میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران
بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران

لیست موضوعات

بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران

در این مقاله قصد داریم بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران
بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران

اگر قصد انجام بوتاکس دارید و به دنبال  بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران  هستید، پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید

با گذشت زمان و بالا رفتن سن در اطراف چشم چین وچروک هایی قابل مشاهده است که امری طبیعی است . نمی توان دقیقا اعلام کرد که این چین چروک های اطراف چشم از چه زمانی به وجود می آید زیرا این امر به شرایط زندگی افراد و نیز ژنتیک فردی آن ها ربط دارد. ولی می توان چنین گفت که تقریبا بعد از وارد شدن به دهه سی سالگی این چین و چروک ها به وجود می آیند.

بوتاکس از پرطرفدارترین درمان ها برای زیبایی پوست می باشد در واقع بوتاکس نوعی روش است که به وسیله ان می توان به صورت موقتی چین و چروک های صورت را از بین برد و پوستی شاداب و جوان داشت .

درست است که بوتاکس از نظر علمی تایید شده ولی به شرطی که آن را نزد متخصص خوب در این زمینه انجام داد. در این مقاله می خواهیم بدانیم که متخصص خوب بوتاکس را چگونه بشناسیم و انجام تزریق بوتاکس از نظر متخصص خوب به چه صورت است؟

در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

بهترین متخصص بوتاکس صورت چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه یک پزشک خوب  متخصص بوتاکس را انتخاب کنیم؟

مشاوره اولیه برای انجام عمل بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس به چه صورت است؟

شروع تزریق بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس در چه مکانی و چگونه انجام می شود؟

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق بوتاکس کدامند؟

دوره نقاهت بعد از تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص بوتاکس چقدر است؟

توصیه های متخصص بوتاکس برای مراقبت های بعد از انجام عمل تزریق کدامند؟

از نظر پزشک خوب متخصص بوتاکس بیمار برای انجام تزریق باید چه شرایطی داشته باشد؟

تزریق بوتاکس را بر روی چه نواحی از صورت با نظر متخصص بوتاکس می توان اتجام داد؟

چرا پزشک خوب متخصص بوتاکس توصیه می کنند بعد از عمل بوتاکس نباید خوابید؟

کاربردهای درمانی بوتاکس که توسط پزشک خوب متخصص بوتاکس انجام می شوند کدامند؟

نکاتی که باید در باره تزریق بوتاکس که در کلینیک های معتبر و توسط پزشک خوب متخصص انجام می شود بدانیم کدامند؟

 

بهترین متخصص بوتاکس صورت چه ویژگی هایی دارد؟

همه ما می دانیم که بافت پوست صورت نسبت یه دیگر قسمت های بدن حساس تر و  نازک تر است پس می بایست دقت داشته باشید برای انجام هر نوع عمل زیبایی که قصد دارید بر روی ان انجام دهید مطابق استاندارد و تایید وزارت بهداشت باشد.

لذا بهترین پزشک متخصص بوتاکس صورت که در زمینه پوست و مو تخصص دارد و تحصیلات عالی خود را در این عرصه گذارنده ، پزشکی است که با داشتن تسلط و تجربه در انجام تزریق بوتاکس ، عمل های زیادی را انجام داده باشد و بیمارانی که برای انجام این نوع عمل به وی مراجعه نموده اند رضایت داشته باشند.

تزریق بوتاکس از حساسیت بالایی برخوردار است و می بایست در نقطه مناسبی این تزریق انجام شود چنانچه در موقع تزریق پزشک دقت و نیز تبحر لازم را نداشته باشد و بوتاکس را در ناحیه ای نامناسب تزریق کند ممکن است عوارض زیادی را به همراه داشته باشد

بهترین متخصص بوتاکس صورت چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین متخصص بوتاکس صورت چه ویژگی هایی دارد؟

مراجعه به متخصص بوتاکس

پس می بایست برای انجام این عمل تزریق حتما به یک متخصص بوتاکس مراجعه نمایید که در این زمینه تسلط و تجربه لازم را داشته و بدون هیچگونه نگرانی انجام این تزریق را به وی بسپارید.

پزشک متخصص بوتاکس صورت ، قبل از انجام تزریق بوتاکس در جلسه اول با بیمار مشاوره انجام داده تا از سلامت وی اطمینان کسب کند و نیز در جلسه مشاوره از بیمار درباره مصرف هرگونه دارو و بیماری های که ممکن است داشته باشد سوالاتی پرسیده و مورد ارزیابی قرار می دهد و سپس طریقه انجام عمل تزریق بوتاکس و مدت زمانی که طول می کشد و نیز هزینه آن را  به صورت کامل  برای بیمار توضیح می دهد.

پزشک متخصص بوتاکس صورت ، بعد از انجام تزریق برای بیمار مراقبت های لازم را که باید انجام دهد شرح داده و نیز توصیه می کند که در طول دوره درمان می بایست حتما به وی مراجعه نموده که بتواند تاثیرات تزریق بوتاکس را تحت نظر داشته باشد.

انجام تزریق درست بوتاکس در نقاط مورد نیاز صورت از وظایف پزشک متخصص بوتاکس می باشد که تنها در صورت داشتن تسلط و تجربه پزشک امکان پذیر است.

بهترین پزشک متخصص بوتاکس می بایست حتما از بوتاکسی که استاندارد بوده و مورد تایید سازمان بهداشت و درمان می باشد استفاده کند.

چگونه یک پزشک خوب متخصص بوتاکس را انتخاب کنیم؟

در مطالب بالا ویژگی های یک متخصص خوب بوتاکس را اعلام کردیم حال این سوال پیش می آید که چگونه یک متخصص خوب بوتاکس را انتخاب کنیم و برای انجام این عمل باید به چه پزشکی مراجعه کنیم؟ برای انجام عمل تزریق بوتاکس می بایست به کلینیک های زیبایی معتبر همچون کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کرد .

هر کدام از این پزشکان می توانند با گذارندن دوره و کسب مجوز جهت انجام تزریق بوتاکس این عمل زیبایی را انجام دهند .  هرگز این عمل تزریق را نزد افرادی که تخصصی در این زمینه نداشته انجام ندهید زیرا عوارض ناشی از ان ممکن است جبران ناپذیر باشد و یا برای جبران ان متقبل هزینه زیادی شوید.

تزریق بوتاکس نزد افرادی که تخصص این عمل زیبایی را ندارند می تواند موجب نامتقارن-افتادگی عضلات-چهره بی احساس و عوارض خطرناک دیگری شود.

چگونه یک پزشک خوب متخصص بوتاکس را انتخاب کنیم؟
چگونه یک پزشک خوب متخصص بوتاکس را انتخاب کنیم؟

لذا برای اینکه مطمئن شوید  که پزشکی که قصد دارید تزریق بوتاکس را نزد وی انجام دهید در این زمینه تخصص دارد حتما مجوز پزشکی وی را بررسی و از تخصص او در زمینه تزریق بوتاکس اطمینان حاصل کنید.

پس تزریق بوتاکس بایستی حتما توسط پزشک متخصص انجام گیرد تا دچار عوارض بعد تزریق نشوید و بهترین نتیجه را از انجام ان بگیرید.

مشاوره اولیه برای انجام عمل بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس به چه صورت است؟

جلسه مشاوره برای انجام عمل بوتاکس در مرحله ابتدایی توسط متخصص بوتاکس انجام می شود در این جلسه پزشک متخصص بوتاکس تمامی نقاط صورت بیمار را مورد ارزیابی قرار می دهد و طریقه درمان را به صورت کامل برای وی شرح می دهد .

در این جلسه پزشک متخصص بوتاکس سابقه پزشکی بیمار را نیز بررسی نموده  و از وی سوالاتی در این زمینه می پرسد تا اطمینان کسب کند که تزریق بوتاکس برای او ضرری نداشته باشد.

چنانچه به هر نوع حساسیت مبتلا بودید و در صورت مصرف هرگونه دارویی و یا در دوران بارداری و یا شیر دهی بودید می بایست با پزشک خود در میان بگذارید و کاملا شرایط خود را برای پزشک متخصص بوتاکس شرح دهید زیرا این امکان وجود دارد که عمل تزریق بوتاکس برای شما مضر بوده و سلامتیتان به خطر بیفتد.

مشاوره اولیه برای انجام عمل بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس به چه صورت است؟
مشاوره اولیه برای انجام عمل بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس به چه صورت است؟

بعد از انجام مشاوره به شما فرم رضایت نامه داده می شود که با پرکردن مشخصات و امضا نمودن ان داشتن هر گونه خطر احتمالی و نیز عوارض ان را می پذیرید .

اطمینان کسب کنید که انتظاری که شما را از انجام تزریق بوتاکس دارید با آنچه که پزشک برای شما شرح داده مطابقت دارد تا در زمان بعد از انجام تزریق نارضایتی نداشته باشید . همه سوالاتی که درباره تزریق بوتاکس دارید را قبل از انجام عمل بپرسید و هنگامی به طور قطع مطمئن شدید تزریق بوتاکس را انجام دهید.

قبل و بعد از تزریق بوتاکس پزشک از شما عکس می گیرد تا نتیجه حاصل از تزریق بوتاکس را مقایسه کند. امکان دارد پزشک قبل از انجام عمل بوتاکس مقدار کمی از ان را برای تست نمودن تزریق کند و در صورتی که اطمینان کسب کرد به مواد بوتاکس حساسیت ندارید عمل تزریق اصلی را انجام دهد.

شروع تزریق بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس در چه مکانی و چگونه انجام می شود؟

مهم ترین موضوع برای انجام تزریق بوتاکس انتخاب مرکز معتبر و دارای مجوز است . همانگونه که در مطالب بالا نیز ذکر شد می بایست این اطمینان را کسب کنید که پزشک شما مهارت و تجربه لازم را برای انجام این عمل دارد .

در واقع پزشک متخصص بوتاکس به خوبی تمام عضلات و بافت های صورت را می شناسد و بهترین عمل تزریق بوتاکس را برای شما انجام می دهد و سعی در رضایت شما دارد.

از مراجعه به کلینیک های فاقد مجوز و آرایشگاه ها برای انجام تزریق بوتاکس خودداری کنید زیرا تزریق بوتاکس بی کیفیت و بدون علامت اسناندارد و تایید وزارت بهداشت سلامت شما را به خطر می اندازد و متقبل هزینه زیادی خواهید شد.

شروع تزریق بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس در چه مکانی و چگونه انجام می شود؟
شروع تزریق بوتاکس توسط بهترین متخصص بوتاکس در چه مکانی و چگونه انجام می شود؟

یک پزشک خوب متخصص بوتاکس برای شروع ابتدا ناحیه را که می خواهد تزریق بوتاکس انجام شود را با الکل شستشو داده و تمیز می کند .

برای انجام این عمل نیازی به هیچگونه داروی بیهوشی و یا بی حسی نیست . در مرحله بعد به وسیله سرنگ یکبار مصرف ، مقدار خیلی کمی از ماده بوتاکس ( سم بوتولینوم) را به چند ناحیه که از قبل برای انجام تزریق نشانه گذاری شده تزریق می کند .

یک پزشک متخصص بوتاکس معمولا برای جلسه اول درمان عمل تزریق بوتاکس را فقط برای یک ناحیه انجام می دهد ( مثلا خطوط اخم) تا از این طریق بیمار با تزریق حس آرامش داشته و نیز بتواند در طی جلسات پشت سرهم دوره درمان را کنترل کند تا نتیجه بهتری داشته باشد.

مقدار و اندازه بوتاکس، به نقطه مورد درمان و طریقه واکنش شما به سم بوتولینوم و مارک آن بستگی دارد ، دوره درمان هر 90 الی 180روز می بایست تکرار شود. این روند موجب می شود دارو نتیجه بهتری داشته باشد.

تزریق بوتاکس در واقع نوعی عمل زیبایی محسوب می شود و بایستی حتما در کلینیک های معتبر و دارای مجوز و توسط پزشک متخصص انجام شود. ماده بوتاکس نیز می بایست استاندارد بوده و حتما مورد وزارت بهداشت باشد و تزریق آن بهه اندازه . با توجه به شرایط بیمار باشد هرگر برای تزریق بوتاکس به آرایشگاه ها و مراکزی که فاقد مجوز هستند مراجعه نکنید.

تزریق بوتاکس :

عملکرد بوتاکس به این طریق می باشد که با انجام تزریق در محل که مدنظر ، برای مدتی به صورت موقت عضلات ان ناحیه فلج می شوند به این معنی که عضلات ناحیه که عمل تزریق صورت گرفته برای مدتی توانایی حرکت را ندارند  که نتیجه این امر این است که چین و چروکی که به دلیل تحرک  و انقباض عضلات آن ناحیه به وجود آمده از بین خواهد رفت .

تزریق بوتاکس بر روی صورت برای از بین بردن چین و چروک بسیار تاثیر گذار بوده  ولیکن می بایست حتما این عمل توسط پزشک متحصص بوتاکس انجام شود .

دوام تزریق بوتاکس:

همانگونه که پیش تر نیز گفتیم اثر این عمل تزریق موقت می باشد یعنی این که فلج شدن عضلات بر اثر تزریق بوتاکس پس از مدتی از بین می رود .

به طورکلی یک پزشک خوب متخصص بوتاکس می بایست از بهترین نوع برند برای این عمل استفاده کند تا بیمار رضایت کافی را از نتیجه آن داشته باشد . شخصی که تمایل به انجام این تزریق را دارد می بایست مشاوره لازم در مورد مارک بوتاکس را تنها از پزشک متخصص بوتاکس دریافت کند.

 

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق بوتاکس کدامند؟

بهترین کلینیک زیبایی برای انجام تزریق بوتاکس دارای ویژگی های ذیل می باشد:

  • ویژگی مهم و بارزی که می بایست یک کلینیک زیبایی داشته باشد این است که به پیشرفته ترین دستگاه ها و لوازم جراحی زیبایی مجهز باشد.
  • پزشکان بهترین کلینیک زیبایی می بایست بهترین و به روز ترین شیوه های جراحی زیبایی تسلط داشته باشند.
  • پزشکان بهترین کلینیک زیبایی برای انجام عمل تزریق بوتاکس باید دارای گواهینامه های معتبر باشند.
  • کلینیک های زیبایی می بایست دارای بهترین خدمات با کمترین هزینه باشند.
  • بهترین کلینیک زیبایی برای انجام هرگونه عمل زیبایی می بایست حتما در ابتدا جلسه مشاوره برای بیماران تشکیل دهد و بیمار را از طریقه و چگونگی عمل آگاه کند.

لذا با مواردی که ذکر شد افراد می توانند برای انجام عمل تزریق بوتاکس به یک کلینیک خوب مراجعه کنند .

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق بوتاکس کدامند؟
ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق بوتاکس کدامند؟

دوره نقاهت بعد از تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص بوتاکس چقدر است؟

این تزریق بسیار فوری و به وسیله سوزن های ریزی انجام می گیرد  لذا درد ناشی از آن بسیار کم می باشد  به گونه ای که برخی از اشخاص که این تزریق را انجام داده اند درد آن را به مانند گزیدگی حشرات توصیف کرده اند.

چنانچه از از این نوع تزریق می ترسید و یا تحمل درد آن را ندارید می بایست با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت نیاز و نظر پزشک متخصص بوتاکس از کرم های بی حسی استفاده کنید.

چنانچه بعد از عمل تزریق بوتاکس هرگونه کبودی و یا ورمی را مشاهده کردید جای هیچ گونه نگرانی نیست این عوارض سطحی بوده و بعد از گذشت چند روز بهبود پیدا می کند.

دور نقاهت بعد از تزریق بوتاکس به مهارت و تسلط پزشک متخصص بوتاکس بستگی دارد هر اندازه که پزشک در این زمینه تجربه و تسلط بیشتری داشته باشد بیمار زودتر به بهبودی و نتیجه دلخواه می رسد.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

توصیه های متخصص بوتاکس برای مراقبت های بعد از انجام عمل تزریق کدامند؟

بعد از عمل تزریق بوتاکس می توانید بدون هیچ نگرانی کارهای روزانه خود را انجام دهید ولی بهتر این است که بعد از عمل تزریق بوتاکس مراقبت هایی که پزشک خوب متختصص بوتاکس توصیه می کند انجام دهید

تا نتیجه بوتاکس را به یهترین شکل در صورت خود مشاهده کنید و از خطر بروز عوارض به دور بمانید. مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس مطابق توصیه پزشک متخصص شامل موراد ذیل می باشد:

توصیه های متخصص بوتاکس برای مراقبت های بعد از انجام عمل تزریق کدامند؟
توصیه های متخصص بوتاکس برای مراقبت های بعد از انجام عمل تزریق کدامند؟

بعد از انجام عمل تزریق به مدت چند ساعت عضلاتی را که تزریق را بر روی آن نواحی انجام داده اید منقبض نمایید و برای انجام این کار می توانید اخم کردن و لبخند زدن را انجام دهید مطابق نظر پزشک متخصص بوتاکس انجام این حرکات موجب جذب بهتر سموم بوتولینوم می شود.

تا چند ساعت بعد از تزریق بوتاکس بهتر است برای جلوگیری از افتادگی پلک در اثر بوتاکس نواحی را که تزریق انجام شده ماساژ ندهید.

برای از بین رفتن هر گونه ورم و کبودی بر اثر تزریق بوتاکس از کمپرس سرد استفاده نمایید.

محل تزریق بوتاکس را نباید با آگرم بشویید.

بعد از انجام تزریق بوتاکس بهتر است از خوابیدن بر روی صورت خودداری نمایید و در هنگام خواب بهتر است سرخود را بر روی چند بالش در موقعیت بالاتری قرار دهید.

تا یک روز بعد از انجام تزریق بوتاکس از انجام حرکات ورزش خودداری کنید.

بعد از انجام تزریق بوتاکس بیمار می تواند عضلات نواحی که تزریق را انجام داده به اندازه کم حرکت دهد . به این نکته توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس هرگز به این معنی نمی باشد که عضلات قادر یه هیچ حرکتی نیستند بلکه به این معنا است تعداد دفعات حرکت بعد از تزریق کمتر می شود.

بعد از انجام عمل تزریق بوتاکس نبایستی در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرید.

در نواحی که عمل تزریق بوتاکس انجام داده اید نبایستی درمان های دیگری مانند پیلینگ-میکرونیدلینگ و … انجام دهیدو تا چند روز نباید از وسایل آرایشی استفاده کنید.

بعد از تزریق بوتاکس از مصرف مشروبات الکلی و سیگار و مانند این ها اجتناب کنید.

چنانچه بعد از گذشت دو هفته بعد از عمل تزریق هیچ گونه تغییری در عضلات خود مشاهده نکردید حتما به پزشک خود مراجعه نمایید. معمولا پزشک متخصص بوتاکس از بیمار می خواهند بعد از گذشت دو هفته بعد از عمل تزریق برای بررسی اثرات تزریق مراجعه نمایند.

چنانچه هر گونه علائمی مانند نامتقارن بودن و یا کبودی و عفونت و افتادگی پلک را بعد از تزریق بوتاکس مشاهده کردید فورا به پزشک متخصص خود مراجعه نمایید.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

از نظر پزشک خوب متخصص بوتاکس بیمار برای انجام تزریق باید چه شرایطی داشته باشد؟

از نظر یک پزشک خوب متخصص شخص می تواند تا زمانی که از سلامتی کامل برخوردار است این تزریق را انجام دهد و از مزایای آن بهره مند شود ولی در بسیاری از موارد پزشک متخصص بوتاکس انجام این عمل را منع می نماید این موارد عبارتند از :

اشخاصی که سن آن ها زیر 18 سال است.

از نظر پزشک خوب متخصص بوتاکس بیمار برای انجام تزریق باید چه شرایطی داشته باشد؟
از نظر پزشک خوب متخصص بوتاکس بیمار برای انجام تزریق باید چه شرایطی داشته باشد؟

کسانی که به اختلالات سیستم عضلانی یا عصبی مبتلا هستند.

اشخاصی که در ناحیه ای که تزریق انجام می شود دارای تبخال و یا عفونت فعال هستند.

اشخاصی که دارای پوستی ضخیم در ناحیه تزریق هستند برای انجام این عمل مناسب نمی باشند زیرا امکان دارد نتیجه مورد دلخواه برایشان حاصل نشود.

زنان باردار و همچنین زنانی که در دوران شیردهی می باشند و یا کسانی که تصمیم به بارداری دارند می بایست تا زمانی که اثر دارو از بین می رود می بایست صبر کنند .

کسانی که سیستم دفاعی بدنشان ضعیف است.

کسانی که در سوابق بیماری های خود دارای خونریزی های شدید بوده و یا اینکه داروهای ضد انعقاد خون مانند اسپرین، ایبوپروفن، امگا3 و … مصرف می کنند.

کسانی که دارای حساسیت های شدید بوده و یا کسانی که در گذشته صورت انجام تزریق به سم بوتولینم آلرژی داشته اند.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

تزریق بوتاکس را بر روی چه نواحی از صورت با نظر متخصص بوتاکس می توان انجام داد؟

معمولا تزریق بوتاکس را مطابق نظر متخصص بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی ، اطراف چشم ها و برای مابین ابروها به کار می برند.

در صورتی که پزشک متخصص بوتاکس شما از مهارت و تجریه کافی برخوردار باشد می تواند از تزریق بوتاکس برای کمتر شدن خطوط ریز زیر چشم تا وقتی که پوست این نواحی شل نباشد استفاده کند . انجام این شیوه موجب می شود چشمان بیمار بازتر شود . از روش تزریق بوتاکس نیز برای بالابردن ابروها نیز استفاده می کنند.

با استفاده از این روش می توان خطوط خرگوشی یعنی خطوطی که موقع خندیدن در برخی اشخاص در قسمت بالای بینی به وجود می آید و همچنین خطوط خنده (خطوطی که بر اثر خندیدن از بینی تا گوشه لب ها به وجود می آید) درمان نمود خط های عمودی گردن که بر اثر عضلات پلاتیسما به وجود می اید می توان با تزریق بوتاکس درمان کرد.

تزریق بوتاکس را بر روی چه نواحی از صورت با نظر متخصص بوتاکس می توان انجام داد؟
تزریق بوتاکس را بر روی چه نواحی از صورت با نظر متخصص بوتاکس می توان انجام داد؟

تزریق سم بوتولینوم را همرا با تزریق ژل

گاهی برای این که از تزریق بوتاکس نتیجه بهتری بگیرید پزشک متخصص بوتاکس تزریق سم بوتولینوم را همرا با تزریق ژل و یا چربی انجام می دهد به گونه ای که چین وچروک های به وجود آمده با انجام این عمل پر می شود و در نتیجه پوست دارای ظاهری صاف تر می شود.

از این شیوه معمولا برای از بین بردن و درمان برخی عوارض پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در علم دندانپزشکی برای از بین بردن لبخند گوشتی می توان از تزریق ژل بوتاکس استفاده نمود به گونه ای که از بالا رقتن لب و پیدا شدن لثه ها جلوگیری می کند.

تزریق بوتاکس برای اشخاصی که دچار ترومای و یا فلج صورت شده اند نیز مناسب است . در این گونه موارد که صورت شکل ظاهری کجی داشته و بوتاکس می تواند چنین ظاهری را اصلاح و درمان نماید. جالب است بدانید سردردهای میگرنی، اسپاسم بعضی از اندام ها ، لوچی چشم و عرق نمودن بیش از اندازه دست و زیر بغل با تزریق بوتاکس بهبود می یابد.

تزریق سم بوتولینوم را همرا با تزریق ژل
تزریق سم بوتولینوم را همرا با تزریق ژل

چرا پزشک خوب متخصص بوتاکس توصیه می کنند بعد از عمل بوتاکس نباید خوابید؟

بوتاکس روشی است با کمترین عوارض برای از بین بردن چین و چروک به خصوص در قسمت پیشانی-خط اخم و اطراف چشم. پزشک متخصص توصیه می کند بعد از عمل تزریق بوتاکس تا حدود 6 ساعت نخوابید و سر را نیز به سمت جلو خم نکنید.

درست است که بوتاکس یکی از راحت ترین  روش برای از بین بردن چین و چروک است که در آن بیمار با کمترین عوارض به راحتی به پوستی صاف دست پیدا می کند ولیکن برای رسیدن به پوستی صاف در روش تزریق بوتاکس می بایست توصیه های پزشک متخصص بوتاکس را رعایت کنید این توصیه ها عبارتند از:

چرا پزشک خوب متخصص بوتاکس توصیه می کنند بعد از عمل بوتاکس نباید خوابید؟
چرا پزشک خوب متخصص بوتاکس توصیه می کنند بعد از عمل بوتاکس نباید خوابید؟

– بعد از تزریق بوتاکس از کمپرس سرد بر روی نواحی که تزریق بوتاکس انجام شده استفاده کنید.

– در ساعات ابتدایی بعد از تزریق چندین بار پیشانی را باز و بسته کنید تا به این طریق مواد بوتاکس بهتر و بیشتر جذب شود.

– پزشکان شدیدا توصیه می کنند تا حدود 6 ساعت بعد از تزریق بوتاکس نخوابید و یا اینکه به هیچ عنوان دراز نکشید زیرا این امکان وجود دارد که ماده بوتاکس جابه جا شود و در قسسمت های مدنظر جذب نشود. بهتر است در چند ساعت ابتدایی در حالت ایستاده و یا نشسته باشید.

– به مدت 1 روز بعد از انجام تزریق بوتاکس از دوش گرفتن خودداری نمایید زیرا آب گرم موجب از بین رفتن اثر بوتاکس می شود.

– اگر ناحیه ای که عمل تزریق را انجام داده اید متورم شده به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا استفاده از کمپرس سرد تا چند ساعت تا دو روز بعد از انجام تزریق ورم ها را از بین می برد.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

کاربردهای درمانی بوتاکس که توسط پزشک خوب متخصص بوتاکس انجام می شوند کدامند؟

بسیاری از اشخاص به خصوص زنان تزریق بوتاکس را به عنوان روشی برای از بین بردن چین و چروک می شناسند . ولیکن این شیوه علاوه بر اینکه چین و چروک را از بین می برد برای درمان بسیاری ار مشکلات نیز کاربرد دارد .

کاربردهای درمانی بوتاکس که توسط پزشک خوب متخصص بوتاکس انجام می شوند کدامند؟
کاربردهای درمانی بوتاکس که توسط پزشک خوب متخصص بوتاکس انجام می شوند کدامند؟

فواید بوتاکس در درمان بیماری ها

هنگامی که درباره بوتاکس بحثی می شود در ذهن بیشتر افراد عمل زیبایی نقش می بندد و بر این باورند که تزریق ژل بوتاکس برای مصارف زیبایی است . ولیکن پزشک متخصص بوتاکس از این نوع سم برای درمان بسیاری از بیماری های ناتوانی جسمی استفاده می کند.

پزشک متخصص بوتاکس از سم بوتالینوم با دوز و مقدار کم برای در مان بیماری هایی مانند فلج مغزی و افسردگی استفاده می کند.

فواید بوتاکس در درمان بیماری ها
فواید بوتاکس در درمان بیماری ها

تاثیرات بوتاکس

بسیاری از پزشکان اعلام کرده اند که که بیشتر از نیمی از  استفاده های بوتاکس در درمان بیماری ها می باشد . بوتاکس با با ضعیف کردن و یا از بین بردن کامل حرکت برخی از عضلات در درمان بیماری ها کمک زیادی می کند.

مطابق نظریه پزشکان تزریق بوتاکس و اثر آن رو نواحی مختلف بدن با هم فرق دارد و معمولا مدت زمان این تاثیر گذاری از 3 تا 12 ماه می باشد.

تاثیرات بوتاکس
تاثیرات بوتاکس

همچنین پزشکان متخصص بوتاکس می گویند که تزریق بوتاکس بایستی تکرار شود که البته تکرار تزریق به دلیل هزینه های زیادی که دارد امکان پذیر نمی باشد.

در کل می توان چنین برداشت نمود که بوتاکس در زمینه پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری ها پر کاربرد می باشد که در ادامه این مقاله به کاربرد های آن خواهیم پرداخت:

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

فواید درمانی بوتاکس چه مواردی است :

  • تنظیم ضربان قلب
  • درمان بسیاری از بیماری های افسردگی
  • درمان میگرن
  • درمان تعرق شدید
  • درمان ناهنجاری های صدا
  • تسکین درد کمر
فواید درمانی بوتاکس چه مواردی است :
فواید درمانی بوتاکس چه مواردی است :

نکاتی که باید در باره تزریق بوتاکس که در کلینیک های معتبر و توسط پزشک خوب متخصص انجام می شود بدانیم کدامند؟

همان گونه که قبلا نیز گفتیم بوتاکس نوعی دارو است که از سم تولید می شود که این سم را با نام بوتولینوم می شناسند . این ماده دارویی از لحاظ پزشکی برای درمان های عضلانی به کار می رود. از نظر درمان زیبایی از این دارو برای از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. سم بوتولینوم تحت نام های تجاری ذیل شناخته می شود:

  • بوتاکس، ویستابل
  • دیسپورت
  • Bocouture، Xeomin
  • Myobloc

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

حقایقی درباره بوتاکس:

در ادامه این مقاله برخی از نکات کلیدی درباره بوتاکس را با هم مرور خواهیم کرد:

  • بوتاکس یکی از محبوب ترین درمان ها برای جراحی زیبایی است و معمولا بالغ بر 6 میلیون درمان بوتاکس در طی سال انجام می شود.
  • بوتاکس نوعی سم عصبی است که از کلستریدیوم بوتولینوم به وجود می آید که نوعی ارگانیسم در محیط طبیعی به حساب می آید و در شرایط محیطی خود غیرسمی می باشد.
  • ماده تزریقی بوتاکس (سم بوتولینوم) برای از بین بردن چین و چروک هایی که در پوست به وجود آمده است مورد استفاده قرار می گیرد و انجام این عمل با فلج کردن عضلات صورت می گیرد.
  • همان گونه که در نکته قبل گفتیم ماده تزریقی بوتاکس حاوی سم بوتولینوم می باشد که این سم می تواند نوعی پروتیین نیز به شمار بیاید که دارای خواص دارویی مفیدی باشد.

سم بوتولینوم برای درمان موارد ذیل نیز تایید و به کار می رود:

  • بلفارواسپاسم( اسپاسم پلک‌ها)
  • دیستونی چرخشی ایدیوپاتیک گردن (اسپاسم شدید عضلات شانه و گردن)
  • میگرن مزمن
  • تعریق شدید (هایپرهیدروز آگزیلاری اولیه شدید)
  • انحراف چشم (استرابیسموس)
  • انقباض بالا تنه پس از سکته مغزی
  • بی اختیاری ادرار ناشی از بیش فعالی عضله دیواره مثانه
  • پرکاری مثانه
  • اسپاسم نیمه صورت
  • خطوط چین و چروک بین ابروها
  • چین و چروک گوشه چشم

از بوتاکس برای مورد ذیل نیز استفاده می شود :

  • آشالازی (مشکل مری است که علائمی مانند دشواری بلع ایجاد می‌کند)
  • شقاق و آنیسموس (اختلال عملکرد عضله منقبض کننده مقعد)
  • سیالوره (آبریزش دهان)
  • رینیت آلرژیک (التهاب مخاط بینی)
  • اختلال عملکرد عضله منقبض کننده اودی
  • فلج مغزی
  • دیستونی فک پایین (انقباض قدرتمند فک، صورت یا زبان)
  • دیستونی حنجره (انقباض قدرتمند تارهای صوتی)
از بوتاکس برای مورد ذیل نیز استفاده می شود :
از بوتاکس برای مورد ذیل نیز استفاده می شود :

واکنش بدن در برابر تزریق بوتاکس چگونه است؟

بدن به راحتی تزریق سم بوتولینوم را تحمل می کند ولیکن ممکن است استفاده از آن دارای عوارض کمی باشد بسیار به ندرت پیش می آید که به دلیل مسائل ژنتیکی در برخی افراد این دارو واکنش غیرطبیعی و خفیف از خود نشان دهد.

تقریبا 1 در صد از اشخاصی که از سم بوتولینوم نوع A را دریافت می کنند نوعی انتی بادی در بدنشان ایجاد می شود که باعث بی اثر شدن درمان می شود . و کسانی که از سم بوتولینوم نوع B استفاده می کنند( برای دیستونی گردن) گسترش آنتی بادی ها 44 درصد افزایش می یابد .

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

آیا تزریق بوتاکس در زیبایی افراد موثر است؟

هر شخصی میل دارد از ان چیزی که هست زیباتر باشد و میل دارد این ویژگی را در خود به بهترین نحو ارتقا دهد . با گذشت زمان و بالا رفتن سن بر روی پوست چین و چروک هایی به وجود می آید که این امر می تواند زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار دهد

البته به غیر از افزایش سن عوامل دیگری مثل نور افتاب- اخم کردن و عادت های خنده در ایجاد خطوط و چروک بر روی صورت تاثیر می گذارد .

 

تزریق بوتاکس نزدیک پزشک خوب متخصص می تواند نوعی عامل دفاعی برای پوست باشد که در برابر چین و چروک در امان باشد و در نتیجه فرد به دلیل چین و چروک های به وجود امده در صورت زیباییش را از دست ندهد.

حال این سوال ممکن است پیش بیاید که آیا تزریق بوتاکس ضرر دارد و یا عوارض تزریق بوتاکس چیست ؟ در ادامه مقاله این مورد را بررسی خواهیم کرد.

نتیجه مثبت از تزریق بوتاکس فقط زمانی به درستی خود را نشان می دهد که عمل تزریق نزد یک پزشک متخصص بوتاکس و در یک کلینیک معتبر انجام شده باشد در این صورت شاهد عوارض بد به دلیل تزریق نادرست نخواهیم بود.

اشخاصی که میل دارند برای جوان سازی پوست از بین بردن چین و چروک از تزریق بوتاکس استفاده کنند می بایست نکات ذیل را مدنظر داشته باشند تا از عمل تزریق نتیجه مناسب و بهتری را بگیرند.

کاربردهای زیبایی بوتاکس :

  • رفع چین و چروک های حرکتی و متوقف کردن پیشرفت چروک های ثابت مثلا در پیشانی،دور چشم ، خط اخم
  • بالا بردن ابروها
  • کاهش نمایش لثه هنگام خندیدن
  • بالا بردن نوک بینی
  • بهبود افتادگی قسمت تحتانی صورت در کنار تزریق فیلرها و چربی
  • کاهش خطوط عرض گردن
  • کاهش چین های عمودی گردن
  • بهبود چین های چانه

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

نکات مهم در مورد بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از راه های جوان سازی و از بین برنده چین و چروک پوست است که در مقایسه با دیگر عمل های پوست هزینه کمتری دارد و به راحتی در مطب پزشک انجام می شود . مسئله ای که در مورد بوتاکس با اهمیت است این است که شکل ظاهری فرد بعد از انجام تزریق طبیعی باشد

مورد مهم دیگر درباره بوتاکس این است که نشانه های لکه بر پوست به جا نمی ماند، فرم ابروها را زیاد تغییر نداده و پوست را به اندازه ای تحت تاثیر قرار نمی دهد که نتواند هیچ کدام از حالات شادی و غم و خشم را در چهره نشان دهد .

بوتاکس :همان طور که در مطالب قبل تر نیز گفتیم بوتاکس نوعی سم است که موجب می شود عضلات و ماهیچه های صورت شل شوند . این سم در واقع نوعی پروتیین است که به وسیله نوعی باکتری به وجود می آید.

بوتاکس خطوط و چروک های صورت را از بین می برد ، و تا حدودی اجازه به وجود امدن چروک های جدید را نمی دهد .

تزریق بوتاکس در بینی اگر توسط پزشک خوب متخصص انجام شود می تواند تا حدودی موجب تغییر شکل بینی شود . تزریق بوتاکس در ناحیه ابرو نیز حالت ابرو را تغییر می دهد. پس از انجام عمل تزریق بوتاکس امکان دارد پوست دچار قرمزی-تورم-التهاب در ناحیه که تزریق انجام گرفته شود که این موارد بعد از گذشت 1 هفته از بین خواهد رفت .

برای جلوگیری از عوارض تزریق بوتاکس به پیشانی ، پس از این که عمل تزریق کاملا انجام شد آن نواحی را با کیسه یخ سرد کنید. بهتر است قبل از انجام تزریق بوتاکس از پمادهای بی حسی استفاده کنید تا درد کمتری را احساس کنید.

برای جواب دادن به این سوال که آیا تزریق بوتاکس عوارض دارد؟ این گونه می توان جواب داد که اگر تزریق از طریق پزشک متخصص بوتاکس انجام شود عوارضی نداشته و حتی عمل تزریق نیز به بهترین شکل ممکن انجام می شود به گونه ای که بیمار بعد از انجام تزریق و مشاهده نتیجه رضایت کامل را خواهد داشت

تزریق به وسیله افراد غیرمتخصص

ولی اگر تزریق به وسیله افراد غیرمتخصص با اندازه اشتباه و در نقاطی از صورت که برای تزریق مناسب نیست و نیز در مکان های غیر بهداشتی انجام شود بدون شک عوارض وخیمی را از خود به جای می گذارد .

هرگونه سوالی در باره تزریق بوتاکس دارید ان را از پزشک متخصص بوتاکس بپرسید ، در صورتی که بعد از انجام تزریق احساس کردید که مشکلی پیش امده و یا احساس کردید از روند معمول خارج شده بایستی با دکتر خود تماس بگیرید

به عنوان مثال افتادگی پلک بعد از انجام تزریق بوتاکس امری طبیعی نبوده و  از نشانه های تزریق نادرست و عوارضی است که ممکن است به دلایل مختلفی به وجود امده باشد و می بایست سریعا به پزشک اطلاع داده شود.

بعد از انجام عمل تزریق بوتاکس توسط پزشک خوب متخصص بوتاکس ، به مدت 7 الی 14 روز چین و چروک که بر روی صورت نمایان بود حذف می گردد و بیمار می تواند نتیجه را به خوبی در صورت خود مشاهده کند در واقع به همین علت است که پزشکان بعد از گذشت یک ماه از انجام تزریق را برای ترمیم توصیه می کنند تا چنانچه ناحیه ای از پوست نیاز به تزریق بوتاکس داشت ان را اعمال نماید .

اگر بعد از گذشت 2 هفته تا یک ماه هیچ گونه تغییری را در صورتتان احساس نکردید پس مواد استفاده شده استاندارد نبوده و قطعا مواد نامرغوبی بوده است.

عمل تزریق بوتاکس وقتی که با مواد با کیفیت و مرغوب را پزشک متخصص بوتاکس انجام می دهد علاوه بر این که بعد از گذشت یک ماه اثار ان را بر روی پوست خود مشاهده می کنید می تواند زیبایی صورت شما را در حد لیفت صورت برایتان رضایت بخش نماید بدون این که جای هیچ گونه زخمی را بر روی پوست شما بر جای بگذارد .

نکته ای که در مورد بوتاکس باید بدانید این است مدت زمان استفاده ان محدود است و معمولا بین 3 تا 8 ماه اثر بوتاکس بسته به نوع مواد آن باقی می ماند و بعد از گذشت این مدت زمان می بایست مجددا تزریق انجام شود.

میزان تزریق بوتاکس را پزشک متخصص تعیین می کند . در زمان تزریق و یا بعد از ان امکان دارد کمی احساس درد داشته باشید ولی به صورت کلی عمل تزریق بوتاکس در فعالیت های روزمره شما خللی ایجاد نمی کند ، اثر واقعی بوتاکس بعد از گذشت 7 الی 14 روز نمایان می شود ولیکن می توانید اثرات تزریق را در چند ساعت بعد نیز مشاهده کنید.

بد نیست بدانید که که تزریق بیش از اندازه بوتاکس کار درستی نیست ، در هر بار تزریق باید بیمار مقدار کمی بوتاکس رادریافت نماید تا چین و چروک هااز بین بروند .

تزریق بیش از حد نیاز بوتاکس موجب افتادگی پلک می شود که این مورد نه تنها زیبا نیست بلکه نوعی عارضه نیز می باشد . بوتاکس برای افرادی که چربی زیر چشم دارند مناسب نمی باشد زیرا عمل تزیرق بوتاکس موجب می شود که توده چربی بیشتر خود را نشان دهد.

همانگونه که گفتیم بوتاکس علاوه برای این که در از بین بردن چین و چروک موثر است و موجب می شود که شخص با انجام این عمل تزریق اعتماد به نفس پیدا کرده که زیبایی خود را از دست نداده است ممکن است که در جلسه مشاوره پزشک متخصص مواردی را به شما گوشزد کند که باید آن را به خاطر بسپارید و چنانچه با مشکلی بعد از عمل تزریق مواجه شدید حتما ان را به پزشک خود از اطلاع دهید.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

بوتاکس چه تاثیری در جوانسازی پوست دارد؟

روش های جوان سازی پوست شامل دو دسته می شود :

1- روش های درمانی

2- روش های پیشگیری

بوتاکس در دسته روش های پیشگیری قرار دارد . چین چروک صورت به دلیل عوامل گوناگونی به وجود می آید مثلا چین و چروک پیشانی و ما بین ابروها به دلیل جمع شدن عضلات است .

بوتاکس چه تاثیری در جوانسازی پوست دارد؟
بوتاکس چه تاثیری در جوانسازی پوست دارد؟

انقباض در ناحیه پیشانی موجب به وجود امدن خطوط و چین می شود با شل شدن عضلات پوست نیز صاف می شود . ولی با گذشت زمان و تکرار انقباضات جای خطوط و چین ها باقی می ماند به صورتی که حتی وقتی انقباض نیز وجود نداشته باشد اثر چین ها رو پیشانی وجود دارد و قابل دیدن است.

جهت این موضوع که یک عضله بتواند منقبض گردد نیاز است که موج های عصبی از راه عصب به عضله بروند ، در واقع بوتاکس از ورود جریان از عصب به عضله ممانعت می کند لذا عضله دیگر توانایی انقباض را نخواهد داشت و شل می شود .

بوتاکس عصب های حرکتی  صورت را موقت فلج می کند و تاثیری بر روی عصب های حسی ندارد پس بعد از عمل تزریق بوتاکس حس  محلی که تزریق انجام شده  تغییری نمی کند.

چگونگی افتادگی پلک در اثر تزریق بوتاکس :

در موقع تزریق بوتاکس برای حذف کردن چین و چروک های ناحیه پیشانی ، پزشکانی که در این زمینه تخصص و تجربه لازم را نداشته باشند تزریق مقدار کمی از مواد بوتاکس را انجام می دهند که این امر باعث شل شدن ابرو و پلک می شود

برای این که از ان اتفاق جلوگیری شود می بایست فقط تزریق بوتاکس فقط در نیمه بالایی پیشانی (عضله فرونتالیس) انجام گیرد.

بیماران جوان درد ناشی از تزریق بوتاکس در ناحیه عضله فرونتالیس برایشان قابل تحمل است ولیکن در بیمارنی که سن بالای 50 سال دارند انجام این تزریق به صورت اشتباه موجب افتادگی پلک و ابرو می  شود.

برای این که دچار این عارضه نشوید و در ناحیه پلک و ابرو افتادگی ایجاد نشود می بایست تزریق بوتاکس در قسمت پیشانی با دقت و یه اندازه لازم و صورت سطحی انجام شود.

پس چنین می توان نتیجه گیری کرد که اگر تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی به اندازه لازم و با استفاده از روش های مناسب و توسط پزشک با تجربه و دارای مهارت انجام شود هرگز افتادگی پلک و ابرو اتفاق نمی افتد.

مزایای بوتاکس :

تزریق بوتاکس علاوه بر اینکه در جوانسازی پوست موثر است دارای مزایای دیگری می باشد که عبارتند از:

مزایای بوتاکس :
مزایای بوتاکس :

1- عدم نیاز به بستری و بیهوش شدن

2- روشی غیرتهاجمی

3- هزینه کمتر نسبت به جراحی های زیبایی

4- عدم وجود دوره ی نقاهت

5- درد بسیار کم

6- راحتی بیمار پس از انجام تزریقات بوتاکس

7- مشاهده ی نتیجه عمل بلافاصله پس از تزریق

شما در حال مطالعه مقاله بهترین متخصص بوتاکس در شرق تهران هستید

چه اقداماتی برای جلوگیری از افتادگی پلک در اثر بوتاکس باید انجام داد؟

مهم ترین توصیه برای این که به این عارضه دچار نشوید این است که تزریق بوتاکس را نزد پزشک متخصص بوتاکس و در کلینیک های دارای مجوز و مطرح همچون کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد انجام دهید و توصیه دیگر این که هرگز از برندهای ناشناخته و نامرغوب بوتاکس استفاده نکیند . قبل از انجام عمل تزریق حتما از پزشک خود درخواست کنید از بهترین و معتبرترین مارک برای شما استفاده کند.

البته باید بدانید که گاهی حتی در صورت استفاده از مرغوبترین مارک بوتاکس و تزریق آن در محل مناسب امکان دارد موجب افتادگی پلک شود که این اتفاق دائمی نیست و بعد از گذشت چندین روز از بین می رود.

افتادگی پلک در چنین مواقعی در طی گذشت 4 الی 6 هفته کاملا از بین می رود واقعیت این است که اثرات ناخواسته برا اثر تزریق بوتاکس بسیار سریع از بین می روند چون در به وجود آمدن ان ها از مقدار کمی ماده تزریقی استفاده شده است .

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید