میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

متخصص زنان خوب
متخصص زنان خوب

لیست موضوعات

متخصص زنان خوب

در این مقاله به بررسی موضوع متخصص زنان خوب, می پردازیم.

همان طور که همه می دانیم متخصص ها نقش مهمی در اجرای عمل ها داشته و با داشتن دکتر متخصص عوارض بعد از عمل هم گاهی کم خواهد شد. پیشنهاد ما برای متخصص زنان خوب کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد

متخصص زنان خوب
متخصص زنان خوب

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

دکتر خوب چگونه دکتری ایست؟

برای چه بیماری هایی به متخصص نیاز است؟

ویژگی های متخصص زنان خوب؟

متخصص زنان؟

تاثیرات متخصص خوب چیست؟

داشتن چه علائمی نشان دهندی این است که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد؟

 

دکتر خوب چگونه دکتری ایست؟

همه از تاثیرات دکتر خوب مطلع هستیم, اما دکتر علاوه بر توانایی و مهارت در علم پزشک, باید خوش برخورد بوده و ارتباط خوبی با مریض برقرار کند. تا هم مریض استرس کم تری داشته و به آرامش دعوت شود و هم تمام علائم و درد خود را به دکتر گفته و دکتر با شناخت کافی از علائم مرض دست به اقدام و عمل بزند.

اغلب متخصص های خوب قبل از عمل چندین جلسه با مریض مشاوره داشته تا هم علائم او را به طور کامل بدانند و هم این که به مریض بگویند قبل از انجام عمل چه مراقبت هایی باید انجام داده و یا این که چه دارو هایی را مصرف نکنند تا از خون ریزی بیش از حد در حین عمل جلوگیری شود.

ویژگی دوم متخصص های خوب این است که بعد از عمل هم برای مریض خود جلسه ی مشاوره گذاشته تا هم حالت مریض را از نزدیک چک کنند و هم به مریض بگویند که چکار هایی باید انجام دهد که همان مراقبت های بعد از عمل می باشد.

دکتر خوب چگونه دکتری ایست؟
دکتر خوب چگونه دکتری ایست؟

برای چه بیماری هایی به متخصص نیاز است؟

شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که عمل زیبایی انجام دهید, مثلا تزریق ژل برای از بین بردن جای زخم های عمیق و یا از بین بردن جای جوش ها روی صورت و بدن, اینگونه عمل هایی نیازمند متخصص بوده تا به نحوه احسنت انجام پذیرد.

از دیگر مریضی هایی که نیازمند متخصص است, می توان به انواع سرطان در نقاط مختلف بدن اشاره کرد. سرطان ها سلول هایی هستند که خارج از قاعده تولید شده که ممکن است در هر جای بدن این اتفاق بیفتد. این سلول های نامنظم به صورت غده در آمده که ممکن است از نوع خوش خیم یا بد خیم باشند.

برای چه بیماری هایی به متخصص نیاز است؟
برای چه بیماری هایی به متخصص نیاز است؟

برای درمان این نوع بیماری هم باید حتما حتما به متخصص ها مراجعه شوند. از دیگر بیماری هایی که حیاطی بوده و به متخصص خاص خود احتیاج است, بیماری های مغز و اعصاب بوده که خطرناک و بسیار مهم هستند.

متخصص های گوش و حلق و بینی, متخصص چشم, متخصص داخلی از دیگر متخصص هایی هستند که بیمار ها می توانند در صورت لزوم از آن ها استفاده کنند.

متخصص تعذیه

از دیگر متخصص های کاربردی که تاثیرات غیر مستقیم در زندگی ما دارند و خیلی قابل لمس نیستند, متخصص های تغذیه بوده که اگر همه متخصص تعذیه داشته باشیم دیگر از خیلی مریضی هایی که توسط تعذیه ی نامناسب به سراغ ما می آیند خبری نخواهد بود.

یکی دیگر از متخصص های متخصص پوست و مو می باشد, این نوع متخصص در نقش خود بسیار تاثیر گذار بوده و گاهن اعتماد به نفس از دست رفته ی آن ها را به دلیل اینکه پوستی مناسب نداشته اند را, به آن ها برمی گردانند.

از دیگر متخصص های حیاطی می توان به متخصص ارتوپد اشاره کرد. برای خیلی از ماها پیش آمده که به خاطر درد های کمر و پا کاملا ناتوان و یک جا نشین شده باشیم, این متخصصین می توانند با درمان, توانایی از دست رفته ی ما را برگردانند و باز هم بتوانیم به فعالیت های خود در زندگی ادامه دهیم.

متخصص تعذیه
متخصص تعذیه

متخصص زنان و زایمان هم در نوع خود بسیار مهم و تاثیر گذار هستند. البته لازم به ذکر است که متخصص زنان می توانند عمل هایی زیبایی واژن را هم انجام دهند.

متخصص زنان؟

متخصص های زنان و زایمان دارای دو نوع عملکرد هستد, بعضی از این متخصصین کار های مربوط به زایمان  یا کنترل کردن حاملگی و نازایی و بیماری های رحم را انجام می دهند. همچنین  بیماری های عفونتی و بعضی دیگراز این متخصصین کارهای مانند عمل های لابیاپلاستی و زیبایی واژن را انجام می دهند.

ویژگی های متخصص زنان خوب؟

دکتر زنان و متخصص زنان باید ویژگی هایی خاصی داشته باشند, چون بیماری های زنان خیلی حساس و ریز هستند باید دکتر با مریض خود گرم و صمیمی برخورد کند تا بیمار خجالت را کنار گذاشته و تمام علائم خود را به دکتر بگوید.

زمانی که دکتر به طور کامل از علائم مریض اطلاع داشته باشد بهترین عمل و دارو ها را برای مریض خود انجام خواهد داد و نتیجه ی دل خواه به دست می آید.

به علت این که بیش تر زنان خجالت می کشند درد و مشکل خود را بیان کنند خوش برخورد بودن دکترهای متخصص بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود. از طرفی متخصص های زنان و زایمان باید به اندازه کافی مهارت و تجربه داشته باشند تا از کوچیک ترین علائم زنان به مریضی آن ها پی ببرند, چون همان طور که گفته شد مریضی های زنان بسیار حساس بوده و کوچیک ترین علائمی از مریضی های بزرگ خبر می دهد.

تاثیرات متخصص خوب چیست؟

در سطر های بالا هم گفته شد که متخصص های خوب با خوش برخورد کردن و ارتباط خوب داشتن با مریض خود می توانند استرس مریض را کاهش داده و عمل را با آرامش انجام دهند.

همچنین در بعضی عمل ها مانند عمل تزریق ژل گونه, اگر متخصص مهارت کافی داشته باشد عمل به بهترین شکل انجام شده و نتیجه ی دل خواه حاصل می شود. همچنین باید بدانید عمل هایی از این دست با مهارت متخصص دارای عوارض کم تری خواهد بود.

تاثیرات متخصص خوب چیست؟
تاثیرات متخصص خوب چیست؟

یعنی اگر دکتری که عمل مثلا تزریق ژل به گونه را انجام می دهد, تخصص نداشته و مهارت کمی داشته باشد با اشتباه تزریق کردن عوارض خطرناکی برای مریض به وجود خواهد آورد. در بعضی وقتا اصلا جبران عوارضی که از بی تجربگی دکتر حاصل شود, ممکن نبوده و خسارات جبران ناپذیری به بار می آید.

پس همیشه برای عمل به پزشک های متخصص مراجعه کنید و بدانید که نتیجه ی عمل شما در انتخاب دکتر رغم می خورد.

داشتن چه علائمی نشان دهندی این است که باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد؟

همان طور که همه می دانیم بیماری های زنان زیاد بوده و هر یک علائم خاص خود را دارند, در این جا به بررسی بعضی علائم می پردازیم.

مثال

مثلا برای پریود ماهانه ی زنان باید کم تر از 10 روز به طول بینجامد در غیر این صورت باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید. همچنین اگر در روز تعداد زیادی پد را استفاده می کنید هم باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرده و به طور کامل علائم خود را برای او بگوید.

بعضی زنان هنگام پوشیدن شلوار در ناحیه ی واژن خود احساس درد کرده و اذیت می شوند همچنین توانایی انجام دادن ورزش را نداشته و بازهم درد واژن خواهند داشت, این زنان احتمال داشتن بیماری خاصی را دارند و باید با مراجعه به پزشک متخصص بفهمند که آیا باید عملی مانند عمل لابیاپلاستی را انجام دهند یا خیر.

از دیگر علائمی که نشان دهنده ی مریضی خاص زنان است می توان به این علائم اشاره کرد که در زمان برقراری رابطه ی جنسی در واژن خود درد و ناراحتی احساس کرده و نمی توانند رابطه را ادامه دهند.

این زنان باید با مراجعه به پزشک های متخصص زنان و زایمان و بیان تمامی علائم خود, راه حلی برای درمان پیدا کرده و اگر نیاز است تحت درمان پزشک متخصص قرار بگیرند.

علائم

یکی دیگر از علائمی که نشان دهنده ی مریضی خاص است این می باشد که در ادرار خون دیده شود و اشتهای خود را از دست بدهید, این افراد با مراجعه به پزشک متخصص خواهند فهمید که آیا به عفونت مثانه مبتلا شده اند یا خیر. البته باید بگویم که علائم عفونت مثانه به همین دو مورد ختم نشده ولی با دیدن خون در ادرار باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید چون یکی از خطرناک ترین علائم است.

علائم
علائم

در صورت داشتن عفونت های رحمی باید در انجام رابطه ی جنسی خود بهداشت بیش تری را رعایت کنید به این دلیل که داشتن عفونت رحم از علائم سرطان گردن رحم بوده و بسیار بسیار مرگ بار است به نحوه ی که بعد از سرطان سینه مرگ بار ترین سرطان نام دارد.

اما باید بدانید که این سرطان با تشخیص های زود هنگام قابل درمان بوده و می تواند جلوی پیش رفت سرطان را گرفت.

در نهایت می توان تمامی مطالب بالا را به این شکل بیان کرد که متخصص ها نقش بسیار حساسی در عمل ها و درمان ها دارند. حتی نوع برخورد متخصص ها با بیمار های خود هم در نتیجه ی عمل تاثیر گذار است.

باید بدانید که با مشاهده ی کوچیک ترین علائمی به متخصص مراجعه کنید تا اگه مریضی دارد در همان ابتدایی مبتلا شدن به آن مریضی, تحت درمان قرار گرفته و مریضی پیشرفت نکند.

در مورد زنان هم باید بگویم که دارای علائم بسیار کوچکی هستند که خبر از مریضی های بزرگ می دهند.

از اینکه تا پایان مقاله متخصص زنان خوب ما را همراهی کردید متشکریم

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید