میدان هروی-برج هروی

ورودی B -طبقه دوم -واحد 202

شماره تماس

٢٨١١١٦١٥-٠٢١

روزهای فعالیت کلینیک

شنبه تا پنج شنبه

قیمت ژل پرفکتا فرانسوی
قیمت ژل پرفکتا فرانسوی

لیست موضوعات

قیمت ژل پرفکتا فرانسوی

در این مقاله می خواهیم قیمت ژل پرفکتا فرانسوی را بدانیم و اینکه این ژل چه کاربرد هایی دارد همچنین می خواهیم بدانیم چگونه استفاده می شود در ادامه ی بحث به تمامی این مطالب خواهیم رسید.

کلینیک دکتر زرگنج فرد بخش فروش این ژل را ندارد و تنها کلینیک تخصصی پزشکی و زیبایی می باشد و در صورت لزوم این ژل را برای شما تزریق می کند، به همین جهت برای خرید این ژل با کلینیک تماس نگیرید. در عین حال د ر صورت هر گونه نیاز به مشاوره تزریق ژل می توانید با کلینیک تخصصی دکتر زرگنج فرد تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ایشان بهره مند شوید

قیمت ژل پرفکتا فرانسوی
قیمت ژل پرفکتا فرانسوی

ممکن است برخی از شما دوستان سوالاتی در این باره داشته باشید ما به آنها پاسخ می دهیم:

  • از ژل پرفکتا برای کدام قسمت از بدن می توان استفاده کرد؟
  • آیا ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی دارد؟
  • آیا ژل پرفکتا بی خطر و ایمن است؟
  • هرچند وقت یکبار باید تزریق ژل پرفکتا تکرار شود؟
  • بعد از تزریق چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ژل پرفکتا چقدر ماندگاری دارد؟
  • مدت درمان تزریق ژل چقدر است؟
  • آیا ژل بعد از تزریق را می توان دوباره تخلیه کرد؟
  • ژل خط لبخند چیست؟

قیمت ژل پرفکتا فرانسوی
قیمت ژل پرفکتا فرانسوی

از ژل پرفکتا برای کدام قسمت از بدن می توان استفاده کرد؟

پرفکتا 5 نوع محصول مختلف دارد که هرکدام از این محصولات برای یک قسمت کاربرد دارد. که این قسمت ها شامل: بینی، لب، استخوان گونه و … می باشد. کارایی اصلی این ژل برای درمان علائم مختلف پیری مانند: خطوط ریز کناره های چشم و لب ها، چین و چروک های عمیق بین بینی و دهان که به خطوط لبخند معروفند است.

از ژل پرفکتا برای کدام قسمت از بدن می توان استفاده کرد؟
از ژل پرفکتا برای کدام قسمت از بدن می توان استفاده کرد؟

آیا ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی دارد؟

بعد از تزریق این ژل به استراحت نیازی ندارید اما مانند همه ی فلرهای اسید هیالورونیک هر فردی بعد از تزریق ممکن است علائمی مانند: ورم و کبودی را مشاهده کند، که البته این علائم کاملا نرمال و طبیعی هستند و پس از چند روز ناپدید می شوند.

دکتر معالج شما برای رسیدن به نتایج بهتر و همچنین کاهش عوارض ناشی از تزریق به شما توصیه های لازم را خواهد داشت، اما این نتایج برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد زیرا به دلایلی همچون: تفاوت در محصول استفاده شده، عمق درمان، تکنیک پزشک و یا حتی ویژگی های فردی بستگی دارد.

آیا ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی دارد؟
آیا ژل اسید هیالورونیک پرفکتا عوارض جانبی دارد؟

آیا ژل پرفکتا بی خطر و ایمن است؟

ژل پرفکتا سابقه ی ایمنی درخشانی جهت استفاده ی صورت و دست ها داشته است و احتمال عوارض آن بسیار کم است. در کشورهای اروپایی از سال 2007 مورد استفاده قرار گرفت و در سراسر جهان در بین حدود 70 کشور ثبت و مورد استفاده قرار گرفت.

هرچند وقت یکبار باید تزریق ژل پرفکتا تکرار شود؟

تزریق مجدد ژل پرفکتا به محصولی که استفاده شده، قسمتی که مورد درمان قرار گرفته شده هچنین ویژگی های فردی شما بستگی دارد. دکتر شما جدول زمانی مورد نظر خود را که متناسب با شماست دارد، که در آن نتیجه های درمان شما را در طول زمان ارزیابی می کند که بهترین وقت را برای دسترسی به بهترین نتیجه مشخص خواهد کرد.

هرچند وقت یکبار باید تزریق ژل پرفکتا تکرار شود؟
هرچند وقت یکبار باید تزریق ژل پرفکتا تکرار شود؟

بعد از تزریق چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

  • توصیه می کنیم برای کاهش هر چه بیستر ورم در ناحیه ای که ژل تزریق شده است از کمپرس یخ برای چند دقیقه استفاده کنید.
  • استفاده از هرگونه لوازم آرایشی در ناحیه ی تحت درمان توصیه نمی شود، همچنین از قرار گرفتن زیر اشعه ی یووی، دمای زیر صفر و سونا برای دو تا سه هفته بعد از تزریق خودداری کنید.
  • از دوش آب گرم و ورزش تا 24 ساعت بعد از تزریق پرهیز کنید و سعی کنید نواحی تحت درمان را تمیز نگه دارید.
بعد از تزریق چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
بعد از تزریق چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

ژل پرفکتا چقدر ماندگاری دارد؟

در اینکه ژل های پرفکتا درمانی دائمی نیستند شکی نیست، اما اثرات آن بع عمق درمان و حتی نوع درمان نیز بستگی دارد. نتایج حاصل در نواحی مانند استخوان گونه یا چانه تا 18 ماه نیز می تواند دوام بیاورد و در مناطقی مثل لب دوام آن به 6 ماه می رسد.

مدت درمان تزریق ژل چقدر است؟

مدت درمان چیزی بین 20 دقیقه تا یک ساعت به طول می انجامد، لازم به ذکر است که این مدت زمان بسته به شرایطی مانند: نوع محصول پرفکتا، میزان مورد استفاده و همچنین تکنیک پزشک می تواند متغییرباشد.

درمان کامل شخص به مشاوره هایی که قبل و بعد از تزریق می شود وهمچنین مراقبت نیز بستگی دارد، در نتیجه دکتر معالج با توجه به شرایط شما تذکرات لازم را به شما می دهد که منجر به نتیجه ی مطلوب خواهد شد.

مدت درمان تزریق ژل چقدر است؟
مدت درمان تزریق ژل چقدر است؟

آیا ژل بعد از تزریق را می توان دوباره تخلیه کرد؟

استفاده از این ژل درهر قسمت از صورت بسیار مطمئن بوده است. از مزیت های استفاده از این ژل این است که اگر نتیجه ی دلخواه را کسب نکردید می توانید به حالت قبلی خود بازگردید به این صورت که هیالورونیداز نوعی آنزیم است که قابلیت دارد تا اسید هیالورونیک را تجزیه و حل کند.

ژل خط لبخند چیست؟

مواد ساخته شده در این نوع ژل دقیقا موادی است که در بدن یافت می شود و همانطور که از اسمش پیداست جهت پر کردن خطوط عمیق لبخند مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین ماده ای که برای پر کردن خط لبخند معرفی شد کلاژن نام داشت اما به دلایلی مانند کوتاه بودن ماندگاری که چیزی حدود 2 تا 4 ماه بود و همچنین ایجاد حساسیت به سرعت کنار گذاشته شد. دومین ماده ی معرفی شده که در بافت های بدن نیز یافت می شود

هیالورونیک نام داردبه نسبت مورد اول طول عمر بیشتری دارد و دارای انعطاف پذیری است. هر چه سن بیشتر می شود میزان تولید کلاژن و هیالورونیک در پوست نیز کمتر می شود، که خود عاملیست برای شل شدن، افتادگی و همچنین تیرگی پوست.

ژل خط لبخند چیست؟
ژل خط لبخند چیست؟

مدت زمان ماندگاری اسید هیالورونیک در بدن یک روز است، و توسط ماده ای به نام هیالورونیداز به سرعت متابولیسم می شود. روشی وجود دارد که عمر این ماده افزایش می یابد آن این است که این ماده را به صورت پیوند های متقاطع درمی آورند با این کار ماندگاری آن در بدن بیشتر می شود و به 9 تا 12 ماه نیز می رسد.

اسید هیالورونیک به دو نوع مشتق شده که نشات گرفته از حیوانی و باکتریال ست تقسیم می شود. اما چون به نوع حیوانی حساسیت بیشتری گزارش شده در نتیجه از نوع باکتریال استفاده می شود. این نوع آن به تست حساسیت نیازی ندارد و در دمای اتاق نیز نگهداری می شود.

از همراهی همیشگی شما خوانندگان عزیز صمیمانه سپاس گذاریم هدف اصلی از جمع آوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما با موضوعی بود که به آن پرداختیم.

آیا با سابقه تخصصی بسیار درخشان دکتر افسانه زرگنج فرد آشنا هستید؟

ورودی سال 1368 به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و فارغ التحصیل 1368

دریافت برد تخصصی زنان و زایمان در سال 1373 از دانشگاه شهید بهشتی

12 سال سابقه در هیئت علمی در دانشگه علوم پزشکی اراک

23 سال تجربه موفق در زمینه بیماری های زنان , زایمان , نازایی  و رفع مشکلات جنینی از جمله واژینیسموس

سابقه 12 سال کار در زمینه : لیزر موهای زائد , تزریق ژل, بوتاکس صورت, کاشت نخ

سابقه 5 سال کار در زمینه زیبایی های زنان :

لابیاپلاستی

برطرف نمودن خشکی واژن

کار با دستگاه  مونالیز

روش های ارتباط با کلینیک دکتر افسانه زرگنج فرد

آدرس : تهران – میدان هروی – برج هروی – ورودی B – طبقه دوم – واحد 202

شماره تماس : 161 930 22 021

ایمیل :info@drzarganj.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید