میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هزینه لیزر سفید کننده واژن
هزینه لیزر سفید کننده واژن

لیست موضوعات

هزینه لیزر سفید کننده واژن

در این مقاله قصد داریم به موضوع هزینه لیزر سفید کننده واژن را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم :

شما می توانید از اینجا اطلاعاتی راجع به قیمت لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی بدست آورید.

اینفوگرافیک عوامل موثر در هزینه روشن سازی واژن

قبل از هر چیز توصیه میکنم با دیدن این اینفوگرافیک در مورد عومال موثر بر هزینه لیزر سفید کننده اطلاعات کامل تر در مورد این عوامل بدست آورید.

اینفوگرافیک عوامل موثر در هزینه لیزر سفید کننده واژن
اینفوگرافیک عوامل موثر در هزینه لیزر سفید کننده واژن

اگر قصد انجام لیزر سفید کننده واژن را دارید پیشنهاد می کنیم به کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید و یا با شماره تلفن کلینیک که در انتهای همین مطلب درج شده است تماس بگیرید

یکی از دغدغه های که بیشتر زنان را گرفتار خود کرده حل مشکل تیرگی واژن می باشد ،تیرگی واژن امری کاملا طبیعی بوده ولی ممکن است این تیرگی در برخی به دلیل رنگ پوست باشد و در برخی دیگر به دلیل تغییرات هورمونی اتفاق افتاده در نتیجه شدت و میان تیرگی بیشتر شود

هزینه لیزر سفید کننده واژن
هزینه لیزر سفید کننده واژن

در گذشته و امروز راه های بسیاری برای حل این مشکل وجود داشته ولی این راهکارها همگی موقتی بوده و نیاز به تکرار همیشگی داشت،

پیشرفت های روز افزون علم پزشکی

پیشرفت های روز افزون علم پزشکی توانسته است روشی دائمی برای این امر بیابد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و زنان زیادی از طریق این روش که با لیزر انجام می شود توانسته اند مشکل تیرگی واژن را برطرف کنند،

در واقع لیزر سفید کننده واژن به نوعی فرایند لایه برداری را انجام می دهد که در طی آن پوست تیره را از بین برده و پوستی روشن را جایگزین آن می کند.  در این مقاله می خواهیم شما را با لیزر سفید کننده واژن و مزایای آن آشنا کنیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید :

شاید یکی از دغدغه های هر خانمی که می خواهد عمل های زیبایی را انجام دهد، هزینه های این عمل ها می باشد. هزینه روشن سازی واژن با لیزر به تعداد جلسات و خدماتی که پزشک در مطب ارائه می کند بستگی دارد. هزینه روشن سازی واژن و اندام تناسلی با لیزر وابسته به میزان تخصص پزشک می باشد.

اگر این عمل در سالن های زیبایی و توسط یک اپراتور دستگاه لیزر انجام شود، طبیعتا هزینه های کمتری خواهد داشت، اما در اینجا این نکته قابل تامل است که پرداختن هزینه ی بیشتر ارزش این را دارد که در آینده هزینه های گزاف تری را بخواهید پرداخت کنید تا سلامتی و بهبودیتان را دوباره کسب کنید.

پیشرفت های روز افزون علم پزشکی
پیشرفت های روز افزون علم پزشکی

در این مقاله به سوالات ذیل پاسخ خواهیم داد :

دلایل تیرگی واژن چیست و چه راه کارهایی برای رفع تیرگی و روشن سازی پوست واژن وجود دارد؟

لیزر سفید کننده واژن چه مزایایی دارد؟

افراد متقاضی سفید کردن واژن با لیزر باید دارای چه شرایطی باشند ؟

مکانیسم لیزر سفید کننده واژن چگونه است ؟

انواع لیزر سفید کننده واژن کدامند و به چه صورت عمل می کنند ؟

مراقبت های قبل و بعد از لیزر سفید کننده واژن به چه صورت است ؟

نتیجه بعد از انجام لیزر سفید کننده واژن به چه صورت است؟

چرا باید قبل از انجام لیزر سفید کننده واژن تست پاپ اسمیر انجام داد؟

آیا می توان لیزر سفید کننده واژن را به صورت همزمان با لیزر موهای زائد انجام داد؟

عوامل موثر بر هزینه لیزر سفید کننده واژن کدامند؟

چه کسی برای انجام روشن سازی واژن کاندیدای مناسبی است؟

چه عواملی بر هزینه روشن سازی واژن با لیزر تاثیر دارد؟

مزایای کاربرد درمان روشن سازی واژن با لیزر کدام موارد می باشند؟

تا پایان مقاله هزینه لیزر سفید کننده واژن ما را همراهی کنید.

دلایل تیرگی واژن چیست و چه راه کارهایی برای رفع تیرگی و روشن سازی پوست واژن وجود دارد؟

داشتن واژن تیره یا ناحیه ی مقعدی تیره می تواند شما را نگران کند. بسیاری از خانم هایی که واژن تیره دارند، از سطح پایین اعتماد به نفس رنج می برند. این اعتماد به نفس پایین منجر به یک رابطه ی عاشقانه ی ضعیف با شریک زندگی شان می شود.

دلایل متعددی باعث تیره شدن ناحیه ی تناسلی خانم ها می شود. شایع ترین علل آن شامل: بالا رفتن سن، عفونت های واژن،مر طوب بودن ناحیه ی تناسلی، ساییده شدن پوست ناحیه ی تناسلی بر اثر پیاده روی های طولانی یا ورزش هایی مثل دوچرخه سواری، زایمان، ژنتیک و نژاد خاورمیانه ای می باشند.

پوست برخی اشخاص به طور ژنتیکی دارای رنگی پررنگ و تیره و در برخی بخش های بدن نظیر پوست ناحیه تناسلی پررنگ تر است و این میزان غلطت رنگ (تیرگی) در دوران بلوغ شدیدتر می شود.

شیو کردن ناحیه ی تناسلی

شیو کردن ناحیه ی تناسلی با تیغ های کند، کمبود برخی ویتامین ها در بدن،تخمدان های پلی کیستیک، استفاده مدام از پودرهای موبرکه حاوی تالک هستند، مصرف بعضی از صابون ها که حاوی مواد شیمیایی هستند و سبب تیرگی نواحی مقعدی و تناسلی می شوند و در نهایت تغییرات هورمونی می باشند.

صرف نظر از علت تیره شدن واژن، تیرگی ناحیه ی تناسلی یکی از رایج ترین مشکلات زیبایی برای زنان در سراسر جهان است، بنابراین برای رفع این مشکل بهتر است، هر چه زودتر با کلینیکی که روشن سازی ناحیه واژن را با کمترین هزینه ها انجام می دهد، سری بزنید.

شیو کردن ناحیه ی تناسلی
شیو کردن ناحیه ی تناسلی

لیزر سفید کننده واژن نوعی عمل زیبایی برای بانوان محسوب می شود ولی  از انجا که این عمل زیبایی علاوه بر زیبایی آثار و فواید مثبت دیگری را نیز دارا می باشد در حال تبدیل شدن به یک روش درمانی می باشد

سفید کردن واژن در حقیقت پروسه ای است که در طی آن می توان گفت جوانسازی واژن انجام می شود ، رنگ پوست برای خانم ها امری مهم در زیبایی می باشد و افرادی که رنگ واژن آن ها بنا به هر دلیلی (ژنتیکی و یا هورمونی) تیره است به دنبال راهی برای روشن نمودن آن هستند.

دلایل تیرگی واژن چیست و چه راه کارهایی برای رفع تیرگی و روشن سازی پوست واژن وجود دارد؟
دلایل تیرگی واژن چیست و چه راه کارهایی برای رفع تیرگی و روشن سازی پوست واژن وجود دارد؟

انجام لیزر سفید کننده واژن تغییر رنگ تیره واژن و پوست های تیره اطراف آن مانند کشاله ران و مقعد را نیز در بر می گیرد دلایل تیرگی واژن زنان به عوامل متعددی بستگی دارد مانند تغییرات هورمونی – عرق کردن بیش از حد – پوشیدن لباس های تنگ و…  در ذیل چند نمونه از مهمترین دلایل ایجاد این نوع تیرگی در ناحیه واژن را مورد بررسی قرار می دهیم :

  • ژنتیک :

یکی از مهم ترین و در عین حال اصلی ترین دلیل تیرگی واژن ژنتیک می باشد ، برخی افراد در دوران بلوغ هورمون های بدنشان شروع به تغییراتی می کند که موجب می شود بر روی رنگ پوست برخی نواحی بدن تاثیر بگذارد که یکی از این نواحی که تغییرات هورمونی بر روی آن تاثیر فراوانی دارد واژن می باشد البته افرادی که رنگ پوست سایر اعضای بدنشان نیز تیره است تیرگی واژن امری طبیعی می باشد و جای نگرانی نیست.

  • افزایش سن :

یکی دیگر از دلایل تیرگی پوست به خصوص در ناحیه واژن بالا رفتن سن است با افزایش سن برخی سلول ها که وظیفه منتشر کردن رنگ را بر روی سطح پوست دارند، رنگدانه ها واقعی را به درستی انتشار نمی دهند در نتیجه موجب تیرگی پوست می شوند.

  • اصلاح مکرر موهای زائد :

استفاده بیش از حد از ژیلت و همچنین سایر روش های اصلاح مانند اپیلاسیون موجب تیرگی واژن می شوند همچنین استفاده مکرر از این روش های اصلاح موهای زاند علاوه بر تیرگی موجب می شود که بافت های سلولی پوست نیز آسیب ببینند .

  • دیگر عوامل موثر

از دیگر عواملی که موجب تیریگ واژن می شوند عبارتند از :

  • کمبود برخی از ویتامین ها
  • استفاده از صابون ها و کرم های فاقد کیفیت
  • تولید ملاتونین در واژن
  • استفاده بیش از حد از پودر تالک
  • عفونت
  • لباس های تنگ و چسبان
  • تغییرات هورمونی که بعد از بارداری به وجود می آید
  • مرطوب بودن ناحیه تناسلی

روش های فراوانی برای از بین بردن تیرگی واژن وجود دارد که هرکدام از آن ها مورد بررسی قرار می دهیم :

  • استفاده از روش های خانگی :

برخی از افراد برای از بین تیرگی اندام تناسلی از روش های سنتی گذشته استفاده می کنند ، البته امروزه به ندرت از این روش ها استفاده می شود ولی در ادامه جهت مقایسه این روش های سنتی با لیزر درمانی روشن کنندگی پوست واژن چند مورد از آن را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می دهیم :

  • سفید کننده واژن با استفاده از جوش شیرین :

در گذشته این گونه تصور می کردند که اگر جوش شیرین را به صورت مداوم مورد استفاده قرار دهند تیرگی واژن را از بین می برد در حالی که به دلیل این که جوش شیرین خاصیت قلیایی دارد نمی تواند در حذف تیرگی واژن اثر گذار باشد ، ولیکن جوش شیرین برای از بین بردن عفونت ناحیه تناسلی می تواند تا حدودی تاثیر گذار باشد.

  • سفید کردن واژن با استفاده از روغن نارگیل

یکی دیگر ار روش هایی که برای از بین بردن تیرگی مورد استفاده قرار می گرفت استفاده از روغن نارگیل بود، این روغن بیشتر خاصیت پیشگیری از تیرگی واژن را دارا می باشد تا از بین بردن آن، پس استفاده از این روش تنها می تواند از تیرگی بیشتر جلوگیری کند.

صابون های سفید کننده پوست واژن :

استفاده از این صابون ها موجب ایجاد اختلال ph در ناحیه تناسلی شده و نه تنها موجب روشن شدن پوست واژن نمی شود بلکه موجب تیره شدن آن نیز خواهد شد.

کرم های گیاهی و شیمیایی روشن سازی پوست واژن :

این کرم ها دارای عوارض زیادی هستند ، ممکن است بر روی برخی پوست ها ایجاد حساسیت کرده و یا موجب ایجاد لکه های پوستی شود، همچنین برخی از این نوع کرم ها دارای ترکیبات سرطان زایی می باشند.

روشن سازی پوست واژن با لیزر :

روش هایی که برای روشن سازی واژن گفتیم دارای مزایای کم و معایب بالایی هستند ولیکن استفاده از لیزر برای سفید کردن واژن دارای اثر گذاری و نتیجه بالایی بوده و هیچگونه عوارضی نیز در پی ندارد

این روش برای روشن سازی واژن روشی ایمن بوده و تیرگی را به صورت دائمی از بین می برد ، لیزر سفید کننده واژن موجب تغییر رنگ بخش های خارجی واژن می شود البته شایان ذکر است روشن سازی واژن با لیزر جنبه درمانی ندارد و صرفا برای زیبایی کاربرد دارد.

چگونه می توان از تیرگی واژن جلوگیری کرد ؟

تیره بودن پوست ناحیه تناسلی امر طبیعی می باشد اگر می خواهید به صورت طبیعی از تیرگی واژن جلوگیری کنید می بایست به نکات ذیل توجه کنید :

  • به صورت مداوم(ماهی یک بار) وزن خودتان را کنترل کنید.
  • حتما از لباس های زیر از جنس نخی استفاده کنید.
  • سعی کنید حتما روزانه به میزان 8 لیوان آب بنوشید و در برنامه غذایی روزانه تان حتما میوه و سبزیجات قرار دهید.
  • برای شیو ناحیه تناسلی از کرم های موبر استفاده نکنید، زیرا این کرم ها دارای ترکیبات شیمیایی بوده به سرعت بر روی پوست تاثیر می گذارند.
  • هر زمان که فعالیت روزانه بالایی داشتید و یا بعد از انجام فعالیت های ورزشی حتما دوش بگیرید زیرا اگر بدنتان عرق کند تا هنگامی که دوش نگیرید عرق بر روی سطح پوست باقی مانده و موجب تیرگی پوست می شود.
چگونه می توان از تیرگی واژن جلوگیری کرد ؟
چگونه می توان از تیرگی واژن جلوگیری کرد ؟

چه زمانی باید به پزشک برای درمان تیرگی واژن مراجعه نمود ؟

در حالت کلی مراجعه به کلینیک های زیبایی و پزشک برای از بین بردن تیرگی به دو دلیل صورت می گیرد : 1- درمانی 2- زیبایی

گاهی ممکن است فرد برای زیبایی و رفع تیرگی به پزشک مراجعه کند . پزشک بعد از معاینه ترشحات و عفونت وی را تشخیص می دهد لذا در چنین مواردی پزشک قبل از این که فرایند زیبایی را شروع کند کار درمان را شروع می کند که ابتدا مشکل بیمار را حل کند .

چه زمانی باید به پزشک برای درمان تیرگی واژن مراجعه نمود ؟
چه زمانی باید به پزشک برای درمان تیرگی واژن مراجعه نمود ؟

و لیزر سفید کننده واژن را هنگامی که فرد دوره درمان را طی کرد می تواند انجام دهد هنگامی که فرد برای سفید کردن واژن به مطب پزشک مراجعه می کند علاوه بر واژن تیرگی مقعد و کشاله ران را نیز از بین می برد.

پیشگیری از تیرگی پوست داخل ران :

همانطور که گفتیم افرادی که به مطب برای لیزر سفید کننده واژن مراجعه می کنند همزمان می خواهند تیرگی کشاله ران را نیز از بین ببرند در این قسمت به صورت مختصر راه های پیشگیری از تیرگی پوست داخل ران را نیز بررسی می کنیم :

روش های رفع و جلوگیری از تیرگی داخل ران عبارت است از :

  • شستشوی صحیح :

در زمانی که استحمام می کنید به نواحی داخلی ران ها دقت داشته باشید و برا شستشوی این نواحی از صابون های غیر شیمیایی استفاده کنید .

  • لایه برداری پوست تیره بین ران ها :

از طریق مواد لایه بردار به راحتی می توانید سلول های مرده را که باعث تیرگی شده اند را لایه برداری کنید و پوست زنده سالم را جایگزین آن کنید این کار برای اثر گذاری بیشتر دو بار دو هفته می بایست انجام شود.

  • استفاده از کرم های روشن کننده :

استفاده از کرم های روشن کننده نیز می تواند در از بین بردن تیرگی داخل ران ها نیز تاثیر گذار باشد . کرم های حاوی ویتامین سی و آنزیم ها

  • از لباس های نخی و با الیاف طبیعی استفاده کنید :

برای ان که پوستتان دچار تیرگی نشود می بایست از پوشش لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید و سعی کنید لباس هایتان از الیاف طبیعی باشد.

لیزر سفید کننده واژن چه مزایایی دارد؟

لیزر سفید کننده واژن دارای مزیت های فراوانی است که در ادمه چند مورد از مهم ترین مزیت های استفاده از این روش را مورد بررسی قرار می دهیم :

بدون درد و غیر تهاجمی :

لیزر سفید کننده واژن نوعی درمان غیر تهاجمی است و در زمان انجام هیچگونه دردی را حس نمی کنید ، انجام این روش نیازی به بی حسی و یا بی هوشی نداشته و در واقع نوعی درمان سرپایی محسوب می شود ، لیزر سفید کننده واژن به صورت یک روش قطعی برای ازبین بردن تیرگی واژن می باشد.

رفع تیرگی واژن :

مهم ترین مزیت لیزر سفید کننده واژن که موجب شده بسیار مورد استقبال قرار گیرد ماندگار بودن اثر آن است ، سایر روش های دیگر علاوه بر عوارضی که ممکن است در پی داشته باشند دارای اثرگذاری موقتی بوده و بعد از گذشت مدت کوتاهی پوست واژن نسبت به قبل تیره تر خواهد شد.

جوان سازی واژن :

لیزر سفید کننده واژن علاوه بر رفع تیرگی موجب جوان سازی واژن نیز می شود در این روش موجب تحریک فرایندهای کلاژن سازی شده و یه صورت کاملا طبیعی باعث جوانسازی واژن نیز می شود

جوان سازی واژن :
جوان سازی واژن :

لیزر سفید کننده واژن روشی غیر هورمونی می باشد که علاوه بر این که هیچ گونه دردی ندارد به صورت دائمی نیز می باشد و پس از پایان تعداد جلسات تعیین شده توسط پزشک نیازی به تمدید در ماه ها و یا سال های بعد ندارد در حالی که سایر روش های روشن سازی واژن به دلیل این که هورمونی می باشد و نیاز به تکرار استفاده دارند احتمال مبتلا شدن به سرطان های رحم و سینه در آن بالا می باشد.

سفید کردن واژن در کمترین زمان :

از دیگر مزیت های بارز و در خور توجه لیزر سفید کننده واژن این است که زمان انجام آن تنها 15 دقیقه طول می کشد ولی روشن سازی با سایر روش ها علاوه بر این که هر بار استفاده ان زمان بر است بلکه به دلیل ترکیبات شیمیایی که در آن به کار رفته در زمان استفاده طولانی موجب آسیب دیدگی بافت های پوستی می شود.

سفید کردن واژن در کمترین زمان :
سفید کردن واژن در کمترین زمان :

هزینه مناسب :

در روش های سنتی به دلیل اینکه برای اثر گذاری می بایست به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرند لذا می بایست برای هر دوره استفاده هزینه بالایی برای خرید کرم های گران قیمت پرداخت کرد ولی در روز لیزر سفید کننده لیزر به دلیل اینکه دارای اثرگذاری تنها در چند جلسه می باشد لذا نسبت به روش های سنتی مقرون به صرفه می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله هزینه لیزر سفید کننده واژن هستید.

افراد متقاضی سفید کردن واژن با لیزر باید دارای چه شرایطی باشند ؟

این نوع درمان نوعی درمان گزینشی محسوب می شود لذا متقاضی درمان می بایست دارای شرایط ذیل باشند :

  • متقاضیان درمان لیزر سفید کننده واژن می بایست پوست ناحیه تناسلیشان از نظر ژنتیکی تیره تر باشد.
  • خانم هایی که به عارضه های خوش خیم مبتلا شده اند نیز می توانند این نوع لیزر درمانی را انجام دهند البته بعد از معاینه و دریافت تاییدیه از پزشک. در حالی که در سایر روش ها بانوان نمی توانند در صورت هر نوع عارضه ای درمان را انجام دهند.
  • بانوانی که به دلیل تیرگی واژن اعتماد به نفس خود را از دست داده و موجب کاهش میل جنسی در آن ها و همسرانشان شده است.
  • زنانی که از زیبایی واژن خود راضی نیستند و تمایل دارند فرم و ظاهر زیبایی داشته باشد.
  • زنانی که به دلیل تغییرات هورمونی مانند بارداری – اسکار بعد از زایمان- پوست ناحیه تناسلیشان تیره تر شده و این که به دلیل بالا رفتن سن پوست واژن خود دچار تغییر رنگ شده است.
  • زنانی که به دلیل افزایش سن رنگ اندام تناسلی شان تیره ترشده و تغییر رنگ پیدا کرده است.
  • زنانی که پس از این که موهای زائد ناحیه تناسلی را از بین می برند با پوست تیره تری مواجه می شوند.
  • افرادی که به درمان لیزر سفید کننده واژن دید واقع بینانه ای دارند و از نظر پرداخت هزینه درمان نیز مشکلی ندارند.

چه کسانی نمی توانند از لیزر سفید کننده واژن استفاده کنند:

افرادی که به بیماری های پوستی – موضعی حاد – سیستمیک مبتلا هستند و همچنین افرادی که دارای زگیل تناسلی و یا تبخال ناحیه تناسلی هستند هنگامی که به صورت کامل درمان نشوند نمی توانند از این روش لیزر درمانی برای روشن سازی واژن استفاده کنند.

مکانیسم لیزر سفید کننده واژن چگونه است ؟

در فرایند لیزر روشن کننده واژن انرژی فوتون هایی که به پوست منتقل می شود موجب از بین رفتن تیرگی پوست می شود بدون آنکه اثاری از خراش و یا بریدگی از خود برجای بگذارد.

برای انجام این نوع درمان ابتدا پزشک ناحیه مورد نظر را با پماد بی حس کننده آغشته می کند سپس اشعه بی خطر لیزر را به آن می تاباند این اشعه رنگدانه های تیره پوست که به آن ملانین می گویند را حذف کرده و تیرگی را از بین می برد

مکانیسم لیزر سفید کننده واژن چگونه است ؟
مکانیسم لیزر سفید کننده واژن چگونه است ؟

در این فرایند کلاژن سازی پوست افزایش پیدا می کند که موجب می شود که بافت پوست روشن شود ، نتیجه این فرایند معمولا بعد از دو هفته از انجام آن قابل تشخیص است. مراحل انجام این فرایند بدین طریق است :

در این پروسه ممکن است پزشک علاوه برای این که ناحیه مورد نظر را آغشته به کرم های بی حسی می کند از آمپول بی حسی نیز استفاده می کند تا بدین طریق فرد درد و سوزش ناشی از لیزر را که در هنگام انجام ممکن است ایجاد شود را حس نمی کند

پرتوهای لیزر

پرتوهای لیزر بر روی نواحی تیره اندام تناسلی تابانده می شود تا بدین طریق لایه تیره پوست از بین رود.

در واقع در مکانیسم لیزر سفید کننده واژن انرژی گرمایی که از طریق امواج نوری  بر روی ناحیه مورد نظر تابانده می شود موجب می شود نوعی لایه برداری صورت گیرد و بعد از انجام این مکانیسم رنگدانه های پوست شروع به تغییر کرده و پوست روشن می شود .

این لایه برداری به گونه ای است که پوست تیره ای که به صورت مرده می باشد از بین می رود و از طریق کلاژن سازی که صورت می گیرد سلول های تازه و زنده جایگزین آن می شود و همان طور که پیشتر نیز گفتیم در این روش علاوه بر از بین رفتن تیرگی ، جوان سازی نیز صورت می گیرد. لیزر رنگ دانه های تیره را از بین می برد بدین معنا که ملانین هایی را که باعث غلظت رنگ این سلول ها بودند از بین رفته در نتیجه پوست واژن روشن می شود.

به عبارت دیگر اگر بخواهیم به صورت واضح تری این مکانیسم را شرح دهیم بدین صورت است که انرژی نوری که لیزر بر روی قسمت تیره اندام تناسلی می تاباند ملانین ها را هدف می گیرد و بعد از این که این ملانین ها بر اثر لیزر گرم شدند به صورت ذیل از پوست جدا شده و از بین می روند :

میزان شدت نور

– تیرگی پوست به دلیل میزان شدت نور حاصل از پرتوهای لیزر به قسمت های کوچکی تقسیم می شوند و سپس از طریق گردش خون میزان پراکندگی آن ها بیشتر شده و رفته رفته از بین می روند.

لیزر سفید کننده واژن نه تنها موجب می شود که کلاژن سازی صورت گیرد و پوست ناحیه واژن صاف و روشن شود بلکه موجب می شود که رطوبت از دست رفته پوست نیز( برای افرادی که بر اثر تغییرات هورمونی اندام تناسلی شان دچار تیرگی شده است ) بازگردد.

استفاده از لیزر برای از بین رفتن تیرگی مطابق با تکنولوژی روز دنیا بوده و این دستگاه هر روز با پیشرفت های جدید علمی در حال تغییر است.

در این فرایند بعد از اینکه عمل لیزر تمام شد ناحیه تناسلی را ضدعفونی کرده و بیمار می بایست لباس زیر مخصوصی را که به وی تحویل داده شده بپوشد و می تواند کلینیک را بعد از گذشت چند ساعت ترک کند.

البته در شرایط عادی بعد از انجام لیزر سفید کننده واژن فرد به استراحت نیاز نداشته و می تواند بدون هیچگونه مشکلی به منزل برگردد و فعالیت های روزمره خود را انجام دهد (می بایست از انجام فعالیت های فیزیکی شدید مانند ورزش کردن پرهیز کند)

چند جلسه برای دوره درمان لیزر سفید کننده واژن لازم است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای این نوع لیزر درمانی به میزان تیرگی پوست و نظر پزشک بستگی دارد ولی معمولا 1 الی 3 جلسه برای درمان نیاز است و هر جلسه حدود ده دقیقه زمان می برد و فاصله بین جلسات درمان می بایست بین 30 الی 40 روز باشد، این نوع درمان تقریبا 60 الی 70 درصد نواحی تیره را روشن می کند و مدت زمان بسیار طولانی ماندگاری دارد .

چند جلسه برای دوره درمان لیزر سفید کننده واژن لازم است؟
چند جلسه برای دوره درمان لیزر سفید کننده واژن لازم است؟

انواع لیزر سفید کننده واژن کدامند و به چه صورت عمل می کنند ؟

انواع لیزر سفید کننده واژن کدامند و به چه صورت عمل می کنند ؟
انواع لیزر سفید کننده واژن کدامند و به چه صورت عمل می کنند ؟
  • لیزر مونالیزا :

لیزر مونالیزا یکی از انواع لیزر هایی است که برای درمان علائم بیماری های نواحی تناسلی زنان کاربردهای فراوانی دارد که یکی از عمده ترین کاربردهای آن برای سفید کنندگی واژن می باشد.

عملکرد این دستگاه برای رفع تیرگی واژن به این صورت است که که ابتدا اشعه ملایمی را به دیواره واژن می تاباند که موجب می شود کلاژن سازی صورت گیرد، عملکرد این دستگاه معمولا بدون درد بوده و نهایتا 5 الی 10 دقیقه به طول می انجامد .

  • لیزر بلیچینگ :

Bleaching که کلمه ای لاتین می باشد و به معنای سفید کننده است ، لیزر بلیچینگ برای زیبا سازی و از بین بردن تیرگی های پوست بدن- دندان و واژن کاربرد دارد .

لیزر بلیچینگ امروزه در رفع تیرگی واژن بسیار کاربرد پیدا کرده و نحوه عملکرد آن به گونه ای است که بدون اینکه متقاضی احساس درد و یا خونریزی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن عمل سفید کنندگی واژن را با بهترین نتیجه انجام می دهد.

این روش در سراسر دنیا شناخته شده می باشد و اکثریت خانم ها برای فع تیرگی متقاضی این روش هستند ، لیزر بلیچینگ واژن برای رفع تیرگی از اسید ملانیک استفاده می کند، اسید ملانیک عمل لایه برداری را انجام می دهد و سلول های مرده ای که در سطح پوست جمع شده اند و موجب تیرگی شده اند را تجزیه کرده و با استفاده از تحریک پوست و کلاژن سازی موجب می شود پوستی یکنواخت و روشن پدید آید.

این روش به گونه ای عمل می کند که شما می توانید در جلسه اول شاهد حدود 40 درصد تغییر باشید و پس از گذشت 30 روز نتیجه نهایی را مشاهده کنید ، لیزر بلیچینگ حدود بیست الی سی دقیقه به طول می انجامد و پزشک ممکن است برای آرامش شما قبل از انجام لیزر از ژل موضعی برای بی حسی بر روی ناحیه مورد نظر استفاده کند.

استفاده از بی حسی

اگر شما در زمره افرادی هستید که آستانه درد پایینی دارید حتما 45 دقیقه قبل از استفاده از این نوع لیزر از ژل های بی حس کننده استفاده کنید و پس از بی حس شدن نواحی واژن ، پزشک با استفاده از یک محلول ضدعفونی کننده نواحی مورد نظر را برای انجام لیزر تمیز می کند .

استفاده از بی حسی
استفاده از بی حسی

سپس اشعه لیزر را بر روی ناحیه تیره قرار داده و اجازه می دهد که اشعه بر روی ان نقطه تابیده شود و لایه تیره بر اثر این اشعه تبخیر می گردد و پوست عمل کلاژن سازی را آغاز می کند و تیرگی از بین می رود .

در پایان ممکن است به دلیل لایه برداری سطح پوست دچارتورم و یا قرمزی شود پزشک با استفاده از داروهای خاص تورم و قرمزی را برطرف نموده و مجددا محل مورد نظر را با محلول ضد عفونی می کند.

البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که تورم و قرمزی به معنای سوختگی نمی باشد چرا که این نوع لیزر هیچگونه صدمه ای به پوست وارد نکرده و حتی سعی دارد که فشار خون بالایی را که موجب تیرگی شده است را نیز برطرف کند.

ذکر این نکته نیز واجب است که ممکن است پزشک معالج از شما بخواهد به مدت 4 الی 5 هفته قبل از انجام جلسه لیزر از دارو و ژل های موضعی (اسیدهای رتینوئیک و هیدروکنین ) استفاده کنید این داروها در از بین بردن تیرگی تاثیری ندارند بلکه فقط موجب می شوند که فعالیت سلول های رنگدانه کمتر شود تا در هنگام انجام لیزر بلیچینگ واکنش کمتری داشته باشند.

  • لیزر مونالیزا تاچ :

این نوع لیزر که از خانواده لیزر بلیچینگ می باشد علاوه بر اینکه موجب رفع تیرگی واژن می شود خشکی- سوزش و خارش واژن را نیز از بین می برد و همچنین موجب از بین رفتن علائم یائسگی نیز می شود

عملکرد لیزر مونالیزا تاچ با استفاده از لیزر دی اکسید کربن می باشد و به آرامی بر سطح تیره واژن عمل کرده و رنگدانه های تیره را تحریک نموده و موجب کلاژن سازی پوست می شود.

و بدین ترتیب موجب عمل تغییر رنگ رنگدانه های تیره می شود، مونالیزا تاچ موجب آبرسانی و سفت شدن بافت واژن نیز شده و ph آن را نیز تنظیم می کند ، که کنترل و تنظیم ph موجب از بین رفتن عفونت و باکتری های مضر می شود.

  • Petite lady :

این روش غیر تهاجمی بوده و علاوه بر رفع تیرگی و سفید شدن واژن موجب سفت شدن دیواره واژن نیز می شود و همچنین برای درمان بی اختیاری های ادراری نیز کاربرد دارد.

پس چنین می توان گفت که روش پیت لیدی یک روش درمانی نیز محسوب می شود ، پیت لیدی در فرایند رفع تیرگی موجب تحریک کلاژن سازی واژن شده بدین ترتیب رنگدانه های تیره تجزیه شده و شاهد روشن تر شدن واژن خواهیم بود همچنین پیت لیدی همزمان موجب جوان سازی مخاط واژن نیز می شود و باعث افزایش میل جنسی نیز خواهد شد  .

روش درمانی پیت لیدی تا حدودی به روش مونالیزا تاچ شباهت دارد با این تفاوت که انرژی دستگاه مونالیزا تاچ از پیت لیدی قوی تر می باشد .

مراقبت های قبل و بعد از لیزر سفید کننده واژن به چه صورت است ؟

قبل از انجام لیزر سفید کننده واژن برای اینکه از درمان نتیجه بهتری بگیرید می بایست نکات ذیل را رعایت کنید :

  • قبل از این که لیزر درمانی را شروع کنید می بایست حتما به پزشک مراجعه کنید تا در صورت هر نوع عفونت ناحیه واژن ابتدا آن را درمان کنید تا در زمان لیزر پوستتان آسیب نبیند.
  • لیزر سفید کننده واژن نباید در روزهای نزدیک به شروع قاعدگی انجام شود بلکه می بایست 7 روز پس از پایان دوران قاعدگی انجام شود.
  • شب قبل از لیزر درمانی استحمام کنید تا پوستتان نرم شده و برای لیزر آماده باشد.
  • 3 روز قبل از انجام وعده لیزر از شیو کردن ناحیه واژن بپرهیزید و هرگز در دوره این درمان از کرم های موبر استفاده نکنید.
  • لیزر درمانی سفید کننده واژن درد ندارد ولی از آنجا که آستانه درد در افراد مختلف با هم فرق دارد می توانید یک ساعت قبل از انجام از بی حس کننده استفاده کنید.

قبل از درمان یا همان انجام عمل های زیبایی یک سری مراقبت هایی باید انجام گیرد.

برطرف نمودن تیرگی واژن با لیزر نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و قبل از انجام این عمل باید یک سری مراقبت هایی صورت گیرد. در اینجا نکاتی قابل توجه است که آنها را بیان می کنیم:

1- ناحیه تناسلی را مرتباً با روغن های طبیعی مرطوب کنید.
2- از به کارگیری کرم های موبر در بخش واژن استفاده نمایید.
3- به هیچ وجه اپیلاسیون انجام ندهید.
4- اگر از هر سفید کننده ی دیگری برای سفید کردن این ناحیه استفاده می کرده اید، مصرف آن را قطع کنید.

5-یک هفته قبل از شروع درمان با لیزر، از لوسیون های ضد باکتریایی که توسط پزشک تجویز می شود،استفاده کنید.

6- 72 ساعت پیش از انجام عمل با لیزر از برنزه کردن ناحیه ی تناسلی خودداری کنید.
7- از قبل در جریان تمام توصیه ها و سفارشات پزشک تان قرار بگیرید.

8- شب قبل از انجام عمل روشن سازی واژن با لیزر اصلا رابطه ی جنسی با شریک زندگیتان برقرار نکنید.

9- انجام عمل سفید سازی را به یک هفته بعد از پاک شدن دوران پریودی موکول کنید. یعنی اجازه دهید، یک هفته از دوران قاعدگی گذشته باشد.

10- شب قبل از انجام عمل، ناحیه ی واژن را کاملا تمیز کنید، یعنی استحمام کرده و آن ناحیه را کاملا خشک نمایید.

11- سعی کنید، شلوار گشاد و یا دامن بپوشید، همچنین بهتر است، لبا س زیر نخی بپوشید.

12- در حدود سه روز قبل از انجام عمل ناحیه های مقعدی و تناسلی را با تیغ شیو نکنید

قبل از درمان یا همان انجام عمل های زیبایی یک سری مراقبت هایی باید انجام گیرد.
قبل از درمان یا همان انجام عمل های زیبایی یک سری مراقبت هایی باید انجام گیرد.

مراقبت های بعد از روشن سازی واژن :

پزشک بعد از انجام اولین جلسه لیزر سفید کننده واژن توصیه های لازم را به بیمار در خصوص مراقبت های بعد از درمان ارائه می دهد، این مراقبت ها شامل موارد ذیل می باشد :

  • استفاده از کرم های ترمیم کننده : بر اثر برخورد اشعه لیزر با بافت پوست، ممکن است پوست دچار سوزش شود و می بایست حتما از کرم های ترمیم کننده استفاده شود.
  • بیمار می بایست به مدت یک هفته از برقراری رابطه جنسی پرهیز کند و هیچگونه فعالیت سنگینی مانند ورزش را انجام ندهد.
  • تا چندین روز بیش از هر موقع دیگر به نظافت ناحیه تناسلی توجه بیشتری داشته باشید و بعد از هر بار استحمام و یا دوش گرفتن کاملا آن را خشک کنید.
  • از پوشیدن لباس های تنگ اجتناب کنید بهتر است تا چند روز بعد از درمان از لباس های نرم و نخی و گشاد استفاده کنید.
  • به ندرت در این درمان ممکن است بیمار احساس درد داشته باشد ولیکن اگر دچار احساس درد و یا سوزش داشتید می توانید از آنتی بیوتیک هایی که پزشک تجویز می کند استفاده کنید.
مراقبت های بعد از روشن سازی واژن :
مراقبت های بعد از روشن سازی واژن :

دستورالعمل های کلی

مراقبت های بعد از درمان از مهمترین جنبه های سفید کردن ناحیه ی تناسلی می باشد. شما باید تمام دستورالعمل های مراقبتی لازم بعد از درمان سفید کردن واژن با لیزر را دنبال کنید. در اینجا چند دستورالعمل کلی را می آوریم:

  • همیشه لباس زیرهایی بپوشید که توسط پزشک توصیه می شود.
  • ناحیه ی تناسلی را خشک نگه دارید.
  • مرتباً آنتی بیوتیک مصرف کنید.
  • تمام داروهای موضعی را به طور مرتب بمالید.
  • در صورت بروز هر گونه ناراحتی، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.
  • آب زیاد بنوشید تا ناحیه ی تحت درمان هیدراته نشود.
  • از پوشیدن لباس زیر با پارچه های ناراحت کننده و چسبان خودداری کنید. بهتر است، از لباس های نخی و آزاد استفاده کنید.
  • برای شنا به استخر نروید و در زمان استحمام داخل وان قرار نگیرید.
دستورالعمل های کلی
دستورالعمل های کلی

نتیجه بعد از انجام لیزر سفید کننده واژن به چه صورت است؟

زنان به نواحی از اندام تناسلی که دارای رنگ تیره تری می باشند توجه بیشتری دارند، زیرا که برای بانوانی که سلامتی و زیباییشان مهم است داشتن واژنی زیبا با رنگ روشن از اهمیت بالایی برخوردار است .

با این که امروزه روش های زیادی برای سفید کردن واژن وجود دارد ولیکن اکثریت این روش ها نمی تواند رضایت مندی پایدار و همیشگی رادر پی داشته باشد.

به عنوان مثال استفاده از کرم های شیمیایی برای روشن سازی واژن بعد از گذشت مدت کوتاهی اثر درمانی خود را از دست می دهد و مجددا رنگ تیره واژن برگشت می خورد همچنین از سوی دیگر چون پوست نواحی واژن نازک بوده لذا از حساسیت بالای نیز برخوردار است لذا استفاده از این کرم های موضعی به منظور روشن سازی ممکن است عوارض زیادی را ایجاد کند

در این میان برای جلوگیری از عوارض و ناراحتی هایی که ممکن است برای نواحی اندام تناسلی به وجود آید از روش لیزر سفید کننده واژن برای درمان استفاده می شود که دارای نتیجه ای به دور از هر گونه عوارض و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش ها می باشد

از دست دادن اعتماد به نفس

تیرگی که به دلیل تغییرات هورمونی مانند بارداری- افزایش سن و یا ژنتیک به جود می آید موجب می شود که فرد اعتماد به نفس خود را از دست دهد، زنانی که برای درمان از لیزر سفید کننده واژن استفاده می کنند

همواره رضایت لازم را از عمل خود داشته و در کمترین زمان ممکن حتی در برخی افراد تنها در یک جلسه نتیجه مطلوب را دریافت کرده اند، لیزر سفید کننده واژن آثار مثبت فراوانی را در پی دارد :

  • روشی سریع – موثر- مطمئن و دارای ماندگاری برای از بین بردن تیرگی واژن

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد سایر روش های از بین بردن تیرگی ماندگاری طولانی مدت ندارد و می بایست به دفعات مکرر مدام آن را تکرار کرد و لیکن لیزر سفید کننده واژن تنها در طی چند جلسه و یا حتی در برخی افراد فقط در یک جلسه می توان آثار مثبت آن را مشاهده کرد .

روشی سریع – موثر- مطمئن و دارای ماندگاری برای از بین بردن تیرگی واژن
روشی سریع – موثر- مطمئن و دارای ماندگاری برای از بین بردن تیرگی واژن
  • افزایش اعتماد به نفس

اکثریت افرادی که از تیرگی پوست واژن خود رنج می برند اعتماد به نفس خود را نیز از دست می دهند لذا بعد از اینکه لیزر رفع تیرگی واژن را انجام می دهند و با مشاهده سریع و تاثیرگذار آن موجب می شود که اعتماد به نفسشان افزایش پیدا کند.

  • زیباتر شدن ظاهری نواحی تیره واژن

وقتی که پوست واژن دچار تیرگی می شود قبل از هر چیز شکل ظاهری آن دچار تغییراتی می شود ، وقتی لیزر سفید کننده واژن انجام می شود و رنگ دانه های تیره از بین می روند پوست واژن رنگ زیبایی را به خود می گیرد و بدین طریق سلول های مرده را نیز جایگزین سلول های تازه و زنده نموده و موجب شادابی و سلامتی پوست این ناحیه می شود.

زیباتر شدن ظاهری نواحی تیره واژن
زیباتر شدن ظاهری نواحی تیره واژن

دوره بهبودی بعد از لیزر سفید کننده پوست :

دوره بهبودی و مشاهده نتیجه در افراد مختلف با هم فرق دارد زیرا که اشعه لیزر بر روی پوست های مختلف اثرات متفاوتی دارد ، معمولا برخی افراد بعد از انجام این نوع لیزر ممکن است کمی درد و سوزش و التهاب داشته باشند

دوره بهبودی بعد از لیزر سفید کننده پوست :
دوره بهبودی بعد از لیزر سفید کننده پوست :

، دوره درمان و بهبودی کوتاه می باشد و تنها بعد از گذشت 1 الی 2 روز این آثار خفیف از بین می روند و پوست شروع تغییر رنگ می کند ممکن است پزشک برای برخی افراد پماد تجویز کند که می بایست به صورت مرتب مورد استفاده قرار گیرد و بعد از گذشت 1 الی 2 هفته می توانید آثار مثبت لیزر را مشاهده کنید.

دوره ی استراحت و ریکاوری خیلی زیادی در سفید سازی واژن لازم نیست. با این حال، هنوز هم اقدامات مراقبتی چندانی وجود دارد که باید با دقت و ظرافت رعایت شود.

شما می توانید به فعالیت های روزانه و عادی تان، روز بعد از لیزر درمانی برگردید. با این وجود حداقل یک هفته پس از درمان باید از ورزش و فعالیت های سنگین اجتناب کنید.

نتایج درمان سفید کردن واژن با لیزر
نتایج روشن کردن واژن با لیزر می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. بستگی به رنگ فعلی پوست، رنگ پوست مطلوب و تعداد جلسه های لیزر درمانی دارد. با این حال، نتایجی که به دست می آید، دائمی هستند و در آینده نیازی به درمان های نگهدارنده نیست.

چرا باید قبل از انجام لیزر سفید کننده واژن تست پاپ اسمیر انجام داد؟

برخی زنان ممکن است به بیماری خاصی مبتلا شده باشند بدون آن که خودشان از آن اطلاعی داشته باشند لذا می بایست قبل از این که لیزر سفید کننده واژن را انجام دهند

ابتدا تست پاپ اسمیر را انجام دهند و در صورتی که مشکلی وجود نداشت می توانند لیزر رفع تیرگی را انجام دهند ولیکن اگر چنانچه به بیماری خاصی مبتلا باشند جای هیچگونه نگرانی نیست و می توانند بعد از این که دوره درمان را طی کردند برای لیزر سفید کننده واژن اقدام کنند.

آیا می توان لیزر سفید کننده واژن را به صورت همزمان با لیزر موهای زائد انجام داد؟

پاسخ به این سوال خیر است ، زیرا در این صورت فرد تنها از لیزر موهای زائد نتیجه می گیرد و لیزر روشن کننده واژن بی اثر می باشد .

زیرا در هنگام لیزر موهای زائد فولیکول های مو تحت تاثیر قرار می گیرند و رویش مجدد مو را قطع می کنند و از سوی دیگر لیزر موهای زائد برای پوست های روشن نتیجه بهتری دارد لذا براین اساس بهتر است ابتدا لیزر روشن کننده پوست را انجام دهید و پس از اتمام تعداد جلسات آن لیزر موهای زائد را انجام دهید.

آیا می توان لیزر سفید کننده واژن را به صورت همزمان با لیزر موهای زائد انجام داد؟
آیا می توان لیزر سفید کننده واژن را به صورت همزمان با لیزر موهای زائد انجام داد؟

عوامل موثر بر هزینه لیزر سفید کننده واژن کدامند؟

هزینه لیزر سفید کننده واژن به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله می توان به تعداد جلسات مورد نیاز و خدماتی که توسط پزشک ارائه می شود اشاره کرد.

قبل از انجام این نوع درمان بهتر است یک جلسه مشاوره را با پزشک انجام دهید و در خصوص روند کار و هزینه آن سوال بپرسید، لیزر سفید کننده واژن یک روش جدید علمی بوده که مطابق با تکنولوژی روز دنیا انجام می شود و هیچگونه عوارضی در این نوع درمان تیرگی وجود ندارد ، عوامل دیگری که در هزینه این نوع لیزر درمانی تاثیر گذار است انتخاب کلینیک و مهارت پزشک است.

با توجه به اینکه که این نوع درمان برای نواحی حساس بدن است لذا می بایست در انتخاب پزشک و کلینکی که می خواهید درمان را انجام دهید دقت کنید و مبنای انتخابتان در وهله اول کیفیت درمان باشد و در وهله دوم هزینه را مدنظر قرار دهید .

از اینکه تا پایان مقاله هزینه لیزر سفید کننده واژن ما را همراهی کردید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم و امیدواریم از خواندن مقاله هزینه لیزر سفید کننده واژن نهایت بهره را برده باشید.

آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام عمل سفید کردن واژن با لیزر هستید؟

برای اینکه بدانید که آیا شما کاندیدای مناسبی برای عمل سفید کردن واژن با لیزر هستید، یا خیر باید چندین نکته در شما وجود داشته باشد.

اول از همه، ناحیه ی تناسلی تان باید به طور طبیعی و مادرزادی تیره باشد.

دوم اگر از بیماری هایی مثل لوپوس، پسوریازیس، تبخال رحمی و زگیل های واژن رنج می برید، سفید کردن واژن برای شما گزینه ی مناسبی نیست.
سوم شما اگر می خواهید یک رابطه ی جنسی عاشقانه با شریک اصلی زندگیتان داشته باشید و در حین این رابطه خجالت نکشید و از رابطه تان کمال لذت را ببرید.

چهارم تیرگی ناحیه ی تناسلی شما به خاطر بعضی هورمون های بدنتان است.

پنجم اگر تیرگی ناحیه تناسلی به خاطر بالا رفتن سن است، درمان با لیزر برای سفید سازی واژن برایتان ایده آل است.

ششم اگر می خواهید پوست ناحیه ی تناسلی تان نرم، لطیف و شفاف بشود.

پروسه ی عمل سفید کردن واژن یا ناحیه ی مقعدی با لیزر

سفید کردن واژن با لیزر یک عمل ساده است. تمام عمل در کمتر از 45 دقیقه به پایان می رسد. بسته به اینکه می خواهید پوست ناحیه ی تناسلی تان چند درجه روشن تر شود، در حدود 3 تا 5 جلسه نیاز است تا عمل لیزر صورت بگیرد. طبعا هرچه میزان جلسه های بیشتر شود، هزینه های روشن کردن واژن با لیزر نیز بیشتر می شود. عمل سفید کردن واژن شامل مراحل زیر می شود:

1- برای اطمینان از تمیز بودن ناحیه ی تناسلی، ناحیه ی واژن باید به طورکامل شست و شو داده و تمیز شود.
2- برای به حداقل رساندن درد و ناراحتی، بیحسی موضعی از طریق آمپول های بسیار ریزی در ناحیه ی تناسلی تزریق می شود.
3- یک لیزر دستی در نزدیکی سطح واژن قرار داده می شود.

4- پرتوهای لیزر به ناحیه ی واژن تابانده می شود تا ملانین های پوست را هدف قرار دهند.
5- بعد از آن از کرمهای خنک کننده برای تسکین پوست استفاده می شود.
6- بعد از سه تا پنج جلسه، پوست ناحیه ی واژن شما تا چند درجه روشن ترمی شود.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه روشن سازی واژن

همانطور که قبلا نیز گفته شد عوامل و فاکتورهای زیادی بر قیمت و هزینه های عمل های زیبایی و در این مورد خاص یعنی عمل روشن سازی واژن با لیزر تاثیر گذار است که آنها را به صورت تیتر وار برایتان ذکر می کنیم:

  • سطح تخصص، مهارت، تجربه و اعتماد بیمار به پزشک
  • مکانی که عمل در آن انجام می شود، بسته به اینکه در یک کلینیک خصوصی با تجهیزات کامل باشد، یا در کلینیک های عمومی با تجهیزات ابتدایی تر.
  • تعداد جلساتی که بیمار لازم دارد تا روشن شدن پوست ناحیه ی واژینالی یا مقعدی او به سطح مطلوب و ایده آل برسد. هرچه تعدا جلسات بیشتر باشد، هزینه ی لیزر درمانی نیز بیشتر خواهد بود.
  • وسعت ناحیه ی تحت درمان. بدیهی است، هر چه وسعت بیشتری با لیزر مورد درمان قرار بگیرد هزینه ی بیشتری باید پرداخت شود.
  • درجه ی روشنایی پوست. هر چه پوست به درجه ی روشن تری برسد هزینه ی آن بیشتر می شود، چون طبیعتا تعداد جلسات بیشتر و به دنبال آن وقت و مواد بیشتری مصرف می شود.
عوامل تاثیر گذار بر هزینه روشن سازی واژن
عوامل تاثیر گذار بر هزینه روشن سازی واژن

مزایای روشن سازی واژن با لیزر

هزینه ی پایین روشن سازی واژن با لیزر یکی از بهترین مزایای این روش برای سفید کردن واژن می باشد. چون در متد های سنتی باید کرم های گرانبها را به مدت طولانی مصرف کرد تا بتوان به نتیجه رسید، ولی در سفید کردن واژن با لیزر با چند جلسه ی کوتاه مدت می توان به بهترین نتیجه رسید. از این رو این متد خیلی مقرون به صرفه می باشد.

روشن سازی واژن با لیزر عوارض به کار گیری داروهای هورمونی را ندارد. گاهی دیده می شود که بعضی خانم ها برای رفع تیرگی ناحیه ی تناسلی از داروهای هورمونی استفاده می کنند که متاسفانه سبب بروز سرطان هایی مثل سرطان رحم و سرطان سینه می شود.

سفید کردن واژن با لیزر باعث جوان نمودن واژن نیز می شود. در این عمل فرایندهای بازسازی طبیعی بدن تحریک شده و کلاژن سازی پوست دوباره فعال می شود و سلول های جوان پوست جای سلول های مرده را می گیرد و بدین ترتیب پوست این نواحی جوان و شاداب می شود و ظاهر زیبایی به خود می گیرد.

سفید کردن واژن با لیزر دارای دوام زیادی است

سفید کردن واژن با لیزر دارای دوام زیادی است و عود تیرگی پوست در ناحیه ی تناسلی به ندرت اتفاق می افتد.

در روشن سازی واژن با لیزر چون از بی حسی ناحیه ای استفاده می شود، فردی که این عمل را انجام می دهد، کمترین دردی را حس نمی کند.

روشن سازی واژن با لیزر حساسیتی ایجاد نمی کند، برخلاف بعضی درمان های خانگی و سنتی مثل جوش شیرین که ممکن است، ایجاد حساسیت کند.

همزمان با روشن کردن پوست تیره واژن با لیزر می توان موهای زائد را نیز با لیزر حذف نمود.

بعد از مدت کوتاهی از انجام عمل می توانید به فعالیت های روزانه بپردازید. شما می توانید در حدود سه روز بعد از این عمل رابطه ی جنسی با شریک زندگیتان داشته باشید.

دختران باکره هم می توانند این عمل را انجام دهند. روشن کردن واژن با لیزر هیچ ارتباطی به پرده بکارت ندارد و مشکلی برای دختران ایجاد نمی کند.

این عمل یک عمل غیر تهاجمی است و هیچ گونه درد یا خونریزی ندارد. در این روش هیچ برش یا جای زخم یا بخیه ای زده نمی شود و از این رو بهبودی بعد از عمل نیز به سرعت حاصل می شود.

همانطور که قبلا نیز گفته شد این عمل نیازی به بستری شدن ندارد. بعد از انجام این عمل به راحتی می توانید به منزل باز گردید و هزینه ای برای اقامت در بیمارستان و یا بردن همراهی با خود ندارید.

سفید کردن واژن با لیزر دارای دوام زیادی است
سفید کردن واژن با لیزر دارای دوام زیادی است

جمع بندی

امروزه به دلیل استقبال فراوان خانم ها از عمل های جراحی و زیبایی بازار رقابت در بین جراحان و متخصصان زیبایی داغ و داغ تر شده است. خانم ها باید مراقب این موضوع باشند که فریب تبلیغات خوش رنگ و لعاب را نخورده و عمل های زیبایی خود را به دست هر کسی نسپارند.

عمل های زیبایی باید به دست متخصصین تحصیل کرده و مجربی که در این زمینه بارها و بارها کار کرده اند و جراحی های زیبایی زیادی را انجام داده اند، سپرده شود.

امروزه با توجه به مراقبت های بهداشتی و پیشرفت هایی که در فناوری های پزشکی به دست آمده است، بسیاری از عمل هایی که قبلا به عنوان یک عمل زیبایی بدان نگریسته می شد، به شکل یک عمل درمانی درآمده است.

روشن کردن و سفید سازی واژن با لیزر در خانم ها یکی از این عمل هاست که با توجه به گزارش بسیار نادر از عوارض جانبی احتمالی آن استقبال عمومی از این عمل بیشتر شده است. هزینه ی پایین این عمل نسبت به روش های گذشته و بهبودی و ریکاوری سریع آن یکی دیگر از علت های رغبت خانم ها به این عمل است.

در این قسمت به پایان مقاله ی هزینه روشن سازی واژن با لیزر می رسیم و امید داریم که موارد مطرح شده در خصوص هزینه روشن سازی واژن با لیزر برای شما مثمر ثمر بوده باشند.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سالها سابقه کار ( از سال ۸۶) در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت , کاشت نخ

سالها سابقه کار (از سال ۹۴) در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد:

آدرس: تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس: 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل: info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید