میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل نورامیس
قیمت ژل نورامیس

لیست موضوعات

قیمت ژل نورامیس

در این مقاله قصد داریم مطالبی پیرامون موضوع « قیمت ژل نورامیس » را برای شما همراهان عزیز بیان نماییم. در جامعه امروز تزریق ژل برای زیبایی در میان بسیاری از افراد جای خود را باز کرده است.

زیرا روشی است که کمترین عوارض و حتی بی درد ترین روش زیبایی است. نکته جالب تر آن که روش تزریق ژل، بسیار سریع و فقط در چند دقیقه، حتی کمتر از نیم ساعت، قابل انجام است.

کلینیک دکتر زرگنج فرد بخش فروش این ژل را ندارد و تنها کلینیک تخصصی پزشکی و زیبایی می باشد و در صورت لزوم این ژل را برای شما تزریق می کند، به همین جهت برای خرید این ژل با کلینیک تماس نگیرید. در عین حال د ر صورت هر گونه نیاز به مشاوره تزریق ژل می توانید با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید

برای این منظور، ابتدا سئوالاتی مطرح کرده و در ادامه، به پاسخ آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شماره 1 : ژل نورامیس چگونه ژلی است؟

شماره 2 : ویژگی های منحصر به فرد روش تزریق ژل، چیست ؟

شماره 3 : تزریق ژل برای چه مواردی استفاده می شود؟

شماره 4 : چه افرادی از روش تزریق ژل بهره بیشتری خواهند برد؟

شماره 5 : عوامل مؤثر بر قیمت ژل های موجود چیست ؟

قیمت ژل نورامیس
قیمت ژل نورامیس

ژل نورامیس چگونه ژلی است؟

در میان روش های زیبایی صورت، تزریق ژل، بیش از هر روش دیگری طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. انواع مختلفی از ژل ها با ویژگی های منحصر به فردی در مراکز جراحی و زیبایی و مراکز پوست و مو، به وفور موجود است.

تا کنون با ژل های هیالورونیک، الانسه، و غیره آشنا شدید. در حال حاضر، شرکت های تولید کننده با استفاده از تکنولوژی های جدید دنیا، ژل های متنوع تری را به بازار عرضه کرده اند که می توانید از کیفیت و کاربرد آن ها، نیز مطلع شوید. یکی از این ژل ها، ژل نورامیس است.

این ژل، یک مونو فیزیک پر کننده اسید هیالورونیک است. این ژل کاربرد خاصی را به خود اختصاص داده است. در این ژل برای پایداری و ماندگاری بیشتر اثر تزریق ژل، یک اتصال دو جانبه انجام شده است.

این اتصال دو جانبه، فن آوری تثبیت شده هیالورونیک اسید به همراه تصفیه پاکسازی شده است. دو عمل تثبیت ذکر شده، توسط Medytox در حال توسعه و گسترش تکنیکی است که در ژل نورامیس استفاده می شود.

ژل نورامیس چگونه ژلی است؟
ژل نورامیس چگونه ژلی است؟

ویژگی های منحصر به فرد روش تزریق ژل، چیست ؟

همان طور که می دانید روش تزریق ژل، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ زیرا دارای ویژگی های خاصی است که نباید از آن غافل بود. این ویژگی های خاص عبارتند از :

1- سرعت در انجام عمل تزریق

2- بی خطر بودن روش، چون نیازی به جراحی های داخل اتاق عمل ندارد و تنها با یک سرنگ توسط جراح مجرب زیبایی، قابل انجام است.

3- روشی به صرفه برای بر طرف کردن چین و چروک و خطوط اضافی صورت است.

4- روشی بی درد یا کم دردی است. اگر بعد از عمل بر اثر آلرژی بدن فرد مراجعه کننده، عوارض جانبی ظاهر شود، ممکن است اندکی درد تورم یا کبودی، برای فرد ایجاد کند که طبیعی است و به سرعت بر طرف می شود.

5- عدم عوارض جانبی بعد از تزریق، اگر تزریق ماده ژل اصل، توسط جراح متخصص انجام شود، باید گفت که هیچ گونه عوارضی دیده نخواهد شد. حتی عوارض جانبی بعد از تزریق وجود نخواهد داشت.

ویژگی های منحصر به فرد روش تزریق ژل، چیست ؟
ویژگی های منحصر به فرد روش تزریق ژل، چیست ؟

تزریق ژل برای چه مواردی استفاده می شود؟

تزریق ژل، برای رفع عیوب صورت بسیار کاربرد دارد. چین و چروک های صورت که به صورت استاتیک در صورت جای گرفته اند، با تزریق ژل به خوبی قابل درمان هستند.

عارضه چین و چروک، بیشتر در صورت افرادی که سن بیشتری دارند و یا کسانی که بیماری های خاص مانند سرطان دارند به وفور دیده شده است. در حقیقت چین و چروک در اثر از بین رفتن چربی صورت، ایجاد شده است که تزریق ماده ژل، این عارضه را به طور کامل برطرف می کند.

تزریق ژل برای چه مواردی استفاده می شود؟
تزریق ژل برای چه مواردی استفاده می شود؟

شماره 4 : چه افرادی از روش تزریق ژل بهره بیشتری خواهند برد؟

افرادی که تولید کلاژن صورتشان کاهش یافته است؛ بهره بیشتری از تزریق ژل خواهند برد. به عنوان مثال، افرادی که رژیم لاغری دارند و یا آن که به صورت ژنتیکی لاغر هستند و عیوب بیشتری در چهره خود دارند می توانند این روش را برای درمان خود استفاده نمایند. دسته بعدی افرادی که جوش و آکنه زیادی در صورت دارند و چهره شان دارند، نیز از این روش استفاده کنند.

دسته سوم که بیشتر توصیه می شود افرادی هستند که متأسفانه در اثر تصادفات خطرناک، چهره شان دچار عیب شده است، مثلاً بینی شان آسیب دیده یا صورتشان دچار پارگی شده یا قسمت های نرم صورتشان، جابجا شده است؛ می بایست از این روش استفاده کنند. این روش، با تزریق فیلر ژله ای برای پر کردن و حجم دادن آن نقاط در چهره به خوبی انجام می شود.

عوامل مؤثر بر قیمت ژل های موجود چیست ؟

از آن جا که ژل در انواع مختلفی در مراکز جراحی و زیبایی شناسی و نیز مراکز تخصصی پوست و مو، وجود دارد؛ می توان علل مختلفی برای قیمت آن بیان کرد. که عبارتند از :

نوع ژل

اگر ژل اصل باشد، قیمت بیشتری دارد و البته اصل بودن آن را نیز به روش های گوناگون می توان جستجو کرد. اگر هم ژل، از نوع غیر مرغوب باشد دارای کیفیت بسیار پایین تری است که ممکن است باعث بروز عوارض جانبی بسیاری شود. استفاده از آن، اصلاً توصیه نمی شود. این ژل معمولاً در مراکز جراحی نامعتبر دیده شده است. در این باره بیشتر تحقیق کنید.

میزان عمق استفاده از ماده ژل

این میزان به بررسی دقیق مقدار ژل توسط پزشک ارتباط دارد. چنانچه پزشک جراح که در کار خود مجرب باشد، بعد از بررسی اولیه از بیمار، می تواند نوع، و مقدار ژل را برای فرد مراجعه کننده، تشخیص دهد.

نوع مرکز جراحی

چنانچه به مطب یا بیمارستان حوزه جراحی و زیبایی مراجعه کنید، اطمینان بیشتری از عمل انجام شده، دارید. ولی اگر به مطب افراد غیر مجرب که نامعتبر نیز هستند مراجعه کنید؛ بی شک، نتیجه جالبی در بر نخواهد داشت. به طور یقین، پیگیری هر کاری در مراکز معتبر برای قبل یا بعد از عمل، بسیار راحت تر از مراکز غیر معتبر است. این نکته را فراموش نکنید.

شرایط اقتصادی منطقه محل زندگی

به طور معمول برای تزریق ژل در هر نقطه از صورت یک مقدار بر حسب سی سی مورد نیاز است که هزینه آن به شرایط اقتصادی منطقه بستگی دارد. البته نباید فراموش کرد اگر هزینه یک ژل، پایین است پس باید کیفیت پایین تری داشته باشد. این شما هستید که باید آن را به لحاظ تأییدیه بهداشتی مورد بررسی قرار دهید.

در مجموع، موارد گفته شده، میزان قیمت را برای انجام عمل تزریق ژل، بیان خواهد کرد. در واقع، هر کدام از این فاکتور ها در میزان قیمت و هزینه تمام شده ژل بستگی دارند.

امیدواریم که مطالب فوق برای شما جذاب بوده و از خواندن آن بهره لازم را کسب کرده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید