میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه تزریق فیلر زیر چشم
هزینه تزریق فیلر زیر چشم

لیست موضوعات

هزینه تزریق فیلر زیر چشم

در این مقاله به بررسی هزینه تزریق فیلر زیر چشم می پردازیم. افراد زیادی از کبودی زیر چشم رنج می برند. فیلر زیر چشم کبودی و گودی زیر چشم را در مدت کوتاهی برطرف می کند.

جهت دریافت قیمت روز و مشاوره اولیه همین الان با ما در زرکلینیک تماس بگیرید.

02122930161

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

توجیح علمی تیره رنگ بودن و گود بودن زیر چشم چیست؟

چه شرایطی پوست زیر چشم را تیره خواهد کرد؟

فیلر زیر چشم چیست؟

آیا عمل فیلر زیر چشم عوارضی دارد؟

قیمت فیلر زیر چشم چگونه است؟

در جریان تزریق فیلر چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

قبل از انجام دادن تزریق فیلر باید به چه نکاتی توجه شود؟

بعد از انجام دادن تزریق فیلر باید چه مراقبت هایی را انجام داد؟

آیا می توان باقی مانده فیلر ها را نگه داری کرد؟

تزریق کردن فیلر برای کدام قسمت ها کاربرد دارد؟

هزینه تزریق فیلر زیر چشم
هزینه تزریق فیلر زیر چشم

توجیح علمی تیره رنگ بودن و گود بودن زیر چشم چیست؟

امروزه علم پزشکی پیشرفت های زیادی کرده است از جمله این پیشرفت ها پیدا کردن علت دقیق تیره رنگ بودن زیر چشم می باشد.

ما در زندگی خود شاهد افراد زیادی هستیم که از کبودی زیر چشم خود رنج می برند حتی ممکن است خود ما هم از این موضوع رنج ببریم.

در عصر حاضر توجیح علمی این کبودی های آزار دهنده نازکی پوست زیر چشم است.اصطلاح اختلال کیسه اشکی تعریفی کامل درباره تیرگی پوست زیر چشم می باشد.

چه شرایطی پوست زیر چشم را تیره خواهد کرد؟

در اکثر موارد اصلی ترین دلیل تیرگی پوست زیر چشم ها ژنتیکی بوده و ارثی می باشد. اما دلایل دیگری هم وجود دارد که تاثیرات چشم گیری دارند مانند زیادی در معرض افتاب بودن و یا کمبود آب در بدن و یا حساسیت های مختلف افراد.

همچنین از تاثیرات خواب غافل نشویم که تاثیرات مناسب نبودن خواب بر روی تیرگی و گودی پوست زیر چشم بسیار زیاد است.

چه شرایطی پوست زیر چشم را تیره خواهد کرد؟
چه شرایطی پوست زیر چشم را تیره خواهد کرد؟

فیلر زیر چشم چیست؟

پیشرفت علم پزشکی راه حل رفع تیرگی پوست زیر چشم را پیدا کرده است و این راه حل فیلر زیر چشم است.

این عمل باعث از بین بردن نازکی پوست زیر چشم می شود و تیرگی و گودی زیر چشم را بر طرف می کند.

فیلر زیر چشم نوعی ژل است که از طرف پزشکان آمریکا و اروپا هم تایید شده و البته وزارت بهداشت ایران هم این ژل را تایید و تولد می کند.

این ژل بسته به نوع آن برای مدت یک ماه تا دو سال بدون تغییر باقی می ماند و تاثیرات آن در مدت مشخص شده ی خود ژل ثابت است.

این عمل معمولا سرپایی بوده و حدود نیم ساعت تا یک ساعت زمان می برد.

همچنین نیازی به بی هوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود.

آیا عمل فیلر زیر چشم عوارضی دارد؟

همان طور که می دانید هر عملی عوارض خود را دارد و این عمل هم همینطور می باشد.

عوارضی هم چون درد و کبودی و تورم تا مدتی بعد از عمل وجود دارد اما از این ها بسیار خطرناک تر این است که در زمان تزریق اشتباهی به رگ خونی تزریق شود که البته درصد احتمال اتفاق افتادن این اشتباه خیلی کم است.اخیرا راه حل این مشکل هم پیدا شده و درصد اتفاق افتادن آن را بیش از پیش کم می کند.

آیا عمل فیلر زیر چشم عوارضی دارد؟
آیا عمل فیلر زیر چشم عوارضی دارد؟

دقت شود نوع ژل انتخابی و محل تزریق خیلی مهم بوده تا نتیجه ی دلخواه حاصل شود.

تجربه کافی دکتر متخصص لازم است تا محل مناسب تزریق ژل را بداند و گرنه در صورت اشتباه تزریق کردن ممکن است نتیجه ی دلخواه به دست نیاید.

قیمت فیلر زیر چشم چگونه است؟

در حالت کلی قیمت این عمل بسته به نوع ژل استفاده شده و مقدار استفاده ی آن می باشد.

بعضی افراد به مقدار ژل کمتری نیاز داشته و بعضی دیگر به مقدار بیشتری نیاز دارند.

و نکته قابل ذکر این است که ژل انتخابی با توجه به مدت زمان ماندگاری آن قیمت متفاوتی خواهد داشت.

در نهایت می توان جمع بندی مطالب بالا را به این شکل بیان کرد که افراد زیادی از تیرگی و گودی زیر چشم خود ناراضی هستند و تمایل به برطرف کردن آن را دارند.

یکی از روش های تایید شده ی وزارت بهداشت فیلر زیر چشم است. در این عمل کوتاه ژل مناسب فرد به پوست زیر چشم او تزریق خواهد شد و تا مدت مشخص شده ی آن ژل تاثیر ثابتی دارد.

عوارض آن خیلی کم بوده و خطرناک ترین عوارض این عمل تزریق اشتباهی به رگ خونی است که احتمال خیلی کمی دارد که اتفاق بیفتد.

در جریان تزریق فیلر چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

در ابتدای کار ،پزشک متخصص پوست شما را معاینه و مورد بررسی قرار می دهد و بعد از این کار قسمت هایی از پوست و صورت شما را به بازسازی که نیاز دارد مورد ارزیابی قرار می دهد و این مسئله را در پایان کار با شما در میان می‌گذارد، بعد از این کار نقاط  خاصی در صورت علامت‌ گذاری خواهد شد و قسمت هایی که باید تزریق روی آن انجام شود به وسیله یک ماده‌ ضد میکروبی پاک می شود

و بعد از پاک کردن به وسیله بی ‌حس کننده موضعی قسمت مورد نظر بی‌ حس می‌ شود. انجام دادن تزریق در هر قسمت تنها چند دقیقه زمان می برد، بعد قسمت های علامت گذاری شده پاک می شود و قسمتی که برای آن تزریق انجام شده است به وسیله کمپرس یخ و توسط پزشک متخصص ماساژ داده خواهد شد.
چند ساعت بعد از اینکه تزریق را انجام دادید شما می ‌توانید به آرامی و ( بدون فشار آوردن در قسمت بهبود یافته ) آرایش صورت خود را نیز انجام دهید.

نکته قابل توجهی که در رابطه با این موضوع وجود دارد این است که اصلاح کردن خط و خطوط و چروک‌های عمیق و اسکار‌ها به تزریق‌ های پی در پی نیاز دارد و با یک جلسه و یا میزان کمی از  فیلر نتیجه های قابل قبولی  به دست نخوهد آمد.

قبل از انجام دادن تزریق فیلر باید به چه نکاتی توجه شود؟

  • افرادی که می خواهند تزریق فیلر را انجام دهند در صورتی که باردار باشند، یا دوران شیردهی را سپری کنند و یا به هرکدام از موادی که تشکیل دهنده‏ فیلر هستند، حساسیت داشته باشند و یا اینکه دچار اختلال عصبی هستند، بنابراین باید از مصرف کردن فیلرهای پوستی به طور جدی خودداری کنند.
  • • عکس هایی که از قسمت مورد نظری که می خواهیم تزریق فیلر را انجام دهیم، گرفته می شود باید در دو حالت یعنی استراحت و حالت منقبض شدن فعال عضلات باشد.
  • • ایجاد شدن هر نوع غیر قرینگی که قابل توجه باشد و یافته ‏های پیش از درمان در این رابطه، باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و همچنین این موارد هم ثبت شوند.

  • • پیش از درمان، باید در رابطه با نوع فیلری که مورد استفاده قرار می گیرد، حجمی که برای درمان مورد نیاز است و هزینه ای که این تزریق در بردارد، با پزشک متخصص صحبت شود.
    • بیمار باید دو هفته پیش از عمل برای پیشگیری از کبود شدن قسمتی که تزریق برای آن انجام می شود، از مصرف کردن آسپیرین، ایبوبروفن، ناپروکسن و هر داروی دیگری که در بردارنده استیل سالیسیلیک اسید، ویتامین E، مخمر آب جو و بقیه مکمل ‏های غذایی و گیاهی از قبیل زنجبیل (Ginkgo)، روغن گل پامچال (evening primerase oil)، سیر، بابونه زرد (fever few)، جینسینگ(ginseng) ، کپسول ‏های امگا3 و بقیه گیاهان و مکمل‏ هایی که با خاصیت ضد انعقادی هستند، به طور جدی خودداری شود. اگر چنان چه بیمار سابقه بیماری‏های قلبی_عروقی را دارد، برای قطع کردن مصرف آسپرین باید با پزشک خود مشورت نماید و نظر وی را جویا شود.
  • • در مدت زمانی در حدود یک هفته پیش از عمل، باید از انجام دادن اپیلاسیون و وکس، دکلره موها، برداشتن ابرو، همچنین مصرف کردن کرم ‏های موبر در قسمتی که تزریق برای آن انجام می شود، خودداری گردد.

  • • در حدود سه روز پیش از درمان، باید از مصرف کردن محصولات سطحی از قبیل ترتینوئین(رتین آ)، رتینول، رتینوئیدها، اسید گلیکولیک، آلفاهیدروکسی اسید و یا هر نوع محصولی که ضد چروک می باشد به طور جدی خودداری شود.
    • بیمار باید دو هفته قبل تزریق تا یک ماه بعد از تزریق ااز انجام دادن هر نوع کار دندان پزشکی و جراحی ‏هایی که مربوط به دهان می شود، خودداری کند.
  • • بیمار باید دو روز قبل از انجام تزریق مصرف کردن دارو های ضد التهابی غیر استروئید‏ ها (NSAID) و الکل به طور کامل قطع شود.

  • • بیمار باید در صورتی که سابقه‏ مبتلا شدن به ویروس هرپس (تبخال) را دارد باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهد. همچنین پزشک متخصص باید برای بیمارانی که سابقه قبلی هرپس سیمپلکس یا هرپس زوستر در لب و صورت خود دارند باید از ۲ روز قبل ازتزریق تا ۳ روز بعد از تزریق هم درمان پروفیلاکتیک ضد ویروسی (والاسیکلوویر ۵۰۰ میلی گرم ۲ بار در روز) که برای آنها تجویز می شود، استفاه کنند.
    • پیش از مراجعه کردن به مطب یا کلینیک برای انجام تزریق فیلر، باید صورت خود را به صورت کامل شست و شو دهید و از آرایش کردن نیز به طور جدی خودداری نمایید.

بعد از انجام دادن تزریق فیلر باید چه مراقبت هایی را انجام داد؟ 

این امکان وجود دارد که به مدت چند ساعت تا چند روز بعد از انجام تزریق، در قسمتی که تزریق را انجام داده اید کمی احساس درد داشته باشید. بنابراین شما می توانید برای کم شدن درد از استامینوفن استفاده نمایید.
• بیمار باید به مدت 3 روز از دست کاری کردن قسمتی که تزریق برای آن انجام شده است، خودداری کند و محلی که درمان شده را نباید ماساژ دهد.

• بیمار بعد از درمان به مدت سه روز باید به صورت طاقباز بخوابد و از خوابیدن بر روی صورت به طور جدی خودداری کند.

• باید از وارد کردن فشار بیش از اندازه به قسمتی که تزریق بر روی آن انجام شده است به مدت دو تا سه روز پس از آن، خودداری کند. و برای گرفتن نتیجه مطلوب نیز باید تلاش شود که آرایش کردن و یا اینکه شست و شوی صورت را به آرامی انجام دهید.

این امکان وجود دارد که بیمار با توجه به محل مورد تزریق و نوع محصولی که برای آن استفاده شده است، به مدت یک الی دو هفته در محل تزریق احساس سنگینی و سفتی نماید. همچنین در رابطه با این موضوع این نکته وجود دارد که با گذشت زمان محدوده‏ مورد تزریق یکنواخت‏ تر می شود.

• باید بیمار از قرار گرفتن در محیط گرم  خودداری کند چون این گرما سبب برافروختگی صورت می‏شود .
• باید از قرار ‏گرفتن در مقابل نور شدید، اشعه فرابنفش و همچنین استفاده کردن از سونا تا زمانی که تورم و قرمزی به طور کامل از بین نرفته است، پرهیز شود. استفاده کردن از کرم ضد آفتاب نیز به صورت جدی توصیه می‏ گردد.

• بالا نگه داشتن سر در طول شب و در زمان خواب، این امکان را به قسمت مورد تزریق می دهد که هر چه زودتر بهبود پیدا کند.

• باید بیمار از ورزش کردن و یا اینکه انجام دادن فعالیت‏ های شدید در طول روزی که می خواهد تزریق را انجام دهد، پرهیز نمایدو همچنین انجام سایر فعالیت‏ های روزانه‏ خود را می تواند بعد از تزریق دوباره شروع کند.

• این امکان وجود دارد که بعد از تزریق واکنش ‏هایی به صورت موقت و نشانه های معمولی از قبیل قرمزی، درد و تورم به وجود آید که در مدت یک هفته بعد از تزریق از بین خواهد رفت.

بهترین کار این است که از کیسه یخ و یا اینکه ژل سرد بدون ایجاد کردن فشار، به مدت الی ۱۰ دقیقه و هر ۱۲ ساعت یک‏ بار، به مدت ۳-۱ روز تا برطرف شدن کامل تورم و کبودی قسمت تزریق استفاده گردد.

• چنان چه کبودی ایجاد شود بیمار می‏ تواند از قرص های ویتامین C، کمپرس آب سرد و آب آناناس، در روزهای بعد از انجام تزریق، برای درمان و بهبود کبودی استفاده نماید.

• به منظور اینکه وضعیت بیمار مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرد باید بیمار باید 2 هفته پس از انجام دادن تزریق برای ویزیت به پزشک مراجعه نماید.
• بهترین کار این است که بیمار به مدت  یک ماه زیر نظر پزشک هر فعالیتی را که میخواهد انجام دهد

آیا می توان باقی مانده فیلر ها را نگه داری کرد؟

در بیشتر بروشورهایی که در بسته ‏بندی فیلر ها وجود دارد، نگه داری کردن از باقی مانده فیلر برای استفاده کردن در جلسه های بعدی درمان توصیه و پیشنهاد نشده است. یکی از علت های مهم و اصلی که برای این موضوع وجود دارد این است که، نگرانی به سبب آلودگی باکتریال و عفونت بیمار می باشد.

 تزریق کردن فیلر برای کدام قسمت ها کاربرد دارد؟

برجسته سازی لب :

به کمک تزریق ژل و چربی حجم لب ها را می توان به میزان چشمگیری افزایش داد و یا اینکه به لب ها فرم و زاویه خاصی را بخشید که این کار سبب زیبایی در ناحیه چانه می شود.

برجسته کردن گونه :

همچنین فیلرهای درم به منظور پر کردن گونه ‌ها در قسمت های فرورفته صورت به کار می رود که در اثر ژنتیک، بالا رفتن سن و کم شدن چربی بسیار عالی و تاثیر گذار می ‌باشند. در حقیقت به وسیله تزریق کردن فیلر می توان یک برجستگی که کم تهاجمی نیز می باشد به گونه ها بخشید.

گودی زیر چشم :

با بالا رفتن سن، صورت گرفتن تغییرات فیزیولوژیک در بدن و همچنین از بین رفتن حجم محل تلاقی چشم و گونه ، دور چشم دچار گودی می شود و همین مسئله سبب می شود که شخص همیشه خسته، مریض و پیر به نظر بیاید، پس برای برطرف شدن این مشکل می توان با تزریق کردن فیلر کمبود هایی که در زیر چشم به وجود آمده است را برطرف کرد و آن را درمان نمود.

رینوپلاستی غیر جراحی :

این نوع از فیلر پوستی که در لایه های سطح بینی تزریق می شوند و سبب حذف شدن زاویه در آن قسمت می گردد و همچنین با پر شدن فرورفتگی ها سبب به وجود آمدن تقارن می گردد. بنابراین این کار باعث زیبا تر شدن و جذابیت بیشتر در به نظر رسیدن بینی می گردد .

چین و چروک های اطراف لب:

در برخی از موارد دیده می شود که در اطراف لب چین و چروک های عمیقی پدید می آید که می تواند ظاهر فرد را به اصطلاح زشت کند، این ژل می تواند در این بخش های مختلف صورت تزریق شود و آنها را ترمیم  و بازسازی نماید در پایان حجم از دست رفته در این قسمت برگردانده می شود و چین و چروک های موجود از بین می روند.

زاویه دار کردن صورت:

اگر قصد داشته باشید که صورتی زاویه دار داشته باشید می توانید از ژل های پوستی که ضخیم هستند برای قسمت های مورد نظر صورت استفاده نمود .

برجسته کردن چانه ها :

با تزریق کردن این فیلر ها در چانه می توان ظاهری زیبا به چانه بخشید و به آن فرم خاصی داد.

دور دهان:

اگر قصد داشته باشیم که به حجم دور دهان کمک نماییم تزریق ژل روش مناسبی است. این فیلرها علاوه بر اینکه چین و چروک های قسمت مختلف را پاکسازی می کند، باعث کم شدن افتادگی های پوست در دور دهان نیز می شوند.

نواحی پایین فک:

این فیلرها می توان برای کم شدن افتادگی در قسمت های پایین فک مورد استفاده قرار بگیرد.

جای جوش:

با تزریق کردن فیلر می توان محل جوش هایی که مدت هاست شما را آزار می دهد، از بین برده و به زیبایی چهره شما کمک کند.

جوان سازی پوست:

با بالا رفتن سن پوست دچار تغییراتی می شود که با تزریق فیلر می توان باعث جوان شدن پوست شد.

بزرگ کردن باسن:

تزریق کردن فیلر می تواند در بزرگ شدن باسن تاثیر بسیار زیادی بگذارد و باعث تناسب اندام اشخاص شود.

بزرگ کردن سینه:

همچنین می توان گفت که تزریق کردن فیلر می تواند تاثیر زیادی بر سینه بگذارد.

چین و چروک گردن:

با بالا رفتن سن این امکان وجود دارد که چین و چروک هایی در اطراف گردن ایجاد شود که با تزریق کردن فیلر می توان این چین و چروک ها را برطرف نمود.

لبخند لثه‌ای:

با تزریق کردن فیلر می توان لبخند لثه ای را بهبود بخشید.

مهم است که بدانیم:
در رابطه با این موضوع می توان این چنین بیان کرد که فیلر‌های تزریق شده به پوست به صورت دائمی نمی باشند و برای حفظ کردن وضعیت به تزریق مجدد نیاز می باشد. هر نوع فیلری می تواند، جریان پیر شدن پوست شما را به صورت سریع فیلر را تجزیه می کند، فاصله های تکرار شدن مجدد فیلر را معین خواهد کرد.

اگر شما قصد داشته باشید که درمان را به صورت مجدد انجام ندهید ظاهر چروک‌ ها به حالت اولیه خود بر می‌گردد و حجم گونه ‌ها و لب‌ ها نیز کم تر می شود. برای پیشگیری از عوارض جدی، باید در انتخاب کردن پزشک متخصص و مورد اعتماد خود دقت کنید، به این دلیل که نداشتن مهارت و دانش کافی در طی انجام دادن تزریق و نیز استفاده کردن از انواع گوناگون و ارزان قیمت فیلرها عواقب جدی را می تواند به دنبال داشته باشد.

 

و در آخر از اینکه مطلب را مطالعه کردید ممنون هستم و امیدوارم برای شما مفید و موثر بوده باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید