میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت تزریق ژل خط خنده
قیمت تزریق ژل خط خنده

لیست موضوعات

قیمت تزریق ژل خط خنده

در این مقاله به بررسی قیمت تزریق ژل خط خنده پرداخته می شود. جذابیت جسمانی از جمله موضوعاتی است که در دوران جدید استانداردهای جدیدی پیدا کرده، به طوری که مدیریت بدن، به طور عام، و جراحی زیبایی، به طور خاص، اهمیت روزافزونی یافته و طیف وسیعی از رفتارهای گوناگون از بهداشت، بدنسازی، رژیم غذایی، و تا انواع گوناگون جراحی را شامل میشود.

در این مقاله سعی می شود تا به موارد زیر پرداخته شود:

  • جراحی زیبایی در ایران
  • تاریخچه عمل های زیبایی
  • آیا فعالیت های زیبایی فقط مخصوص زنان است؟
  • پیشینه تزریق ژل

 

تزریق ژل

این روزها تزریق ژل یکی از پر کاربرد ترین خدمات زیبایی می باشد که توسط کلینک های زیبایی ارائه می شود. کاربرد های فراوان و راحتی تزریق از عواملی است که باعث شده تزریق ژل با استقبال فراوانی روبه رو شود.

تزریق ژل
تزریق ژل

قیمت تزریق ژل خط خنده

خط خنده یکی از اهداف تزریق ژل است. با گذر زمان و افزایش سن افراد خط خنده عمیق تر می شود و در زمان خنده ظاهر نامناسبی به صورت میدهد. به همین دلیل یکی از تمایلات اصلی افراد در زمان مراجعه به کلینیک های زیبایی کم کردن و از بین بردن عمق خط خنده می باشد.

قیمت این تزریق به عوامل متعددی بستگی دارد. در گام اول کلینیک که انتخاب می کنید و از همه مهم تر کیفیت ژل تزریقی می باشد. چرا که ژل های تزریقی بعضا با قیمت های بسیار پایین تر اما باکیفیت های بسیار پایین ارائه می شود که توصیه می شود ابدا از این مواد استفاده نشود. به عبارت دیگر، بهتر است که زیبایی و سلامت خود را با قیمت کمی به حراج نگذارید

جراحی زیبایی در ایران
جراحی زیبایی در ایران

جراحی زیبایی در ایران

افزایش شمار افرادی که با بینی های چسب خورده دیده می شوند نشان میدهد که این روند شتاب چشمگیری یافته است. ایران از نظر تعداد جراحی های زیبایی بینی در دنیا مقام اول دارد و پایتخت جراحی بینی جهان نامیده شده است. طی دو دهه، پس از ورود جراحی پلاستیک به ایران، متقاضیان جراحی زیبایی محدود به زنان و دختران طبقه متوسط به بالای جامعه می شد

جراحی زیبایی در ایران
جراحی زیبایی در ایران

تاریخچه عمل های زیبایی

همزمان با توجه به بدن در جامعه شناسی و بعد از اوج گیری جراحی های زیبایی، آن نیز در مرکز توجه قرار گرفت. سونگ تاریخچه جراحی زیبایی را تحت دو مرحله قدیمی و جدید یا مدرن شناسایی کرد.

شواهدی تاریخی برای جراحی زیبایی در دوره های کهن وجود دارد. به همین دلیل، برخی معتقدند جراحی زیبایی، برخلاف تصور عام، پدیده ای جدید نیست، بلکه عملی است تاریخی به گونه ای که در مصر باستان به صورتی گسترده استفاده می شده است

زمانی اقدام کنندگان به جراحی زیبایی بیمار بودند نه مصرف کننده. تمایل به جراحی بی دلیل آسیب بود و افرادی که در پی جراحی بودند به صورت پنهانی و باشرم این کار را انجام میدادند

تاریخچه عمل های زیبایی
تاریخچه عمل های زیبایی

آیا فعالیت های زیبایی فقط مخصوص زنان است؟

از نظر دیویس جراحی زیبایی در شکل مدرن و نه قدیمی آن مسئله ای عمدتا زنانه بوده است. از زمان ظهور زیبایی، به شکل مدرن آن، افراد به جراحی زیبایی نه تنها به منزله شیوه ای برای ارتقای ظاهرشان، بلکه به منزله ابزاری برای توانمندسازی آنان برای کاهش یا حذف عاملی که به اعتقاد آنها، آنان را دیگری قرار میدهد در نظر گرفته میشود؛ دیگری ای که از گروه قومی یا نژادی ایا جنسی) مسلط و مطلوب تر جامعه متمایز است.

برخی از نظریه پردازان بر این باورند به لحاظ تاریخی، زنانه شدن جراحی زیبایی احتمالا کوتاه مدت خواهد بود. آمارها و روندها نیز مؤید این مطلب است. به گونه ای که نشان دهنده افزایش تدریجی در جراحی زیبایی از سوی مردان و غیرسفیدپوستان اند .این روزها آمار ها نشان میدهد که تعداد مردانی که خدمات زیبایی استفاده می کنند ، کمی کمتر از زنان است.

علت آن تغییر سبک کاری مردان است. این روزها مردان در جلسات متعددی با مدیران و همکاران خود حاضر می شوند و لازمه حضور در چنین جلساتی بهره گیری از درصد مناسبی از دیسیپلین و زیبایی است. خدمات زیبایی به این دسته از مردان کمک شایانی نموده است.

آیا فعالیت های زیبایی فقط مخصوص زنان است؟
آیا فعالیت های زیبایی فقط مخصوص زنان است؟

پیشینه تزریق ژل

استفاده از مواد قابل تزریق به سال ۱۹۷۷ برمی گردد. در آن سال کلاژن گاوی برای پر کردن چین و چروک و اصلاح اسکار به بازار معرفی شد. به تدریج انواع متفاوت کلاژن وارد بازار پزشکی شد. این ماده که قابل جذب است بعد از ۹-۶ ماه از بین می رود.

عارضه ایجاد شده پس از مصرف این ماده به میزان ۵-۱ درصد گزارش شده است البته به شدت به دقت و تجربه پزشک متخصص مربوط می شده است. سیلیکون تزریقی به دلیل سهولت در استفاده و اثرات بسیار خوب آنی  به سرعت جای خود را در جراحی پلاستیک در سراسر جهان باز کرد و بیماران فراوانی تحت درمان با این ماده قرار گرفتند

استفاده از این ماده محدود به موارد تزریقی نشد ہلکه در انواع بلوک های سیلیکونی پروتزهای پستان، گونه و چانه نیز تولید شد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال ۱۳۶۱به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال۷۴ در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه  کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال۸۶

سابقه کار در زمینه زیبایی های زنان با دستگاه مونالیزاتاچ از سال۹۴

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

۰۹۱۲۷۳۷۹۸۹۳

اینستاگرام:dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید