میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

هایفوتراپی در شرق تهران
هایفوتراپی در شرق تهران

لیست موضوعات

هایفوتراپی در شرق تهران

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع هایفوتراپی در شرق تهران بپردازیم.

همان طور که می دانید هایفوتراپی یکی از جدیدترین تکنولوژی های حال حاضر برای لیفت صورت است و با دستگاه هایفوتراپی می توانید پوست خود را آنالیز و درمان کنید. اگر در این باره اطلاعات کاملی ندارید، پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید.

هایفوتراپی در شرق تهران
هایفوتراپی در شرق تهران

پیشنهاد ما برای بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کلینیک می توانید با مشاوران ایشان تماس بگرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

02122930161

 

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

  • می توان گفت هایفوتراپی همان عمل های می باشد که با لیزر است؟
  • هایفوتراپی دارای په مزایایی می باشد؟
  • هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟
  • ویژگی های هایفوتراپی چیست؟
  • آیا هایفوتراپی عوارضی دارد؟

هایفوتراپی در شرق تهران
هایفوتراپی در شرق تهران

می توان گفت هایفوتراپی همان عمل های می باشد که با لیزر است؟ 

می توان به این سوال پاسخ داد و با قاطعیت گفت، خیر. هایفوتراپی با امواج صوت انجام شده و با لیزر کاملا متفاوت است، این امواج صوت هم امتحان شده هستند و هم تایید شده می باشند. به همین دلیل است که با انجام هایفوتراپی بعد از مدتی پوست کلاژن تولید کرده و بسیار جوان خواهد شد. این امر به این شکل است که امواج صوتی در هایفوتراپی به اعماق پوست نفوذ کرده و باعث می شود پوست مجدد کلاژن تولید کنند و مانند قبل جوان شود.

می توان گفت هایفوتراپی همان عمل های می باشد که با لیزر است؟ 
می توان گفت هایفوتراپی همان عمل های می باشد که با لیزر است؟

هایفوتراپی دارای چه مزایایی می باشد؟

هایپوتراپی  دارای مزایای خیلی زیادی است اما بهترین آن ها این است، که دارای قیمت کم تری بوده و به نسبت دیگر مراکز زیبایی قیمت به صرفه ای دارد. یکی دیگر از مزایای هایفوتراپی این است که عوارض مانند خونریزی و کبودی و… که در عمل های زیبایی دیگر شایع است، را نداشته و در واقع اصلا اسم جراحی بر روی آن نگذاشته اند.

یکی دیگر از مزایای هایفوتراپی  این است، که در یک جلسه انجام گرفته و اصلا نیازی به بستری شدن ندارد. جالب است بدانید اصلا درد هم نداشته و با توجه به این که عملی بی خطر است، دارای نتایج ماندگاری می باشد.

عاملی که باعث افزایش طرفداران هایفوتراپی  می شود این است که اصلا نیازی به بی هوشی نداشته و حتی نیاز به بی حسی موضعی هم ندارد، پس از بابت بی حسی ها نگران نباشد چون هایفوتراپی عملا هیچ دردی نداشته و سرپایی انجام می شود.

در مورد هایفوتراپی باید بدانید که همان لحظه نتیجه ی دلخواه حاصل شده و دیگر عوارضی ندارد، این امر در حدی است که می توانید بعد از عمل به سراغ کارهای عادی خود رفته و اصلا نیاز به استراحت هم نخواهید داشت.

نکته قابل ذکر این است که هایفوتراپی به شکلی است که بعد از حدودا 6 ماه نتایج بیش تر شده و پوست روبه جوان سازی می رود. همین امر باعث شده است، هایفوتراپی بسیار پرطرفدار شده و همه روزه افراد زیادی به مراکز هایفوتراپی  مراجعه می کنند.

هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

یکی از پرطرفدارترین کاربردهای هایفوتراپی لیفت ابروها یا همان بالا کشیدن ابروها می باشد. از دیگر کاربردهای هایفوتراپی می توان به از بین بردن چروک، بالا کشیدن پلک و از بین بردن افتادگی پلک، بالا کشیدن گونه ها، از بین بردن عمق خط خنده یا خط اخم، رفع غبغب و افتادی های پایین گلو، بالا کشیدن پوست پیشانی و…. اشاره کرد.

اما کاربردی که بسیار کارآیی داشته و اکثرا به همین دلیل به سمت هایفوتراپی کشیده می شوند این است، که به سفت و محکم شدن پوست کمک کرده و پوست را از شلی و وارفتی نجات می دهد.

هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟
هایفوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

ویژگی های هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی  به تاییدی FDA آمریکا رسیده و از هر نظر بدون ایراد بوده به شکلی که هر نیازی را پاسخ گو می باشد. هایفوتراپی  دارای نتایجی کاملا طبیعی بوده و دارای ساختاری است، که پوست را مجبور به ساخت کلاژن کرده و همین امر سبب می شود پوست به مرور زمان به جای این که پیر شود، کاملا برعکس عمل کرده و جوان تر و کشیده تر خواهد شد.

یکی از بهترین ویژگی های هایفوتراپی این است که برای هر سن و هر فردی مناسب بوده و اصلا محدود به شرایط خاصی نیست، یا به عبارت دیگری شما در هر سنی که هستید و عارضه ی پوستی دارید می توانید به مراکز هایفوتراپی مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف کنید.

در این جا لازم می دانیم به مدتی که هایفوتراپی انجام می شود اشاره کنیم، این مدت برای گردن و صورت چیزی حدود یک تا دو ساعت به طول می انجامد، در صورتی که هایفوتراپی برای سینه باشد در مدت زمان خیلی کم تری حدود 30 دقیقه انجام شده و به پایان می رسد.

یکی دیگر از ویژگی های خاص عمل هایفوتراپی این است که در زمان انجام این عمل احساس می کنید انرژی خیلی زیادی در زیر پوست شما قرار گرفته و این احساس خیلی عجیب می باشد. در واقعیت هم همین طور هست، انرژی امواج صوتی در زیر پوست شما بوده و در لایه های عمیق پوستتان فرو رفته است.

آیا هایفوتراپی عوارضی دارد؟

در سطرهای بالا هم به طور مختصر درباره آن توضیح دادیم، در این جا به بررسی عوارض هایفوتراپی به طور مفصل می پردازیم. شما بعد از انجام هایفوتراپی علائمی مانند تورم، سوزش و همچنین  قرمزی در محل مورد نظر خواهید داشت، اما به شما اطمینان می دهم این علائم فقط برای چند ساعت ماندگاری دارد و به سرعت از بین خواهد رفت. حتی ماندگاری این علائم به مدت یک روز هم نمی شود و می تواند بعد از آن چند ساعت نتایج هایفوتراپی خود را به طور کامل مشاهده کنید.

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می توان بیان کرد که هایفوتراپی یک عمل زیبایی است که ماهیت جراحی نداشته و اصلا عوارض عمل های جراحی را ندارد. اگر بخواهید درباره چگونگی هایفوتراپی بدانید باید بگویم یک دستگاهی است که امواج صوت را به داخل پوست فرستاده و سبب جوان سازی پوست می شود و همینطور سبب تولید کلاژن در پوست خواهد شد.

در نهایت از این که این مقاله را مطالعه کردید ممنونم و امیدوارم برای شما مفید و کاربردی باشد.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1361 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

تجربه موفق از سال 74 در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنسی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ از سال 86

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان با لیزر مونالیزا از سال 94

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

رفع تیرگی واژن

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

09127379893

اینستاگرام: dr_zarganj

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید