میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

کیفیت ژل رووفیل
کیفیت ژل رووفیل

لیست موضوعات

کیفیت ژل رووفیل

در این مقاله با بررسی کیفیت ژل رووفیل در خدمت شما زیبا پسندان خواهیم بود و به سوالات شما در این زمینه به طور کامل پاسخ خواهیم داد.

دنیای زیبایی طلب امروزی به طور تقریبی اکثریت مردم در سراسر دنیا را به تکاپوی هرچه زیباتر شدن والبته به تعویق انداختن چین و چروک های پیری انداخته است . برای کسانی که به صورت مادرزادی و ژنتیکی لب های باریک و گونه های کوچکی دارند و در پی یافتن راهی برای تغییر این قسمت ها هستند، تزریق ژل لب و گونه  راهکار مناسبی برای آن هاست.

ذهنیت غلطی که درباره تزریق لب و گونه وجود دارد این است که غالب این افراد تصور می کنند با انجام این کار به فرم مطلوبی در نواحی تزریقی خواهند رسید.

در خیلی از این کیس ها ، نتایج رضایت بخشی به دست نیامده و تعداد کسانی که از متقارن نبودن و یاحجم غیر طبیعی لب های خود شکایت داشتند کم نبوده است. پس با انتخاب پزشک حاذق در این زمینه و تهیه وتزریق مواد مرغوب ، زیبایی طبیعی و دلخواه را به خود هدیه دهید.

کیفیت ژل رووفیل
کیفیت ژل رووفیل

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

1-آیا تزریق ژل لب دردناک است؟

2-تفاوت انواع ژل ها

3-تکنولوژی رووفیل

4-ماندگاری ژل های رووفیل تا چه مدت است؟

5-هرناحیه از صورت چه میزان ژل نیاز دارد؟

6-انواع مختلف رووفیل

کیفیت ژل رووفیل
کیفیت ژل رووفیل

آیا تزریق ژل لب دردناک است؟

اگر به مطب های زیبایی مراجعه کنید متوجه می شوید که برخی از اوپراتورها، برای تزریق ژل لب از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می کنند. این عمل به معنای واقعی کلمه دردناک است و اگر آستانه درد بالایی دارید خب انجام دهید! اما این اطمینان را به شما می دهیم دردی که متحمل می شوید باعث می شود دور زیبایی هایی از این دست را خط کشیده و هرگز نزدیک مطب های زیبایی نروید.

پس برای تزریق ژل قطعا از بی حسی کامل در قسمت لب استفاده کنید که بدون درد می باشد. هرچند تزریق هایی به این شکل کمی سخت تر انجام می گیرد.به شکل کلی تزریق هایی که در نواحی مختلف صورت از جمله گونه ، لب ، پیشانی ، خط خنده و….صورت می گیرد کمترین میزان درد را دارد.

 

تفاوت انواع اژل ها

بازار ژل های زیبایی ، همچون سایر محصولات از تنوع زیادی چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت برخوردارند . در این بازار پر هیاهو انتخاب ژلی با کیفیت خوب کار چندان ساده ای نیست و باید کسی که دراین زمینه تخصص دارد به شما مشاوره لازم را بدهد. کم اهمیت شمردن این موضوع ، لطمات جبران ناپذیری برای مصرف کننده به همراه دارد.

در همین راستا ژل هیالورونیک اسید جز پرکاربرد ترین ژل ها برای مصرف در نقاط مختلف صورت است . نکته ی جالب،  وجود این ژل به شکل خدادادی در بدن انسان است. این ماده با حالت اسفنج مانند خود در زجاجیه چشم و لایه الاستین پوست ، آب موجود در این نواحی را حفظ می کند.

دلیل اصلی  دفرمه  شدن لب ها ، گونه، گوشه های چشم و… در سنین پیری ، تحلیل رفتن همین ماده ی هیالورونیکاسید و در پی آن آب پوست  است.

تفاوت انواع اژل ها
تفاوت انواع اژل ها

تکنولوژی رووفیل

رووفیل از ویژگی های تک فاز و دوفاز فیزیکی بهره مند است. با میکسی از پپتیدبیومیمتیک و اسید هیالورونیک همراه با پیوند ، عواملی برای ارتقا سطح کیفی ویسکوزیته ژل هستند.

در ترکیبات رووفیل غلظت زیادی از اسیدهیالورونیک آزاد به چشم می خورد که جایگزین PBS ، در میان بافت مولوکولی اسیدهیالورونیک ، با اتصال به پپتید می باشد که همین امر مقاومت ژل اسید هیالورونیک را بالا برده و ماده ای مطمئن با ترکیبات نچرال می سازد.

تکنولوژی رووفیل
تکنولوژی رووفیل

ماندگاری ژل های رووفیل تا چه مدت است؟

ژلرووفیل، به علت وجودهیالورونیدازاندوژن، که مهار کننده ی سرسختی است، تقریبا به مدت 6 تا 18 ماه ،بسته به نوع پوست و عوامل خارجی ، ماندگاراست.

تکنولوژی به کار رفته درپپتیدبیومیمتیک منجر به کش سانی قدرتمند و ویسکوزیته می شود.  پس از این مدت که ژل آرام آرام و به شکل کاملا طبیعی ، جذب می شود، لازم است که برای تزریق مجدد اقدام کنید.

ویژگی عالی این ژل این است که اگربنا به هر دلیلی از نتیجه ی حاصله در زمان تزریق رضایت نداشته باشید به راحتی می توانید با تزریق آنزیمی که هیچ گونه عارضه ای ندارد ، گونه ها یا لب را که تزریق به روی آن انجام داده اید به حالت قبل باز گردانید.

ماندگاری ژل های رووفیل تا چه مدت است؟
ماندگاری ژل های رووفیل تا چه مدت است؟

هر ناحیه از صورت چه میزان ژل نیاز دارد؟

حجیم کردن لب (ماکسیموم 1سیسی)

)رفع خط خنده وخط غم(1سیسی

خط اشک زیرچشم (1سیسی وکمتر)

پروتز گونه (1 تا 2سیسی)

)زاویه سازی فک (دوالی چهارسیسی

)رفع خستگی قسمت پایین صورت (1 تا 5سیسی

پروتزچانه (1 تا 2 سیسی)

البته ذکر این نکته لازم است که بیشترموارد بالا برای ایجاد حالتی طبیعی و نچرال ، غالبا به فاصله دوهفته ، و دردومرحله انجام می شوند.

 

انواع مختلف رووفیل

قصد داریم که علاقه مندان را با چند مدل از تزریق رووفیل وخاصیت های آن ها آشنا کنیم.

 

رووفیل فاین :

این تزریق برای بهبود خطوط کوچک با عمقی کم و در بعضی موارد برای درمان جای زخم  انجام می شود که  با سوزنی ظریف ، تزریقی بدون درد و آسان را در لایه سطحی پوست برای بیمار به همراه دارد.

 

رووفیل پلاس:

خاصیت این نوع تزریق که سوزنی خیلی نازک دارد، از بین بردن چین و چروک های عمیق پوست است . به جز این حجم و تقارن وتعادل در لب های بیمار را ایجاد می کند. این تزریق به نواحی مختلفی از صورت، از جمله خطوط ماریونت، پلبینی، گیجگاه ، فرورفتگی گونه،فک،چانه و… صورت می گیرد.

 

رووفیل اولترا:

سوزن این مدل هم بسیار نازک است ودر موقع تزریق ، چندان احساس درد نخواهید داشت. رووفیل اولترا پرکننده ی چین و چروک های بسیارعمیق در قسمت هایی با بافت ضخیم است . این مدل ، حجم نیز ایجاد می کند. این تزریق به نواحی مختلفی ازصورت ، از جمله چین های نازولبیال ، فک، قسمت زیر فک که شامل منطقه گیج گاهی ، چانه و گونه ها می شود، لیفت لب و… انجام می گیرد.

 

رووفیل آکواشاین:

این تزریق که تکنولوژی جدیدی دارد موجب شادای و طراوت ، و در نتیجه  جوان سازی پوست می شود. این محصول ، پدیده ای در زمینه مزوتراپی ضد چین و چروک می باشد. از فواید آن می توان به جوان سازی پوست هایی که نشان از تیره گی و خسته گی دارند اشاره کرد. درمان منافذ باز که معمولا به سختی شکل می گیرد، با این روش آسان تر شده است.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید