میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت دستگاه لیزر پوست
قیمت دستگاه لیزر پوست

لیست موضوعات

قیمت دستگاه لیزر پوست

امروز ما با این مقاله شمارا با قیمت دستگاه لیزر پوست  آشنا می کنیم و سعی می کنیم که به نحوه عالی آنچه درباره این دستگاه باید بدارید را به شما معرفی کنیم  وامید وارم که تا پایان مارا همراهی کنید و لذت ببرید .یکی از بهترین و مناسب ترین روش از بین بردن موهای زائد صورت یا بدن خود استفاده از دستگاه لیزر است که می توان با استفاده از این دستگاه برای همیشه با موهای اضافه صورت یا بدن خود خداحافظی کرد.

لیزر های مختلفی هستند که می توان با آنها موهای زائد خود را پاک سازی کرد و این دسته لیزرها یکی از بهترین لیزرها به شمار می روند که اسم آنها لیزر الکساندرایت است. این  دسته لیزرها در پوست های روشن موفق تر عمل کرده وتاثیر خوبی را هم دارد، لیزر دیود هم بر پوست روشن موفق تر عمل می کند ومناسب تر است.

اما برای پوست سیاه و تیره، لیزرهای ان-دی /یگ با طول موج، بلند پیشنهاد می شود. دسته ای دیگر از این لیزرها که بر پوست سیاه یا تیره بهتر عمل می کنند لیزهایی هستند که با سیستم فلش لامپ زنون کار انجام می دهند.

در ادامه سوالاتی طراحی شده اند که به این سوالات پاسخ داده می شوند :

  • لیزر IPL چه نوع لیزری است؟ این نوع لیزر برای چه افرادی مناسب است؟
  • لیزرهای مناسب برای بر طرف کردن موهای بدن کدامند ؟
  • بعد از تعداد جلساتی که برای لیزر کردن تشکیل می شود، نتیجه آن تا چه زمانی پایدار است؟
  • چرا برخی ها بعد از لیزر دچار سوختگی می شوند؟
  • آیا ممکن است از طریق دستگاه لیزر بیماری منتقل شود؟

 

 

لیزر IPL چه نوع لیزری است؟ این نوع لیزر برای چه  افرادی مناسب است؟

لیزر مناسب برای افرادی است که دارای پوست روشن وتیره هستند زیرا این لیزر در واقع فولیوکون مو را در هدف خود قرار داده . تعداد بسیاری از مردم استفاده از این لیزر را مفید دانسته  و در این روش اگر که موها دوباره رشد کنند به صورت نازک و خیلی ظریف رشد می کنند و حتی شاید  دیده نشوند. این دستگاه ها ارزان تر است و سریع و تند عمل می کند.

این دستگاه با نور بسیار قوی که خود پخش می کند می تواند موهای صورت ،پاها و…  را با سرعت خوبی پاک کند، بدون  اینکه  خطری فرد را تحدید کند.

لیزر IPL چه نوع لیزری است؟ این نوع لیزر برای چه  افرادی مناسب است؟
لیزر IPL چه نوع لیزری است؟ این نوع لیزر برای چه  افرادی مناسب است؟

این پالس ها با اینکه نور وگرمای زیادی دارند با تاثیر زیادی که برروی فولیوکول دارد موجب پاک سازی آنها و از هم پاشیدن آنها می شود، بدون اینکه سوختگی اتفاق بیفتد. این دستگاه کاملا بی خطر است و عوارض کمی را به دنبال دارد که درباره این عوارض می توان گفت مثل قرمز کردن پوست،ورم ، و… را شامل می شود.

لیزرهای مناسب برای بر طرف کردن موهای بدن کدامند ؟

1-لیزر الکساندرایت

2-لیزر دیود

3-سیستم نوری

البته به جزءاین سه نوع  لیزر، تعدادی دیگر هستند که می توان نام برد و هزینه  این دستگاه ها متفاوت هستند .

لیزرهای مناسب برای بر طرف کردن موهای بدن کدامند ؟
لیزرهای مناسب برای بر طرف کردن موهای بدن کدامند ؟

بعد از تعداد جلساتی که برای لیزر کردن تشکیل می شود  نتیجه آن تا چه زمانی پایدار است؟

لیزر موهای زائد معمولا بین 6الی8 جلسه   صورت می گیرد. چنانچه بیمار جلسات را به طور منظم حضور پیدا کند می­تواند به نتیجه مثبت برسد و شاهد از بین رفتن موها از 60 تا 80 درصد باشد. لیزر باعث می­شود برای مدت طولانی از دست موهای زائد راحت شوید چنانچه موها برگشتند با چند جلسه کوتاه لیزر درمانی برای همیشه موهای زائد را نابود کنید.

چرا برخی ها بعد از لیزر دچار سوختگی می شوند؟

این افراد اغلب بدون مراجعه به دکتر و بدون اینکه بدانند که  کدام نوع از دستگاه های لیزر برای شرایط آنها مناسب است لیزر می کنند و به دلیل عدم انتخاب درست دستگاه لیزر است که این مشکل برایشان به وجود می آید .

چرا برخی ها بعد از لیزر دچار سوختگی می شوند؟
چرا برخی ها بعد از لیزر دچار سوختگی می شوند؟

آیا ممکن است از طریق دستگاه  لیزر بیماری منتقل شود؟

بله این امکان دارد. اگر که این دستگاه آلوده به بیمارهای مختلف باشد،  یعنی بیماری های ویروسی،  بله به  افراد دیگر منتقل می شود پس باید کسی که به این نوع بیماری های ویروسی مبتلا است، باید در این باره با دکتر خود مشورت کند واز استفاده کردن از هر نوع لیزری  خود داری کند.اما با رعایت بهداشت و گیج شخصی این امکان به صفر میرسد.

راهکاری دیگر برای درمان موهای زائد وجود دارد :

الکترو لیزر: این لیزر موهای زائد سفید را نازک وظریف می کند مثلا برای برداشتن ریش سفید مناسب است، و اگر فرد از این لیزر استفاده کند باید ماهی یک بار برای تمدید آن نیز پیش پزشک خود برود، و اگر برای بدن باشد به فاصله ی سه ماه یک بار، باید آن را تمدید کند که معولا بین چهار یا هفت جلسه این عمل لیزر انجام می گیرد .

راهکاری دیگر برای درمان موهای زائد وجود دارد :
راهکاری دیگر برای درمان موهای زائد وجود دارد :

این لیزر برای کسانی است که مشکل هورمونی نداشته باشند واگر مشکل هورمونی داشته باشند موهای زائد دوباره رشد می کنند ،  پس باید قبل از لیزرکردن  با الکترولیزر باید به آزمایشگاه مراجعه کنند  واگر باتوجه به اینکه مشکل هورمونی نداشتند می توانند لیزر کردن را شروع کنند و با هر نوع لیزری باشد فرقی ندارد البته اگر مشکل هورمونی نداشتند .

راهکاری دیگر برای درمان موهای زائد وجود دارد :
راهکاری دیگر برای درمان موهای زائد وجود دارد :

لیزر برای برخی افراد به هیچ وجه توصیه نمی شود. این فراد کسانی هستند که دچار بیماری­های عصبی، زنان باردار، افراد دارای بیماری­های عفونی یا افرادی که بدنشان زخمی است. از این رو لیزر برای این اشخاص مضر بوده و توصیه نمی شود.

نکته:

هرچقدر که پوست، ضخیم تر و یا روشن تر باشد عملکرد دستگاه لیزر نیز بهتر می شود. بیشتر دستگاه های لیزر بر موهای زائد کم رنگ و حتی بی رنگ عملکرد خوبی ندارند، حدودا می توانند که عملکرد خوب خود را تا 30 یا 40 درصد کاهش دهند، وفردی که موهای زائد او تیره یا روشن تر باشد لیزر می تواند عملکرد خوب خود را بر آن برجا بگذارد.

این نکته برای خانم ها  از اهمیت بالایی برخوردار است که توجه به آن ضروری است: اگر که فکر می­کنید که لیزر امن است، امن است و در آن شکی نیست اما برای خانم های باردار خیلی خطرناک است و با اینکه برخی ها حساسیت دارند باید توجه داشته باشند، و بهتر است در دوران بارداری از هرگونه لیزر بدن یا صورت  خود داردی کنند اما در زمان شیر دهی مشکلی برای لیزر کردن ندارند .

نکته:
نکته:

امیدواریم از مقاله قیمت دستگاه لیزر پوست کمال استفاده را برده باشید

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

 

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

اینستاگرام:dr_zarganj

09127379893

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید