میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

دکتر برای تنگ کردن واژن
دکتر برای تنگ کردن واژن

لیست موضوعات

دکتر برای تنگ کردن واژن

امروز با موضوع دکتر برای تنگ کردن واژن در خدمت شما هستیم.

همچنین می توانید مطلب بسیار مهم معاینه واژن را قبل از این مقاله مطالعه نمایید.

مقاله تجربه عمل تنگی واژن نیز در این حوزه توصیه می شود.

 

تنگ کردن واژن دغدغه بسیاری از خانم هایی است که واژن آن ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است. برای تنگ کردن واژن روش های زیادی وجود دارد که به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت می توانند موثر باشند.

دکتر برای تنگ کردن واژن
دکتر برای تنگ کردن واژن

اگر به دنبال دکتر برای تنگ کردن واژن هستید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین پست درج شده است تماس بگیرید.

عمل تنگ کردن واژن را می توان در دسته ی عمل های زیبایی به حساب آورد که برای هدف های مختلفی انجام می شود. ارضای حس زیبایی دوستی و کمال می تواند مهم ترین دلیل برای انجام این جراحی باشد.

دکتر برای تنگ کردن واژن
دکتر برای تنگ کردن واژن

دلایل انجام جراحی زیبایی برای واژن

برای این که مسائلی مانند غیر قرینگی واژن و گشادی واژن و از دست دادن خاصیت ارتجاعی آن را بر طرف کرد می توان از عمل های جراحی کمک گرفت. علاوه بر این دسته ای از افراد هستند که در حین انجام رابطه ی جنسی دچار درد می شوند و این درد به نوعی برای آن ها رنج آور است. با انجام جراحی بر روی واژن می توان تا حد زیادی این مشکلات را بر طرف کرد.

بزرگ بودن لابیا ها می تواند به نوعی زیبایی ناحیه تناسلی را به حاشیه بکشاند از این رو می توان برای این که به یک زیبایی نسبی در این زمینه برسید می توانید جراحی کوچک کردن لابیا ها را نیز انجام دهید.

انواع جراحی های زیبایی که بر روی واژن انجام می گیرد

همان طور که قبلا هم گفته شد عمل های زیبایی واژن انواع مختلفی دارد. نهان سازی کلیتورال، تقویت نقطه ی جی و واژینوپلاستی از انواع جراحی هایی هستند که برای زیبایی واژن انجام می گیرند.

در ادامه در مورد مسائل مربوط به تنگ کردن واژن بیش تر صحبت خواهیم کرد.

علت گشاد شدن واژن

عوارض گشاد شدن واژن

تاثیر رابطه ی جنسی بر گشادی واژن

روش های غیر تهاجمی تنگ کردن واژن

هایفوتراپی به چه صورت انجام می گیرد

کربوکسی تراپی به چه صورت انجام می گیرد

هزینه ی کربوکسی تراپی توسط دکتر زر گنج فرد

درمان گشادی واژن با استفاده از دستگاه هیگز

هزینه ی درمان گشادی واژن با استفاده از دستگاه هیگز

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن با نخ به چه صورت انجام می شود

قبل و بعد از انجام عمل لیفتینگ بیمار باید چه مراقبت هایی را انجام دهد

انواع روش های جراحی واژن

واژینوپلاستی به چه صورت انجام می گیرد

مدت زمان بهبودی بعد از انجام عمل جراحی واژینوپلاستی

هزینه ی جراحی واژینوپلاستی

جراحی پرینورافی به چه صورت انجام می گیرد

تزریق ژل یا چربی برای تنگی واژن

بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن چه مراقبت هایی باید انجام شود

هزینه ی انجام عمل تنگی واژن

عوامل موثر بر هزینه ی تنگ کردن واژن

عمل تنگ کردن واژن برای چه کسانی انجام می شود

معرفی بهترین دکتر برای تنگ کردن واژن

ویژگی های بهترین دکتر جراح زنان برای تنگ کردن واژن

نظر افرادی که عمل تنگ کردن واژن را انجام داده اند

چه کسانی برای انجام عمل تنگی واژن کاندید مناسبی هستند

برنامه غذایی برای تنگ کردن واژن

علت گشاد شدن واژن

واژن دارای بافتی با خاصیت ارتجاعی است که به مرور زمان و با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. با از دست رفتن خاصیت ارتجاعی واژن گشاد می شود.

در این حالت کیفیت روابط جنسی کاهش پیدا می کند و این اتفاق می توانند برای هر دو طرف باعث ایجاد نا رضایتی کند. گشادی واژن می تواند به خاطر زایمان های مکرر و افزایش سن اتفاق بیوفتد اما واژن به هیچ عنوان تمام خاصیت ارتجاعی خود را از دست نمی دهد.

علت گشاد شدن واژن
علت گشاد شدن واژن

زایمان طبیعی

زایمان طبیعی را می توان مهم ترین علت گشادی واژن دانست. بعد از انجام زایمان طبیعی واژن به علت خارج شدن نوزاد از این کانال دچار آسیب های زیادی می شود.

کشش عضلات واژن باعث پارگی عضلات و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی آن ها می شود. بعد از زایمان طبیعی واژن نمی تواند به هیچ عنوان وضعیت قبلی خود را به دست آورد و به شکل اولیه خود بر گردد.

برای این که گشادی واژن بعد از زایمان طبیعی اتفاق نیوفتد می توانید از تمریناتی که عضلات کف لگن را تقویت می کنند استفاده کنید.

افزایش سن

با افرایش سن و کاهش کلاژن سازی واژن انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و عضلات آن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. با رسیدن به سن چهل سالگی سطح هورمون استروژن کاهش پیدا می کند. کاهش استروژن می تواند باعث نازک شدن واژن و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی عضلات واژن شود.

ژنتیک

مسائل ژنیتیک در تمام زندگی فرد می توانند تاثیر گذار باشند. به علت مسائل ژنتیکی می تواند واژن بعضی از خانم ها از بقیه گشاد تر باشد. علاوه بر این انجام فعالیت سنگین بدن سازی نیز می تواند منجر به گشاد شدن واژن شود.

ژنتیک
ژنتیک

عوارض گشاد شدن واژن

گشاد شدن واژن می تواند باعث ایجاد مشکلات روحی و جسمی در زوجین شود. با توجه به این عوارض جراحان و متخصص های زنان و زایمان همیشه به دنبال بهترین راه حل برای بر طرف کردن این مشکلات بوده اند و از روش های زیادی برای تنگ کردن و زیبا سازی واژن استفاده کرده اند.

عوارض گشاد شدن واژن
عوارض گشاد شدن واژن

کاهش لذت جنسی

با گشاد شدن واژن کیفیت رابطه ی جنسی برای دو طرف کاهش پیدا می کند و مانند قبل نمی توانند از رابطه لذت ببرند. از این نظر ممکن است زوجین دچار مشکلات روحی روانی بشوند و به کارهای غیر اخلاقی مانند خیانت روی بیاورند.

بسیاری از خانم ها برای این زیبایی را در حد کمال داشته باشند خواستار انجام عمل های زیبایی و تنگ کردن واژن هستند. از طرفی روش های مختلفی برای انجام این دسته از جراحی ها وجود دارد که بسته به شرایط بیمار جراح تصمیم می گیرد کدام روش را برای بیمار انجام دهد.

عفونت های قارچی و باکتریایی در واژن

با از بین رفتن خاصیت ارتجاعی عضلات واژن و گشاد شدن واژن احتمال ایجاد عفونت در دهانه ی رحم افزایش پیدا می کند. بسیاری از این مشکلات بعد از این که عمل تایتینگ و جوان سازی واژن و ناحیه ی تناسلی انجام می گیرد کاهش پیدا می کنند.

افسردگی و کاهش روابط جنسی

افرادی که واژن آن ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و گشاد شده است از رابطه ی جنسی لذت کافی را نمی برند و بعد از مدتی تعداد دفعات رابطه را کاهش می دهند و به مرور زمان دچار سرد مزاجی و افسردگی می شوند. با انجام دادن یکی از روش های تنگ کردن و جوان سازی توسط دکتر زر گنج فرد می توانید در داراز مدت تاثیر روحی و روانی تایتینگ واژن را بر افزایش اعتماد به نفس در انجام سکس ببینید.

افسردگی و کاهش روابط جنسی
افسردگی و کاهش روابط جنسی

تاثیر رابطه ی جنسی بر گشادی واژن

رابطه ی جنسی نمی تواند تاثیر چندانی بر گشادی واژن داشته باشد. رابطه جنسی و نفوذ و کشیدگی عضلات واژن نمی تواند باعث از دست رفتن خاصیت ارتجاعی این عضلات شود.

اما در مواردی انجام سکس اجباری و دخول ناگهانی می تواند باعث آسیب به این عضلات و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی آن ها شود. در هر حال نباید برای گشادی واژن ابراز ناراحتی کرد چرا که خانم دکتر زر گنج فرد با استفاده از انواع روش های تنگ کردن واژن این مشکل را به خوبی بر طرف خواهد کرد.

نا رضایتی جنسی

با توجه به این که نارضایتی جنسی و کاهش کیفیت سکس می تواند تاثیر زیادی در رابطه ی زوج ها داشته باشد برای لذت بردن بیش تر و بهبود کیفیت رابطه ی جنسی می توانید به خانم دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید تا با درمان به موقع و هدفمند به نتایج دلخواه خود برسید.

علت ضعف عضلات واژن

در حالی که رابطه ی جنسی نمی تواند باعث گشادی واژن شود عواملی مانند انجام دادن حرکات ورزشی سنگین می تواند باعث از بین رفتن قدرت ارتجاعی این عضلات شود.

با انجام دادن تمرینات کیگل می توان تا حد زیادی این خاصیت ارتجاعی را به عضلات واژن بر گرداند. اما در صورتی که انجام دادن این تمرینات تاثیر چندانی نداشت با روش های تزریق می توان تا حد زیادی این وضعیت را بهبود بخشید.

علائم گشادی واژن

با از بین رفتن خاصیت ارتجاعی واژن به مرور زمان فرد دچار بی اختیاری ادرار می شود. به گونه ای که با یک عطسه یا سرفه ادرار او بی اختیار خارج می شود. از طرف دیگر این عارضه می تواند باعث عدم رضایت از سکس شود و در نهایت زوجین را از هم دور کند. یکی دیگر از علائم گشادی واژن درد در ناحیه ی لگن است.

علائم گشادی واژن
علائم گشادی واژن

روش های غیر تهاجمی تنگ کردن واژن

برای درمان این عارضه می توان از روش های مختلفی بهره گرفت. بسته به شرایط فیزیکی فرد و میزان جدی بودن این عارضه روش های درمان می تواند متفاوت باشد. در ادامه به چند روش درمانی برای درمان گشادی واژن اشاره خواهیم کرد.

انجام تمرینات کگل برای تقویت عضلات کف لگن

ساده ترین روش برای برگرداندن قدرت ارتجاعی عضلات واژن، انجام دادن تمرینات کگل علاوه بر این که می تواند قدرت ارتجاعی واژن را افزایش دهد می تواند با تقویت عضلات کف لگن مثانه، رحم و روده ها به صورت موثری پشتیبانی کند.

بر طرف کردن گشادی واژن با استفاده از لیزر

استفاده از لیزر روشی بدون درد و خون ریزی است و هزینه ی کمی نسبت به عمل های جراحی واژّن دارد. به همین علت در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. تنگ کردن واژن با لیزر مزایای زیادی دارد. با انجام این روش فرد نیاز به بستری شدن در بیمارستان را نخواهد داشت و بدون این که از داروهای بیهوشی استفاده شود با تحریک کلاژن سازی در این ناحیه می توان این عارضه را درمان کرد.

لیفت واژن

بعد از این که زایمان طبیعی انجام گرفت دهانه ی رحم کمی به طرف پایین کشیده می شود. با انجام دادن لیفت واژن می توان تا حد زیادی این عارضه را درمان کرد. در این روش با استفاد از یک یا چند نخ دهانه ی رحم را به طرف بالا می کشند. نخ هایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند تا 15 سال در بدن باقی می مانند و بعد از 15 سال به صورت خود به خود جذب می شوند.

استفاده از وزنه ی واژن

وزنه ی واژن یک جسم مخروطی شکل است که باید آن را به مدت مشخصی در واژن نگه داشت. انجام دادن این کار می تواند باعث تقویت عضلات این ناحیه شود. تقویت عضلات واژن تنگ شدن واژن را به همراه می آورد.

استفاده از وزنه ی واژن
استفاده از وزنه ی واژن

هایفوتراپی به چه صورت انجام می گیرد

در گذشته تنها راه برای تنگ کردن واژن استفاده از جراحی بود. جراحی های واژن می توانست با عوارض نا خوش آیندی همراه باشد. هر چند امروزه این جراحی ها به بهترین نحو ممکن انجام می گیرد اما هم چنان جراحان زیبایی و مراجعه کنندگان آن ها ترجیح می دهند از روش های غیر تهاجمی استفاده کنند.

یکی از این روش ها هایفوتراپی است که با استفاده از دستگاه هایفو بدون درد و خون ریزی انجام می گیرد. هایفو در مقایسه با لیزر که با سوختگی همراه بود روشی بسیار موثر و کار آمد به حساب می آمد و توانست به سرعت جایگاه خود را در کلینیک های زیبایی زنان باز کند.

هزینه ی انجام عمل هایفو واژینال

در کلینیک زیبایی دکتر زر گنج فرد انجام عمل هایفوتراپی با استفاده از بهترین و مجهز ترین دستگاه های هایفو انجام می گیرد. بسته به این که برای انجام هایفوتراپی تا چه حد هزینه صرف کنید. با استفاده از دستگاه هایفوتراپی در لایه های مختلف واژن ساخت پروتئین الاستین را تحریک می کنند. با ساخته شدن پروتئین الاستین عضلات واژن قدرت ارتجاعی خود را مجددا به دست می آورند و واژن تنگ می شود.

عوامل موثر بر هزینه ی هایفوتراپی

همان طور که قبلا هم گفته شد بسته به این که هایفوتراپی در چند جلسه انجام شود می تواند هزینه های مختلفی را به همراه داشته باشد. هر اندازه عضلات واژن به مقدار بیش تر قدرت ارتجاعی خود را از دست داده باشند هزینه ی بیش تری برای انجام این عمل از بیمار دریافت خواهد شد.

عوامل موثر بر هزینه ی هایفوتراپی
عوامل موثر بر هزینه ی هایفوتراپی

کربوکسی تراپی به چه صورت انجام می گیرد

کربوکسی تراپی یکی از روش های تنگ کردن و زیبا سازی واژن به حساب می آید که با استفاده از گاز کربن دی اکسید انجام می گیرد. زمانی ناحیه ای از بدن که در معرض گاز کربن دی اکسید قرار بگیرند با افزایش جریان خون در این ناحیه بهبود زخم ها تسریع می یابد. علاوه بر این گاز کربن دی اکسید باعث ایجاد انقباض عضلانی در بدن می شد.

با استفاده از این خاصیت گاز کربن دی اکسید جراحان زنان و زایمان به این نتیجه رسیدند که می توان با استفاده از این روش واژن افرادی که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است را مانند قبل سفت و محکم کرد.

روش کربوکسی تراپی واژن به چه صورت انجام می گیرد

با تزریق کردن گاز کربن دی اکسید به داخل بافت های واژن با تحریک کلاژن سازی در این ناحیه واژن خاصیت ارتجاعی خود را باز می یابد. برگشتن خاصیت ارتجاعی واژن می تواند باعث تنگ شدن واژن شود.

نباید انتظار داشته باشید در جلسه اول نتیجه خاصی را مشاهده کنید. کربوکسی تراپی یک روش بلند مدت برای تنگ کردن واژن است در بلند مدت تاثیر خود را نشان می دهد. با تزریق گاز کربن دی اکسید به واژن و تحریک کلاژن سازی در این ناحیه، جوان سازی واژن به صورت طبیعی انجام می گیرد.

مراحل انجام کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی را هر ده روز یک بار و به مدت چند جلسه باید انجام داد. با تزریق گاز کربن دی اکسید به بافت های واژن سلول های واژن کلاژن سازی را که متوقف شده بود از سر می گیرند و با ساخته شدن کلاژن در دیواره ی واژن خاصیت ارتجاعی دیواره ی واژن بر خواهد گشت.

مراحل انجام کربوکسی تراپی
مراحل انجام کربوکسی تراپی

هزینه ی کربوکسی تراپی توسط دکتر زر گنج فرد

با توجه به این که برای این که از کربوکسی تراپی نتیجه ی دلخواه خود را بگیرید باید چند جلسه در مطب پزشک زیبایی زنان حضور پیدا کنید، بسته به تعداد جلسات هزینه ها می تواند متفاوت باشد. برای هر جلسه از کربوکسی تراپی نزدیک به نیم ساعت زمان لازم است. هر 10 روز یک بار باید برای تزریق کربن دی اکسید به پزشک زیبایی زنان مراجعه کرد.

انجام دادن عمل های زیبایی هم زمان با کربوکسی تراپی امکان پذیر است. با توجه به این که نتایج کربوکسی تراپی بعد از گذشت مدت زمان طولانی مشاهده می شود باید برای رسیدن به نتیجه صبور باشید. معمولا کربوکسی تراپی بعد از 6 ماه نتیجه ی دلخواه را برای فرد ایجاد می کند.

عوامل موثر بر هزینه ی کربوکسی تراپی

مهم ترین عاملی که بر هزینه ی کربوکسی تراپی تاثیر می گذارد این است که این عمل در چه کلینیکی و توسط که پزشکی انجام بگیرد. بسته به این که کلینیک تا چه اندازه مجهز باشد و پزشکی که این روش را انجام می دهد تا چه اندازه مهارت و تخصص داشته باشد می تواند هزینه های متفاوتی داشته باشد.

کربوکسی تراپی هزینه ی کمی را به دنبال دارد و نتایج آن در دراز مدت بسیار موثر است. پزشک متخصص وضعیت بیمار را بررسی می کند و بر اساس تعداد جلساتی که برای انجام کربوکسی تراپی باید صرف شود هزینه را تخمین می زند. هر اندازه میزان چربی انباشته شده در شکم بیش تر باشد هزینه ی بیش تری برای کربوکسی تراپی صرف می شود.

عوامل موثر بر هزینه ی کربوکسی تراپی
عوامل موثر بر هزینه ی کربوکسی تراپی

درمان گشادی واژن با استفاده از دستگاه هیگز

روش های درمانی زیادی برای درمان گشادی واژن وجو دارد که جراح با بررسی و معاینه ی واژن و وضعیت گشاد بودن آن یکی از این روش ها را انجام می دهد.

در صورتی که واژن خاصیت ارتجاعی خود را به شدت از دست داده باشد انجام دادن روش هایی مانند وزنه ی واژن و تمرینات کگل تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید از روش های دیگری مانند لیزر، کربوکسی تراپی و انواع جراحی ها بر روی واژن کمک گرفت.

با پیشرفت تکنولوژی دستگاه جدید به نام دستگاه هیگز توانست به خوبی جایگاه خود را در این بین باز کند. دستگاه هیگز با تولید نوع خاصی از انرژی کلاژن سازی را در ناحیه واژن افزایش می دهد و خون رسانی را به این ناحیه شدت می دهد.

دستگاه هیگز

دستگاه هیگز با استفاده از انرژی هیگز ماهیچه ها را گرم و منقبض می کند. تعداد جلسات درمانی با دستگاه هیگز کم تر از تعداد جلسات درمانی با لیزر است و علاوه بر این با استفاده از دستگاه هیگز بر خلاف لیزر درد و خون ریزی اتفاق نخواهد افتاد.

دوره نقاهت انجام تایتینگ واژن با استفاده ازدستگاه هیگز بسیار کوتاه است. نوع انرژی که توسط دستگاه هیگز تولید می شود ترکیبی از انرژی کشسانی و امواج رادیویی و انرژی گرمایشی است.

مزایای استفاده از دستگاه هیگز برای تنگ کردن واژن

از دستگاه هیگز علاوه بر این که برای تنگ کردن واژن می توان استفاده کرد برای درمان افرادی که مشکل رسیدن به ارگاسم دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه هیگز با تقویت عضلات کف لگن باعث می شود مشکل بی اختیاری ادرار که در اثر کاهش قدرت انقباض عضلات کف لگن ایجاد شده است بر طرف شود. علاوه بر این دستگاه توان کششی عضلات و قدرت انقباض آن ها را افزایش می دهد.

هزینه ی درمان گشادی واژن با استفاده از دستگاه هیگز

به جرات می توان گفت روش هیگز روشی است که کم تر تهاجمی است و در اولین جلسه بعد از انجام این روش می توانید نتایج آن را به خوبی حس کنید.

این روش با استفاده از دستگاه آر اف انجام می گیرد. بسته به این که چند جلسه برای درمان زمان لازم باشد مشکل فرد تا چه اندازه باشد می تواند هزینه های مختلفی را برای فرد رقم بزند. این روش برای تمامی سنین قابل انجام است و بعد از انجام این روش در جلسه ی اول نیز نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.

عوامل موثر بر هزینه ی تنگ کردن واژن با استفاده از روش هیگز

بسته به این که این روش توسط چه پزشکی انجام شود و این پزشک تا چه حد تجربه و مهارت داشته باشد روش هیگز می تواند هزینه های مختلفی داشته باشد. کلینیک های زیبایی بر حسب تعرفه های آزاد کار می کنند. اما تقریبا تمامی مراکز هزینه ی یکسانی را از بیماران دریافت می کنند. هیچ کدام از روش های تنگ کردن توسط بیمه پوشش داده نمی شود چرا که در دسته عمل های جراحی زیبایی قرار می گیرد.

عوامل موثر بر هزینه ی تنگ کردن واژن با استفاده از روش هیگز
عوامل موثر بر هزینه ی تنگ کردن واژن با استفاده از روش هیگز

استفاده از لیزر مونالیزا تاچ برای تنگ کردن واژن

استفاده از امواج لیزر برای تنگ کردن و زیبا سازی ناحیه تناسلی خانم ها یکی از روش های بی ضرر و بدون خطر است. برای تنگ کردن واژن با لیزر، با تاباندن اشعه ی لیزر به ناحیه ی واژن کلاژن سازی را در این ناحیه تحریک می کنند و جریان خون را در این ناحیه افزایش می دهند.

با تحریک کلاژن سازی و ساخته شدن کلاژن در ناحیه واژن، این ناحیه خاصیت ارتجاعی خود را مجددا تقویت می کند. تقویت خاصیت ارتجاعی در واژن به معنای تنگ شدن واژن است. تنگ کردن واژن با استفاده از لیزر طی چند جلسه انجام می گیرد و به خاطر این که نیازی به تزریق ندارد و کم تر تهاجمی است مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

مزایای انجام لیزر برای تنگ کردن واژن

مهم ترین مزیت استفاده از لیزر برای تنگ کردن واژن این است که این روش کاملا غیر تهاجمی است. بدون درد و بدون خون ریزی انجام می شود و بعد از انجام لیزر واژن فرد می تواند فعالیت های روزمره ی خود را شروع کند. این روش نیازی به بیهوشی و بی حسی ندارد و روشی کاملا بدون خطر و بدون عارضه است.

مراقبت های بعد از انجام دادن لیزر واژن

بعد از انجام لیزر باید مراقبت های خاصی انجام شود تا این روش بیش تر موثر باشد. یکی از این مراقبت ها این است که فرد بعد از انجام لیزر نباید در معرض آفتاب قرار بگیرد. بعد از انجام لیزر تا یک هفته نباید نزدیکی صورت بگیرد. انجام دادن لیزر برای تنگ کردن واژن نمی تواند یک روش دائمی باشد و بعد از مدتی نیاز به جلسات ترمیمی است.

مراقبت های بعد از انجام دادن لیزر واژن
مراقبت های بعد از انجام دادن لیزر واژن

تنگ کردن واژن با نخ به چه صورت انجام می شود

عمل تنگ کردن واژن با استفاده از نخ و لیفتینگ را می توان جز روش هایی دانست که در طولانی مدت تاثیر خود را نگه می دارد و تا سال ها نیازی به استفاده از روش دیگری ندارد. انجام دادن این روش علاوه بر این که در زمان کوتاهی پرینه و ناحیه ی تناسلی را زیبا می کند می تواند در بلند مدت کلاژن سازی را تحریک کند و علاوه بر تاثیر مکانیکی از نظر فیزیولوژیک نیز باعث زیبایی ناحیه تناسلی شود.

ویژگی های نخ هایی که برای تنگ کردن واژن مورد استفاده قرار می گیرند

نخ هایی که برای انجام لیفتینگ واژن مورد استفاده قرار می گیرند از جنس کاپرولاکتون هستند. بعد از انجام لیفتینگ این نخ ها به صورت کامل جذب پوست می شوند و هیچ اثری از آن ها باقی نخواهد ماند. بعد از این که عضلات و بافت واژن به درون کشیده شدند این نخ ها جذب می شوند و تاثیری از آن ها باقی نمی ماند.

مزایای انجام عمل لیفتینگ واژن

برای انجام عمل لیفتینگ واژن تنها نیم ساعت زمان لازم است و انجام این عمل بدون درد و خون ریزی است. بعد از انجام لیفتینگ واژن تنها به مدت چند روز باید آنتی بیوتیک مصرف شود و نیاز به مصرف داروهای دیگر نیست. نیازی به بیهوشی نیست و از طریق بی حسی موضعی این عمل امکان پذیر است و بعد از انجام عمل بیمار می تواند به خانه باز گردد. علاوه بر این تاثیر آن می تواند طولانی مدت باشد و هیچ گونه عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

مزایای انجام عمل لیفتینگ واژن
مزایای انجام عمل لیفتینگ واژن

قبل و بعد از انجام عمل لیفتینگ بیمار باید چه مراقبت هایی را انجام دهد

قبل از انجام لیفتینگ

قبل از این که فرد اقدام به انجام عمل لیفتینگ واژن کند باید توسط پزشک متخصص زنان معاینه شود تا از هر نظر بررسی شود. در این بررسی ها لازم است بیمار از نظر هر گونه عفونتی بررسی شود و قبل از انجام عمل لیفتینگ در صورت وجود عفونت این عفونت ها بر طرف شود. یکی دیگر از آزمایش هایی که باید قبل از انجام لیفتینگ واژن باید انجام بگیرد تست پاپ اسمیر است. این تست برای اطمینان از هر گونه عفونت انجام می گیرد.

بعد از انجام لیفتینگ

عمل لیفتینگ بدون درد و خون ریزی انجام می شود و پس از انجام لیفتینگ می توان فعالیت های روزمره خود را انجام داد. توصیه می شود بعد از انجام لیفتیگ تا 6 هفته سکس انجام نگیرد تا نخ هایی که برای لیفتینگ استفاده شده اند جذب شوند. بعد از انجام لیفتینگ بهتر است زایمان طبیعی انجام نگیرد.

انجام عمل لیفتینگ برای چه افرادی امکان پذیر نیست

افرادی که به زگیل تناسلی فعال مبتلا هستند امکان انجام لیفتینگ واژن را ندارند. استفاده از عمل لیفتینگ واژن برای افرادی که تبخال تناسلی دارند می تواند باعث پخش شدن این تبخال در سر تا سر واژن شود.

افرادی که باردار هستند یا قصد بارداری دارند از این جهت که ممکن است به صورت طبیعی زایمان کنند نباید عمل لیفتینگ را انجام دهند. خانم هایی که به عفونت لگنی مبتلا هستند کاندید مناسبی برای انجام لیفتینگ واژن نمی باشند.

انجام عمل لیفتینگ برای چه افرادی امکان پذیر نیست
انجام عمل لیفتینگ برای چه افرادی امکان پذیر نیست

انواع روش های جراحی واژن

در صورتی که روش های غیر تهاجمی تنگ کردن واژن تاثیر چندانی نداشته باشد می توان از روش های تهاجمی تر استفاده کرد. با انجام دادن جراحی بر روی واژن می توان از هر نظر زیبایی و قدرت ارتجاعی را به ناحیه تناسلی بر گرداند. دکتر زر گنج فرد با داشتن تجربه و تخصص در این زمینه می تواند به بهترین نحو ممکن این عارضه را رفع کند.

پرینورافی و واژینوپلاستی

انجام جراحی های زیبایی در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین زنان پیدا کرده است. در این روش های جراحی زیبایی طبیعی واژن را به آن بر می گردانند. پرینورافی و واژینوپلاستی عوارض خاصی ندارد. در صورتی که در این زمینه نیاز به اطلاعات بیش تری دارید می توانید به خانم دکتر زر گنج فرد مراجعه کنید تا تمام سولات شما را در این زمینه پاسخگو باشند.

واژینوپلاستی چیست

واژینوپلاستی را می توان یکی از روش های رایج برای زیبایی و تنگ کردن واژن دانست که در بین سایر روش های جراحی واژن طرفداران بیش تری دارد. در این عمل گشادی واژن را در ناحیه ی عضلات کف لگن بر طرف می کنند.

انجام دادن این کار باعث می شود واژن تنگ شود و لذت جنسی برای طرفین بیش تر شود. برای انجام واژینوپلاستی جراح پوست های اضافی را بر می دارد و عضلات واژن را به یک دیگر نزدیک می کند. انجام دادن این عمل با درد همراه نیست علاوه بر این بعد از انجام عمل با مصرف کردن مسکن معمولی این درد بر طرف می شود.

دکتر زرگنج فرد با استفاده از جراحی واژینوپلاستی بدون درد و بیهوشی بدون کم ترین عارضه عمل تنگ کردن واژن را انجام می دهد. می توان گفت تاثیر این عمل دائمی است و در یک جلسه به بهترین نحو ممکن انجام می شود.

واژینوپلاستی به چه صورت انجام می گیرد

عمل واژینوپلاستی برای تنگ کردن عضلات کف لگن انجام می گیرد. واژینوپلاستی باعث می شود عضلات واژن خاصیت ارتجاعی خود را مجددا به دست آورند. عمل واژینوپلاستی بیش تر برای افرادی که مشکلات بی اختیاری ادرار و مدفوع دارند انجام می شوند. این بی اختیاری ادرار به علت از دست رفتن خاصیت ارتجاعی عضلات کف لگن اتفاق می افتد.

عمل واژینوپلاستی برای چه کسانی انجام می گیرد

اکثر افرادی که به علت سن بالا دچار افتادگی واژن شده اند و مشکلاتی از قبیل بی اختیاری ادرار و در حالت شدیدتر بی اختیاری مدفوع را دارند باید این عمل را انجام دهند. عمل واژینوپلاستی برای تمام سنین قابل انجام است و از هر نظر باعث می شود کیفیت رابطه ی جنسی بهتر شود. در هر حال باید بدانید زیبایی حق هر انسانی است.

قبل و بعد از انجام عمل واژینوپلاستی چه کارهایی باید انجام بگیرد

قبل از انجام این عمل مانند هر عمل جراحی دیگری باید آزمایش هایی انجام بگیرد. یک ماه قبل از انجام عمل جراحی واژینوپلاستی سیگار و الکل مصرف نکنید.

مصرف هر گونه ی داروی هورمونی را 14 روز قبل از انجام جراحی متوقف کنید و در صورتی که به عفونت های واژینال مبتلا هستید باید این عفونت ها را درمان کنید. در انجام این جراحی عضلات واژن را به یک دیگر نزدیک می کنند و عضلات کف لگن را تقویت می کنند.

بعد از انجام این عمل در صورتی که بیمار مشکل خاصی نداشته باشد می تواند از بیمارستان مرخص شود. درد بعد از انجام این عمل با مصرف مسکن های معمولی بر طرف می شود. استفاده از داروها و مسکن های ضد التهابی بعد از انجام عمل ممنوع است. بعد از انجام عمل سیگار و الکل تا سه ماه نباید مصرف شود.

قبل و بعد از انجام عمل واژینوپلاستی چه کارهایی باید انجام بگیرد
قبل و بعد از انجام عمل واژینوپلاستی چه کارهایی باید انجام بگیرد

مدت زمان بهبودی بعد از انجام عمل جراحی واژینوپلاستی

همان طور که قبلا هم گفته شد بعد از انجام عمل واژینوپلاستی بیمار می تواند به خانه بر گردد. کبودی و ورم بعد از انجام جراحی طبیعی است و پس از مدت کوتاهی بر طرف می شود.

انجام دادن فعالیت های روزمره بعد از انجام این عمل می تواند برای بیمار ضرر داشته باشد. در صورتی که جراحی واژینپلاستی با عمل هایی مانند لابیاپلاستی انجام بگیرد زمان بهبودی طولانی تر می شود.

روند بهبودی بعد از انجام واژینوپلاستی

بعد از انجام واژینوپلاستی باید چند وقت یک بار به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا از روند بهبودی اطمینان حاصل کنید و در صورت بروز عفونت اقدامات لازم برای شما انجام بگیرد. عمل واژینوپلاستی مانند هر عمل دیگری می تواند با عوارض و مشکلاتی مانند چسبندگی و عفونت همراه باشد، بنابراین اقدامات و احتیاطات لازم را انجام دهید.

عوارض و خطرات احتمالی واژینوپلاستی

بعد از انجام واژینوپلاستی مانند هر عمل دیگر احتمال ایجاد لخته و خون ریزی وجود دارد. تا 6 هفته بعد از انجام عمل واژینوپلاستی نباید نزدیکی انجام بگیرد.

می توان گفت ریسک انجام این عمل جراحی نسبت به ریسک عمل سزارین کم تر است. زخم های کوچک طبیعی است و بعد از مدتی بهبود پیدا می کند. در جمع می توان گفت عمل واژینوپلاستی از جمله عمل های کم خطر است که در صورتی که توسط پزشک متخصص و ماهر انجام بگیرد مشکل خاصی ایجاد نمی کند و با عوارض چندانی همراه نیست.

عوارض و خطرات احتمالی واژینوپلاستی
عوارض و خطرات احتمالی واژینوپلاستی

هزینه ی جراحی واژینوپلاستی

بسته به این که این عمل جراحی توسط کدام جراح انجام بگیرد می تواند هزینه های متفاوتی برای بیمار داشته باشد در ادامه عوامل موثر بر هزینه ی جراحی واژینوپلاستی را بررسی خواهیم کرد.

کلینیکی که جراحی واژینوپلاستی در آن انجام می شود

بسته به این که عمل جراحی واژینوپلاستی در چه بیمارستان یا کلینیکی انجام شود و این مکان تا چه اندازه امکانات داشته باشد هزینه ی جراحی واژینوپلاستی می تواند متفاوت باشد. هر کلینیک بسته به این که تا چه حد امکانات در اختیار جراح قرار بدهد می تواند هزینه های مختلفی را از بیمار دریافت کند.

پزشک جراح واژینوپلاستی

هر اندازه مهارت و تخصص جراح در انجام عمل های واژینوپلاستی بیش تر باشد هزینه ی انجام این عمل بیش تر خواهد بود. دکتر زرگنج فرد با استفاده از بهترین امکانات در مجهزترین کلینیک با تجربه و مهارت خود این عمل را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

همان طور که قبلا هم گفته شد در روش واژینوپلاستی عملکرد عضلات کف لگن را تقویت می کنند تا به خوبی بتواند عضلات واژن و اسفنگتر ادراری را پشیتیبانی کند، از این رو می توان عمل واژینوپلاستی را یک عمل جراحی دانست که جنبه ی درمانی نیز دارد. علی رغم این که این عمل جنبه ی درمانی نیز دارد بیمه برای انجام آن هزینه ای را پرداخت نمی کند.

پزشک جراح واژینوپلاستی
پزشک جراح واژینوپلاستی

جراحی پرینورافی به چه صورت انجام می گیرد

زایمان طبیعی باعث آسیب به بافت پرینه در واژن می شود. در بسیاری از افراد بعد از زایمان طبیعی عضلات پرینه دچار پارگی می شوند یا تا حد زیادی کش می آیند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. بعد از زایمان طبیعی با انجام جراحی پرینورافی می توان بافت آسیب دیده را ترمیم کرد. بعد از انجام عمل پرینورافی می توانید تاثیر آن را بعد چند ماه در تنگ شدن واژن مشاهده کنید.

پرینورافی

مانند هر روش دیگر در صورتی که عمل جراحی پرینورافی توسط پزشکی که دارای مهارت و تخصص زیادی نیست انجام دهید می تواند با عوارضی از جمله ترشحات غیر عادی واژینال، خونریزی، ایجاد التهاب یا عفونت، سرگیجه و حالت تهوع، باقی ماندن جای زخم و… همراه باشد. دکتر زر گنج فرد با ایجاد کم ترین برش ها بهترین نتایج را از این جراحی برای بیمار ایجاد می کند.

تاثیر پرینورافی بر تنگ شدن واژن

با اتساع عضلات ناحیه ی واژن و گشاد شدن واژن طرفین رضایت چندانی از سکس نخواهند برد از این رو با انجام جراحی هایی مانند پرینورافی می توان واژن را تنگ کرد. بعد از انجام جراحی پرینورافی تا چند ماه تاثیر آن به خوبی مشخص نیست اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی این تاثیر به خوب یمشخص می شود و خود را نشان می دهد.

قبل از انجام جراحی پرینورافی چه کارهایی باید انجام داد

قبل از انجام هر جراحی باید آزمایش های خاصی انجام بگیرد. عمل پرینوترافی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قبل از انجام این عمل جراحی دکتر زرگنج فرد از شما می خواهد آزمایش پاپ اسمیر را انجام دهید. واژن از نظر عفونت های قارچی و باکتریایی باید به خوبی بررسی شود. افرادی که دچار بیماری های نقص ایمنی هستند نباید این جراحی را انجام دهند.

قبل از انجام جراحی پرینورافی چه کارهایی باید انجام داد
قبل از انجام جراحی پرینورافی چه کارهایی باید انجام داد

تزریق ژل یا چربی برای تنگی واژن

یکی از روش هایی که می تواند تا حد زیادی برای تنگ شدن واژن موثر باشد انجام دادن تزریق است. برای تزریق جراح طبق نظر فرد می تواند از ژل یا چربی ساکشن شده از بدن فرد استفاده کند. هر کدام از این دو روش می تواند موثر باشد. در ادامه در مورد هر یک از این روش ها به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

تزریق ژل برای تنگ شدن واژن

تزریق ژل به واژن از جمله روش هایی است که فرد با انجام آن می تواند خیلی زود به فعالیت های روزمره ی خود برگردد. تزریق ژل می تواند مزایای زیادی برای فرد داشته باشد.

با تزریق ژل علاوه بر این که ناحیه تناسلی به یک زیبایی نسبی می رسد، چین و چروک هایی که در اثر افزایش سن ایجاد شده است از بین می رود و سیاهی های ناحیه ی تناسلی از بین می رود. تزریق ژل به ناحیه واژن بدون بی هوشی انجام می گیرد و مراجعه کننده بعد از انجام تزریق که نیم ساعت طول می کشد می تواند به زندگی عادی خود بر گردد.

تزریق چربی به ناحیه واژن

تزریق چربی یکی از روش های متداول برای پر کردن واژن و زیبایی دادن به بخش های بیرونی آلت تناسلی خانم ها است. برای انجام این کار باید چربی از بدن خود فرد به روش ساکشن استخراج شود و بعد از این که تصفیه شد به محل مورد نظر تزریق شود. تزریق چربی از این نظر که هزینه ی کم تری نسبت به تزریق ژل به دنبال دارد طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این بافت چربی از بدن خود فرد گرفته شده است و باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

تزریق چربی به ناحیه واژن
تزریق چربی به ناحیه واژن

بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن چه مراقبت هایی باید انجام شود

می توان گفت در صورتی که بعد از انجام عمل تنگ کردن واژن مراقبت های لازم را انجام ندهید نتیجه ی دلخواه را از این عمل نخواهید گرفت و هزینه ی اضافه ای را صرف این کار کرده اید. در ادامه در مورد مراقبت هایی که بعد از انجام عمل زیبایی و تنگ کردن واژن باید انجام بگیرد بیش تر صحبت خواهیم کرد.

مراقبت های بعد از انجام جراحی واژن

تا مدتی باید از انجام فعالیت های سنگین و نشستن های طولانی مدت خودداری کنید. انجام دادن ورزش هایی مانند شنا می تواند باعث عفونت در ناحیه تناسلی شود. ورزش هایی مانند وزنه برداری می تواند باعث فشار به عضلات کف لگن می شود از این رو نباید این فعالیت های بدنی را انجام داد. تا یک ماه نباید رابطه ی جنسی بر قرار کرد. علاوه بر این ناحیه جراحی شده را باید با آب و صابون خنثی شستشو داد و به خوبی خشک کرد.

قبل از انجام این جراحی باید مصرف کردن سیگار و الکل را ترک کرد و رژیم غذایی مناسبی که شامل سبزیجات و میوه های حاوی فیبر ها را مصرف کرد.

آیا تنگ کردن واژن همزمان با زایمان امکان پذیر است

بعد از انجام زایمان به علت تورم و آسیب شدید به ناحیه واژن امکان جراحی های تنگ کردن واژن وجود ندارد. انجام دادن این عمل دو الی سه ماه بعد از انجام زایمان امکان پذیر است. قبل از بارداری و زایمان نباید عمل های تنگ کردن واژن را انجام داد.

آیا تنگ کردن واژن همزمان با زایمان امکان پذیر است
آیا تنگ کردن واژن همزمان با زایمان امکان پذیر است

هزینه ی انجام عمل تنگی واژن

عوامل زیادی بر هزینه ی عمل جراحی تنگ کردن واژن تاثیر دارد. به یاد داشته باشید به هیچ عنوان برای انجام عمل تنگی واژن به پزشکی دارای تجربه کافی در این زمینه نیست مراجعه نکنید. چرا که در صورتی که این عمل توسط جراحی که دارای تجربه ی زیادی نیست انجام بگیرد می تواند در طولانی مدت عوارضی را برای فرد ایجاد کند. در ادامه در مورد مواردی که می تواند بر این هزینه تاثیر بگذارد بیش تر صحبت خواهیم کرد.

کلینیکی که در آن عمل تنگی واژن انجام گرفته است

بسته به این که این عمل در چه کلینیکی انجام بگیرد هزینه ها می تواند متفاوت باشد. هر بیمارستان دارای امکانات و تجهیزات متفاوتی برای انجام دادن عمل های تنگ کردن واژن است که بسته به این امکاناتی که در اختیار جراح قرار می دهد می تواند هزینه های متفاوتی را برای بیمار رقم بزند.

پزشکی که عمل جراحی تنگی واژن را انجام داده است

بسته به این که شما بخواهید این عمل توسط چه پزشکی انجام شود، هزینه ها می تواند متفاوت باشد. دکتر زرگنج فرد با تعداد زیادی جراحی در این زمینه توانسته اند تجربه و مهارت کافی را در زمینه ی عمل های تنگ کردن واژن به دست آورند. تخصص و مهارت دکتر زرگنج فرد می تواند تضمینی برای انجام جراحی نزد این پزشک باشد.

نوع روش تنگ کردن واژن

بسته به این که از چه روشی برای تنگ کردن واژن استفاده شود هزینه های مختلفی می تواند برای فرد رقم بخورد. این که پزشک از چه روشی برای تنگ کردن واژن استفاده کند بستگی دارد به این که آسیب وارد شده به عضلات واژن در چه حدی باشد.

عوامل موثر بر هزینه ی تنگ کردن واژن

همان طور که می دانید عمل تنگ کردن واژن در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد و از این رو بیمه برای انجام این عمل هزینه ای را پرداخت نمی کند. علاوه بر این هزینه ی تنگ کردن واژن به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه در مورد هر یک آن ها به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

پزشک جراحی زیبایی زنان

بسته به این که عمل تنگ کردن واژن توسط چه جراحی انجام شود می تواند هزینه های مختلفی را برای بیمار رقم بزند. از طرفی بر اساس این که جراح از چه روشی برای تنگ کردن واژن استفاده کند هزینه ها می تواند متفاوت باشد.

این مسئله که جراح زنان و زیبایی از چه روشی برای تنگ کردن واژن بهره بگیرد می تواند هزینه های مختلفی را به همراه داشته باشد. دکتر زر گنج فرد پس از بررسی دقیق بیمار تصمیم می گیرد که تنگ کردن واژن را با چه روشی انجام دهد. برای این که به نتیجه دلخواه برسید باید همه چیز را به دستان دکتر زرگنج فرد بسپارید و به پزشک خود اعتماد کنید.

بیمارستان با کلینیکی که این عمل در آن انجام می گیرد

انجام دادن جراحی های تنگ کردن واژن نیازمند بستری شدن دارد. از این نظر بسته به این که فرد در چه بیمارستانی بستری شود و هزینه های بیمارستان به چه صورتی باشد می تواند هزینه ی نهایی متفاوتی برای فرد رقم بخورد. بنابر این نمی توان تعرفه ی ثابتی برای هر یک از روش های تنگ کردن واژن در نظر گرفت. از طرف دیگر جراحان زیبایی زنان بسته به این که تا چه اندازه مهارت و تخصص داشته باشند می توانند دستمزدهای متفاوتی را دریافت کنند.

بیمارستان با کلینیکی که این عمل در آن انجام می گیرد
بیمارستان با کلینیکی که این عمل در آن انجام می گیرد

عمل تنگ کردن واژن برای چه کسانی انجام می شود

افرادی که با افزایش سن و انجام دادن زایمان های طبیعی متعدد دچار شول شدن و از دست رفتن قدرت ارتجاعی عضلات واژن شده اند گزینه ی مناسبی برای انجام این عمل هستند.

با از دست رفتن خاصیت ارتجاعی عضلات واژن و گشاد شدن واژن این افراد مانند قبل نمی توانند از سکس لذت ببرند و با کم کردن فواصل سکس و کاهش اعتماد به نفس دچار مشکلات روحی زیادی می شوند. در نهایت بعد از این که یکی از روش های تنگ کردن واژن برای فرد انجام گرفت فرد می تواند اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورد.

زنانی که دچار یائسگی شده اند

بعد از این فرد به دوران یائسگی وارد شد به علت کاهش هورمون های جنسی و کاهش کلاژن سازی خاصیت ارتجاعی واژن خود را از دست می دهد. با استفاده از روش های تایتینگ و جوان سازی واژن تا حد زیادی می توان به این مشکلات غلبه کرد و عوارض یائسگی را برای فرد کاهش داد.

افرادی که تعداد زیادی زایمان طبیعی داشته اند

با عبور نوزاد از کانال زایمان، عضلات این ناحیه دچار پارگی می شوند. در صورتی که مادر سنی کم تر از سی سال داشته باشد بعد از مدت کوتاهی تا حد زیادی بهبود پیدا می کند. اما در صورتی که به پرینه آسیب شدیدی وارد شده باشد، به صورت خود به خودی ترمیم نخواهد شد و نیاز به درمان دارد. با ایجاد پارگی در پرینه به احتمال زیادی این آسیب به صورت خود به خود درمان نمی شود و نیاز به جراحی پرینورافی است.

افرادی که دچارمشکلاتی در ارگاسم هستند

دسته ای از افراد هستند که برای رسیدن به ارگاسم مشکلاتی دارند. با انجام عمل های تنگ کردن واژن و تقویت نقطه ی جی می توان بسیاری از این مشکلات را درمان کرد.

معرفی بهترین دکتر برای تنگ کردن واژن

برای این که بتوانید به بهترین پزشک برای انجام یکی از روش های تنگ کردن واژن مراجعه کنید باید ویژگی های بهترین پزشک برای تنگ کردن واژن را به خوبی بدانید. جراح زیبایی زنان باید به آناتومی دستگاه تناسلی خانم ها کاملا آشنایی داشته باشد تا در حین عمل به بیمار آسیبی وارد نکند. در ادامه در مورد ویژگی های دکتر زر گنج فرد به عنوان یک پزشک با تجربه در این زمینه بیش تر صحبت خواهیم کرد.

تجربه ی عمل های موفق برای تنگ کردن واژن

با پرس و جو از افرادی که یکی از روش های تنگ کردن واژن را توسط دکتر زر گنج فرد انجام داده اند می توانید به مهارت و تجربه ی دکتر زر گنج فرد پی ببرید. رضایت اکثریت بیماران و افرادی که یکی از روش های تنگ کردن واژن را انجام داده اند می تواند دلیل خوبی بر عملکرد خوب این پزشک باشد. علاوه بر این با مطالعه رزومه ی دکتر زر گنج فرد می توانید به یک دید نسبی در مورد عملکرد و تخصص این پزشک برسید.

دکتر برای تنگ کردن واژن

با توجه به این که بانوان زیادی برای انجام عمل های تنگی واژن متقاضی هستند با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید. دکتر زرگنج فرد متخصص زنان و زایمان، عضو انجمن جراحان ایران و عضو انجمن زنان و مامایی ایران هستند که با داشتن صدها عمل جراحی موفق در رزومه ی خود توانسته اند در این زمینه به موفقیت های زیادی برسند.

پیشنهاد می کنم بعد از این که به چندین جراح مراجعه کردید با مقایسه ی محل جراحی و سابقه ی موفقیت های جراح یک جراح را انتخاب کنید و به او مراجعه کنید.

دکتر برای تنگ کردن واژن
دکتر برای تنگ کردن واژن

ویژگی های بهترین دکتر جراح زنان برای تنگ کردن واژن

برای این که بتوانید به یک پزشک اعتماد کنید باید این پزشک یا جراح زیبایی دارای ویژگی هایی باشد که در شما یک اطمینان قلبی برای موفقیت در عمل ایجاد کند. در ادامه در مورد مهم ترین ویژگی هایی که یک جراح زیبایی زنان باید داشته باشد بیش تر صحبت خواهیم کرد.

حسن شهرت

مهم ترین ویژگی که جراح زنان باید داشته باشد این است که به علت موفقیت های بی شماری که داشته است دارای حسن شهرت باشد و به نوعی در بین جراحان و بیماران شناخته شده باشد. در واقع حسن شهرت می تواند باعث اطمینان قلبی بیمار به نتیجه ی جراحی شود.

تخصص و تجربه

جراح زنان و زایمان باید دارای تخصص های لازم برای انجام جراحی های زیبایی نیز باشد و با انجام دادن جراحی هایی از این قبیل دارای تجربه ی زیادی در این زمینه باشد. توجه کنید برای این که هزینه های جراحی را کاهش دهید به جراح کم تجربه مراجعه نکنید. انجام دادن عمل تنگ کردن واژن مستلزم آشنایی با تمام قسمت های دستگاه تناسلی زنان است.

روحیه ی کار تیمی و حسن خلق

با توجه به این که برای انجام عمل جراحی باید در اتاق عمل این کار انجام بگیرد و پزشک در کنار خود دستیارانی را خواهد داشت. بنابراین باید بتواند با بر قراری ارتباط موثر نتیجه عمل را به بهترین شکل ممکن به سر انجام برساند.

علاوه بر این جراح زیبایی زنان باید بتواند در شرایط حساس بهترین تصمیم را بگیرد تا نتیجه ی نهایی مطابق با میل بیمار پیش برود. دکتر زر گنج فرد تمام تخصص های لازم برای جراحی زیبایی زنان را دارند و از هر جهت جراح توانمندی هستند.

روحیه ی کار تیمی و حسن خلق
روحیه ی کار تیمی و حسن خلق

نظر افرادی که عمل تنگ کردن واژن را انجام داده اند

افرادی که یکی از روش های تنگ کردن واژن برای آن ها انجام شده است در مورد هر کدام از این روش ها نظرات مختلفی داشته اند. در ادامه در مورد نظر افرادی که عمل تنگی واژن را انجام داده اند صحبت خواهیم کرد.

نظر افرادی که از روش لیزر برای آن ها استفاده شده است

افرادی که از روش لیزر برای تنگ کردن واژن برای آن ها استفاده شده اند دردهایی را بعد از انجام لیزر تجربه کرده اند که با استفاده از مسکن های معمولی این درد ها بر طرف می شوند. بانوانی که برای جوان سازی واژن از لیزر استفاده کرده اند می گویند بعد از مدت کوتاهی تغییرات زیادی را مشاهده کرده اند و بعد از چند جلسه درمان به نتایج دلخواه خود رسیده اند.

نظر افرادی که لیفتینگ واژن برای آن ها استفاده شده است

افرادی که برای آن ها از روش لیفتینگ استفاده شده است از اثر طولانی مدت این روش احساس رضایت دارند. زخم های ایجاد شده برای انجام این عمل ظرف مدت کوتاهی بهبود پیدا می کند. علاوه بر این به این علت که برای خارج کردن نخ ها از واژن نیازی به جراحی دیگری ندارند به یک اطمینان خاطر نسبی می رسند.

نظر افرادی که تزریق ژل یا تزریق چربی برای آن ها انجام گرفته است

افرادی که از طریق تزریق ژل یا تزریق چربی برای آن ها تایتینگ واژن انجام گرفته است، درد کمی را بعد از انجام تزریق داشته اند. برای دسته ای از افراد که به ژل حساسیت داشته اند تزریق چربی روش بسیار موثری است. با رعایت توصیه های پزشک و طی کردن مرحله ی درمان به صورت کامل جوان سازی واژن تاثیر خوبی بر رابطه ی جنسی این افراد داشته است.

نظر افرادی که تزریق ژل یا تزریق چربی برای آن ها انجام گرفته است
نظر افرادی که تزریق ژل یا تزریق چربی برای آن ها انجام گرفته است

چه کسانی برای انجام عمل تنگی واژن کاندید مناسبی هستند

افرادی که بنا به یکی از دلایلی که در قسمت های قبلی گفته شد به نوعی خاصیت ارتجاعی واژن آن ها از دست رفته است برای انجام عمل تنگی واژن مناسب هستند. با انجام این عمل خاصیت ارتجاعی واژن به حالت قبل بر می گردد. روش های مختلفی برای بر گرداندن قدرت ارتجاعی به عضلات واژن وجود دارد.

انجام دادن هایفوتراپی، لیزر و هیگز، کربوکسی تراپی، عمل های جراحی واژینوپلاستی و پرینورافی و … روش هایی هستند که برای تنگ کردن و تایتینگ واژن مورد استفاده قرار می گیرند.

افرادی که زایمان طبیعی داشته اند

همان طور که قبلا هم گفته شد با انجام زایمان طبیعی و عبور کودک از کانال زایمان، واژن ندچار آسیب های شدیدی در ناحیه ی پرینه می شود. بعد از زایمان این آسیب ها تا حد زیادی ترمیم می شود اما در هر حال واژن بخشی از قدرت ارتجاعی خود را از دست می دهد که می تواند با عوارضی همراه باشد.

افرادی که یائسه شده اند

با وارد شدن به سنین 45 سال و یائسه شدن سطح هورمون استروژن در خون کاهش می یابد و همین امر باعث می شود واژن تا حد زیادی قدرت ارتجاعی خود را از دست بدهد.

با انجام عمل های تایتینگ و تزریق چربی تا حد زیادی می توان این قدرت ارتجاعی را به واژن بر گرداند علاوه بر این برای موارد حاد می توان از روش های جراحی استفاده کرد.

افزایش سن

در کل با افزایش سن کلاژن سازی در بدن متوقف می شود و بدن به سمت فرسوده شدن پیش می رود در صورتی که برنامه غذایی درستی نداشته باشیم و ورزش کردن را در برنامه زندگی خود قرار ندهیم بدن با سرعت بیش تری روند فرسوده شدن را ادامه می دهد.

برنامه غذایی برای تنگ کردن واژن

علی رغم همه ی عواملی که می تواند باعث از بین رفتن قدرت ارتجاعی واژن شود می توان با رعایت رژیم غذایی و خوردن میوه و سبزیجاتی که آنتی اکسیدان دارند فرایند پیر شدن را کند کرد.

در واقع دسته ای از مواد غذایی هستند که به صورت مستقیم روند کلاژن سازی را تحریک می کنند و با تولید کلاژن باعث می شوند بافت های بدن فرد انسجام بیش تری داشته باشند. مسائل ژنتیکی نیز می توانند تاثیر زیادی بر فرایند از دست رفتن قدرت ارتجاعی پوست داشته باشند.

نمی توان تاثیر ژن ها را در کند بودن روند پیر شدن نادیده گرفت. اما همواره روش های خانگی و پزشکی زیادی وجود دارد که با استفاده از این روش ها زندگی برای فرد لذت بخش تر بشود.

استفاده ی روزانه از مواد غذایی پروتئین دار

برای تولید کلاژن در بدن به اسیدهای آمینه نیاز است. آمینو اسیدهای لازم برای ساخت کلاژن در بدن از طریق خوردن پروتئین ها تامین می شوند. با رساندن اسید آمینه کافی به بدن در واقع کلاژن لازم برای انسجام و استحکام عضلات بدن را تامین می کنید.

استفاده روزانه از ویتامین ها و مواد معدنی

در کنار انجام دادن حرکات ورزشی یوگا و استفاده از مواد غذایی پروتئین دار می توانید از ویتامین ها و مواد معدنی نیز برای حفظ شادابی ناحیه تناسلی استفاده کنید. ویتامین هایی مانند ویتامین E از جمله ویتامین های ضروری برای تولید کلاژن هستند به گونه ای که به صورت شیاف واژینال نیز قابل استفاده است.

استفاده روزانه از ویتامین ها و مواد معدنی
استفاده روزانه از ویتامین ها و مواد معدنی

اگر چه عوامل زیادی باعث از دست رفتن قدرت ارتجاعی واژن می شود اما هم چنان روش های درمانی زیادی هستند که این قدرت ارتجاعی را به واژن بر می گردانند. با استفاده از این روش ها می توان اعتماد به نفس از دست رفته برای انجام روابط جنسی را به زوجین بخشید.

در این مقاله سعی کردیم تمام روش هایی که برای تنگ کردن واژن موثر هستند را معرفی کنیم. با مراجعه به جراح زیبایی زنان و بررسی شدن در نهایت یکی از این روش ها برای شما انجام می شود تا به رضایت نسبی در زندگی زناشویی خود برسید. زیبایی و تنگ بودن ناحیه ی تناسلی دغدغه ی بسیاری از خانم ها است که با توجه به پیشرفت های زیاد علم پزشکی در این زمینه این دغدغه به خوبی بر طرف شده است.

شما در حال خواندن پست دکتر برای تنگ کردن واژن هستید.

روش های تنگ کردن واژن

استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن از هر نظر برای سلامتی مفید است. برای تنگ کردن واژن می توان از تمرینات کیگل، عمل های جراحی و انواع تزریق استفاده کرد.

در این بین بعضی از این روش ها با عوارض کم تری همراه هستند و بعضی از این روش ها برای ان که با عوارض چندانی همراه نباشند باید توسط پزشک زیبایی با تجربه انجام بگیرند تا عوارض آن به حد اقل ممکن برسد.

با مراجعه به دکتر زرگنج فرد می توانید تمام نگرانی های خود را در زمینه اندام تناسلی از بین ببرید.

روش های تنگ کردن واژن
روش های تنگ کردن واژن

از اینکه تا انتهای پست دکتر برای تنگ کردن واژن با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست دکتر برای تنگ کردن واژن بهره کافی را برده باشید.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید