل به دئودورانت ها و دیگر محصولات مراقبت از پوست، اصلاح کردن موهای زیر بغل و استفاده کردن از قرص های ضد بارداری که بر پایه ی آندروژن است.

پیشگیری از تیرگی زیر بغل

راه درست برای جلوگیری از تیرگی زیر بغل، انجام دادن همه ی مراحل ضروری برای جلوگیری از ایجاد شرایطی می باشد که باعث تغییر رنگ پوست می گردد. بعضی از شیوه ها برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست به این شرح می باشد:

به جای اصلاح نمودن مو به وسیله ی تیغ، سعی شود شیوه های دیگر برای از بین بردن موی زائد مورد استفاده قرار گیرد. استفاده کردن از موم و درمان به وسیله ی لیزر، از شیوه های جایگزین اصلاح موهای زائد می باشد. این نوع شیوه ها نسبت به اصلاح با تیغ کم تر مورد استفاده قرار گرفته است. از این رو مشکل تیرگی زیر بغل بیشتر پیش می آید.

زیر بغل خود را می بایست تمیز نگه داشت و سعی شود کم تر از مواد شیمیایی و صابون های نا مناسب استفاده کرد. برای برطرف کردن سلول های مرده ی جمع شده در زیر پوست، دست کم سه بار از لایه بردار استفاده کرد.

سعی شود از شیوه های طبیعی برای از بین بردن بوی زیر بغل مثل دئودرانت های بدون آلومینیوم، شستن مرتب، عوض کردن رژیم غذایی، سم زدایی بدن و پوشیدن لباس هایی که از الیاف طبیعی تهیه شده است، استفاده نمود.

باید از پوشیدن لباس هایی که زیر بغل آن ها بیش از حد تنگ است، پرهیز کرد. چون این نوع لباس ها سبب ایجاد تیرگی و سیاهی زیر بغل می گردد. و به جای آن از لباس های گشادتر باید استفاده کرد. اگر کسی بیش از حد عرق می کند، نباید از لباس های تنگ استفاده کندو به طور مرتب زیر بغل خود را بشوید. تمیز و خشک نگه داشتن زیر بغل، از ایجاد هر نوع تیرگی و سیاهی پوست یا احساس ناراحتی برای سیاهی زیر بغل کمک کننده است.

روش هایی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

روش هایی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل
روش هایی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل

استفاده کردن از کرم های موضعی:

کرم های موضعی حاوی ویتامن آ هستند؛ که سبب لایه برداری پوست می گردند. هم چنین روند ایجاد کلاژن در پوست را سرعت می دهد. علاوه بر برطرف کردن سیاهی و لکه های تیره در زیر بغل، باعث برطرف شدن ضایعات پوستی هم می گردد.

استفاده کردن از کرم های موضعی:
استفاده کردن از کرم های موضعی:

پیلینگ شیمیایی:

در این شیوه ماده ای شیمیایی بر روی پوست می مالند. این ماده سبب کنار رفتن بیرونی ترین لایه ی پوست که حاوی سلول های مرده و رنگدانه های اضافی می باشد؛ می گردد.

پس از پیلینگ شیمیایی، پوست بیمار سلول های تازه تولید می نماید و کلاژن بیشتر با الگوی منظم تر، در پوست ایجاد می شود. در نتیجه پوست روشن و شفاف می گردد. شدت لایه برداری پوست در این شیوه به نوع ماده ی شیمیایی که استفاده می شود، غلظت آن و زمانی که قرار است ماده روی آن بماند وابسته است.

درم ابریژن:

این شیوه ی درمانی در بهبود رنگ پوست خیلی تأثیر گذار می باشد. در این شیوه از پرسی سیمی مخصوص، استفاده می کنند که با کمک آن لایه ی بیرونی پوست را برمی دارند.

انجام دادن این کار سبب جهش در تسریع روند درمانی پوست و  جایگزینی سلول های تازه می گردد؛ که به وسیله ی لایه برداری کنار می روند. مقدار تولید کلاژن در پوست هم بالا می رود.

در نهایت پوست خیلی دارای ثبات شده و جمع تر می گردد؛ یعنی افتادگی پوست از بین می رود. البته این شیوه ی درمانی خیلی تهاجمی می باشد و بعضی عوارض جانبی را به دنبال خواهد داشت . همین طور دوره ی ریکاوری آن طولانی می شود.

میکرودرم ابریژن:

در این شیوه هم بیرونی ترین لایه ی پوست را بر می دارند، ولی تفاوت در این است که مکانیزم لایه برداری با این شیوه خیلی ملایم تر می باشد.

در این شیوه، دانه های خیلی ریز کریستالی با سرعتی بالا بر روی پوست اسپری می گردد. همزمان با اسپری کردن ذرات کریستالی بر روی پوست، یک دستگاه ساکشن هم کریستال های اسپری شده و پوست های مرده که از پوست جدا شده را در مخزنی جمع می نماید.

با آغاز مرحله ی بهبودی پس از لایه برداری با میکرودرم ابریژن رنگ پوست بهبود پیدا می کند و روشن تر می گردد. این شیوه ی درمانی کم تهاجمی می باشد و احتیاجی به بستری شدن در کلینیک نیست.

عوارض جانبی این شیوه هم خیلی خفیف و اساساً موقتی می باشد. برای اطمینان حاصل کردن از اینکه بیمار هیچ گونه دردی را حس نمی نماید. پیش از انجام میکروابریژن، ژل بی حس کننده روی پوست می مالند.

لیزر درمانی:

لیزر به جز از بین بردن موهای اضافی، دیگر مزیتی هم دارا است که امکان دارد بیمار به آن توجه نکند. آن مزیت به این صورت می باشد که این شیوه، سبب سفید شدن پوست زیر بغل هم می گردد.

لیزر درمانی:
لیزر درمانی:

پس با انجام لیزر درمانی می توان اطمینان پیدا کرد که پوست زیر بغل بیمار از پوست دیگر نواحی بدن تیره تر نمی شود. هم چنین می توان  با خیالی آسوده لباس هایی به تن کند، که با آن ها زیر بغل بیمار نمایان می شود.

ILP:

در این شیوه یا شیوه پالس نوری شدید، از انرژی امواج نوری برای مختل نمودن عملکرد فولیکول های مو استفاده می گردد. انرژی که از پالس های نوری به دست می آید به وسیله ی مو جذب می گردد؛ و سبب طولانی شدن مدت زمان رشد دوباره ی موها می شود و در نهایت رشد موها به کم ترین زمان می رسد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر هستید

بوتاکس:

همان میزان که تزریق بوتاکس بیشتر به عنوان عمل زیبایی شناخته می شود، اما از کاربردهای درمانی هم برخوردار است. تزریق بوتولونیوم توکسین در زیر بغل به طور معمول برای مبارزه با عرق کردن بیش از اندازه انجام می گردد.

بوتاکس مثل یک مسدود کننده، عمل می نماید و از آزاد سازی استیل کولین (ماده ی شیمیایی مخصوص فعال سازی غدد تعریق مورد استفاده قرار می گیرد) ممانعت می کند.

بلافاصله پس از جلسه ی درمانی، تعریق در زیر بغل کم می شود و حتی امکان دارد کاملاً قطع گردد. نتیجه ی تزریق بوتاکس در زیر بغل بین 4 تا 6 ماه ماندگار است.

روش خانگی:

راه های خانگی هم برای از بین بردن تیرگی زیر بغل استفاده می شود.

لیمو:

یکی از محصولات اساسی در بیشتر پاک کننده ها؛ لیمو است. به این دلیل که لیمو قدرت پاک کنندگی طبیعی و خاصیت آنتی باکتریال دارد. برای روشن نمودن پوست زیر بغل، می توان برشی ضخیم از لیمو را برداشت و آن را به زیر بغل مالید و بعد، آن را شست.

سیب زمینی:

خاصیتی اسیدی دارد که از آن برای لایه برداری طبیعی پوست، می توان بهره برد. در این روش می بایست سیب زمینی را ورقه ورقه کرده سپس آن را به پوست زیر بغل بمالید. پس از گذشت یک الی دو ساعت آن را بشویید. در صورت نیاز می توانید این کار  را تکرار نمایید.

خیار:

خیار هم مثل سیب زمینی دارای موادی می باشد که باعث لایه برداری طبیعی پوست می گردد. باید برشی از یک خیار را به پوست زیر بغل بمالید، تا یک ساعت صبر کرده و بعد آن را بشویید.

پیش از درمان

اغلب پیش از شروع کردن این شیوه، امکان دارد تستی در یک ناحیه ی کوچک پوست انجام شود؛ تا پزشک مربوطه ببیند پوست بیمار به این درمان چه واکنشی دارد. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، بعد از چند هفته اولین جلسه ی درمان انجام خواهد شد.

نکاتی که معمولاً قبل از درمان به مشتریان گفته می شود این است که: نتیجه گیری لیزر موهای زائد بیشتر از 70% نخواهد بود که آن هم، به مو و پوست شخص وابسته است.

نتیجه گیری در بدن های مختلف و همچنین ژنتیک های مختلف؛ متفاوت می باشد. حتی امکان دارد دو خواهر نتیجه ی مشابهی نگیرند.

انتخاب دستگاه به خود مشتری مربوط است و مرکز لیزر مسئولیت آن را نمی پذیرد.

تداوم جلسات و رعایت کردن زمان بندی انجام کار، سبب نتیجه گیری بهتر خواهد بود. ضمن این که توجه داشته باشید رعایت نکردن آن نیز، امکان دارد موجب برگشت موها گردد.

بهره بردن از هر گونه دارو به خصوص داروهای هورمونی و دسته ی ویتامین ها، سبب عدم نتیجه گیری می شود.

کسانی که موی بدن آن ها و رشد موهای بدنشان کم می باشد؛ یا از حالتی کرکی برخوردار است. بهتر است که از لیزر استفاده نکنند.

لیزر موهای زائد برای افرادی که موی سفید یا بور دارند نتیجه ای نخواهد داشت.

برگشت هزینه ی جلسه هایی که انجام شده ممکن نخواهد بود.

برگشت هزینه هایی که قبل از خرید ها خارج می شود و به شکل تک جلسه ای محاسبه می شود و به مشتری بر می گردد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر هستید

روش انجام لیزر زیر بغل

یکی از مؤثرترین و سریع ترین راه ها برای سفید کردن زیر بغل؛ لیزر می باشد. شیوه ی روشن کننده ی پوست لیزر با راهنمایی پرتوهای متمرکز از انرژی نور در نقاط تیره، در کمک به از بین بردن لایه به لایه ی پوست عمل می نماید.

امکان دارد در طول انجام مراحل این شیوه، شخص احساس سوزش و یا سوزن سوزن شدن بکند. پس یک کرم بی حس کننده موضعی، برای بی حس کردن پوست شخص مورد استفاده قرار می گیرد.

روش انجام لیزر زیر بغل
روش انجام لیزر زیر بغل

در طی انجام کار با لیزر برای محافظت از چشم های مراجعه کننده در برابر لیزر، باید از عینک مخصوص استفاده کرد. یک تجهیز لیزری کوچک دستی، روی پوست شخص متقاضی قرار داده می شود. این تجهیز امکان دارد احساسی مثل چسبیدن باندی لاستیکی را به پوست ایجاد نماید.

امکان دارد یک جت هوای سرد، به پوست شخص دمیده گردد تا آن را خنک کند. به طور معمول هر جلسه 30 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد. پس از پایان کار هم می توان به راحتی به خانه رفت و لازم نیست در کلینیک مورد نظر ماند و استراحت کرد.

بهبودی جای لیزر

اگر علت اصلی تیرگی زیر بغل؛ مثلاً تماس مداوم و طولانی مدت با نور خورشید، ادامه یابد. ضایعات رنگدانه ای دوباره عود خواهد کرد و زیر بغل به مرور سیاه می شود.

پس طرح بعد از درمان برای کم کردن تیرگی؛ دوباره به همه ی بیماران ارائه می گردد. بهتر است که در دوران بهبودی به نکاتی توجه شود:

امکان دارد یک یا دو هفته طول بکشد تا پوست بیمار پس از درمان روشن نمودن پوست با لیزر، خوب شود. امکان دارد برای چند روز کار را رها کرده تا بهبودی کامل حاصل شود.

بهبودی جای لیزر
بهبودی جای لیزر

پوست بیمار معمولاً برای چند روز قرمز و متورم می شود. حتی امکان دارد برای یکی دو هفته کبود یا پوسته پوسته گردد.

پس از چند هفته پوست بیمار کم کم تغییر رنگ می دهد و روشن تر می گردد. تا شش ماه پوست بیمار به نور حساس است.

بیمار قادر است با انجام دادن کارهایی به بهبودی خود کمک بیشتری بکند:

تنها قسمت تحت درمان را خیلی آرام با صابون بدون عطر شسته و با دقت آن را خشک کند.

به طور منظم ژل آلوئه ورا یا ژل هایی با پایه ی نفت؛ مثل وازلین برای خنک نمودن و تسکین دادن به محل تحت درمان استفاده نماید.

هر نوع چربی اضافه یا پوسته ای که به وجود می آید را نباید دست کاری کرد.

داروهای ضد درد؛ مثل پاراستامول را برای هر نوع ناراحتی می توان مصرف کرد؛ کیسه ای یخ هم برای کم کردن تورم روی پوست، باید  مورد استفاده قرار گیرد.

زمان نتیجه ی اثر لیزر

بیشتر بیماران به یک تا سه جلسه درمان محتاجند. البته تعداد جلسه های درمان، به شدت تیرگی و اختلال دامن زننده به آن وابسته است. در کل می بایست که 50 تا 90 درصد تیرگی زیر بغل برطرف گردد.

عوارض احتمالی

مواردی ممکن است بعد از روشن شدن پوست با لیزر شایع شود: قرمزی و ایجاد تورم، کبودی، پوسته پوسته شدن، تاول زدن. این عوارض به طور معمول پس از یک تا دو هفته برطرف می گردند.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه رفع تیرگی زیر بغل با لیزر هستید

هزینه ی رفع تیرگی زیر بغل با لیزر به چه صورت محاسبه می شود؟

یکی از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب زیبایی، هزینه ی آن می باشد. انجام دادن لیزر پوست زیر بغل؛ روشی مطمئن و کم خطر می باشد. ضمن این که نسبت به دیگر روش های سفید کردن پوست، هزینه ی جانبی کم تری را متحمل می شود.

برای تعیین هزینه این شیوه؛ عواملی مثل شدت و گستردگی پوست، تعداد جلسه های لازم، تجربه و تبحر پزشک مربوطه از عوامل تأثیرگذار در قیمت هستند.

هزینه ی رفع تیرگی زیر بغل با لیزر به چه صورت محاسبه می شود؟
هزینه ی رفع تیرگی زیر بغل با لیزر به چه صورت محاسبه می شود؟

باید دقت داشت که انجام لیزر برای زیر بغل؛ لیزر IPL از لیزرهای خیلی مناسب می باشد و به مراجعه کندگان کمک می کند که زیر بغلی صاف و تمیز داشته باشند.

اما هزینه های انجام آن هم خیلی اهمیت دارد چون تا وقتی که با بودجه ی بیمار همخوانی نداشته باشد؛ انجام آن هم غیر ممکن می شود. هر شخص که بخواهد درباره ی هزینه ها آگاهی یابد، می بایست عواملی را در نظر داشته باشد.

این که اول از همه ؛کدام قسمت از بدن می خواهد لیزر شود، دوم این که اشعه ای که برای بیمار مورد استفاده قرار می گیرد چه مقدار است و در آخر موقعیت جغرافیایی کلینیک هم خیلی دارای اهمیت می باشد.

نکته ی دیگر اینکه هر چه تعداد جلسه های بیمار بیشتر باشد، طبیعتاً هزینه ها هم بیشتر می شود.

هزینه در رابطه با درمان و برطرف کردن سیاهی زیر بغل، با توجه به نوع درمان متفاوت می باشد. درمان های طبیعی روش هایی ارزان تر برای از بین بردن قسمت های تیره زیر بغل می باشند.

همین طور هزینه ی پزشک هم می بایست در نظر داشت. مراجعه کننده قادر است از شیوه های درمانی مثل لیزر یا اشعه ی UV یا  نیتروژن مایع استفاده نماید.

با این وجود که این شیوه ها دارای قیمت بالا، برای درمان تیرگی و سیاهی زیر بغل به حساب می آیند. ولی اگر این مشکل برای زمانی طولانی ادامه دارد؛ شاید بتوان گفت درمان به وسیله ی این شیوه ها، بهترین گزینه باشد.

هزینه لیزر موهای اضافی زیر بغل؛ به تراکم موها، ضخامت آن و تعداد جلسه های درمانی آن وابسته است. این روزها قیمت ها خیلی رقابتی شده اند.

در این مواقع باید به این نکته توجه داشت که، دستگاه مورد استفاده ی کلینیک ها چه کیفیتی دارد. همچنین مشاوره انجام داد تا مطمئن شد که کدام کلینیک بهتر است و با خیال راحت لیزر را انجام داد.

به طور متوسط، هزینه ی لیزر موهای اضافی به وسیله ی لیزر، به اندازه ی قسمت تحت درمان وابسته است. در بیشتر مواقع هر چه قدر جای تحت درمان کوچک تر باشد، قطعاً هزینه ی لیزر هم پایین تر است.

غالبا لیزر موهای زائد در قسمت زیر بغل، کم ترین هزینه را در لیزر موهای زائد در بر دارد. هزینه ی لیزر موهای زائد، معمولاً از هزینه ی وکس کردن در مدت یک سال؛ پایین تر می باشد.

متأسفانه به خاطر اینکه لیزر موهای زائد، درمان زیبایی به حساب می آید. امکان پرداخت هزینه ی آن توسط شرکت های بیمه بعید می باشد.

از این رو بیشتر بیماران برای پیگیری درمان، تمایلی از خود نشان نمی دهند. ضمن این که این افراد بر این باورند که هزینه ی لیزر از بین بردن موهای زائد، بیشتر از توانایی مالی آن ها می باشد.

با تمام این مسائل، روش هایی برای پرداختن همه ی هزینه ی درمان موجود است.  این قضیه اهمیت ندارد که مراجعه کننده کدام قسمت از بدن خود را می خواهد لیزر کند.

راه کارهایی برای تأمین هزینه موجود است که این روش درمانی را، مقرون به صرفه می کند.

هزینه ی لیزر موهای زائد، زمانی که مراجعه کنندگان از طرح های پرداخت مناسب که به وسیله ی مراکز جراحی زیبایی ارائه می گردد، بهره می برند؛ منصفانه خواهد بود.

برای رسیدن به نتایج بهتر، نیاز به درمان های متعددی می باشد. اگر چه در مدت زمان زیاد، برطرف کردن موهای زائد با لیزر، از دیگر شیوه های از بین بردن مو ارزان تر می افتد. اما همین طور پرداخت هزینه ی درمان برای خیلی از بیماران، اگر کمک مالی نباشد؛ خیلی سخت می باشد.

به غیر از پکیج های پیشنهادی برای قیمت پایین تر درمان که توسط کلینیک ها ارائه می شود، گزینه های دیگری هم موجود است که بیمار قادر است با بهره گرفتن از آن ها هزینه ی درمان را متعادل تر می نماید. خیلی از متخصصین پوست و مراکز جراحی، پرداخت هزینه ی درمان را قسط بندی می نمایند.

هر چه قدر دستگاه از برندی معتبر تر و جدید تر برخوردار باشد، طبیعتاً هزینه ی هر شات دستگاه و عوض کزدن فلش لامپ دستگاه بیشتر است. در نهایت هزینه ی انجام لیزر هم بیشتر می شود.

نتیجه گیری

تقریباً همه ی افراد جامعه؛ به خصوص بانوان از داشتن موهای زائد رنج می برند ودوست دارند به شکلی آن را از بین ببرند. راه های متفاوتی برای برطرف کردن موهای زائد وجود دارد مانند (اصلاح کردن با تیغ، وکس کردن، دستگاه اپیلیدی و لیزر) که بعضی از آن ها کوتاه مدت و بعضی طولانی تر هستند.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

طبیعتاً اشخاص برای راحتی و خلاص شدن از شر موهای زائد از روش مؤثر تر استقبال خواهند کرد.در سال های اخیر، استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای اضافی با استقبال مشتریان روبه رو شده است.

کلینیک های مختلفی این کار را با دستگاه های گوناگون موجود در بازار، انجام می دهند. که بسته به نوع دستگاه و پوست بدن متفاوت است.

این مقاله به طور اختصاصی در مورد لیزر موهای زیر بغل و از بین بردن تیرگی آن؛ همچنین هزینه ی آن پرداخته است. در متن مقاله به روش های مختلف برای این کار اشاره شد که با بررسی های انجام شده به نظر می رسد، بهترین راه از نظر دائمی بودن روش برای برطرف کردن موهای زائد و تیرگی آن، لیزر می باشد.

شاید در نگاه اول لیزر گران تر از روش های دیگر به نظر برسد. اما در مقایسه با دیگر روش ها، مثل وکس که چندین بار در سال باید تکرار شود؛ ارزان تر است. زیرا لازم نیست پس از پایان دوره ی انجام لیزر، تا چند ماه یا حتی چند سال تکرار شود. که این خود می تواند باعث خشنودی مشتریان شود.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید