میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم
بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم

لیست موضوعات

بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم

در این مقاله به بررسی روش های پیدا کردن و آشنایی با بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم پرداخته ایم. هم چنین در مورد جراحی لابیاپلاستی و روش های این عمل و هم چنین مزایایی که عمل جراحی لابیاپلاستی از نظر درمانی و روانی برای بیمار دارد، نیز توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم
بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم

اگر به دنبال بهترین دکتر لابیاپلاستی هستید پیشنهاد می کنیم به زر کلینیک مراجعه کنید و یا با شماره تلفن این کلینیک که در انتهای همین مقاله درج شده است تماس بگیرید.

کاربر گرامی، زرکلینیک در تهران ،منطقه پاسداران میدان هروی واقع گردیده است.
شما به این دلیل به این صفحه هدایت شده اید که خدمات زیبایی زنان در شهر خود (قم) را جستجو نموده اید.
چناچه مایل هستید خدمات مورد جستجوی خود (لابیاپلاستی) را در یکی از بهترین کلینیک های پایتخت دریافت نمایید با مشاورین ما تماس بگیرید.
مشاورین ما پیشنهادات ویژه ای برای مراجعین شهرستان دارند.
پس همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 161 930 22 021  –  09127379893

با توجه به اینکه عمل جراحی لابیاپلاستی جزء جراحی های پر طرفدار امروزی است که به خصوص در میان زنان جوان به مقدار زیاد انجام می گیرد؛ آشنایی با چگونگی این جراحی و موارد خاصی که در مورد آن وجود دارد، می تواند، به نتیجه بهتر عمل کمک کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم اطلاعات لازم را ارائه کنیم.

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی چه مزایایی دارد؟

برای انجام عمل لابیاپلاستی چه افرادی در اولویت می باشند؟

به چه دلیل عمل لابیاپلاستی انجام می شود؟

علت بزرگ و متورم شدن لبه های واژن چیست؟

نحوه انجام عمل لابیاپلاستی به چه صورت است؟

عمل لابیاپلاستی با بی حسی انجام می گیرد یا بی هوشی؟

تاثیر عمل لابیاپلاستی در تغییرات میل جنسی چیست؟

عمل لابیاپلاستی به چه روش هایی انجام می گیرد؟

کدام روش انجام لابیاپلاستی مناسب تر است؟

عمل لابیاپلاستی برای چه افرادی ممنوع است؟

آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می گیرد؟

بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم چه روش هایی وجود دارد و چه اقداماتی باید انجام داد؟

پیش از عمل لابیاپلاستی چه مراقبت هایی مورد نیاز است؟

دوران نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی چگونه است؟

عوارض و خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟

آیا برای انجام عمل لابیاپلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟

 

لابیاپلاستی چیست؟

در این بخش از نوشتار بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم به بررسی آشنایی با لابیاپلاستی خواهیم پرداخت.

اندام جنسی زنانه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این بخش ها لابیا است. لابیا، یک بخش از اندام جنسی در زنان است که در دهانه واژن قرار گرفته و قابل مشاهده است.

فیزیولوژی لابیا

بخش بیرونی دهانه واژن که قابل دیدن است را لابیا می نامند. 2 نوع لابیا در بانوان موجود است که از لابیا ماژور یا بیرونی که از لحاظ سایز بزرگ تر است و بخش قابل مشاهده را تشکیل می دهد و لابیا مینور تشکیل شده است، لابیا مینور بسیار کوچک تر از لابیا ماژور است و ورودی واژن را تشکیل می دهد. لابیا مینور بخش تاشده ای است که بین لابیا بیرونی قرار گرفته است، هم چنین این بخش از لابیا، میزراه را نیز احاطه کرده است.

سطح لابیا ماژور با مو پوشانده شده و از ساختارهای تولید مثلی محافظت می کند. به طور کلی لابیا از کلیتوریس و دهانه واژن و هم چنین از بخش های مجاری پیشاب محافظت می کند و دربردارنده این بخش هاست. از نظر معنایی در لاتین لابیا به معنای لب است.

لابیاپلاستی

لابیا بیرونی از استخوان واژن تا پرینه را پوشش می دهد و از ساختارهای حساسی مانند دهانه واژن و کلیتوریس محافظت می کند. لابیا مینوا یا مینور بخش بسیار کوچک تری از لابیا ماژور است که از نظر رنگ نیز با این بخش تفاوت های زیادی دارد.

این بخش تاخورده در بعضی از افراد به دلایل مختلف دارای اندازه بزرگتر از حالت عادی می باشد و در زندگی روزمره نیز اختلالاتی ایجاد می کند.

به عنوان مثال در زمان ورزش کردن باعث آزار و خارش در فرد می شود، یا با اختلال در ترشحات واژن، عفونت هایی را در این ناحیه ایجاد می کند.

چین و چروک و افتادگی های موجود در این بخش را می توان توسط عمل جراحی به نام لابیاپلاستی درمان کرد و از بین برد. این عمل از جمله پر طرفدارترین عمل های زیبایی است که به خصوص در میان زنان جوان طرفدار بیشتری دارد.

در عمل لابیاپلاستی، پزشک لابیا مینور را تحت جراحی قرار می دهد که باعث زیبا شدن آلت تناسلی می شود. در ایران نیز عمل لابیاپلاستی در تمام شهر ها انجام می شود، اما کیفیت انجام عمل از اهمیت زیادی برخوردار است.

دکتر زرگنج فرد، از بهترین پزشکانی هستند که این جراحی را در تهران انجام می دهند و هموطنانی که در شهرهای اطراف تهران ساکن هستند، می توانند برای تجربه عملی خوب و موفق به ایشان مراجعه کنند.

لابیاپلاستی
لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی چه مزایایی دارد؟

در این بخش از نوشتار بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم به بررسی آشنایی با مزایا و فواید لابیاپلاستی خواهیم پرداخت.

هر عمل جراحی مزایا و معایبی دارد. معمولا بزرگترین مزیت یک عمل جراحی، درمان شدن عارضه ای است که به علت آن تن به عمل جراحی داده شده است. هم چنین برخی مزایای دیگر در نتیجه عر عمل جراحی ممکن است، وجود داشته باشد.

مزایای لابیاپلاستی در زیبایی

تاثیر انجام لابیاپلاستی در زیبایی در ظاهری است که اندام جنسی به طور معمول بعد از این عمل پیدا می کند. بعد از انجام جراحی لابیاپلاستی به طور معمول واژن کوچک تر شده و ظاهری زیباتر و جوان تر پیدا می کند.

به منظور زیباسازی این ناحیه معمولا، بافت های تیره و آویزان که در لبه های واژن قرار می گیرند را تحت عمل قرار می دهند و برای تغییر ظاهر مقدار مورد نیاز را از این بافت ها حذف می کنند تا در نهایت این جراحی یک لایه مخاطی نرم و سبک به عنوان حائل میان لابیا ماژور و مینور قرار گیرد تا از اصطکاک این دو لایه جلوگیری کند.

مزایای لابیاپلاستی در راحتی زندگی

در راحتی زندگی نیز این عمل تاثیر بسیار زیادی دارد. هنگامی که لبه های واژن بیش از حد معمول بیرون زده باشند، پوشیدن برخی از لباس های چسب، مانند لباس شنا یا لباس های مخصوص ورزش سخت می شود و احساس ناراحتی از پوشیدن این لباس ها ایجاد می شود و حتی گاهی اوقات ممکن است، این بخش ها سبب ایجاد فشار بر لبه های بیرونی شوند و موجب خارش و زخم شدن این ناحیه گردند.

معمولا با انجام جراحی لابیاپلاستی فشار از این ناحیه تا حد زیادی برداشته می شود و انجام فعالیت هایی که تا پیش از این مختل شده بود به سادگی میسر می شود.

مزایای لابیاپلاستی در افزایش اعتماد به نفس

زیبایی تاثیر مستقیمی در افزایش اعتماد به نفس زنان دارد. این زیبایی برای زنان نه تنها در صورت، بلکه در کل بدن حائز اهمیت است. زنانی که با بدن خود احساس راحتی می کنند و از ظاهر بدن و اندام خود رضایت دارند، معمولا احساس اعتماد به نفس بالاتری دارند. لابیا و بیرون زدگی لبه های واژن در بیشتر زنان اعتماد به نفس را کاهش می دهد.

این مشکل به خصوص در زنانی که سابقه زایمان های زیاد و پشت سر هم داشته اند بیشتر دیده می شود و در زندگی جنسی آن ها نیز اختلال ایجاد می کند. در حالیکه لابیاپلاستی با حل ظاهر این قسمت اعتماد به نفس ایجاد رابطه را نیز تا حد زیادی افزایش می دهد.

مزایای لابیاپلاستی در رابطه جنسی

اولین تاثیر لابیاپلاستی در بهبود رابطه جنسی، ظاهر بهتر و اعتماد به نفس بالاتری است که زن بعد از انجام این جراحی پیدا می کند. تصور بسیاری از افراد این است که بعد از انجام جراحی لابیاپلاستی میل جنسی کاهش پیدا می‌کند، در حالی که این طور نیست و حتی با از بین رفتن بافت های اضافه در اطراف واژن، لذت جنسی میتواند بیشتر از قبل نیز شود.

به علاوه با پیدا کردن ظاهر زیبا در این ناحیه زن میل و ترغیب بیشتری برای انجام رابطه جنسی دارد. در نتیجه عمل، تبحر پزشک نقش اساسی دارد. دکتر زرگنج فرد از بهترین پزشکان در زمینه این نوع جراحی می باشند.

مزایای لابیاپلاستی در رابطه جنسی
مزایای لابیاپلاستی در رابطه جنسی

برای انجام عمل لابیاپلاستی چه افرادی در اولویت می باشند؟

لابیاپلاستی در بیشتر موارد به عنوان یک جراحی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و در بعضی موارد در دسته عمل های ترمیمی و به منظور درمان مورد استفاده قرار می گیرد. در انجام عمل لابیاپلاستی بعضی از افراد نسبت به سایرین در اولویت هستند.

کاهش و سرکوب میل جنسی

در بعضی از افراد، بزرگ بودن و ظاهر نازیبایی که واژن به دلیل بیرون زدگی لابیا پیدا می کند، باعث می شود که برای انجام رابطه جنسی تمایلی نداشته باشند و حتی میل جنسی خود را سرکوب کنند.

حتی گاهی اوقات این مشکل در اندام جنسی باعث احساس ساییدگی لبه های واژن شده و رابطه جنسی را آزاردهنده می کند. اینگونه افراد با انجام عمل لابیاپلاستی می توانند ظاهر زیبایی به واژن خود داده و رابطه جنسی را برای خود و شریکشان لذت بخش تر کنند.

افرادی که این مشکل باعث گوشه گیری آن ها شده است

بزرگ بودن لابیا، بسیاری از اوقات در لباس هایی که فرد می پوشد نیز تاثیرگذار است. بعضی از لباس ها مانند شلوارهای جین یا لباس شنا، به طور کامل به بدن می چسبند و در صورت بزرگ بودن و بیرون زدگی لابیا فرد احساس معذب بودن می کند.

گاهی اوقات این مشکل در زنان باعث ایجاد زخم و سوزش به خصوص در تابستان در اندام تناسلی می شود و بیرون رفتن و انجام فعالیت های روزمره ساده را برای فرد دشوار می کند و باعث می شود، فرد تمایلی به انجام بسیاری از فعالیت ها نداشته باشد. اینگونه افراد نیز برای انجام جراحی لابیاپلاستی نسبت به سایرین در اولویت می باشند.

بیماران

هرچند در بیشتر مواقع عمده ترین مشکل بزرگ بودن لابیا در ظاهر و برخی از فعالیت های جسمی فرد است، با این حال در بعضی افراد این مشکل می تواند باعث بیماری شود.

به عنوان مثال، بزرگ بودن لابیا در بعضی شرایط باعث جلوگیری از ترشحات واژن می شود. ترشحات واژن با ایجاد محیط مرطوب در دهانه واژن و آنزیم هایی که دارند، از عفونت این ناحیه جلوگیری می کنند، در حالیکه با جلوگیری از ترشح احتمال عفونت بالاتر رفته و فرد به عفونت واژینال مبتلا می شود. در این شرایط برای درمان عفونت و جلوگیری از مشکلات دیگر بهتر است که عمل لابیاپلاستی انجام شود.

افرادی که زایمان های متعدد داشته اند

زایمان های متعدد به خصوص زایمان های طبیعی تا حد زیادی باعث افتادگی لبه های بیرونی واژن می شوند. در اثر زایمان طبیعی و خروج نوزاد معمولا لابیا مینور تا حدی کشیدگی پیدا می کند.

در صورتی که پوست بدن خاصیت ارتجاعی خوبی داشته باشد، تاثیر چندانی در ظاهر این ناحیه نخواهد داشت، اما در بانوانی که به دلیل سن زیاد، تغذیه نا مناسب یا فعالیت های بدنی پوست خوبی ندارند زایمان طبیعی باعث افتادگی لابیا می شود.

اینگونه افراد نیز در اولویت انجام جراحی لابیا پلاستی می باشند. به عنوان یکی از جراحان خوب در زمینه عمل لابیاپلاستی می توان از دکتر زرگنج فرد نام برد.

افرادی که زایمان های متعدد داشته اند
افرادی که زایمان های متعدد داشته اند

به چه دلیل عمل لابیاپلاستی انجام می شود؟

همان طور که گفته شد، بزرگی و افتادگی لابیا می تواند مشکلات زیادی را منجر شود. ظاهر نازیبا و ناخوشایند، احساس شرمندگی و کاهش اعتماد به نفس و. . . از جمله مشکلاتی هستند که در زندگی فرد اختلال ایجاد کرده و باعث انجام جراحی لابیاپلاستی می شوند.

متقارن سازی و تغییر ظاهر

هنگامی که فرد به بزرگی لابیا دچار می شود، ظاهر واژن به طور کلی دچار تغییر می شود. به خصوص افرادی سابقه زایمان های طبیعی و پشت سر هم دارند، بیشتر از سایرین دچار افتادگی لبه های واژن و بیرون زدگی لابیا می شوند.

این افراد معمولا به دلایل مختلفی مانند تغییر ظاهر و از بین بردن لبه ها، متقارن سازی لبه ها که ممکن است، به اندازه های مختلف بیرون زده باشند و هم چنین تغییر رنگ و رفع تیرگی واژن اقدام به انجام عمل لابیاپلاستی می کنند.

رفع مشکلات و بیماری ها

بیماری هایی نظیر عفونت و مشکلاتی مانند سوزش، سایش و خارش لبه های واژن در اثر بزرگ شدن لابیا مینور از جمله دلایلی هستند که پزشک برای درمان آن ها لابیاپلاستی را توصیه می کند. به خصوص در فصل تابستان که تعرق بدن بیشتر است، این مشکلات شدت پیدا می کنند و تا حدی پیش می روند که باعث زخم در این ناحیه می شوند. به همین منظور انجام عمل لابیاپلاستی برای حل اینگونه مشکلات صورت می گیرد.

بهبود رابطه جنسی و روابط اجتماعی

روابط جنسی و زناشویی از مهمترین قسمت ها در زندگی یک زن و مرد هستند. در صورتی که فرد دارای لابیا بزرگی باشد، به دلایل مختلفی مانند شرمندگی و خجالت و هم چنین درد و آزاری که در اثر سایش لابیا در طول روز دیده است، از انجام رابطه جنسی خودداری کند یا در صورت رابطه، رابطه ای با درد و به سختی را انجام دهد. در این گونه شرایط نیز عمل لابیاپلاستی برای حل مشکل پیشنهاد می شود.

بهبود رابطه جنسی و روابط اجتماعی
بهبود رابطه جنسی و روابط اجتماعی

علت بزرگ و متورم شدن لبه های واژن چیست؟

واژن دارای لبه های بیرونی بزرگ و قابل مشاهده و لبه های درونی کوچک تر است. هم لابیا بیرونی و هم لابیا درونی ممکن است، دچار تورم شوند و در نتیجه این تورم بزرگی و افتادگی واژن رخ دهد. این تورم علائم مختلفی دارد و مشکلات متعددی را به وجود می آورد و می تواند در تمام جنبه های زندگی فرد تاثیرگذار باشد. تورم و بزرگ شدن لبه های واژن به علل مختلفی اتفاق می افتد.

واژینیت و عفونت باکتریایی

یکی از اصلی ترین علت ها در تورم ناگهانی واژن، عفونت باکتریایی است. این عفونت تقریبا در اکثر زنانی که در سنین باروری هستند، دیده می شود، اما به طور دقیق تر 30 درصد زنان در سنین باروری این مشکل را دارا هستند. معمولا به هم خوردن تعادل در رشد باکتری ها باعث عفونت در ناحیه واژن می شود.

هنگامی که رشد باکتری ها به خاطر تعادل به هم می خورد PH واژن باعث رشد بیشتر باکتری های مضر به جای باکتری های مفید می شود که در نتیجه آن بزرگ شدن واژن رخ می دهد. دوش واژینال، استفاده از لوله برای پیشگیری از بارداری و استفاده نادرست از کاپ قاعدگی می توانند این مشکل را باعث شوند.

تریکوموناسیس

از دیگر دلایلی که به تورم و بزرگ شدن لبه های واژن منجر می شوند، این نوع عفونت است. این مشکل که یکی از عفونت های مقاربتی است، در گروه کمی از زنان در سن باروری مشاهده می شود و معمولا از طریق تماس جنسی رخ می دهد و دلیل به وجود آمدن آن یک انگل است. از علائم این مشکل می توان به خارش واژن، ادرار دردناک، التهاب لگن و. . . اشاره کرد.

تریکوموناسیس
تریکوموناسیس

عفونت قارچی

عفونت قارچی واژن از مشکلاتی است که زنان زیادی لااقل یک بار در عمر خود آن را تجربه کرده اند. این عفونت علائمی آزار دهنده مانند سوزش و خارش دارد و هم چنین باعث تورم لابیا می شود. در صورتی که این عفونت درمان نشود می تواند تشدید شده و گسترش پیدا کند و هم چنین باعث بیماری های خطرناک مانند سرطان دهانه رحم شود.

سلولیت

سلولیت یک نوع عفونت باکتریایی است که در داخل پوست ایجاد می شود. باکتری ها برای ایجاد این مشکل معمولا از طریق زخم به داخل لابیا وارد می شوند و سلولیت را ایجاد می کنند. این بیماری باعث تورم و ایجاد مشکل در لابیا می شود.

سایر موارد

دلایل دیگری نیز می توانند باعث بروز لابیا شوند. رابطه جنسی خطرناک، بیماری های مقاربتی، وجود اشیای خارجی در واژن مانند تامپون یا کاپ قاعدگی و. . . از دیگر دلایلی هستند که باعث تورم و بزرگ شدن لابیا می شوند و در صورت عدم کنترل این مشکل در نهایت برای درمان نیاز به عمل جراحی لابیاپلاستی می باشد.

دکتر زرگنج فرد از جمله پزشکان مجرب و حرفه ای است که در زمینه تشخیص مشکلات لابیا و جراحی لابیاپلاستی و سایر بیماری های زنان فعالیت دارد.

نحوه انجام عمل لابیاپلاستی به چه صورت است؟

پیشرفت علم و تکنولوژی در عمل لابیاپلاستی نیز بی تاثیر نبوده و همواره روش های جدیدی برای انجام این عمل به وجود آمده اند. لابیاپلاستی که به منظور حذف و برداشتن لبه های بیرون زده و آویزان از واژن انجام می شود، در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد که توسط پزشک زنان انجام می شود.

مراحل اولیه

در این عمل ابتدا پزشک معایناتی را برای تشخیص وضعیت و میزان محدوده ای که نیاز به برش دارد، انجام می دهد. در این معاینات هم چنین عفونت نیز تشخیص داده می شود.

در صورتی که پزشک در دهانه واژن تشخیص عفونت دهد، ابتدا عفونت درمان شده و سپس به انجام عمل لابیاپلاستی می پردازد. معمولا این عمل به صورت سرپایی و بدون بستری انجام می شود، در بسیاری از موارد بیمار نیازی به استراحت بعد از عمل ندارد.

انجام جراحی

لابیاپلاستی به روش های مختلفی انجام می شود، اما نکته ای که در تمام روش های جراحی لابیاپلاستی مشترک است، حذف شدن بخش های بیرونی لبه واژن و قرار دادن لایه ای مخاطی به منظور عدم اصطکاک میان لابیا ماژور و مینور است.

انتخاب روش جراحی لابیاپلاستی توسط پزشک و مطابق با نظر بیمار انجام می شود و حتی الامکان تلاش می شود تا بهترین و سریع ترین روش برای انجام این کار مورد استفاده قرار گیرد.

برای انجام مطمئن جراحی لابیاپلاستی تبحر و تجربه پزشک اهمیت زیادی دارد و باید توجه کرد که این جراحی را باید توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی انجام شد.

هموطنان ساکن در قم، جهت انجام جراحی توسط بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم، می توانند به تهران مراجعه کرده و این عمل را توسط دکتر زرگنج فرد که از بهترین پزشکان در زمینه بیماری های زنان می باشند، انجام دهند.

انجام جراحی
انجام جراحی

عمل لابیاپلاستی با بی حسی انجام می گیرد یا بی هوشی؟

جهت انجام عمل لابیاپلاستی مانند هر عملی نیاز به بی هوشی یا بی حسی است. این عمل بیشتر توسط بی حسی انجام می گیرد. بی حسی می تواند هم به صورت بی حسی موضعی و هم به صورت بی حسی نیمه هوشیار باشد.

بی حسی موضعی معمولا به وسیله مسکن های تزریقی انجام می گیرد. این که چه روشی برای بی حسی انتخاب شود، اهمیت چندانی ندارد و نهایتا در هر روش بی حسی اتفاق می افتد و فرد حین عمل احساس درد نخواهد داشت و در طول عمل راحت خواهد بود.

این که چه روشی برای جراحی لابیاپلاستی انتخاب شود، در نوع و محل برش های ایجاد شده در پوست تاثیرگذار است، با این حال برش پوست به گونه ای انجام می شود که تاثیری در عملکرد و شکل اصلی اندام تناسلی نداشته باشد.

معمولا در طول لابیاپلاستی، لابیا مینور تحت جراحی قرار می گیرد و اندازه آن قرینه می شود

معمولا در طول لابیاپلاستی، لابیا مینور تحت جراحی قرار می گیرد و اندازه آن قرینه می شود تا شکل مناسبی پیدا کند، البته بسته به درخواست خود بیمار این امکان وجود دارد که کلیتوریس نیز برداشته شود که در این صورت بی حسی طولانی مدت تر می شود تا در همان جراحی هر دو کار انجام شوند. به طور معمول لابیاپلاستی حدود دو ساعت زمان می برد و بیمار بعد از عمل نیاز به یک ساعت ریکاوری دارد و بعد از آن می تواند ترخیص شده و به زندگی عادی بازگردد.

البته در بعضی افراد که توانایی تحمل بی حسی نداشته یا نسبت به مواد بی حسی حساسیت دارند، امکان بیهوشی نیز وجود دارد. با این حال بیشتر افراد و پزشکان انجام این عمل به روش بی حسی را به دلیل سادگی و خطرات کمتر ترجیح می دهند.

معمولا در طول لابیاپلاستی، لابیا مینور تحت جراحی قرار می گیرد و اندازه آن قرینه می شود
معمولا در طول لابیاپلاستی، لابیا مینور تحت جراحی قرار می گیرد و اندازه آن قرینه می شود

تاثیر عمل لابیاپلاستی در تغییرات میل جنسی چیست؟

بزرگی و ظاهر لابیا در تمام بخش های زندگی یک زن تاثیر گذار است. با توجه به اینکه رابطه زناشویی و جنسی یکی از مهمترین قسمت ها در زندگی مشترک است، هر تغییری در اندام تناسلی می تواند در این رابطه تاثیر بگذارد. تغییر در ظاهر واژن و لابیا نیز از مسائل مهم تاثیرگذار در رابطه جنسی است.

پیش از لابیاپلاستی

البته باید توجه کرد که لابیا خود نقشی در کاهش یا افزایش میل جنسی ندارد، بلکه تاثیراتی که این مشکل بر روحیات فرد دارد، میل جنسی را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

معمولاً زیبایی برای هر زن از اهمیت زیادی برخوردار است و مهم نیست که این زیبایی در صورت باشد، یا اندام زن. هر کدام از قسمت های بدن که زیبایی آن تحت تاثیر قرار گرفته و از بین برود برای زنان ناراحت کننده ودشوار است و در روحیات آنها تاثیر بسیار زیادی دارد.

بزرگی لابیا نیز از جمله مشکلاتی است که اولین تاثیر خود را در زیبایی فرد می گذارد و در نتیجه در کاهش اعتماد به نفس فرد نقش اساسی دارد. افرادی که دارای لابیای بزرگ و متورم هستند، به دلیل تصوری که از ظاهر این ناحیه از بدن پیدا می کنند، تمایلی به برقراری رابطه جنسی و دیدن این ناحیه توسط شریک جنسی خود ندارند و در گذشت زمان میل جنسی خود را از دست می‌دهند.

پس از لابیاپلاستی

یکی از مشکلات دیگری که لابیای بزرگ و متورم برای زنان دارد، درد و سوزش زیاد در این ناحیه است که به خصوص در زمان رابطه جنسی این‌درد چند برابر میشود.

معمولاً با انجام لابیاپلاستی می توان دردی که به دلیل سایش یا آسیب دیدن لابیا به وجود آمده بود را تا حد زیادی کاهش داد، همچنین برداشتن پوست اضافی از اندام تناسلی کمک می کند که میل جنسی تا حد زیادی افزایش پیدا کند و هنگام رابطه جنسی زن لذت بیشتری ببرد.

افزایش اعتماد به نفس بعد از برداشتن قسمت های ضایع در لابیا و انجام لابیاپلاستی از دیگر تاثیراتی است که این عمل در تغییرات میل جنسی دارد.

زنانی که این جراحی را انجام می دهند نسبت به ظاهر خود رضایت بیشتری داشته و در نتیجه اعتماد به نفس آنها افزایش پیدا می‌کند و برای برقراری رابطه زناشویی اشتیاق بیشتری پیدا می‌کنند.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که جراحی لابیاپلاستی حتماً باید توسط پزشک خوب و مجرب در این زمینه انجام گیرد. از جمله پزشکان خوب در زمینه جراحی های زنان می‌توان به دکتر زرگنج فرد اشاره کرد.

پس از لابیاپلاستی
پس از لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی به چه روش هایی انجام می گیرد؟

همانند بسیاری از عمل های جراحی، عمل لابیاپلاستی را نیز می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد که از جمله آن جراحی با لیزر، جراحی آر اف و جراحی سنتی را می توان نام برد.

اینکه کدام روش برای جراحی بیمار مناسب تر است، توسط پزشک و بعد از بررسی وضعیت بیمار مشخص می گردد، البته تمایل بیمار نیز در انتخاب روش جراحی بی‌تأثیر نیست.

جراحی به شکل سنتی

هنوز هم بسیاری از افراد عمل های جراحی را به روش های سنتی نسبت به روش‌های مدرن ترجیح می دهند، همچنین بیشتر جراحان زنان ترجیح می دهند که جراحی های زیبایی مختلف را با روش سنتی و در اتاق عمل انجام دهند.

جراحی های سنتی معمولاً حدود یک ساعت زمان می برد و در زمان جراحی فرد تحت بیهوشی معمولی قرار می گیرد. بعد از انجام این گونه جراحی ها معمولاً فرد تحت معاینه قرار می‌گیرد و در صورتیکه چیزی حدود ۶ ساعت بعد از جراحی مشکل خاصی نداشت می تواند مرخص شود.

آر اف ولیزر درمانی

یکی از روش های پیشرفته برای انجام انواع جراحی ها استفاده از لیزر می باشد. لیزر قدیمی ترین روش کم خطر و غیر تهاجمی برای انجام جراحی های مختلف است که به صورت سرپایی انجام گرفته و نیاز به بیهوشی ندارد.

محل در بیشتر افراد ترجیح می‌دهند و جراحی‌های خود را از این طریق انجام دهند تا دچار مشکلات ناشی از بیهوشی نشوند. معمولا در روش های این چنینی برش ها کمتر بوده و در نتیجه بخیه زدن نیز کمتر انجام می گیرد،

همچنین به این دلیل که در این روش ها خونریزی کمتر اتفاق می‌افتد افرادی که به کم خونی مبتلا هستند، کمتر دچار مشکل می شوند، البته در روش لیزر و آر اف پزشک حتماً باید به استفاده از دستگاه تسلط داشته باشد و دستگاه استفاده شده نیز باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. در صورت عدم تعهد پزشک و بی کیفیتی دستگاه، احتمال به وجود آمدن مشکلاتی در این ناحیه از بدن بسیار زیاد است.

آر اف ولیزر درمانی
آر اف ولیزر درمانی

کدام روش انجام لابیاپلاستی مناسب تر است؟

در استفاده از لیزر و آر اف بیمار هوشیار است و تنها پزشک ناحیه تحت عمل را بی حس نموده و گیرنده های درد را برای چند ساعت بی اثر میکند. این مسئله برای بسیاری از افراد که توانایی بیهوشی ندارند بسیار مناسب است.

به عنوان مثال بیماران دیابتی که در صورت بیهوشی احتمال به خطر افتادن آنها وجود دارد، با این روش می توانند به ساده ترین شکل ممکن تحت عمل جراحی لابیاپلاستی قرار بگیرند،

همچنین در روش لیزر برش ها کوچک و محدود می شوند، به همین دلیل خونریزی تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. این مسئله نیز کمک می‌کند، افراد دارای کم خونی بعد از عمل دچار مشکل نشده و به زندگی عادی خود بازگردند.

اما در مقابل بسیاری از افراد به دلیل هوشیاری و مشاهده رفت و آمد پزشک احساس ناامنی کرده و به دلیل تلقین ناشی از درک محیط، احساس درد در ناحیه اندام جنسی خود می‌کنند،

همچنین بسیاری از افرادی هستند که از خون میترسند و حس نامناسبی نسبت به دیدن خون دارند، به همین دلیل روشی دیگر برای این دسته از افراد مناسب تر است و بهتر است، جراحی به روش سنتی، در اتاق عمل و تحت بیهوشی انجام شود.

به طور کلی اینکه کدام تکنیک و روش برای انجام جراحی لابیاپلاستی مناسبتر است، به نظر پزشک بستگی دارد و پزشکی بعد از بررسی مشکلات بیمار و همچنین توانایی های وی مناسب ترین روش برای جراحی را مشخص میکند.

عمل لابیاپلاستی برای چه افرادی ممنوع است؟

جراحی لابیاپلاستی نیز مانند هر عمل جراحی دیگر شرایط خاص خود را دارد، بنابراین بعضی از افراد از انجام این جراحی منع می شوند.

عمل لابیاپلاستی برای چه افرادی ممنوع است؟
عمل لابیاپلاستی برای چه افرادی ممنوع است؟

زنان با مشکلات عاطفی در زندگی زناشویی

هر چند لابیاپلاستی می‌تواند تا حد زیادی اعتماد به نفس را از نظر برخورداری ظاهر زیبا به زنان برگرداند، اما پرکننده خلأهای عاطفی نیست و رابطه عاطفی را ترمیم نمی کند. توصیه بسیاری از پزشکان این است که در زمان ایجاد مشکلات عاطفی ابتدا اقدام به رفع مشکل کرده و سپس هر گونه عمل جراحی را انجام داد.

به خصوص در زمینه‌ای جراحی‌های اندامهای جنسی باید به این نکته توجه کرد که زیبایی و ظاهر مناسب در اندام جنسی نمی‌تواند جایگزین روابط احساسی قوی شده و بعد از انجام این جراحی توقع درمان رابطه عاطفی را داشت. تنها در صورتی که رابطه در اثر مشکلات رابطه جنسی که به خاطر بزرگ و نازیبا بودن لابیا به وجود آمده است، دچار تزلزل شده باشد، این عمل به بهبود آن کمک می‌کند.

زنان باردار

به طور کلی توصیه می شود که زنان باردار از انجام بیشتر جراحی های زیبایی در ناحیه واژن خودداری کنند. هرچند لابیاپلاستی با زایمان طبیعی از بین نمی رود با این حال بهتر است که انجام این کار را به بعد از زایمان موکول کرد تا درد و آسیبی به رحم وارد نشود. از نظر متخصصین دو ماه بعد از زایمان بهترین زمان برای انجام لابیاپلاستی میباشد.

افراد دچار زگیل در ناحیه تناسلی

افرادی که در ناحیه تناسلی خود دچار زگیل یا هر گونه عفونتی هستند، به عدم انجام لابیاپلاستی توصیه می‌شوند. انجام هرگونه جراحی در زمان وجود دارد، تبخال و زگیل می‌تواند به رشد و افزایش آن کمک کند. این گونه افراد می توانند ابتدا تبخال یا عفونت را درمان کرده و سپس اقدام به انجام لابیاپلاستی کنند.

دختران نابالغ

سن بعد از ۱۸ سالگی معمولاً مرحله بلوغ جنسی است. به همین دلیل رشد اندام های جنسی نیز ادامه پیدا می کند. توصیه بیشتر از پزشکان این است که جراحی لابیاپلاستی را بعد از ۱۸ سالگی و توقف رشد لابیا و اندام جنسی انجام داد.

زنان بالای ۶۰ سال

هر چقدر سن این افراد بیشتر شود، قدرت و مقاومت بدن آنها نسبت به زخم ها و ترمیم زخم کاهش پیدا می‌کند. از این رو بسیاری از جراحی‌ها در این سن پیشنهاد نمی شوند. در مورد لابیاپلاستی نیز پزشکان معمولاً به دلایلی نظیر عفونت به خاطر ماندگاری زخم ها، عمل لابیاپلاستی را به زنان بالای ۶۰ سال توصیه نمی کنند.

زنان بالای ۶۰ سال
زنان بالای ۶۰ سال

آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می گیرد؟

لابیاپلاستی در بخش های خارجی واژن انجام می‌شود و همین دلیل تاثیری روی بکارت نداشته و آسیبی به این ناحیه از بدن وارد نمی‌کند. به همین دلیل طبق گفته بسیاری از متخصصان انجام این عمل برای دختران باکره بدون آسیب است.

به خصوص زمانی که این جراحی به وسیله لیزر انجام میگیرد خطرات عمل برای دختران باکره تا حد زیادی کاهش پیدا می کند، به همین دلیل دختران باکره نیز می توانند کاندیدای این جراحی باشند.

هر چند که لابیا جزء بخش های واژن و اندام تناسلی است، اما فاصله میان آن و پرده بکارت بسیار زیاد است. تصور بسیاری از افراد در مورد لابیا و انجام لابیاپلاستی ظاهر زیبا برای رابطه جنسی بهتر است، یا مشکل در رابطه جنسی است، در حالی که این طور نیست و حتی دختران باکره نیز می توانند به بزرگی لابیا دچار شده و این مشکل در آن ها و در زندگی معمولی تاثیرات منفی داشته باشد

، البته تغییر شکل ظاهری برای دختران باکره نیز حائز اهمیت است و بسیاری از دختران نیز ترجیح می دهند این ناحیه از بدن نیز مانند سایر قسمت ها شکل مناسبی داشته باشد، اما بیشتر دختران باکره که کاندیدهای این عمل هستند، به دلیل مشکلاتی که لابیای بزرگ برای آنها به وجود آورده است، تمایل به انجام این جراحی دارند. علیرغم بی‌خطر بودن این جراحی برای دختران باکره، با این حال برای اطمینان بیشتر بهتر است جراحی توسط پزشک مجرب انجام گیرد. از جمله پزشکان خوب در زمینه جراحی های زنان می توان به دکتر زرگنج فرد اشاره کرد.

آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می گیرد؟
آیا عمل لابیاپلاستی برای دختران باکره نیز انجام می گیرد؟

بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

از جمله ویژگی‌های بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم تسلط به انواع روش های جراحی می باشد. لابیاپلاستی به روش های مختلفی انجام می گیرد که انتخاب روش بسته به تمایل بیمار صورت میگیرد، بنابراین پزشک خوب فردی است که به طور کامل با انواع روشهای جراحی لابیاپلاستی آشنایی داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم روابط عمومی خوب و رفتار مناسب پزشک با بیمار است. زمانی که پزشک رفتار خوبی با بیمار داشته باشد، بیمار اعتماد بیشتری کرده و عمل را با آسودگی خاطر بیشتری انجام می دهد. معمولاً پزشک خوب درمان های موفق زیادی داشته و بیشتر مراجعه کنندگان به وی از کار پزشک رضایت کامل دارند.

از دیگر ویژگی‌های بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم قدرت تصمیم گیری و مدیریت بحران است. گاهی اوقات به دلیل مشکلات پیش بینی نشده اتفاقاتی در طول عمل رخ می دهد که تنها یک پزشک خوب می تواند این اتفاقات را مدیریت کند.

هم چنین پزشک خوب زنان رازدار بیمار است. با توجه به اینکه بیشتر بیماری های زنان در ناحیه تناسلی رخ می دهد و افراد از ذکر مشکل در این ناحیه دچار شرم و خجالت می شوند، پزشک خوب، پزشکی است که مشکل بیمار را به درستی و بدون نیاز به توضیح زیاد تشخیص داده و مشکل بیمار را مانند یک راز نزد خود نگه دارد.

به عنوان بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم می توان از دکتر زرگنج فرد نام برد، البته دکتر زرگنج فرد در تهران ساکن هستند و هم وطنان قمی می توانند به دلیل نزدیکی تهران به قم، به تهران مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر ایشان استفاده کنند.

برای پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم چه روش هایی وجود دارد و چه اقداماتی باید انجام داد؟

اولین اقدام برای پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم تهیه لیستی از نیازها و مشخصاتی است که فرد از بهترین پزشک در نظر دارد. این مشخصات می‌تواند شامل موارد زیادی نظیر سن، محل قرارگیری مطب، جنسیت و سایر موارد باشند. به عنوان مثال بیشتر زنان ترجیح می دهند بیماریهای زنانه خود را با پزشکانی که هم جنس آن ها باشد، در میان بگذارند.

بعضی موارد تاثیرگذار برای پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم محل مطب پزشک است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که پزشک در نزدیکی محل سکونت آنها مطلب داشته باشد و جهت انجام خدمات درمانی خود به پزشکان مراجعه می کنند که در محدوده خود باشند،

برای پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم چه روش هایی وجود دارد و چه اقداماتی باید انجام داد؟
برای پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم چه روش هایی وجود دارد و چه اقداماتی باید انجام داد؟

اما بعضی از افراد مشکلی با مسافت نداشته و حتی در صورتی که پزشک در شهرهای اطراف بوده اما کار وی تضمین شده باشد، حاضر به مراجعه به پزشک هستند. از دیگر موارد مهمی که در انتخاب پزشک کمک کننده است، تجربه سایر بیمارانی است که به پزشک مراجعه کرده اند.

برای استفاده از تجربه سایر بیماران می توان به مطب پزشک مراجعه کرد و با مراجعه‌کنندگان صحبت کرد یا از طریق سایت و خواندن نظرات افرادی که به سایت مراجعه می‌کنند، در مورد تجربه پزشک و سابقه کاری وی اطلاعات لازم را کسب کرد.

پیش از عمل لابیاپلاستی چه مراقبت هایی مورد نیاز است؟

لابیاپلاستی نوعی از عمل های جراحی است، بنابراین مانند هر عمل جراحی دیگری نیاز به یکسری مراقبتها قبل از عمل دارد. از جمله مراقبت ها می توان معایناتی که پزشک برای اطمینان از عدم وجود عفونت و تب خال در ناحیه اندام تناسلی است، اشاره کرد، همچنین برای اطمینان خاطر پزشک آزمایشاتی را به منظور اطمینان عدم وجود اختلال در انعقاد خون و عفونت برای بیمار تجویز میکند و در بعضی از بیماران آزمایش خون نیز ممکن است، تجویز شود.

به جز دختران باکره تمام زنانی که برای انجام عمل لابیاپلاستی به پزشک مراجعه می کنند، نیاز به انجام تست پاپ اسمیر نیز دارند که بتوان از سلامت کامل آنها اطمینان حاصل کرد.

پیش از عمل لابیاپلاستی چه مراقبت هایی مورد نیاز است؟
پیش از عمل لابیاپلاستی چه مراقبت هایی مورد نیاز است؟

در صورتی که هر کدام از موارد مشکلات ذکر شده مانند سلول های غیر عادی در تست پاپ اسمیر، زگیل یا تبخال در اندام تناسلی، عفونت در این ناحیه و خونریزیهای غیر طبیعی و همچنین عادت ماهیانه وجود داشته باشند، پزشک اقدام به جراحی نمی کند و جراحی را به بعد از درمان این مشکلات موکول می‌کند.

به خصوص زمانی که مشکلاتی مانند عفونت در ناحیه تناسلی وجود داشته باشند، درمان در اولویت انجام هر عملی به خصوص لابیاپلاستی میباشد.

دوران نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی چگونه است؟

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی بسته به روش جراحی انواع مختلفی دارند.

دوران نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی چگونه است؟
دوران نقاهت بعد از عمل لابیاپلاستی چگونه است؟

مراقبت بعد از جراحی به روش سنتی

در صورتی که جراحی لابیاپلاستی به روش سنتی انجام گیرد معمولاً فرد تا ۶ ساعت بعد از عمل در بیمارستان به منظور مراقبت‌های بیشتر بستری می‌شود.

بعد از شش ساعت در صورت عدم مشاهده مشکل در فرد، بیمار مرخص شده و به منزل می رود. ۴۸ ساعت بعد از عمل پزشکان استفاده از کمپرس سرد را برای بیمارانی که به روش سنتی لابیاپلاستی را انجام داده اند توصیه می کنند. کمپرس باید هر ۱۰ دقیقه یکبار در نزدیک ترین ناحیه به اندام تناسلی قرار گیرد.

فعالیت های جسمی و پیاده روی تا ۴۸ ساعت بعد از عمل جراحی باید متوقف شوند، بهتر است فرد در ۴۸ ساعت اول فقط استراحت کند.

همچنین بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند که در لابیاپلاستی به روش سنتی تا دو ماه فرد از انجام رابطه جنسی خودداری نماید. همچنین فرد فعالیت هایی مانند شنا کردن یا ورزش های سنگین مانند اسب سواری را انجام ندهد.

جراحی با لیزر

نسبت به روش جراحی سنتی جراحی با لیزر خطرات کمتری دارد و مراقبت های بعد از آن ساده تر است، البته در این روش نیز استفاده از کمپرس سرد می تواند کمک کننده باشد، اما بسیاری از فعالیتها تنها تا ۱۰ روز بعد از عمل محدودیت دارند و پس از آن می توان به طور عادی فعالیت ها را ادامه داد،

البته در این روش نیز بهتر است، حدود یک ماه بعد از انجام لابیاپلاستی با لیزر رابطه جنسی انجام داد و تا آن زمان رابطه را به تعویق انداخت، اما ترخیص از بیمارستان تنها یک ساعت بعد از انجام جراحی در این روش انجام می‌گیرد.

جراحی با لیزر
جراحی با لیزر

عوارض و خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی جزء جراحی های زیبایی سبک به حساب می آید. به همین دلیل است که این جراحی عوارض خطرناک و جدی ندارد، اما در صورتی که بلافاصله بعد از عمل فعالیت سنگین آغاز شده و فرد استراحتی نداشته باشد، احتمال درد و تورم در ناحیه بخیه ها وجود دارد.

به خصوص در ۲ تا ۳ روز ابتدایی بعد از جراحی استراحت باید به طور کامل انجام گیرد. در غیر این صورت ممکن است، محل بخیه ها علاوه بر تورم دچار خونریزی به صورت جزئی شوند.

در وضعیت افراد درد و سوزش در ناحیه بخیه ها گزارش می شود که ممکن است، به دلیل ضعف بدنی باشد. توصیه بسیاری از پزشکان برای کاهش عوارض این نوع جراحی، تغذیه مناسب و استراحت کامل است. تغذیه مناسب به معنی استفاده از غذاهایی است که احتمال یبوست را کاهش داده و هضم آنها به سادگی ممکن باشد و همچنین از مایعات زیاد که ادرار آور باشند، نیز باید در روزهای اول پرهیز کرد.

عوارض و خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟
عوارض و خطرات عمل لابیاپلاستی چیست؟

آیا برای انجام عمل لابیاپلاستی محدودیت سنی وجود دارد؟

جراحی لابیاپلاستی محدودیت خاصی نداشته و به خصوص در مورد انجام این جراحی، حتی دختران باکره نیز می توانند کاندیدای انجام عمل باشند، اما از نظر سنی محدودیت انجام جراحی لابیاپلاستی به دو بخش تقسیم می شود.

افراد زیر ۱۸ سال

در افراد زیر ۱۸ سال هنوز بلوغ جنسی به طور کامل انجام نشده و اندامهای تناسلی در حال تغییر هستند. به همین دلیل انجام لابیاپلاستی توصیه نمی شود، چون احتمال بزرگ شدن لابیا بعد از تکمیل بلوغ جنسی وجود دارد.

افراد بالای ۵۵-۶۰ سال

زنان بالای ۵۵ تا ۶۰ سال نیز نیز به دلیل اینکه بدن آنها توانایی پایین‌تری در جوش خوردن و ترمیم زخم ها دارد، به انجام عمل لابیاپلاستی توصیه نمی‌شوند و بهتر است، این عمل را انجام ندهند، همچنین در سنین پایین‌تر پوست به دلیل خاصیت ارتجاعی خود میتواند اثر جراحی لابیاپلاستی را تا مدت های زیادی نگه دارد،

اما در سنین بالای ۵۵ تا ۶۰ سال پوست خاصیت ارتجاعی خود را به طور کامل از دست داده و در صورت جراحی لابیاپلاستی نیز احتمال برگشت لابیا به حالت اولیه وجود دارد.

تشخیص اینکه جراحی لابیاپلاستی مناسب فرد هست یا نه بسته به نظر پزشک دارد و تجربه و تبحر پزشک در تشخیص لابیا تاثیر بسیاری دارد.

در این قسمت نوشتار ما با عنوان بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم به انتها رسید. امید داریم که موارد بیان شده در خصوص بهترین دکتر لابیاپلاستی در قم برای شام سودمند بوده باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با زر کلینیک:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید